button Δημ. September 21, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 21, 2010 πως να σταματησο τον διαγονισμο που τρεχουν ειναι αθλιο τζαμπα σαλιο εκαψα :mad: Παράθεση :ninja: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tseapis Δημ. September 21, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 21, 2010 Διπλασιάζεται και σε μερικά F2G που τους έχει έρθει ''επιλεκτικά'' μήνυμα από την Wind. Μου είχε έρθει κι εμένα σε ένα f2g2 κάποια στιγμή το καλοκαίρι ένα τέτοιο μήνυμα, ότι θα μου διπλασιάζεται η πρώτη κάρτα του μήνα. Επειδή τα έχω πάρει στο κρανίο που δεν δουλεύει το sharing, είχα πει ότι δεν θα κάνω ανανέωση στον αριθμό αυτό που μου είχε έρθει το sms και ότι όταν τελειώσει το υπόλοιπο του θα το κάνω φορητότητα και μετά θα χρησιμοποιώ το άλλο f2g2 που έχω που έχει υπόλοιπο 100€ (f2g bank). anyway, σήμερα αθέτησα το λόγο μου και έκανα μία δοκιμαστική ανανέωση 5€ για να δω τι είδους διπλασιασμός είναι αυτός που υποσχόταν το sms. Ε, λοιπόν, είναι ο μούφα διπλασιασμός τύπου "wind νέο" και τώρα έχω επιπλέον 5€ μόνο για 30 ημέρες. Τουλάχιστον έτσι θα μου ρίξει το κόστος του sms μου στα 0,06€ και θα ξαναρχίσω να στέλνω κανένα μήνυμα, γιατί από τοτε που πήγε 0,12€ τα... έκοψα μαχαίρι :lol: (τι τσίπης :p). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
myphone-fan Δημ. September 22, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 22, 2010 Τουλάχιστον έτσι θα μου ρίξει το κόστος του sms μου στα 0,06€ και θα ξαναρχίσω να στέλνω κανένα μήνυμα, γιατί από τοτε που πήγε 0,12€ τα... έκοψα μαχαίρι :lol: (τι τσίπης :p). Κι εγώ τα έκοψα, αν και δεν είμαι τσίπης, κυρίως γιατί δεν θέλω να δώσω ούτε 0.01€ στην Wind (μετά την παράλογη αύξηση) αποστέλλοντας sms. Ευτυχώς που έχω ένα ενεργό account στο mycosmos.gr στον βασικό αριθμό μου και αν είναι ανάγκη να στείλω από το κινητό χρησιμοποιώ το What's up που έχω.;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. September 22, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 22, 2010 Κι εγώ τα έκοψα, αν και δεν είμαι τσίπης, κυρίως γιατί δεν θέλω να δώσω ούτε 0.01€ στην Wind (μετά την παράλογη αύξηση) αποστέλλοντας sms. Ευτυχώς που έχω ένα ενεργό account στο mycosmos.gr στον βασικό αριθμό μου και αν είναι ανάγκη να στείλω από το κινητό χρησιμοποιώ το What's up που έχω.;) Δεν είναι μόνο η αύξηση στην τιμή του μηνύματος. Είναι και η κατάργηση των πακέτων μηνυμάτων. Άλλη ανοησία και αυτό. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
myphone-fan Δημ. September 22, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 22, 2010 Δεν είναι μόνο η αύξηση στην τιμή του μηνύματος. Είναι και η κατάργηση των πακέτων μηνυμάτων. Άλλη ανοησία και αυτό. Wind είναι αυτή, έχει το "ακαταλόγιστο"...:wacko::X:whip: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kwstas18 Δημ. September 22, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 22, 2010 καλα τα μηνυματα τα χω κοψει κι εγω...ο,τι θελω πια παιρνω τηλεφωνο!μα ειναι πολυ ακριβο 0,12ευρω! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soublaki-3 Δημ. September 22, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 22, 2010 καλα τα μηνυματα τα χω κοψει κι εγω...ο,τι θελω πια παιρνω τηλεφωνο!μα ειναι πολυ ακριβο 0,12ευρω! Εγώ έχω δωρεάν sms προς όλα τα δίκτυα. ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
evo481 Δημ. September 22, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 22, 2010 με τα μηνυματα μας καψανε, 0.12 λες και παει μεσω δορυφορου Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. September 22, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 22, 2010 με τα μηνυματα μας καψανε, 0.12 λες και παει μεσω δορυφορου Ένα μήνυμα ισοδυναμεί με ένα λεπτό ομιλίας. Καλύτερα τηλέφωνο παρά μήνυμα. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
drillgr Δημ. September 22, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 22, 2010 Πιο φτηνό μήνυμα είχε το cu όταν πρώτο βγήκε πριν 10 χρόνια,τι να πεις.Έχουμε αρχίσει και πάλι την τεχνική της αναπάντητης.. Γενικώς δε βλέπω καμία βελτιωτική κίνηση.Αν συνεχίσει αυτό το χαλί την κάνω με τα χίλια με το τέλος του έτους.Ας όψονται τα δωρεάν ΜΒ... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bezoss Δημ. September 22, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 22, 2010 Πιο φτηνό μήνυμα είχε το cu όταν πρώτο βγήκε πριν 10 χρόνια,τι να πεις.Έχουμε αρχίσει και πάλι την τεχνική της αναπάντητης.. Γενικώς δε βλέπω καμία βελτιωτική κίνηση.Αν συνεχίσει αυτό το χαλί την κάνω με τα χίλια με το τέλος του έτους.Ας όψονται τα δωρεάν ΜΒ... Οι περισσότεροι γι'αυτό μένουμε, για τα δωρεάν mb. Αν δεν κάνει καμιά καλή προσφορά μέχρι τέλος του χρόνου...άντε γειά! Κρίμα πάντως! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HEO Δημ. September 23, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2010 Wind είναι αυτή, έχει το "ακαταλόγιστο"...:wacko::X:whip: :lol::lol::lol::lol:..... παντως παιδες...υπαρχει ακομα το 0,10.....ειναι πολυ καλο για το σκοτωσει καποιος...:ninja: Παράθεση Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Powerfull Δημ. September 23, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2010 Χωρίς κάποια προσφορά διπλασιασμού, είναι ίδιο με το 0.22 του frog (που σου βάζει τα διπλάσια ευρώ από την αξία της κάρτας σου, άρα ουσιαστικά 0.11). Και το frog δεν χρεώνει 12 λεπτά το sms. Τελικά με αυτό το sharing τι έχει γίνει, έχουμε κανένα νέο; Παράθεση Favorites : Sony Ericsson T68i, Sony Ericsson P800, Eten G500+, Sony Ericsson K750i, Nokia N82, LeEco Le 2 Current : Xiaomi Redmi Note 8 pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HEO Δημ. September 23, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2010 Χωρίς κάποια προσφορά διπλασιασμού, είναι ίδιο με το 0.22 του frog (που σου βάζει τα διπλάσια ευρώ από την αξία της κάρτας σου, άρα ουσιαστικά 0.11). Και το frog δεν χρεώνει 12 λεπτά το sms. εχεις ενα δικαιο...πλην ομως οι "παλιοι" εχουν καβαντζωσει χρηματα απο παλιοτερους διπλασιασμους και bonus τα οποια καποτε ηταν πλουσιοπαροχα....:p ..βεβαια...οπως το βλεπει κανεις.... Παράθεση Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mightyr Δημ. September 23, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2010 επείδη τα μυνήματα που τα αναφέρουν είναι διάσπαρτα, μπορεί κάποιος να μου πεί τι παίζει με τις χρεώσεις? αυξήθηκε το μύνημα σε 0,12 σε όλα τα πακέτα? πχ f2g2 κτλ. με το wind sharing τι τρέχει και τόσο καιρό είναι εκτός? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eatmydust Δημ. September 23, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2010 επείδη τα μυνήματα που τα αναφέρουν είναι διάσπαρτα, μπορεί κάποιος να μου πεί τι παίζει με τις χρεώσεις? αυξήθηκε το μύνημα σε 0,12 σε όλα τα πακέτα? πχ f2g2 κτλ. με το wind sharing τι τρέχει και τόσο καιρό είναι εκτός? Στο F2G2 η χρέωση είναι ~0,106€/1' χωρίς ελάχιστη χρέωση και το μήνυμα αυξήθηκε στα 0,12€ όπως και σε όλα τα υπόλοιπα πακέτα. Στα υπόλοιπα πακέτα έχει αυξηθεί και η ελάχιστη χρέωση από 30 δευτ. σε 45 δευτ, Περισσότερες πληροφορίες, στο επίσημο site της WIND. Κανείς δεν ξέρει το λόγο που crashάραν επίτηδες το Wind Sharing..... Παράθεση Siemens C10, Nokia 3210, Sony Ericsson T68i, Nokia 6600 Original Black, Nokia N70 Music Edition, Nokia 6300 Original White, Apple iPhone 3GS White, Apple iPhone 4S, Apple iPhone 4, Nokia 6700 Slide Petrol Blue Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mightyr Δημ. September 23, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2010 έχει να κάνει με το γεγονός οτι η εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία πώλησης? άσχετο βέβαια,αλλά,έχει τύχει σε κανέναν παράξενη χρέωση χωρίς να έχει κάνει κάποια κλήση η οτιδήποτε που θα τον χρέωνε? γιατί την μία στιγμή είχα 6,7 ε και μετα απο μισή ώρα και χωρίς να προκύψει χρήση του κινητού,όταν το ήλεγξα ξανά είχα 0,16. χώρις χρήση το τονίζω,και ίντερνετ δεν μπαίνω ποτέ να πείς ότι ήταν κάποια χρέωση που μου ξέφυγε. πήρα στην εξυπηρέτηση και μου είπαν πως προφανώς κάποιο λάθος θα έχω κάνει και οτί κάπως θα χρεώθηκα. η εγώ βλέπω φαντάσματα η κάτι δεν πάει καλά! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eatmydust Δημ. September 23, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2010 έχει να κάνει με το γεγονός οτι η εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία πώλησης? άσχετο βέβαια,αλλά,έχει τύχει σε κανέναν παράξενη χρέωση χωρίς να έχει κάνει κάποια κλήση η οτιδήποτε που θα τον χρέωνε? γιατί την μία στιγμή είχα 6,7 ε και μετα απο μισή ώρα και χωρίς να προκύψει χρήση του κινητού,όταν το ήλεγξα ξανά είχα 0,16. χώρις χρήση το τονίζω,και ίντερνετ δεν μπαίνω ποτέ να πείς ότι ήταν κάποια χρέωση που μου ξέφυγε. πήρα στην εξυπηρέτηση και μου είπαν πως προφανώς κάποιο λάθος θα έχω κάνει και οτί κάπως θα χρεώθηκα. η εγώ βλέπω φαντάσματα η κάτι δεν πάει καλά! Ζήτησε τους να το παραπέμψουν στο τεχνικό τμήμα και να σου πιστώσουν τα λεφτά που "φαγώθηκαν". Έχει τύχει σε πολλούς να χρεωθούν χωρίς λόγο όπως και σε μένα προσωπικά. Όσο για το WIND Sharing, δεν έχει καμία σχέση με το αν τελικά θα πουληθεί η εταιρεία. Το πρόβλημα ξεκίνησε πολύ πριν από το ντόρο που έγινε πρόσφατα περί αλλαγής ιδιοκτησίας της WIND. Παράθεση Siemens C10, Nokia 3210, Sony Ericsson T68i, Nokia 6600 Original Black, Nokia N70 Music Edition, Nokia 6300 Original White, Apple iPhone 3GS White, Apple iPhone 4S, Apple iPhone 4, Nokia 6700 Slide Petrol Blue Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mightyr Δημ. September 23, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2010 συνήθως που οφείλεται αυτό το φαινόμενο όμως? τι μπορώ να τους πω για να βρώ το δίκιο μου? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eatmydust Δημ. September 23, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2010 συνήθως που οφείλεται αυτό το φαινόμενο όμως? τι μπορώ να τους πω για να βρώ το δίκιο μου? Κόλλημα - μπέρδεμα του συστήματος. Τους λες όμορφα και ωραία ότι το υπόλοιπό σου ήταν τάδε και μετά από 1 ώρα χωρίς καμία χρήση εξαφανίστηκε. Ζήτησε τους να κοιτάξουν την κίνηση της γραμμής σου και να το παραπέμψουν στο αρμόδιο τμήμα ώστε σε 1-2-3-4-5 εργάσιμες να σου επιστρέψουν το ποσό πίσω. Όπως είπα και πιο πάνω, έχει συμβεί σε πολλούς και όλοι έχουμε βρει το δίκιο μας με αυτόν τον τρόπο. :) Παράθεση Siemens C10, Nokia 3210, Sony Ericsson T68i, Nokia 6600 Original Black, Nokia N70 Music Edition, Nokia 6300 Original White, Apple iPhone 3GS White, Apple iPhone 4S, Apple iPhone 4, Nokia 6700 Slide Petrol Blue Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hostis Δημ. September 23, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2010 Κανείς δεν ξέρει το λόγο που crashάραν επίτηδες το Wind Sharing..... Δεν έχει ανακοινωθεί ούτε πρόκειται να ανακοινωθεί ο πραγματικός λόγος της διακοπής της υπηρεσίας sharing, κίνηση που χαρακτηρίζεται ως άκαιρη, τη στιγμή που σχετικά πρόσφατα δόθηκε η δυνατότητα αυτή από τη Vodafone, η οποία ήταν και η μόνη που δεν την διέθετε. Σχετικά με την αιτιολογία της κίνησης αυτής έχει αναπτυχθεί έντονη φιλολογία που εστιαζεται κυρίως στην ανάγκη της τόνωσης της ρευστότητας της εταιρείας, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι πολλοί συνδρομητές, επωφελούμενοι από διάφορες προσφορές της εταιρείας (οι οποίες και τότε γίνονταν λόγω της ανάγκης εξεύρεσης ρευστού) είχαν συγκεντρώσει μεγάλα υπόλοιπα στις γραμμές τους. Όπως ήταν αναμενόμενο δεν έλειψαν και εκείνοι που επιχείρησαν να αποκομίσουν κερδη από τις προσφορές διπλασιασμού που έκανε κατά καιρούς η wind. Έτσι μέχρι λίγο πριν την κατάργηση της υπηρεσίας sharing έβλεπε κανείς στα διάφορα site δημοπρασιών ή στις αγγελίες, καταχωρήσεις για πώληση χρόνου ομιλίας καρτοκινητής wind σε τιμές κάτω του κόστους, πολλές φορές και στο 50% της αξίας του. Προφανώς κάτι τέτοιο δεν είναι παράνομο, αλλά δεν συνέφερε καθόλου την wind, η οποία σε μία από τις πολλές μονομερείς μεταβολές των προγραμμάτων της αποφάσισε να διακόψει αυτή την υπηρεσία. Έτσι όμως μαζί με τα ξερά έκαψε και τα χλωρά, εκείνους δηλαδή που πιθανόν χρησιμοποιούσαν την υπηρεσία σύμφωνα με τις αρχικές προσδοκίες της. Υπό το πρίσμα των ανωτέρω ανακύπτουν βέβαια κάποια ζητήματα. Ξέρουμε ότι η wind δεν είναι και η πιο αξιόπιστη εταιρεία, ότι μεταβαλλει προσφορές όρους πακέτα και πάει λέγοντας. Όταν όμως μας καλεί να φορτώσουμε χρόνο ομιλίας με διάφορες προσφορές για να τονωθεί η ρευστότητά της, μας χρησιμοποιεί δηλαδή, και μετά από λίγο καιρό ματαιώνει τις δυνατότητες χρήσης του χρόνου που αποκτήσαμε, εγείρεται κατά τη γνώμη μου ένα ηθικό ζήτημα. Η στρατηγική λοιπόν της wind κινείται αυτή τη στιγμή σε 2 άξονες. 1. Στο λανσάρισμα νέων πακέτων που ενθαρρύνουν τις συχνές ανανεώσεις χρόνου ομιλίας 2. Στην σταδιακή απαξίωση του ήδη αγορασμένου χρόνου ομιλίας που έχει συγκεντρωθεί με διάφορους τρόπους (πάντως νόμιμα) από τους συνδρομητές της. αυτή η απαξίωση επιτυγχάνεται ως εξής α. σταδιακή κατάργηση της δυνατότητας μεταφοράς χρόνου ομιλίας μεταξύ των καρτοκινητών (ξεκίνησε από τη νέα καρτοκινητή και μετά από λίγους μήνες επεκτάθηκε σε όλα τα καρτοκινητά) β. απίθανη αύξηση των χρεώσεων (έως και 3 φορές πάνω) στα λεγόμενα «μη διαθέσιμα εμπορικά» οικονομικά προγράμματα. Δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος που πιστεύει ότι η διακοπή του sharing οφείλεται σε τεχνικούς λόγους, άλλωστε το ενδεχόμενο αυτό είχε συζητηθεί εκτενώς στο παρελθόν, πριν δηλ. διακοπεί η υπηρεσία. Εκτιμώ ότι ο λόγος για τον οποίο δεν γίνεται κατάργηση της υπηρεσίας είναι ότι ενδεχομένως η εταιρεία σκοπεύει να την επαναφέρει ίσως στο μέλλον, όταν τα πράγματα θα πηγαίνουν καλύτερα. Το μόνο βέβαιο κατά τη γνώμη μου είναι ότι η αγορά της προπληρωμένης κινητής τηλεφωνίας παραμένει σε μεγάλο βαθμό αρρύθμιστη, με μεγάλο περιθώριο αυθαιρεσιών από όλους τους παρόχους. Καμία Αρχή μέχρι στιγμής δεν έχει ασχοληθεί σοβαρά με το ζήτημα, πράγμα που προξενεί σαφέστατα μεγάλη εντύπωση, τη στιγμή που η συνδρομητική βάση της καρτοκινητής τηλεφωνίας συνιστά περίπου τα 2/3 ίσως και περισσότερο των ενεργών συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας στη χώρα μας. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Wamu Δημ. September 23, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2010 (edited) Φίλε hostis , τα έχεις γράψει πολύ καλά και συμφωνώ μαζί σου. Να θυμίσουμε ότι το sharing σταμάτησε ξαφνικά 1/7/2010 να λειτουργεί. Από τότε το Customer Care (1260) "δεν έχει ακόμη ενημέρωση" για το πότε θα ξαναλειτουργήσει η υπηρεσία , η οποία οφείλεται σε "τεχνικό πρόβλημα το οποίο θα αποκατασταθεί σύντομα" Βέβαια εαν μια εταιρεία - προσωπική μου άποψη αυτή - έχει πρόβλημα κοντά 90 μέρες και δεν το έχει λύσει μπορεί να χαρακτηριστεί αναξιόπιστη Το 2010 "καλά" την έβγαλε η Wind με το F2G που τα έδωσε "όλα τζάμπα" τη στιγμή που οι ανταγωνιστές ζητάνε ανανέωση minimum €5. Το 2011 φαντάζομαι - ελπίζω να διαψευστώ - θα κάνει καμιά χοντρή πατάτα η Wind και θα χάσει πολύ κόσμο!! Όπως κι αν έχει δεν είναι λίγος ο κόσμος που φεύγοντας το 2010 , μόνο και μόνο λόγω της διακοπής του sharing & την αύξηση της τιμής του μηνύματος , θα κάνουν φορητότητα για αλλού... Edited September 23, 2010 by Wamu Παράθεση lalista.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eatmydust Δημ. September 23, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2010 Θεωρώ ότι μετά την πατάτα που έκανε WIND φέτος στα F2G, ασχέτως αν οι καταναλωτές(εμείς) βγήκαμε οφελημένοι από αυτή την ιστορία(που πλέον μόνο τα ΜΒ είναι το όφελος και το F2G2 για όσους το είχαν), θα περιμένει τον ανταγωνισμό και μετά θα λανσάρει αντίστοιχο προϊόν είτε σε πιο προσιτή τιμή από τον ανταγωνισμό είτε με κάτι έξτρα(βλ. φετινά MB). Άποψη μου πάντα! Παράθεση Siemens C10, Nokia 3210, Sony Ericsson T68i, Nokia 6600 Original Black, Nokia N70 Music Edition, Nokia 6300 Original White, Apple iPhone 3GS White, Apple iPhone 4S, Apple iPhone 4, Nokia 6700 Slide Petrol Blue Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spirosta Δημ. September 23, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2010 (edited) Αυτό το μύνημα ήρθε στη φίλη μου μετά από ανανέωση χρόνου στα μέσα αυγούστου. Η χρέωση συνέχισε κανονικά! Μετά από σχετική αίτηση και αφού πέρασε ένας μήνας και αφού τους έκραξε της απάντησαν ότι δεν υπάρχει λάθος χρέωση. Αφού παραδέχτηκαν το λάθος ακόμη περιμένει με το αίτημα να είναι "υπερεπείγον". Επειδή πολύ τράβηξε και επειδή για άλλη μια φορά θα το δουν μέχρι αύριο, θα γίνει καταγγελία για παραπλανητική προσφορά αν δεν απαντήσουν μέχρι αύριο. Έλεος πια! Και για να μην μπερδευόμαστε επειδή και εμείς δεν είμασταν σίγουροι, οντως μιλάς για δύο λεπτά (και σε διαφορετικές κλήσεις να είναι το σύνολο 2 λεπτά) και σταματά η χρέωση για τα επόμενα 20. Επιβεβαιωμένο από 2-3 υπαλλήλους. Θα ενημερώσω τι έγινε να ξέρουν και υπόλοιποι. Σήμερα έφυγε η καταγγελία σε ΕΕΤΤ και Συνήγορο του καταναλωτή. Κοινοποιήθηκε και στη Wind. Τώρα το απόγευμα ήρθε μύνημα ότι από σήμερα η προσφορά ισχύει και αν μιλάς 2 λεπτά έχεις άλλα 20 κτλ.... Ήρθε και σε άλλους που το ενεργοποίησαν αυτό το μύνημα? Edited September 23, 2010 by spirosta Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Powerfull Δημ. September 23, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2010 Δεν κάνετε και καμιά καταγγελία γι αυτό το έρμο το sharing? Δεν μπορεί να είναι νόμιμο να έχεις υπηρεσία αναρτημένη στο site σου η οποία έχει πάψει να υσχήει εδώ και 3 μήνες... Παράθεση Favorites : Sony Ericsson T68i, Sony Ericsson P800, Eten G500+, Sony Ericsson K750i, Nokia N82, LeEco Le 2 Current : Xiaomi Redmi Note 8 pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.