Jump to content

Τα πάντα για την καρτοκινητή Champion & Carrefour


elias_ps
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η αποστολη MMS προς Ελληνικα και ξενα δικτυα περιλαμβανεται στις δυνατοτητες του συγκεκριμενου πακετου. Χρεωση € 0,38/MMS.

 

ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ. Οταν έχεις περάσει τις παραμέτρους αυτόματα από το site της Vodafone, το site της NOKIA το customer care της VODAFONE, με το χέρι 2-3 φορές σε συνενόηση με το τμήμα Vodafone LIVE και Δ Ε Ν δουλεύει και έχουν και άλλοι αυτό το πρόβλημα, κάτι τρέχει!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 235
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

ήρθε και η απόδειξη ότι είχα δικιο. Στο κινητό μου με τις ρυθμίσεις που μου έχει στείλει η Vodafone και που η κάρτα Carrefour-VF αδυνατεί να στείλει MMS, όταν βάλεις άλλη κάρτα VODAFONE (συμβόλαιο ή a la carte) το ΜΜS φεύγει κανονικά!

άρα δεν φταίνε οι ρυθμίσεις

άρα δεν φταίει το κινητό

 

μιά βδομάδα έχω φάει δοκιμάζοντας δεκάδες συνδυασμούς ρυθμίσεων γιατί η VODAFONE ισχυριζόταν ότι φταίνε αυτές.

 

έχω πάρει 15 φορές το customer care και με έχουν παιδέψει απίστευτα

 

τόσο ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΣΜΟΣ πιά;

 

ποιός θα μου πληρώσει τις κλήσεις στο cc της VODA;

ποιός θα μου ζητήσει συγνώμη για τη ταλαιπωρία;

 

ποιός θα φτειάξει το Carrefour - VF να στέλνει MMS όπως το διαφημίζουν ;

Link to comment
Share on other sites

ήρθε και η απόδειξη ότι είχα δικιο. Στο κινητό μου με τις ρυθμίσεις που μου έχει στείλει η Vodafone και που η κάρτα Carrefour-VF αδυνατεί να στείλει MMS, όταν βάλεις άλλη κάρτα VODAFONE (συμβόλαιο ή a la carte) το ΜΜS φεύγει κανονικά!

άρα δεν φταίνε οι ρυθμίσεις

άρα δεν φταίει το κινητό

 

μιά βδομάδα έχω φάει δοκιμάζοντας δεκάδες συνδυασμούς ρυθμίσεων γιατί η VODAFONE ισχυριζόταν ότι φταίνε αυτές.

 

έχω πάρει 15 φορές το customer care και με έχουν παιδέψει απίστευτα

 

τόσο ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΣΜΟΣ πιά;

 

ποιός θα μου πληρώσει τις κλήσεις στο cc της VODA;

ποιός θα μου ζητήσει συγνώμη για τη ταλαιπωρία;

 

ποιός θα φτειάξει το Carrefour - VF να στέλνει MMS όπως το διαφημίζουν ;

 

 

Αν βάλεις την κάρτα sim σε άλλη συσκευή τί θα γίνει?..........μήπως φταίει η Nokia σε συνδιασμό με την VF-Carrefour?.......κάνε δοκιμές.......

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Owner of Samsung Galaxy Note II

Link to comment
Share on other sites

Την κάρτα SIM θα τη βάλω στον σκουπιδοντενεκέ, εκτός και αν βρεθεί κάποιος με Carrefour VF που να μπορεί να στέλνει MMS (με ΝΟΚΙΑ κατά προτίμηση) οπότε ίσως το ψάξω ξανά. Πολύ δεν ασχολήθηκα με αυτό;
Link to comment
Share on other sites

Την κάρτα SIM θα τη βάλω στον σκουπιδοντενεκέ, εκτός και αν βρεθεί κάποιος με Carrefour VF που να μπορεί να στέλνει MMS (με ΝΟΚΙΑ κατά προτίμηση) οπότε ίσως το ψάξω ξανά. Πολύ δεν ασχολήθηκα με αυτό;

Eγώ πάντως δεν πήρα την κάρτα για να στέλνω ΜΜS...Τα δε MMS μου είναι γενικά αδιάφορα...Το θέμα είναι πως η συγκεκριμενη κάρτα έχει τις καλύτερες χρέωσεις σε καρτοκινητό από όλα τα άλλα και τις χαμηλότερες χρεώσεις σε SMS ακόμα και από τα συμβόλαια...Δεν λέω ότι δεν θα έπρεπε να λιτουργεί σωστά και στα MMS, αλλά δεν καίγομαι για κάτι που δεν χρειάζομαι.....:O

http://banners.wunderground.com/banner/gizmotemp/global/stations/16716.gif
Link to comment
Share on other sites

Μετά από πολλές κλήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών γύρω στις 1.30 ώρες μπλα μπλα να βρούνε τι πρόβλημα έχει η συσκευή μου, κατέγραψαν επίσημα το πρόβλημα την Τρίτη που πέρασε, με την υπόσχεση ότι σε 2 μέρες θα με έπαιρναν τηλέφωνο να μου πουν τι να κάνω (η πρόταση ήταν να αλλάξω ΣΙΜ!!)

Και ω του θαύματος, δοκιμάζω Κυριακή πρωί να στείλω ένα ΜΜS και αυτό έφυγε κανονικά. Εννοείται ότι δεν άλλαξα τίποτα στο κινητό μου όλο αυτό το διάστημα ... Απλά κάτι βρήκαν και το διόρθωσαν!

 

Εννοείται ότι ακόμα περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο ...

 

Το χρήμα και το χρόνο που ξόδεψα για να ασχολούμαι με το λάθος τους ποιός θα μου τον ξεπληρώσει;

Link to comment
Share on other sites

Μετά από πολλές κλήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών γύρω στις 1.30 ώρες μπλα μπλα να βρούνε τι πρόβλημα έχει η συσκευή μου, κατέγραψαν επίσημα το πρόβλημα την Τρίτη που πέρασε, με την υπόσχεση ότι σε 2 μέρες θα με έπαιρναν τηλέφωνο να μου πουν τι να κάνω (η πρόταση ήταν να αλλάξω ΣΙΜ!!)

Και ω του θαύματος, δοκιμάζω Κυριακή πρωί να στείλω ένα ΜΜS και αυτό έφυγε κανονικά. Εννοείται ότι δεν άλλαξα τίποτα στο κινητό μου όλο αυτό το διάστημα ... Απλά κάτι βρήκαν και το διόρθωσαν!

 

Εννοείται ότι ακόμα περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο ...

 

Το χρήμα και το χρόνο που ξόδεψα για να ασχολούμαι με το λάθος τους ποιός θα μου τον ξεπληρώσει;

Μαλλον υπηρχε καποιο λαθος στο προφιλ σου (στην προενεργοποιημενη SIM)και δεν υπηρχε τσεκαρισμενο το MMS. Μου φαινεται οτι επεσες στην περιπτωση. Τεσπα...Σχετικα με τις χρεωσεις που αναφερεις ομως για κληση προς το 13830 προφανως, δεν ειναι (€ 0,20/κληση); Δεν υπαρχει χρονοχρεωση. Ετσι; Απλα ρωταω μηπως και εκει υπαρχει θεμα τελικα.

In dev/null no one can hear you scream...
Link to comment
Share on other sites

Μετά από πολλές κλήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών γύρω στις 1.30 ώρες μπλα μπλα να βρούνε τι πρόβλημα έχει η συσκευή μου, κατέγραψαν επίσημα το πρόβλημα την Τρίτη που πέρασε, με την υπόσχεση ότι σε 2 μέρες θα με έπαιρναν τηλέφωνο να μου πουν τι να κάνω (η πρόταση ήταν να αλλάξω ΣΙΜ!!)

Και ω του θαύματος, δοκιμάζω Κυριακή πρωί να στείλω ένα ΜΜS και αυτό έφυγε κανονικά. Εννοείται ότι δεν άλλαξα τίποτα στο κινητό μου όλο αυτό το διάστημα ... Απλά κάτι βρήκαν και το διόρθωσαν!

 

Εννοείται ότι ακόμα περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο ...

 

Το χρήμα και το χρόνο που ξόδεψα για να ασχολούμαι με το λάθος τους ποιός θα μου τον ξεπληρώσει;

 

Ακομα ειναι καινουριο το πακετο στην αγορα! Τα προβληματα του βγαινουν σιγα σιγα στην επιφανεια! Θα μπορουσες να απαιτησεις επιστροφη των χρηματων που ξοδεψες αλλα δε θα βγαλεις ευκολα ακρη...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ακομα ειναι καινουριο το πακετο στην αγορα! Τα προβληματα του βγαινουν σιγα σιγα στην επιφανεια! Θα μπορουσες να απαιτησεις επιστροφη των χρηματων που ξοδεψες αλλα δε θα βγαλεις ευκολα ακρη...:rolleyes:

 

Μα δεν νομίζω ότι εδώ μιλάμε για προβλήματα του πακέτου αλλά για μεμονομένο περιστατικό και ποιο συγκεκριμένα κάποιο κόλλημα στη γραμμή του φίλου μας. Τέτοιου είδους προβλήματα έχουν κατα καιρούς αναφερθεί για όλες τις εταιρείες...

Link to comment
Share on other sites

την "γραμμή" την είχαν ελέγξει δεκάδες φορές. τώρα αν έπεσα στην περίπτωση τι να πώ. Πάντως δεν είχα βρεί κανεναν με ίδιο πακέτο που να μπορούσε να στείλει MMS...
Link to comment
Share on other sites

την "γραμμή" την είχαν ελέγξει δεκάδες φορές. τώρα αν έπεσα στην περίπτωση τι να πώ. Πάντως δεν είχα βρεί κανεναν με ίδιο πακέτο που να μπορούσε να στείλει MMS...

 

Τι να πώ! Εγώ σου είπα παραπάνω ότι με ένα νούμερο που μου είχαν χαρίσει έστελνα. Ίσως το πρόβλημα ήταν με συγκεκριμένες συσκευές ή σε συγκεκριμένη ομάδα συνδρομητών. Το σημαντικό όμως είναι πως πλέον λύθηκε! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Δε βλεπουμε διαφημιση στην τηλεοραση για την συγκεκριμενη καρτοκινητη.

 

Μάλλον η διαφήμιση είναι μόνο μέσα στα super market.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δε βλεπουμε διαφημιση στην τηλεοραση για την συγκεκριμενη καρτοκινητη.

 

Μάλλον η διαφήμιση είναι μόνο μέσα στα super market.

 

Δεν προωθειται ουτε απο τα Vodafone Shops! Πολυ συμφερον πακετο για το κοινο, οχι και τοσο για τη Vodafone:rolleyes: Ισως και αυτο να παιζει καποιο ρολο!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Καλησπέρα σε όλους.

 

Σήμερα παρατήρησα πως στον αριθμό μου VF-Carf δεν έχει προστεθεί κανένα bonus από τη μέρα που το αγόρασα (οπότε και έιχε υπόλοιπο 1eur).

 

Μήπως ΚΑΙ σε αυτή την προσφορά ο χρήστης πρέπει να αγοράσει κάρτα ανανέωσης ωστε να του προστεθεί 1eur/μήνα για τους πρώτους 5 μήνες όπως λέει στη συσκευασία?

 

Το έχει παρατηρήσει κανένας άλλος;

 

Thanx

:elephant:
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πρέπει να έχεις βάλει τουλάχιστον μια κάρτα και φυσικά να είναι ενεργοποιημένος ο αριθμός...

 

Πάντως πολλά σούπερ μάρκετ δεν έχουν. Συγκεκριμένα έψαξα στο Μαλλ και δεν βρήκα. Πού τα βάζουν??

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Με την παρούσα ανακοίνωση η εταιρεία Vodafone–Παναφον ΑΕΕΤ (Vodafone) ενημερώνει για μια νέα προωθητική ενέργεια που αφορά μόνο τους συνδρομητές της καρτοκινητής Carrefour και Champion Μαρινόπουλος.

Πιο συγκεκριμένα, όλοι οι Carrefour και Champion Μαρινόπουλος συνδρομητές κερδίζουν διπλάσιο χρόνο ομιλίας για κάθε ανανέωση που πραγματοποιούν μέσω των καταστημάτων Carrefour και Champion Μαρινόπουλος. Η προσφορά θα διαρκέσει από 19/3/07 έως και 19/5/07.

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Owner of Samsung Galaxy Note II

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Καλησπέρα σε όλους.

 

Σήμερα παρατήρησα πως στον αριθμό μου VF-Carf δεν έχει προστεθεί κανένα bonus από τη μέρα που το αγόρασα (οπότε και έιχε υπόλοιπο 1eur).

 

Μήπως ΚΑΙ σε αυτή την προσφορά ο χρήστης πρέπει να αγοράσει κάρτα ανανέωσης ωστε να του προστεθεί 1eur/μήνα για τους πρώτους 5 μήνες όπως λέει στη συσκευασία?

 

Το έχει παρατηρήσει κανένας άλλος;

 

Thanx

 

Νομίζω και μένα δεν έχει προστεθεί το 1 ευρώ το μήνα, ή προστέθηκε και δεν το πήρα χαμπάρι. Λογικά θα ερχόταν και γραπτό μήνυμα όπως στο bonus των ανανεώσεων...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Νομίζω και μένα δεν έχει προστεθεί το 1 ευρώ το μήνα, ή προστέθηκε και δεν το πήρα χαμπάρι. Λογικά θα ερχόταν και γραπτό μήνυμα όπως στο bonus των ανανεώσεων...

 

H επίσημη απάντηση της vodafone είναι πως ο "δωρεάν" αυτός χρόνος ομιλίας προστείθεται στο υπόλοιπο του χρήστη ΜΟΝΟ αν αυτός έχει καταναλώσει τουλάχιστον 1,00eur χρόνο ομιλίας κατά στην διάρκεια του προηγούμενου μήνα.

 

:shifty:

:elephant:
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Δεν ξερω αν το εχει προσεξει κανεις, αλλα εδω και μερες εχουν μειωθει οι τιμες.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...