Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έχω WIND MAX εδώ και 1 εβδομάδα. Είχα ρωτίσει σε κατάστημα της WIND αν οι απεριόριστες κλήσεις ισχύουν και για το δίκτυο της Q και μου είχανε πεί πως συμπεριλαμβάνονται. Σήμερα πήρα ώμως τηλέφωνο στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών και μου είπανε πως δεν ισχύει αυτό. Τι γίνετε τελικά? Μπορεί κανείς να με διαφωτίσει?
Link to comment
Share on other sites

Απο οσο ξερω συμπεριλαμβονονται και οι αριθμοι Q στα δωρεαν λεπτα ομιλιας.Παλαιοτερα δεν ισχυε αυτο.
Link to comment
Share on other sites

Απο οσο ξερω συμπεριλαμβονονται και οι αριθμοι Q στα δωρεαν λεπτα ομιλιας.Παλαιοτερα δεν ισχυε αυτο.

 

Αλλο ρωταει ομως.

Link to comment
Share on other sites

Έχω WIND MAX εδώ και 1 εβδομάδα. Είχα ρωτίσει σε κατάστημα της WIND αν οι απεριόριστες κλήσεις ισχύουν και για το δίκτυο της Q και μου είχανε πεί πως συμπεριλαμβάνονται. Σήμερα πήρα ώμως τηλέφωνο στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών και μου είπανε πως δεν ισχύει αυτό. Τι γίνετε τελικά? Μπορεί κανείς να με διαφωτίσει?

φυσικα και δεν ισχυει φιλε μου!

ισχυει μονο σε κινητα Wind και σταθερα!

 

ζητηστε περισσοτερα για το max

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
Αυτο το "δοκιμαστικα" μου φαινεται καπως.... Σε τι ηθελες να δοκιμασεις την WIND? δεν ειχε κανενας φιλος σου καποιος τελος παντων να ρωτησεις. Αν ηταν θεμα δικτυου και με μια f2go θα ελυνες την περιεργεια σου πριν πηγαινες σε προγραμα συμβολαιου. Το "δοκιμαστικα" σου βγηκε ξινο. Βεβαιως με την επιδοτηση κατι θα μπορουσε να γινει και σου δινω δικιο αλλα δυστιχως εσυ ξεκινησες το ολο θεμα στραβα.... Φιλικα και χωρις παρεξηγηση.
Link to comment
Share on other sites

PS: Α, εντωμεταξύ το ωραίο είναι ότι σε κάποια φάση, η κοπελιά που με πήρε μου λέει, στην εξυπηρέτηση πελατών πήρατε να τα πείτε όλα αυτά που μου λέτε, και λέω όχι, σας έστειλα email και με πήρατε εσείς τηλέφωνο, εσείς δεν είστε εξυπηρέτηση πελατών; Σε αυτή την ερώτηση δεν απάντησε... Την τάπωσα λίγο...

 

Ναι, η εξυπηρετηση πελατων, το CS, ειναι ενας τεραστιος τομεας, που εχει παρα πολλα τμηματα ,αλλα πως το παθαινουν ολοι στο CS εξυπηρετηση πελατων λενε μονο το 1260...λες και οι υπολοιποι δεν ειναι στον ιδιο τομεα :lol::lol::lol::lol: η κοπελια ηθελε να πει εαν πηρες στο 1260 να τα πεις ολα αυτα....

Link to comment
Share on other sites

Αλλο ρωταει ομως.

Τι ρωτάει;

 

Αυτο το "δοκιμαστικα" μου φαινεται καπως.... Σε τι ηθελες να δοκιμασεις την WIND? δεν ειχε κανενας φιλος σου καποιος τελος παντων να ρωτησεις. Αν ηταν θεμα δικτυου και με μια f2go θα ελυνες την περιεργεια σου πριν πηγαινες σε προγραμα συμβολαιου. Το "δοκιμαστικα" σου βγηκε ξινο. Βεβαιως με την επιδοτηση κατι θα μπορουσε να γινει και σου δινω δικιο αλλα δυστιχως εσυ ξεκινησες το ολο θεμα στραβα.... Φιλικα και χωρις παρεξηγηση.

Φίλε μου, σε πολλές χώρες του εξωτερικού, π.χ. στις ΗΠΑ, οι εταιρείες έχουν test drive περίοδο, δηλαδή αν μέσα στον πρώτο μήνα δεν μείνεις ευχαριστημένος, κάνεις φορητότητα και τους δίνεις πίσω την συσκευή και όχι μόνο δεν ζητάνε ETF ή τι επιδοτήσεις, αλλά σου χαρίζουν και όλες τις χρεώσεις που έχεις κάνει στο δίκτυό τους μέσα στον μήνα!

Δεν θεωρώ λοιπόν παράλογο το γεγονός ότι πήγα σε ένα δίκτυο δοκιμαστικά, πόσο μάλιστα όταν η φορητότητα είναι πλέον δωρεάν και μπορώ να φύγω οποιαδήποτε στιγμή!

 

Για τον ίδιο ακριβώς λόγο, δηλαδή ότι η φορητότητα είναι πλέον δωρεάν, θεωρώ παράλογο το γεγονός ότι οι εταιρείες δεν έχουν προσαρμοστεί σε αυτή τη νέα πραγματικότητα και αρνούνται π.χ. να ξεπεράσουν το ανυπέρβλητο "σύστημά" τους, το οποίο βλέπει επιδότηση ύψους μηδέν ευρώ και σου μπλοκάρει την επιδότηση για ένα χρόνο!

Αυτό το θεωρώ το άκρον άωτον της ακαμψίας και της γραφειοκρατίας, πόσο μάλιστα από μία εταιρεία που κανονικά θα έπρεπε να έχει ξεκάθαρη πολιτική συγκράτησης πελατών.

Αυτό, σε συνδιασμό με την παρατήρηση του φίλου H2SO4 που μου λέει ότι η κοπελιά του CS που η ίδια με κάλεσε, με ρώτησε αν κάλεσα το 1260, κάτι το οποίο σε καμία περίπτωση δεν θα έπρεπε να αφορά εμένα σαν πελάτη (δηλαδή η εσωτερική οργάνωση της εταιρείας, δεν έχει καμία σχέση με τις σχέση της με τους πελάτες), με οδηγεί στο συμπέρασμα, ότι αυτό το κομμάτι της εταιρείας δεν λειτουργεί σωστά!

 

Για να ανακεφαλαιώσω, δεν θεωρώ σε καμία περίπτωση ότι έκανα κάτι "στραβό από την αρχή" όπως λες, για έναν και μόνο λόγο, ότι είμαι πελάτης και αποφασίζω εγώ πότε και που θα δώσω τα λεφτά μου! Στο κάτω κάτω, εκείνη τη στιγμή ήμουνα απόλυτα ευχαριστημένος με το κινητό μου και δεν είχα βρει κάποιο που να μου αρέσει για καινούριο!

Το θέμα είναι ότι τη στιγμή που είπα στην εταιρεία ότι θα φύγω (με δωρεάν φορητότητα), αντί να μου πει, "καθήστε και θα σας δώσω και την επιδότηση που δεν πήρατε", η εκπρόσωπος της εταιρείας που με πήρε τηλέφωνο σε απάντηση του email μου και άρα είχε επιληφθεί του θέματός μου, με έμπλεξε πλήρως με την γραφειοκρατία της εταιρείας:

Δηλαδή, μου είπε ότι το γεγονός ότι δεν μου δίνουν επιδότηση είναι πράγματι παράλογο, αλλά προσπάθησε να μου το δικαιολογήσει λέγοντάς μου ότι πρόκειται για "ιδιαιτερότητα" (εγώ το λέω δυσλειτουργία) του συστήματος της εταιρείας, κάτι που εμένα ως πελάτη ποσώς με ενδιαφέρει.

Επίσης με έμπλεξε ακόμα περισσότερο με τη γραφειοκρατία της εταιρείας, λέγοντάς μου αν κάλεσα "στο 1260, την εξυπηρέτηση πελατών" για να τους το αναφέρω! Ποιος μου το είπε αυτό; Ο άνθρωπος που είχε επιληφθεί, και καλά, του θέματός μου!

 

Υπενθυμίζω για μία ακόμη φορά, ότι κανείς δεν με εμποδίζει στην τελική να κάνω φορητότητα σε μια άλλη εταιρεία, που θα μου δώσει κατευθείαν και επιδότηση και αντί να δω απέναντί μου μία σοβαρή εταιρεία που να μου προσφέρει τα αυτονόητα για να με κρατήσει (δηλαδή την επιδότηση που ΔΕΝ έχω εκμεταλλευτεί και που είναι ένα εργαλείο συγκράτησης πελατών), αντιθέτως η εταιρεία μου παρουσιάζει ως δικαιολογία, τα προβλήματα των δικών της εσωτερικών διαδικασιών!

 

Αυτό εγώ το θεωρώ "στραβό από την αρχή"...

 

EDIT: Έστειλα email με τα παραπάνω σχόλια στην wind, να δω τι θα μου απαντήσουν, έχω περιέργεια!

Link to comment
Share on other sites

Τι ρωτάει;

 

ο MTC ρωταει αν οι απεριοριστες κλησεις του wind max ισχυουν και για Q αριθμους.

 

Έχω WIND MAX εδώ και 1 εβδομάδα. Είχα ρωτίσει σε κατάστημα της WIND αν οι απεριόριστες κλήσεις ισχύουν και για το δίκτυο της Q και μου είχανε πεί πως συμπεριλαμβάνονται. Σήμερα πήρα ώμως τηλέφωνο στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών και μου είπανε πως δεν ισχύει αυτό. Τι γίνετε τελικά? Μπορεί κανείς να με διαφωτίσει?

 

Ο scream απαντα πως οι κλησεις προς Q περιλαμβανονται στα προπληρωμενα λεπτα ομιλιας.

 

Απο οσο ξερω συμπεριλαμβονονται και οι αριθμοι Q στα δωρεαν λεπτα ομιλιας.Παλαιοτερα δεν ισχυε αυτο.
Link to comment
Share on other sites

Κοιτα, για να λεμε και του στραβου το δικιο, η καθε εταιρεια εχει καποιες διαδικασιες,σου αρεσουν δεν σου αρεσουν.

Οταν κανεις μια νεα συνδεση, εχεις την επιλογη ειτε να λαβεις επιδοτηση, ειτε οχι.

Οι λογοι που θα σε κανουν να επιλεξεις ειτε το ενα, η το αλλο, ειναι δικοι σου.

Απλα, η επιλογη της μη ληψης επιδοτησης, εχει το μικροτερο ρισκο, γιατι εαν αποδειχτει τελικα οτι πηγες σε μαπα τελειως εταιρεια που δεν σε καλυπτει, μικρο το κακο, κανεις μια διακοπη και καθαρισες. Εχεις αυτην την ευκολια.

Εαν επιλεξεις την επιδοτηση, ε, τοτε εχεις μια δεσμευση (και παλι, οχι υποχρεωτικη) για 12 μηνες, αλλα εχεις μια ωραια συσκευη, αλλα οπως ειπαμε, μεγαλυτερο ρισκο.

Εσυ προσπαθεις (καλα κανεις) να συνδιασεις και τα δυο. Να αποφυγεις το ρισκο, και οταν δεις οτι ολα ειναι οκ, τοτε να παρεις και τα χρηματα της επιδοτησης.

 

Εσυ, εκανες νεα συνδεση, επελεξες να μην λαβεις επιδοτηση, οποτε σου βαλανε 0 ευρω επιδοτηση στο συστημα, πολυ σωστα, και καθε μερα εκτοτε, χρησημοποιηθηκε για τον υπολογισμο της αναβαθμισης σου σε 11 μηνες απο την συνδεση.

Να σε περασουν πχ μετα 3 μηνες για επιδοτηση, ενω εχεις ηδη περαστει σαν 0 επιδοτηση, σημαινει οτι θα επρεπε να σε περασουν για αναβαθμιση ιση με το ποσο της αρχικης επιδοτησης νεας συνδεσης, να μετρησει η επομενη σου αναβαθμιση απο τον 4ο και πλεον μηνα, δλδ οι πρωτοι 3 να ειναι σαν να μην υπηρχαν κτλ κτλ γενικα ενα μπερδεμα διχως τελος που εντελει, δεν γινεται. Μπορει να εχω κανει μερικα λαθακια, αλλα πανω κατω, καπως ετσι ειναι.

 

Αφου θελει να μη παρακαμψει το συστημα της, ας χασει μερικους παρομοιους πελατες για να βαλει μυαλο. Αν ειναι δυνατον.

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο ισχυει παντου,και στις τρεις εταιρειες. Και στο αρχικο συμβολαιο που υπεγραψε, υπεγραψε για παροχη υπηρεσιων στο ταδε πακετο, με επιδοτηση ΜΗΔΕΝ, και ελαχιστη διαρκεια συμβασης τους δυο μηνες.

 

Η αλλαγη που προσπαθει να γινει εδω ειναι απο μεριας του πελατη, που επιθυμει λιγο διαστημα μετα την υπογραφη του συμβολαιου, να αλλαξει εναν βασικο του ορο, την επιδοτηση, για δικους του προσωπικους λογους.

 

Δεν λεω πως δεν θα ηταν βολικο για τον συνδρομητη αυτο, αλλα εαν για τον Α η Β λογο, συστεμικα η οτιδηποτε δεν ειναι δυνατον αυτο, προφανεστατα δεν εχει καποια συμβατικη υποχρεωση η εταιρεια να το πραξει.

 

Ο φιλος συνηδειτα δεν πηρε επιδοτηση οταν εκανε την νεα συνδεση.

 

Και οσον αφορα το wind takes you higher, αναφερεται σχετικα με ηδη υπαρχουσες συνδεσεις με αλλαγη δυο παγια πανω. οταν παει απο το 40(45 δεν υπαρχει) στο 55, δεν εμπιπτει στην προσφορα. Ομως, επειδη δεν ειναι και το πιο δυσκολο πραγμα, και επειδη θελει να διατηρει πελατες, η αλλαγη στο 75 με χρεωση του 55 εγινε. Για την επιδοτηση, δεν γινεται, και συγνωμη που θα το πω, δεν ειναι και κατι το καινουργιο αυτο που εγινε, ισχυει εδω και παααααααααααααρα πολυ καιρο, και στην τελικη αναλυση, εφοσον εκανε "δοκιμαστικα" την νεα συνδεση, θα μπορουσε να μπει στον κοπο να ρωτησει εκεινη την στιγμη εαν θα μπορει να λαβει την επιδοτηση αργοτερα για να ενημερωθει και να ξερει απ την αρχη, το βρισκω εξαιρετικα απιστευτο το οτι ΔΕΝ το ρωτησε. Εαν εμπαινα στον κοπο να κανω ολη αυτην την μανουβρα με την επιδοτηση, ωστε να μην εχω σπασμενα να πληρωσω σε περιπτωση διακοπης, θα ρωταγα και το ευνοητο.

 

PS.

 

Λυσεις παντα υπαρχουν.

Εφοσον ο φιλος εκανε ολο αυτο, δοκιμαστικα, για να τεσταρει πρωτα πως ειναι τα πραγματα, μπορω να του προτεινω να κανει το εξης, εαν ακομα θελει την επιδοτηση, να κανει μετατροπη σε καρτοκινητο, και την ημερα που γινει καρτοκινητο, να το κανει ξανα συμβολαιο. Στην χειροτερη περιπτωση, θα μεινει μια δυο μερες σαν καρτοκινητο, και θα εχει την δυνατοτητα να επιλεξει πχ να μπει και σε χαμηλοτερο παγιο, πχ στο 40 και να πληρωνει το 55.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα φίλε μου, αυτό που λες το καταλαβαίνω, όταν σκεφτόμαστε όμως μέσα στην λογική της γραφειοκρατίας, η οποία κατά την γνώμη μου όμως δεν αρμόζει σε μία εταιρεία που λειτουργεί στην ελεύθερη αγορά!

 

Μιλώντας καθαρά μαθηματικά και κοιτώντας το αίτιο-αποτέλεσμα, μπορώ να σου αποδείξω ότι είναι ισοδύναμη η λογική του να παρέχεις επιδότηση σε έναν πελάτη που δεν έχει πάρει ποτέ και σε έναν πελάτη που έχει πάρει και έχουν περάσει 12 μήνες και έχει αποδεσμευθεί:

Ο σκοπός της επιδότησης ποιος είναι; Να δέσουμε έναν πελάτη για 12 μήνες, κάνοντάς του μία προσφορά για να μην φύγει από το δίκτυό μας (θεωρώντας ότι ισχύει το αξίωμα ότι +1 πελάτης είναι πάντα καλύτερος ή τουλάχιστον αδιάφορος για μια εταιρεία κινητής, από έναν μηδενικό πελάτη, δηλαδή έναν μη-πελάτη)!

 

Με βάση αυτό το αξίωμα λοιπόν, έχουμε αφενός τον πελάτη που για χ=0 (υπογραφή σύμβασης) πήρε επιδότηση, άρα είναι λογικό να του παρέχουμε επιδότηση, οποιαδήποτε στιγμή για χ>=12 (που έχει αποδεσμευθεί, ώστε να ξαναδεσμευθεί μαζί μας), μάλιστα επειδή είμαστε προνοητικοί, υπερβαίνουμε τον κανόνα και του δίνουμε επιδότηση για χ>=11, ώστε να ανεβάσουμε την πιθανότητα ότι θα ξαναδεσμευθεί!

Από την άλλη, η ίδια συνθήκη, στην άλλη δυνατή περίπτωση όπου για χ=0 ο πελάτης μας δεν πήρε επιδότηση, ισχύει για χ>0 και άρα ο πελάτης αυτός είναι απόλυτα ισοδύναμος με τον πελάτη που πήρε επιδότηση και για την περίοδο χ>=12 (που αυτός έχει αποδεσμευθεί).

Γι'αυτό και πρέπει να του παρέχουμε και αυτουνού επιδότηση οποτεδήποτε για χ>=-1 όπως κάναμε και παραπάνω, επειδή όμως το -1 δεν έχει νόημα, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι το -1 αναφέρεται στη διαφήμιση που κάνουμε ώστε να προσελκύσουμε πελάτες, ή απλά δεν υπάρχει και άρα την προσφορά την κάνουμε για χ>=0, δηλαδή οποτεδήποτε ο πελάτης προθυμοποιηθεί να δεσμευθεί μαζί μας, τον δεσμεύουμε, γιατί πάντα ισχύει το αξίωμα ότι ο πελάτης είναι καλύτερος από τον μη-πελάτη, και η δέσμευσή του με επιδότηση, τον κάνει πιο σίγουρο!

 

Αυτά λέει η λογική, από εκεί και πέρα αυτά που έγραψες για συμβόλαιο που υπέγραψα εν γνώση μου και κυρίως για το ότι αν θα πάρω επιδότηση π.χ. στον 4ο μήνα θα είναι σαν οι πρώτοι τέσσερις μήνες να μην έχουν υπάρξει, πραγματικά δεν το καταλαβαίνω από καμία λογική σκοπιά. Με αυτή τη λογική και αφού τα παραπάνω είναι ισοδύναμα, τότε θα έπρεπε και στους άλλους πελάτες, η επιδότηση να δίνεται μόνο στον 12ο μήνα και ποτέ άλλοτε, γιατί ένας πελάτης που θα πάρει την επιδότηση π.χ. στον 16ο μήνα, θα είναι σαν οι μήνες 11-15 να μην έχουν υπάρξει ποτέ;

 

Δεν καταλαβαίνω καθόλου το νόημα της φράσης "οι μήνες θα είναι σαν να μην υπήρξαν ποτέ"... Πραγματικά... Ούτε για ποιο λόγο, θα πρέπει οι όροι κάποιου συμβολαίου θα πρέπει να θεωρούνται λογικοί μόνο και μόνο επειδή τους εφαρμόζουν όλες οι εταιρείες εδώ και καιρό. Και για να μην φανώ υπέρμετρα ορθολογιστής, μπορώ να πω ότι οι εν λόγω όροι συντάχθηκαν όταν υπήρχε ένας παράγοντας που έκανε τους δύο παραπάνω χρήστες της μαθηματικής μας εξίσωσης ανόμοιους και αυτό ήταν το κόστος της φορητότητας, το οποίο ναι μεν βάραινε και τους δύο, αλλά άλλαζε την εξίσωσή μας έτσι κι αλλιώς, γιατί προκαλούσε μεγαλύτερη απόλεια διαιρεμένη ανά μήνα, σε έναν χρήστη που αποφάσιζε να φύγει νωρίτερα από ό,τι σε έναν που αποφάσιζε να φύγει αργότερα (π.χ. μετά από 12 μήνες) καθώς από το κόστος της φορητότητας αφαιρούταν αφενός το ποσό της επιδότησης και αφετέρου διαιρούταν με τους μήνες πάνω στους οποίους ο χρήστης έμεινε στην εταιρεία!

Βέβαια, απλά είναι λογική, οπότε δεν χρειάζεται να το κουράζουμε με μαθηματικά! Αλλά τα μαθηματικά, απλά περιγράφουν την απλή λογική!

Τα συμβόλαια και η γραφειοκρατία, δεν έχουν λόγο ύπαρξης στις εξισώσεις της ελεύθερης αγοράς και του ελεύθερου ανταγωνισμού!

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
Σε πολλα πραγματα με καλυψε ο H2SO4, αλλα ακομα εχω μεινει με την περιεργεια τι ηθελες να δοκιμασεις. Στην αλλη εταιρεια που ησουν το ιδιο εκανες? Περα απο το θεμα δικτυου που θεωρω σημαντικο, ειναι τα οικονομικα πακετα που δινει η εκαστοτε εταιρεια. Στην περιπτωση της WIND αν δεν σε καλυπτε καποιο απο τα προγραματα της (σχεδον απιθανο) σου δινει την δυνατοτητα να επιλεξεις οποιοδηποτε πακετο του ανταγωνισμου, πραγμα που δεν εχεις σαν επιλογη στις αλλες 2 εταιρειες. Ξαναλεω οτι στο θεμα της επιδοτησης θα μπορουσε να υπαρχει καλυτερη καταληξη, αλλα καποια πραγματα ειναι συστεμικα με οτι θετικο η αρνητικο συνεπαγεται. Οσον αφορα για τις εταιρειες του εξωτερικου φιλε μου εχουν να κανουν με πιο ωριμες αγορες και προσαρμοστηκαν διαφορετικα. Το τελευταιο ωραιο που ακουσα ηταν οτι ενας πελατης πηρε τηλ στην εξυπηρετηση πελατων ζητωντας μεγαλυτερη επιδοτηση (εχοντας λογαριασμους μεταξυ 40 και 60) και ζητουσε τρελα πραγματα με την "απειλη" οτι θα παει σε αλλη εταιρεια. Δεν νομιζω φιλε μου να λειτουργουν οι συνδρομητες των εταιρειων του εξωτερικου ετσι. Αυτα γιατι αν συνεχισω με αλλα περιεργα που ακουω καθε μερα θα εγραφα για μερες. Φιλικα.
Link to comment
Share on other sites

Σε πολλα πραγματα με καλυψε ο H2SO4, αλλα ακομα εχω μεινει με την περιεργεια τι ηθελες να δοκιμασεις. Στην αλλη εταιρεια που ησουν το ιδιο εκανες? Περα απο το θεμα δικτυου που θεωρω σημαντικο, ειναι τα οικονομικα πακετα που δινει η εκαστοτε εταιρεια. Στην περιπτωση της WIND αν δεν σε καλυπτε καποιο απο τα προγραματα της (σχεδον απιθανο) σου δινει την δυνατοτητα να επιλεξεις οποιοδηποτε πακετο του ανταγωνισμου, πραγμα που δεν εχεις σαν επιλογη στις αλλες 2 εταιρειες. Ξαναλεω οτι στο θεμα της επιδοτησης θα μπορουσε να υπαρχει καλυτερη καταληξη, αλλα καποια πραγματα ειναι συστεμικα με οτι θετικο η αρνητικο συνεπαγεται. Οσον αφορα για τις εταιρειες του εξωτερικου φιλε μου εχουν να κανουν με πιο ωριμες αγορες και προσαρμοστηκαν διαφορετικα. Το τελευταιο ωραιο που ακουσα ηταν οτι ενας πελατης πηρε τηλ στην εξυπηρετηση πελατων ζητωντας μεγαλυτερη επιδοτηση (εχοντας λογαριασμους μεταξυ 40 και 60) και ζητουσε τρελα πραγματα με την "απειλη" οτι θα παει σε αλλη εταιρεια. Δεν νομιζω φιλε μου να λειτουργουν οι συνδρομητες των εταιρειων του εξωτερικου ετσι. Αυτα γιατι αν συνεχισω με αλλα περιεργα που ακουω καθε μερα θα εγραφα για μερες. Φιλικα.

1. Αν δεν νομίζεις ότι λειτουργούν έτσι στο εξωτερικό προφανώς δεν έχεις καμία ιδέα του τι γίνεται στις ΗΠΑ.

2. Η περίφημη «δεσμευση τιμής» δεν ίσχυε την άνοιξη που έκανε την μεταφορά στην Wind o GMmour. Remember? Αλλά και να ίσχυε, αυτό που ήθελε να δοκιμάσει ο GMmour δεν ήταν οι τιμές της ΤΙΜ. Τις τιμές τις βλέπει στον κατάλογο, δεν είναι στραβός. :!:

3. Το δίκτυο της ΤΙΜ ήθελε να δοκιμάσει ο άνθρωπος. Αυτό και μόνο. Τίποτα άλλο.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
1. Αν δεν νομίζεις ότι λειτουργούν έτσι στο εξωτερικό προφανώς δεν έχεις καμία ιδέα του τι γίνεται στις ΗΠΑ.

2. Η περίφημη «δεσμευση τιμής» δεν ίσχυε την άνοιξη που έκανε την μεταφορά στην Wind o GMmour. Remember? Αλλά και να ίσχυε, αυτό που ήθελε να δοκιμάσει ο GMmour δεν ήταν οι τιμές της ΤΙΜ. Τις τιμές τις βλέπει στον κατάλογο, δεν είναι στραβός. :!:

3. Το δίκτυο της ΤΙΜ ήθελε να δοκιμάσει ο άνθρωπος. Αυτό και μόνο. Τίποτα άλλο.

 

Φιλε μου το δικτυο της WIND το δοκιμαζεις και με μια F2GO, δεν κανεις προγραμα συμβολαιου απλα και μονο να δοκιμασεις το δικτυο

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου το δικτυο της WIND το δοκιμαζεις και με μια F2GO, δεν κανεις προγραμα συμβολαιου απλα και μονο να δοκιμασεις το δικτυο

Με ένα Free2Go πόσο να το δοκιμάσεις;

Ο άνθρωπος ήθελε να δει το δίκτυο στην πράξη, όχι σε 5-6 σημεία.

Μετά από 2 μήνες αποφάσισε ότι το δίκτυο είναι ΟΚ, και ζήτησε από τη Wind την επιδότηση που δικαιούται.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
Με ένα Free2Go πόσο να το δοκιμάσεις;

Ο άνθρωπος ήθελε να δει το δίκτυο στην πράξη, όχι σε 5-6 σημεία.

Μετά από 2 μήνες αποφάσισε ότι το δίκτυο είναι ΟΚ, και ζήτησε από τη Wind την επιδότηση που δικαιούται.

 

Για να τελειωνω με αυτο το θεμα θα μπορουσε να ενεργοποιησει μεσω του F2GO καποια απο τις υπηρεσιες (non stop 500, 120 προς σταθερα ή το Wind 200) και να το τεσταρε.... λυσεις υπηρχαν!

Link to comment
Share on other sites

Για να τελειωνω με αυτο το θεμα θα μπορουσε να ενεργοποιησει μεσω του F2GO καποια απο τις υπηρεσιες (non stop 500, 120 προς σταθερα ή το Wind 200) και να το τεσταρε.... λυσεις υπηρχαν!

Με άλλα λόγια έπρεπε να κάτσει να βρει οποιαδήποτε παράλογη ιδέα επειδή το σύστημα της TIM γράφει ότι είχε πάρει επιδότηση μηδέν ευρώ αντί να γράψει ότι δεν είχε πάρει επιδότηση (το οποίο είναι η αλήθεια);

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Σε πολλα πραγματα με καλυψε ο H2SO4, αλλα ακομα εχω μεινει με την περιεργεια τι ηθελες να δοκιμασεις. Στην αλλη εταιρεια που ησουν το ιδιο εκανες? Περα απο το θεμα δικτυου που θεωρω σημαντικο, ειναι τα οικονομικα πακετα που δινει η εκαστοτε εταιρεια. Στην περιπτωση της WIND αν δεν σε καλυπτε καποιο απο τα προγραματα της (σχεδον απιθανο) σου δινει την δυνατοτητα να επιλεξεις οποιοδηποτε πακετο του ανταγωνισμου, πραγμα που δεν εχεις σαν επιλογη στις αλλες 2 εταιρειες. Ξαναλεω οτι στο θεμα της επιδοτησης θα μπορουσε να υπαρχει καλυτερη καταληξη, αλλα καποια πραγματα ειναι συστεμικα με οτι θετικο η αρνητικο συνεπαγεται. Οσον αφορα για τις εταιρειες του εξωτερικου φιλε μου εχουν να κανουν με πιο ωριμες αγορες και προσαρμοστηκαν διαφορετικα. Το τελευταιο ωραιο που ακουσα ηταν οτι ενας πελατης πηρε τηλ στην εξυπηρετηση πελατων ζητωντας μεγαλυτερη επιδοτηση (εχοντας λογαριασμους μεταξυ 40 και 60) και ζητουσε τρελα πραγματα με την "απειλη" οτι θα παει σε αλλη εταιρεια. Δεν νομιζω φιλε μου να λειτουργουν οι συνδρομητες των εταιρειων του εξωτερικου ετσι. Αυτα γιατι αν συνεχισω με αλλα περιεργα που ακουω καθε μερα θα εγραφα για μερες. Φιλικα.

 

Νομιζεις :D Με μια κληση στο retentions τεμεναδες σου κανουν για να σε κρατησουν. Τουλαχιστον στην Αγγλια οσες φορες απειλησα να φυγω πηρα πολυ μεγαλες εκπτωσεις.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζεις :D Με μια κληση στο retentions τεμεναδες σου κανουν για να σε κρατησουν. Τουλαχιστον στην Αγγλια οσες φορες απειλησα να φυγω πηρα πολυ μεγαλες εκπτωσεις.

μπραβο παιδι μου! εδω να τα ξεχασεις αυτα!:p

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

μπραβο παιδι μου! εδω να τα ξεχασεις αυτα!:p

Να σε δω σε λίγο καιρό που θα τα κάνετε.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Να σε δω σε λίγο καιρό που θα τα κάνετε.

εγω μιλησα σαν Ελλαδα οχι σαν wind ;)

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι ειστε εκπληκτοι απο αυτο που εγινε. Δηλαδη ποτε εγινε αυτο που ζητησε ο gmmour στην Ελλαδα, και δεν το πηρα ειδηση?

 

Ασε τι γινεται στο εξωτερικο. Πολλα γινονται εκει, που δεν γινονται εδω, και οχι μονο στην κινητη τηλεφωνια. Σε αυτο τουλαχιστον, ειμαστε σχετικα καλα , σε αντιθεση με αλλα πραγματα.

 

Αλλα δεν εχει αυτο καμια σημασια.

 

o gmmour ανακατευει το τι θα ηταν λογικο, και το τι ειναι τελικα εφικτο.

 

και επιμενω σε αυτο που ειπα, πριν βαλουμε την υπογραφη μας, ρωταμε αυτα που

μας ενδιαφερουν. Εαν ειχε ρωτησει την στιγμη που εκανε το συμβολαιο, λεω τωρα στην περιπτωση που δεν ηξερε ηδη τι ισχυει, θα μπορουσε να μαθει εκεινη την στιγμη τι ισχυε.

 

Οπου μπορει συστεμικα να σε εξυπηρετησει η καθε εταιρεια, το κανει. Πχ, αλλαγες παγιων εκει που δεν επιτρεπεται κανονικα, παραταση διαρκειας pointmania/avantage κτλ κτλ,

αλλα η επιδοτηση, δεν ειναι ενα απο αυτα, και δεν ειναι και κατι νεο αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Έχω Wind 1. Στο Friends & Family έχω δηλωμένα έναν αριθμό κινητού Q κι ένα σταθερό. Στον χτεσινό λογαριασμό παρατήρησα ότι οι κλήσεις προς το σταθερό νούμερο χρεώθηκαν ως απλές κλήσεις (χωρίς την έκπτωση). Αντίθετα, προς το Q είχαν τιμολογηθεί κανονικά, με την έκπτωση. Παρατήρησα μάλιστα ότι το ίδιο έγινε και στον προηγούμενο λογαριασμό, ήταν όμως μόνο 1 κλήση και δεν τη πρόσεξα.

 

Πήρα στο CS και μου είπαν ότι θα το κοιτάξουν και θα πιστώσουν τη διαφορά τον άλλο μήνα. Έχει συμβεί και σε άλλον αυτό;

Motorola Razr i XT890 + Alcatel 2005D + Samsung GT-N5110
Link to comment
Share on other sites

1. Αν δεν νομίζεις ότι λειτουργούν έτσι στο εξωτερικό προφανώς δεν έχεις καμία ιδέα του τι γίνεται στις ΗΠΑ.

 

Τι εννοείς ακριβώς, γιατι δεν κατάλαβα.:(:O Εγώ πάντως στις ΗΠΑ έβλεπα τελείως διαφορετική αντιμετώπιση από τις εταιρείες κινητής (σαν συνδρομητής της τότε Cingular) στην εξυπηρέτηση πελατών και σε καμία περίπτωση γραφειοκρατεία και άλλα τέτοια. Μπορεί τεχνολογικά για μένα να είναι πίσω σε σχέση με Ευρώπη (κυρίως λόγω της επικράτησης του CDMA σε σχέση με το GSM 1900) άλλα σαν εταιρείες καμία σχέση...

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
Δυστιχως υπαρχουν περιπτωσεις (τσεκαρισμενο) που πηραν πελατες τηλ στην WIND και εκβιασαν για λιγα παραπανω χρηματα στην επιδοτηση τους. Ας μην κατηγορουμε μονο τις εταιρειες γιατι υπαρχουν συνδρομητες (ελπιζω να μεινουν λιγοι) που ξεφτυλιζονται για 5 η 10 ευρω παραπανω.... Για μενα ειναι πανω απο ολλα θεμα ανθρωπινης αξιοπρεπειας!
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...