Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Κανένας που να έκανε μετάβαση στο Tim1 (μετά την αποστολή της νέας sim απο την Q) υπάρχει να μας πει εντυπώσεις; Έχετε δηλώσει τα 2 νούμερα Friends n Family ;

 

Το γράφω και εδώ.

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ κατάσταση. Όπως με είχαν ενημερώσει η ημερομηνία ενεργοποίησης της νέας sim της ΤΙΜ ήταν η 19/4/2007. Στην πράξη αυτό έγινε σήμερα 20/4/07.

Επίσης δεν μπορούν να με καλέσουν από σταθερά και τηλέφωνα Vodafone (βγαίνει τηλεφωνητής που λέει ότι δεν υπάρχει συνδρομητής), δεν έχω αναγνώριση κλήσεων και σήμα ελαφρώς χειρότερο απ' ότι είχα με την Q.:mad:

Παρόλο που έχω επικοινωνήσει από το πρωί με την ΤΙΜ, αναγκάστηκα να περάσω και από κατάστημά τους ακόμα τα ίδια χάλια.

Link to comment
Share on other sites

σχετικα με τετοια προβληματα που εχετε απο την αλλαγη Q-->TIM,εφοσον (τι εφοσον...στανταρ)παρουσιαστει προβλημα με το σημα,κανουμε "χειροκινητη αναζητηση δικτυου"

και μετα αφου εχει ερθει η καρτα ΤΙΜ κανουμε την αλλαγη της σιμ.

οτι προβλημα παρουσιαστει,μπορειτε να απευθυνθειτε στα καταστηματα ΤΙΜ :)

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

...οτι προβλημα παρουσιαστει,μπορειτε να απευθυνθειτε στα καταστηματα ΤΙΜ :)

 

"Παρόλο που έχω επικοινωνήσει από το πρωί με την ΤΙΜ, αναγκάστηκα να περάσω και από κατάστημά τους ακόμα τα ίδια χάλια.":mad: :mad:

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα τα ίδια προβλήματα και εγώ, με έπερναν και έλεγε οτι δεν υπάρχει το νούμερο, εγώ δοκίμασα απο σταθερό και καλούσε και χτυπούσε κανονικά στο κινητό μου. Το σήμα κόπηκε εντελώ κάπου στις 7 το απόγευμα όπου δεν είχα πρόσβαση στην sim που ήταν στο σπίτι. Πριν απο λίγο τοποθέτησα την παλιά κάρτα και οι δοκιμές απο αύριο.
Link to comment
Share on other sites

σχετικα με τετοια προβληματα που εχετε απο την αλλαγη Q-->TIM,εφοσον (τι εφοσον...στανταρ)παρουσιαστει προβλημα με το σημα,κανουμε "χειροκινητη αναζητηση δικτυου"

και μετα αφου εχει ερθει η καρτα ΤΙΜ κανουμε την αλλαγη της σιμ.

οτι προβλημα παρουσιαστει,μπορειτε να απευθυνθειτε στα καταστηματα ΤΙΜ :)

 

Για μισό λεπτό. Δηλαδή όποιος έχει πρόβλημα με το ότι τον καλούν και ορισμένες φορές βγαίνει μήνυμα λάθος αριθμού ή δεν λειτουργεί η αναγνώριση κλήσεων είναι υποχρεωμένος να τρέχει σε κατάστημα? :confused: Δηλαδή το κατάστημα τι θα σου κάνει? Το 1260 γιατι υπάρχει? Απαράδεκτα προβλήματα και απαράδεκτη και η αντιμετώπιση από την εταιρεία... :( :mad:

Link to comment
Share on other sites

Για το Tim1 χρησιμοποιούμε το 1260 ή το 8008887316 για εξυπηρέτηση?
Link to comment
Share on other sites

Για το Tim1 χρησιμοποιούμε το 1260 ή το 8008887316 για εξυπηρέτηση?

 

Έχοντας ΤΙΜ 1 είσαι συνδρομητής συμβολαίου ΤΙΜ. Και το επίσημο τμήμα εξυπηρέτησης ιδιωτών πελατών της ΤΙΜ είναι το 1260. Το νούμερο που δίνεις δεν το ξέρω καν, που το βρήκες? Αποκλείεται να μην σε εξυπηρετήσουν από το 1260. :)

Link to comment
Share on other sites

Έχοντας ΤΙΜ 1 ε'ισια συνδρομητής συμβολαίου ΤΙΜ. Και το επίσημο τμήμα εξυπηρέτησης ιδιωτών πελατών της ΤΙΜ είναι το 1260. Το νούμερο που δίνεις δεν το ξέρω καν, που το βρήκες? Αποκλείεται να μην σε εξυπηρετήσουν από το 1260. :)

 

Το νούμερο αυτό το βρήκα στο site της Tim στο παρακάτω Link:

http://www.tim.gr/pages.fds?langID=1&pageid=319

 

Ευχαριστώ πάντως για την γρήγορη απάντηση. Ο τηλεφωνητής παιδιά πως ξέρουμε οτι είναι απενεργοποιημένος ; Πως τον απενεργοποιούμε αν είναι default on;

 

Επίσης το 1260 έχει χρέωση ενώ το 800******* λέει οτι δεν έχει.

Link to comment
Share on other sites

Το νούμερο αυτό το βρήκα στο site της Tim στο παρακάτω Link:

http://www.tim.gr/pages.fds?langID=1&pageid=319

 

Ευχαριστώ πάντως για την γρήγορη απάντηση. Ο τηλεφωνητής παιδιά πως ξέρουμε οτι είναι απενεργοποιημένος ; Πως τον απενεργοποιούμε αν είναι default on;

 

Επίσης το 1260 έχει χρέωση ενώ το 800******* λέει οτι δεν έχει.

 

Μπορείς να απενεργοποιήσεις τις προωθήσεις (##002# και πλήκτρο κλήσης). Αλλιώς αν θέλεις απενεργοποίηση και της θυρίδας πάρε στην εξυπηρέτηση πελατών (όχι ότι έχει κάποιο νόημα, αν βγουν οι προωθήσεις είσαι μια χαρά).

 

Καλύτερα το 1260. Αυτά τα 800ΧΧΧΧΧ δεν τα πολυεμπιστεύομαι΄. Άσε που έχεω την εντύπωση ότι δίνει μόνο γενικές πληροφορίες και δεν κάνει καταγραφή προβλημάτων. Αλλιώς, αν κάνει τη ίδια δουλειά με το 1260 για τι να μην έχουν αυτό δωρεάν? Καλύτερα 1260...

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να απενεργοποιήσεις τις προωθήσεις (##002# και πλήκτρο κλήσης). Αλλιώς αν θέλεις απενεργοποίηση και της θυρίδας πάρε στην εξυπηρέτηση πελατών (όχι ότι έχει κάποιο νόημα, αν βγουν οι προωθήσεις είσαι μια χαρά).

 

Καλύτερα το 1260. Αυτά τα 800ΧΧΧΧΧ δεν τα πολυεμπιστεύομαι΄. Άσε που έχεω την εντύπωση ότι δίνει μόνο γενικές πληροφορίες και δεν κάνει καταγραφή προβλημάτων. Αλλιώς, αν κάνει τη ίδια δουλειά με το 1260 για τι να μην έχουν αυτό δωρεάν? Καλύτερα 1260...

 

Ευχαριστώ. Χρησιμοποίησα τον κωδικό που μου έδωσες. Λογικά είμαστε εντάξει προς το παρών. Για την ώρα όμως το νούμερο (μου) φαίνεται σαν να μην υπάρχει. Δεν ξέρω τι συμβαίνει, πάντως στο site της Tim λέει οτι το 1260 χρεώνεται και το άλλο όχι. Λέτε γι'αυτό να μην τυχόν δεν εξυπηρετούν ;:mad:

Link to comment
Share on other sites

Το τηλ 800888... προορίζεται μόνο για ενημέρωση σε ζητήματα της μετάβασης και για κλήσεις από Q1.

 

Αυτό που το λέει ; Εγώ δεν είδα κάτι τέτοιο πουθενά στο site.:blink:

Link to comment
Share on other sites

.Δεν ξέρω τι συμβαίνει, πάντως στο site της Tim λέει οτι το 1260 χρεώνεται και το άλλο όχι. Λέτε γι'αυτό να μην τυχόν δεν εξυπηρετούν ;:mad:

 

Μάλλον...:(

 

Πάντως ας καλέσει κάποιος στο 1260 να δούμς τι λέει και κάνει η ΤΙΜ για όλα αυτά...

Link to comment
Share on other sites

Θα προσπαθησω να βοηθησω οσο μπορω !

 

Εχουμε και λεμε:

Εαν πχ ηταν να ενεργοποιηθει η καρτα σας στις 20/04, αυτο σημαινει οτι

εντος της ημερας γινεται και η ενεργοποιηση. Μπορει η καρτα της Q να εχει απενεργοποιηθει απο πολυ νωριτερα στην ημερα, και να καθυστερησει η ενεργοποιηση της καρτας ΤΙΜ. Δεν γινονται οι χιλιαδες ενεργοποιησεις καθε μερα ταυτοχρονα, σταδιακα επεξεργαζονται, μπορει το νουμερο να ενεργοποιηθει και αργα το βραδυ εαν ειναι απο τα τελευταια δυστυχως.

 

Παραλληλα, προσεχετε, εαν ενεργοποιηθει η καρτα, και εχετε το κινητο ΗΔΗ ανοιχτο, δεν προκειται να δικτυωθειτε, πρεπει να κανετε μια επανεκινηση στο κινητο. Για να δικτυωθει η καρτα sim, πρεπει να γινει καινουργια δικτυωση. Οποτε εαν το εχετε ανοιχτο, απλα κλειστε και ανοιξτε κινητο πχ καθε ωρα, ωστε εαν εχει ενεργοποιηθει στα τελευταια 60 λεπτα να μπορειτε να κανετε αμεσα χρηση.

 

Σχετικα με τις εισερχομενες κλησεις, απο την στιγμη που θα ενεργοποιηθει η καρτα sim μπορειτε ΑΜΕΣΑ να δεχτειτε κλησεις απο αλλα κινητα ΤΙΜ. Απο αλλα δικτυα, εξαρταται απο το ποσο γρηγορα η αργα θα αρχισουν να δρομολογουν την κληση του συνδρομητη τους αντι στο δικτυο Q στο δικτυο της ΤΙΜ που τωρα ανηκει ο αριθμος. Ειναι εμφανες οτι εαν πχ ο ΟΤΕ δρομολογησει την κληση απο σταθερο τηλεφωνο του στο δικτυο της Q, θα ακουσει πολυ σωστα οτι το νουμερο δεν υπαρχει, αφου πλεον ανηκει στην ΤΙΜ.Παντως, τα προβληματα αυτα διαρκουν μερικες ωρες, το πολυ μια μερα.

Πρεπει να δειξουμε κατανοηση, γιατι ολοι οι παροχοι, σταθερης και κινητης, πρεπει να ενημερωσουν τα συστηματα τους για αρκετες ΧΙΛΙΑΔΕΣ αριθμους φορητοτητας σε μια μερα μονο, και ειναι λογικο να υπαρχουν καθυστερησεις.

 

Σχετικα με την αναγνωριση, οντως, μερικα νουμερα ενεργοποιηθηκαν χωρις αναγνωρηση :ninja: :mad: , καλεστε 1260 να ενεργοποιηθει, η περιμενετε να το διορθωσουν απο μονοι τους συντομα.

Link to comment
Share on other sites

Θ

Παραλληλα, προσεχετε, εαν ενεργοποιηθει η καρτα, και εχετε το κινητο ΗΔΗ ανοιχτο, δεν προκειται να δικτυωθειτε, πρεπει να κανετε μια επανεκινηση στο κινητο. Για να δικτυωθει η καρτα sim, πρεπει να γινει καινουργια δικτυωση. Οποτε εαν το εχετε ανοιχτο, απλα κλειστε και ανοιξτε κινητο πχ καθε ωρα, ωστε εαν εχει ενεργοποιηθει στα τελευταια 60 λεπτα να μπορειτε να κανετε αμεσα χρηση.

 

Σωστός...έκλεισα και άνοιξα το κινητό και λαμβάνω κλήσεις κανονικά στο κινητο απο το σπίτι μου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω δει την επιστολη που σταλθηκε, θα επρεπε ομως να αναφερει αυτο εαν δεν το ανεφερε. Αντε, τουλαχιστον εσυ ενεργοποιηθηκες!! :) :)
Link to comment
Share on other sites

Κλήση για να χρεωθώ έκανα, επανεκίνηση το κινητό δεν έκανα.
Link to comment
Share on other sites

Α, ναι, ειναι και αυτο, χεχε, το ειχα ξεχασει :(

Πολυ μπερδεμα γενικα...αντε, ας τελειωσει αισια και αυτη η περιπετεια!

Αυτο που θελω να δω ειναι εαν θα αρχισει επιτελους να διαφημηζεται το ΤΙΜ1 οταν ολοκληρωθει η μεταφορα.

Δεν το βλεπω ομως, απ οτι καταλαβαινω η ΤΙΜ για καποιο λογο εχει κολημα με τα φλεξυ, οτι προσφορα και διαφημηση παιζει ειναι για αυτα, οπως τωρα παλι με τα 3 δωρεαν παγια για νεες συνδεσεις φλεξυ. :(

Τουλαχιστον τωρα με την ενημερωση μπορει καποιος να βγαλει ακρη τι εχει μιλησει και με σωστη χρηση να βγει κερδισμενος.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που το λέει ; Εγώ δεν είδα κάτι τέτοιο πουθενά στο site.:blink:
Στην επιστολή που έστειλε σε όλους η Q μαζί με την νέα κάρτα sim της Tim.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους, θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Σε κάνα μήνα κλείνει χρόνος από την τελευταία ανανέωση συμβολαίου που έκανα στην Voda, και σκέφτομαι να μεταφέρθώ στην TIM (μεταφορά αριθμού). Σε περίπτωση που κάνω μεταφορά αριθμού δικαιούμαι επιδότηση συσκευής? Όπως για παράδειγμα γίνεται όταν κάνεις για πρώτη φορά συμβόλαιο?
Link to comment
Share on other sites

paides swste me...loipon exw flexy to opoio ekana prin 1 xrono kai twra stelnw sms kai llei oti i enimerosi den einai diathesimi ti prepei na kanw gai na to kanw na exei?pws ginotai auta palio/neo flexy??ti tha plirwsw kai eida oti llei exoun allaksei ta flexia?isxiei?please help

sory an sas kourasa me to makroskeles reply moy

eyxaristo

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ποτε χρεωνεται ενας συνδρομητης??

Ενας συνδρομητης χρεωνεται την αλλαγη πακετου 5,87 εφοσον μεταβει σε χαμηλοτερο παγιο

 

πχ απο ΤΙΜ180 σε flexy20

ή απο flexy25 σε ΤΙΜ100

οσον αφορα τα καινουρια πακετα οι αντιστοιχιες ειναι ΤΙΜ100 με flexy20,ΤΙΜ140 με flexy25 κοκ

πχ απο ΤΙΜ240 σε ΤΙΜ280 (ειτε με μεταφορα ειτε χωρις μεταφορα) δεν χρεωνεται

 

Αντιθετως απο ΤΙΜ240 σε Flexy30 εκει χρεωνεσαι την αλλαγη κανονικα

 

τα flexy παραμενουν ως εχουν αφου δεν εχει γινει καποια αλλαγη παγιου.

πχ απο flexy30 στον νεο flexy30

και εκει δεν υπαρχει χρεωση

 

πιστευω να καλυψα μερικους ετσι ωστε να μην προβληματιζεστε.:)

 

billakosss εισαι σιγουρος για αυτα που λες??γιατι εχω την αισθηση οτι οι υπαλληλοι της ΤΙΜ εντος και εκτος CC τα εχετε λιγο (εως πολύ) χαμένα! :mad:

αλλαξα χθες το πακετο μου απο ΤΙΜ180 σε νεο ΤΙΜ180 και θα χρεωθω ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ 6,99€!οταν ρωτησα την κοπελα στο 1260 μου ειπε οτι πλεον ΟΛΕΣ οι αλλαγες πακετων χρεωνονται με αυτο το ποσο και οτι το τζαμπα ισχυε μεχρι πριν λιγα χρονια :blink:

Συγνωμη για την παρατηρηση αλλα μηπως θα επρεπε να μπει μια σκουπα στην ΤΙΜ και να δουν πως θα συντονισουν τους υπαλληλους καταστηματων και CC ωστε να μην λεει ο καθενας την λαλακια του?λεμε τωρα.....:tease:

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί όντως να το λέει για επανεκίνηση στο κινητό, αλλά την διάβασα 2 φορές. Τέλος πάντων, σήμερα πήρα και στο 1260 για να δηλώσω τους 2 αριθμούς Friends n Family...μετά απο ένα 5λεπτο είχαμε τελειώσει. Αφού φυσικά μπήκαμε και στην αναμονή.
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...