Jump to content

[MOTO] Yamaha Crypton-X 135


ntinoscrypton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟ ΤΡΙΞΙΜΟ ΣΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΠΙΝΑΚΙΔΑΣ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟΝ ΟΠΟΙΔΗΠΟΤΕ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΘΟΡΥΒΟ.
Need For Speed
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

GreddyRx7 pires crypton-x 135?Kai to modenas ti egine?

 

3 έχω. Dinamik, FX, και το evolution Χ. Απλά το Evolution x είναι της δουλειάς μου.

 

Μιας και έγινε αναφορά στα τριξίματα, παρατήρησα και εγώ ένα στο μηχανάκι μου σήμερα. Ενώ ήμουν σταματημένος στα φανάρια, καθώς ξεκίνησα, σε χαμηλές στροφές έκανε ένα τρίξιμο σαν να συντόνιζε κάτι. Το παρακολούθησα και διαπίστωσα ότι το κάνει σε όλες τις ταχύτητες στις συγκεκριμένες στροφές του κινητήρα. Δεν μπορώ να προσδιορίσω ακριβώς τι είναι αυτό το τριξιματάκι, αλλά υποθέτω πως έρχετε κάπου εκεί γύρω που βρίσκεται το φίλτρο αέρα. Έχετε ιδέα τι μπορεί να φταίει; Το μηχανάκι έχει 193 χλμ.

 

Ακριβώς έτσι! Σιγά σιγά δυναμώνει...Έχω την εντύπωσει πώς είναι από το καντράν!

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

3 έχω. Dinamik, FX, και το evolution Χ. Απλά το Evolution x είναι της δουλειάς μου.

 

το Evolution X, τι ειναι?:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

το Evolution X, τι ειναι?:rolleyes:

 

 

Το crypton X...:rolleyes:

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Τραγικό είναι σε επιδόσεις! Δέν μπορώ να το πάω πάνω από 110 με τίποτα!

 

υπερβολικο σε βρισκω:!:

Γιαννης
Link to comment
Share on other sites

σημερα εκανα το 1ο σερβις...την τεταρτη βαζω μοτοσπορτ...ο αντιπροσωπος μου ειπε οτι θα βγει termignoni και θα δινει στο μηχανακι...επισης ειπε οτι για να πηγαινει πιο καλα θελει κυλινδροπιστονο,ηλεκτρονικη και κατι αλλο μ ειπε
Link to comment
Share on other sites

Katholou ipervoliko an to sigrineis me to dinamik tou Greddy i akoma kai to mama dinamik.

 

 

 

για τα 110 τις τελικης λεο ρε συ:)αν το συγκρινεις και με hayabusa θα το βρεις ποδηλατο:lol:το παπη παει ανετα ορθειος 110+

Γιαννης
Link to comment
Share on other sites

σημερα εκανα το 1ο σερβις...την τεταρτη βαζω μοτοσπορτ...ο αντιπροσωπος μου ειπε οτι θα βγει termignoni και θα δινει στο μηχανακι...επισης ειπε οτι για να πηγαινει πιο καλα θελει κυλινδροπιστονο,ηλεκτρονικη και κατι αλλο μ ειπε

Θα δινει 1ιππο το πολυ.καλα σου ειπε..αμα ανεβασεις κυβικα το μηχανακι θα πηγαινει καλυτερα,αλλα για εμενα αστο οπως ειναι.βαλε εξατμιση και ενα after φιλτρο και μια μικρη διαφορα θα :blink:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

υπερβολικο σε βρισκω:!:

 

Παιδειά είμαι 100kg και δέν πάει πάνω από 110 με καμία παναγία! Ολομάνησιο είναι!

 

για τα 110 τις τελικης λεο ρε συ:)αν το συγκρινεις και με hayabusa θα το βρεις ποδηλατο:lol:το παπη παει ανετα ορθειος 110+

 

Υπερβολικό που αντί για 110 πάει 110+?:lol::lol: +πόσο? 115?:lol:

 

Δέν το παπί μεγάλη μούφα δυστηχώς...Καταρχήν δέν μπορείς να το ξεκινήσεις γρήγορα. Αυτή η 1η του είναι άστο μην το πώ...:lol: 2ον αυτή η <<ποδιά>> που έχει βρίσκει στο καλάμι του ποδιού μου όταν πάω να αλλάξω ταχύτητα. Εγώ προσωπικά έχω ξενερώσει τρελά με το Χ. To μόνο καλό που έχει είναι ότι είναι άνετο και δέν καίει σχεδόν τίποτα. Αλλά για 135cc και 12+ps...Απλά απαράδεκτο!

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Θα δινει 1ιππο το πολυ.καλα σου ειπε..αμα ανεβασεις κυβικα το μηχανακι θα πηγαινει καλυτερα,αλλα για εμενα αστο οπως ειναι.βαλε εξατμιση και ενα after φιλτρο και μια μικρη διαφορα θα :blink:

 

παιδια στο παγκοσμιο forum για το Χ που κοιταζα τις προαλες οι μαγκες εκει μιλουσαν για αλλαγη ηλεκτρονικης μονο. δεν εβλεπες ουτε ενα Χ που να πηγαινει κατω απο 160 εκει μεσα. ειχαν ομως και καποια προβληματα. δλδ αναβε σε καποιους το λαμπακι της μηχανης και δεν μπορουσαν να δουν για ποιο λογο. Το θεμα ειναι οτι εδω δεν υπαρχει ηλεκτρονικη after για αλλαγη. ισως σε λιγο καιρο να μιλαμε κι εμεις για αυτες τις ταχυτητες. βεβαια θα καιει τα αντερα του αλλα θα πηγαινει....:cool:

Need For Speed
Link to comment
Share on other sites

παιδια στο παγκοσμιο forum για το Χ που κοιταζα τις προαλες οι μαγκες εκει μιλουσαν για αλλαγη ηλεκτρονικης μονο. δεν εβλεπες ουτε ενα Χ που να πηγαινει κατω απο 160 εκει μεσα. ειχαν ομως και καποια προβληματα. δλδ αναβε σε καποιους το λαμπακι της μηχανης και δεν μπορουσαν να δουν για ποιο λογο. Το θεμα ειναι οτι εδω δεν υπαρχει ηλεκτρονικη after για αλλαγη. ισως σε λιγο καιρο να μιλαμε κι εμεις για αυτες τις ταχυτητες. βεβαια θα καιει τα αντερα του αλλα θα πηγαινει....:cool:

 

φιλε σου ξεφυγε κατι...αν μιλας για το yamahat135.com, ολα τα Χ σε μαλαισια κτλ ειναι με καρμπυρατερ...δεν ειναι injection

 

επισης ο αντιπροσωπος μου ειπε οτι εκανα μ@λ@κι@ που πηρα τη motosport:happy::X:whistle:

Link to comment
Share on other sites

φιλε σου ξεφυγε κατι...αν μιλας για το yamahat135.com, ολα τα Χ σε μαλαισια κτλ ειναι με καρμπυρατερ...δεν ειναι injection

 

δεν το ηξερα αυτο. ειναι σιγουρο? εχω ακουσει οτι το test για το injection ειχε γινει στα Τ135 που κυκλοφορησαν πρωτη φορα στην Μαλαισια και αφου δεν εβγαλαν προβλημα τοτε τα εσπρωξαν και σε αλλες χωρες.:(

Need For Speed
Link to comment
Share on other sites

επισης ο αντιπροσωπος μου ειπε οτι εκανα μ@λ@κι@ που πηρα τη motosport:happy::X:whistle:

 

Gia pio logo sou to eipe ayto..?? mipos thelei na sou poulisei thn eksatmhsh pou aytos exei sto magazi tou??? mia allh gia paradigma?

[sIGPIC][/sIGPIC]Live your life on 0-402m ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ
Link to comment
Share on other sites

Παιδειά είμαι 100kg και δέν πάει πάνω από 110 με καμία παναγία! Ολομάνησιο είναι!

 

 

 

Υπερβολικό που αντί για 110 πάει 110+?:lol::lol: +πόσο? 115?:lol:

 

Δέν το παπί μεγάλη μούφα δυστηχώς...Καταρχήν δέν μπορείς να το ξεκινήσεις γρήγορα. Αυτή η 1η του είναι άστο μην το πώ...:lol: 2ον αυτή η <<ποδιά>> που έχει βρίσκει στο καλάμι του ποδιού μου όταν πάω να αλλάξω ταχύτητα. Εγώ προσωπικά έχω ξενερώσει τρελά με το Χ. To μόνο καλό που έχει είναι ότι είναι άνετο και δέν καίει σχεδόν τίποτα. Αλλά για 135cc και 12+ps...Απλά απαράδεκτο!

 

 

:)οχι ρε συ δεν τ λεω για τα 5-6 χιλιομετρα :)αλλα οταν λες δεν παει με τποτα πανω απ 110 ενοεις καισκυφτος?γιατι τοτε παει 125 σε ευθεια:)και εγω 110 ειμαι μην μασας :lol:ποσα χιλιομετρα εχεις greddy?για την πρωτη που λες συμφονω ;)

Γιαννης
Link to comment
Share on other sites

Gia pio logo sou to eipe ayto..?? mipos thelei na sou poulisei thn eksatmhsh pou aytos exei sto magazi tou??? mia allh gia paradigma?

 

οχι ειναι πολυ ενταξει τυπος...απλως μου ειπε οτι δεν ειναι κ η καλυτερη...αλλα μου ειπε οτι αφου θα βγει ο καταλυτης θα πηγαινει στανταρ πιο καλα

Link to comment
Share on other sites

οχι ειναι πολυ ενταξει τυπος...απλως μου ειπε οτι δεν ειναι κ η καλυτερη...αλλα μου ειπε οτι αφου θα βγει ο καταλυτης θα πηγαινει στανταρ πιο καλα

 

eeee kala ayto ennoite!!!1 gia emena i kaliteri einai i GPR alla pola ta leyta!

[sIGPIC][/sIGPIC]Live your life on 0-402m ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ
Link to comment
Share on other sites

φιλε σου ξεφυγε κατι...αν μιλας για το yamahat135.com, ολα τα Χ σε μαλαισια κτλ ειναι με καρμπυρατερ...δεν ειναι injection

 

λαθος κανεις φιλε μου!εκει οταν εμεις ειχαμε το Crypton-r αυτοι ειχανε το X.πρωτα με καρμπυρατερ και εδω και 2 χρονια εχει που κυκλωφορει με injection.απλος για να ειναι πιο βελτιοσημα χρησιμοποιουν τα καρμπυρατερ και για οικονομια τα injection.στην ευρωπη ηρθε το injection λογο euro και γιαυτο εχει και καταλητη.:)

Link to comment
Share on other sites

Μία ερώτηση θέλω να κάνω. Εάν θελήσω να αλλάξω εξάτμιση, αναγκαστικά βγαίνει και ο καταλύτης. Τι γίνεται όμως με τον αισθητήρα λ; Έχω την εντύπωση ότι θα ανάβει το λαμπάκι της μηχανής. Υπάρχει κάποια λύση γι' αυτό;
Link to comment
Share on other sites

λαθος κανεις φιλε μου!εκει οταν εμεις ειχαμε το Crypton-r αυτοι ειχανε το X.πρωτα με καρμπυρατερ και εδω και 2 χρονια εχει που κυκλωφορει με injection.απλος για να ειναι πιο βελτιοσημα χρησιμοποιουν τα καρμπυρατερ και για οικονομια τα injection.στην ευρωπη ηρθε το injection λογο euro και γιαυτο εχει και καταλητη.:)

Ο καταλυτης δεν εχει καμια σχεση με το injection.απο το 2004 και μετα ολα τα μηχανακια..τα εφερναν με καταλυτη.εγω ειχα μηχανακι καταλυτικο με καρμπυλατερ!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μία ερώτηση θέλω να κάνω. Εάν θελήσω να αλλάξω εξάτμιση, αναγκαστικά βγαίνει και ο καταλύτης. Τι γίνεται όμως με τον αισθητήρα λ; Έχω την εντύπωση ότι θα ανάβει το λαμπάκι της μηχανής. Υπάρχει κάποια λύση γι' αυτό;

 

δεν αναβει το λαμπακη;)ειδα ενα με yoshimura και δεν ειχε προβλημα:)

Γιαννης
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...