Jump to content

[MOTO] Yamaha Crypton-X 135


ntinoscrypton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

με 1, 2 λεπτα δε ζεστενεται... ασε που δε θελει και ζεσταμα, το καλυτερο ειναι να το ξεκινας χαλαρα....

ακινητο θελει ενα τεταρτο για να ζεσταθει φιλε μου.....

 

Οταν λεμε ζεσταμα εννοουμε να αρχισει να κατεβαινει το λαδακι στη μηχανη να αρχισει η λιπανση.Ναι και να το πηγαινεις παρα πολυ χαλαρα ομως ειναι σαν να το ζεσταινεις αλλα σε καμια περιπτωση δεν κανει να το ξεσκιζεις το μηχανακι μολις το αναψεις.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

λοιπον ακουστε και μην τα μπερδευεται πολυ τα πραγματα.παντα ολοι οι κινητηρες θελουν ζεσταμα ειτε ειναι καλοκαιρι με +50 ειτε ειναι χειμωνας με -50 κι`αυτο γιατι πρεπει να ζεσταθει ο κινητηρας και το λαδι να ρευστοποιηθει τοσο ωστε να μπορει να περναει απο την μυτη βελονας και να αρχισει η λιπανση των μεταλλων.2ον τα πιστονια οταν ειναι παγωμενα δεν ειναι στρογγυλα αλλα σε σχημα σαν οβαλ και σιγα σιγα με την λειτουργια αρχιζουν να παιρνουν την κανονικη τους μορφη στο χτυπημα.ο κινητηρας θελει περιπου 2-3 λεπτα λειτουργεια στο ρελαντι αλλα:!:ο κινητηρας ζεσταινεται καλυτερα εν κινηση και με φορτιο οποτε μετα το ζεσταμα στο ρελαντι τα πρωτα τουλαχιστον 2 χιλιομετρα ειναι τα πιο καταλυτικα στην διαδικασια ζεσταματος του κινητηρα θελει ταχυτητες μικρες οχι ανω των 40 χλμ.
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έκανα το service των 3000 km. Είπα στον μηχανικό στην Yamaha ότι 2-3 φορές μου έχει σβήσει στο φανάρι και μου ανέβασε λίγο το ρελαντί. Επίσης του είπα ότι ενός συνάδελφου του χτύπησε μπιέλα και μου απάντησε ότι και αυτός είχε δυο χ που είχαν χτυπήσει μπιέλα και ότι και τα δυο είχαν πλαινό στάντ όπως έχει και το δικό μου. Μου είπε ότι ποτέ να μην το αφήνω να δουλεύει στο πλαινό στάντ, μάλλον γιατί δεν κάνει καλή κυκλοφορία το λάδι. Ο φίλος μου το άφηνε να δουλεύει πολλές φορές όταν το είχε στο πλαινό στάντ. Για αυτό μεγάλη προσοχή .

 

οταν ειναι πολυ ζεστο η δουλευει πολυ ωρα το παπι δεν κανει να το αφηνεις στο μονο σταντ οχι γιατι δεν κανει καλη κυκλοφορια το λαδι αλλα γιατι κατεβαινει στην κεφαλη το λαδι και επειδη ειναι καυτο κανει ζημια(συνηθως καει τις φλαντζες) κι`αυτο δεν ισχυει μονο για το κρυπτον αλλα για ολες τις μηχανες.

Link to comment
Share on other sites

λοιπον ακουστε και μην τα μπερδευεται πολυ τα πραγματα.παντα ολοι οι κινητηρες θελουν ζεσταμα ειτε ειναι καλοκαιρι με +50 ειτε ειναι χειμωνας με -50 κι`αυτο γιατι πρεπει να ζεσταθει ο κινητηρας και το λαδι να ρευστοποιηθει τοσο ωστε να μπορει να περναει απο την μυτη βελονας και να αρχισει η λιπανση των μεταλλων.2ον τα πιστονια οταν ειναι παγωμενα δεν ειναι στρογγυλα αλλα σε σχημα σαν οβαλ και σιγα σιγα με την λειτουργια αρχιζουν να παιρνουν την κανονικη τους μορφη στο χτυπημα.ο κινητηρας θελει περιπου 2-3 λεπτα λειτουργεια στο ρελαντι αλλα:!:ο κινητηρας ζεσταινεται καλυτερα εν κινηση και με φορτιο οποτε μετα το ζεσταμα στο ρελαντι τα πρωτα τουλαχιστον 2 χιλιομετρα ειναι τα πιο καταλυτικα στην διαδικασια ζεσταματος του κινητηρα θελει ταχυτητες μικρες οχι ανω των 40 χλμ.

 

Σωστος.Ακριβως ετσι ειναι.

Link to comment
Share on other sites

παιδια ακουστε πως εχει το πραγμα. οποιοδηποτε μηχανακι δεν πρεπει σε καμια περιπτωση να δουλευει στο ρελαντι πανω απο 4 λεπτα. μετα απο καποια πορεια πρεπει να το αφησεις μεχρι το πολυ ενα λεπτο για να κατσουν τα λαδια στα καρτερ . γιατι αν το αφησεις παραπανω ανεβαζει θερμοκρασια και σκαει η χαρτινη φλατζα που ειναι μεταξυ κιλυνδρου και καρτερ. :lol::lol::lol::lol:
Link to comment
Share on other sites

παιδια ακουστε πως εχει το πραγμα. οποιοδηποτε μηχανακι δεν πρεπει σε καμια περιπτωση να δουλευει στο ρελαντι πανω απο 4 λεπτα. μετα απο καποια πορεια πρεπει να το αφησεις μεχρι το πολυ ενα λεπτο για να κατσουν τα λαδια στα καρτερ . γιατι αν το αφησεις παραπανω ανεβαζει θερμοκρασια και σκαει η χαρτινη φλατζα που ειναι μεταξυ κιλυνδρου και καρτερ. :lol::lol::lol::lol:

 

exei kai mprountzines ( metallikes ) an 8es gia mixanakia me megali simpiesi kai me arketa xiliosta

Link to comment
Share on other sites

παιδια ακουστε πως εχει το πραγμα. οποιοδηποτε μηχανακι δεν πρεπει σε καμια περιπτωση να δουλευει στο ρελαντι πανω απο 4 λεπτα. μετα απο καποια πορεια πρεπει να το αφησεις μεχρι το πολυ ενα λεπτο για να κατσουν τα λαδια στα καρτερ . γιατι αν το αφησεις παραπανω ανεβαζει θερμοκρασια και σκαει η χαρτινη φλατζα που ειναι μεταξυ κιλυνδρου και καρτερ. :lol::lol::lol::lol:
εκεινη η φλατζα ειναι λαστιχενια και μετα απο καιρο γινετε πλαστικο.δεν βγαινει με κατσαβιδι και θα σκασει;;;:lol::).με καμια παναγια δεν σκαει.για να σκασει πρεπει να βουλοσεις τις αναθυμιασεις.αλλα και παλι οι αναθυμιασεις φευγουν...!
Link to comment
Share on other sites

re paidia,na kanw mia erwthsoula.eixe anafer8ei pio palia gia filtro aera ths k&n.8umatai kapoios se poia selida htan?giati apo oti 8umamai eixe anevasei kapoio paidi kai mia selida gia to pws na to allakseis,vhma-vhma.an kserei h 8umatai kapoios na to anevasei pali,8a hmoun eugnomwn!!
the new manager is here! beware :D
Link to comment
Share on other sites

re paidia,na kanw mia erwthsoula.eixe anafer8ei pio palia gia filtro aera ths k&n.8umatai kapoios se poia selida htan?giati apo oti 8umamai eixe anevasei kapoio paidi kai mia selida gia to pws na to allakseis,vhma-vhma.an kserei h 8umatai kapoios na to anevasei pali,8a hmoun eugnomwn!!

 

για να δεις τι θα εκανε το μηχανακι με φιλτρο ελευθερο βγαλε το πνηχτη πανω απο το καπακι με τισ τεσσερις βιδες.εαν σου αρεσει τοτε δες εαν αγορασεις φιλτρο ελευθερο.ειμαι συγουρος οτι θα χασεις αρπες και γεμισματα.το μοτερ θα μουρωνει.

και αυτο γιατι χανει την υποπιεση ο αισθητηρας του injection και πεφτουν οι βενζινες...:!::!:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε όλους ειχα να μπω πολυ καιρο...

 

img93.imageshack.us/img93/9844/054g.jpg

 

Του αδερφου μου ειναι το 2ο απο αριστερα

HONDA CBR 125R BY "GENESIS"

67MM MALOSSI

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε όλους ειχα να μπω πολυ καιρο...

 

img93.imageshack.us/img93/9844/054g.jpg

 

Του αδερφου μου ειναι το 2ο απο αριστερα

 

Τελικα μονο special δεν ειναι η special εκδοση του Χ.Ωραιο ειναι παντως το παπι του αδερφου σου.Ειδικα με τα μαυρα φλασακια το κανουν πολυ αλητικο.

Link to comment
Share on other sites

και μια για να "χαζεψετε" λιγο (το "χαζεψετε" παντα με "καλη" εννοια

 

img13.imageshack.us/my.php?image=036zsl.jpg

 

καλο ε?

HONDA CBR 125R BY "GENESIS"

67MM MALOSSI

Link to comment
Share on other sites

και μια για να "χαζεψετε" λιγο (το "χαζεψετε" παντα με "καλη" εννοια

 

img13.imageshack.us/my.php?image=036zsl.jpg

 

καλο ε?

 

Πολυ καλο.Ολα τα καπακια ειναι καρμπον?

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια τα φλασακια αυτα πως γινονται μαυρα?? με μεμβρανη??

μετα φαινεται το φλας οταν αναβει???

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια τα φλασακια αυτα πως γινονται μαυρα?? με μεμβρανη??

μετα φαινεται το φλας οταν αναβει???

 

εγω ξερω οτι τα φαναρια τα κανουν μαυρα με μπογια (σπρει)

το φλας την ημερα φαινεται αλαχιστα το βραδυ περισσοτερο

Link to comment
Share on other sites

την εξατμιση μαμα που αλλαξα πως την πλενω εξωτερικα και εσωτερικα ωστε να την αποθηκευσω?

 

 

για το κιτακι 160cc που ειναι αγριος εκκεντροφορος τι αλλο χρειαζεται να αλλαξω στο παπι για να ανεβει? εχω ηδη την εξατμιση tsuyoshi καρμπονατη. thanks

Link to comment
Share on other sites

την εξατμιση μαμα που αλλαξα πως την πλενω εξωτερικα και εσωτερικα ωστε να την αποθηκευσω?

 

 

για το κιτακι 160cc που ειναι αγριος εκκεντροφορος τι αλλο χρειαζεται να αλλαξω στο παπι για να ανεβει? εχω ηδη την εξατμιση tsuyoshi καρμπονατη. thanks

 

Την εξατμιση τριψε την με ενα πανακι με αντικουριακο WD40 για να φιγουν οι σκουριες.Μετα με ενα στεγνο την στεγνωνεις και μετα την ξαναπερνας ενα χερι αντισκουριακο για να κατσει πανω και να μην σκουριασει και την αποθηκευεις σε ενα μερος που να μην εχει πολλη υγρασια καλο ειναι να την τυλιξεις σε ενα σεντονι για να μην καθονται οι σκονες πανω.

Link to comment
Share on other sites

την εξατμιση μαμα που αλλαξα πως την πλενω εξωτερικα και εσωτερικα ωστε να την αποθηκευσω?

 

 

για το κιτακι 160cc που ειναι αγριος εκκεντροφορος τι αλλο χρειαζεται να αλλαξω στο παπι για να ανεβει? εχω ηδη την εξατμιση tsuyoshi καρμπονατη. thanks

 

κυλινδροπιστονο,,εκκεντροφορο,,εγκεφαλο,,φιλτρο,,εξατμιση,,γραναζωμα,,ροικη στην κεφαλη,,και αν του βγαλεις και το πατιναρισμα πιστευω θα πεταει

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια πως βλεπουμε τις αγκελιες εδω μεσα?

 

πατας επανω δεξια εκει που λεει myforum στη σελιδα που σε βγαζει πας προς τα κατω και εκει που λεει chat and fun γραφει καπου απο κατω buy and sell general(γενικες)buy and sell mobile(κινητα)

Link to comment
Share on other sites

μεσα την εξατμιση πως την καθαριζω? με βενζινη την ταρακουναω λιγο και τη χυνω? νερο δεν βαζω ποτε. η με wd40 και μεσα?
Link to comment
Share on other sites

μεσα την εξατμιση πως την καθαριζω? με βενζινη την ταρακουναω λιγο και τη χυνω? νερο δεν βαζω ποτε. η με wd40 και μεσα?

Μονο με πετρελαιο..και την αφηνεις να καει και μετα με μια ατσαλινα την ξυνεις για να φυγουν τα χοντρα.

εγω στην θεση σου..δεν θα εμπαινα σε αυτη την διαδικασια γιατι δεν θα κερδιζα τιποτα.:cool:

 

δεν υπαρχει λογος να την ταρακουνησεις!! δεν κανεις φραπε :lol: :lol:

επισης μην βαλεις βενζινη γιατι θα καεις ολοκληρος.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...