Jump to content

Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου


xpuser
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Στα 8000 ο άλλος βρήκε auris όπου έχει και εργοστασιακή εγγύηση εκτός και αν θες συγκεκριμένα corolla

ναι corolla

ONE PLUS 2 * MAZE ALPHA * UMI SUPER * LG G3* NEXUS 6* XIAOMI MI MAX * MEIZU M3 NOTE*

NOKIA 808 * NOKIA N9 * HTC HD2 * LUMIA 930 * BLACKBERRY Z30 *

ONDA V919 WINDOWS * SAMSUNG TAB S2

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 759
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Διαβάζοντας σε άλλο φόρουμ απόψεις ατόμων που έχουν το 140αρι και έχουν δοκιμάσει και το 122αρι λένε ότι το 140ρι είναι πολύ καλύτερο.Το 140ρι εκτός από τούρμπο έχει και τον μηχανικό κομπρέσορα.Δεν ξέρω και πολλά από αυτοκίνητα για να καταλάβω στα λόγια κατά πόσο διαφέρουν βέβαια.Δίνει εκπληκτική ροπή απ'ότι διάβασα.Επίσης γράφουν για μεγαλύτερο μοτέρ και μεγαλύτερη τουρμπίνα.

Όλα είναι θέμα απόδοσης αλλά το 122αρι έχει φυσικά χαμηλότερη κατανάλωση.

Για υγραέριο θα ψάξω αργότερα.Ας το πάρω πρώτα να το δουλέψω και βλέπουμε μετά.Άλλωστε τέλος του 2011 θα το πάρω.

 

To 140άρι είναι twincharger, turbo+compressor και μπορεί να φοράει μεγαλύτερο υπερτροφοδότη από το 120άρι αλλά σαν μοτέρ δεν είναι μεγαλύτερο αφού και αυτό είναι 1.4lt. Συνεπώς η ποιότητα σαν αμάξι και στα 2 είναι ίδια, σαν οδήγηση ναι αλλάζει.

 

Χονδρικά η διαφορά είναι ότι το 140άρι τραβάει από χαμηλά μέχρι τον κόφτη θεωρητικά το ίδιο ενώ το 120άρι ψηλά "τελειώνει" καθώς δεν έχει να δώσει άλλο το turbo.

Link to comment
Share on other sites

ο 1.400αρης με τα 122 ειναι πολυ καλυτερος κινητηρας.

 

Στα 8000 ο άλλος βρήκε auris όπου έχει και εργοστασιακή εγγύηση εκτός και αν θες συγκεκριμένα corolla

 

η συγκεκριμενη γενια κορολα ειναι η χειροτερη ολων των εποχων. βασικα ενα απο τα πιο κακοσχεδιασμενα αυτοκινητα της παγκοσμιας αυτοκινητοβιομηχανιας...

Edited by VeCo
Χρησιμοποιείτε την ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ
Link to comment
Share on other sites

ο 1.400αρης με τα 122 ειναι πολυ καλυτερος κινητηρας.

Ανάλυσέ το άμα θες.Εγώ σε φόρουμ για το tsi το ακριβώς αντίθετο έχω διαβάσει.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς.1500 γράφει ότι κοστίζει η μετατροπή.Εννοείται έξτρα.Δεν με ενδιαφέρει άμεσα να το επιχειρήσω.Ας το πάρω πρώτα με το καλό και ανάλογα με την κατανάλωση θα το δω αργότερα.Το λέον με χαλάει λίγο το σχέδιο, και το εσωτερικό.Το golf μ'αρέσει αρκετά περισσότερο.Δεν είναι μόνο η απόδοση παράγοντας παίδες!

 

 

ώπα, δεν στα λένε καλά.... στα TSI κανένας "σοβαρός" εγκαταστάτης δεν βάζει υγραέριο χωρίς προβληματισμό, και κανένας σοβαρός κατασκευαστής συστημάτων δεν το προτείνει ανεπιφύλακτα.... ψάξε λίγο στα φόρα υγραεριοκίνησης (έχει 2-3 Ελληνικά) και θα δεις... συζητάνε μόνο για σύστημα 5ης γενιάς (υγρός ψεκασμός με τα μαμά μπεκ και τον μαμά εγκέφαλο μείγματος και όχι ξεχωριστά), τα οποία είναι πολύ πρόσφατα, πάνε πάνω από 2000 και δεν έχουν δοκιμαστεί ακόμα... υπήρχε και χρήστης με tiguan tsi που είπε οτι πήγε σε 2-3 εγκαταστάτες για επώνυμο κιτ και του είπαν να περιμένει τουλάχιστον ένα 6μηνο για να δοκιμαστούν τα νέα κιτ στα TSI.

 

Κατά τα άλλα το 122 tsi (το έχω 2 χρόνια) έχει σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση (εαν το οδηγάς μαζεμένα) και πιθανότατα καλύτερη αξιοπιστία, αφού έχει απλό υπερσυμπιεστή - όσο πιό πολύπλοκο είναι ένα σύστημα τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες για failure.... αν δεν χρειάζεσαι τα 140 άλογα διάλεξε τα 122.

 

@mpekas24: δεν έχω άποψη για όσα λες για την συγκεκριμένη κορόλα (που για να το λες κάτι θα ξέρεις), απλά σε αυτό το μοντέλο είναι δοκιμασμένα πολλά σετ υγραεριοκίνησης, οπότε βρίσκεις μέχρι και κάτω από 1500 ευρώ και κάνει τη δουλειά σ ου!

Edited by PP6210
αποφυγή πολλαπλών μυνημάτων
Link to comment
Share on other sites

ώπα, δεν στα λένε καλά.... στα TSI κανένας "σοβαρός" εγκαταστάτης δεν βάζει υγραέριο χωρίς προβληματισμό, και κανένας σοβαρός κατασκευαστής συστημάτων δεν το προτείνει ανεπιφύλακτα.... ψάξε λίγο στα φόρα υγραεριοκίνησης (έχει 2-3 Ελληνικά) και θα δεις... συζητάνε μόνο για σύστημα 5ης γενιάς (υγρός ψεκασμός με τα μαμά μπεκ και τον μαμά εγκέφαλο μείγματος και όχι ξεχωριστά), τα οποία είναι πολύ πρόσφατα, πάνε πάνω από 2000 και δεν έχουν δοκιμαστεί ακόμα... υπήρχε και χρήστης με tiguan tsi που είπε οτι πήγε σε 2-3 εγκαταστάτες για επώνυμο κιτ και του είπαν να περιμένει τουλάχιστον ένα 6μηνο για να δοκιμαστούν τα νέα κιτ στα TSI.

 

Κατά τα άλλα το 122 tsi (το έχω 2 χρόνια) έχει σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση (εαν το οδηγάς μαζεμένα) και πιθανότατα καλύτερη αξιοπιστία, αφού έχει απλό υπερσυμπιεστή - όσο πιό πολύπλοκο είναι ένα σύστημα τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες για failure.... αν δεν χρειάζεσαι τα 140 άλογα διάλεξε τα 122.

Παίζει να κάνω και λάθος, το είχα δει σε μια αγγελία αλλά δεν τη βρίσκω τώρα.Ίσως να ήτανε για άλλο αυτοκίνητο και να μην το θυμάμαι καλά.

 

Πιστεύω ότι θα προτιμήσω το 122αρι κυρίως λόγω της κατανάλωσης.Δεν νομίζω πως μου χρειάζονται τα 140 άλογα.Και τα 122 μια χαρά είναι για εκτός πόλης που θα μετακινούμαι κυρίως.

Είχα διαβάσει για σκασμένους κινητήρες σε gti και κάτι λίγους σε tsi, λογικά θα αναφέρονταν στο 140ρι.

Link to comment
Share on other sites

Παίζει να κάνω και λάθος, το είχα δει σε μια αγγελία αλλά δεν τη βρίσκω τώρα.Ίσως να ήτανε για άλλο αυτοκίνητο και να μην το θυμάμαι καλά.

 

Πιστεύω ότι θα προτιμήσω το 122αρι κυρίως λόγω της κατανάλωσης.Δεν νομίζω πως μου χρειάζονται τα 140 άλογα.Και τα 122 μια χαρά είναι για εκτός πόλης που θα μετακινούμαι κυρίως.

Είχα διαβάσει για σκασμένους κινητήρες σε gti και κάτι λίγους σε tsi, λογικά θα αναφέρονταν στο 140ρι.

 

Όταν το ίδιο μοτέρ φοριέται σε golf-polo-tiguan-scirocco πρέπει να δεις αν οι αστοχίες είναι ανεξάρτητες του εκάστοτε μοντέλου....Αν δλδ έχεις 1000 tiguan και 1000scirocco και βγάλουν έκαστος π.χ. 500 αστοχίες τότε ναι το μοτέρ είναι σκάρτο....Αν όμως στο Tiguan βγάλει 100 και 600 στο scirocco τότε μάλλον κάτι άλλο κρύβεται..Παίζει ρόλο και το αγοραστικό κοινό και δυστυχώς οταν βγήκε το golf gt πολλοί άσχετοι με την προστασία του μοτέρ τα σκιζαν κρύα και τα σβηναν ενώ ήταν ζεστά με αποτέλεσμα να βγαίνουν σαν ελαττωματικά...Δεν λέω ότι δεν έχουν κάποια θέματα αλλά τις περισσότερες φορές φταίνε οι ιδιοκτήτες τους.

Link to comment
Share on other sites

Ανάλυσέ το άμα θες.Εγώ σε φόρουμ για το tsi το ακριβώς αντίθετο έχω διαβάσει.

 

o 140αρης εκανε εντονο σκαλοπατι οταν τελειωνε ο κομπρεσορας και ανοιγε το τουρμπο. οχι και οτι πιο ομορφο. ο 122αρης δουλευει σχεδον σε ολο το φασμα των στροφων με μια υπεροχη γραμμικη ροπη. διαφορες αναμεσα στους δυο κινητηρες στην επιταχυνση δεν υφισταται. τελος, δεν ειναι τυχαιο οτι η ιδια η VW πεταξε στην ακρη τον 140αρη και κρατησε τον τωρινο 160αρη μιας και δεν ηθελε να βαλει τον 1.800cc.

 

ώπα, δεν στα λένε καλά.... στα TSI κανένας "σοβαρός" εγκαταστάτης δεν βάζει υγραέριο χωρίς προβληματισμό, και κανένας σοβαρός κατασκευαστής συστημάτων δεν το προτείνει ανεπιφύλακτα.... ψάξε λίγο στα φόρα υγραεριοκίνησης (έχει 2-3 Ελληνικά) και θα δεις... συζητάνε μόνο για σύστημα 5ης γενιάς (υγρός ψεκασμός με τα μαμά μπεκ και τον μαμά εγκέφαλο μείγματος και όχι ξεχωριστά), τα οποία είναι πολύ πρόσφατα, πάνε πάνω από 2000 και δεν έχουν δοκιμαστεί ακόμα... υπήρχε και χρήστης με tiguan tsi που είπε οτι πήγε σε 2-3 εγκαταστάτες για επώνυμο κιτ και του είπαν να περιμένει τουλάχιστον ένα 6μηνο για να δοκιμαστούν τα νέα κιτ στα TSI.

 

Κατά τα άλλα το 122 tsi (το έχω 2 χρόνια) έχει σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση (εαν το οδηγάς μαζεμένα) και πιθανότατα καλύτερη αξιοπιστία, αφού έχει απλό υπερσυμπιεστή - όσο πιό πολύπλοκο είναι ένα σύστημα τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες για failure.... αν δεν χρειάζεσαι τα 140 άλογα διάλεξε τα 122.

 

@mpekas24: δεν έχω άποψη για όσα λες για την συγκεκριμένη κορόλα (που για να το λες κάτι θα ξέρεις), απλά σε αυτό το μοντέλο είναι δοκιμασμένα πολλά σετ υγραεριοκίνησης, οπότε βρίσκεις μέχρι και κάτω από 1500 ευρώ και κάνει τη δουλειά σ ου!

 

απο ποτε αυτη η ρημαδα υγραεριοκινηση εχει γινει Must???

 

Παίζει να κάνω και λάθος, το είχα δει σε μια αγγελία αλλά δεν τη βρίσκω τώρα.Ίσως να ήτανε για άλλο αυτοκίνητο και να μην το θυμάμαι καλά.

 

Πιστεύω ότι θα προτιμήσω το 122αρι κυρίως λόγω της κατανάλωσης.Δεν νομίζω πως μου χρειάζονται τα 140 άλογα.Και τα 122 μια χαρά είναι για εκτός πόλης που θα μετακινούμαι κυρίως.

Είχα διαβάσει για σκασμένους κινητήρες σε gti και κάτι λίγους σε tsi, λογικά θα αναφέρονταν στο 140ρι.

 

 

η καταναλωση αναμεσα στον 140αρη και στον 122αρη στην ουσια ειναι ιδια.

Edited by Nikos_s3
Link to comment
Share on other sites

απο ποτε αυτη η ρημαδα υγραεριοκινηση εχει γινει Must???

Από τότε που λεφτά δεν υπάρχουν! Συμφέρει οικονομικά.

 

η καταναλωση αναμεσα στον 140αρη και στον 122αρη στην ουσια ειναι ιδια.

Το 122αρι είναι 0,7 λίτρα οικονομικότερο ανά 100 χλμ. μεικτής διαδρομής.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα ,

 

να κανω μια ερωτηση, πως σας φαινεται ως ιδεα η αγορα αυτοκινητου σχεδον δεκαετιας πισω η και δεκαπενταετιας, αλλα κατηγοριας "λιμουζινας/ οικογενειακο" με καλο εξοπλισμο, κτλ , αν και συνηθως με πολλα χιλ. χιλιομετρα?

πχ

http://www.car.gr/classifieds/cars/?offer_type=sale&category=&make=22&model=703&variant=&price-from=&price-to=&so=dm&or=d&registration-from=%3E1998&registration-to=%3C2003&rg=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=%3C2000&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&hi=&modified=&doors=&number_plate_ending=&gearbox_type=&drive_type=

 

Σε σχεση παντα με ενα μικρο αμαξι πολης 5ετιας με τουλαχιστον παραπλησια τιμη.

πχ

http://www.car.gr/classifieds/cars/?offer_type=sale&category=&make=22&model=714&variant=&price-from=&price-to=&so=dm&or=d&registration-from=%3E2001&registration-to=%3C2006&rg=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=%3C2000&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&hi=&modified=&doors=&number_plate_ending=&gearbox_type=&drive_type=

 

εγω πιστευω οτι της πρωτης περιπτωσης, ειναι σε αλλο επιπεδο ποιοτικά και απο θεμα ανεσης και ασφαλειας.

Ό,τι κλειδώνει, ξεκλειδώνει.

Επαναφορά ΙΜΕΙ σε android.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα ,

 

να κανω μια ερωτηση, πως σας φαινεται ως ιδεα η αγορα αυτοκινητου σχεδον δεκαετιας πισω η και δεκαπενταετιας, αλλα κατηγοριας "λιμουζινας/ οικογενειακο" με καλο εξοπλισμο, κτλ , αν και συνηθως με πολλα χιλ. χιλιομετρα?

πχ

http://www.car.gr/classifieds/cars/?offer_type=sale&category=&make=22&model=703&variant=&price-from=&price-to=&so=dm&or=d&registration-from=%3E1998&registration-to=%3C2003&rg=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=%3C2000&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&hi=&modified=&doors=&number_plate_ending=&gearbox_type=&drive_type=

 

Σε σχεση παντα με ενα μικρο αμαξι πολης 5ετιας με τουλαχιστον παραπλησια τιμη.

πχ

http://www.car.gr/classifieds/cars/?offer_type=sale&category=&make=22&model=714&variant=&price-from=&price-to=&so=dm&or=d&registration-from=%3E2001&registration-to=%3C2006&rg=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=%3C2000&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&hi=&modified=&doors=&number_plate_ending=&gearbox_type=&drive_type=

 

εγω πιστευω οτι της πρωτης περιπτωσης, ειναι σε αλλο επιπεδο ποιοτικά και απο θεμα ανεσης και ασφαλειας.

 

ναι αλλα εχουν χλμ και ειναι παλια.

παρε το jazz μικρα και λιγα τελη και οικονομικα απο καυσιμα.

Link to comment
Share on other sites

o 140αρης εκανε εντονο σκαλοπατι οταν τελειωνε ο κομπρεσορας και ανοιγε το τουρμπο. οχι και οτι πιο ομορφο. ο 122αρης δουλευει σχεδον σε ολο το φασμα των στροφων με μια υπεροχη γραμμικη ροπη. διαφορες αναμεσα στους δυο κινητηρες στην επιταχυνση δεν υφισταται. τελος, δεν ειναι τυχαιο οτι η ιδια η VW πεταξε στην ακρη τον 140αρη και κρατησε τον τωρινο 160αρη μιας και δεν ηθελε να βαλει τον 1.800cc.

.

 

Πέταξε τον 140άρι ή πέταξε τον 175άρι;;;Το ίδιο μοτέρ ήταν και επειδή η μόνη διαφορά τους ήταν στο πρόγραμμα αποφάσισε να τα καταργήσει και να βγάλει μια έκδοση στα 160Ps . Όσο για το δεν ήθελε να βάλει τον 1,8 είναι γιατί θέλει να το παρουσιάζει δαν δικό της τεχνολογικό επίτευγμα για αυτό και από τα audi μόνο το Α1 το φοράει και τα ibiza, fabia. Για να βαζε τον 1,8 στο scirocco να δεις αν θα πούλαγε το 2,0lt. Στο passat cc όμως τον 1,8 βάζει....Όσο για την υγραεριοκίνηση έγινε της μόδας γιατί η διαφορά στην τιμή με βενζίνη είναι πολύ μεγάλη....

Link to comment
Share on other sites

Παίδες με τα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα τί παίζει?Η αλήθεια είναι ότι φοβάμαι να αγοράσω από έμπορο γιατί ακούω ότι κάνουν περίεργα κόλπα με τα χιλιόμετρα για να φαίνονται λιγότερα.Τα μειώνουν και κάτι τέτοια.Γίνεται αυτό και αν ναι υπάρχει κανένας τρόπος να το τσεκάρω?
Link to comment
Share on other sites

Παίδες με τα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα τί παίζει?Η αλήθεια είναι ότι φοβάμαι να αγοράσω από έμπορο γιατί ακούω ότι κάνουν περίεργα κόλπα με τα χιλιόμετρα για να φαίνονται λιγότερα.Τα μειώνουν και κάτι τέτοια.Γίνεται αυτό και αν ναι υπάρχει κανένας τρόπος να το τσεκάρω?

 

γινεται, μπορουν ευκολα να γυρισουν κοντερ.

ζητα βιβλιο σερβις αντιπροσωπειας να δεις τι παιζει. αν δεν εχουν αστο καλυτερα.

Link to comment
Share on other sites

γινεται, μπορουν ευκολα να γυρισουν κοντερ.

ζητα βιβλιο σερβις αντιπροσωπειας να δεις τι παιζει. αν δεν εχουν αστο καλυτερα.

Αυτά εντάξει τα έχουν όλοι αλλά δεν δείχνουν και πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει το αυτοκίνητο.

Γι αυτό και εγώ ψάχνω να πάρω από ιδιώτη.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε,είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα τα έχουν γυρίσει...

Πήγαινέ σε μια μεγάλη μάντρα και δες για πλάκα ποσά αυτοκίνητα έχουν πολλά πολλά χιλιόμετρα...

Μάντεψε...κανένα.

Εξασφαλιζεσαι μονό αν είναι κάτι ψιλοκαινουργιο με βιβλιαράκι σέρβις αντιπροσωπείας.

Στα εισαγωμενα δε,ειδικά τα εκ Γερμανίας κάνουν τρελές μαιμουδιες,το νου σου,οι μαντραδες είναι κύκλωμά κανονικά.

 

Sent from my Milestone

Motorola m3688,nokia 6110, nokia 6150, nokia 3410, ericsson w700, ericsson w610, samsung g810,nokia n73 m.e., Samsung omnia hd,iphone 3gs,nokia n79, motorola milestone,motorola defy,Motorola Atrix, samsung galaxy note,Samsung Galaxy note 2
Link to comment
Share on other sites

Διαβασα σενα σαιτ οτι οταν λεει θα γινει ΦΠΑ ενιαιος θα μειωθουν οι τιμες των αυτοκινητων....ποσο ειναι ο ΦΠΑ τωρα στην αγορα αυτοκινητων???
:w00t:
Link to comment
Share on other sites

Αυτά εντάξει τα έχουν όλοι αλλά δεν δείχνουν και πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει το αυτοκίνητο.

Γι αυτό και εγώ ψάχνω να πάρω από ιδιώτη.

 

στην αντιπροσωπεια βαζουν τα χλμ που εχει το αυτοκινητο την ωρα που κανεις το σερβις. αν δεν τα εχει ,φυγε.

Link to comment
Share on other sites

στην αντιπροσωπεια βαζουν τα χλμ που εχει το αυτοκινητο την ωρα που κανεις το σερβις. αν δεν τα εχει ,φυγε.

Οπότε το φυσιολογικό είναι τα χλμ του αυτοκινήτου να είναι λίγο περισσότερα από αυτά που γράφει το βιβλίο όταν έγινε το σέρβις?

Link to comment
Share on other sites

γενικά να συμφωνούν με νορμαλ χιλιομετρα,δλδ αν κατά μέσο όρο έκανε ο άλλος 15000 χλμ,και δεις τον τελευταίο χρόνο να έχει κάνει 1000 ας πούμε,κάτι παίζει...

 

Sent from my Milestone

Motorola m3688,nokia 6110, nokia 6150, nokia 3410, ericsson w700, ericsson w610, samsung g810,nokia n73 m.e., Samsung omnia hd,iphone 3gs,nokia n79, motorola milestone,motorola defy,Motorola Atrix, samsung galaxy note,Samsung Galaxy note 2
Link to comment
Share on other sites

γενικά να συμφωνούν με νορμαλ χιλιομετρα,δλδ αν κατά μέσο όρο έκανε ο άλλος 15000 χλμ,και δεις τον τελευταίο χρόνο να έχει κάνει 1000 ας πούμε,κάτι παίζει...

 

Sent from my Milestone

Ας πούμε συν 2-3 χιλιάδες χλμ από αυτά που γράφει το βιβλίο του σέρβις είναι το όριο νορμάλ?

Link to comment
Share on other sites

αυτό εσύ θα το δεις,ανάλογα με το ποτε έχει γίνει το τελευταίο σέρβις,αν έγινε πέρυσι,μπορεί να έχει και πάνω από 10000 χλμ ,εξαρτάται από το κάθε πότε θέλει σέρβις πχ ένα αμάξι...

Γενικά αν έχει βιβλιαράκι πολύ εύκολα και απλά τσεκάρεις,αν όλα γινόντουσαν στην ώρα τους,οοολα τα σέρβις κτλ,και αν αν δεν άλλαξε κάτι τραγικό.

Πχ αν τον πρώτο χρόνο κάνει 15000,το δεύτερό 17000,τον τρίτο 16000,τον τέταρτό 1300,τον πέμπτο 15000,ε...κάτι έχει παίξει πιθανότατα τον τέταρτό,κάνα γυρισματακι χιλιόμετρων κτλ...

 

Sent from my Milestone

Motorola m3688,nokia 6110, nokia 6150, nokia 3410, ericsson w700, ericsson w610, samsung g810,nokia n73 m.e., Samsung omnia hd,iphone 3gs,nokia n79, motorola milestone,motorola defy,Motorola Atrix, samsung galaxy note,Samsung Galaxy note 2
Link to comment
Share on other sites

Aν υπάρχει βιβλίο service κοιτάς αν έχει κάνει τις αλλαγές που πρέπει και σε πρώτη φάση κοιτάς πότε έκανε τα τελευταία χιλιόμετρα και αν συμφωνούν βλέπεις ανά service πως πάει η ακολουθία., όπως και σου είπαν. Επίσης αν σε ενδιαφέρει πας σε μια αντιπροσωπία και το στο κοιτάνε και περνάνε και μια τον εγκέφαλο. Έχω την εντύπωση ότι το vag.com (το διαγνωστικό των αυτοκινήτων του group VW) σου δείχνει τα km που όντως έχει κάνει και δεν εξαρτάται από το πόσα δείχνει το κοντέρ.

 

Το θέμα είναι ότι αν πας σε σωστό μαντρά σε καλύπτουν και με εγγύηση και ξέρω περιπτώσεις που καλύφθηκαν.

Link to comment
Share on other sites

Οπότε το φυσιολογικό είναι τα χλμ του αυτοκινήτου να είναι λίγο περισσότερα από αυτά που γράφει το βιβλίο όταν έγινε το σέρβις?

 

ναι, βλεπεις ποσα χλμ κανει μεσο ορο το χρονο. βλεπεις τα χλμ στο τελευταιο σερβις και τι λεει το κοντερ.

σε πολλα αυτοκινητα σε εμπορους σου δειχνουν το βιβλιο σερβις της αντιπροσωπειας.

Link to comment
Share on other sites

ναι, βλεπεις ποσα χλμ κανει μεσο ορο το χρονο. βλεπεις τα χλμ στο τελευταιο σερβις και τι λεει το κοντερ.

σε πολλα αυτοκινητα σε εμπορους σου δειχνουν το βιβλιο σερβις της αντιπροσωπειας.

 

Το θέμα είναι να μην μείνει σε αυτό όμως...Και άλλος πήγε και το βιβλίο είχε σφραγίδες ψεύτικες...Επίσης δες το εσωτερικό του αμαξιού και κρίνε αν ταιριάζει με την ηλικία του και τα km του. Τιμόνι, καθίσματα, ταπετσαρίες ότι από την πολυχρησία ξεφτίζει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...