Jump to content

εγγυηση 2 ετων απο 1/1/2004


gio2003
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

καπου διαβασα οτι απο 1/1/2004 ειναι υποχρεωτικη ευρωπαικη οδηγια η εγγυηση 2 ετων σε ολες τις συσκευες απο αυτοκινητα μεχρι κινητα. ξερει κανεις κατι?
Link to comment
Share on other sites

Για τα κινητά ξέρω......

Για τα άλλα δεν είχα ιδέα.

Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra

122897885_Screenshot2023-02-162220155.jpg.e6f51eae4d98bfe4a1f50dd86c3c27d3.jpg

Link to comment
Share on other sites

egw apo o,ti xerw to CE problepei mono 1 xrono

adiabasto me pianeis

::LiNK RaMoNe

------------------

Hey, Ho!

Let's Go!

-------------------

:Xhttp://www.eff.org/br/brstrip.gif:X

Link to comment
Share on other sites

Άπό τώρα το 2003 ισχύει αυτό.

Ηδη οι περισσότερες εταιρίες (αντιπροσωπείες) δίνουν τουλάχιστον 2ετη εγγύηση στα προιόντα τους .

Link to comment
Share on other sites

Aσε ποιοί λένε και τι......

 

Τουλάχιστον εδώ και 18 μήνες , ισχύει στις περισσότερες ηλεκτρικές συσκευές,στα είδη πληροφορικής και σε πολλά άλλα είδη ευρείας κατανάλωσης ....(άσχετο πως και αν τηρούνται πραγματικά στην χώρα μας) -Αλλοι δίνουν μέχρι 5 έτη συνολικής εγγύησης ,ενώ στα αυτοκίνητα μέχρι 3-7 έτη είναι standard πλέον....

 

Μια βόλτα σε σχετικά καταστήματα δεν βλάπτει.....

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Gary Kokkin (25 Δεκ. 2003 , 14:18)

Τουλάχιστον εδώ και 18 μήνες , ισχύει στις περισσότερες ηλεκτρικές συσκευές,στα είδη πληροφορικής και σε πολλά άλλα είδη ευρείας κατανάλωσης ....(άσχετο πως και αν τηρούνται πραγματικά στην χώρα μας)

Δηλαδή Γκάρι Κ. εννοείς πχ πως η Νόκια Φιλανδίας δίνει βάσει της οδηγίας 2 χρόνια εγγύηση ήδη κι η Άλφα Κόπι μας δίνει μόνο 1 γιατί έτσι γουστάρει? :cry:
Link to comment
Share on other sites

Συνήθως η Ευρωπ. εγγύηση έχει να κάνει με προιόντα που είναι κατασκευής ΕΕ ,για να κτυπήσουν τις Ασιατικές κατασκευαστικές εταιρίες

 

Η Νokia δίνει 2 έτη για τα προιόντα που είναι κατασκευής ΕΕ....

(Γνωρίζω παρόμοια για συσκευή που αγοράστηκε στην Ισπανία)

 

Mπορεί όμως να έχουν κάνει ειδικές συμφωνίες οι αντιπροσωπείες ......η Siemens και η Samsung πχ δίνoυν γενικά για όλα τα προιόντα τους 2 έτη και στην Ελλάδα....(Στην Αυστρία πχ όμως δίνει 1 έτος η Samsung (εκτός αν είναι κατασκευής ΕΕ))

 

Στα είδη πληροφορικής η εγγύηση είναι για όλα τα προιόντα >2 έτη και πάνω ,ανεξάρτητα χώρα κατασκευής....(στα πλαίσια προγράμματος ανάπτυξης της πληροφορικής) -Αντίθετα στο υπόλοιπο κόσμο είναι μέχρι 1 έτος....

 

Τέλος η Αlpha copy λειτουργεί αμιγώς σαν ιδιωτική εταιρία...

Μετά το 2007 που θα αναλάβει η Νokia Hellas (που ήδη έχει έρθει στην Ελλάδα σαν dealer σταθμών βάσης κινητής τηλεφωνίας)..θα πρέπει να γίνουν εμπορικές αλλαγές κλπ...

 

Κάτι παρόμοιο γίνεται στην αγορά και με τα υπόλοιπα καταναλωτικά προιόντα....και εξαρτάται και από τις συνολικές πωλήσεις (αν αξίζει τον κόπο το επιπλέον κόστος της εγγύησης στην τιμή λιανικής....)

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Gary Kokkin (26 Δεκ. 2003 , 04:03)

 

 

Τέλος η Αlpha copy λειτουργεί αμιγώς σαν ιδιωτική εταιρία...

Μετά το 2007 που θα αναλάβει η Νokia Hellas (που ήδη έχει έρθει στην Ελλάδα σαν dealer σταθμών βάσης κινητής τηλεφωνίας)..θα πρέπει να γίνουν εμπορικές αλλαγές κλπ...

 

 

Μέχρι υο 2007 ποιος ζει ποιος πεθαίνει........ :worry: :eek: :confused: :!: :angry:

Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra

122897885_Screenshot2023-02-162220155.jpg.e6f51eae4d98bfe4a1f50dd86c3c27d3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Gary Kokkin (25 Δεκ. 2003 , 14:18)

 

.....ενώ στα αυτοκίνητα μέχρι 3-7 έτη είναι standard πλέον....

 

Οσον αφορά τα αυτοκίνητα ΔΕΝ υπάρχει ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ αυτοκινητοβιομηχανία που να δίνει πάνω από 2 χρόνια εγγύηση. Οπου βλέπετε σε ευρωπαικά αυτοκίνητα πάνω από 2ετή εγγύηση τα επιπλέον χρόνια τα προσφέρει η ΕΔΩ αντιπροσωπεία και το κόστος είναι ενσωματωμένο στην τιμή του αυτοκινήτου !

Link to comment
Share on other sites

κατι ενδιαφερον το μακρο στουσ καινουργιουσ του καταλογουσ απο 3/1/04 δινει σε ολεσ τισ ηλεκτρικεσ συσκευες apo samsung ως κατι watson μπουρδες 2 ετη εγγυηση!!!! na steiloyme kana mail υπουργειο εμποριου και ινκα ?αλλα ποιος απαντα!!!
Link to comment
Share on other sites

Θες περισσότερο??????? :lol:

Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra

122897885_Screenshot2023-02-162220155.jpg.e6f51eae4d98bfe4a1f50dd86c3c27d3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος vangg (26 Δεκ. 2003 , 16:52)

 

Οσον αφορά τα αυτοκίνητα ΔΕΝ υπάρχει ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ αυτοκινητοβιομηχανία που να δίνει πάνω από 2 χρόνια εγγύηση. Οπου βλέπετε σε ευρωπαικά αυτοκίνητα πάνω από 2ετή εγγύηση τα επιπλέον χρόνια τα προσφέρει η ΕΔΩ αντιπροσωπεία και το κόστος είναι ενσωματωμένο στην τιμή του αυτοκινήτου !

 

 

Kάνεις λάθος εν μέρη !

 

1) Οι αυτοκινοβιομηχανίες που αντιπροσωπεύονται από θυγατρικές τους στην Ελλάδα (πχ Toyota Hellas) προσφέρουν την ίδια εγγύηση Πανευρωπαικά !

 

2)Οι τιμές αυτοκινήτων μέχρι 1600cc είναι τώρα οι φθηνότερες στην ΕΕ και με καλύτερο standard εξοπλισμό (οι μισθοί μας δεν είναι το ίδιο !)

Οπότε η επιπλέον εγγύηση δεν προστίθεται στο κόστος αγοράς....αλλά στο κόστος "επίσημου" service που οι τιμές είναι μέχρι 30% ακριβότερες με την ΕΕ στα ανταλλακτικά! (-Αυτό όμως άλλαξε από 1/10/03 με κοινοτική οδηγία εξομάλυνσης τιμών ,και περιμένουμε με τις νέες εισαγωγές μείωση τιμών -όπως και πιό ευρείας διάθεσης και από μη εξουσ.διανομείς σαν εμπορία.....)

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος gio2003 (26 Δεκ. 2003 , 22:01)

 

κατι ενδιαφερον το μακρο στουσ καινουργιουσ του καταλογουσ απο 3/1/04 δινει σε ολεσ τισ ηλεκτρικεσ συσκευες apo samsung ως κατι watson μπουρδες 2 ετη εγγυηση!!!!

 

Εχεις δεί όμως ποιοί άσχετοι (που το παίζουν τεχνικοί σε όλες τις φίρμες) την προσφέρουν αυτή την εγγύηση και τι περιλαμβάνει ?

 

-Απλά πως θα πωλήσουν τα προιόντα τους όλες οι αλυσίδες που κάνουν παράλληλες εισαγωγές από χώρες εκτός ΕΕ (και δεν καλύπτονται από την Πανευρωπαική βασική εγγύηση κάθε φίρμας ,για να το πας σε εξουσιοδοτημένο επίσημο service...)

 

-Φυσικά η επιλογή ρίσκου δική σου άμα ζητάς να πάρεις κάτι ~40% φθηνότερα ......(αλλά θα στα πάρουν "χοντρά" από το service αν χρειαστείς original αναταλλακτικό και ο "ανεξάρτητος" τεχνικός δεν μπορεί να βρεί αλλού εκτός αντιπροσωπείας ...)

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Gary Kokkin (27 Δεκ. 2003 , 01:17)

 

Kάνεις λάθος εν μέρη !

 

1) Οι αυτοκινοβιομηχανίες που αντιπροσωπεύονται από θυγατρικές τους στην Ελλάδα (πχ Toyota Hellas) προσφέρουν την ίδια εγγύηση Πανευρωπαικά !

 

2)Οι τιμές αυτοκινήτων μέχρι 1600cc είναι τώρα οι φθηνότερες στην ΕΕ και με καλύτερο standard εξοπλισμό (οι μισθοί μας δεν είναι το ίδιο !)

Οπότε η επιπλέον εγγύηση δεν προστίθεται στο κόστος αγοράς....αλλά στο κόστος "επίσημου" service που οι τιμές είναι μέχρι 30% ακριβότερες με την ΕΕ στα ανταλλακτικά! (-Αυτό όμως άλλαξε από 1/10/03 με κοινοτική οδηγία εξομάλυνσης τιμών ,και περιμένουμε με τις νέες εισαγωγές μείωση τιμών -όπως και πιό ευρείας διάθεσης και από μη εξουσ.διανομείς σαν εμπορία.....)

 

 

Προφανώς δεν κατάλαβες ακριβώς αυτό που είπα. Θα γίνω λοιπόν πιο αναλυτικός.

1) Μίλησα για ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ (δηλ. Fiat, BMW, PSA, Audi, VW κλπ, τι σχέση έχει η TOYOTA με αυτές ?). Ολες λοιπόν οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες δίνουν, ως εργοστάσιο κατασκευής, 2 χρόνια εγγύηση. Η Fiat πχ. (το εργοστάσιο) προσφέρει/καλύπτει 2 χρόνια εγγύησης. Το τι κάνει ο εισαγωγέας επιπλέον των 2 αυτών χρόνων είναι ένα άλλο θέμα. Πχ. η Fiat Hellas (θυγατρική της ιταλικής) δίνει, νομίζω, 5 χρόνια. Η Fiat Ιρλανδίας μπορεί να δίνει 3 και της Νορβηγίας 23 όχι όμως δωρεάν !

Αρα λοιπόν ξεκινάμε με τα 2 χρόνια το ευρωπαίου κατασκευαστή.

Η ΕΔΩ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ/ΕΙΣΑΓΩΓΕΑΣ, συνήθως για λόγους marketing, μπορεί να προσθέσει άλλα 2 ή 3 η 15χρόνια. Αυτή η προσθήκη δεν είναι δωρεάν χωρίς όμως και να το ξέρει ο πελάτης.

Η διαδικασία που ακολουθούν είναι η εξής:

Ο Εισαγωγέας σε συνεργασία με κάποια ασφαλιστική εταιρία που θα καλύψει αυτά τα επιπλέον χρόνια εγγύησης (ο ευρωπαίος κατασκευαστής καλύπτει μόνο τα πρώτα 2 , η τοπική ασφαλιστική τα υπόλοιπα) βγάζουν ένα μέσο κόστος ανά αυτοκίνητο βάσει στατιστικών βλαβών, κόστους ανταλλακτικών κλπ. Αυτό το επιπλέον κόστος ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΤΑΙ στην τιμή του αυτοκινήτου και έτσι προκύπτει η ΤΕΛΙΚΗ τιμή που ανακοινώνουν οι εκάστοτε dealer στο υποψήφιο πελάτη. Με άλλα λόγια αν ένα Ford κάνει σήμερα 10.000ευρώ με 5 χρόνια εγγύηση η τιμή του θα ήταν 10.000-x αν η Ford Hellas αρκούταν μόνο στα 2 χρόνια που καλύπτει η μητρική εταιρία ή θα ήταν 10000+y αν έδινε 7 χρόνια αντί για 5. . Αυτό το κόστος x είναι που υπολόγισε η συνεργαζόμενη ασφαλιστική ότι απαιτείται για να μπορέσει να καλύψει με τη σειρά της τα επιπλέον 3 χρόνια εγγύησης και αυτό το κόστος x αποδίδεται στην ασφαλιστική από τον dealer της Ford ή της Fiat κοκ .

Προφανώς είναι πολύ πιο συμφέρον από πλευράς πώλησης αυτοκινήτου να ανακοινώνεις μία τελική τιμή προς τον πελάτη και να λες ότι προσφέρεις πχ 5 χρόνια εγγύηση (άλλωστε όλοι φοβόμαστε μήπως παρουσιάσει κάποια βλάβη το αυτοκίνητό μας) παρά να λές το κόστος είναι τόσα ευρώ με τα 2 χρόνια εγγύησης του κατασκευαστή + κάτι παραπάνω αν θέλετε και 2 ή 3 χρόνια εγγύηση επιπλέον (αν και γίνεται και αυτό σε ορισμένες περιπτώσεις).

 

Συνεπώς, αν ένα αυτοκίνητο ευρωπαίου κατασκευαστή χρειαστεί κάτι τον 1ο ή 2ο χρόνο σε εγγύηση αυτό το αποζημιώνεται ο εδώ εισαγωγέας κατευθείαν από τον κατασκευαστή. Αν περαστεί κάτι σε εγγύηση τον 4ο πχ. χρόνο (σε 5ετή εγγύηση) ο εισαγωγέας (το συνεργείο δηλ. που θα κάνει την εγγύηση) θα αποζημιωθεί από την ασφαλιστική εταιρία που έχει αναλάβει τη συγκεκριμένη επέκταση εγγύησης.

 

 

2) Το ότι οι τιμές κάποιας κατηγορίας αυτοκινήτων είναι στην Ελλάδα φτηνότερες από ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη οφείλεται (όσον και αν ακουστεί περίεργο) στους υψηλούς δασμούς που επιβάλλει το ελληνικό κράτος και έτσι τα εργοστάσια "αναγκάζονται" να πουλάνε φτηνότερα στους έλληνες εισαγωγείς (και σε μερικές ακόμα ευρωπαικές χώρες-δεν είμαστε οι μόνοι με υψηλούς δασμούς).

Με το νέο κανονισμό 1400/2002 "Block Exemption" αυτό πιθανότατα θα αλλάξει γιατί διευκολύνεται πλέον η διακίνηση και αγοροπωλησία αυτοκίνητων από χώρα σε χώρα της ευρωπαικής ένωσης και έτσι πιθανότατα θα εκλείψουν οι διαφορές τιμών που υπάρχουν σήμερα (άρα ετοιμαστείτε για σταδιακές αυξήσεις στις τιμές των χαμηλού κυβισμού αυτοκινήτων). Οσον αφορά το σέρβις δεν ξέρω αν είναι 30% ακριβότερα τα ανταλλακτικά στην Ελλάδα από άλλες χώρες σίγουρα όμως είναι πολύ φθηνότερη η εργατοώρα από ότι πχ. στη Γαλλία ή τη Γερμανία. Πιθανή μείωση κόστους στα ανταλλακτικά του σέρβις θα υπάρξει λόγω επισημοποίησης-νομιμοποίησης των λεγόμενων "εφάμιλλης" ποιότητας ανταλλακτικών αλλά αυτό θα συμβεί σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς δεν κατάλαβες ακριβώς αυτό που είπα. Θα γίνω λοιπόν πιο αναλυτικός.

1) Μίλησα για ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ (δηλ. Fiat, BMW, PSA, Audi, VW κλπ, τι σχέση έχει η TOYOTA με αυτές ?). Ολες λοιπόν οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες δίνουν, ως εργοστάσιο κατασκευής, 2 χρόνια εγγύηση.

 

Οι γνωστές Ιαπωνικές εταιρίες που κατασκευάζουν τα προίοντα στους στην ΕΕ ,θεωρούνται Ευρωπαικές.....γιάυτό τον λόγο εξάλλου έφτιαξαν εργοστάσια στην Ευρώπη ,για να πετύχουν τους ευνοικούς όρους ανταγωνισμού ! -Που το έιδες ότι δίνουν όλες 2 έτη εγγύηση .Oι Γερμανικές εταιρίες δίνουν >4 έτη (στα επίσημα εγχειρίδια της εταιρίας)

και φυσικά επιβαρύνεται το κόστος ανάλογα και ένα Golf έχει ίδια με ένα Αγγλικό Toyota avensis που έιναι διπλάσιο σε όγκο... πόσο καλύτερης ποιότητας και να έιναι πιά το Golf από κατασκευή ? )

 

 

Η Fiat πχ. (το εργοστάσιο) προσφέρει/καλύπτει 2 χρόνια εγγύησης. Το τι κάνει ο εισαγωγέας επιπλέον των 2 αυτών χρόνων είναι ένα άλλο θέμα. Πχ. η Fiat Hellas (θυγατρική της ιταλικής) δίνει, νομίζω, 5 χρόνια. Η Fiat Ιρλανδίας μπορεί να δίνει 3 και της Νορβηγίας 23 όχι όμως δωρεάν !

Αρα λοιπόν ξεκινάμε με τα 2 χρόνια το ευρωπαίου κατασκευαστή.

Η ΕΔΩ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ/ΕΙΣΑΓΩΓΕΑΣ, συνήθως για λόγους marketing, μπορεί να προσθέσει άλλα 2 ή 3 η 15χρόνια. Αυτή η προσθήκη δεν είναι δωρεάν χωρίς όμως και να το ξέρει ο πελάτης.

Η διαδικασία που ακολουθούν είναι η εξής:

Ο Εισαγωγέας σε συνεργασία με κάποια ασφαλιστική εταιρία που θα καλύψει αυτά τα επιπλέον χρόνια εγγύησης (ο ευρωπαίος κατασκευαστής καλύπτει μόνο τα πρώτα 2 , η τοπική ασφαλιστική τα υπόλοιπα) βγάζουν ένα μέσο κόστος ανά αυτοκίνητο βάσει στατιστικών βλαβών, κόστους ανταλλακτικών κλπ. Αυτό το επιπλέον κόστος ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΤΑΙ στην τιμή του αυτοκινήτου και έτσι προκύπτει η ΤΕΛΙΚΗ τιμή που ανακοινώνουν οι εκάστοτε dealer στο υποψήφιο πελάτη. Με άλλα λόγια αν ένα Ford κάνει σήμερα 10.000ευρώ με 5 χρόνια εγγύηση η τιμή του θα ήταν 10.000-x αν η Ford Hellas αρκούταν μόνο στα 2 χρόνια που καλύπτει η μητρική εταιρία ή θα ήταν 10000+y αν έδινε 7 χρόνια αντί για 5. . Αυτό το κόστος x είναι που υπολόγισε η συνεργαζόμενη ασφαλιστική ότι απαιτείται για να μπορέσει να καλύψει με τη σειρά της τα επιπλέον 3 χρόνια εγγύησης και αυτό το κόστος x αποδίδεται στην ασφαλιστική από τον dealer της Ford ή της Fiat κοκ

.

 

Αυτό που λές τηρείται από τους απλούς αντιπροσώπους !-.Αν ήταν έτσι θα είχε νόημα να υπάρχουν και αυτούσιες θυγατρικές εταιρίες των ξένων εταιριών ? (αφού η αγορά είναι μικρή) ή αυτό δεν έγινε για τις ίδιες υπηρεσίες με το εξωτερικό ?

 

 

Συνεπώς, αν ένα αυτοκίνητο ευρωπαίου κατασκευαστή χρειαστεί κάτι τον 1ο ή 2ο χρόνο σε εγγύηση αυτό το αποζημιώνεται ο εδώ εισαγωγέας κατευθείαν από τον κατασκευαστή. Αν περαστεί κάτι σε εγγύηση τον 4ο πχ. χρόνο (σε 5ετή εγγύηση) ο εισαγωγέας (το συνεργείο δηλ. που θα κάνει την εγγύηση) θα αποζημιωθεί από την ασφαλιστική εταιρία που έχει αναλάβει τη συγκεκριμένη επέκταση εγγύησης.

 

Αν ίσχυε όντως αυτό που λές ,πως ο καταναλωτής εξασφαλίζεται ,αφού παίρνει (συνήθως) μόνο τα επίσημα συνοδευτικά περί εγγύησης από το εργοστάσιο ....και όχι αυτά που λές της αντιπροσωπείας ? -Εξάλλου στα αυτοκίνητα που έχουν αντιπροσώπευση από θυγατρικές , αυτά γράφουν το χρόνο καθώς για Ευρωπαική εγγύηση επισκευής και αντίστοιχα εξουσ.service ανά την Ευρώπη....

 

Το μπλέκεις λοιπόν το θέμα με την επέκταση δήθεν εγγύησης που δίνουν κάποιες αντιπροσωπείες σε στύλ παροχής εξυπηρέτησης ,μερικές φορές και δωρεάν οδική βοήθεια ,μερικές φορές και επιπλέον αντίστοιχη "εγγύηση" που δίνουν μερικοί μεγαλοέμποροι.....

Ατυό σε άλλες περιπτώσεις ισχύει και Πανευρωπαικά (Μobilo life για Μercedes για 30 έτη !!) για να σε αναγκάσουν να επισκευάζεις σε εξουσ. έμπορο της αντιπροσωπείας !! (μέσα στην ΕΕ)

 

2) Το ότι οι τιμές κάποιας κατηγορίας αυτοκινήτων είναι στην Ελλάδα φτηνότερες από ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη οφείλεται (όσον και αν ακουστεί περίεργο) στους υψηλούς δασμούς που επιβάλλει το ελληνικό κράτος και έτσι τα εργοστάσια "αναγκάζονται" να πουλάνε φτηνότερα στους έλληνες εισαγωγείς (και σε μερικές ακόμα ευρωπαικές χώρες-δεν είμαστε οι μόνοι με υψηλούς δασμούς).

Με το νέο κανονισμό 1400/2002 "Block Exemption" αυτό πιθανότατα θα αλλάξει γιατί διευκολύνεται πλέον η διακίνηση και αγοροπωλησία αυτοκίνητων από χώρα σε χώρα της ευρωπαικής ένωσης και έτσι πιθανότατα θα εκλείψουν οι διαφορές τιμών που υπάρχουν σήμερα (άρα ετοιμαστείτε για σταδιακές αυξήσεις στις τιμές των χαμηλού κυβισμού αυτοκινήτων). Οσον αφορά το σέρβις δεν ξέρω αν είναι 30% ακριβότερα τα ανταλλακτικά στην Ελλάδα από άλλες χώρες σίγουρα όμως είναι πολύ φθηνότερη η εργατοώρα από ότι πχ. στη Γαλλία ή τη Γερμανία. Πιθανή μείωση κόστους στα ανταλλακτικά του σέρβις θα υπάρξει λόγω επισημοποίησης-νομιμοποίησης των λεγόμενων "εφάμιλλης" ποιότητας ανταλλακτικών αλλά αυτό θα συμβεί σε ολόκληρη την Ευρώπη.

 

 

Δεν έγραψα αντίθετα παραπάνω.....αλλά υποθέτεις το κόστος παροχής service θα ανέβει επειδή θα ανέβει και κάποια στιγμή και η αμοιβή της εργατοώρας ? (που έτσι και αλλιώς πάλι από συνεργείο σε συνεργείο υπάρχουν διαφορετικές χρεώσεις "υπηρεσιών" ).

 

Αν γίνει έτσι θα κυκλοφορούν πλέον πολλά ασυντήρητα αυτοκίνητα (σαν την Γερμανία που το κόστος υπηρεσίας service είναι δυσαναλόγο από το κόστος απόκτησης αυτοκινήτου/μισθό....οπότε άμα "χαλάσει" το πουλάμε μεταχειρισμένο σε τρίτες χώρες !...με την διαφορά ότι ο μισθός στην Ελλάδα δεν φτάνει για εύκολη αγορά νέου αυτοκινήτου ,οπότε τα πράγματα μάλλον όπως έχουν σήμερα από υπηρεσίες θα μείνουν !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...