Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


dreamacid
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

7 ώρες πριν, aektzhs 1 said:

Σήμερα ήταν η τελευταία ομιλία του κ Μιχάλη Τσαμάζ ως πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου εταιρειών ΟΤΕ στα πλαίσια της τακτικής γενικής συνέλευσης μετοχών,την 72η για την ακρίβεια και μιλώντας στους δημοσιογράφους. Ουσιαστικά σήμερα έκλεισε ο 14ετης κύκλος του στο τιμόνι του μεγαλύτερου τηλεπικοινωνιακού ομίλου της χώρας που οι επενδύσεις του αποτελούν περίπου το 60 τοις εκατό του κλάδου και σε μία πολύ δύσκολη εποχή για την χώρα και την οικονομία γενικά εξέλθξε και μεγάλωσε τον Όμιλο εταιρειών ΟΤΕ. Ευχαρίστησε την ομάδα του και εξέφρασε την πεποίθηση ότι η νέα διοίκηση θα μεγαλώσει ακόμα περισσότερο τον όμιλο. Τυπικά η θητεία ολοκληρώνεται την Κυριακή,ενώ σήμερα ορίστηκε και το νέο ΔΣ που θα πλαισιώσει τον κ. Κώστα Νεμπή

Σχόλιο δικό μου:Από τους πιο επιτυχημένους στον κλάδο και πραγματικά ότι παθογένειες κληρονόμησε από τον προκάτοχό του(και γενικά τους προκατόχους του)της αντιμετώπισε πολύ καλά(εξαιρετικά σε κάποιες περιπτώσεις)και πιστεύω ότι η φιλοσοφία του σε μερικά πράγματα πρέπει οπωσδήποτε να γίνει οδηγός για τον νέο πρόεδρο και το νέο διοικητικό συμβούλιο

https://www.capital.gr/epixeiriseis/3822505/ote-akurosi-5-3-ekat-idion-metoxon-eklogi-neou-10melous-ds/

Ας ελπίσουμε η νέα διοίκηση να μην ακριβύνει τα πάντα. 

κοσμοτεονλι

Link to comment
Share on other sites

Έχει πέσει το τηλεφωνικό κέντρο της cosmote? Προσπαθώ να καλέσω σε 13888 και 13788 και δεν μπορώ 

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, Gv2008 said:

Έχει πέσει το τηλεφωνικό κέντρο της cosmote? Προσπαθώ να καλέσω σε 13888 και 13788 και δεν μπορώ 

Είναι που άλλαξε από σήμερα ηγεσία και ΔΣ😅😅😅😅

Edited by aektzhs 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, aektzhs 1 said:

Είναι που άλλαξε από σήμερα ηγεσία και ΔΣ😅😅😅😅

Καλούν όλοι για τα συγχαρητήρια τον νέο CEO

image.png.238dacce22179ac59d032809ef112844.png

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα η επικοινωνία είναι ανέφικτη. Κρίμα και ηθελα να συγχαρώ κι εγώ τον Κωστακη

Link to comment
Share on other sites

Προετοιμάζει νεα πλάνα ο Κωστάκης 🫠

https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/epixeiriseis/to-minima-tou-kosta-nempi-gia-tin-epomeni-imera-tou-ote/

21 ώρες πριν, Gv2008 said:

Ακόμα η επικοινωνία είναι ανέφικτη. Κρίμα και ηθελα να συγχαρώ κι εγώ τον Κωστακη

Θα βάζει άλλον ήχο αναμονής 😂

Δεν έκανε σύνδεση με εκπρόσωπο δηλαδή? 

Edited by elkons
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, elkons said:

Προετοιμάζει νεα πλάνα ο Κωστάκης 🫠

https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/epixeiriseis/to-minima-tou-kosta-nempi-gia-tin-epomeni-imera-tou-ote/

Θα βάζει άλλον ήχο αναμονής 😂

Δεν έκανε σύνδεση με εκπρόσωπο δηλαδή? 

Ήταν απλά νεκρό 

Απαράδεκτοι εκεί στο 13888… Στην αναμονή εδώ και μισή ώρα για να συνδεθώ με έναν εκπρόσωπο 

 

IMG_2719.png

Είμαι στα 51 λεπτά και ακόμα δεν έχουν απαντήσει 

Μια ώρα και συνεχίζουμε 

 

IMG_2727.png

Link to comment
Share on other sites

Είναι τραγικό, τέτοια αναμονή συμβαίνει μόνο σε αυτήν την εταιρεία και δυστυχώς δεν έχει γίνει κάτι για να επιλυθεί εδώ και χρόνια.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, p_k said:

Είναι τραγικό, τέτοια αναμονή συμβαίνει μόνο σε αυτήν την εταιρεία και δυστυχώς δεν έχει γίνει κάτι για να επιλυθεί εδώ και χρόνια.

Πήρα και ζήτησα σύνδεση με την κινητή. Στη μια ώρα και 12 λεπτά χωρίς να έχει γίνει σύνδεση έκλεισε. Αμέσως μετά ξαναπήρα και ζήτησα σύνδεση με σταθερή. Σε 2 λεπτά συνδέθηκα. Εξυπηρετήθηκα άμεσα από έναν πολύ ευγενικό και βοηθητικό υπάλληλο ο οποίος κατανόησε και έλυσε ένα πρόβλημα που είχα με τον λογαριασμό και οι περισσότεροι αδυνατούσαν να κατανοήσουν πλήρως. Αμέσως μετά του ζήτησα να με συνδέσει εκείνος με την κινητή και σε 5 λεπτά συνδέθηκα. Τώρα τι συμβαίνει με τις αδιανόητες καθυστερήσεις ειδικά στην καρτοκινητή της cosmote δεν ξερω, αλλα θα πρέπει να το δουν

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, το μεσημέρι υπήρξε μια διακοπή σε όλο τον Μύτικα και Βασιλικό.  Όλοι δεν είχαμε ίντερνετ ήταν ανοιχτό μόνο το Power και DSL ενώ η 102041 σταμάτησε να εκπέμπει σήμα!. Πήρα τηλέφωνο το 13888 με εξυπηρέτησε απλά το ρομπότ 💀 έδωσε μόνο στα συμβόλαια εμένα και συζύγου από 30GB για 7 ημέρες ενω στα καρτοκινητά των παιδιών Τ Ι Π Ο Τ Α. Όπως πιάνω κουβέντα με τον γείτονα μίλησε τον εξυπηρέτησαν και του έδωσαν στον κάθε αριθμό που ήθελε 10GB για ένα μήνα.  Μετά από 1 ώρα έγινε η αποκατάσταση λοιπόν, πήρα τηλέφωνο να βάλουν και στα καρτοκινητά των παιδιών λόγω βλάβης καθώς κατά την διάρκεια της βλάβης δεν είχαν ίντερνετ και μου ζήτησαν τα τηλέφωνα τα έδωσα και τι κάνει λέει δήλωσε γενική βλάβη δικτύου.  Της εξηγώ λοιπόν πως έχει αποκατασταθεί αλλά πρέπει να μπουν καθώς δεν είχαν ίντερνετ και στην τελική για μια vdsl 50 δίνω 33€ ... μου λέει μετά από 6λ πως <<Λυπάμαι πολύ , δεν μπορούμε να γνωρίζουμε χρόνο απόδοσης, και έγκριση για δωρεάν παροχές .>> μέχρι τώρα δεν ήρθε τίποτα.. συγνώμη για ολο αυτό το κείμενο αλλά πραγματικά τι να κάνω 33€ 50αρα vdsl είναι ΠΑΝΆΚΡΙΒΑ και χρωστούν τα GB της βλάβης 

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, elkons said:

Καλησπέρα, το μεσημέρι υπήρξε μια διακοπή σε όλο τον Μύτικα και Βασιλικό.  Όλοι δεν είχαμε ίντερνετ ήταν ανοιχτό μόνο το Power και DSL ενώ η 102041 σταμάτησε να εκπέμπει σήμα!. Πήρα τηλέφωνο το 13888 με εξυπηρέτησε απλά το ρομπότ 💀 έδωσε μόνο στα συμβόλαια εμένα και συζύγου από 30GB για 7 ημέρες ενω στα καρτοκινητά των παιδιών Τ Ι Π Ο Τ Α. Όπως πιάνω κουβέντα με τον γείτονα μίλησε τον εξυπηρέτησαν και του έδωσαν στον κάθε αριθμό που ήθελε 10GB για ένα μήνα.  Μετά από 1 ώρα έγινε η αποκατάσταση λοιπόν, πήρα τηλέφωνο να βάλουν και στα καρτοκινητά των παιδιών λόγω βλάβης καθώς κατά την διάρκεια της βλάβης δεν είχαν ίντερνετ και μου ζήτησαν τα τηλέφωνα τα έδωσα και τι κάνει λέει δήλωσε γενική βλάβη δικτύου.  Της εξηγώ λοιπόν πως έχει αποκατασταθεί αλλά πρέπει να μπουν καθώς δεν είχαν ίντερνετ και στην τελική για μια vdsl 50 δίνω 33€ ... μου λέει μετά από 6λ πως <<Λυπάμαι πολύ , δεν μπορούμε να γνωρίζουμε χρόνο απόδοσης, και έγκριση για δωρεάν παροχές .>> μέχρι τώρα δεν ήρθε τίποτα.. συγνώμη για ολο αυτό το κείμενο αλλά πραγματικά τι να κάνω 33€ 50αρα vdsl είναι ΠΑΝΆΚΡΙΒΑ και χρωστούν τα GB της βλάβης 

Εγώ έχω πει παλιότερα ότι θα έπρεπε να υπάρχει ρύθμιση στο συμβόλαιο που να αναφέρει ανάλογα με το χρόνο που κόβεται η υπηρεσία, να ανταμείβεσαι σε χρηματικό ποσό. Όμως όπως είπαν και οι συμφορουμίτες, αυτά δεν γίνονται.

Συνεπώς από τη στιγμή που δεν υπέγραψες κάτι τέτοιο, δεν μπορείς και να το απαιτήσεις κιόλας. Και πάλι καλά να λες που σου δώσανε τα 30GB για τις συνδέσεις.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Teiresias_ said:

Εγώ έχω πει παλιότερα ότι θα έπρεπε να υπάρχει ρύθμιση στο συμβόλαιο που να αναφέρει ανάλογα με το χρόνο που κόβεται η υπηρεσία, να ανταμείβεσαι σε χρηματικό ποσό. Όμως όπως είπαν και οι συμφορουμίτες, αυτά δεν γίνονται.

Συνεπώς από τη στιγμή που δεν υπέγραψες κάτι τέτοιο, δεν μπορείς και να το απαιτήσεις κιόλας. Και πάλι καλά να λες που σου δώσανε τα 30GB για τις συνδέσεις.

Μόνο που ο γείτονας έχει μια απλή 24 άρα που την πληρώνει οπότε του καπνίσει έχει 3 καρτοκινητά τα οποία δεν δίνει μεγάλη σημασία,δεν έχει καν συμβόλαιο και δεν πληρώνουμε το ίδιο. Για την βλάβη του έδωσαν 10GB για τον κάθε αριθμό που επιθυμούσε ενώ σε εμένα που πληρώνω τα πάντα στην ώρα τους μου έδωσαν καρύδια μιλούσα με το ρομπότ 

Μάλλον δεν με θέλει η Cosmote βλέπω 

Edited by elkons
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, elkons said:

Μόνο που ο γείτονας έχει μια απλή 24 άρα που την πληρώνει οπότε του καπνίσει έχει 3 καρτοκινητά τα οποία δεν δίνει μεγάλη σημασία,δεν έχει καν συμβόλαιο και δεν πληρώνουμε το ίδιο. Για την βλάβη του έδωσαν 10GB για τον κάθε αριθμό που επιθυμούσε ενώ σε εμένα που πληρώνω τα πάντα στην ώρα τους μου έδωσαν καρύδια μιλούσα με το ρομπότ 

Μάλλον δεν με θέλει η Cosmote βλέπω 

Αν εκτιμούσαν τους καλούς πελάτες, δεν θα κάνανε προσφορές μόνο σε πελάτες που έρχονται από αλλά δίκτυα.

Link to comment
Share on other sites

οι υποχρεώσεις των παρόχων προς τους καταναλωτές απορρέουν από το κανονιστικό πλαίσιο της Ε.Ε.Τ.Τ.

όσο αναφορά τις βλάβες στη σελίδα https://www.eett.gr/docs/non-knowledgebase/tilefonia-amp-diadiktyo/vlaves/ της Ε.Ε.Τ.Τ. αναφέρει:

Quote

3. Θα πληρώσω πάγιο για το διάστημα που διήρκεσε η βλάβη;
Εάν η βλάβη προκάλεσε διακοπή των παρεχόμενων υπηρεσιών και διήρκεσε πάνω από δύο εργάσιμες ημέρες από τη δήλωσή της, η εταιρεία οφείλει να πιστώσει το μέρος του παγίου που αντιστοιχεί στη χρονική περίοδο της διακοπής. Η υποχρέωση αυτή δεν ισχύει σε περίπτωση που η βλάβη οφείλεται είτε σε υπαιτιότητα δική σας ή τρίτου προσώπου, είτε σε λόγους ανωτέρας βίας.
Η πίστωση πραγματοποιείται από την εταιρεία αυτομάτως, σε επόμενο λογαριασμό εντός τετραμήνου από την άρση της βλάβης, χωρίς να απαιτείται η υποβολή σχετικής αίτησης. Στον λογαριασμό πρέπει να αναγράφεται ευκρινώς η πίστωση και η χρονική περίοδος της διακοπής.

4. Δικαιούμαι αποζημίωσης σε περίπτωση που καθυστερεί η αποκατάσταση της βλάβης;
Η ΕΕΤΤ δεν έχει αρμοδιότητα να επιδικάζει αποζημιώσεις για οποιαδήποτε ζημία ή ηθική βλάβη.
Έχετε δικαίωμα να διεκδικήσετε δικαστικώς αποκατάσταση οποιασδήποτε ζημίας ή ηθικής βλάβης λόγω ελλιπούς/ελαττωματικής κατασκευής, εγκατάστασης, συντήρησης ή λειτουργίας του δικτύου, των παρεχόμενων υπηρεσιών ή του εξοπλισμού. Επισημαίνεται ότι η αδικαιολόγητη διακοπή του δικτύου και των υπηρεσιών συνεπάγεται δικαίωμα αποζημίωσης.

όλα τα υπόλοιπα... 30GB για 7 μέρες ή 10GB για 30 μέρες δεν είναι παρά δωράκια για να μένουν οι πελάτες ευχαριστημένοι. ευπρόσδεκτα μεν... αλλά δεν μπορείς να τα διεκδικήσεις με κανένα τρόπο!

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, arjuna said:

όλα τα υπόλοιπα... 30GB για 7 μέρες ή 10GB για 30 μέρες δεν είναι παρά δωράκια για να μένουν οι πελάτες ευχαριστημένοι. ευπρόσδεκτα μεν... αλλά δεν μπορείς να τα διεκδικήσεις με κανένα τρόπο!

Και γιατί να τα δώσει στον άλλον που είναι 1.5 χρόνο και εγώ 24 ΧΡΟΝΙΆ 

Link to comment
Share on other sites

Πόσο διήρκεσε η βλάβη;

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Serafeim1981 said:

Πόσο διήρκεσε η βλάβη;

1.5 ώρα επίσης δεν είχα σήμα έλεγε Ε επειδή είχε σταματήσει ο σταθμός να λειτουργεί 

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, aektzhs 1 said:

Μεγάλη διάκριση για την Cosmote(επί Τσαμάζ καταγράφηκε):

https://techmaniacs.gr/cosmote-to-ena-apo-ta-molis-3-kalytera-diktya-kinitis-pagkosmios/

Μπήκε ο Νεμπής και θέλει να μας δείξει την Cosmote σε εκδοχή telekom . Έχουν ξεκινήσει πάλι δυναμικά οι διαφημίσεις που διαφημίζουν την σταθερή μέσω ίνας και γενικά το δίκτυο της Cosmote 

Πάντως θετικές εξελίξεις προς Cosmote και Nova ενώ η Vodafone αθόρυβη 

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, elkons said:

Μπήκε ο Νεμπής και θέλει να μας δείξει την Cosmote σε εκδοχή telekom . Έχουν ξεκινήσει πάλι δυναμικά οι διαφημίσεις που διαφημίζουν την σταθερή μέσω ίνας και γενικά το δίκτυο της Cosmote 

Πάντως θετικές εξελίξεις προς Cosmote και Nova ενώ η Vodafone αθόρυβη 

Εγώ προσωπικά δεν πολυ βλέπω διαφημίσεις από telecom operators στην TV. Τώρα είδα αυτήν την νέα της πράσινης,αλλά οκ δεν παίζει και πολύ 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το "μέλος του ομίλου Telekom" στις νέες διαφημίσεις, μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί.

Καθοριστική σημασία θα παίξει στην πιθανή αλλαγή ονόματος, η στάση της Ελληνικής Κυβέρνησης, μιας και το Δημόσιο με ποσοστό κοντά στο 9% και μέλη στο ΔΣ στον ΟΤΕ και με βάση το καταστατικό, έχει δικαίωμα βέτο σε αλλαγή ονομασίας της εταιρείας.

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, 

Πήρα στον πατέρα μου ένα Galaxy A05s ώστε να είναι καλύτερα σε σύγκριση με ένα Redmi 9A που κολλούσε όλη την ώρα και γενικά δεν είναι απαιτητικός χρήστης. Έβαλα την σιμ του αλλά οι κλήσεις δεν ήταν HD+πάρα μόνο HD. Έβαλα την δική μου sim έκανε μια χαρά κλήσεις HD+. Τώρα φταίει η σιμ ? Ή ο πάροχος? Και οι 2 COSMOTE έχουμε. Επίσης έχει λίγο διαφορετικό τηλεφωνητή, < ο συνδρομητής που καλέσατε είναι κατηλημένος μετά τον χαρακτηριστικό ήχο αφήστε μυνημα > και έχει ένα Sim toolkit που δν είχε με την sim μου .

17201893160221472610018809265681.thumb.jpg.feacd2115fe99ad81116912e68f1ec3e.jpg

τώρα τι φταίει η sim ή ο πάροχος? Τι πρέπει να κάνω?

 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, elkons said:

Καλησπέρα, 

Πήρα στον πατέρα μου ένα Galaxy A05s ώστε να είναι καλύτερα σε σύγκριση με ένα Redmi 9A που κολλούσε όλη την ώρα και γενικά δεν είναι απαιτητικός χρήστης. Έβαλα την σιμ του αλλά οι κλήσεις δεν ήταν HD+πάρα μόνο HD. Έβαλα την δική μου sim έκανε μια χαρά κλήσεις HD+. Τώρα φταίει η σιμ ? Ή ο πάροχος? Και οι 2 COSMOTE έχουμε. Επίσης έχει λίγο διαφορετικό τηλεφωνητή, < ο συνδρομητής που καλέσατε είναι κατηλημένος μετά τον χαρακτηριστικό ήχο αφήστε μυνημα > και έχει ένα Sim toolkit που δν είχε με την sim μου .

17201893160221472610018809265681.thumb.jpg.feacd2115fe99ad81116912e68f1ec3e.jpg

τώρα τι φταίει η sim ή ο πάροχος? Τι πρέπει να κάνω?

 

Πρώτο,τοσυγκεκριμένο toolkit το έχουν όλοι οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας σε όλες τις συσκευές. Προφανώς θα ήταν κάπου κρυμμένο καλά στην προηγούμενη συσκευή του. Τώρα εάν η sim σου αρκετά μεταγενέστερη του πατέρα σου ίσως να μην το έχει. Έτσι και αλλιώς δεν είναι κάτι χρήσιμο,υπήρχε παλιότερα για να μαθαίνεις νέα κλπ με την αντίστοιχη χρέωση. Επίσης σε όλες τις κλήσεις η δική σου sim είχε HD+ κλήσεις;;;;Δοκίμασες την sim του πατέρα σου στην δική σου συσκευή για να δεις αν εκεί έχει HD+ κλήσεις;;;;Όσον αφορά τον διαφορετικό ήχο που λέει για μήνυμα ζήτα από την εταιρεία να σου απενεργοποιήσει τον τηλεφωνητή. Εύχομαι να σε βοήθησα

Μια πιθανή εξήγηση κυρίως για το toolkit και τις κλήσεις είναι η δική σου κάρτα sim να είναι αρκετά νεότερη(φετινή,περσινή)

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, aektzhs 1 said:

Πρώτο,τοσυγκεκριμένο toolkit το έχουν όλοι οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας σε όλες τις συσκευές. Προφανώς θα ήταν κάπου κρυμμένο καλά στην προηγούμενη συσκευή του. Τώρα εάν η sim σου αρκετά μεταγενέστερη του πατέρα σου ίσως να μην το έχει. Έτσι και αλλιώς δεν είναι κάτι χρήσιμο,υπήρχε παλιότερα για να μαθαίνεις νέα κλπ με την αντίστοιχη χρέωση. Επίσης σε όλες τις κλήσεις η δική σου sim είχε HD+ κλήσεις;;;;Δοκίμασες την sim του πατέρα σου στην δική σου συσκευή για να δεις αν εκεί έχει HD+ κλήσεις;;;;Όσον αφορά τον διαφορετικό ήχο που λέει για μήνυμα ζήτα από την εταιρεία να σου απενεργοποιήσει τον τηλεφωνητή. Εύχομαι να σε βοήθησα

Μια πιθανή εξήγηση κυρίως για το toolkit και τις κλήσεις είναι η δική σου κάρτα sim να είναι αρκετά νεότερη(φετινή,περσινή)

Η κάρτα μου ναι είναι περσινή, έβαλα και στη συσκευή μου την σιμ του πάλι δεν είχε HD+ κλήσεις.  Πάντως στη δική μου sim κρυμμένο είναι το Toolkit χωρίς να κάνω κάτι 

Πέρα από τον τηλεφωνητή εάν κάνει απόρριψη σε κάποια κλήση του έρχεται sms δεν ξέρω γιατί.. για τον τηλεφωνητή πρέπει να πάρει το 13888 ή μέσω Cosmote app καπου;

Edited by elkons
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...