Jump to content

Η Wind δίνει αποζημίωση για ένα mail παραπόνων!


My_Immortal
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημέρα!

 

Σας παραθέτω το mail που έστειλα στην Wind την Παρασκεύη και την απάντηση που έλαβα σήμερα πριν μισή περίπου ώρα:

 

Καλησπέρα σας!

 

Θα ήθελα να εκφράσω ένα μεγάλο παράπονο που έχω από κάποιο συγκεκριμένο κατάστημα Wind, αυτό που λειτουργεί στο Super Market Carrefour στην Κηφισίας.

 

Όπως θα καταλάβατε από τον αριθμό του κινητού μου, βρίσκομαι στο δίκτυο της Wind μέσω φορητότητας από άλλο ελληνικό δίκτυο.

Ήθελα, λοιπόν, να μεταφερθώ από το καρτοκινητό που είχα στο TIM (ακόμα τότε) F2G. Και επειδή ψωνίζω τακτικά από το εν λόγω κατάστημα, είπα να κάνω εκεί αίτηση για φορητότητα.

 

Δε θυμάμαι το όνομα της κοπέλας που με "εξυπηρέτησε", αλλά και να το θυμόμουν, δε θα το ανέφερα γιατί το ζήτημά μου δεν είναι προσωπικό και δε θέλω να δημιουργήσω κανενός είδους πρόβλημα σε οποιονδήποτε εργαζόμενο.

 

Της ζήτησα να κάνω αίτηση για φορητότητα και επέμενε να μεταφερθώ σε πρόγραμμα συμβολαίου. Της εξήγησα ότι είμαι φοιτήτρια και δεν εργάζομαι, άρα θα ήταν δύσκολο να είμαι συνεπής στις πληρωμές μου και δεν ήθελα ένα τέτοιο άγχος. Παρόλα αυτά επέμενε. Έπειτα μου πρότεινε να πάρω ένα νέο αριθμό. Της εξήγησα ότι δε θέλω να αλλάξω τον αριθμό μου και επιτέλους δέχτηκε να κάνουμε την αίτηση. Κοίταξε στον υπολογιστή της και προφασίστηκε ότι υπήρχε κάποιο τεχνικό πρόβλημα και δε μπορούσε να γίνει εκείνη τη στιγμή. Σημείωσε τον αριθμό του κινητού μου και είπε ότι θα μου τηλεφωνήσει για να έρθω να κάνω την αίτηση. Ένα τηλεφώνημα που δεν έλαβα ποτέ και το περίμενα 1 εβδομάδα.

 

Τέτοια ήταν η απογοήτευσή μου που είχα δεύτερες σκέψεις σχετικά με τη φορητότητα. Φαντάζομαι πως καταλαβαίνετε! Δεν είναι δυνατόν να ΠΑΡΑΚΑΛΑΩ για να γίνω συνδρομήτρια ενός δικτύου! Τελικά όμως έκανα τη φορητότητα λόγω του ότι το Non-Stop 500 καλύπτει σημαντικές επικοινωνιακές μου ανάγκες. Όμως, θεωρώ ότι αντιμετωπίστηκα απαράδεκτα.

 

Αποφάσισα να γράψω τελικά το παράπονό μου, αν και έχει περάσει 1 μήνας από τη μεταφορά μου στην Wind, γιατί τώρα με την αλλαγή ονόματος προωθείται ένα πιο φιλόδοξο προφίλ της εταιρίας και ένιωσα την ανάγκη να επισημάνω ότι τέτοια περιστατικά δε συνάδουν με αυτό.

 

Με εκτίμηση,

***

 

Και η Wind απαντάει τα εξής:

 

 

Αγαπητή κυρία ***,

 

Το e-mail σας έχει ήδη προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα προς ενημέρωση και τυχόν περαιτέρω ενέργειες.

 

Σας ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις σας και λυπούμαστε για την δυσάρεστη θέση στην οποία βρεθήκατε.

 

Η εταιρία μας θα σας προσθέσει στο υπόλοιπο χρόνου ομιλίας της κάρτας σας το ποσό των €10,00.

 

Να σας πω την αλήθεια, περισσότερο έγραψα το mail από περιέργεια για το αν και τι θα απαντήσουν. Δεν το περίμενα ότι θα με αποζημίωναν χρηματικά!

Νομίζω ότι είναι μια κίνηση καλής θέλησης από τη Wind και, φυσικά, ανεβαίνει στην εκτίμησή μου.

Link to comment
Share on other sites

Σε ποιον αριθμό πρόσθεσαν τα 10ευρώ? :worry: Αφου δεν αναφέρεται ο αριθμός σου στο e-mail...:blink: :what:
:)
Link to comment
Share on other sites

Σε ποιον αριθμό πρόσθεσαν τα 10ευρώ? :worry: Αφου δεν αναφέρεται ο αριθμός σου στο e-mail...:blink: :what:

Γιατί, το mail το στέλνεις ανυπόγραφο? Δεν λες ποιός είσαι? Από εκεί βρήκαν ποιά είναι κ τον αριθμό της..

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά, σας μετέφερα μόνο το main body του μηνύματος που τους έγραψα.

Για ευνόητους λόγους, δεν παρέθεσα εδώ όλα τα στοιχεία που τους έδωσα,

όπως το κινητό μου και το ονοματεπώνυμό μου!!!

Εννοείται ότι έκανα επώνυμα το παράπονο.

Link to comment
Share on other sites

drkaltsas νόμιζα οτι το έγραψε απο mail client (ή yahoo.gr ξέρω γω) και μας το μετέφερε αυτούσιο και απλά σε ότι δε χρειαζόταν έβαλε αστεράκια....:O

My_immortal sorry που σε αμφισβήτησα, οκ? :cool:

:)
Link to comment
Share on other sites

drkaltsas νόμιζα οτι το έγραψε απο mail client (ή yahoo.gr ξέρω γω) και μας το μετέφερε αυτούσιο και απλά σε ότι δε χρειαζόταν έβαλε αστεράκια....:O

My_immortal sorry που σε αμφισβήτησα, οκ? :cool:

 

OK, δεν το είδα καν σαν αμφισβήτηση. :)

Και για να γίνω απόλυτα σαφής και ξεκάθαρη,

http://www.wind.com.gr/pages.fds?langID=1&pageid=419,

εδώ είναι η φόρμα που συμπλήρωσα και μέσω αυτής επικοινώνησα με την Wind.

 

Όμως θεωρώ πως το θέμα ξέφυγε.

Σημασία έχει η κίνηση εκ μέρους της Wind και αυτή θα έπρεπε να σχολιάζουμε.

Link to comment
Share on other sites

pali kala...esto k gia ta matia tu kosmou..

 

alla re paides ontos kanonika etsi prpei na kanume o ka8enas apo emas...giait pleon sthn xora mas oi perissoteroi me ton OX-ADERFISMO epibionoun...pu na trexo tora,ti na kano ti 8a kerdiso ktl...pali kala k bravo su pu brikes to 8arros/xrono/orexi/dia8esi na tus steileis ena mail

:alien: we r not alone! :secret:.... :yahoo:!!!! :yinyang:
Link to comment
Share on other sites

εχε χαρη που εχουμε χουβαρντα αφεντικο! :lol:

α ρε θα τρελαθω! πεταει η ομαδα!!

εγω εστειλα ενα μεϊλ παντως απο το site και καμια ενημερωση δεν πηρα...ασε που μου ηρθε και failed...θα ξανακανω μια προσπαθεια να στειλω παλι.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι κακή κίνηση... Μακάρι να μην είναι μενομωμένο περιστατικό...

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Το ποσό, μέχρι αυτή τη στιγμή, δεν έχει πιστωθεί ακόμα.

Αλλά πιστεύω ότι θα γίνει μέσα στις επόμενες μέρες

και τότε θα μπορώ να πω με σιγουριά ότι η Wind πέρασε σε νέα εποχή!! :)

Link to comment
Share on other sites

εγω εστειλα ενα μεϊλ παντως απο το site και καμια ενημερωση δεν πηρα...ασε που μου ηρθε και failed...θα ξανακανω μια προσπαθεια να στειλω παλι.

Πάρε και εσύ τον Naguib κατευθείαν στο κινητό, τι μπλέκεις με mails!:grin:

Link to comment
Share on other sites

pistevw oti htan ipervoliki kinisi to na sou valoun xrimata sto kartokinito soy!

den exases kapoio poso wste na sou kanoun pistosi....

isws apla na zitousan siggnomi ek merous ths etaireias.

Symbian, Die hard
Link to comment
Share on other sites

pistevw oti htan ipervoliki kinisi to na sou valoun xrimata sto kartokinito soy!

den exases kapoio poso wste na sou kanoun pistosi....

isws apla na zitousan siggnomi ek merous ths etaireias.

 

Έστω κι έτσι, πάντως, εμένα είναι από τις ελάχιστες περιπτώσεις στη ζωή μου, που καθόλου δε με ενόχλησε η υπερβολή!!! :lol:

Πέρα από την πλάκα, το θέμα δεν είναι οικονομικό. Είναι μια συμβολική κίνηση που δηλώνει ότι είναι έτοιμοι να κάνουν πράξεις και όχι να μείνουν στα λόγια: "Λυπούμαστε πολύ" "Συγγνώμη" "Δε θα ξαναγίνει" κτλ κτλ.

 

ΥΓ: Σήμερα το πρωί προστέθηκαν τα 10 ευρώ! :D

Link to comment
Share on other sites

Αν και η WIND τρώει τρελλό κράξιμο, και απο εμένα μερικές φορές, οφειλω να ομολογήσω πως εντυπωσιαστηκα. Μπράβο, κίνηση καλής θέλησης, απλή, ανέξοδη και με καλό αντίκτυπο
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

σε αναλογη περιπτωση που υπηρχε θεμα για κατι που εγραφε στην ιστοσελιδα της και δεν ισχυε ειχα χρεωθει 5€ για μια υπηρεσια και με ειχαν αποζημιωσει με 30€ ,σε τετοια θεματα ειναι υπερ του δεοντος σωστη η εταιρεια
Link to comment
Share on other sites

σε αναλογη περιπτωση που υπηρχε θεμα για κατι που εγραφε στην ιστοσελιδα της και δεν ισχυε ειχα χρεωθει 5€ για μια υπηρεσια και με ειχαν αποζημιωσει με 30€ ,σε τετοια θεματα ειναι υπερ του δεοντος σωστη η εταιρεια

 

Το θεμα ειναι οτι αργει υπερβολικα να επιστρεψει χρηματα που δικαιουσαι.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις με πήρε ο υπεύθυνος του καταστήματος Wind στα Carrefour της Κηφισίας και μου ζήτησε το όνομα της υπαλλήλου που με εξυπηρέτησε.

Δεν το θυμόμουν, αλλά δε νομίζω να το έλεγα έτσι κι αλλιώς.

Link to comment
Share on other sites

Ε ρε το φυσάει το ρευστό ο Άραβας και έχει να δίνει:D

 

Πολύ καλή κίνηση, αν βάλει και δωρεάν την τηλεφωνική εξυπηρέτηση θα είναι ακόμη καλύτερα...

Μπορείτε να προσθέσετε μόνο μια εικόνα μέγιστων διαστάσεων 420 x 150 pixels και μέγιστου μεγέθους 16,3Kb
Link to comment
Share on other sites

Ε ρε το φυσάει το ρευστό ο Άραβας και έχει να δίνει:D

 

Πολύ καλή κίνηση, αν βάλει και δωρεάν την τηλεφωνική εξυπηρέτηση θα είναι ακόμη καλύτερα...

 

πολλα ζητας γιατι να το κανει αφου δεν το εχει κανει καμια αλλη εταιρια;εμενα παντως δεν με αποζημιωσαν!

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι σημασια εχει η αλαλγη φιλοσοφιας και οχι το μηνυμα, οπως και να εχιε παντως πιστευω οτι καποια στιγμη θα μας δωσουν ακομα περισσοτερα...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...