Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


dreamacid
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Το ανακάλυψα τυχαία έπειτα απόκ ανεξηγητη απότομη πτώση των MB μου.

 

Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών της Cosmote και μίλησα με έναν αγενεστατο κύριο. Αφού με άφησε 3-4 φορές σε αναμονή μερικά από τα highlights της συζήτησης μας ήταν:

1)"τα MB τα χάνετε επειδή έχετε ανοιχτά τα δεδομένα, πρέπει με κλειστά δεδομένα να χρησιμοποιείτε το Spotify ", του λέω άμα έχω κλειστά τα δεδομένα ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ το απεριόριστο streaming

2)με ρώτησε αν μου ήρθε το μήνυμα ότι πήρα 80MB από το προνομιακό πακέτο για το Spotify, λέω ναι τα πήρα αλλά τι σημασία έχει αυτό. Καμία σοβαρή απάντηση και εδώ

3)στο τέλος του εξήγησα πως το παρατήρησα του λέω χρησιμοποιώ την υπηρεσία εδώ και 1μισο χρόνο και ξέρω πολύ καλά τι μου γίνεται. Και μου λέει να του δώσω τηλ επικοινωνίας να το αναφέρει στην υπηρεσία (αμφιβάλλω αν κατάλαβε το πρόβλημα μου και αν έχει γνώση για την υπηρεσία και το πως λειτουργεί ακριβώς η συγκεκριμένη προσφορά με το Spotify)

 

Αγενης τόνος ειδικά όταν με ρώτησε αν με ήρθε το μήνυμα για τα 80MB. Του λέω εννοείται "γι αυτόν τον μήνα?" (επειδή εχθές μου έλειξε ο δωρεάν μήνας). Και μου λέει "γι αυτόν κύριε Κ., λέτε να εννοούμε για κάποιον άλλον δηλαδή?"

 

Εσείς εκεί στην κοσμοτε συνελθετε λίγο! Βάλτε τους υπαλλήλους σαν να διαβάσουν και να μάθουν λίγο καλύτερα τις "προσφορές" σας αλλιώς κάντε μια αξιολόγηση ποιοι βρίσκονται πίσω από τα τηλέφωνα της εξυπηρέτησης πελατών και μετά κοκορευτειτε για το πόσο καλή εταιρία είστε κλπ. Αυτά είχα να πω. Λύση στο πρόβλημα δεν βρήκα προς το παρόν (έχω χάσει πάνω από 1GB)

 

Ακριβώς το ίδιο. Και μου το ξανάκανε αυτόν τον μήνα. Μου έφαγε και όλα τα MB και ολα τα euro στην κάρτα μέσα σε 15 λεπτα.

Είχα στείλει μειλ τον προηγούμενο μήνα και ορίστε την εξέλιξη:

~~~~~~~~~~~

Καλησπέρα σας, Διατηρώ μια κάρτα cosmote whats-up αποκλειστικά για την υπηρεσία spotify. Στο smartphone που τη χρησιμοποιώ, έχω απενεργοποιήσει οποιεσδήποτε άλλες εφαρμογές που μπορεί να χρησιμοποιούν δεδομένα δικτύου και χρησιμοποιώ αποκλειστικά την εφαρμογή Spotify για να ακούω μουσική. Αυτό το κάνω για περίπου ένα χρόνο και ποτέ δεν είχα κάποιο πρόβλημα με όριο δεδομένων, καθώς τα 80mb για κάθε μήνα από το πακέτο spotify έμεναν ουσιαστικά αχρησιμοποίητα. Πριν απο δύο μέρες μου ήρθε SMS προειδοποίησης για χαμηλό υπόλοιπο δεδομένων. Έλεγξα οτι ήταν απενεργοποιημένες όλες οι υπόλοιπες υπηρεσίες δεδομένων και συνέχισα να χρησιμοποιώ το Spotify. Σήμερα με έκπληξη διαπιστώνω μου ήρθε μηνυμα οτι δεν έχω διαθέσιμο υπόλοιπο στην κάρτα μου, ούτε υπόλοιπα MB. Επιθυμώ να μου εξηγήσετε γραπτώς αναλυτικά, πως προέκυψαν αυτές οι απαράδεκτες χρεώσεις (Μέρα/ώρα/χρήση MB ανα εφαρμογή) και περιμένω να μου πιστώσετε τουλάχιστον 10Ε για την κάρτα που μου χρεώσατε με αυτόν τον ακατανόητο, και αδικαιολόγητο για το 2015, τρόπο. Το κινητό το χρησιμοποιώ αποκλειστικά για spotify και δεν ανοίγω καμία άλλη εφαρμογή. Έχω άλλο smartphone σε άλλο πάροχο για οποιαδήποτε άλλη χρήση, το οποίο σκεφτόμουν να γυρίσω σε cosmote αν έμενα ικανοποιημένος για να μην έχω δύο ξεχωριστά κινητά, αλλά με τέτοιες απαράδεκτες πολιτικές χρεώσεων δεν υπάρχει περίπτωση. Επαναλαμβάνω, η χρήση που κάνω στο κινητό δεν έχει αλλάξει καθόλου τους τελευταίους μήνες, και δεν είχα αντιμετωπίσει ποτέ τέτοιο πρόβλημα. Ευχαριστώ *********

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Αγαπητέ Κύριε ****

 

Σας ευχαριστούμε για το χρόνο που διαθέσατε για να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

 

Σχετικά με το θέμα που αναφέρετε, ότι κατόπιν διενέργειας των απαιτούμενων τεχνικών ελέγχων πιστοποιήθηκε ότι για την υπ.΄αριθ. σύνδεση, πραγματοποιήθηκε χρήση υπηρεσιών (internet), γεγονός που βάσει των στοιχείων τιμολόγησης οδήγησε στην κατανάλωση διαθέσιμου χρηματικού υπολοίπου, καθώς τα δωρεάν ΜΒ για κίνηση Internet εξαντλήθηκαν στις 04/05/2015, 14:38:51.

 

 

E

 

ιδικότερα για την καρτοκινητή σας σύνδεση, υπήρξε ανοιχτό internet session στις 03/05/2015, 15:23:18, όπου έκλεισε στις 04/05/2015, 14:40:46, με συνολική κίνηση όγκου δεδομένων 4,5ΜΒ με χρέωση 4,65€

Είμαστε σε θέση να σας αποστείλουμε αναλυτικό λογαριασμό για το διάστημα που επιθυμείτε (έως και 3 μήνες πριν ), ο οποίος παρέχεται δωρεάν, σε περίπτωση που το επιθυμείτε για να διενεργήσετε τους δικούς σας ελέγχους.

 

Θα χρειαστεί να μας αποστείλετε το αίτημα σας υπογεγραμμένο, συνοδευόμενο από τη φωτοτυπία της ταυτότητας σας καθώς και την διεύθυνση στην οποία επιθυμείτε να τον λάβετε, στον αριθμό fax :210-2511888.

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για να συζητήσουμε ό,τι περαιτέρω επιθυμείτε.

 

Με εκτίμηση,

 

Για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

 

ΧΧΧΧΧ

 

~~~~~~~~~~~

 

Καλησπέρα σας,

 

Σας ευχαριστώ που αφιερώσατε τόσο χρόνο να μου εξηγήσετε πως μου χρεώσατε 4,65€ για 4,5ΜΒ το 2015 (την εποχή του 4G και του γρήγορου απεριόριστου mobile internet κτλ) βάση των στοιχείων τιμολόγησης σας. Θα μπορούσατε να μου περιγράψετε αυτά τα στοιχεία τιμολόγησης;

 

Προσπερνώντας αυτό, θα ήθελα να μου αναλύσετε πως καταναλώθηκαν τα 80mb του πακέτου του spotify τον προηγούμενο μήνα. Η κάρτα sim δε βγήκε απο το κινητό μου και ο μετρητής του κινητού μου δείχνει οτι χρησιμοποιησα μόλις 35ΜΒ εκτός της χρήσης του spotify από τις 7/4 μέχρι και σήμερα (942ΜΒ συνολική χρήση - 907ΜΒ του spotify).

 

Το πακέτο spotify ενεργοποιήθηκε 8/4.

 

Ο μοναδικός τρόπος που μπορεί να έχει γίνει αυτό είναι να μου χρεώσατε και κίνηση του spotify, που είναι δωρεάν, ως κανονικά δεδομένα. Μήπως είναι δωρεάν μόνο το streaming της μουσικής του spotify ενω χρεώνεται λανθασμένα η περιήγηση μέσα στην εφαρμογη; (π.χ μενού, album art που κατεβάζει η εφαρμογή του spotify κτλ)

 

 

Ευχαριστώ. (επισυνάπτεται screenshot με το μετρητή του κινητού)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Αγαπητέ Κύριε *****

 

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, να σας ενημερώσουμε ότι μετά τη διενέργεια νέου τεχνικού ελέγχου πιστοποιήθηκε ότι η αμφισβητούμενη χρήση έχει πραγματοποιηθεί από την σύνδεση με αριθμό κλήσης **** , χωρίς παράλληλα να διαπιστωθεί κάποιο δικτυακό πρόβλημα, ή άλλη παράμετρος που να αιτιολογεί λάθος στην τιμολόγηση.

 

Για δικό σας περαιτέρω έλεγχο μπορείτε να αιτηθείτε ανάλυση λογαριασμού, για το διάστημα που επιθυμείτε (έως και 3 μήνες πριν ), ο οποίος παρέχεται δωρεάν, προκειμένου να διενεργήσετε τους δικούς σας ελέγχους.

 

Για την αποστολή αναλυτικού λογαριασμού θα χρειαστεί να μας αποστείλετε το αίτημα σας υπογεγραμμένο, συνοδευόμενο από τη φωτοτυπία της ταυτότητας σας αναγράφοντας, τον αριθμό της καρτοκινητή σας σύνδεσης καθώς και την διεύθυνση στην οποία επιθυμείτε να τον λάβετε, στον αριθμό fax :210-2511888.

 

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για να συζητήσουμε ό,τι περαιτέρω επιθυμείτε.

 

Με εκτίμηση,

 

Για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

 

ΧΧΧΧ

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Το ποσο κατω κανεις δεν μπορει να στο πει με σιγουρια.Μπορει να σου κοψουν τα μισα μπορει και ενα 20αρικο μπορει και καθολου.Αυτα τα μαθαινει καποιος εφοσον προχωρησει σε φορητοτητα.Ολα τα αλλα ειναι παντα υποθετικα και δεν υπαρχει κατι στανταρ.Λογικα σε αιτησεις φορητοτητας βγαινεις κερδισμενος.
.

Και πως κάνω αίτηση φορητότητος;

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

Το τελευταιο διαστημα εχω γυρισει το κινητο μου σε gsm mode για εξοικονομηση μπαταριας καθως παιζω μονο με chat και ειμαι ικανοποιημενος με E (edge) που πιανει παντου. Σε μερικες κλησεις ομως ακουω τον συνομιλητη μου χαλια, με κοψιματα, χανω συλλαβες, τρεμουλιασμα… ενα χαλι,(αυτοι με ακουνε καλα) επιτοπου κλεινω τη γραμμη και ξαναπαιρνω με 3g mode και η κληση ειναι φοβερη. Αν ξαναπαρω με 2g το προβλημα επιμενει(εννοειται εχω φουλ σημα). Οχι παντα βεβαια. Με 3g δεν θυμαμαι ποτε να εχω συναντησει προβλημα ενω βρισκομαι σε περιοχη με καλη καλυψη.

Εχω διαπιστωσει οτι το προβλημα το εχω εγω καθως μιλαω με standar αριθμους σε διαφορετικες εταιριες και ξερω οτι εχουν καλο σημα.

Edited by skoulikomirmigot
Link to comment
Share on other sites

 

Ο μοναδικός τρόπος που μπορεί να έχει γίνει αυτό είναι να μου χρεώσατε και κίνηση του spotify, που είναι δωρεάν, ως κανονικά δεδομένα. Μήπως είναι δωρεάν μόνο το streaming της μουσικής του spotify ενω χρεώνεται λανθασμένα η περιήγηση μέσα στην εφαρμογη; (π.χ μενού, album art που κατεβάζει η εφαρμογή του spotify κτλ)

 

 

Έχουμε πει τόσες φορές ότι ΜΟΝΟ το Streaming είναι δωρεάν. Η περιήγηση στο πρόγραμμα χρεώνεται. Γι αυτό και η Cosmote δίνει 80MB.

Link to comment
Share on other sites

.

Και πως κάνω αίτηση φορητότητος;

 

Πας στο καταστημα της εταιριας της οποιας θελεις να μεταφερεις τον αριθμο σου.Φυσικα με ταυτοτητα μαζι.

Link to comment
Share on other sites

Που ρε παιδιά το λέει αυτό; Ισχύει όντως; Είναι η πρώτη φορά που το ακούω.

Edit: Δεν ισχύει αυτό που λες:

 

https://www.cosmote.gr/spotify/spotify.portal?_nfpb=true&_pageLabel=FAQ#wlp_FAQ

 

12. Η κίνηση Internet που αφορά στη χρήση της

 

υπηρεσίας Spotify από το κινητό χρεώνεται;Κλείσιμο

H κατανάλωση δεδομένων (data streaming) της υπηρεσίας Spotify είναι δωρεάν αν έχεις ενεργοποιήσει το Προνομιακό Πακέτο ή έχεις 1 μήνα δωρεάν Spotify Premium από την COSMOTE και εφόσον γίνεται χρήση της υπηρεσίας μέσω της σύνδεσης (SIM κάρτα) που έκανες την αρχική ενεργοποίηση. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, η υπηρεσία θα χρεώνεται σύμφωνα με τις χρεώσεις δεδομένων του προγράμματος συμβολαίου σου ή πρόσθετης υπηρεσίας δεδομένων που έχεις ενεργοποιημένη.

 

Σε περίπτωση περιαγωγής (data roaming), ισχύει η πολιτική χρέωσης περιαγωγής για τις συνεργαζόμενες χώρες και δίκτυα. Η πλοήγηση στο site και στην εφαρμογή του Spotify για κινητά τηλέφωνα είναι δωρεάν μόνο εντός Ελλάδας. Στην περίπτωση ανακατεύθυνσης, μέσω της ιστοσελίδας και της εφαρμογής του Spotify, σε άλλες ιστοσελίδες/εφαρμογές η κίνηση δεδομένων χρεώνεται σύμφωνα με την εκάστοτε τιμολογιακή πολιτική της COSMOTE για το πρόγραμμα που χρησιμοποιεί ο συνδρομητής.

Edited by Errik
Link to comment
Share on other sites

Έχουμε πει τόσες φορές ότι ΜΟΝΟ το Streaming είναι δωρεάν. Η περιήγηση στο πρόγραμμα χρεώνεται. Γι αυτό και η Cosmote δίνει 80MB.

Ακριβως,για να μην εχεις χρεωση.

Ακριβώς το ίδιο. Και μου το ξανάκανε αυτόν τον μήνα. Μου έφαγε και όλα τα MB και ολα τα euro στην κάρτα μέσα σε 15 λεπτα.

Είχα στείλει μειλ τον προηγούμενο μήνα και ορίστε την εξέλιξη:

~~~~~~~~~~~

Καλησπέρα σας, Διατηρώ μια κάρτα cosmote whats-up αποκλειστικά για την υπηρεσία spotify. Στο smartphone που τη χρησιμοποιώ, έχω απενεργοποιήσει οποιεσδήποτε άλλες εφαρμογές που μπορεί να χρησιμοποιούν δεδομένα δικτύου και χρησιμοποιώ αποκλειστικά την εφαρμογή Spotify για να ακούω μουσική. Αυτό το κάνω για περίπου ένα χρόνο και ποτέ δεν είχα κάποιο πρόβλημα με όριο δεδομένων, καθώς τα 80mb για κάθε μήνα από το πακέτο spotify έμεναν ουσιαστικά αχρησιμοποίητα. Πριν απο δύο μέρες μου ήρθε SMS προειδοποίησης για χαμηλό υπόλοιπο δεδομένων. Έλεγξα οτι ήταν απενεργοποιημένες όλες οι υπόλοιπες υπηρεσίες δεδομένων και συνέχισα να χρησιμοποιώ το Spotify. Σήμερα με έκπληξη διαπιστώνω μου ήρθε μηνυμα οτι δεν έχω διαθέσιμο υπόλοιπο στην κάρτα μου, ούτε υπόλοιπα MB. Επιθυμώ να μου εξηγήσετε γραπτώς αναλυτικά, πως προέκυψαν αυτές οι απαράδεκτες χρεώσεις (Μέρα/ώρα/χρήση MB ανα εφαρμογή) και περιμένω να μου πιστώσετε τουλάχιστον 10Ε για την κάρτα που μου χρεώσατε με αυτόν τον ακατανόητο, και αδικαιολόγητο για το 2015, τρόπο. Το κινητό το χρησιμοποιώ αποκλειστικά για spotify και δεν ανοίγω καμία άλλη εφαρμογή. Έχω άλλο smartphone σε άλλο πάροχο για οποιαδήποτε άλλη χρήση, το οποίο σκεφτόμουν να γυρίσω σε cosmote αν έμενα ικανοποιημένος για να μην έχω δύο ξεχωριστά κινητά, αλλά με τέτοιες απαράδεκτες πολιτικές χρεώσεων δεν υπάρχει περίπτωση. Επαναλαμβάνω, η χρήση που κάνω στο κινητό δεν έχει αλλάξει καθόλου τους τελευταίους μήνες, και δεν είχα αντιμετωπίσει ποτέ τέτοιο πρόβλημα. Ευχαριστώ *********

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Αγαπητέ Κύριε ****

 

Σας ευχαριστούμε για το χρόνο που διαθέσατε για να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

 

Σχετικά με το θέμα που αναφέρετε, ότι κατόπιν διενέργειας των απαιτούμενων τεχνικών ελέγχων πιστοποιήθηκε ότι για την υπ.΄αριθ. σύνδεση, πραγματοποιήθηκε χρήση υπηρεσιών (internet), γεγονός που βάσει των στοιχείων τιμολόγησης οδήγησε στην κατανάλωση διαθέσιμου χρηματικού υπολοίπου, καθώς τα δωρεάν ΜΒ για κίνηση Internet εξαντλήθηκαν στις 04/05/2015, 14:38:51.

 

 

E

 

ιδικότερα για την καρτοκινητή σας σύνδεση, υπήρξε ανοιχτό internet session στις 03/05/2015, 15:23:18, όπου έκλεισε στις 04/05/2015, 14:40:46, με συνολική κίνηση όγκου δεδομένων 4,5ΜΒ με χρέωση 4,65€

Είμαστε σε θέση να σας αποστείλουμε αναλυτικό λογαριασμό για το διάστημα που επιθυμείτε (έως και 3 μήνες πριν ), ο οποίος παρέχεται δωρεάν, σε περίπτωση που το επιθυμείτε για να διενεργήσετε τους δικούς σας ελέγχους.

 

Θα χρειαστεί να μας αποστείλετε το αίτημα σας υπογεγραμμένο, συνοδευόμενο από τη φωτοτυπία της ταυτότητας σας καθώς και την διεύθυνση στην οποία επιθυμείτε να τον λάβετε, στον αριθμό fax :210-2511888.

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για να συζητήσουμε ό,τι περαιτέρω επιθυμείτε.

 

Με εκτίμηση,

 

Για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

 

ΧΧΧΧΧ

 

~~~~~~~~~~~

 

Καλησπέρα σας,

 

Σας ευχαριστώ που αφιερώσατε τόσο χρόνο να μου εξηγήσετε πως μου χρεώσατε 4,65€ για 4,5ΜΒ το 2015 (την εποχή του 4G και του γρήγορου απεριόριστου mobile internet κτλ) βάση των στοιχείων τιμολόγησης σας. Θα μπορούσατε να μου περιγράψετε αυτά τα στοιχεία τιμολόγησης;

 

Προσπερνώντας αυτό, θα ήθελα να μου αναλύσετε πως καταναλώθηκαν τα 80mb του πακέτου του spotify τον προηγούμενο μήνα. Η κάρτα sim δε βγήκε απο το κινητό μου και ο μετρητής του κινητού μου δείχνει οτι χρησιμοποιησα μόλις 35ΜΒ εκτός της χρήσης του spotify από τις 7/4 μέχρι και σήμερα (942ΜΒ συνολική χρήση - 907ΜΒ του spotify).

 

Το πακέτο spotify ενεργοποιήθηκε 8/4.

 

Ο μοναδικός τρόπος που μπορεί να έχει γίνει αυτό είναι να μου χρεώσατε και κίνηση του spotify, που είναι δωρεάν, ως κανονικά δεδομένα. Μήπως είναι δωρεάν μόνο το streaming της μουσικής του spotify ενω χρεώνεται λανθασμένα η περιήγηση μέσα στην εφαρμογη; (π.χ μενού, album art που κατεβάζει η εφαρμογή του spotify κτλ)

 

 

Ευχαριστώ. (επισυνάπτεται screenshot με το μετρητή του κινητού)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Αγαπητέ Κύριε *****

 

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, να σας ενημερώσουμε ότι μετά τη διενέργεια νέου τεχνικού ελέγχου πιστοποιήθηκε ότι η αμφισβητούμενη χρήση έχει πραγματοποιηθεί από την σύνδεση με αριθμό κλήσης **** , χωρίς παράλληλα να διαπιστωθεί κάποιο δικτυακό πρόβλημα, ή άλλη παράμετρος που να αιτιολογεί λάθος στην τιμολόγηση.

 

Για δικό σας περαιτέρω έλεγχο μπορείτε να αιτηθείτε ανάλυση λογαριασμού, για το διάστημα που επιθυμείτε (έως και 3 μήνες πριν ), ο οποίος παρέχεται δωρεάν, προκειμένου να διενεργήσετε τους δικούς σας ελέγχους.

 

Για την αποστολή αναλυτικού λογαριασμού θα χρειαστεί να μας αποστείλετε το αίτημα σας υπογεγραμμένο, συνοδευόμενο από τη φωτοτυπία της ταυτότητας σας αναγράφοντας, τον αριθμό της καρτοκινητή σας σύνδεσης καθώς και την διεύθυνση στην οποία επιθυμείτε να τον λάβετε, στον αριθμό fax :210-2511888.

 

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για να συζητήσουμε ό,τι περαιτέρω επιθυμείτε.

 

Με εκτίμηση,

 

Για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

 

ΧΧΧΧ

 

Βαζε καθε μηνα 6€(απο καταστημα) και ασε να παιρνει το spotify το 5€...αμα εχεις κατω απο 1€ δεν σε χρεωνει(το χω δοκιμασει με το 0.facebook)

Που ρε παιδιά το λέει αυτό; Ισχύει όντως; Είναι η πρώτη φορά που το ακούω.

Edit: Δεν ισχύει αυτό που λες:

 

https://www.cosmote.gr/spotify/spotify.portal?_nfpb=true&_pageLabel=FAQ#wlp_FAQ

 

12. Η κίνηση Internet που αφορά στη χρήση της

 

υπηρεσίας Spotify από το κινητό χρεώνεται;Κλείσιμο

H κατανάλωση δεδομένων (data streaming) της υπηρεσίας Spotify είναι δωρεάν αν έχεις ενεργοποιήσει το Προνομιακό Πακέτο ή έχεις 1 μήνα δωρεάν Spotify Premium από την COSMOTE και εφόσον γίνεται χρήση της υπηρεσίας μέσω της σύνδεσης (SIM κάρτα) που έκανες την αρχική ενεργοποίηση. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, η υπηρεσία θα χρεώνεται σύμφωνα με τις χρεώσεις δεδομένων του προγράμματος συμβολαίου σου ή πρόσθετης υπηρεσίας δεδομένων που έχεις ενεργοποιημένη.

 

Σε περίπτωση περιαγωγής (data roaming), ισχύει η πολιτική χρέωσης περιαγωγής για τις συνεργαζόμενες χώρες και δίκτυα. Η πλοήγηση στο site και στην εφαρμογή του Spotify για κινητά τηλέφωνα είναι δωρεάν μόνο εντός Ελλάδας. Στην περίπτωση ανακατεύθυνσης, μέσω της ιστοσελίδας και της εφαρμογής του Spotify, σε άλλες ιστοσελίδες/εφαρμογές η κίνηση δεδομένων χρεώνεται σύμφωνα με την εκάστοτε τιμολογιακή πολιτική της COSMOTE για το πρόγραμμα που χρησιμοποιεί ο συνδρομητής.

Και ετσι να ειναι ειναι αδικο να φευγει η καρτα και να μηδενιζεται το υπολοιπο.

Edited by impreza_sti

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να βάλεις ακριβώς 6Ε ; Απο ποιό κατάστημα; Online ανανεώνω εγώ από πειραιώς και δεν έχει 6. Παρα μόνο 5 και 10. Και με το φόρο αν πάρω 5 με μηδενικό υπόλοιπο δε με καλύπτει.
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να βάλεις ακριβώς 6Ε ; Απο ποιό κατάστημα; Online ανανεώνω εγώ από πειραιώς και δεν έχει 6. Παρα μόνο 5 και 10. Και με το φόρο αν πάρω 5 με μηδενικό υπόλοιπο δε με καλύπτει.

Σε καταστημα Γερμανος-Cosmote

ζητας 6€ και σου μενουν μεσα 5,42€.Το spotify ενεργοποιειται αυτοματα,μενουν τα 0,42€.Εγω εχω μεσα πολλες φορες 0,... υπολοιπο.Αλλα π.χ. και 0,05 να εχω μεσα δεν χρεωνομαι και μπαινω κανονικα 0.facebook

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς το ίδιο. Και μου το ξανάκανε αυτόν τον μήνα. Μου έφαγε και όλα τα MB και ολα τα euro στην κάρτα μέσα σε 15 λεπτα.

Είχα στείλει μειλ τον προηγούμενο μήνα και ορίστε την εξέλιξη:

~~~~~~~~~~~

Καλησπέρα σας, Διατηρώ μια κάρτα cosmote whats-up αποκλειστικά για την υπηρεσία spotify. Στο smartphone που τη χρησιμοποιώ, έχω απενεργοποιήσει οποιεσδήποτε άλλες εφαρμογές που μπορεί να χρησιμοποιούν δεδομένα δικτύου και χρησιμοποιώ αποκλειστικά την εφαρμογή Spotify για να ακούω μουσική. Αυτό το κάνω για περίπου ένα χρόνο και ποτέ δεν είχα κάποιο πρόβλημα με όριο δεδομένων, καθώς τα 80mb για κάθε μήνα από το πακέτο spotify έμεναν ουσιαστικά αχρησιμοποίητα. Πριν απο δύο μέρες μου ήρθε SMS προειδοποίησης για χαμηλό υπόλοιπο δεδομένων. Έλεγξα οτι ήταν απενεργοποιημένες όλες οι υπόλοιπες υπηρεσίες δεδομένων και συνέχισα να χρησιμοποιώ το Spotify. Σήμερα με έκπληξη διαπιστώνω μου ήρθε μηνυμα οτι δεν έχω διαθέσιμο υπόλοιπο στην κάρτα μου, ούτε υπόλοιπα MB. Επιθυμώ να μου εξηγήσετε γραπτώς αναλυτικά, πως προέκυψαν αυτές οι απαράδεκτες χρεώσεις (Μέρα/ώρα/χρήση MB ανα εφαρμογή) και περιμένω να μου πιστώσετε τουλάχιστον 10Ε για την κάρτα που μου χρεώσατε με αυτόν τον ακατανόητο, και αδικαιολόγητο για το 2015, τρόπο. Το κινητό το χρησιμοποιώ αποκλειστικά για spotify και δεν ανοίγω καμία άλλη εφαρμογή. Έχω άλλο smartphone σε άλλο πάροχο για οποιαδήποτε άλλη χρήση, το οποίο σκεφτόμουν να γυρίσω σε cosmote αν έμενα ικανοποιημένος για να μην έχω δύο ξεχωριστά κινητά, αλλά με τέτοιες απαράδεκτες πολιτικές χρεώσεων δεν υπάρχει περίπτωση. Επαναλαμβάνω, η χρήση που κάνω στο κινητό δεν έχει αλλάξει καθόλου τους τελευταίους μήνες, και δεν είχα αντιμετωπίσει ποτέ τέτοιο πρόβλημα. Ευχαριστώ *********

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Αγαπητέ Κύριε ****

 

Σας ευχαριστούμε για το χρόνο που διαθέσατε για να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

 

Σχετικά με το θέμα που αναφέρετε, ότι κατόπιν διενέργειας των απαιτούμενων τεχνικών ελέγχων πιστοποιήθηκε ότι για την υπ.΄αριθ. σύνδεση, πραγματοποιήθηκε χρήση υπηρεσιών (internet), γεγονός που βάσει των στοιχείων τιμολόγησης οδήγησε στην κατανάλωση διαθέσιμου χρηματικού υπολοίπου, καθώς τα δωρεάν ΜΒ για κίνηση Internet εξαντλήθηκαν στις 04/05/2015, 14:38:51.

 

 

E

 

ιδικότερα για την καρτοκινητή σας σύνδεση, υπήρξε ανοιχτό internet session στις 03/05/2015, 15:23:18, όπου έκλεισε στις 04/05/2015, 14:40:46, με συνολική κίνηση όγκου δεδομένων 4,5ΜΒ με χρέωση 4,65€

Είμαστε σε θέση να σας αποστείλουμε αναλυτικό λογαριασμό για το διάστημα που επιθυμείτε (έως και 3 μήνες πριν ), ο οποίος παρέχεται δωρεάν, σε περίπτωση που το επιθυμείτε για να διενεργήσετε τους δικούς σας ελέγχους.

 

Θα χρειαστεί να μας αποστείλετε το αίτημα σας υπογεγραμμένο, συνοδευόμενο από τη φωτοτυπία της ταυτότητας σας καθώς και την διεύθυνση στην οποία επιθυμείτε να τον λάβετε, στον αριθμό fax :210-2511888.

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για να συζητήσουμε ό,τι περαιτέρω επιθυμείτε.

 

Με εκτίμηση,

 

Για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

 

ΧΧΧΧΧ

 

~~~~~~~~~~~

 

Καλησπέρα σας,

 

Σας ευχαριστώ που αφιερώσατε τόσο χρόνο να μου εξηγήσετε πως μου χρεώσατε 4,65€ για 4,5ΜΒ το 2015 (την εποχή του 4G και του γρήγορου απεριόριστου mobile internet κτλ) βάση των στοιχείων τιμολόγησης σας. Θα μπορούσατε να μου περιγράψετε αυτά τα στοιχεία τιμολόγησης;

 

Προσπερνώντας αυτό, θα ήθελα να μου αναλύσετε πως καταναλώθηκαν τα 80mb του πακέτου του spotify τον προηγούμενο μήνα. Η κάρτα sim δε βγήκε απο το κινητό μου και ο μετρητής του κινητού μου δείχνει οτι χρησιμοποιησα μόλις 35ΜΒ εκτός της χρήσης του spotify από τις 7/4 μέχρι και σήμερα (942ΜΒ συνολική χρήση - 907ΜΒ του spotify).

 

Το πακέτο spotify ενεργοποιήθηκε 8/4.

 

Ο μοναδικός τρόπος που μπορεί να έχει γίνει αυτό είναι να μου χρεώσατε και κίνηση του spotify, που είναι δωρεάν, ως κανονικά δεδομένα. Μήπως είναι δωρεάν μόνο το streaming της μουσικής του spotify ενω χρεώνεται λανθασμένα η περιήγηση μέσα στην εφαρμογη; (π.χ μενού, album art που κατεβάζει η εφαρμογή του spotify κτλ)

 

 

Ευχαριστώ. (επισυνάπτεται screenshot με το μετρητή του κινητού)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Αγαπητέ Κύριε *****

 

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, να σας ενημερώσουμε ότι μετά τη διενέργεια νέου τεχνικού ελέγχου πιστοποιήθηκε ότι η αμφισβητούμενη χρήση έχει πραγματοποιηθεί από την σύνδεση με αριθμό κλήσης **** , χωρίς παράλληλα να διαπιστωθεί κάποιο δικτυακό πρόβλημα, ή άλλη παράμετρος που να αιτιολογεί λάθος στην τιμολόγηση.

 

Για δικό σας περαιτέρω έλεγχο μπορείτε να αιτηθείτε ανάλυση λογαριασμού, για το διάστημα που επιθυμείτε (έως και 3 μήνες πριν ), ο οποίος παρέχεται δωρεάν, προκειμένου να διενεργήσετε τους δικούς σας ελέγχους.

 

Για την αποστολή αναλυτικού λογαριασμού θα χρειαστεί να μας αποστείλετε το αίτημα σας υπογεγραμμένο, συνοδευόμενο από τη φωτοτυπία της ταυτότητας σας αναγράφοντας, τον αριθμό της καρτοκινητή σας σύνδεσης καθώς και την διεύθυνση στην οποία επιθυμείτε να τον λάβετε, στον αριθμό fax :210-2511888.

 

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για να συζητήσουμε ό,τι περαιτέρω επιθυμείτε.

 

Με εκτίμηση,

 

Για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

 

ΧΧΧΧ

 

 

Αρχικά το streaming στην εφαρμογή δεν χρεώνεται ούτε και η πλοήγηση. Το λέει και στο site της cosmote: ''H κατανάλωση δεδομένων (data streaming), η πλοήγηση στο site καθώς και στην εφαρμογή Spotify, είναι δωρεάν μόνο εντός Ελλάδας και ισχύει για συνδρομητές που έχουν ενεργοποιημένο το Προνομιακό Πακέτο ή τον ένα μήνα δωρεάν Spotify Premium από την COSMOTE και εφόσον γίνεται χρήση της υπηρεσίας μέσω της σύνδεσης (SIM κάρτα) που έγινε η αρχική ενεργοποίηση. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, η υπηρεσία θα χρεώνεται σύμφωνα με τις χρεώσεις δεδομένων του προγράμματος συμβολαίου ή πρόσθετης υπηρεσίας δεδομένων που έχει ενεργοποιημένη ο συνδρομητής.''

Τα 80mb τα παίρνεις απλά για τα χρησιμοποιήσεις όπου αλλού θέλεις. Δηλαδή για την πλοήγηση και το streaming στο spotyfy δεν καταναλώνεις από τα δωρεάν mb. Από τα δωρεάν mb θα καταναλώσεις αν μπεις για παράδειγμα στο youtube ή σε κάποια άσχετη σελίδα από κάποια διαφήμιση που μπορεί να σε οδηγεί το spotify.

Η χρέωση που σου αναφέρουν στο e-mail, τα 4,65Ε για 4,5 mb οφείλεται στο ότι μετά την κατανάλωση των δωρεάν mb η χρέωση για τα καρτοκινητά είναι 1.0332 €/MB.

Προφανώς αφού είχες κλείσει όλες τις εφαρμογές, σου κατανάλωσε το spotify από τα δωρεάν mb και μετά άρχισε να τρώει από την κάρτα (αφού τελείωσαν τα mb) με χρεώση 1.0332 €/MB, γι' αυτό και τελείωσε!

Έλεγξε πάλι αν είναι κλειστές όλες σου οι εφαρμογές (αλλά και πάλι να ήταν ανοιχτές, δεν γνωρίζω κάποια εφαρμογή που να καταναλώνει τόσα mb με το να είναι απλά ανοιχτή, μόνο το εάν παρακολουθείς βίντεο μπορείς να τα φας τόσο γρήγορα), και ζήτα να σου έρθει ο λογαργιασμός στο σπίτι σου. Θα δείς με τον λογαργασμό πότε έγινε αυτή η μεγάλη κίνηση δεδομένων και να βγάλεις άκρη και να τους πάρεις τηλέφωνο με αποδέιξεις. Εάν συνεχίσει αυτό και δεν βρεις το δίκιο σου απλά άλλαξε εταιρεία.

Πάντως αυτό που γράφουν πιο πάνω ισχύει ότι άμα δεν έχεις υπόλοιπο στην κάρτα δεν σου τρώει λεφτά αλλά μπορείς να μπεις zero facebook

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Αρχικά το streaming στην εφαρμογή δεν χρεώνεται ούτε και η πλοήγηση. Το λέει και στο site της cosmote: ''H κατανάλωση δεδομένων (data streaming), η πλοήγηση στο site καθώς και στην εφαρμογή Spotify, είναι δωρεάν μόνο εντός Ελλάδας και ισχύει για συνδρομητές που έχουν ενεργοποιημένο το Προνομιακό Πακέτο ή τον ένα μήνα δωρεάν Spotify Premium από την COSMOTE και εφόσον γίνεται χρήση της υπηρεσίας μέσω της σύνδεσης (SIM κάρτα) που έγινε η αρχική ενεργοποίηση. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, η υπηρεσία θα χρεώνεται σύμφωνα με τις χρεώσεις δεδομένων του προγράμματος συμβολαίου ή πρόσθετης υπηρεσίας δεδομένων που έχει ενεργοποιημένη ο συνδρομητής.''

Τα 80mb τα παίρνεις απλά για τα χρησιμοποιήσεις όπου αλλού θέλεις. Δηλαδή για την πλοήγηση και το streaming στο spotyfy δεν καταναλώνεις από τα δωρεάν mb. Από τα δωρεάν mb θα καταναλώσεις αν μπεις για παράδειγμα στο youtube ή σε κάποια άσχετη σελίδα από κάποια διαφήμιση που μπορεί να σε οδηγεί το spotify.

Η χρέωση που σου αναφέρουν στο e-mail, τα 4,65Ε για 4,5 mb οφείλεται στο ότι μετά την κατανάλωση των δωρεάν mb η χρέωση για τα καρτοκινητά είναι 1.0332 €/MB.

Προφανώς αφού είχες κλείσει όλες τις εφαρμογές, σου κατανάλωσε το spotify από τα δωρεάν mb και μετά άρχισε να τρώει από την κάρτα (αφού τελείωσαν τα mb) με χρεώση 1.0332 €/MB, γι' αυτό και τελείωσε!

Έλεγξε πάλι αν είναι κλειστές όλες σου οι εφαρμογές (αλλά και πάλι να ήταν ανοιχτές, δεν γνωρίζω κάποια εφαρμογή που να καταναλώνει τόσα mb με το να είναι απλά ανοιχτή, μόνο το εάν παρακολουθείς βίντεο μπορείς να τα φας τόσο γρήγορα), και ζήτα να σου έρθει ο λογαργιασμός στο σπίτι σου. Θα δείς με τον λογαργασμό πότε έγινε αυτή η μεγάλη κίνηση δεδομένων και να βγάλεις άκρη και να τους πάρεις τηλέφωνο με αποδέιξεις. Εάν συνεχίσει αυτό και δεν βρεις το δίκιο σου απλά άλλαξε εταιρεία.

Πάντως αυτό που γράφουν πιο πάνω ισχύει ότι άμα δεν έχεις υπόλοιπο στην κάρτα δεν σου τρώει λεφτά αλλά μπορείς να μπεις zero facebook

 

Ωραια τα λες,η καλυτερη παντως λυση ειναι 6 ευρω απο το καταστημα καθε μηνα και αμα τελειωσουν τα 80MB δεν χρεωνεται τιποτα.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρες κυρίες/οι .

Όποιος θέλει να μας πάρει τηλέφωνο συνήθως ακούει τον γνωστό ήχο: ΤΟΥΤ .

Πριν μερικά χρονάκια (λόγο βλακείας) έβαλα μαζί με το ΤΟΥΤ να ακούγεται και ένα άθλιο τραγουδάκι (τότε μου άρεσε).

Θα ήθελα να το βγάλω αλλά πρέπει να ξαναπάρω στον ίδιο τετραψήφιο αριθμό, με αποτέλεσμα να ''φάω'' όλη την κάρτα μου.

Υπάρχει κάποιος τρόπος να γλιτώσω αυτό το ''ξύρισμα''?

Σκέφτηκα με αλλαγή φορητότητας μήπως πάψει να ισχύει, αλλά δεν γνωρίζω αν πιάνει!

 

Βοηθήστε με γιατί δέχομαι καθημερινό κράξιμο από τον περίγυρο που μου τηλεφωνεί. :cry:

Edited by BurningBeard

Siemens C10 - Νokia 3210 - Νokia 3330 WAP - Νokia 3510i - Sharp GX15 VF - SE V800 VF - SE K750i VF - SE X10 Mini pro - Moto G 1gen - Xiaomi Pocopocopocopoco F1 😮 - Huawei Y5 2018 :classic_wacko: - Nothing Phone 1:classic_love:

Link to comment
Share on other sites

Στο λογαριασμό ρε παιδιά φαίνεται πότε ακριβώς και έγινε η χρήση δεδομένων και απο ποιά εφαρμογή; Ξεχωρίζει κίνηση spotify και μη; Αν έγινε χρήση απο κάποια εφαρμογή, έγινε απο κάποια εφαρμογή που να μην καταγράφεται στο data sense του κινητού! Δεν μπορώ να φανταστώ κάποια τέτοια εφαρμογή. Όρίστε μερικά screenshots. Το πακέτο spotify ενεργοποιήθηκε βράδυ 8/6 και τα screenshots είναι 10 λεπτά αφού μου έφαγε όλη την κάρτα.

 

Και όταν τους τα είχα στείλει με μέιλ όλα μου τα βγάζουν ΟΚ. Δηλαδη οτι εγώ τους κοροιδεύω.

Link to comment
Share on other sites

Στο λογαριασμό ρε παιδιά φαίνεται πότε ακριβώς και έγινε η χρήση δεδομένων και απο ποιά εφαρμογή; Ξεχωρίζει κίνηση spotify και μη; Αν έγινε χρήση απο κάποια εφαρμογή, έγινε απο κάποια εφαρμογή που να μην καταγράφεται στο data sense του κινητού! Δεν μπορώ να φανταστώ κάποια τέτοια εφαρμογή. Όρίστε μερικά screenshots. Το πακέτο spotify ενεργοποιήθηκε βράδυ 8/6 και τα screenshots είναι 10 λεπτά αφού μου έφαγε όλη την κάρτα.

 

Και όταν τους τα είχα στείλει με μέιλ όλα μου τα βγάζουν ΟΚ. Δηλαδη οτι εγώ τους κοροιδεύω.

Το συστημα και το fb στα φαγε...

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με το μηδενικό υπόλοιπο το ξέρω, η εφαρμογή συνεχίζει να μου λειτουργεί κανονικά. Απλά

1) Μου τη σπάει να πρέπει να πάω κάθε μήνα σε κατάστημα

2) Μου έχουν ήδη φάει ~10Ε από τις δύο προηγούμενες φορές που έχει γίνει αυτό τα οποία δε με νοιάζουν σαν ποσό αλλά με εκνευρίζουν αφάνταστα παρα πολύ τέτοιου τύπου νταβατζιλίκια.

3) Στην τελική θέλω να έχω υπόλοιπο για καμια κλήση σε ώρα ανάγκης.

4) Βρείτε μου άλλο πάροχο με δωρεάν streaming σε spotify και έχω φύγει χθες. Αλλά παίζουν τα κλασσικά νταβατζιλίκια για να μη μπορείς να πας αλλού.

 

 

----- προσθήκη μηνύματος 104 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Το συστημα και το fb στα φαγε...

 

<1ΜB το ένα

5ΜΒ το άλλο.

Λιγότερο απο 6 ΜΒ.

 

Τα υπόλοιπα 74ΜΒ από το πακέτο του σπότιφαι ποιός μου τα έφαγε ΟΕΟ ?? :ninja::blink::cry:

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Το τελευταιο διαστημα εχω γυρισει το κινητο μου σε gsm mode για εξοικονομηση μπαταριας καθως παιζω μονο με chat και ειμαι ικανοποιημενος με E (edge) που πιανει παντου. Σε μερικες κλησεις ομως ακουω τον συνομιλητη μου χαλια, με κοψιματα, χανω συλλαβες, τρεμουλιασμα… ενα χαλι,(αυτοι με ακουνε καλα) επιτοπου κλεινω τη γραμμη και ξαναπαιρνω με 3g mode και η κληση ειναι φοβερη. Αν ξαναπαρω με 2g το προβλημα επιμενει(εννοειται εχω φουλ σημα). Οχι παντα βεβαια. Με 3g δεν θυμαμαι ποτε να εχω συναντησει προβλημα ενω βρισκομαι σε περιοχη με καλη καλυψη.

Εχω διαπιστωσει οτι το προβλημα το εχω εγω καθως μιλαω με standar αριθμους σε διαφορετικες εταιριες και ξερω οτι εχουν καλο σημα.

 

Μαλλον η Cosmote μπουκωσε...

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Στο λογαριασμό ρε παιδιά φαίνεται πότε ακριβώς και έγινε η χρήση δεδομένων και απο ποιά εφαρμογή; Ξεχωρίζει κίνηση spotify και μη; Αν έγινε χρήση απο κάποια εφαρμογή, έγινε απο κάποια εφαρμογή που να μην καταγράφεται στο data sense του κινητού! Δεν μπορώ να φανταστώ κάποια τέτοια εφαρμογή. Όρίστε μερικά screenshots. Το πακέτο spotify ενεργοποιήθηκε βράδυ 8/6 και τα screenshots είναι 10 λεπτά αφού μου έφαγε όλη την κάρτα.

 

Και όταν τους τα είχα στείλει με μέιλ όλα μου τα βγάζουν ΟΚ. Δηλαδη οτι εγώ τους κοροιδεύω.

Όταν ζητήσεις έντυπο αναλυτικό λογαργιασμό για τους 3 τελευταίους μήνες στην πρώτη σελίδα θα σου γράφει συνοπτικά την κίνησή σου σε ομιλία sms και mb και δίπλα τη χρέωση. Τώρα δεν είμαι σίγουρος αλλά άμα το κάνει όπως στα συμβόλαια θα σου έχει σε ξεχωριστή σειρά τα mb που έκανες εντός παγίου (άρα σε εσένα εντός πακέτου) και σε άλλη σειρά για mb εκτός του πακέτου. Επίσης θα σου έχει τις ημερομηνίες που έβαλες κάρτα και πότε ενεργοποίησες τα πακέτα. Στις επόμενες σελίδες θα σου έχει αναλυτικά την κάθε κίνηση χρεώσιμη είτε μη χρεώσιμη. Για παράδειγμα έχω κάνει μία κλήσε σε whats up και είχα πακέτο call them all 600. Θα μου γράφει την ημερομηνία, την ώρα και την διάρκεια της κλήσης , καθώς και ότι έγινε από το πακέτο call them all 600 (εκεί που λέει υπηρεσία νομίζω θα γράφει call them all 600 κάτι τέτοιο) και την χρέωση που είναι 0Ε. Στον ίντερνετ θα γράφει το πότε μπήκες πόσο δεδομένα έκανες και την χρέωση. Άρα άμα πας στις μέρες που θες θα δεις πόσο κίνηση έκανες και από ποιο σημείο αρχίζει να σε χρεώνει. (Δεν ξέρω αν θα γράφει τόσο αναλυτικά αν έχουν γίνει τα mb σε κάθε σου συνδεση από το πακέτο spotify για να το αποδείξεις πιο εύκολα ή απλώς ότι έκανες ιντερνετ). Πάντως άμα δεις ότι πακέτο το ενεργοποίησες στις 8/6 και σου γράφει ότι έκανες εκείνη την ημέρα μετά από λίγο πάνω από 80 mb και μτ από λίγο σε χρέωσε, τότε στα έφαγε τo spotify. Με τέτοιους υπολογισμούς θα βγάλεις άκρη. Τώρα αμά πάρεις τον λογαργιασμό και δεν μπορείς να καταλάβεις, βγάλε μια screenshot και στείλτην στο forum μπας και βοηθήσουμε. Ο λογαργιαμός έρχεται σε 10 εργάσιμες μέρες στο σπίτι σου!!!

Τώρα η βόνταφον προσφέρει το napster με 5 Ε πακέτο που παρέχει την συνδρομή και 250 mb, αλλά χρεώνει από τα mb το streaming και την πλοήγηση στην εφαρμογή!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με το μηδενικό υπόλοιπο το ξέρω, η εφαρμογή συνεχίζει να μου λειτουργεί κανονικά. Απλά

1) Μου τη σπάει να πρέπει να πάω κάθε μήνα σε κατάστημα

2) Μου έχουν ήδη φάει ~10Ε από τις δύο προηγούμενες φορές που έχει γίνει αυτό τα οποία δε με νοιάζουν σαν ποσό αλλά με εκνευρίζουν αφάνταστα παρα πολύ τέτοιου τύπου νταβατζιλίκια.

3) Στην τελική θέλω να έχω υπόλοιπο για καμια κλήση σε ώρα ανάγκης.

4) Βρείτε μου άλλο πάροχο με δωρεάν streaming σε spotify και έχω φύγει χθες. Αλλά παίζουν τα κλασσικά νταβατζιλίκια για να μη μπορείς να πας αλλού.

 

 

----- προσθήκη μηνύματος 104 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

<1ΜB το ένα

5ΜΒ το άλλο.

Λιγότερο απο 6 ΜΒ.

 

Τα υπόλοιπα 74ΜΒ από το πακέτο του σπότιφαι ποιός μου τα έφαγε ΟΕΟ ?? :ninja::blink::cry:

Τι να κανουμε...προτιμας να σου τρωει το υπολοιπο; Με τα 0,42 μπορεις να κανεις αναπαντητη ή να στειλεις κανα sms για εκτατη αναγκη ;)

Edited by impreza_sti

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Να πεις αυτον που θα δεχεσαι κλησεις να ερθει στην Vodafone....μην κανεις καμια βλακεια κ πας στην Cosmote. Ή αν εχεις δικαρτη συσκευη τοτε βαλε κ ενα νουμερο Cosmote για ομιλια....αν κ γνωμη μου για ομιλια καρασυμφερει η Q.

VODAFONE CU (Huawei Ascend 7)

Triple Play FORTHNET (Σταθερο-Ιντερνετ-NOVA start pack)

Link to comment
Share on other sites

Οταν ξεκινησε ηταν πολυ καλυτερο....μετα κανενα δεν μου αρεσε...ουτε η ιδια εταιρεια απο θεμα χρεωσεων κ εξυπηρετησης.

VODAFONE CU (Huawei Ascend 7)

Triple Play FORTHNET (Σταθερο-Ιντερνετ-NOVA start pack)

Link to comment
Share on other sites

Αν ήσουν θάλασσα του Χατζηγιάννη. :Ρ ευχαριστώ.

Siemens C10 - Νokia 3210 - Νokia 3330 WAP - Νokia 3510i - Sharp GX15 VF - SE V800 VF - SE K750i VF - SE X10 Mini pro - Moto G 1gen - Xiaomi Pocopocopocopoco F1 😮 - Huawei Y5 2018 :classic_wacko: - Nothing Phone 1:classic_love:

Link to comment
Share on other sites

τραγικο απλα. στη θεση σου θα ειχα εξαφανιστει :p

 

βασικα αν δε θες να αλλαξεις εταιρια μονιμα, κανε φορητοτητα σε αλλη και στο καπακι ξαναγυρνα σε αυτην που εισαι

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The title was changed to Πως θα ξεφορτωθώ το παρακάτω spam μήνυμα της Cosmote?
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...