nikos_gd75 Δημ. December 2, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2010 Καλημέρα, μερικές λεπτομέρειες για τις νέες εξελίξεις (από το http://www.ypodomes.com): <<Το 2011 και όχι το στα τέλη του χρόνου θα έχουμε την επαναλειτουργία του τμήματος του ΗΣΑΠ Μοναστηράκι- Αττική. Tα έργα θα κρατήσουν τουλάχιστον μέχρι τον Μάρτιο χωρίς να είναι απόλυτα δεσμευτικός ο χρόνος παράδοσης. Το έργο της ανακαίνισης της σήραγγας στο τμήμα αυτό έκρυβε κάποιες εκπλήξεις που λέγονται «αρχαιολογικά ευρήματα». Εικοσιπέντε αρχαία πηγάδια γεμάτα από αγγεία, γλυπτά, ακόμη και οστά ζώων, έχουν αποκαλυφθεί στο υπόγειο τμήμα Ομόνοια -Μοναστηράκι, όπου πραγματοποιούνται εργασίες ανακαίνισης των γραμμών του ΗΣΑΠ. Παράλληλα, στο επίγειο τμήμα από Μοναστηράκι προς Θησείο αποκαλύπτονται σημαντικότατα κτίρια της αρχαίας αγοράς των Αθηνών, τα οποία είχαν καταχωθεί στα τέλη του 19ου αιώνα, όταν δημιουργήθηκε η γραμμή του Ηλεκτρικού.Μεταξύ αυτών, ο βωμός των 12 θεών και η Βασίλειος Στοά. Μετά από αυτές τις ανακαλύψεις περιμένουμε και την επίσημη επιβεβαίωση από τον ΗΣΑΠ για την παράταση του χρόνου των εργασιών για την ολοκλήρωση τους. Τα αρχαία ευρήματα σε όλο το μήκος σχεδόν της Γραμμής 1 του Αθηναϊκού Μετρό αναστάτωσαν το γενικότερο πρόγραμμα με αποτέλεσμα μεγάλες χρονικές αποκλίσεις στην εξέλιξη και την παράδοση σχεδόν όλων των τμημάτων του έργου. Το τμήμα Μοναστηράκι- Μοσχάτο ήταν αυτό με τις περισσότερες αρχαιολογικές ανακαλύψεις. Το πόσο θα επηρεάσει χρονικά την παράδοση της σήραγγας του ΗΣΑΠ στο κέντρο της πόλης θα το μάθουμε μέσα στον Δεκέμβριο ενώ η ταλαιπωρία που υφίστανται οι επιβάτε θα πρέπει να συνεχιστεί για λίγο καιρό ακόμα. Φυσικά δεν θα μείνει ανεπηρέαστη και η αγορά καθώς πολλοί θα αποφύγουν ένα δρομολόγιο με τον ΗΣΑΠ καθώς οι απαραίτητες μετεπιβιβάσεις είναι τρεις και η χρονική καθυστέρηση μεγάλη. Τον τελευταίο καιρό τα δρομολόγια του ΗΣΑΠ έχουν αραιώσει κατά πολύ με αποτέλεσμα να τιγκάρουν από τον σταθμό του ΠΕΙΡΑΙΑ και στο Μοναστηράκι να φτάνουν με τον κόσμο στριμωγμένο. Στα θετικά είναι φυσικά η εύρεση αυτών των αρχαίων τα οποία θα μπορούν κάλλιστα να χρησιμοποιηθούν στους σταθμούς, όπως γίνεται και στις άλλες δύο γραμμές του Μετρό της Αθήνας.>> Καλό μας κουράγιο... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thePRODIGY Δημ. December 2, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2010 ^ Παρα πολυ ενδιαφερον το site αυτο! Παράθεση Itchy. Tasty. - YouTube ^Το gaming κανάλι μου 🙂 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Luci Δημ. December 2, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2010 Τα αρχαία είναι δικαιολογία. Η πραγματικότητα είναι ότι εδώ και τρια χρόνια ταλαιπωρούμαστε αφάνταστα όσοι επιθυμούμε να μην παίρνουμε αυτοκίνητο στη δουλειά και να χρησιμοποιούμα τα Μέσα Μαζικής Συγκοινωνίας και κανείς δεν νοιάζεται. :( Είναι υποκριτικό να λενε για μια απεργία που κλείνει τους δρόμους και δίνει κακή εικόνα για τη χώρα όταν 700.000 επιβάτες ταλαιπωρούνται τόσο μεγάλο διάστημα χωρίς να νοιάζεται κανένας. Αυτό που συμβαίνει είναι απλά απαράδεκτο :( Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_gd75 Δημ. December 2, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2010 ^ Παρα πολυ ενδιαφερον το site αυτο! ναι και τώρα που ανανέωσε το στήσιμό του είναι πολύ πιο ελκυστικό. Είναι νομίζω Must για όσους ...άτυχους χρησιμοποιούμε τα μέσα μαζικού συνωστισμού!!! :))) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lewton Δημ. December 2, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2010 Τα αρχαία είναι δικαιολογία. Δεκτό, ο καθένας μπορεί να έχει τη γνώμη του. Αφού λοιπόν τα αρχαία είναι δικαιολογία φαντάζομαι στη συνέχεια θα μας πεις ποια θεωρείς ως πραγματική αιτία. Η πραγματικότητα είναι ότι εδώ και τρια χρόνια ταλαιπωρούμαστε αφάνταστα όσοι επιθυμούμε να μην παίρνουμε αυτοκίνητο στη δουλειά και να χρησιμοποιούμα τα Μέσα Μαζικής Συγκοινωνίας και κανείς δεν νοιάζεται. :( Είναι υποκριτικό να λενε για μια απεργία που κλείνει τους δρόμους και δίνει κακή εικόνα για τη χώρα όταν 700.000 επιβάτες ταλαιπωρούνται τόσο μεγάλο διάστημα χωρίς να νοιάζεται κανένας. Αυτό που συμβαίνει είναι απλά απαράδεκτο :(Πολύ καλή περιγραφή της κατάστασης αλλά πέραν αυτής της περιγραφής δε βλέπω να κατονομάζεις καμία αιτία. Επομένως επιστρέφουμε στο ότι τα αρχαία είναι αιτία. Και μάλιστα καλή αιτία. Δε θα ήθελα να καταστραφούν αρχαίοι ναοί επειδή κάποιοι δε μπορούν να περιμένουν μερικούς μήνες παραπάνω. Παράθεση Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. December 2, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2010 να σου κατονομασω εγω μια αιτια; κακοδιαχειριση του ΗΣΑΠ και ΠΟΛΥ κακος προγραμματισμος. ΚΑΚΗ συνεννοηση με τους αναδοχους και κενα στα συμβολαια με αυτους με αποτελεσμα να υπαρχουν καθυστερησεις. δεν νομιζω οτι χρειαζονται αλλα. Εκτος και αν αρχαια ηταν και ο λογος που καθυστερησε η παραδοση του τμηματος Νεα Ιωνια-Ειρηνη (στο λεω εγω οτι ΔΕΝ ηταν αυτος ο λογος). Οι καθυστερησεις παρουσιαστηκαν ΣΕ ΟΛΕΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ τις εργασιες, σε ΟΛΑ τα τμηματα. ε δεν ηταν παντου αρχαια. μην τα ριχνουμε στους αρχαιους ημων προγονους. και στην τελικη τι περιμεναν, οτι θα εσκαβαν στο μοναστηρακι και δε θα εβρισκαν αρχαια; αφελεις ειναι; επρεπε να το προβλεψουν και αυτο και οχι να βαζουν το deadline τοσο κοντα με αποτελεσμα να εκτιθενται. Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_gd75 Δημ. December 2, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2010 Και οι 2 απόψεις έχουν ένα ποσοστό δίκιου. Εννοείται ότι δεν πρέπει να καταστρέψουμε τα αρχαία επειδή κάποιοι 'υπεύθυνοι' δεν προέβλεψαν τυχόν καθυστερήσεις από τυχόν εύρεσή τους. Άλλο το ένα και άλλο το άλλο. Εννοείται επίσης ότι οι περισσότερες καθυστερήσεις οι οποίες έχουν γίνει όλα αυτά τα χρόνια δεν έχουν να κάνουν με την εύρεση αρχαίων και είναι απλά αδικαιολόγητες. Τώρα το ποιος φταίει, ο ΗΣΑΠ ή οι Ανάδοχοι δεν μπορώ να το γνωρίζω και βασικά δεν με ενδιαφέρει. Αν φταίει ο Ανάδοχος, που ήταν ο ΗΣΑΠ να τον ελέγξει και να του επιβάλλει τις προβλεπόμενες ρήτρες; Αν φταίει ο ΗΣΑΠ που ήταν οι πολιτικοί προιστάμενοι του Οργανισμού να τον ελέγξουν; Εμένα βασικά με ενδιαφέρει ότι έχουν υποβαθμίσει την καθημερινότητά μου και φτάνω στην δουλειά μου μες στα νεύρα. Και sorry αλλά δεν ψήνομαι από την καραμέλα της ασφάλειας της γραμμής ούτε φυσικά από την συντόμευση της συνολικής διαδρομής κατά 5-6 λεπτά(όταν δεήσουν να τελειώσουν). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_gd75 Δημ. December 2, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2010 (edited) α! και μια το θυμήθηκα να πω και κάτι άλλο: ακόμη και με τις καθυστερήσεις αν υπήρχε λίγη συνεννόηση ανάμεσα στους οργανισμούς ο κόσμος δεν θα είχε αγανακτήσει τόσο πολύ. π.χ. είναι δυνατόν να μην έχουν οργανώσει τα δρομολόγια έτσι ώστε να μην φτάνει ο ηλεκτρικός π.χ. Νερατζιώτισσα και την ίδια ώρα να φεύγει ο προαστιακός; Δηλ. πόσο δύσκολο είναι να έφτανε 2 λεπτά νωρίτερα (μιλάμε για μια απόσταση Ειρήνη-Νερατζιώτισσα του 1 λεπτού όταν κάθεται και περιμένει στην Ειρήνη 10 λεπτά!) ή να περίμενε 1-2 λεπτά ακόμη ο προαστιακός; Υπάρχει τίποτα πιο σπαστικό όταν θες να πας στην δουλειά σου το πρωί από το να κατεβαίνεις τις σκάλες και να βλέπεις το τρένο να φεύγει και να κάθεσαι περιμένεις ένα τέταρτο? Και φυσικά αν πρέπει να προλάβεις και λεωφορείο μετά, η καθυστέρηση να είναι πάνω από 45 λεπτά..........:( Edited December 2, 2010 by nikos_gd75 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lewton Δημ. December 2, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2010 (edited) να σου κατονομασω εγω μια αιτια; κακοδιαχειριση του ΗΣΑΠ και ΠΟΛΥ κακος προγραμματισμος. ΚΑΚΗ συνεννοηση με τους αναδοχους και κενα στα συμβολαια με αυτους με αποτελεσμα να υπαρχουν καθυστερησεις. δεν νομιζω οτι χρειαζονται αλλα. Εκτος και αν αρχαια ηταν και ο λογος που καθυστερησε η παραδοση του τμηματος Νεα Ιωνια-Ειρηνη (στο λεω εγω οτι ΔΕΝ ηταν αυτος ο λογος). Οι καθυστερησεις παρουσιαστηκαν ΣΕ ΟΛΕΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ τις εργασιες, σε ΟΛΑ τα τμηματα. ε δεν ηταν παντου αρχαια. μην τα ριχνουμε στους αρχαιους ημων προγονους. και στην τελικη τι περιμεναν, οτι θα εσκαβαν στο μοναστηρακι και δε θα εβρισκαν αρχαια; αφελεις ειναι; επρεπε να το προβλεψουν και αυτο και οχι να βαζουν το deadline τοσο κοντα με αποτελεσμα να εκτιθενται. Είναι σημαντικό να ξέρουμε τι γράφουμε. Δε θα διαφωνήσω μαζί σου γιατί γράφεις συγκεκριμένες αιτίες με τις οποίες συμφωνώ. Όλα αυτά είναι αιτίες για την καθυστέρηση τόσα χρόνια. Όμως τα αρχαία που βρέθηκαν τώρα στο τούνελ είναι αιτία για την επιπλέον καθυστέρηση που έχει να πέσει από εδώ και πέρα. Βοήθειά σας. Εννοείται ότι δεν πρέπει να καταστρέψουμε τα αρχαία επειδή κάποιοι 'υπεύθυνοι' δεν προέβλεψαν τυχόν καθυστερήσεις από τυχόν εύρεσή τους. Άλλο το ένα και άλλο το άλλο. . Μια ερώτηση σε αυτό. Αν το είχαν προβλέψει στο χρονοδιάγραμμα τι θα άλλαζε; Και πόσο θα έπρεπε να είχαν προβλέψει πριν δουν τα αρχαία; Συν 6 μήνες; Συν 12 μήνες; Και αν τελικά χρειαζόταν λιγότερο; Επομένως έκαναν την πρόβλεψη για τη διάρκεια του έργου και όσον αφορά τα αρχαία ήταν υποχρεωμένοι να πάνε στα τυφλά. Edited December 2, 2010 by lewton Παράθεση Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lewton Δημ. December 2, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2010 διαγραφη παρακαλω Παράθεση Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. December 2, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2010 φιλε lewton σκαβανε στο μοναστηρακι. ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΑ ηταν ΣΙΓΟΥΡΟ οτι θα εβρισκαν αρχαια. εχουν εμπειρια απο το ποσο χρειαζεται να φτιαχτει ενα μηκος Α της γραμμης απο αλλα τμηματα που τελειωσαν. γιατι δεν εβαζαν 6 μηνες παραπανω περιθωριο και αντ αυτου το εβαλαν ακριβως στην ιδια διαρκεια; και αντε το κομματι του μοναστηρακιου ειναι περιεργο λογω μεγαλου αριθμου αρχαιων, με ολα τα υπολοιπα τμηματα τι γινεται; Κατω Πατησια-Αγιο Νικολα γιατι καθυστερησαν 3 μηνες; και εκει αρχαια ηταν; περναγα καθημερινα και ουτε εναν του αρχαιολογικου δεν ειδα. προφανως δεν πιεζουν τον αναδοχο να δουλεψει οσο εντατικα πρεπει. Και το πασχα του 2010 γιατι ειχαν σταματησει τα εργα ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ για 2 βδομαδες; εχουν το επιβατικο κοινο να ταλαιπωρειται και πηραν αδειουλα; δεν ειναι σοβαρα πραγματα αυτα. η κυβερνηση ΟΦΕΙΛΕ να παρει κεφαλια στον ΗΣΑΠ. και απο οσο θυμαμαι, και πριν το 2004 οταν ανακαινιζαν τους σταθμους παλι καθυστερησεις ειχαμε. απο 1 μηνα μεχρι και 3μηνο. ουτε τοτε ειχε χασει κανεις τη θεση του. Πραγματικα εκει στον ΗΣΑΠ θελουν πολυ σφιξιμο τα λουρια, να καταλαβουν τι ΠΡΕΠΕΙ να γινεται και ποσο διαφορετικο ειναι απο αυτο που γινεται τωρα. Ας ησουν project manager φιλε lewton σε ιδιωτικη εταιρια και ας εχανες το deadline παραδοσης του project στον πελατη. και ας το εκανες και δευτερη σερι φορα.. να δουμε τι θα σου ελεγε η διοικηση... Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lewton Δημ. December 2, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2010 και αντε το κομματι του μοναστηρακιου ειναι περιεργο λογω μεγαλου αριθμου αρχαιων, με ολα τα υπολοιπα τμηματα τι γινεται; Κατω Πατησια-Αγιο Νικολα γιατι καθυστερησαν 3 μηνες; και εκει αρχαια ηταν; περναγα καθημερινα και ουτε εναν του αρχαιολογικου δεν ειδα. Θυμίζω τι έγραψα: «τα αρχαία που βρέθηκαν τώρα στο τούνελ είναι αιτία για την επιπλέον καθυστέρηση που έχει να πέσει από εδώ και πέρα». Δε βλέπω τη συσχέτιση με αυτό που με ρωτάς. Παράθεση Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. December 2, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2010 υπαρχει μια συσχετιση. Τα αρχαια ειναι η αφορμη, αφου στο παρελθον και χωρις αρχαια εχαναν τα deadlines. δεν θεωρω οτι οφειλεται αποκλειστικα στα αρχαια η οποια καθυστηρηση. αν μεχρι τωρα ηταν οκ σε ολα τα εργα που ειχαν παραδωσει (ανακαινιση σταθμων και τα υπολοιπα τμηματα της γραμμης) θα ελεγα ΟΚ, καποια στιγμη καπου εχασαν το προγραμμα τους, βρηκαν και πολλα αρχαια, συγχωρουνται. Ομως οταν συνεχως δεν τηρουν τα χρονοδιαγραμματα, δεν μπορω να τους δικαιολογησω ακομη και αν βρηκαν αρχαια. οι αιτιες λοιπον ειναι αλλες για τις καθυστερησεις και απλα τα αρχαια επιβαρυνουν την ηδη ασχημη κατασταση. ελπιζω να καταλαβες πως το εννοω. Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_gd75 Δημ. December 2, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2010 Είναι σημαντικό να ξέρουμε τι γράφουμε. Δε θα διαφωνήσω μαζί σου γιατί γράφεις συγκεκριμένες αιτίες με τις οποίες συμφωνώ. Όλα αυτά είναι αιτίες για την καθυστέρηση τόσα χρόνια. Όμως τα αρχαία που βρέθηκαν τώρα στο τούνελ είναι αιτία για την επιπλέον καθυστέρηση που έχει να πέσει από εδώ και πέρα. Βοήθειά σας. Μια ερώτηση σε αυτό. Αν το είχαν προβλέψει στο χρονοδιάγραμμα τι θα άλλαζε; Και πόσο θα έπρεπε να είχαν προβλέψει πριν δουν τα αρχαία; Συν 6 μήνες; Συν 12 μήνες; Και αν τελικά χρειαζόταν λιγότερο; Επομένως έκαναν την πρόβλεψη για τη διάρκεια του έργου και όσον αφορά τα αρχαία ήταν υποχρεωμένοι να πάνε στα τυφλά. Με πρόλαβε ο 7020029, έχουν εμπειρία και μάλιστα μεγάλη όσον αφορά τα αρχαία και ειδικά στο Μοναστηράκι που τα πέρασαν και στην κατασκευή του Μετρό. Εκτός αν η γνώση αυτή χάνεται και δεν υπάρχει πρόσβαση σε αυτήν παρότι μιλάμε για 2 μέσα μεταφοράς. Άρα την περιοχή την γνώριζαν. Νομίζω ότι αν ήταν υποχρεωμένοι από την αρχή να δημοσιεύουν στο Internet αναλυτικό χρονοδιάγραμμα ανά περιοχή του έργου και την εξέλιξη της εκτέλεσης του, τα πράγματα θα είχαν ελεγχθεί πολύ καλύτερα. Αλλά όταν ένα έργο έχει αρχικό προγραμματισμό 1 - 1 1/2 χρόνου και υπάρχει (προς τα έξω τουλάχιστον) μόνο μια αρχή και ένα τέλος του έργου, άντε να το παρακολουθήσεις και άντε να τους ελέγξεις(σαν δημοσιογράφος,σαν κόσμος,σαν,σαν,σαν....). Άμα έβλεπες κάθε μήνα ότι ένα έργο παραμένει π.χ. στο 1% κάτι δεν θα γινόταν; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Adjoint Δημ. December 2, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2010 να σου κατονομασω εγω μια αιτια; κακοδιαχειριση του ΗΣΑΠ και ΠΟΛΥ κακος προγραμματισμος. ΚΑΚΗ συνεννοηση με τους αναδοχους και κενα στα συμβολαια με αυτους με αποτελεσμα να υπαρχουν καθυστερησεις. δεν νομιζω οτι χρειαζονται αλλα. Εκτος και αν αρχαια ηταν και ο λογος που καθυστερησε η παραδοση του τμηματος Νεα Ιωνια-Ειρηνη (στο λεω εγω οτι ΔΕΝ ηταν αυτος ο λογος). Οι καθυστερησεις παρουσιαστηκαν ΣΕ ΟΛΕΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ τις εργασιες, σε ΟΛΑ τα τμηματα. ε δεν ηταν παντου αρχαια. μην τα ριχνουμε στους αρχαιους ημων προγονους. και στην τελικη τι περιμεναν, οτι θα εσκαβαν στο μοναστηρακι και δε θα εβρισκαν αρχαια; αφελεις ειναι; επρεπε να το προβλεψουν και αυτο και οχι να βαζουν το deadline τοσο κοντα με αποτελεσμα να εκτιθενται. Έμαθα ότι είχαν αρχίσει τα έργα στον ηλεκτρικό αλλά είδαν ότι η περιεκτικότητα του μπετόν ήταν λάθος και σε 6 μήνες θα χάλαγαν οι γραμμές και έτσι τα έσπασαν όλα και ξανα άρχισαν από την αρχή. Αν πράγματι αληθεύει τότε ήμαρτον :( Άσε που θα έπρεπε να μειώσουν το εισιτήριο στο μισό και να βάλουν ποιο πολλούς ελεγκτές εισιτηρίων για πιάνουν τους παραβάτες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. December 2, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2010 αν και ποτε δεν εχω μπει χωρις εισιτηριο η καρτα απεριοριστων εσκεμμενα (1-2 φορες ειχα ξεχασει να χτυπησω μοναχα), αν εμπαινε ελεγκτης του ΗΣΑΠ να δει το εισιτηριο μου θα τον ρωτουσα για ποιας ποιοτητας υπηρεσια με ελεγχει. για την αναμονη με τις ωρες; για τα δρομολογια που πανε σε τοσο αργη ταχυτητα; η για τις μετεπιβιβασεις που πρεπει να κανω για να φτασω στον προορισμο μου; Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_gd75 Δημ. December 3, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 3, 2010 Είχαμε νέο ρεκόρ σήμερα, 3 τρένα στην Ειρήνη, 1 προς Κηφισιά. Άντε, και εις ανώτερα! Υ.Γ. Άραγε πόσο δύσκολο θα τους ήταν να πήγαινε το τρένο μέχρι Νερατζιώτισσα και όχι μέχρι Ειρήνη ώστε να γλύτωνε ο κοσμάκης την ατελείωτη αναμονή στην Ειρήνη για μετεπιβίβαση στον προαστιακό? Ας χρησιμοποιούν την μία αποβάθρα στην Νερατζιώτισσα και για τις 2 κατευθύνσεις αν δεν έχει χώρο για μανούβρες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. December 3, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 3, 2010 ε σε αυτα που λεει ο nikos_gd75 δε φταινε ουτε αρχαια, ουτε εργα ουτε τιποτα. η ανοργανωσια τους φταιει... Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_gd75 Δημ. January 11, 2011 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2011 καλημέρα και καλή χρονιά σε όλους :), επιτέλους και ένα ευχάριστο νέο: http://www.ypodomes.com/show_newsid.php?news_id=2510 <<ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Το πρώτο 10ήμερο Απριλίου η επαναλειτουργία της σήραγγας Μοναστηράκι-Αττική του ΗΣΑΠ! Αποκλειστικές πληροφορίες από την κατασκευή του έργου της αναβάθμισης της υποδομής του ΗΣΑΠ και της αναβάθμισης της σήραγγας στο τμήμα Μοναστηράκι- Αττική που δίνει και απάντηση για το τέλος των εργασιών που έχουν ταλαιπωρήσει το επιβατικό κοινό τα τελευταία δύο χρόνια. Συγκεκριμένα σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες από στέλεχος της κατασκευάστριας εταιρείας, η Γραμμή 1 και η σήραγγα Αττική - Μοναστηράκι θα παραδοθούν (εκτός σοβαρού απροόπτου) πλήρως στο κοινό μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Απριλίου ΕΚΤΟΣ από το τμήμα Μοναστηράκι - Θησείο λόγω της πληθώρας αρχαιολογικών ευρημάτων πολύ μεγάλης σημασίας (όπως ένα Ιερό ΟΛΩΝ των Θεών του Ολύμπου με μικρά αγάλματά τους, το δεύτερο μόλις που έρχεται στο φως στην Ελλάδα!). Το τμήμα Μοναστηράκι - Θησείο θα χρησιμοποιείται από τη μία τροχιά και ίσως στο τέλος των εργασιών να χρειαστεί ολιγοήμερη διακοπή. Αυτό που ακόμα δεν έχει οριστικοποιηθεί είναι η ολοκλήρωση των αρχαιολογικών εργασιών αφού ως γνωστόν οι αρχαιολογικές υπηρεσίες έχουν το δικό τους ..χρονοδιάγραμμα. Όσον αφορά τα έργα πολιτικού μηχανικού ολοκληρώνονται τις πρώτες μέρες του Φεβρουαρίου και αμέσως μετά ξεκινούν τα Η/Μ. Με την παράδοση της ανακαινισμένης σήραγγας θα σταματήσει και η συνηθισμένη άσημη μυρωδιά μούχλας που είχε τα τελευταία χρόνια από την διάβρωση που είχε υποστεί. Πρόκειται για πολύ σημαντική είδηση για όσους χρησιμοποιούν την γραμμή 1 του Μετρό της Αθήνας που χρειάζεται να κάνουν επιβίβαση ?αποβίβαση 3 φορές για να μετακινηθούν από το νότιο στο βόρειο τμήμα της γραμμής και τούμπαλιν. Προς το παρόν δεν έχει υπάρξει κάποια επίσημη ανακοίνωση από τον ΗΣΑΠ. Με την παράδοση των τμημάτων ο ΗΣΑΠ θα γίνει ..Μετρό με καλύτερες ταχύτητες λιγότερο θόρυβο και καλύτερη εξυπηρέτηση. Η τηλεματική θα είναι το νέο απόκτημα της γραμμής που θα ενημερώνει το κοινό για την ώρα άφιξης των συρμών. Να θυμίσουμε ότι κλειστό για το κοινό παραμένει από τις 6 μέχρι τις 19 Ιανουαρίου παραμένει το τμήμα Ειρήνη- Κηφισιά για τις εργασίες αναβάθμισης. Για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα έχει δρομολογηθεί η λεωφορειακή γραμμή Χ5. Πηγή: ypodomes.com >> Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Adjoint Δημ. January 11, 2011 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2011 Με την παράδοση των τμημάτων ο ΗΣΑΠ θα γίνει ..Μετρό με καλύτερες ταχύτητες λιγότερο θόρυβο και καλύτερη εξυπηρέτηση. Μετρό με καλύτερες ταχύτητες ; Καλά ας είναι όσο γρήγορο είναι και το μετρό και βλέπουμε.Χλομό το κόβο αλλά τέλος πάντων. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_gd75 Δημ. January 11, 2011 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2011 μάλλον εννοεί καλύτερες ταχύτητες σε σχέση με το παρελθόν και όχι με το Μετρό γιατί αυτό όντως θα ήταν biiiig surprise!!!! :)) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cute_eyes Δημ. January 11, 2011 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2011 ταχυτητες με λιγοτερο βορυβο??καλε κερι εχουν στα αυτια?γιατι απο τοτε που βαλανε τις νεες ραγες οπου σταματα το τρενο ειναι σαν να προσγειώνεται αεροπλανο και αντιστοιχα απογειώνετε οταν φευγει :lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lewton Δημ. January 11, 2011 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2011 Μετρό με καλύτερες ταχύτητες ; Καλά ας είναι όσο γρήγορο είναι και το μετρό και βλέπουμε.Χλομό το κόβο αλλά τέλος πάντων. Προφανώς αυτό που θέλουν να πουν προκύπτει αν βάλει ένα κόμμα μετά τη λέξη μετρό, άλλωστε ποιός είναι πλέον ικανός να γράψει σωστά Ελληνικά; Παράθεση Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_gd75 Δημ. March 1, 2011 Κοινοποίηση Δημ. March 1, 2011 (edited) "Καλοκαίρι, και αν, έτοιμη η γραμμή του ΗΣΑΠ" (από το euro2day.gr) <<Στις αρχές του καλοκαιριού, στην καλύτερη περίπτωση, θα αποδοθεί και πάλι στο επιβατικό κοινό η γραμμή του ΗΣΑΠ που σήμερα υπολειτουργεί εξαιτίας των έργων που εκτελούνται για τον εκσυγχρονισμό του δικτύου του. Ο αρχικός προγραμματισμός ανέφερε ότι τα έργα που ξεκίνησαν πριν από δύο χρόνια θα ολοκληρώνονταν τον Φεβρουάριο του 2010 οπότε και ένας νέος ΗΣΑΠ, εφάμιλλος του Μετρό της πρωτεύουσας, θα προσέφερε στο επιβατικό κοινό υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Ο σχεδιασμός αυτός όμως σε κανένα σημείο του δεν τηρήθηκε καθώς σήμερα, μετά από πολλές παρατάσεις, καταγράφεται ήδη υπέρβαση του αρχικού χρονοδιαγράμματος κατά 100% ενώ δεν είναι ακόμη ορατό το πότε το έργο θα ολοκληρωθεί. Οι καθυστερήσεις αποδίδονται στα αρχαιολογικά ευρήματα Σημειώνεται ότι για σχεδόν όλες τις παρατάσεις που έχουν δοθεί έως σήμερα η αιτιολογία που προβάλλεται είναι τα ιδιαίτερα σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα που έχουν εντοπιστεί κυρίως στο τμήμα της σήραγγας από την Ομόνοια έως το Μοναστηράκι. Ωστόσο δεν λείπουν και οι αναφορές που κάνουν λόγο για καθυστερήσεις στην εκταμίευση των κονδυλίων για την ολοκλήρωση του έργου. Τελευταίες εκτιμήσεις της διοίκησης των ΗΣΑΠ αναφέρουν ότι, εφόσον δοθεί το «πράσινο» φως από την αρχαιολογική υπηρεσία, η γραμμή θα δοθεί προς χρήση στο επιβατικό κοινό στις αρχές του καλοκαιριού. Μεσοβέζικη λύση η οποία όμως μπορεί να βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες είναι η απόδοση στην κυκλοφορία του ενός κλάδου της γραμμής ο οποίος στο τμήμα που εκτελούνται ακόμη έργα θα εξυπηρετεί και την άνοδο και τη κάθοδο. Την λύση αυτή μελετά η διοίκηση και μέσα στις επόμενες μέρες αναμένεται ότι θα υπάρξουν εξελίξεις. Παραμένει υψηλή η επιβατική κίνηση Το εντυπωσιακό πάντως είναι πως παρά την πολύ κακή εξυπηρέτηση με την οποία έρχονται αντιμέτωποι οι επιβάτες που κάνουν χρήση της γραμμής του Ηλεκτρικού σήμερα εντούτοις σταθερή παραμένει η επιβατική κίνηση. Σύμφωνα με την διοίκηση με τον ηλεκτρικό καθημερινά μετακινούνται περίπου 500.000 επιβάτες. Η διατήρηση της επιβατικής κίνησης σε υψηλά επίπεδα, παρά την ταλαιπωρία που υφίστανται οι χρήστες, αποδίδεται στο γεγονός ότι πολλοί εξ αυτών αναγκάστηκαν, λόγω της οικονομικής κρίσης να εγκαταλείψουν το ΙΧ τους και να στραφούν στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αναζητώντας μια φθηνότερη λύση μετακίνησης ως απάντηση στις ιδιαίτερα υψηλές τιμές των καυσίμων. «Ολυμπιακά» τα έργα που εκτελούνται Αξίζει πάντως να σημειώσουμε ότι τα έργα που βρίσκονται ακόμη σε εξέλιξη και έχουν προϋπολογισµό 109 εκατ. ευρώ, εντάσσονται στα αποκαλούμενα Ολυμπιακά έργα, που ήταν συνδεδεμένα με τους Ολυμπιακούς του 2004. Ωστόσο ξεκίνησαν στις αρχές του 2009, δηλαδή σχεδόν μια πενταετία μετά τους Ολυμπιακούς της Αθήνας και το ερώτημα που μένει να απαντηθεί είναι αν θα είναι έτοιμα πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του… Λονδίνου που θα γίνουν την επόμενη χρονιά! Η υπόσχεση από την πλευρά της διοίκησης του ΗΣΑΠ προς το επιβατικό κοινό ότι με την ολοκλήρωση των έργων τα τρένα θα διέρχονται συχνότερα, θα μειωθεί ο θόρυβος που προκαλούν οι συρμοί αλλά και οι κραδασμοί και το ταξίδι θα είναι πολύ πιο άνετο και ασφαλές. Έρχεται η συγχώνευση Εν τω μεταξύ πολύ πιο γρήγορα αναμένονται οι εξελίξεις που αφορούν στην δημιουργία του κοινού φορέα που θα «στεγάσει» τα τρία μέσα σταθερής τροχιάς της πρωτεύουσας. Με την δημοσίευση του νόμου για την εξυγίανση του νόμου για τις αστικές συγκοινωνίες θα αρχίσουν οι διαδικασίες συγχώνευσης Μετρό, Ηλεκτρικού και Τραμ. Σε πρώτη φάση οι συνέπειες της συγχώνευσης δεν αναμένεται να γίνουν αντιληπτές από τους επιβάτες καθώς θα αφορούν περισσότερο θέματα που σχετίζονται με τα διοικητικά των εταιρειών. Από την δημιουργία του σχήματος ΣΤΑ.ΣΥ. (Σταθερές Συγκοινωνίες) αναμένονται σημαντικές οικονομίες κλίμακας για τον νέο φορέα εν συγκρίσει με τους τρεις υφιστάμενους φορείς. >> http://www.euro2day.gr/news/economy/124/articles/628082/Article.aspx Edited March 1, 2011 by nikos_gd75 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_gd75 Δημ. March 29, 2011 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2011 <<....«Τσουχτερή» η… Λιβύη, μας κοστίζει 6,5 εκατ. το μήνα Περίπου 6,5 εκατομμύρια το μήνα μας κοστίζει η παροχή διευκολύνσεων στις επιχειρήσεις στη Λιβύη, δήλωσε πριν από λίγο στη … Βουλή ο Ευάγγελος Βενιζέλος. «Συνεπώς, αν οι επιχειρήσεις διαρκέσουν 3 μήνες, θα μας κοστίσουν 20 εκ. ευρώ», εξήγησε ο υπουργός Άμυνας ενημερώνοντας την αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή. ...>> Μάλιστα, 6,5 εκατομμύρια Ευρώ τον μήνα. Και πόσο είπαμε ότι θα στοίχιζε ο κάθε ένας από τους νέους σταθμούς του ΗΣΑΠ που πήγαν στις καλένδες ελλείψει ...χρημάτων? Πόσο είπαμε? ...5 εκατομμύρια ευρώ θα στοίχιζε ο κάθε σταθμός που θα εξυπηρετούσε 20 χιλιάδες συνανθρώπους μας καθημερινά. Αλλά είπαμε, λεφτά δεν έχουμε (γι'αυτά...) :( Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.