Jump to content

Wind e-bill


dimitris74
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Με την υπηρεσία e-Bill της WIND μπορείτε να:

 

* ενημερωθείτε για τον τρέχοντα λογαριασμό σας, εντός δύο ημερών από την έκδοσή του

 

Αυτό που δεν λένε είναι ότι εννοούν 2 εργάσιμες μέρες. :confused::wacko:

 

Αρχίζω να πιστεύω ότι πράγματι υπάρχει υπάλληλος στη Wind που περνάει τα δεδομένα των λογαριασμών στο ebill με το χέρι! :blink:

Motorola Razr i XT890 + Alcatel 2005D + Samsung GT-N5110
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 116
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Έτσι είναι, εμένα μου το είπαν ξεκάθαρα. Για να έχω αναλυτική κατάσταση στο e-bill πρέπει να πληρώσω το plus και φυσικά τον υπάλληλο που κάνει αυτή τη δουλειά.
Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι, εμένα μου το είπαν ξεκάθαρα. Για να έχω αναλυτική κατάσταση στο e-bill πρέπει να πληρώσω το plus και φυσικά τον υπάλληλο που κάνει αυτή τη δουλειά.

 

φίλε κάνε αυτό που έγραψα πριν λίγα posts και δεν θα χάσεις. Σίγουρα!!!:cool:

Link to comment
Share on other sites

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ.Μόλις ήρθε ο τελευταίος λογαριασμός και ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ στο ebill ! Γιατί οι προηγούμενοι δεν υπήρχαν πιο πριν και μου έλεγαν βλακείες ;
Link to comment
Share on other sites

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ.Μόλις ήρθε ο τελευταίος λογαριασμός και ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ στο ebill ! Γιατί οι προηγούμενοι δεν υπήρχαν πιο πριν και μου έλεγαν βλακείες ;

 

Κι εμένα μόλις μπήκε στο ebill ο πρώτος λογαριασμός και έχει κανονικά την αναλυση κλήσεων.

Motorola Razr i XT890 + Alcatel 2005D + Samsung GT-N5110
Link to comment
Share on other sites

Εεεε μα είναι απαράδεκτοι...Δηλαδή χρειάζονται μπινελίκια για να παρέχουν τα αυτονόητα ;

 

έχω στείλει τουλάχιστον 3 email και έχω μιλήσει άλλες τόσες φορές με το τμήμα εξυπηρέτησης για να δω αν ξέρουν τελικά τι τους γίνεται...και απο οτι κατάλαβα, δεν ξέρουν !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Δεν μπορείς να το ενεργοποιήσεις μόνος σου με fax γιατί υπάρχει ειδική φόρμα... Προτείνω να πραγματοποιηθεί απο κάποιο κατάστημα. Δύο λεπτά υπόθεση είναι.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορείς να το ενεργοποιήσεις μόνος σου με fax γιατί υπάρχει ειδική φόρμα... Προτείνω να πραγματοποιηθεί απο κάποιο κατάστημα. Δύο λεπτά υπόθεση είναι.

 

 

Αν αναφέρεσε σε εμένα, ο προηγούμενος λογαριασμός (αυτός που είναι να πληρώσω) έχει μπει στο ebill.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Εχω ενεργοποιησει την υπηρεσια εδω και 5 μηνες περιπου χωρις να εχω αντιμετωπισει καποιο προβλημα μεχρι στιγμη.

 

Το θεμα ειναι το εξης: ο λογαριασμος μου εκδιδεται στις 24 καθε μηνα και συνηθως μεσα σε 3 μερες το πολυ μπαινω στο ebill και τον βλεπω.

 

Αυτη την φορα εχει ηδη αργησει 9 μερες και σημερα τους πηρα τηλ...μου ειπαν να τσεκαρω και αυριο αν μπει η οχι και να τους ξανακαλεσω απο τεταρτη πρωι...

 

Τι να πω? εχει τυχει σε κανενα αλλον τοση καθυστερηση?

 

Να σημειωσω πως ο λογαριασμος εχει εκδοθει...δηλαδη καλωντας 1260 μου λεει το ποσο κτλ...απλα στο ebill δεν απεικονιζεται ...

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τελικά για να έχει κάποιος αναλυση κλήσεων μέσω e-bill πρέπει να πληρώσει?

Διότι σήμερα σε κατάστημα της wind η υπάλληλος μου είπε οτι υπάρχει σχετική μηνιαία χρέωση!

Link to comment
Share on other sites

Οχι, δεν υπαρχει χρεωση. Υπαρχει χρεωση εαν θελεις να λαμβανεις αναλυση ΚΑΙ εντυπως. Αυτα.
Link to comment
Share on other sites

εγώ τους έκανα φασαρία για αυτό το πράγμα..τους έστειλα 3-4 email και το ενεργοποίησα..όχι, για το e-bill ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ, όπως γράφει και στο site είναι ΔΩΡΕΑΝ. Πληρώνεις μόνο στο Plus.
Link to comment
Share on other sites

Διότι σήμερα σε κατάστημα της wind η υπάλληλος μου είπε οτι υπάρχει σχετική μηνιαία χρέωση!

 

Σοβαρα τωρα, δεν ειναι και τοσο δυσκολο το concept...Απλο ebill, δωρεαν, δινει Online αναλυση και γραπτα μονο την πρωτη σελιδα.

Το ebill plus, Με χρεωση, δινει online αναλυση και γραπτα ΟΛΟΚΛΗΡΟ τον λογαριασμο.

 

Γιατι μπερδευονται τοσο πολυ πια ορισμενοι στα καταστηματα, δεν ξερω :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Γιατί...είναι άσχετοι...μήπως; Λέω εγώ τώρα...μήπως δεν ξέρουν και λένε οτι τους κατέβει;
Link to comment
Share on other sites

Γιατί...είναι άσχετοι...μήπως; Λέω εγώ τώρα...μήπως δεν ξέρουν και λένε οτι τους κατέβει;

 

Η συγκεκριμένη υπάλληλος δεν ήξερε τα σχετικά του e-bill αλλά πήρε τηλέφωνο (προφανώς στο help-desk της εταιρείας) για να ενημερωθεί..... Μάλλον το πρόβλημα είναι γενικότερο....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Η συγκεκριμένη υπάλληλος δεν ήξερε τα σχετικά του e-bill αλλά πήρε τηλέφωνο (προφανώς στο help-desk της εταιρείας) για να ενημερωθεί..... Μάλλον το πρόβλημα είναι γενικότερο....

 

Και σε μένα το ίδιο συνέβη!! :O

 

Βέβαια ακόμα περιμένω τηλ. να με ενημερώσει όπως μου'πε αφού ενημερωθεί και αυτή πρώτα... :rolleyes:

 

Μα καλά μια ενημέρωση δεν μπορούσαν να κάνουν σε όλους τους υπάλληλους γιαυτό το θέμα... Σιγά το μεγάλο ζήτημα που είναι, το να χρειαστεί να συμπληρώσουμε μια αίτηση και με μια φωτοτυπία της ταυτότητας μας (που για νομικούς λόγους προφανώς χρειάζεται) να σταλεί το αίτημά μας....

Τι να πω... :wacko:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Έγω έχω κάνει την αίτηση εδω και 1 μήνα σήμερα έρθε το mail ότι ο λογιαριασμός είναι διαθέσιμος στο e-bill αλλά δεν έχω ακόμη τους κωδικούς για να "μπω" στην υπηρεσία και να τον δω. Σε κάποια αλλη εταιρεία ούτε ταυτοτητα ούτε κάτι άλλο μια εγραφφη στο site τους.
vageliskr
Link to comment
Share on other sites

Τελικά παιδιά θα γράψω και κάτι καλό. Ενεργοποιήθηκε ο λογιαριασμός (ξέρετε e-mail ότι υπάρχει διαθέσιμος ο λογαριασμός) αλλά δεν είχα κωδικό. Επικοινώνησα με mail και κατόπιν τηλεφωνήσανε για να μου δώσουν τους κωδικούς σε 1 ημέρα
vageliskr
Link to comment
Share on other sites

Έκανα αίτηση για E-Bill (το δωρεάν) την Πέμπτη 28 Φεβ κατά τις 11.00. 13.00 της ίδιας ημέρας μου ήρθε ο κωδικός ενεργοποίησης στο mailbox που είχα δώσει κατά την αίτηση στο κατάστημα. Ενεργοποίησα την υπηρεσία mμέσω του portal του E-bill https://www.windebill.gr/windb2c/lps_logon.jsp. Μου ήρθε νέο mail με username, password.

 

Μπράβο στη Wind, άμεση απόκριση.

Samsung S500 -> Siemens S65 -> Nokia E51 -> HTC Diamond2 -> Samsung Omnia7 -> Huawei P1 LTE -> ZTE Blade S6 -> Huawei P8 -> Apple iPhone SE -> LeEco Le Max2 -> Honor View20 -> Xiaomi Mi MIX3 5G -> Motorola Edge20

Link to comment
Share on other sites

μαθαίνουν εκεί στην wind...εγώ έπρεπε να διαμαρτυρηθώ με 2-3 email και να πάω σε ένα κατάστημα και να τους εξηγήσω τι συμβαίνει για να μου ενεργοποιηθεί η υπηρεσία.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
έχω ενεργοποιήσει το λογαριασμό μου εδώ και 3 μέρες, αλλά e-mail με τους κωδικούς μου δεν έχω λάβει ακόμα. :(
Link to comment
Share on other sites

κάνε μια βόλτα σε κάποιο κατάστημα..σε εμένα είχε δημιουργηθεί πρόβλημα και έπρεπε να πάω 2 φορές ακόμα μέχρι να λειτουργήσει.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Είναι τόσο δύσκολο να ενεργοποιήσουν την υπηρεσία "Wind E-bill" σε κάποιο συνδρομητή Wind;Η ιστορία μου έχει ως εξής:

Πήγα τη Δευτέρα 17-8-2009 σε ένα κατάστημα Wind και έκανα αίτηση ενεργοποίησης του Wind E-bill.Η υπάλληλος του καταστήματος μου είχε πει ότι μέσα σε 2-3 ημέρες θα μου έρθει στο κινητό ένα μήνυμά που θα μου έχει κάτι κωδικούς ώστε να το ενεργοποιήσω από την ιστοσελίδα της Wind.Οι ημέρες περνούσαν και δεν είχα λάβει κανένα μήνυμα.Κάλεσα, λοιπόν, το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Wind για να δω τι είχε γίνει και μου είχαν πει να καλέσω το κατάστημα στο οποίο έκανα την αίτηση μήπως κάτι έγινε λάθος και δεν έχει σταλθεί στα γραφεία της Wind.Και έτσι είχε γίνει.Όταν πέρασα από το κατάστημα (Πέμπτη 20-8-2009) μου είπαν πως δεν είχαν λάβει το φαξ και έπρεπε να ξαναστείλουν την αίτηση.Η υπάλληλος με καθησύχασε λέγοντάς μου ότι μέσα σε 2-3 ημέρες θα μου έχει έρθει το μήνυμά με τους κωδικούς.Μέχρι σήμερα, όμως, δεν μου έχει έρθει κανένα μήνυμά.Τι να κάνω;:confused:

Link to comment
Share on other sites

...Τι να κάνω;:confused:

 

Εκτός από υπομονή :lol: ένα mail στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών με ύφος αρκετά ενοχλημένου πελάτη μάλλον θα αποδώσει.

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από υπομονή :lol: ένα mail στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών με ύφος αρκετά ενοχλημένου πελάτη μάλλον θα αποδώσει.

Μόλις έστειλα e-mail στην εταιρεία.Περιμένω απάντηση.Ελπίζω να ενεργοποιηθεί σύντομα το e-Bill γιατί μου είπαν ότι ο επόμενος λογαριασμός δεν θα έχει την ανάλυση με τις κλήσεις και τα sms.:(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...