Jump to content

[MOTO] Daytona Sprinter 50/125cc


poulisss
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

με τον εργοστασιακό στρόφαλο είναι 85 κυβικά περίπου, αν έχεις στρόφαλο απο glx90 βγαίνει 101 κυβικά και με στρόφαλο 54μμ βγαίνει 110

 

και αμα δεν αλλάξεις στρόφαλο κάποια στιγμή θα χτυπήσει μπιέλα αλλά όχι νωρίς

 

για να ειναι 85cc ομως πρεπει να μπει κοντος κυλινδρος εχει διαφορα:D

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

παιδια το καλοκαιρι περνω το sprinter 50αρι και αρχικα σκευτομουν να το κανω 72 με μια protect και καλα ειμαι αλλα μετα μου εβαλε καποιος την ιδεα να βαλω πανο lifan 110 με σιμπλεκτη ( γιατι παει καλυτερα απο αυτον χωρις σιμπλεκτη) τωρα σκευτομαι για τον κινιτιρα τον 140 τον καινοιυριο της lifan αλλα δεν ξερω ουτε ποσο θα μου παει σε λεφτα ουτε αν εχει φοτα ουτε αν σιμφερει .....γιατι μπορει να κοπσει σκελετο εσεις τι λετε???:wacko:

 

 

 

κατι εχω ακουσει για το σασμαν οτι δν ειναι καλο ισχυει?

Link to comment
Share on other sites

κατι εχω ακουσει για το σασμαν οτι δν ειναι καλο ισχυει?

 

δεν εχω ιδεα!!!! οποιος μπορει ας βοηθισει.....:cry:

h zwh einai enas megalos dromos... an eisai magas perna ton me souza!!!!!! ;)
Link to comment
Share on other sites

Παιδια θελω να αγορασω το sprinter αλλα δεν ξερω να παρω το 50cc η το 125cc? Αν παρω το 50αρι και διαθεσω 200 ευρω θα μπορεσω να το κανω γρηγοροτερο απο οτι το 125?
Link to comment
Share on other sites

Παιδια θελω να αγορασω το sprinter αλλα δεν ξερω να παρω το 50cc η το 125cc? Αν παρω το 50αρι και διαθεσω 200 ευρω θα μπορεσω να το κανω γρηγοροτερο απο οτι το 125?

 

Αν έχεις την δυνατότητα να πάρεις το 125,μήν πάρεις 50άρι εκτός αν θές να το κρατήσεις πολλά χρόνια διότι σε περίπτωση που θα θές να το μεταπουλήσεις δεν πρόκειται να πάρεις πίσω τα λεφτά σου (+όσα θα ρίξεις);)

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Παιδια θελω να αγορασω το sprinter αλλα δεν ξερω να παρω το 50cc η το 125cc? Αν παρω το 50αρι και διαθεσω 200 ευρω θα μπορεσω να το κανω γρηγοροτερο απο οτι το 125?

 

 

125 φυσικα!

και δεν αλλαζεις ουτε εξατμιση που λεει ο λογος...

εγω 200 ευρω εριξα στο 50αρι και το μονο που εκανα ηταν μια τρυπα στο νερο... :X

Link to comment
Share on other sites

Μια εξατμιση θελω να αλλαξω για να εχει καλυτερο ηχο. Αν αλλαξω απλα εξατμιση θα χασει επιδοσεις σε ταχυτητα και εκκινηση? Περαν τις εξατμισεις μπορω να διαθεσω ενα 200αρι για να το βελτιωσω. με αυτα τα λεφτα τι αλλαγες μου προτεινετε να κανω γιατι ειναι το πρωτο μου μηχανακι και δεν ξερω πολλα απο μετατροπες. Αν αλλαξω μοτερ μπορει να μου βγαλει προβλημα?
Link to comment
Share on other sites

κατι εχω ακουσει για το σασμαν οτι δν ειναι καλο ισχυει?

Σπανε πολυ ευκολα δευτερα...εχω σπασει δυο φορες δευτερα και τωρα εφτιαξα ενα δικο μου σασμαν απο διαφορα μηχανακια...

 

Παιδια θελω να αγορασω το sprinter αλλα δεν ξερω να παρω το 50cc η το 125cc? Αν παρω το 50αρι και διαθεσω 200 ευρω θα μπορεσω να το κανω γρηγοροτερο απο οτι το 125?

 

κατευθιαν για το 125 και μην πειραξεις τιποτα...

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

Σπανε πολυ ευκολα δευτερα...εχω σπασει δυο φορες δευτερα και τωρα εφτιαξα ενα δικο μου σασμαν απο διαφορα μηχανακια...

Τα 140cc τα lifan σπανε 2αρα?Αν το παρεις νορμαλ χωρις καρφωτες και κτλ, παλι σπαει?(το 140αρι εχει και συμπλεκτη)

Link to comment
Share on other sites

Σπανε πολυ ευκολα δευτερα...εχω σπασει δυο φορες δευτερα και τωρα εφτιαξα ενα δικο μου σασμαν απο διαφορα μηχανακια...

 

Με γραναζια ιδιου λογου ομως?

Link to comment
Share on other sites

Μια εξατμιση θελω να αλλαξω για να εχει καλυτερο ηχο. Αν αλλαξω απλα εξατμιση θα χασει επιδοσεις σε ταχυτητα και εκκινηση? Περαν τις εξατμισεις μπορω να διαθεσω ενα 200αρι για να το βελτιωσω. με αυτα τα λεφτα τι αλλαγες μου προτεινετε να κανω γιατι ειναι το πρωτο μου μηχανακι και δεν ξερω πολλα απο μετατροπες. Αν αλλαξω μοτερ μπορει να μου βγαλει προβλημα?

 

 

εξατμιση και μια χοανη και εισαι σουπερ... και οπως ειπε ο BLACKX δεν χρειαζεται και δεν λεει να το πειραξεις...

Link to comment
Share on other sites

Με γραναζια ιδιου λογου ομως?

τι εννοεις αν εχουν τα ιδια δοντακια με πριν? πρωτη και δευτερα απο astrea για να εχουν αντοχοι και να μακρινουν και τριτη και τεταρτη απο dayang(50) για να ειναι κοντες και οτι αυτες οι ταχυτητες δεν σπανε ευκολα και ας ειναι μαπα το υλικο τους...τελικη που εβγαλε και πατιναρει τρελα 120 και πηγαινε κι αλο αλλα δεν το ζορισα

Τα 140cc τα lifan σπανε 2αρα?Αν το παρεις νορμαλ χωρις καρφωτες και κτλ, παλι σπαει?(το 140αρι εχει και συμπλεκτη)

 

δεν σπανε τοσο ευκολα αυτα αλλα σε ενα χρονο κατι θα χαλασει σε αυτα

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

τι εννοεις αν εχουν τα ιδια δοντακια με πριν? πρωτη και δευτερα απο astrea για να εχουν αντοχοι και να μακρινουν και τριτη και τεταρτη απο dayang(50) για να ειναι κοντες και οτι αυτες οι ταχυτητες δεν σπανε ευκολα και ας ειναι μαπα το υλικο τους...τελικη που εβγαλε και πατιναρει τρελα 120 και πηγαινε κι αλο αλλα δεν το ζορισα

 

Οι ταχυτητες εχουν καποιο λογο-ratio στα αγγλικα.Αλλα οπως γραφεις τον αλλαξες.:)

Link to comment
Share on other sites

Παιδια να ρωτησω, ξερει κανεις ποσο τελικη εχει το 110cc λιφαν με συπλεκτη (χωρις μιζα) ?Γυρο στα 100 πανω κατω?Γιατι σκευτομαι ή να παρω τον 140cc ή τον 110cc..Ανεξαρτητος απο το ποιο θα παρω εννοειτε πως θα του κανω οσο ποιο καλο στρωσιμο μπορω για να αποφυγω μελλοντικα προβληματα..Οποιος ξερει κατι για τον 110 ας μου πει αν ξερει πχ ποσο κοφτιαζει πανω κατω η καθε ταχυτητα,ας πουμε η 1η τραβαει 40/45?,η 2αρα 65/70 (σορρυ αν ειπα πολλα), απλως ρωταω για να ξερω, μη το παρω και ξενερωσω και κλαιω τα λεφτα που εδωσα...
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα σου πρότεινα το 110 χωρίς συμπλέκτη και χωρίς μίζα, είχα ένα τέτοιο στα 53χιλιοστά με "άθλιο" φτιάξιμο 2α πήγαινε γύρω στα 60 σπασμένη με γρανάζι 14-36
Link to comment
Share on other sites

Οι ταχυτητες εχουν καποιο λογο-ratio στα αγγλικα.Αλλα οπως γραφεις τον αλλαξες.:)

 

Ναι γιατι η πρωτη μεχρι 30 πηγαινει και η δευτερα μεχρι 60 συν οτι ηταν αθλια...και πρεπει να αλλαξεις το ratio γιατι δεν ειναι καλες 1ες και 2ες που εχουν απο την μανα τους...δεν κανει το σασμαν για κοντρες

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

Δεν σκευτομαι να τα πειραξω αν αγορασω ενα απο δυο, θα τα αφησω ετσι οπως ειναι, ενα καρμπυρατερ θα βαλω μονο + την εξατμιση..Το 110cc μαμα ποσα χιλιοστα ειναι, 52?

 

Glx90 οταν το ειχες μαμα ποσο εσπαγαν η 1η και η 2αρα,θυμασε στο περιπου?

Link to comment
Share on other sites

Ναι γιατι η πρωτη μεχρι 30 πηγαινει και η δευτερα μεχρι 60 συν οτι ηταν αθλια...και πρεπει να αλλαξεις το ratio γιατι δεν ειναι καλες 1ες και 2ες που εχουν απο την μανα τους...δεν κανει το σασμαν για κοντρες

 

Ο "μοναδικός" λόγος ύπαρξης του παπιού :lol:...ξεκολλάτε παίδες (φιλικά το λέω);)

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Ο "μοναδικός" λόγος ύπαρξης του παπιού :lol:...ξεκολλάτε παίδες (φιλικά το λέω);)

 

Για καποιους ειναι..το 80% οποιος φτιαχνει παπι το θελει να κανει και καμια κοντρα...

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι μονο το θεμα αν ειναι για ανοιγματα η για σουζες η για οτιδηποτε.Απο την στιγμη που ανεβαζεις την δυναμη του μοτερ αναγκαστικα πρεπει να αλλαχτουν οι λογοι των του σασμαν.
Link to comment
Share on other sites

Δεν σκευτομαι να τα πειραξω αν αγορασω ενα απο δυο, θα τα αφησω ετσι οπως ειναι, ενα καρμπυρατερ θα βαλω μονο + την εξατμιση..Το 110cc μαμα ποσα χιλιοστα ειναι, 52?

 

Glx90 οταν το ειχες μαμα ποσο εσπαγαν η 1η και η 2αρα,θυμασε στο περιπου?

 

Δεν θυμάμαι καθόλου, θα σε γελάσω

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι μονο το θεμα αν ειναι για ανοιγματα η για σουζες η για οτιδηποτε.Απο την στιγμη που ανεβαζεις την δυναμη του μοτερ αναγκαστικα πρεπει να αλλαχτουν οι λογοι των του σασμαν.

 

Δέν είναι μόνο το ότι ανεβάζεις την δύναμη,είναι για τι χρήση την θέλεις;)

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Δέν είναι μόνο το ότι ανεβάζεις την δύναμη,είναι για τι χρήση την θέλεις;)

 

Ακριβως και μετα αντιστοιχα ο καθενας βαζει οτι θελει.Χωρις ιδιαιτερη μελετη.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια...:)8α η8ελα να ροτισο για ενα φιλο... 8α αγορασει το πασχα daytona sprinter 50cc και 8α η8ελε να το αλλαξει γιατι το χοριο ειναι γεματο ανοιφορες καταρχιν 8ελει να τραβαει στις ανοιφορες και ειναι παπι για βολτες δε ξερει και πολλα απο μιχανικα:cry: σκευτετε να το κανει 110-115-125 φοβατε ομος οτι στα 125 8α εχει προβλιμα και 8α 8ελει σινεχεια σινεργειο..:cry:. αν μποριτε να μου :!:πιτε τι ακριβος 8ελει να βαλει:!: και αρκετα καλες μαρκες οπιος μπορει να βοη8ισει 8α ειμαι υπορχεος

 

συγνομη για το μεγαλο μινιμα:O :O

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...