Jump to content

Περί... σταθερής τηλεφωνίας γενικά (Μέρος ΙΙ)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ενημέρωση:

 

Τελικά είχε αίσιο τέλος η περιπέτειά μου. Επέστρεψα το τηλέφωνο στο κατάστημα του e-shop.gr από όπου το είχα παραλάβει και μετά από μια σύντομη διαδικασία μου επεστράφησαν τα χρήματά μου.

 

Λίγο αργότερα επισκεύτηκα κατάστημα άλλης γνωστής αλυσίδας και προμηθεύτηκα το ίδιο ακριβώς μοντέλο τηλεφώνου πληρώνοντας 8,4 ευρώ περισσότερο. Προορισμένο για την ελληνική αγορά (όπως έγραφε και το αυτοκόλλητο στο πλάι) έχει πλήρη υποστήριξη ελληνικών, και στο μενού και στον τηλεφωνικό κατάλογο.

Link to comment
Share on other sites

Εκδοθηκε ο νεος λογαριασμος και εχει το υπολοιπο του προηγουμενου. Φυσικα το ειχα πληρωσει εντος προθεσμιας.. Επικοινωνησα μαζι τους, αναγνωρισαν το λαθος τους, αλλά (λενε οτι) δεν μπορουν να επανεκδοσουν νεο λογαριασμο. Επιπλεον, μου δημιουργουν σοβαρο προβλημα, διοτι φαινομαι και αφερεγγυος στις πληρωμες μου λογαριασμων ΔΕΚΟ.

Οι "λυσεις" που προτεινανε ειναι για γελια:

- "Πληρωστε ολο το ποσο και θα ειστε πιστωτικος τον επομενο μηνα"

- "Πληρωστε μονο τη διαφορα σε ενα καταστημα ΟΤΕ"

κτλ κτλ...

Τους λεω οπως εγω ειμαι οκ με την υποχρεωση μου απεναντι σας, ετσι θελω να αλλαξετε το λαθος ΣΑΣ.

Θελω να πληρωσω μεσω ebill οπως κανω καθε μηνα και μόνο το ποσο που ειναι το σωστο.

Ελεος! Δηλαδη, δεν γινεται χειροκινητα επεμβαση στο συστημα τους ωστε να επανεκδωσουν το σωστο λογαριασμο?

Εχει τυχει σε κανεναν σας και να του επανεκδοσουν λογαριασμο?

Εκτος απο συνηγορο καταναλωτη που αλλου να κανω καταγγελια?

Link to comment
Share on other sites

Δεν κανεις πουθενα καταγγελια. Λογικα αργησε να φανει η πληρωμη και σου εβγαλε και τον προηγουμενο που σημαινει πως αν θες e-bill πρεπει να το πληρωσεις ολοκληρο. Για να πληρωσεις το σωστο θα επισκεφτεις ενα καταστημα ΟΤΕ και απο τον επομενο λογαριασμο θα εισαι μια χαρα.

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Εκδοθηκε ο νεος λογαριασμος και εχει το υπολοιπο του προηγουμενου. Φυσικα το ειχα πληρωσει εντος προθεσμιας.. Επικοινωνησα μαζι τους, αναγνωρισαν το λαθος τους, αλλά (λενε οτι) δεν μπορουν να επανεκδοσουν νεο λογαριασμο. Επιπλεον, μου δημιουργουν σοβαρο προβλημα, διοτι φαινομαι και αφερεγγυος στις πληρωμες μου λογαριασμων ΔΕΚΟ.

Οι "λυσεις" που προτεινανε ειναι για γελια:

- "Πληρωστε ολο το ποσο και θα ειστε πιστωτικος τον επομενο μηνα"

- "Πληρωστε μονο τη διαφορα σε ενα καταστημα ΟΤΕ"

κτλ κτλ...

Τους λεω οπως εγω ειμαι οκ με την υποχρεωση μου απεναντι σας, ετσι θελω να αλλαξετε το λαθος ΣΑΣ.

Θελω να πληρωσω μεσω ebill οπως κανω καθε μηνα και μόνο το ποσο που ειναι το σωστο.

Ελεος! Δηλαδη, δεν γινεται χειροκινητα επεμβαση στο συστημα τους ωστε να επανεκδωσουν το σωστο λογαριασμο?

Εχει τυχει σε κανεναν σας και να του επανεκδοσουν λογαριασμο?

Εκτος απο συνηγορο καταναλωτη που αλλου να κανω καταγγελια?

 

Γιατί να κάνεις καταγγελία; Μου έχει συμβεί 15 φορές και με τον ΟΤΕ και άλλους λογαριασμούς. Πήγαινε πλήρωσε τη διαφορά και όλα ΟΚ. Ας μην είμαστε τοσο υπερβολικοί...

Link to comment
Share on other sites

Τι πρεπει να κανω και που πρεπει να απευθηνθω για να μεταφερθει η γραμμη απο ενα ιατρειο που μεταφερεται σε νεο χωρο?
θες δε θες, θα γινει ο πολος σου κιοφτες
Link to comment
Share on other sites

Προσπαθώ να μάθω πόσοι χρηστές, άσχετα με τον πάροχο που έχουν, μένουν στη Νέα Ζώνη Παπάγου και έχουν τώρα και ένα μήνα προβλήματα με την σύνδεση τους. Φαίνεται ότι ο ΟΤΕ με τα σκαψίματα που έκανε στη περιοχή έκανε μεγάλη ζημία που δυστυχώς δεν το φτιάχνει, με αποτέλεσμα να έχουν πέσει οι ταχύτητες UL/DL στα μισά.

 

Οποίος έχει προβλήματα ας μου αφήσει μήνυμα. Θέλω να μαζέψω όλα τα προβλήματα να δω εάν μπορώ να κάνω κάτι για να διορθωθεί το κακό γιατί από μόνος μου δεν βρίσκω άκρη. Έχει γίνει μέχρι και «συνδυαστικό» με τον ΟΤΕ και με κοροϊδεύουν κανονικά. Γυρίσανε τη γραμμή μου σε μονόπολο και από τότε η γραμμή μου είναι χάλια.

 

Ευχαριστώ, Ευγένιος

 

υ.γ. όποιος θέλει να μάθει τι είναι το μονόπολο να διαβάσει αυτό το thread: Μονόπολο - xDSL Services http://www.adslgr.com/forum/threads/365618

 

Επίσης εδώ είναι χάρτης της περιοχής.

Το κομμάτι που λέει 8 - 16 Mbps είναι η Νέα Ζώνη Παπάγου.

Link to comment
Share on other sites

Α καταλαβα. Οι ηλεκτρονικες πληρωμες ειναι πολυ πισω στο Ellada. Αν δεν ξερουν, ας βαλουν ενα PayPal να ησυχασουμε κι εμεις κι αυτοι.

Τεσπα. Thanks.

Link to comment
Share on other sites

Χρειαζομαι για λιγες ημερες να κανω κλησεις σε χωρα εντος της ευρωπαικης ενωσης, ομως στο πακετο της hol που εχω δεν περιεχει δωρεαν κλησεις προς εξωτερικο και απ'οτι ειδα οι χρεωσεις ανα λεπτο ειναι αρκετα τσιμπημενες. καποτε επερνα μια χρονοκαρτα που λεγοταν face, ομως αργοτερα ειδα πως μεσω τηλεφωνιας της hol δεν μπορουσα να τη χρησιμοποιησω πλεον. Υπαρχει καποια καρτα προπληρωμενου χρονου που να μπορω να τη χρησιμοποιησω απο τηλεφωνο hol ? Ευχαριστω.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!

 

Έχω το ασύρματο DECT Sagem D10T και επειδή έχω χάσει το manual θα ήθελα αν κάποιος γνωρίζει να μου πει πως αλλάζω την ώρα. Διαφορετικά αν κάποιος γνωρίζει ας μου πει που μπορώ να βρω το manual.

 

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Είμαι συνδρομητής της forthnet, έχω τι κλασικό της ρουτερ Thomson tg585.προχτές είδα ταινία 3d me dlna, αλλά η ταινία μου κόλλησε αρκετές φορές στη διάρκεια κάνοντας φόρτωση.αύριο μάλλον είναι λόγω του ρουτερ, ψάχνω τώρα από το e-shop, ένα καλύτερο χωρίς να δώσω πολλά λεφτά, τι μου προτείνετε?

 

Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Γιατι δεν δοκιμαζεις να κανεις ενα restart πριν το στειλεις το ρουτερ... επισης αν θες γραψε τα στατιστικα της γραμμης σου μηπως φταιει αυτη και οχι το ρουτερ σου.
Link to comment
Share on other sites

Από τον υπολογιστή παίζεις τις ταινίες?

Ο υπολογιστής και η τηλεόραση πως συνδέονται στο ρουτερ?

 

Αν και τα 2 τα συνδέεις ασύρματα, δοκίμασε ένα από τα 2, εναλλάξ, να τα συνδέσεις στο ρουτερ με καλώδιο, μέχρι να δεις τι φταίει...

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

Eδώ εμένα με είχαν πάρει απο cosmote, στο cosmote, για να το γυρίσω σε ...cosmote! :lol:

 

Όχι ευχαριστώ, τους λέω... Δεν ενδιαφέρομαι! :lol::lol::lol::lol:

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας. Ενδιαφέρομαι για ένα ασύρματο τηλέφωνο , χωρίς ωστόσο να με ενόχλει ιδιαίτερα η μάρκα.Αυτό που θέλω οπωσδήποτε ειναι να εχει υποδοχή για handsfree με το γνωστό καρφί 2,5 ή 3,5 (δεν θυμάμαι καλά).Ξέρω σίγουρα οτι έχει η Siemens σε μερικά μοντέλα , δεν ξέρω αν έχει κάποια άλλη μάρκα.Μήπως μπορείτε να μου δώσετε καμια λίστα ?

 

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας!

Link to comment
Share on other sites

Γνωστοποιώ την απαράδεκτη συμπεριφορά της Cyta που ένα σχεδόν μήνα μετά την αίτηση διακοπής του συμβολαίου μαζί της συνεχίζει να με ταλαιπωρεί, καθυστερώντας να δώσει τέλος στον λογαριασμό μου, με αποτέλεσμα να συνεχίζω να χρεώνομαι το πάγιο.

 

Εξηγούμαι:

Στις 12/3 έκανα αίτηση στον ΟΤΕ για μεταφορά της γραμμής που είχα στην Cyta.

Το αίτημα όμως συνεχώς ακυρωνόταν από την Cyta με το αιτιολογικό ότι δεν έχω πληρώσει τον τελευταίο λογαριασμό, ο οποίος δεν έφτασε ποτέ. Πέρασα ο ίδιος από την Cyta στις 28/3 και κατέβαλα αμέσως το ποσό επιστρέφοντας και τον εξοπλισμό. Μέχρι σήμερα με ενημέρωνε ο ΟΤΕ πως το αίτημά μου ακυρωνόταν διαρκώς.

 

Εννοείται πως τυχόν ισχυρισμός της Cyta πως καθυστερεί το αίτημα από τον ΟΤΕ δεν ευσταθεί καθώς έχω ευθεία επικοινωνία με τους υπεύθυνους του υποκαταστήματος της οδού Μικράς Ασίας και άλλωστε ποια εταιρεία δεν θα ήθελα να αρχίσει να εισπράττει από τον πελάτη της; Απεναντίας, η Cyta έχει συμφέρον να συνεχίσει να εισπράττει το πάγιο.

 

Η υπάλληλος μάλιστα κάθε φορά με ενημερώνει πως εξακολουθώ να φαίνομαι στο σύστημα της εταιρείας ως πελάτης της, συνεπώς «τρέχει» διαρκώς το πάγιο.

 

Για να αποφύγω λοιπόν μια τέτοια απαράδεκτη χρέωση, έκανα σήμερα αίτηση κατάργησης της σχετικής τηλεφωνικής γραμμής, για την οποία όμως και το σχετικό υποκατάστημα της Cyta με ενημέρωσε «να περιμένω τηλέφωνο από τα κεντρικά» ώστε να μου σταλεί ειδικό έντυπο, που θα πρέπει να υπογράψω και να τους στείλω. Εννοείται πως και εδώ, όσο το τηλέφωνο και το έντυπο δεν μου έρχονται, τόσο συνεχίζει να «τρέχει» το πάγιο. Σε λίγο μάλιστα συμπληρώνεται αισίως και ένας μήνας και προχωράμε.

 

Να σημειώσω ότι για όλες αυτές τις συνεννοήσεις αναγκάζομαι να πηγαίνω στο υποκατάστημα της Cyta στην Λεωφ. Παπάγου στην περιοχή Ζωγράφου, στην περιοχή που έμενα προτού μετακομίσω, μακριά δηλαδή από την κατοικία μου, καθώς

αλλά όπως με ενημέρωσε η υπηρεσία τους δεν υπάρχει υποκατάστημα στον περιοχή μου (Ηλιούπολη) παρά μόνο στην οδό Φιλολάου στο Παγκράτι (όπου είναι αδύνατο όχι να παρκάρεις, αλλά και να σταθμεύσεις για λίγο). Επίσης το εν λόγω υποκατάστημα ισχυρίζεται πως δεν διαθέτει τηλέφωνο, προφανώς για να τηλεφωνούμε στο 13877 και να χρεωνόμαστε κι εκεί γενναία.

 

Επειδή λοιπόν επιφυλάσσομαι παντός νόμιμου δικαιώματος, ετοιμάζομαι για σχετικές καταγγελίες στο Ινστιτούτο Καταναλωτών και άλλες υπηρεσίες καθώς και σε σχετικές δημοσιεύσεις στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, απαίτησα άμεσα από την Cyta να με ενημερώσει

 

α. για ποιο λόγο δεν με ενημέρωσε στο αρχικό μας συμβόλαιο πως μετά την αίτηση διακοπής του συμβολαίου θα συνεχίσει να μου χρεώνει το πάγιο για όσο καιρό θέλει

 

β. για ποιο λόγο ακύρωνε διαρκώς το αίτημα φορητότητας προς τον ΟΤΕ

 

γ. πότε ακριβώς σκοπεύει να καταργήσει την τηλεφωνική γραμμή.

 

Προς το παρόν καμία ενημέρωση.

 

Ρωτώ λοιπόν, εθιμικά ο κάθε προηγούμενος πάροχος μπορεί να καθυστερεί την κατάργηση της γραμμής για όσο χρόνο θέλει;

 

Φυσικά η Cyta οφείλει να με ενημερώσει τηλεφωνικώς και όχι διαδικτυακώς, εφόσον ακριβώς εξαιτίας της καθυστέρησης της δεν έχω διαδίκτυο ούτε προτίθεμαι να πληρώνω κάθε μέρα νετ καφέ για να περιμένω την απάντηση της.

Link to comment
Share on other sites

απαράδεκτες τακτικές για έξτρα κέρδος εις βάρος των καταναλωτών από την Cyta.

φτηνές τακτικές που καταστρέφουν την εικόνα της εταιρίας και δείχνουν την μειωμένη αξιοπιστία της. δεν καταλαβαίνουν ότι αυτά είναι εις βάρος τους τελικά; τόσο μεγάλη ανάγκη έχουν τα δύο πάγια που θα πληρωθούν αν δεν το κυνηγήσεις νομικά, ωστε να αδιαφορούν για την αρνητικη εικόνα που σχηματίζουν σε πελάτες;

όχι ότι ο οτε είναι κάνας άγιος με όλα τα τερτίπια που κάνει για να δημιουργεί καθυστερήσεις στους υπολοίπους. και καλά λέγαμε κάποτε είναι κρατική τώρα από πού κι ως πού να κάνει μια ιδιωτική εταιρία κουμάντο στα τηλεπ της χώρας, είναι μεγάλη κουβέντα

Link to comment
Share on other sites

Από τον κατανεμητή έχω συνδέσει παράλληλα την ίδια τηλεφωνική γραμμή adsl double play σε δύο διαμερίσματα το ένα στον 1ο και το άλλο στον 2ο όροφο. Το router βρίσκεται στον 2ο και με wifi βολεύομαι για το ιντερνετ και στους δύο ορόφους. Συσκευές τηλεφώνου έχω και στους 2 ορόφους.

Θα ήθελα τη βοήθειά σας στα εξής δύο ερωτήματα.

 

1. Χρειάζεται φίλτρο spliter και στους 2 ορόφους για τις τηλεφωνικές συσκυές? Έχω απώλειες με τις 2 τηλ. συσκευές ή καλύτερα να έχω μία μόνο στον όροφο που έχω το router (2oς όροφος).

 

2. Επειδή με τις 2 τηλεφωνικές συσκευές μπορούμε να επικοινωνούμε (ενδοεπικοινωνία) οι 2 όροφοι, υπάρχει κάποιος τρόπος να χτυπάνε οι συσκευές όταν καλεί η μία την άλλη? π.χ. όταν από τον 1ο καλώ τον 2o να χτυπάει η συσκευή του 2ου έτσι ώστε να καταλαβαίνει ότι τον καλώ και αντίστροφα.

 

Να σημειώσω ότι ο πάροχός μου είναι η hol και όχι ο οτε.

 

Καμιά ιδέα ή καμιά συμβουλή βρε παιδιά?

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

__________

 

Αν οι εκλογές άλλαζαν κάτι θα ήταν παράνομες

Link to comment
Share on other sites

1. Δεν θέλεις splitter, αρκεί ένα φίλτρο πριν από κάθε συσκευή τηλεφώνου.( Συνήθως το splitter έχει μέσα και φίλτρο).

2. Επειδή είναι ίδια γραμμή δεν μπορείς να καλέσεις την γραμμή και να χτυπήσει στο άλλο τηλέφωνο, ίσως δοκιμάσεις με κάποια πατέντα με κάποιο κουδούνι ή ίσως και να υπάρχουν κάποιες συσκευές τηλεφώνου που να έχουν ενσωματωμένη τέτοια λειτουργία.

 

(hol? συλλυπητήρια μόλις έφυγα μετά από 30μήνες γιατί είχα άπειρα προβλήματα και ούτε που είχαν ενδιαφερθεί μετά από άπειρα τηλέφωνα)

Link to comment
Share on other sites

Ενημέρωση προς την κοινότητα:

 

Ενημερώνω πως μετά την ανάρτησή μου επικοινώνησε από την Cyta υπεύθυνος και μου ζήτησε συγνώμη για την ταλαιπωρία και παραδέχτηκε τα λάθη της εταιρείας. Η αίτηση κατάργησης της γραμμής δεν είχε καν καταχωρηθεί και μου έστειλε ο ίδιος με e mail την σχετική αίτηση.

 

Τα συμπεράσματα είναι δυο.

Πρώτα, ακριβώς η ανάρτηση ενός θέματος σε αυτή την κοινότητα δημιούργησε την κινητοποίηση που κανένα τηλέφωνο δεν κατάφερε.

 

Δεύτερον, όπως φαίνεται, είναι φανερό πως η αποχώρηση από την συγκεκριμένη εταιρεία καθυστερεί σε σημείο να πληρωθούν δυο πάγια. Αν συμβεί κάτι διαφορετικό, θα επανέλθω.

 

Λ.Σ.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για την απάντηση στο πρώτο μου ερώτημα.

Για το δεύτερο ερώτημα αν έχει καμιά ιδέα κάποιος.

Δεν με ενδιαφέρουν ασύρματες συσκευές λόγω ακτινοβολίας και τηλεφωνικά κέντρα λογω κόστους.

 

Όσο για τη hol είμαι πολύ ευχαρηστημένος, διότι τις ταχύτητες που πληρώνω έχω. Η γραμμή μου σε σταστιστικά τα σπάει :)

__________

 

Αν οι εκλογές άλλαζαν κάτι θα ήταν παράνομες

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχω το παραπάνω πρόγραμμα!!

Με την 24αρα, τα απεριόριστα σταθερά και 60 λεπτά προς κινητά!!

 

Ξέρετε πώς μπορώ να δω πότε τελειώνουν τα λεπτά προς τα κινητά?Πόσα έχω καταναλώσει δηλαδή ώστε να μην ξεπεράσω το όριο...

Γίνεται αυτό που ζητάω?

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά!! :)

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... σταθερής τηλεφωνίας γενικά (Μέρος ΙΙ)
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...