Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


dreamacid
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ναι αυτό ήταν. ευχαριστώ πολύ

 

Με το μαλακό...μην βάλεις όνομα Μπράντ Πιτ στον αποστολέα θα καρφωθείς.

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να μην ήταν ειρωνικό και απαντώ ότι κάποιος ισχυρίστηκε ότι του έστειλα ένα μήνυμα που δεν έστειλα ποτέ και το είχε και σε εικόνα και τρελάθηκα. Για αυτό και ρώτησα
Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να μην ήταν ειρωνικό και απαντώ ότι κάποιος ισχυρίστηκε ότι του έστειλα ένα μήνυμα που δεν έστειλα ποτέ και το είχε και σε εικόνα και τρελάθηκα. Για αυτό και ρώτησα

 

Θεώρησα απλως ότι ήθελες να το χρησιμοποιήσεις. Χούμορ έκανα! Να με συγχωρείς!

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας παιδιά, πήγε χθές ο αδερφός μου στον Γερμανό να πάρει ένα απλό κινητό (20ε) και γενικά δεν γνωρίζει πολλά πράγματα (ούτε τα βασικά μάλλον όπως αποδείχθηκε) και του είπανε εκεί αν ήθελε καρτοσυμβόλαιο και αυτός νόμιζε ότι του είπανε κάρτα και είπε ναι και έβγαλε τελικά καρτοσυμβόλαιο με χρέωση 28ε/μήνα!

 

Το θέμα είναι ότι δεν τα χρειάζεται όλα αυτά που προσφέρει το καρτοσυμβόλαιο και τσάμπα τα χρήματα. Τον ρώτησα και μου είπε ότι δεν μπορεί να το διακόψει και θα ισχύει για δύο χρόνια.. αληθεύει δεν μπορεί να κάνει τίποτα;;

 

 

Αν είναι δυνατόν δηλαδή και τι πο..τηδες είναι και αυτοί; Εντάξει ο άλλος μπορεί να μην ξέρει αλλά να σε χώνουν έτσι σε προγράμματα χωρίς να σου εξηγούν ούτε καν τις χρεώσεις κτλπ;; (μου είπε ότι δεν του είπαν τίποτα για 28/μηνα και γιαυτό μάλλον δέχτηκε)..

Link to comment
Share on other sites

κάλεσε στο 1383 (εξ. πελατών κοσμοτέ) και δες τι ενέργειες μπορείς να κάνεις

 

σε ετήσιο καρτοσυμβόλαιο που είχα στη WIND, μπορούσα να φύγω μετά το πέρας του δίμηνου. έφυγα στο 4μηνο, και πλήρωσα επιπλέον μόνο την "έκπτωση στο πάγιο" που ήταν 2,5 ευρώ ανά μήνα. σύνολο 10 ευρώ πέναλτυ.

Link to comment
Share on other sites

Το 25 ειναι και βγαινει στα 28€.

images?q=tbn:ANd9GcT8OsGmBG7mQ2xUUvI02EsZ1r7MeL6ek1Prw_emqW7zVQoTOtp0
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας.Έχω την εν λόγω συσκευή,η οποία έχει αποκτηθεί στην επιδότηση από τη vodafone με τα χαρακτηριστικά τα οποία συνεπάγονται με αυτό(σήμα vodafone πίσω,επιγραφή μπροστά και προεγκατεστημένο vodafone live).Το χρησιμοποιώ όμως με cosmote what's up.Θέλω να μπαίνω στο 0.facebook δωρεάν.Για να το κάνω αυτό πρέπει να μπω στην εφαρμογή,όχι στην υπηρεσία vodafone live κι ύστερα να πληκτρολογήσω τη διεύθυνση.Όμως όταν πάω να ανοίξω το vodafone live μου λέει «Αποτυχία σύνδεσης ελέγξτε τις ρυθμίσεις κλπ».Έχω στείλει το μήνυμα με τις ρυθμίσεις,είναι εντάξει.Όμως μπορώ να ανοίξω την εφαρμογή vodafone live μόνο όταν έχω διαθέσιμα megabyte.Μάλιστα δεν μου τρώει ούτε megabyte ούτε κάρτα,απλά όταν δεν έχω megabyte μου εμφανίζει το παραπάνω μήνυμα.
Link to comment
Share on other sites

Με διακανονισμο δεν ειναι σιγουρο οτι θα γλυτωσεις χρήματα. Το ισως σιγουρο είναι οτι θα γίνουν δώσεις αναλογα με τις επιλογες που θα σου δώσουν.
Link to comment
Share on other sites

οι ώρες είναι πολύ υποκειμενικό πράγμα (όπως και όλα) για τον καθένα μας.

 

στο θέμα μας, διακονομισμό πληρωμής σε δόσεις πιστεύω μπορείς να κάνεις. για να την γλυτώσεις άγνωστο μιας και δεν είναι τεράστιο το ποσό

 

πάντως το έχουμε πει, πως τα συμβόλαια είναι ύπουλα.

 

το απεριόριστα 20 έχει πάγιο 20 ευρώ (http://www.cosmote.gr/cosmoportal/page/HCP/xml/Personal__contractplans__contractplan_NEW_aperiorista_i_20/section/COSMOTE_Unlimited_Prs)

 

τα υπόλοιπα 114 ευρώ βγήκανε από τις επιπλέον 7 ώρες. υπάρχει ένα υπόλοιπο 66 ευρώ που δεν μας έχεις πει που πήγε.

 

επίσης 7 ώρες=420λεπτά=25.000 δευτερόλεπτα

 

Χρέωση Ομιλίας και video προς Εθνικές Κλήσεις = 0,0055€/δευτ.

 

=138,6 ευρώ

 

ή κάτι έχω κάνει λάθος, ή κάτι δεν μας έχεις πει σωστά

Link to comment
Share on other sites

το απεριόριστα 20 έχει πάγιο 20 ευρώ

τα υπόλοιπα 114 ευρώ βγήκανε από τις επιπλέον 7 ώρες. υπάρχει ένα υπόλοιπο 66 ευρώ που δεν μας έχεις πει που πήγε.

 

επίσης 7 ώρες=420λεπτά=25.000 δευτερόλεπτα

 

Χρέωση Ομιλίας και video προς Εθνικές Κλήσεις = 0,0055€/δευτ.

 

=138,6 ευρώ

 

ή κάτι έχω κάνει λάθος, ή κάτι δεν μας έχεις πει σωστά

 

Ξεχνάς το πάγιο τέλος 18% και το ΦΠΑ άλλα 23%

 

http://www.cosmote.gr/content/el/attached_files/Personal/telos_syndromiton_kinitis_tilefonias.pdf

Edited by anima
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Έxω οικογενειακό πακέτο (20) στην cosmote με δύο αριθμούς. Με το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχω 60ΜΒ δωρεάν τον μήνα για κάθε αριθμό (2 στο σύνολο). Επειδή το άλλο μέλος της οικογένειάς μου δεν μπαίνει στο ιντερνετ, υπαρχει περιπτωση να γίνεται αυτόματη μεταφορά των ΜΒ του στον δικό μου αριθμό ώστε να έχω 120?

 

Δεν γίνεται κάτι τέτοιο απ' όσο ξέρω! Τα ΜΒ και ο δωρεάν χρόνος ομιλίας δεν μεταφέρονται σε άλλους αριθμούς

Link to comment
Share on other sites

Για όσους δε το γνωρίζουν, η cosmote άλλαξε την online εφαρμογή της My Account με την My Cosmote

 

Μπαίνοντας στο My Cosmote βλέπω στο μενού "Οι υπηρεσίες μου" πως έχω ενεργοποιημένες κάποιες υπηρεσίες

πχ "COSMOTE INTERNET MONTHLY PASS 200MB – 5€" , "Υπηρεσία Περιαγωγής" κλπ

πως μπορώ να απενεργοποιήσω ή να αλλάξω κάποια από αυτές?

παλιά με το My Account υπήρχε επιλογή (Check box) για κάθε μία από αυτές. (Ετσι τις ενεργοποίησα κι όλας)

Τώρα με το My Cosmote οι περισσότερες επιλογές έχουν εξαφανιστεί. :confused:

 

-----ΠΡΟΣΘΗΚΗ-----

Ανοιξα και το σχετικό ticket στην cosmote

 

-----ΠΡΟΣΘΗΚΗ-----

Η δημοσιοσχεσίτικη (και μόνο) απάντηση της cosmote

 

Αγαπητέ Κύριε ******, Σας ευχαριστούμε για τον χρόνο που διαθέσατε για να επικοινωνήσετε μαζί μας. Σχετικά με το αίτημα σας, να σας ενημερώσουμε ότι έχει διαβιβαστεί στην αρμόδια υπηρεσία μας. Στο σημείο αυτό να σας ευχαριστήσουμε για την πρωτοβουλία και τον χρόνο που διαθέσατε στην διατύπωση προτάσεων ανάπτυξης των υπηρεσιών της εταιρίας μας. Σας διαβεβαιώνουμε ότι η COSMOTE μεριμνεί συνεχώς για την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, έχοντας ως στόχο την αρτιότερη εξυπηρέτηση των Συνδρομητών της. Για ενεργοποίηση – απενεργοποίηση πρόσθετων πακέτων και υπηρεσιών μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών στον αριθμό 13838. Παραμένουμε στη διάθεση σας για όποια συμπληρωματική πληροφορία ή διευκρίνιση. Με εκτίμηση, Για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, ******* *********

 

-----ΠΡΟΣΘΗΚΗ-----

Ηταν αδύνατο να μην απαντήσω σε ένα τόσο προκλητικά "γειωτικό" μήνυμα

 

Αν και δεν καλύφθηκα απ την απάντηση,

διότι ουσιαστικά μου λέτε ότι μία υπηρεσία που μέχρι τώρα γινόταν ηλεκτρονικά θα πρέπει να γυρίσω 10 χρόνια πίσω και να την κάνω μέσω τηλεφωνήτριας,

εν τουτοις κλείστε το ticket και θα ψάξω για εναλλακτικό τρόπο.

Σας ευχαριστώ,

********

Edited by Yoda
May The Force Be With You...
Link to comment
Share on other sites

... και καλώντας το 1330 θα ορίσεις δύο αριθμούς cosmote με τους οποίους θα μιλάς με 0.01

Φίλε μου μόλις το είδα από το μήνυμά σου. Δεν το είχα πάρει χαμπάρι το συγκεκριμένο πρόγραμμα!!

Το ενεργοποίησα άμεσα!!

 

Εγώ έχω συμβόλαιο cosmote και η κόρη μου cosmocarta!

Τώρα "η μικρή" θα μπορεί να μιλάει μαζί μου σχεδόν τζάμπα!!

:D

May The Force Be With You...
Link to comment
Share on other sites

Επιπλέον στείλε ΕΒ στο 1314 για να πέρνεις το Bonus εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων !
Link to comment
Share on other sites

Επιπλέον στείλε ΕΒ στο 1314 για να πέρνεις το Bonus εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων !

Μόλις το έκανα...Και πάλι σε ευχαριστώ !!!

:) :)

Edited by Yoda
May The Force Be With You...
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια, και ευχαριστω για την φιλοξενια στο Forum σας..

Πιστευω οτι πολλοι συνδρομητες της Cosmote που χρησιμοποιουν What's up πακετα, αντιμετωπιζουν το εξης προβλημα, τα λεπτα τους καταναλονονται πολυ γρηγορα και αναγκαζονται να αγοραζουν αλλη καρτα ανανεωσης, πραγμα ανεπιτρεπτο για μια τετοια εταιρια κινητης τηλεφωνιας που ολοενα και τα μειωνει.

Ψαχοντας ενα τροπο για να μπορεσω να αντιμετοπισω το προβλημα αυτο, βρηκα την παραπανω σελιδα, η οποια παρεχει τα εξης: Δινετε το ποσο που θελετε να πιστωσετε στον λογαριασμο σας κ' εντος 5 ημερων θα λαβατε ενα κωδικο reload it! Ακολουθειτε την τυπικη διαδικασια reload και αυτοματος θα λαβετε το ποσο που καταβαλατε και κερδιζετε 1200' λεπτα, 1200 sms και 1200mb για ενα μηνα.

Πολυ ενδιαφερον,πιστευω πως αξιζει μια δοκιμη, εποφελουμαστε δεν χανουμε τιποτα.

Ευχαριστω για τον χρονο σας...

Περισσοτερες πληροφοριες http://www.cosmoreload.webs.com

Link to comment
Share on other sites

δηλαδή μας λες να εμπιστευτούμε μια προσφορά, που δεν φαίνεται να έχει σχέση με την επίσημη cosmote, που υπάρχει σε μια σελίδα που έχει φτιαχτεί πρόχειρα(ορθογραφικά, δεν εχει τόνους) με κάποιο free πακέτο στο ιντερνετ (χωρίς καν δικό της domain) και στο οποίο μάλιστα λέει κατω κατω:

 

*Προσεξτε για αντιγραφες και υποσχεσεις που δεν προκειται να πραγματοποιηθουν ποτε απο ανωνυμες σελιδες που υπογραφουν σε αυτα που λεγονται με αποτελεσμα να μην εκτελουν επακριβως τα λεγομενα τους. Αυτο εχει ως αντικτυπο να εξαπατα τον χρηστη. Προσωπικα δεν φερουμε καμια ευθυνη για τα παραπανω καθως αναδημοσιεύουμε ηδη υπαρχον αρθρο.

 

το οποίο υπάρχον που είναι αν επιτρέπεται? εκανα copy-paste κομματια του αρθρου στο google και δεν βρηκα κάτι..

 

no offence, αλλά μιας και γράφτηκες σήμερα εδώ και αυτό είναι το πρώτο σου ποστ, φαντάζομαι θα έχεις κάποια σχέση με τη σελίδα..

αν δεν εχεις πες μας αν τους εστειλες λεφτά και αυτα πιστώθηκαν στην κάρτα σου..

 

δεν με ενδιαφέρει τόσο, μιας και έχω σύνδεση, αλλά δεν μου φαίνεται και πολύ αληθινό...

Link to comment
Share on other sites

Στη συσκευή μου υπάρχει ένας λογαριασμός συγχρονισμού με την ονομασία MyPhonebook. Το έχει κάποιος άλλος αυτό στο κινητό του; Έχει κανένας ιδέα τι είναι αυτή η υπηρεσία της cosmote; Το μόνο που μπόρεσα να βρω ήταν το αυτό http://spdfe.cosmote.gr/mypbinfo/. Υπάρχει κάποιος τρόπος να τον διαγράψω;
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι επειδή έχω νούμερο από φορητότητα δεν μου ανοίγει λογαριασμό συνδρομητή ενώ δεν μου στέλνει και αναλυτικό λογαριασμό. Άνοιξα τικετ και απάντησαν πάρε τηλ.. Ξέρετε αν χρεώνουν και πόσο?
Link to comment
Share on other sites

Ξέρετε αν χρεώνουν και πόσο?

0,1237€ ανά κλήση.

 

 

ΒΛΑΚΕΙΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

Οσο είχαμε το My account μπορούσαμε να προσθέτουμε και να αφαιρέσουμε τηλέφωνα τα οποία μας ανήκουν

με τη νέα εφαρμογή MyCosmote ΔΕΝ μπορούμε... Οπότε στέλνω το σχετικό μήνυμα ζητώντας οδηγίες.

 

"Πως μπορώ να προσθέσω στο mycosmote και ένα 2ο αριθμό που έχω για να τον παρακολουθώ κι υτόν? ΕΠΙΣΗΣ θέλω να σας αναφέρω ένα bug στην εφαρμογή mycosmote. *************** ****************** ******************** ******************* **************** ****************** ******************** ********************** ************* ****************"

 

To μέρος του μυνήματος που έχω σβήσει τους αναφέρει ένα exploit που βρήκα στην εφαρμογή τους και μου επιτρέπει να δω τμήμα των ρουτίνων της εφαρμογής. (Για ευνόητους λόγους δε το δημοσιεύω)

 

Η απάντηση που έλαβα (καθήστε κάτω πριν διαβάσετε)

"Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι προκειμένου να προσθέσετε έναν ή περισσότερους αριθμούς που ανήκουν στα προσωπικά σας στοιχεία, στην εφαρμογή My Account επιλέγετε το πεδίο που σας αναφέρει: προσθήκη νέου Αριθμού Σύνδεσης.

Σε περίπτωση που γίνει αποδοχή της εν λόγω αίτησης , έχετε πρόσβαση στον αριθμό που θα προστεθεί και στο ebill αφού τον επιλέξετε κατά την είσοδο στην εφαρμογή

Αναφορικά με την επιλογή του αριθμού κατά την είσοδο στην εφαρμογή και το πρόβλημα που παρουσιάζει, παρακαλούμε όπως γνωστοποιήσετε περισσότερες λεπτομέριες για να ελέγχθει από το τεχνικό τμήμα .

Παραμένουμε στη διάθεση σας για όποια συμπληρωματική πληροφορία ή διευκρίνιση.

Με εκτίμηση,

Για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών,

********** **********"

 

 

και βέβαια... η απάντηση που ξαναέστειλα (ναι έχω υπομονή ο άτιμος....)

 

 

"Τόσο η εφαρμογή my account στην οποία αναφέρεστε όσο και η ebill έχουν καταργηθεί.

Η Εφαρμογή που τις έχει αντικαταστήσει είναι η ΜyCosmote η οποία ΔΕΝ διαθέτει τις επιλογές που μου υποδείξατε.

Παρακαλώ αφού ενημερωθείτε στείλτε μου νεες οδηγίες.

Σχετικά με το "τεχνικό πρόβλημα" που σας ανέφερα δεν είναι δικό μου πρόβλημα αλλά θέμα της εφαρμογής σας.

Πρόκειται για ένα exploit το οποίο συν τοις άλλοις ανοίγει παράθυρο στην εφαρμογή σας στους επίδοξους χάκερς. (Βέβαια αυτό είναι δικό σας πρόβλημα)

Ξαναδιαβάστε το μήνυμά μου και ακολουθήστε βήμα προς βήμα τις οδηγίες και θα δείτε τα ονόματα από τις ρουτίνες της εφαρμογής MyCosmote.

Σας ευχαριστώ και πάλι"

 

 

 

Παρακάλω πολύ τα σχόλιά σας...

May The Force Be With You...
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The title was changed to Πως θα ξεφορτωθώ το παρακάτω spam μήνυμα της Cosmote?
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...