Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


dreamacid
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

προφανως θα ειχαν διαθεσιμο κομματι... αρα δε θα στο κρατησαν απο τη στιγμη που εκανες την αιτηση? Στο διευκρινησαν αυτο?
Link to comment
Share on other sites

προφανως θα ειχαν διαθεσιμο κομματι... αρα δε θα στο κρατησαν απο τη στιγμη που εκανες την αιτηση? Στο διευκρινησαν αυτο?

 

Μου είπαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα...Επειδή ε'ιχα βαρεθεί το τρέξιμο δεν επέμεινα. Ίσως έκανα λάθος. Θα ξαναπεράσω σε 2-3 ημέρες να δω τι γίνεται γιατί η Γλυφάδα πέφτει μακριά...

Link to comment
Share on other sites

Όχι, φίλε μου. Αυτοί που καλώ είναι κανονικοί συνδρομητές που, φυσικά όπως σχεδόν όλοι οι αριθμοί Cote, έχουν ενεργοποιημένο τον τηλεφωνητή, και αν δεν απαντήσουν σε κάποια δευτερόλεπτα(30 νομίζω) με στέλνει εκεί. Αυτό που λέω είναι ότι δεν σε ενημερώνει πριν με το γνωστό "η κλήση σας προωθείται", έτσι ώστε να το κλείσεις αν δεν θέλεις να αφήσεις μήνυμα στον τηλεφωνητή. Απλά τα πράγματα. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: αυτό γίνεται όταν η κλήση γίνεται από ΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ προς COTE. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις λειτουργεί κανονικά η προώθηση. Αυτό εννοώ. Και, συνεχίζει ΚΑΝΟΝΙΚΑ ακόμα και τώρα να το κάνει....:mad: Η ΤΕΛΕΙΑ κλεψιά....

 

 

Δεν συμφωνώ μόλις καλεσα απο κινητο wind τηλεδωνο cosmote και ακουσα κανονικα οτι η κληση προωθητε....

Link to comment
Share on other sites

Μπορώ να κανω νέα σύνδεση επειδή έχω σύνδεση internet on the go?? Συγκεκριμένα για το VAIO ενδιαφέρομαι:)
Link to comment
Share on other sites

Ουδέν σχόλιον... Γιατί, αν το κάνω θα σε τσούξει...

 

 

παιδια εχω βαρεθει να ακουω φαμφαρολογιες. Σαφως και υπάλληλοι του Γερμανου κατα κυριο λογω δεν ξερουν τι τους γινεται. Τρανο παραδειγμα οτι καλουν στην cosmote στα κεντρικα για να ρωτησουν την οποιαδηποτε μ@@@.

Και δεν μπορει να το διαψευσει κανενας αυτο μιας και δουλευω στα κεντρικα της cosmote και μιλαω με χιλιαδες υπαλληλους του γερμανου καθε μερα.

Ακομα πιο τρανο παραδειγμα οτι υπευθηνος καταστηματος Γερμανου πηρε τηλεφωνο στα κεντρικα για να μας τα ¨ψάλει¨ οπως ειπε διοτι ηρθαν σε μια συνδρομητρια τρελες χρεωσεις στον λογαριασμο της. Το ζητουμενο ηταν οτι ειχαν κανει λαθος απο το καταστημα και ενω ειχε καρτα 2in1 (μηδενικο παγιο και c150) μπερδεψαν τις γραμμες και αντι να βαλουν ως πρωτη επιλογη το c150 εβαλαν το μυδενικο.

Και ερωτώ σε αυτη την περιπτωση ποιος έφταιγε? Το καταστημα του Γερμανου? Η ιδια η cosmote ή μηπως η συνδρομητρια?

Link to comment
Share on other sites

Μπορώ να κανω νέα σύνδεση επειδή έχω σύνδεση internet on the go?? Συγκεκριμένα για το VAIO ενδιαφέρομαι:)

 

 

 

Νεα συνδεση μπορεις να κανεις οποτε θες αλλα αν εχεις ηδη συνδεση on the go και δεν εχεις κλεισει 12μηνη ή 21μηνη δεσμευση και θες να κανεις ακυρωση θα χρειαστει να πληρωσεις ποσο απομειωσης.....:)

Link to comment
Share on other sites

Σημερα εκανα αιτηση κι εγω για φορητοτητα..... μου ειπαν οκ οτι εχουν. Ελπιζω να μη μου το ακυρωσουν αργοτερα.
Link to comment
Share on other sites

Ποιά η χρησιμότητα του κωδικού αφού είναι η ίδια η εταιρεία και όχι απλά κάποιος συνεργάτης/αντιπρόσωπος;

 

Υπογραφεις μια αιτηση για την ακυρωση του συμβολαιου και ο κωδικος αυτος χρειαζεται για την αιτηση που θα υπογραψεις.

Link to comment
Share on other sites

Νεα συνδεση μπορεις να κανεις οποτε θες αλλα αν εχεις ηδη συνδεση on the go και δεν εχεις κλεισει 12μηνη ή 21μηνη δεσμευση και θες να κανεις ακυρωση θα χρειαστει να πληρωσεις ποσο απομειωσης.....:)

 

Είναι υποχρεωτικό να πληρώσω πόσο αποζημίωσης για να κάνω νέα σύνδεση; Και πες ότι πληρώνω, πόσα είναι περίπου;

Link to comment
Share on other sites

είναι σίγουρο δηλαδή ότι μετά τους 6 μήνες μπορούμε να πάμε σε όποιο πρόγραμμα θέλουμε; ακόμα και σ΄αυτό με το μηδενικό πάγιο;

ξέρει κανένας τι γίνεται με την αρχική επιδότηση σ αυτή την περίπτωση;

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως με σύνδεσαν αμέσως...Απλά πέρασε κανένα 20λέπτο μέχρι να μου δώσουν τον κωδικό!!
Link to comment
Share on other sites

Πλάκα κάνεις...? Πάρε το καλό: i45 πρόγραμμα και αντιπρόσωπος ( Γερμανός ) ζητούσε ρυθμίσεις για...wapa... Το συμπέρασμα δικό σου... αχαχαχαχαχαχα
Link to comment
Share on other sites

Πλάκα κάνεις...? Πάρε το καλό: i45 πρόγραμμα και αντιπρόσωπος ( Γερμανός ) ζητούσε ρυθμίσεις για...wapa... Το συμπέρασμα δικό σου... αχαχαχαχαχαχα

 

 

Δεν μου κανει τιποτα πλεον εντυπωση! Εχω δει ή μαλλον εχω ακουσει πολυ χειροτερα.....:wacko:

Link to comment
Share on other sites

Όχι, φίλε μου. Αυτοί που καλώ είναι κανονικοί συνδρομητές που, φυσικά όπως σχεδόν όλοι οι αριθμοί Cote, έχουν ενεργοποιημένο τον τηλεφωνητή, και αν δεν απαντήσουν σε κάποια δευτερόλεπτα(30 νομίζω) με στέλνει εκεί. Αυτό που λέω είναι ότι δεν σε ενημερώνει πριν με το γνωστό "η κλήση σας προωθείται", έτσι ώστε να το κλείσεις αν δεν θέλεις να αφήσεις μήνυμα στον τηλεφωνητή. Απλά τα πράγματα. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: αυτό γίνεται όταν η κλήση γίνεται από ΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ προς COTE. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις λειτουργεί κανονικά η προώθηση. Αυτό εννοώ. Και, συνεχίζει ΚΑΝΟΝΙΚΑ ακόμα και τώρα να το κάνει....:mad: Η ΤΕΛΕΙΑ κλεψιά....

Βάλε την κάρτα σου σε άλλο κινητό. Πολλές φορές,όσο και να ακούγεται παράξενο, φταίει το κινητό για το πρόβλημα που αναφέρεις.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ, αλλά δεν τα θυμάμαι!! Φυσικά, έχω ακούσει και πολλά καλά που επίσης δεν θυμάμαι. Οπότε, η λανθασμένη ενημέρωση απο κάποιους που δεν έχουν μάθει απόλυτα τη δουλειά τους ακόμα, δεν είναι ενδεικτική της κατάστασης αλλά

α) Δυστυχώς, το λάθος είναι που μένει,

β) Δηλώσεις του τύπου "βλέπουμε με συμπάθεια τους εργαζόμενους στα καταστήματα Cosmote" δεν αρμόζουν στη περίσταση. Δεν ξέρω τι έχουν πει στα καταστήματα Γερμανός, αλλά νομίζω τουλάχιστον ότι είναι στο ίδιο group, άρα στην ουσία είναι συνάδελφοι και όχι ανταγωνιστές. Αντί λοιπόν να υπάρχει πόρωση και ψευδο-οίκτος, ας γίνει μια προσπάθεια για τη βελτίωση των κακώς κειμένων μπας και εξυπηρετηθεί ακόμα καλύτερα το αγοραστικό κοινό.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ, αλλά δεν τα θυμάμαι!! Φυσικά, έχω ακούσει και πολλά καλά που επίσης δεν θυμάμαι. Οπότε, η λανθασμένη ενημέρωση απο κάποιους που δεν έχουν μάθει απόλυτα τη δουλειά τους ακόμα, δεν είναι ενδεικτική της κατάστασης αλλά

α) Δυστυχώς, το λάθος είναι που μένει,

β) Δηλώσεις του τύπου "βλέπουμε με συμπάθεια τους εργαζόμενους στα καταστήματα Cosmote" δεν αρμόζουν στη περίσταση. Δεν ξέρω τι έχουν πει στα καταστήματα Γερμανός, αλλά νομίζω τουλάχιστον ότι είναι στο ίδιο group, άρα στην ουσία είναι συνάδελφοι και όχι ανταγωνιστές. Αντί λοιπόν να υπάρχει πόρωση και ψευδο-οίκτος, ας γίνει μια προσπάθεια για τη βελτίωση των κακώς κειμένων μπας και εξυπηρετηθεί ακόμα καλύτερα το αγοραστικό κοινό.

 

 

Σιγουρα παντως τα καταστηματα Γερμανος δεν βλεπουν με συμπαθεια τους υπαλληλους της cosmote μαλλον το ακριβως αντιθετο θα ελεγα μιας και εχουν αρκετα να μοιρασουν μεταξυ τους. Κανενας δεν ειπε οτι ολοι οι υπαλληλοι του Γερμανου δεν ξερουν τι τους γινεται,σιγουρα υπαρχουν αξιολογοι υπαλληλοι που κανουν πολυ καλη δουλεια...αλλα δεν αρκουν!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, τελευταία , μάλλον για να βγάλει καλύτερα νούμερα η cote, το έχει παρακάνει... Λοιπόν, αν πάρετε έναν οποιοδήποτε αριθμό Cote και δεν το απαντήσει, χωρίς να σε προειδοποιήσει ότι "η κλήση σας προωθείται", όπως κάνουν όλες οι εταιρίες, σε πετάει κατευθείαν στον τηλεφωνητή και αμέσως σε χρεώνει. Ειδικότερα μετά την αύξηση της ελάχιστης χρέωσης των συμβολαίων σε 45 δευτερόλεπτα, μετατρέπεται σε ληστεία. Αυτά για την 1η εταιρεία κινητής εν Ελλαδι....:shock:

 

Αυτό οφείλεται στο συγκεκριμένο ψηφιακό κέντρο Cote που διαχειρίζεται τη κλήση προς τον συνδρομητή. Υπάρχει σχετική παράμετρος στο λογισμικό που δύναται να απενεργοποιήσει τη δρομολόγηση της κλήσης στη θυρίδα του συνδρομητή εφόσον θα προηγείται το μήνυμα αναγγελίας προώθησης. Υποθέτω ότι έκαναν κάποιες αλλαγές στις δρομολογήσεις κλήσεων b-number analysis και το παραπάνω οφείλεται σε παράληψη ή στην αλλαγή πολιτικής στο συγκεκριμένο θέμα.

Αποκλείω την υπερφόρτωση του συστήματος announcement διότι το σύμπτωμα όπως σε όλες τις περιπτώσεις congestion θα ήταν ο "τριπλός τόνος", το "fast busy" ή στη χειρότερη περίπτωση το drop call.

Link to comment
Share on other sites

Χα! Ο Γερμανος να χαιρεται την εξυπηρετηση του.

Παιρνω χτες τηλεφ. το καταστημα της Νεας Ερυθραιας, με διαβεβαιωνουν οτι εχουν διαθεσιμα VAIO. Πηγαινω απο εκει, κανω αιτηση για φορητοτητα οπου με ξαναδιαβεβαιωνουν οτι εχουν VAIO.

Και σημερα με παιρνουν τηλεφωνο για να μου πουν οτι δεν υπαρχουν διαθεσιμα VAIO.

 

Αντε να βγαλεις ακρη μαζι τους.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ, αλλά δεν τα θυμάμαι!! Φυσικά, έχω ακούσει και πολλά καλά που επίσης δεν θυμάμαι. Οπότε, η λανθασμένη ενημέρωση απο κάποιους που δεν έχουν μάθει απόλυτα τη δουλειά τους ακόμα, δεν είναι ενδεικτική της κατάστασης αλλά

α) Δυστυχώς, το λάθος είναι που μένει,

β) Δηλώσεις του τύπου "βλέπουμε με συμπάθεια τους εργαζόμενους στα καταστήματα Cosmote" δεν αρμόζουν στη περίσταση. Δεν ξέρω τι έχουν πει στα καταστήματα Γερμανός, αλλά νομίζω τουλάχιστον ότι είναι στο ίδιο group, άρα στην ουσία είναι συνάδελφοι και όχι ανταγωνιστές. Αντί λοιπόν να υπάρχει πόρωση και ψευδο-οίκτος, ας γίνει μια προσπάθεια για τη βελτίωση των κακώς κειμένων μπας και εξυπηρετηθεί ακόμα καλύτερα το αγοραστικό κοινό.

ok λοιπον απ οτι καταλαβα διαβαζεις την σκεψη και ξερεις πως αισθανομαι και τι νιωθω για τους εργαζομενους της cosmote.ο καθενας εδω μεσα εκφερει γνωμη για ολα αλλα (ευτυχως)δεν ισχυει κιολας...γνωριζω πολυ καλα την δουλεια μου αλλα ως ανθρωπος μπορει καποια στιγμη να κολησω και να χρειαστω βοηθεια...γιαυτο υπαρχει ειδικη τηλ.εξυπηρετηση αντιπροσωπων.ειναι τοσα πολλα που κανει ενας πωλητης που καποια στιγμη μπορει να κανει καποιο λαθος..ειναι ανθρωπινο.στη ιδια εξυπηρετηση καλουν και οι εργαζομενους σε cosmote καταστηματα..κανεις δεν ειναι αλανθαστος...υπαρχει καποιος?εδω και οι μηχανες κανουν λαθοι..τωρα για τον εργαζομενο στην εξηπηρετηση cosmote που εγραψε αν ειναι οντως στην εξυπηρετηση δειχνει αυτο που ελεγα πριν το οτι μας βλεπουν ανταγωνιστικα...λυπαμαι που μπορει να χρειαστει να του παρω τηλ.καποια στιγμη..πολλες φορες μας δινοντε πληροφοριες απο την εξυπηρετηση που ειναι λανθασμενες τωρα θα πρεπει να κατσω να σας πω τι μου εχει συμβει?(μπορω να γραψω πολλα)αλλα δεν θα το κανω γιατι αυτοθα εδειχνε μικροπρεπεια και κακια...που δεν την εχω...οταν βλεπω ομως ετετοια αντιμετωπιση απο "συναδελφους" μου ρχεται να αρχισω να λεω αλλα οκ υπαρχουν και πολλοι σωστα ατομα στην cosmote....δεν θα πασω στην παγιδα..

 

Σιγουρα παντως τα καταστηματα Γερμανος δεν βλεπουν με συμπαθεια τους υπαλληλους της cosmote μαλλον το ακριβως αντιθετο θα ελεγα μιας και εχουν αρκετα να μοιρασουν μεταξυ τους. Κανενας δεν ειπε οτι ολοι οι υπαλληλοι του Γερμανου δεν ξερουν τι τους γινεται,σιγουρα υπαρχουν αξιολογοι υπαλληλοι που κανουν πολυ καλη δουλεια...αλλα δεν αρκουν!

κοιτα φιλε μου οταν βαζεις εναν δημοσιο υπαλληλο διπλα σε εναν ιδιωτικο και ο δευτερος φερνει καλυτερα αποτελεσματα...ο δημοσιος βλεπει την καρεκλα του να τριζει και δεν μπορει να δικαιολογησει τα λεφτα και τα προνομια που παιρνει ετσι εξαπολυει επιθεση εναντιον του ιδιωτικου...καπιτο?

εγω ως εργαζομενος σε γερμανο δεν εχω να κερδισω κατι απο αυτη την υποτιθεμενη κοντρα...εχω?και τι?

ο εργαζομενος στην cosmote ομως νιωθει να απειλειται η θεση του διοτι η διοικηση θα προτιμησει σε μια περιοδο κρισης να κλησει καταστηματα cosmote αρα θα χασει την θεση του αντι γερμανο...διοτι οτι και να λενε πολλοι εδω μεσα και ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΡΙΘΜΟ ΣΥΝΔΕΣΕΩΝ ΑΠ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ οχι μονο cosmote αλλα και ολων των δικτυων....

Link to comment
Share on other sites

Χα! Ο Γερμανος να χαιρεται την εξυπηρετηση του.

Παιρνω χτες τηλεφ. το καταστημα της Νεας Ερυθραιας, με διαβεβαιωνουν οτι εχουν διαθεσιμα VAIO. Πηγαινω απο εκει, κανω αιτηση για φορητοτητα οπου με ξαναδιαβεβαιωνουν οτι εχουν VAIO.

Και σημερα με παιρνουν τηλεφωνο για να μου πουν οτι δεν υπαρχουν διαθεσιμα VAIO.

 

Αντε να βγαλεις ακρη μαζι τους.

διαθεσιμοτητα καταστηματος η αποθηκης ειδανε?

 

οσοι δεν προλαβατε μη ριχνετε κακιες δεν σας βαλαμε και το μαχαιρι στο λαιμο.....

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, τελευταία , μάλλον για να βγάλει καλύτερα νούμερα η cote, το έχει παρακάνει... Λοιπόν, αν πάρετε έναν οποιοδήποτε αριθμό Cote και δεν το απαντήσει, χωρίς να σε προειδοποιήσει ότι "η κλήση σας προωθείται", όπως κάνουν όλες οι εταιρίες, σε πετάει κατευθείαν στον τηλεφωνητή και αμέσως σε χρεώνει. Ειδικότερα μετά την αύξηση της ελάχιστης χρέωσης των συμβολαίων σε 45 δευτερόλεπτα, μετατρέπεται σε ληστεία. Αυτά για την 1η εταιρεία κινητής εν Ελλαδι....:shock:

αυτο δεν ισχυει ...μαρεσει που εχεις και υφος....

Link to comment
Share on other sites

Εγώ στις 10/12/2009 πήγα στην Cosmote Καλλιθέας, μου επιβεβαίωσαν την προσφορά, αλλά δεν είχαν διαθέσιμο το SE Yari.

Σημείωσαν το τηλέφωνο μου για να με ειδοποιήσουν αλλά τίποτα.

Στις 17/12/2009 ξαναπήγα, με επιβεβαίωσαν ότι έχουν κρατήσει ένα PS3 για μένα, αλλά παρόλο που το Yari μέσω internet είναι διαθέσιμο δεν έχει (??) πάει στο κατάστημα.

Τι να κάνω ?

Να γυρίσω όλα τα καταστήματα Cosmote ?

 

(Έχω τάξει το PS3 και δέχομαι πιέσεις :O)

Γιώργος

Keep on riding...

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The title was changed to Πως θα ξεφορτωθώ το παρακάτω spam μήνυμα της Cosmote?
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...