Jump to content

[MOTO] Yamaha Mate & Town Mate 50cc


SpikyFreak
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 312
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Το 80αρι με το 50αρι εχουν απλα διαφορετικο πιστονι-κυλινδρο και ολα τα υπολοιπα τα ιδια?
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου είσαι άψογος, τις έσωσα να τις έχω. Δεν είχα δει ποτέ πως είναι μέσα.

 

http://img17.imageshack.us/img17/1856/dsc00946r.jpg

http://img22.imageshack.us/img22/8303/dsc00950.jpg

http://img12.imageshack.us/img12/2673/dsc00947.jpg

http://img17.imageshack.us/img17/7/dsc00951n.jpg

http://img25.imageshack.us/img25/9522/dsc00948.jpg

 

το μεγαλο πιστονι ειναι απο 80cc και το μικρο 50 τα κλειδια ειναι για συγκρηση!

κουτσουλια δεν ειναι?

Χεχε, ειδικά το 50-άρι είναι πιο μικρό απ' το μπρελόκ! :lol: :lol: :lol:

 

Αν έχεις και τη δεύτερη παρτίδα από photos σε μεγαλύτερη ανάλυση όπως τις πρώτες και δεν σου κάνει κόπο στείλε τα links να τις κατεβάσω (αν είναι δύσκολο δεν πειράζει, άστο). Και πάλι ευχαριστούμε!

Φιλικά, Κώστας

______________

Huawei P30 Pro (8 GB RAM / 256 GB Flash). Κάμερα από άλλον πλανήτη.

Toyota iQ (1.0 L / CVT). My precious! Γιατί το μέγεθος μετράει.

Yamaha X-Max (250 cm³ / ABS). 50,000 km & counting...

Link to comment
Share on other sites

Το 80αρι με το 50αρι εχουν απλα διαφορετικο πιστονι-κυλινδρο και ολα τα υπολοιπα τα ιδια?

Από το εγχειρίδιο χρήσης του T50/T80 οι ουσιαστικές διαφορές είναι οι εξής:

 

Κυβικά: T50 = 49cc, T80 = 79cc

Καρμπιρατέρ: T50 = Mikuni VM14SH, T80 = Mikuni VM16SH

Σασμάν: T50 = 3 ταχύτητες, T80 = 4 ταχύτητες

 

Μπορείς να βάλεις 80-άρι κυλινδροπίστονο σε T50 χωρίς καμιά άλλη αλλαγή. Απλά δεν θα έχεις το τεσσάρι σασμάν και το 16-άρι καρμπιρατέρ, αλλά παίζει ΟΚ και χωρίς αυτά.

Φιλικά, Κώστας

______________

Huawei P30 Pro (8 GB RAM / 256 GB Flash). Κάμερα από άλλον πλανήτη.

Toyota iQ (1.0 L / CVT). My precious! Γιατί το μέγεθος μετράει.

Yamaha X-Max (250 cm³ / ABS). 50,000 km & counting...

Link to comment
Share on other sites

Αρα αφου δεν εχει προβλημα με καρμπιρατερ τοτε ειναι τα ρευματα..πινια ηλεκτρονικη και πολυ σπανιο πολλαπλασιαστης...ειναι κλασικο να μην το βρισκει ευκολα ο μηχανικος γιατι ειναι πολυ δυσκολα τα ρευματα και ας ειναι σε ενα παπι...μπορει να σου κοστισει ενα 100ευρο αλλα θα εχεις μηχανακι τουλαχιστον για 50,000χιλιομετρα ακομα...

Φίλε BlackX είσαι γατόνι, το βρήκες, τελικά ήταν το πηνίο που έφταιγε! Με το που άλλαξε το πηνίο το μηχανάκι ξύπνησε! Σήμερα το απόγευμα το πήρα πίσω και μιλάμε ότι πηγαίνει σαν διάολος, καμία σχέση με πριν. Τώρα παίρνει μπρος αμέσως χωρίς τσοκ και ούτε καν τσίμπημα στο γκάζι. Τσακμάκι! Γενικά το μηχανάκι τώρα φεύγει σφαίρα, πριν πήγαινε αλλά λίγο διστακτικά, σαν να ζοριζόταν. Τώρα είναι απλά ά-ψ-ο-γ-ο!

 

Edit: Ο μηχανικός μου είπε ότι όσο το είχε στο συνεργείο και το έφτιαχνε το ζήτησαν να το αγοράσουν 3 άτομα!!! Τελικά περνάει ακόμα η μπογιά του!!! :D Πριν λίγο πήγα κέντρο Αθήνας για μια δουλειά, το εργαλείο είναι αστέρι, κανένα πρόβλημα απολύτως.

 

Να 'στε καλά όλοι παιδιά.

Ταούνι για πάντα! :)

Φιλικά, Κώστας

______________

Huawei P30 Pro (8 GB RAM / 256 GB Flash). Κάμερα από άλλον πλανήτη.

Toyota iQ (1.0 L / CVT). My precious! Γιατί το μέγεθος μετράει.

Yamaha X-Max (250 cm³ / ABS). 50,000 km & counting...

Link to comment
Share on other sites

Από το εγχειρίδιο χρήσης του T50/T80 οι ουσιαστικές διαφορές είναι οι εξής:

 

Κυβικά: T50 = 49cc, T80 = 79cc

Καρμπιρατέρ: T50 = Mikuni VM14SH, T80 = Mikuni VM16SH

Σασμάν: T50 = 3 ταχύτητες, T80 = 4 ταχύτητες

 

Μπορείς να βάλεις 80-άρι κυλινδροπίστονο σε T50 χωρίς καμιά άλλη αλλαγή. Απλά δεν θα έχεις το τεσσάρι σασμάν και το 16-άρι καρμπιρατέρ, αλλά παίζει ΟΚ και χωρίς αυτά.

 

Ουσιαστικα καμια μεγαλη διαφορα δηλαδη.Παντως θα ηθελα να ειχα ενα ταουνι ετσι μονο για βολτες στο χωριο.

Link to comment
Share on other sites

Ουσιαστικα καμια μεγαλη διαφορα δηλαδη.Παντως θα ηθελα να ειχα ενα ταουνι ετσι μονο για βολτες στο χωριο.

Ναι, καμιά μεγάλη διαφορά. Εγώ μόνο κυλινδροπίστονο του άλλαξα (από 50 σε 80cc) και πάει τέλεια με το παλιό 14-άρι Μικουνάκι και το τριάρι σασμάν του T50. :up:

Φιλικά, Κώστας

______________

Huawei P30 Pro (8 GB RAM / 256 GB Flash). Κάμερα από άλλον πλανήτη.

Toyota iQ (1.0 L / CVT). My precious! Γιατί το μέγεθος μετράει.

Yamaha X-Max (250 cm³ / ABS). 50,000 km & counting...

Link to comment
Share on other sites

Ναι, καμιά μεγάλη διαφορά. Εγώ μόνο κυλινδροπίστονο του άλλαξα (από 50 σε 80cc) και πάει τέλεια με το παλιό 14-άρι Μικουνάκι και το τριάρι σασμάν του T50. :up:

 

αν εβαζες μεγαλυτερο καρμπ θα πηγαινε πολυ καλυτερα:)

Link to comment
Share on other sites

αν εβαζες μεγαλυτερο καρμπ θα πηγαινε πολυ καλυτερα:)
Δίκιο έχεις σ' αυτό. Βασικά πριν το πάω στο μάστορα πήγα σε ένα μαγαζί με ανταλλακτικά Yamaha και ζήτησα το 16-άρι αλλά δεν το είχανε. Ούτε άλλο παρεμφερές. Λες να ψάξω για μεταχειρισμένο; Καλή ιδέα πάντως. Αν βρω 16-άρι καρμπιρατέρ θα το βάλω. Δεν ξέρω και πολλά για το τι ταιριάζει, το μόνο που έχω είναι το manual που προτείνει 14-άρι στο Τ50 (αυτό που έχω) και 16-άρι στο Τ80.

Φιλικά, Κώστας

______________

Huawei P30 Pro (8 GB RAM / 256 GB Flash). Κάμερα από άλλον πλανήτη.

Toyota iQ (1.0 L / CVT). My precious! Γιατί το μέγεθος μετράει.

Yamaha X-Max (250 cm³ / ABS). 50,000 km & counting...

Link to comment
Share on other sites

Δίκιο έχεις σ' αυτό. Βασικά πριν το πάω στο μάστορα πήγα σε ένα μαγαζί με ανταλλακτικά Yamaha και ζήτησα το 16-άρι αλλά δεν το είχανε. Ούτε άλλο παρεμφερές. Λες να ψάξω για μεταχειρισμένο; Καλή ιδέα πάντως. Αν βρω 16-άρι καρμπιρατέρ θα το βάλω. Δεν ξέρω και πολλά για το τι ταιριάζει, το μόνο που έχω είναι το manual που προτείνει 14-άρι στο Τ50 (αυτό που έχω) και 16-άρι στο Τ80.

 

και 19αρι πρεπει να κανει γιατι το 14αρι με το 16αρι δεν εχει και μεγαλη διαφορα,,κεφαλη εχεις αλλαξει εχεις βαλει απο το 80αρι???

Link to comment
Share on other sites

κωστακη πριν παρεις αλλο καρμυρατερ συγουρεψου οτι μπαινει κουτι και δεν θελει πατεντες εχουμε αλλαξει στο ταουνι 4 καρμυρατερ, και μικουνι και κανενα δεν εκανε χωρις πατεντες κοπσιμο ποδιας δεσιμο με συρματα και τετια! βρες απο 80αρι μεταχειρισμενο μονο! οχι καινουριο!!!

 

τις photo θα τις βαλω και με καλυτερη μηχανη για τις εχεις συλογη για το εργαλειο!

την ιδια περιεργεια που εχεις εσυ τιν εχω και εγω γι αυτο το ξεφλουδισα το μοτερ!

σε νιωθω απολυτα!!!!!!!!!!!!

 

εγω με το 50αρι εχω μοιρασει απειρες παραγγελιες μου εχει βγαλει απιστευτη δουλεια χωρις ποτε κανενα προβλημα για αυτο σεβασμος!:)

 

εχεις το γνησιο manual τις yamaha???? αυτο θελω να το δω εγω! ανεβασε το!

Link to comment
Share on other sites

κωστακη πριν παρεις αλλο καρμυρατερ συγουρεψου οτι μπαινει κουτι και δεν θελει πατεντες εχουμε αλλαξει στο ταουνι 4 καρμυρατερ, και μικουνι και κανενα δεν εκανε χωρις πατεντες κοπσιμο ποδιας δεσιμο με συρματα και τετια! βρες απο 80αρι μεταχειρισμενο μονο! οχι καινουριο!!!

 

τις photo θα τις βαλω και με καλυτερη μηχανη για τις εχεις συλογη για το εργαλειο!

την ιδια περιεργεια που εχεις εσυ τιν εχω και εγω γι αυτο το ξεφλουδισα το μοτερ!

σε νιωθω απολυτα!!!!!!!!!!!!

 

εγω με το 50αρι εχω μοιρασει απειρες παραγγελιες μου εχει βγαλει απιστευτη δουλεια χωρις ποτε κανενα προβλημα για αυτο σεβασμος!:)

 

εχεις το γνησιο manual τις yamaha???? αυτο θελω να το δω εγω! ανεβασε το!

 

αν μπαινει το καρμπ με μια μικρη πατεντα γιατι να μη το βαλει πανω??

Link to comment
Share on other sites

Δίκιο έχεις σ' αυτό. Βασικά πριν το πάω στο μάστορα πήγα σε ένα μαγαζί με ανταλλακτικά Yamaha και ζήτησα το 16-άρι αλλά δεν το είχανε. Ούτε άλλο παρεμφερές. Λες να ψάξω για μεταχειρισμένο; Καλή ιδέα πάντως. Αν βρω 16-άρι καρμπιρατέρ θα το βάλω. Δεν ξέρω και πολλά για το τι ταιριάζει, το μόνο που έχω είναι το manual που προτείνει 14-άρι στο Τ50 (αυτό που έχω) και 16-άρι στο Τ80.

 

Με τα πινια το ειχα παθει και εγω στο δικο μου μηχανακι....αν το μηχανακι το θελεις για να μετακινησε αστο ετσι εαν το θελεις να πηγαινει γρηγορα αλλαξε καρμπιρατερ με ενα 20αρι η αν θελεις να πηγαινει λιγο καλητερα βρες ενα μεταχειρισμενο απο το t80....

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

και 19αρι πρεπει να κανει γιατι το 14αρι με το 16αρι δεν εχει και μεγαλη διαφορα,,κεφαλη εχεις αλλαξει εχεις βαλει απο το 80αρι???
Όχι δεν έχω αλλάξει κεφαλή, μόνο κύλινδρο και πιστόνι. Όλα τα άλλα είναι του Τ50.

 

κωστακη πριν παρεις αλλο καρμυρατερ συγουρεψου οτι μπαινει κουτι και δεν θελει πατεντες εχουμε αλλαξει στο ταουνι 4 καρμυρατερ, και μικουνι και κανενα δεν εκανε χωρις πατεντες κοπσιμο ποδιας δεσιμο με συρματα και τετια! βρες απο 80αρι μεταχειρισμενο μονο! οχι καινουριο!!!
Βασικά δεν καίγομαι για μεγάλο καρμπιρατέρ, κι αυτό που έχει με καλύπτει μια χαρά. Θα έχω το νου μου μήπως βρω μεταχειρισμένο 16-άρι από T80 μαμά. Άμα είναι να κόψω ποδιές και να δένω με σύρματα δεν το συζητάμε, δεν πρόκειται με τίποτα να το πειράξω έτσι... :X :X :X

 

τις photo θα τις βαλω και με καλυτερη μηχανη για τις εχεις συλογη για το εργαλειο!

την ιδια περιεργεια που εχεις εσυ τιν εχω και εγω γι αυτο το ξεφλουδισα το μοτερ!

σε νιωθω απολυτα!!!!!!!!!!!!

Όμορφα! :up:

 

εχεις το γνησιο manual τις yamaha???? αυτο θελω να το δω εγω! ανεβασε το!
Μόλις το σκανάρισα σε PDF. Η ποιότητα δεν είναι τέλεια αλλά βλέπεται.

 

Yamaha T50/T80 TownMate Owner's Manual

 

Σου ανέβασα και δυο παλιά διαφημιστικά για το T50 και Τ80.

 

Yamaha T50 Brochure

Yamaha T80 Brochure

 

Με τα πινια το ειχα παθει και εγω στο δικο μου μηχανακι....αν το μηχανακι το θελεις για να μετακινησε αστο ετσι εαν το θελεις να πηγαινει γρηγορα αλλαξε καρμπιρατερ με ενα 20αρι η αν θελεις να πηγαινει λιγο καλητερα βρες ενα μεταχειρισμενο απο το t80....

Μάλλον δεν θα το πειράξω τελικά, εκτός αν βρω μεταχειρισμένο από T80 που να μπαίνει χωρίς μετατροπές.

Φιλικά, Κώστας

______________

Huawei P30 Pro (8 GB RAM / 256 GB Flash). Κάμερα από άλλον πλανήτη.

Toyota iQ (1.0 L / CVT). My precious! Γιατί το μέγεθος μετράει.

Yamaha X-Max (250 cm³ / ABS). 50,000 km & counting...

Link to comment
Share on other sites

Hi αδερφια townαδες!!!Ειμαι και εγω ενας δικος σας...Το μηχανακι τ κληρονομησα απο τν παππου μ,κ εσεις εισασταν η επιρροη για ν αρχισω τ λυσε-δεσε...Thnx σε ολους και ειδικα στν DrMobile,με το μανουαλ,που μου φανηκε πολυ χρησιμο,οσες γνωσεις και ν ειχα στ μηχανολογικα(τσ βαλβιδεσ τς ειχα αρρυθμιστες...).Keep up the good work!!!!Kαι κατι αλλο.Μηπως μπορει καποιος ν ανεβασει το βιβλιο συντηρησης-επισκευης???
Link to comment
Share on other sites

πολυ καλο το manual και οι διαφημησεις αλλα που τα βρηκες? δε ξερω κανεναν που να τα εχει αυτα σε λιγο θα μας φερεις και την πρωτη αδεια κυλοφοριας με την αποδειξη αγορας!

 

το μηχανακι σου κωστη για να γινει 80αρι θελει τρια πραγματα ακομα καρμπυρατερ, ρευματα (πολυ βασικο), και το μακρυ γραναζι στη φουσκα πισω δεν ειναι πολλα αλλα θελει σκεψη! ισως και κεφαλη!

 

μεσα στη βδομαδα θα βαλω και τις photo με καλυτερη σκηνοθεσια

για ολους τους πορομενους ταουνακιδες

 

γνωμη μου παντος ειναι αφου το δουλευεις το t50 να θυσιασεις το πιρουνι του μπροστα βαζοντας μπουκαλες με δισκοφρενο για περισσοτερη ασφαλεια!! μονο αν νιωθεις ανασφαλεις με τα φρενα που εχεις! για να μην χαλασει και η εικονα του t

Link to comment
Share on other sites

γνωμη μου παντος ειναι αφου το δουλευεις το t50 να θυσιασεις το πιρουνι του μπροστα βαζοντας μπουκαλες με δισκοφρενο για περισσοτερη ασφαλεια!! μονο αν νιωθεις ανασφαλεις με τα φρενα που εχεις! για να μην χαλασει και η εικονα του t

 

Ειναι μια καλη λυση αυτη που λες αλλα θελει μελετη και λεφτα..δεν ειναι μονο τα ανταλακτικα αλλα και η δουλεια του μηχανουργου και του μηχανικου...

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

πολυ καλο το manual και οι διαφημησεις αλλα που τα βρηκες? δε ξερω κανεναν που να τα εχει αυτα σε λιγο θα μας φερεις και την πρωτη αδεια κυλοφοριας με την αποδειξη αγορας!

 

το μηχανακι σου κωστη για να γινει 80αρι θελει τρια πραγματα ακομα καρμπυρατερ, ρευματα (πολυ βασικο), και το μακρυ γραναζι στη φουσκα πισω δεν ειναι πολλα αλλα θελει σκεψη! ισως και κεφαλη!

 

μεσα στη βδομαδα θα βαλω και τις photo με καλυτερη σκηνοθεσια

για ολους τους πορομενους ταουνακιδες

 

γνωμη μου παντος ειναι αφου το δουλευεις το t50 να θυσιασεις το πιρουνι του μπροστα βαζοντας μπουκαλες με δισκοφρενο για περισσοτερη ασφαλεια!! μονο αν νιωθεις ανασφαλεις με τα φρενα που εχεις! για να μην χαλασει και η εικονα του t

ΟΚ Γρηγόρη σ' ευχαριστώ, θα τα έχω υπόψη μου όλα αυτά που λες. Για το πιρούνι, πιστεύω πως είναι το αδύνατο σημείο των TownMate... Τα ταμπούρα και η ανάρτηση μπροστά είναι χάλια. Καμία σχέση με μπουκάλες και δισκόφρενο. Μάλλον τα θεωρούσαν πολυτέλεια την εποχή που βγήκε, τι να πω. Τώρα μέχρι και τα κινέζικα τα έχουν...

 

Ίσως στην επόμενη επέμβαση να το σουλουπώσω λίγο παραπάνω. Προς το παρόν φαίνεται να λύθηκε το βασικό πρόβλημα που δεν έπαιρνε, οπότε θα το αφήσω έτσι για τώρα και στο μέλλον βλέπουμε.

 

Περιμένω με ανυπομονησία τα photos. :up:

---

Παιδιά να ρωτήσω κάτι για όσους ξέρουν:

 

Σήμερα που το δούλεψα λίγο παραπάνω παρατήρησα το εξής αρνητικό. Άμα γκαζώσω και ανεβάσει στροφές και μετά κόψω το γκάζι, οι στροφές πέφτουν πάρα πολύ και αρκετές φορές δεν κρατάει το ρελαντί και σβήνει. Μετά παίρνει αμέσως και το κρατάει. Π.χ. αν οδηγώ κανονικά και με πιάσει φανάρι, με το που σταματήσω και βγάλω νεκρά, μπορεί να μην κρατήσει το ρελαντί. Αν όμως λίγο πριν σβήσει τσιμπήσω λίγο το γκάζι για ένα δευτερόλεπτο, το κρατάει το ρελαντί και δεν σβήνει. Σαν οι στροφές να κάνουν μια "κοιλιά" όταν κατεβάσω το γκάζι.

 

Ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει; Παλεύεται, δεν είναι μεγάλο πρόβλημα, απλά αν δεν το έκανε θα ήταν το ιδανικό.

Φιλικά, Κώστας

______________

Huawei P30 Pro (8 GB RAM / 256 GB Flash). Κάμερα από άλλον πλανήτη.

Toyota iQ (1.0 L / CVT). My precious! Γιατί το μέγεθος μετράει.

Yamaha X-Max (250 cm³ / ABS). 50,000 km & counting...

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα το σωληνακι της υποπιεσης στο καρμπιρατερ.Εαν εχει εστω μια τρυπουλα δεν κραταει ρελαντι.Παντως το TAWNMATE ειναι σκυλι αθανατο.Ειναι το πρωτο μου μηχανακι,μου το ειχε αγορασει ο μπαμπας μου οταν πηγαινα δευτερα γυμνασιου απο την Καβαλας,εκει τα εφερναν μεταχειρισμενα απο Ιαπωνια καραβιες.Η αδεια του ειναι του 84,συν τα χρονια που το ειχε και ο Ιαπωνας.Εμαθα να οδηγω με αυτο,και εχω παει παντου....απο εντουρο στην παρνηθα,διακοπες στις Κυκλαδες,μεχρι ταξιδια σε Ευβοια και αλλου.Και το παπακι δεν μου παραπονεθηκε ποτε,δεν με αφησε ποτε,δεν μου αρνηθηκε ποτε.Αυτος ειναι ο λογος που ΔΕΝ θα το πεταξω ΠΟΤΕ.Εχουν περασει παρα πολλα μηχανακια απο τα χερια μου,αλλα σαν το tawnmate πιστευω δεν θα ξαναυπαρξει.Κατα την γνωμη μου οποιος το εχει και προβληματιζεται εαν να το φτιαξει η οχι,εγω του λεω να το φτιαξει χωρις καμια σκεψη,και σιγουρα θα ανταμιφθει με χιλιαδες χιλιωμετρα μετακινησης.....
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα που το δούλεψα λίγο παραπάνω παρατήρησα το εξής αρνητικό. Άμα γκαζώσω και ανεβάσει στροφές και μετά κόψω το γκάζι, οι στροφές πέφτουν πάρα πολύ και αρκετές φορές δεν κρατάει το ρελαντί και σβήνει. Μετά παίρνει αμέσως και το κρατάει. Π.χ. αν οδηγώ κανονικά και με πιάσει φανάρι, με το που σταματήσω και βγάλω νεκρά, μπορεί να μην κρατήσει το ρελαντί. Αν όμως λίγο πριν σβήσει τσιμπήσω λίγο το γκάζι για ένα δευτερόλεπτο, το κρατάει το ρελαντί και δεν σβήνει. Σαν οι στροφές να κάνουν μια "κοιλιά" όταν κατεβάσω το γκάζι.

 

με αυτο το τροπο δουλευε και το δικο μας απλα το ειχα συνηθησει να το χειριζομαι ετσι ωστε να μην μου σβηνει!

 

πρεπει να ειναι ενα απο τα χουγια τους.

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα το σωληνακι της υποπιεσης στο καρμπιρατερ.Εαν εχει εστω μια τρυπουλα δεν κραταει ρελαντι.Παντως το TAWNMATE ειναι σκυλι αθανατο.Ειναι το πρωτο μου μηχανακι,μου το ειχε αγορασει ο μπαμπας μου οταν πηγαινα δευτερα γυμνασιου απο την Καβαλας,εκει τα εφερναν μεταχειρισμενα απο Ιαπωνια καραβιες.Η αδεια του ειναι του 84,συν τα χρονια που το ειχε και ο Ιαπωνας.Εμαθα να οδηγω με αυτο,και εχω παει παντου....απο εντουρο στην παρνηθα,διακοπες στις Κυκλαδες,μεχρι ταξιδια σε Ευβοια και αλλου.Και το παπακι δεν μου παραπονεθηκε ποτε,δεν με αφησε ποτε,δεν μου αρνηθηκε ποτε.Αυτος ειναι ο λογος που ΔΕΝ θα το πεταξω ΠΟΤΕ.Εχουν περασει παρα πολλα μηχανακια απο τα χερια μου,αλλα σαν το tawnmate πιστευω δεν θα ξαναυπαρξει.Κατα την γνωμη μου οποιος το εχει και προβληματιζεται εαν να το φτιαξει η οχι,εγω του λεω να το φτιαξει χωρις καμια σκεψη,και σιγουρα θα ανταμιφθει με χιλιαδες χιλιωμετρα μετακινησης.....

ΟΚ Γιώργο θα το κοιτάξω αυτό που λες. Το σωληνάκι της υποπίεσης είναι αυτό που καταλήγει σε ένα πλαστικό παράξενο πράγμα στη δεξιά πλευρά δίπλα στο φίλτρο αέρα;

 

Είναι όπως τα λες φίλε μου, το ταούνι είναι σκλάβος αθάνατος, σε πάει εγγυημένα και δεν σ' αφήνει ποτέ. Με έχει πάει/φέρει άπειρες φορές Αθήνα-Λούτσα για μπάνιο τα καλοκαίρια (35+35 χιλιόμετρα πήγαινε-έλα) και ποτέ μα ποτέ δεν με άφησε. Κι εγώ από Καβάλας το είχα πάρει πριν πολλά πολλά χρόνια (κοντά 20 χρόνια) από ένα μαγαζί που λεγόταν "Βερνάρδος" ή κάπως έτσι. Θυμάμαι είχε αρκετά πράσινα (χακί) και μόνο ένα μπλε μεταλλικό και πήρα το μπλε. Αξέχαστες εποχές...

 

DrMobile=αληθεια ποσο σου κοστισαν τα πινια?
Βασικά ο μάστορας μου άλλαξε τα πηνία και μου άλλαξε και την εξάτμιση γιατί η παλιά είχε σαπίσει και έκανε θόρυβο. Μου έβαλε μεταχειρισμένη αλλά καλύτερη από την παλιά και τώρα το παπί είναι ήσυχο. Στο τέλος μου είπε "δώσε μου ό,τι θέλεις" και του έδωσα 40 ευρώ - όσα είχα επάνω μου - για όλα (πηνία + εξάτμιση). Λίγα του έδωσα λες; Βέβαια του είχα ήδη δώσει 150 ευρώ πριν 10 μέρες για την αλλαγή κυλινδροπίστονου...

 

Πάντως το παπί από τότε είναι τζιτζί, παίρνει με την πρώτη και τραβάει σαν διάολος. Χαλάλι τα 190 ευρώπουλα...

 

με αυτο το τροπο δουλευε και το δικο μας απλα το ειχα συνηθησει να το χειριζομαι ετσι ωστε να μην μου σβηνει!

 

πρεπει να ειναι ενα απο τα χουγια τους.

ΟΚ τέλεια. Κάτι θυμάμαι ότι μου το έκανε και παλιότερα, θυμάμαι σε κάποια φάση του είχα ανεβάσει λίγο το ρελαντί για αυτό το λόγο. Πάντως με το τσιμπηματάκι στο γκάζι λίγο πριν σβήσει το κρατάει οπότε είναι συνήθεια.

Φιλικά, Κώστας

______________

Huawei P30 Pro (8 GB RAM / 256 GB Flash). Κάμερα από άλλον πλανήτη.

Toyota iQ (1.0 L / CVT). My precious! Γιατί το μέγεθος μετράει.

Yamaha X-Max (250 cm³ / ABS). 50,000 km & counting...

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα που το δούλεψα λίγο παραπάνω παρατήρησα το εξής αρνητικό. Άμα γκαζώσω και ανεβάσει στροφές και μετά κόψω το γκάζι, οι στροφές πέφτουν πάρα πολύ και αρκετές φορές δεν κρατάει το ρελαντί και σβήνει. Μετά παίρνει αμέσως και το κρατάει. Π.χ. αν οδηγώ κανονικά και με πιάσει φανάρι, με το που σταματήσω και βγάλω νεκρά, μπορεί να μην κρατήσει το ρελαντί. Αν όμως λίγο πριν σβήσει τσιμπήσω λίγο το γκάζι για ένα δευτερόλεπτο, το κρατάει το ρελαντί και δεν σβήνει. Σαν οι στροφές να κάνουν μια "κοιλιά" όταν κατεβάσω το γκάζι.
Παίδες τελικά βρήκα τι έφταιγε. Το πρόβλημα ήταν στη ρύθμιση του μίγματος αέρα/βενζίνης στο καρμπιρατέρ (μιλάω για τη βίδα που έχει μια λαστιχένια τάπα για προστασία, όχι για την άλλη του ρελαντί). Τη γύρισα δύο στροφές κατά τη φορά των δεικτών του ρολογιού (τη βίδωσα δηλαδή) και μετά από αυτό το μηχανάκι δεν σβήνει με τίποτα και κρατάει το ρελαντί του κανονικά και σε χαμηλές στροφές. Τέρμα η "κοιλιά" των στροφών στην επιβράδυνση που το έκανε να σβήνει. :up:

 

Βέβαια δεν ξέρω αν αυτό που έκανα προκαλέσει κάτι επιβλαβές στη μηχανή (πολύ πλούσιο/φτωχό μίγμα κτλ.). Πάντως το βιδάκι πριν το ρυθμίσω φαινόταν πολύ χαλαρό, σχεδόν ξεβίδωτο, οπότε υποπτεύομαι ότι ο μάστορας το πείραξε αλλά δεν το έβαλε στη σωστή θέση.

 

Τέλος καλό όλα καλά!!! :)

Φιλικά, Κώστας

______________

Huawei P30 Pro (8 GB RAM / 256 GB Flash). Κάμερα από άλλον πλανήτη.

Toyota iQ (1.0 L / CVT). My precious! Γιατί το μέγεθος μετράει.

Yamaha X-Max (250 cm³ / ABS). 50,000 km & counting...

Link to comment
Share on other sites

Παίδες τελικά βρήκα τι έφταιγε. Το πρόβλημα ήταν στη ρύθμιση του μίγματος αέρα/βενζίνης στο καρμπιρατέρ (μιλάω για τη βίδα που έχει μια λαστιχένια τάπα για προστασία, όχι για την άλλη του ρελαντί). Τη γύρισα δύο στροφές κατά τη φορά των δεικτών του ρολογιού (τη βίδωσα δηλαδή) και μετά από αυτό το μηχανάκι δεν σβήνει με τίποτα και κρατάει το ρελαντί του κανονικά και σε χαμηλές στροφές. Τέρμα η "κοιλιά" των στροφών στην επιβράδυνση που το έκανε να σβήνει. :up:

 

Βέβαια δεν ξέρω αν αυτό που έκανα προκαλέσει κάτι επιβλαβές στη μηχανή (πολύ πλούσιο/φτωχό μίγμα κτλ.). Πάντως το βιδάκι πριν το ρυθμίσω φαινόταν πολύ χαλαρό, σχεδόν ξεβίδωτο, οπότε υποπτεύομαι ότι ο μάστορας το πείραξε αλλά δεν το έβαλε στη σωστή θέση.

 

Τέλος καλό όλα καλά!!! :)

 

Μπορεις να δεις αν το εχεις ρυθμισει σωστα απο την οψη του μπουζι.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να δεις αν το εχεις ρυθμισει σωστα απο την οψη του μπουζι.

Ναι έχεις δίκιο, κάπου διάβαζα ότι πρέπει να είναι ξανθό καφέ με σωστή ρύθμιση. Άσπρο σημαίνει φτωχό μίγμα και μαύρο σημαίνει πλούσιο. Θα το τσεκάρω με την πρώτη ευκαιρία. Έχω ήδη πάρει ένα καινούριο μπουζάκι οπότε θα κάνω μερικές δοκιμές. Πάντως από άποψη συμπεριφοράς μπορώ να πω ότι το παπί τώρα πάει πάρα πολύ καλά.

Φιλικά, Κώστας

______________

Huawei P30 Pro (8 GB RAM / 256 GB Flash). Κάμερα από άλλον πλανήτη.

Toyota iQ (1.0 L / CVT). My precious! Γιατί το μέγεθος μετράει.

Yamaha X-Max (250 cm³ / ABS). 50,000 km & counting...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...