Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Γεια σας. Υπάρχει κάποιος τρόπος να κάνω φραγή στο κινητό σε κλήσεις προς το εξωτερικό;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μιλήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στο 13800 ή μέσω τσατ. 

Από την εφαρμογή δεν γίνεται. 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, p_k said:

Μιλήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στο 13800 ή μέσω τσατ. 

Από την εφαρμογή δεν γίνεται. 

Στο τσατ η αναμονή είναι τεράστια. Χτες για απάντηση από την εξυπηρέτηση στο τσατ περίμενα 47 λεπτά για να συνδεθώ με εκπρόσωπο. Προτείνω κλήση στο 13800 που μέσα σε 5 λεπτά το πολύ γίνεται η σύνδεση με την εξυπηρέτηση 

Link to comment
Share on other sites

Στο τσατ η αναμονή είναι τεράστια. Χτες για απάντηση από την εξυπηρέτηση στο τσατ περίμενα 47 λεπτά για να συνδεθώ με εκπρόσωπο. Προτείνω κλήση στο 13800 που μέσα σε 5 λεπτά το πολύ γίνεται η σύνδεση με την εξυπηρέτηση 

Ευχαριστώ πολύ. Τελικά το έκανα μέσω chat αφού περίμενα κάνα μισάωρο και. Το 13800 είναι δωρεάν ; Για να ξέρω την επόμενη φορά.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites


Ευχαριστώ πολύ. Τελικά το έκανα μέσω chat αφού περίμενα κάνα μισάωρο και. Το 13800 είναι δωρεάν ; Για να ξέρω την επόμενη φορά.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Το 13800 ειναι 0,25 ανά κλήση.
Το 13700 (βλάβες), είναι δωρεαν


Tapa

Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, looneygirl said:


Ευχαριστώ πολύ. Τελικά το έκανα μέσω chat αφού περίμενα κάνα μισάωρο και. Το 13800 είναι δωρεάν ; Για να ξέρω την επόμενη φορά.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Έχει χρέωση όπως προαναφέρθηκε αλλά είναι προτιμότερο να δώσεις τα 0,25 από τα περιμένεις μισή ώρα στην καλύτερη περίπτωση 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, olympios1 said:

Επί wind πάντως, δεν περίμενες μισή ώρα στο τσατ. 

Να τα λέμε κι αυτά. 

Κοίτα, τον Άυγουστο υπολειτουργεί όλο το σύμπαν λόγω αδειών. 

Βέβαια είναι συνήθες όταν αλλάζει ιδιοκτησία μία εταιρία να μειώνεται το εργατικό δυναμικό. 

Link to comment
Share on other sites

Κάποτε στην εφαρμογή είχε να στείλεις να σε πάρουν αυτοί. Το έκοψαν τώρα; Δεν το βλέπω ενώ το είχα χρησιμοποιήσει παλιότερα.

Στάλθηκε από το SM-S918B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πού είναι οι εποχές του 1260 που ήταν και δωρεάν... 

Βέβαια δεν είναι τίποτε τα 25 λεπτά προκειμένου να εξυπηρετηθείς. 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, p_k said:

Πού είναι οι εποχές του 1260 που ήταν και δωρεάν... 

Βέβαια δεν είναι τίποτε τα 25 λεπτά προκειμένου να εξυπηρετηθείς. 

Κανονικά θα έπρεπε και οι 3 εταιρίες να έχουν δωρεάν αριθμό για εξυπηρέτηση πελατων (και όχι μόνο για τις βλάβες) 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, costsa41 said:

Κάποτε στην εφαρμογή είχε να στείλεις να σε πάρουν αυτοί. Το έκοψαν τώρα; Δεν το βλέπω ενώ το είχα χρησιμοποιήσει παλιότερα.

Στάλθηκε από το SM-S918B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Μόνο αν ήσουν σε Wind One εμφανιζόταν. Τώρα μόνο μέσω chat μπορείς να το ζητήσεις 

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα. έκανα συμβόλαιο το unlimited all 32 ευρώ με επιδότηση 250 ευρώ συσκευής.Πηρα ένα Samsung galaxy a14 5g .το πρόβλημα είναι οι εφαρμογές που είχα στο παλιό τηλέφωνο όταν πρέπει να τις εγκαταστήσω στο καινούργιο, θα πρέπει να ξαναπεράσω κωδικούς πρόσβασης από την αρχή.οπως πχ internet banking,το Google pay ζητά ενώ το εγκατέστησα, από την αρχή να ξανά προσθέσω τις κάρτες. υπάρχει τρόπος να μην γίνει αυτό ;αν ναι πως;

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα. έκανα συμβόλαιο το unlimited all 32 ευρώ με επιδότηση 250 ευρώ συσκευής.Πηρα ένα Samsung galaxy a14 5g .το πρόβλημα είναι οι εφαρμογές που είχα στο παλιό τηλέφωνο όταν πρέπει να τις εγκαταστήσω στο καινούργιο, θα πρέπει να ξαναπεράσω κωδικούς πρόσβασης από την αρχή.οπως πχ internet banking,το Google pay ζητά ενώ το εγκατέστησα, από την αρχή να ξανά προσθέσω τις κάρτες. υπάρχει τρόπος να μην γίνει αυτό ;αν ναι πως;

Τράπεζες κάρτες κλπ είναι για δική σου ασφάλεια, οπότε... Καλά κάνει και ζητά να τα ξανά βάλεις


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

17 ώρες πριν, hercoulis said:

To πλήρες με όλα τα κανάλια εκτός του αισθησιακού περιεχομένου. 
Αλλά, το nova cinema 3 είναι πετσοκομμένο. 

 

100 άρα 26€

Και το ίδιο πρόγραμμα eon στα 17€ 

Σύνολό :43€ 

Εκεί παίζουν οι τιμές πριν έδινα για τα ίδια 51€ έκανα διακοπή και νέα αίτηση. 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, VIPdriver said:

Κανονικά θα έπρεπε και οι 3 εταιρίες να έχουν δωρεάν αριθμό για εξυπηρέτηση πελατων (και όχι μόνο για τις βλάβες) 

Εδώ διαφωνώ. Θα έπαιρνε ο κάθε πικραμένος για «κουτές» ερωτήσεις. 
Ειναι ακριβώς όπως οι πλαστικές σακούλες στο σουπερμάρκετ. Όταν τις πληρώνεις, έστω και 10 λεπτά που είναι συμβολικό ποσό, παίρνεις λιγοτερες. Έτσι λοιπόν και στην εξυπηρέτηση, αυτό το συμβολικό ποσό λειτουργεί αποτρεπτικά στον οποιοδήποτε που θα έπαιρνε για να κάνει αφελεις ερωτησεις που θα σπαταλούσαν τον χρόνο των τηλεφωνητών. 
 

Άλλωστε υπάρχει και το τσατ που είναι δωρεάν για τέτοιες ερωτησεις. 

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, panos.k2 said:

Εδώ διαφωνώ. Θα έπαιρνε ο κάθε πικραμένος για «κουτές» ερωτήσεις. 
Ειναι ακριβώς όπως οι πλαστικές σακούλες στο σουπερμάρκετ. Όταν τις πληρώνεις, έστω και 10 λεπτά που είναι συμβολικό ποσό, παίρνεις λιγοτερες. Έτσι λοιπόν και στην εξυπηρέτηση, αυτό το συμβολικό ποσό λειτουργεί αποτρεπτικά στον οποιοδήποτε που θα έπαιρνε για να κάνει αφελεις ερωτησεις που θα σπαταλούσαν τον χρόνο των τηλεφωνητών. 
 

Άλλωστε υπάρχει και το τσατ που είναι δωρεάν για τέτοιες ερωτησεις. 

Πιστεύω οτι και στο chat θα υπαρξει καποιος που θα κάνει "αφελείς" ερωτήσεις. Το θέμα είναι οτι το chat δεν μπορούν να το χρησιμοποιήσουν οι ηλικιωμένοι ή οι συνδρομητές που δεν έχουν smartphone. 

Μία εταιρία να μην χρεωνε την εξυπηρέτηση πελατων και αμεσως θα φαινόταν πιο large και πιο customer friendly απο τις υπόλοιπες δύο. Παρε παραδειγμα τα καροτσακια του Σκλαβενίτη, που δεν ζητούν κέρμα. 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, VIPdriver said:

Πιστεύω οτι και στο chat θα υπαρξει καποιος που θα κάνει "αφελείς" ερωτήσεις. Το θέμα είναι οτι το chat δεν μπορούν να το χρησιμοποιήσουν οι ηλικιωμένοι ή οι συνδρομητές που δεν έχουν smartphone. 

Στα τσατ κατά βάση γίνονται πιο απλες (και ενίοτε αφελείς) ερωτήσεις.
Άλλωστε για αυτό υπάρχει, για να αποσυμφορήσει τα τηλεφωνικά κέντρα. 
 

Σε αυτό που λες με τους ηλικιωμένους και οσους δεν έχουν smartphone συμφωνώ, αλλα ειναι ελάχιστοι για να ληφθούν υπ όψιν. Οι ηλικιωμένοι, κυριως, ειναι αυτοι που δεν χρησιμοποιούν έξυπνα κινητά και τα τηλέφωνα τους τα αναλαμβάνουν νεότεροι συγγενείς (παιδια, ανίψια…) 

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, VIPdriver said:

Μία εταιρία να μην χρεωνε την εξυπηρέτηση πελατων και αμεσως θα φαινόταν πιο large και πιο customer friendly απο τις υπόλοιπες δύο.

Η cosmote δεν χρεώνει το 13888 από σταθερό cosmote. 

Nova Mobile Business Unlimited + Vodafone CU

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, VIPdriver said:

Πιστεύω οτι και στο chat θα υπαρξει καποιος που θα κάνει "αφελείς" ερωτήσεις. Το θέμα είναι οτι το chat δεν μπορούν να το χρησιμοποιήσουν οι ηλικιωμένοι ή οι συνδρομητές που δεν έχουν smartphone. 

Μία εταιρία να μην χρεωνε την εξυπηρέτηση πελατων και αμεσως θα φαινόταν πιο large και πιο customer friendly απο τις υπόλοιπες δύο. Παρε παραδειγμα τα καροτσακια του Σκλαβενίτη, που δεν ζητούν κέρμα. 

Καμία σχέση. Το κέρμα το παίρνεις πισω μετα , είναι για λόγους ασφαλείας.

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, panos43 said:

Καμία σχέση. Το κέρμα το παίρνεις πισω μετα , είναι για λόγους ασφαλείας.

Το κέρμα συμβολίζει την έλλειψη εμπιστοσυνης, ενώ ο Σκλαβενίτης (που δεν ζητάει κέρμα) σου δείχνει εμπιστοσύνη. Είναι πιο φιλική συμπεριφορά προς τον πελατη. 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, VIPdriver said:

Το κέρμα συμβολίζει την έλλειψη εμπιστοσυνης, ενώ ο Σκλαβενίτης (που δεν ζητάει κέρμα) σου δείχνει εμπιστοσύνη. Είναι πιο φιλική συμπεριφορά προς τον πελατη. 

Ναι, και οι πελάτες είναι τόσο καλοί που αφήνουν τα καρότσια όπου νά 'ναι. Χίλιες φορές το κέρμα...

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, nplatis said:

Ναι, και οι πελάτες είναι τόσο καλοί που αφήνουν τα καρότσια όπου νά 'ναι. Χίλιες φορές το κέρμα...

Σε όσα Σκλαβενίτη έχω παει, θέμα είναι να δω 1-2 καροτσια παρατημένα σε όλο το παρκινγκ. Ο κυριος λόγος που δεν τα παραταει ο κόσμος είναι ότι έχει σε πολλα σημεία του παρκινγκ χωρους για να τα αφηνεις (και πηγαινουν υπάλληλοι και τα φέρνουν μέσα - "τρενάκια") ενώ τα υπόλοιπα σουπερμάρκετ έχουν μόνο ένα χώρο στην είσοδο ή έξω από την είσοδο και δεν χρειάζονται να πληρωσουν έξτρα 2 υπαλλήλους να τα μαζευουν. Αυτός είναι και ο κυριος λόγος που κρατάνε ενεχυρο το κέρμα. 

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, VIPdriver said:

Το κέρμα συμβολίζει την έλλειψη εμπιστοσυνης, ενώ ο Σκλαβενίτης (που δεν ζητάει κέρμα) σου δείχνει εμπιστοσύνη. Είναι πιο φιλική συμπεριφορά προς τον πελατη. 

Για αυτό ότι παρατημένο καρότσι βρω στον δρομο είναι του Σκλαβενίτη…

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...