Jump to content

nikos_gd75

Members
  • Δημοσιεύσεις

    33
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About nikos_gd75

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 26

nikos_gd75's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Το έργο ήταν προγραμματισμένο για 1 1/2 χρόνο και κράτησε περίπου 3 χρόνια...
  2. Εκτός απροόπτου θα λειτουργούν κανονικά όλοι οι σταθμοί και στις 2 αποβάθρες "Οι Σταθερές Συγκοινωνίες ΑΕ / ΗΣΑΠ ανακοίνωσαν ότι το έργο «ανακαίνισης υποδομής - επιδομής των γραμμών του ΗΣΑΠ και ενίσχυσης της σήραγγας από Ομόνοια προς Μοναστηράκι» ολοκληρώθηκε και η γραμμή τίθεται πάλι σε λειτουργία." Οπότε, ανοίγουμε και σας περιμένουμε :) Μην μπερδευτείτε, από Δευτέρα ξεκινάει, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή δεν θα έχει ηλεκτρικό από Ομόνοια μέχρι Ταύρο. "Από τις 9 έως τις 11 Δεκεμβρίου η εξυπηρέτηση των επιβατών στο τμήμα Ομόνοια – Ταύρος θα γίνεται με το ίδιο εισιτήριο από τις υπάρχουσες λεωφορειακές γραμμές, καθώς και από την ειδική λεωφορειακή γραμμή 011 (EXPRESS)."
  3. Από Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011 παραδίδεται ολόκληρη η Γραμμή Πειραιάς - Κηφισιά χωρίς μετεπιβίβαση στην Ομόνοια. Θαύμα-θαύμα!!!! :)))
  4. Καλημέρα, την δεκαετία του 80 στα διαλείμματα κάποιου παγκόσμιου ή ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου(ίσως να ήταν το 1986 ή το 1988) η ΕΡΤ έπαιζε κάποια κωμικά σκετσάκια με κάτι νοσοκόμες με τεράστιες σύριγγες που κυνηγούσαν τους ασθενείς. Μήπως θυμάστε ποια σειρά ήταν; Νομίζω πως δεν ήταν Μπένυ Χιλ αλλά κάποιο άλλο ευρωπαϊκό σήριαλ.
  5. Αν πηγαίνεις από Πειραιά π.χ. Πατήσια θα σταματάς στην Ομόνοια, θα πηγαίνεις στην δίπλα αποβάθρα και θα παίρνεις το άλλο τρένο για Πατήσια. Ουσιαστικά θα είναι σαν να έχουμε 2 γραμμές, μία από Κηφισιά - Ομόνοια και μία από Πειραιά-Ομόνοια. Το μόνο καλό είναι ότι η μετεπιβίβαση θα γίνεται στην Ομόνοια άρα δεν θα χρειάζεται να ανεβοκατεβαίνεις σκάλες για να πας στην απέναντι αποβάθρα.
  6. "Τέλος στην ταλαιπωρία των επιβατών του ΗΣΑΠ αναμένεται να δοθεί έως την Τετάρτη 8 Ιούνιου, καθώς, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το δίκτυο θα αποκατασταθεί και οι συρμοί θα εκτελούν δρομολόγια από τον Πειραιά έως την Κηφισιά, με μοναδική μετεπιβίβαση στην κεντρική αποβάθρα της Ομόνοιας. Πιο αναλυτικά, οι συρμοί θα εκτελούν τα δρομολόγια Πειραιάς - Ομόνοια και Ομόνοια - Κηφισιά (και το αντίστροφο). Οσοι επιβάτες φθάνουν στην Ομόνοια και θέλουν να συνεχίσουν σε άλλο προορισμό της γραμμής, θα αποβιβάζονται στην κεντρική αποβάθρα τους σταθμού και θα επιβιβάζονται σε άλλο διερχόμενο συρμό." http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1970464
  7. Σύμφωνα με φήμες μάλλον στις 17/4 θα λειτουργήσει η κατεύθυνση Πειραιάς - Κηφισιά στην άνοδο. Αν και σύμφωνα με το παρακάτω η πλήρης λειτουργία θα αργήσει ακόμη: << ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ν. Ιωνία, 6 Απριλίου 2011 Χθες Τρίτη 5 Απριλίου, στα γραφεία των ΗΣΑΠ στην οδό Αθηνάς 67, πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Προέδρου & Διευθύνοντος Συμβούλου των ΗΣΑΠ Α.Ε. κ. Χ. Αραπατσάκου με τους κ.κ. Θ. Ρέππα και Μ. Καυκαλέτο, εξουσιοδοτημένους εκπροσώπους του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών και του Συνδέσμου Εμπορικών Αντιπροσώπων Αθηνών αντίστοιχα, με θέμα την ενημέρωση των παραγωγικών τάξεων όσον αφορά την εξέλιξη των έργων αναβάθμισης της γραμμής των ΗΣΑΠ από τους σταθμούς Μοναστηράκι έως Αττική. Ο κ. Αραπατσάκος μας δήλωσε ότι τη 16η Ιουνίου 2011 ολοκληρώνονται τα έργα αναβάθμισης και από την ημερομηνία θα τεθεί σε λειτουργία το πλήρες δίκτυο των ΗΣΑΠ, από Κηφισιά έως Πειραιά. Η παραπάνω δήλωση του κ. Αραπατσάκου θα κοινοποιηθεί και γραπτώς στους ως άνω συλλόγους. >> http://www.ionianet.gr/content.php?id=4880
  8. <<....«Τσουχτερή» η… Λιβύη, μας κοστίζει 6,5 εκατ. το μήνα Περίπου 6,5 εκατομμύρια το μήνα μας κοστίζει η παροχή διευκολύνσεων στις επιχειρήσεις στη Λιβύη, δήλωσε πριν από λίγο στη … Βουλή ο Ευάγγελος Βενιζέλος. «Συνεπώς, αν οι επιχειρήσεις διαρκέσουν 3 μήνες, θα μας κοστίσουν 20 εκ. ευρώ», εξήγησε ο υπουργός Άμυνας ενημερώνοντας την αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή. ...>> Μάλιστα, 6,5 εκατομμύρια Ευρώ τον μήνα. Και πόσο είπαμε ότι θα στοίχιζε ο κάθε ένας από τους νέους σταθμούς του ΗΣΑΠ που πήγαν στις καλένδες ελλείψει ...χρημάτων? Πόσο είπαμε? ...5 εκατομμύρια ευρώ θα στοίχιζε ο κάθε σταθμός που θα εξυπηρετούσε 20 χιλιάδες συνανθρώπους μας καθημερινά. Αλλά είπαμε, λεφτά δεν έχουμε (γι'αυτά...) :(
  9. "Καλοκαίρι, και αν, έτοιμη η γραμμή του ΗΣΑΠ" (από το euro2day.gr) <<Στις αρχές του καλοκαιριού, στην καλύτερη περίπτωση, θα αποδοθεί και πάλι στο επιβατικό κοινό η γραμμή του ΗΣΑΠ που σήμερα υπολειτουργεί εξαιτίας των έργων που εκτελούνται για τον εκσυγχρονισμό του δικτύου του. Ο αρχικός προγραμματισμός ανέφερε ότι τα έργα που ξεκίνησαν πριν από δύο χρόνια θα ολοκληρώνονταν τον Φεβρουάριο του 2010 οπότε και ένας νέος ΗΣΑΠ, εφάμιλλος του Μετρό της πρωτεύουσας, θα προσέφερε στο επιβατικό κοινό υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Ο σχεδιασμός αυτός όμως σε κανένα σημείο του δεν τηρήθηκε καθώς σήμερα, μετά από πολλές παρατάσεις, καταγράφεται ήδη υπέρβαση του αρχικού χρονοδιαγράμματος κατά 100% ενώ δεν είναι ακόμη ορατό το πότε το έργο θα ολοκληρωθεί. Οι καθυστερήσεις αποδίδονται στα αρχαιολογικά ευρήματα Σημειώνεται ότι για σχεδόν όλες τις παρατάσεις που έχουν δοθεί έως σήμερα η αιτιολογία που προβάλλεται είναι τα ιδιαίτερα σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα που έχουν εντοπιστεί κυρίως στο τμήμα της σήραγγας από την Ομόνοια έως το Μοναστηράκι. Ωστόσο δεν λείπουν και οι αναφορές που κάνουν λόγο για καθυστερήσεις στην εκταμίευση των κονδυλίων για την ολοκλήρωση του έργου. Τελευταίες εκτιμήσεις της διοίκησης των ΗΣΑΠ αναφέρουν ότι, εφόσον δοθεί το «πράσινο» φως από την αρχαιολογική υπηρεσία, η γραμμή θα δοθεί προς χρήση στο επιβατικό κοινό στις αρχές του καλοκαιριού. Μεσοβέζικη λύση η οποία όμως μπορεί να βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες είναι η απόδοση στην κυκλοφορία του ενός κλάδου της γραμμής ο οποίος στο τμήμα που εκτελούνται ακόμη έργα θα εξυπηρετεί και την άνοδο και τη κάθοδο. Την λύση αυτή μελετά η διοίκηση και μέσα στις επόμενες μέρες αναμένεται ότι θα υπάρξουν εξελίξεις. Παραμένει υψηλή η επιβατική κίνηση Το εντυπωσιακό πάντως είναι πως παρά την πολύ κακή εξυπηρέτηση με την οποία έρχονται αντιμέτωποι οι επιβάτες που κάνουν χρήση της γραμμής του Ηλεκτρικού σήμερα εντούτοις σταθερή παραμένει η επιβατική κίνηση. Σύμφωνα με την διοίκηση με τον ηλεκτρικό καθημερινά μετακινούνται περίπου 500.000 επιβάτες. Η διατήρηση της επιβατικής κίνησης σε υψηλά επίπεδα, παρά την ταλαιπωρία που υφίστανται οι χρήστες, αποδίδεται στο γεγονός ότι πολλοί εξ αυτών αναγκάστηκαν, λόγω της οικονομικής κρίσης να εγκαταλείψουν το ΙΧ τους και να στραφούν στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αναζητώντας μια φθηνότερη λύση μετακίνησης ως απάντηση στις ιδιαίτερα υψηλές τιμές των καυσίμων. «Ολυμπιακά» τα έργα που εκτελούνται Αξίζει πάντως να σημειώσουμε ότι τα έργα που βρίσκονται ακόμη σε εξέλιξη και έχουν προϋπολογισµό 109 εκατ. ευρώ, εντάσσονται στα αποκαλούμενα Ολυμπιακά έργα, που ήταν συνδεδεμένα με τους Ολυμπιακούς του 2004. Ωστόσο ξεκίνησαν στις αρχές του 2009, δηλαδή σχεδόν μια πενταετία μετά τους Ολυμπιακούς της Αθήνας και το ερώτημα που μένει να απαντηθεί είναι αν θα είναι έτοιμα πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του… Λονδίνου που θα γίνουν την επόμενη χρονιά! Η υπόσχεση από την πλευρά της διοίκησης του ΗΣΑΠ προς το επιβατικό κοινό ότι με την ολοκλήρωση των έργων τα τρένα θα διέρχονται συχνότερα, θα μειωθεί ο θόρυβος που προκαλούν οι συρμοί αλλά και οι κραδασμοί και το ταξίδι θα είναι πολύ πιο άνετο και ασφαλές. Έρχεται η συγχώνευση Εν τω μεταξύ πολύ πιο γρήγορα αναμένονται οι εξελίξεις που αφορούν στην δημιουργία του κοινού φορέα που θα «στεγάσει» τα τρία μέσα σταθερής τροχιάς της πρωτεύουσας. Με την δημοσίευση του νόμου για την εξυγίανση του νόμου για τις αστικές συγκοινωνίες θα αρχίσουν οι διαδικασίες συγχώνευσης Μετρό, Ηλεκτρικού και Τραμ. Σε πρώτη φάση οι συνέπειες της συγχώνευσης δεν αναμένεται να γίνουν αντιληπτές από τους επιβάτες καθώς θα αφορούν περισσότερο θέματα που σχετίζονται με τα διοικητικά των εταιρειών. Από την δημιουργία του σχήματος ΣΤΑ.ΣΥ. (Σταθερές Συγκοινωνίες) αναμένονται σημαντικές οικονομίες κλίμακας για τον νέο φορέα εν συγκρίσει με τους τρεις υφιστάμενους φορείς. >> http://www.euro2day.gr/news/economy/124/articles/628082/Article.aspx
  10. μάλλον εννοεί καλύτερες ταχύτητες σε σχέση με το παρελθόν και όχι με το Μετρό γιατί αυτό όντως θα ήταν biiiig surprise!!!! :))
  11. Φήμες λένε ότι το Χ6 κυκλοφορεί στις Φιλιππίνες σαν Cherry Mobile Magnum HD με τιμή $420(~324 Ευρώ) και το Χ5 θα κυμαίνεται ανάμεσα σε 250$-300$(193-230 Ευρώ).
  12. καλημέρα και καλή χρονιά σε όλους :), επιτέλους και ένα ευχάριστο νέο: http://www.ypodomes.com/show_newsid.php?news_id=2510 <<ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Το πρώτο 10ήμερο Απριλίου η επαναλειτουργία της σήραγγας Μοναστηράκι-Αττική του ΗΣΑΠ! Αποκλειστικές πληροφορίες από την κατασκευή του έργου της αναβάθμισης της υποδομής του ΗΣΑΠ και της αναβάθμισης της σήραγγας στο τμήμα Μοναστηράκι- Αττική που δίνει και απάντηση για το τέλος των εργασιών που έχουν ταλαιπωρήσει το επιβατικό κοινό τα τελευταία δύο χρόνια. Συγκεκριμένα σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες από στέλεχος της κατασκευάστριας εταιρείας, η Γραμμή 1 και η σήραγγα Αττική - Μοναστηράκι θα παραδοθούν (εκτός σοβαρού απροόπτου) πλήρως στο κοινό μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Απριλίου ΕΚΤΟΣ από το τμήμα Μοναστηράκι - Θησείο λόγω της πληθώρας αρχαιολογικών ευρημάτων πολύ μεγάλης σημασίας (όπως ένα Ιερό ΟΛΩΝ των Θεών του Ολύμπου με μικρά αγάλματά τους, το δεύτερο μόλις που έρχεται στο φως στην Ελλάδα!). Το τμήμα Μοναστηράκι - Θησείο θα χρησιμοποιείται από τη μία τροχιά και ίσως στο τέλος των εργασιών να χρειαστεί ολιγοήμερη διακοπή. Αυτό που ακόμα δεν έχει οριστικοποιηθεί είναι η ολοκλήρωση των αρχαιολογικών εργασιών αφού ως γνωστόν οι αρχαιολογικές υπηρεσίες έχουν το δικό τους ..χρονοδιάγραμμα. Όσον αφορά τα έργα πολιτικού μηχανικού ολοκληρώνονται τις πρώτες μέρες του Φεβρουαρίου και αμέσως μετά ξεκινούν τα Η/Μ. Με την παράδοση της ανακαινισμένης σήραγγας θα σταματήσει και η συνηθισμένη άσημη μυρωδιά μούχλας που είχε τα τελευταία χρόνια από την διάβρωση που είχε υποστεί. Πρόκειται για πολύ σημαντική είδηση για όσους χρησιμοποιούν την γραμμή 1 του Μετρό της Αθήνας που χρειάζεται να κάνουν επιβίβαση ?αποβίβαση 3 φορές για να μετακινηθούν από το νότιο στο βόρειο τμήμα της γραμμής και τούμπαλιν. Προς το παρόν δεν έχει υπάρξει κάποια επίσημη ανακοίνωση από τον ΗΣΑΠ. Με την παράδοση των τμημάτων ο ΗΣΑΠ θα γίνει ..Μετρό με καλύτερες ταχύτητες λιγότερο θόρυβο και καλύτερη εξυπηρέτηση. Η τηλεματική θα είναι το νέο απόκτημα της γραμμής που θα ενημερώνει το κοινό για την ώρα άφιξης των συρμών. Να θυμίσουμε ότι κλειστό για το κοινό παραμένει από τις 6 μέχρι τις 19 Ιανουαρίου παραμένει το τμήμα Ειρήνη- Κηφισιά για τις εργασίες αναβάθμισης. Για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα έχει δρομολογηθεί η λεωφορειακή γραμμή Χ5. Πηγή: ypodomes.com >>
  13. Καλησπέρα σε όλους, έβαλα πριν λίγο καιρό HOL και παρατήρησα(δεν ξέρω αν υπήρχε από την 1η μέρα) στις Συνδέσεις Δικτύου εκτός από την κατηγορία "Τοπικό Δίκτυο ή Internet υψηλής ταχύτητας" να έχω και μια σύνδεση στην κατηγορία "Πύλη Ιντερνετ" που λέει "WAN Connection στο ARV4519PW". Απ΄ότι έψαξα το ARV4519PW το βρήκα στο google σαν vodafone router,vodafone firmware κλπ. Είναι normal αυτή η ένδειξη που βλέπω???? Την έχουν όλοι όσοι έχουν HOL σύνδεση? thanks παίδες
  14. Είχαμε νέο ρεκόρ σήμερα, 3 τρένα στην Ειρήνη, 1 προς Κηφισιά. Άντε, και εις ανώτερα! Υ.Γ. Άραγε πόσο δύσκολο θα τους ήταν να πήγαινε το τρένο μέχρι Νερατζιώτισσα και όχι μέχρι Ειρήνη ώστε να γλύτωνε ο κοσμάκης την ατελείωτη αναμονή στην Ειρήνη για μετεπιβίβαση στον προαστιακό? Ας χρησιμοποιούν την μία αποβάθρα στην Νερατζιώτισσα και για τις 2 κατευθύνσεις αν δεν έχει χώρο για μανούβρες.
×
×
  • Create New...