Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


dreamacid
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

τον αυτόματο τηλεφωνητή του τηλεφώνου του ώστε να μη χρεώνονται αυτοί που τον καλούν και δεν απαντά;
Link to comment
Share on other sites

Και μένα με κάλεσαν μόλις τώρα. Περίεργη τακτική μου φαίνετε πάντως. Πάτησε κανένας το 1 να μας πει τι είναι; Εγώ το έκλεισα.
Link to comment
Share on other sites

Και μένα με κάλεσαν μόλις τώρα. Περίεργη τακτική μου φαίνετε πάντως. Πάτησε κανένας το 1 να μας πει τι είναι; Εγώ το έκλεισα.

Όλες οι απαντήσεις στην ερώτηση σου είναι στην παραπομπή ακριβώς από πάνω από το μήνυμα σου . Κάνεις ένα κλίκ και διαβάζεις

Link to comment
Share on other sites

+359895263950 αυτοι βαρανε αναπαντητες και νομιζουν οτι θα παρουμε πισω ... δεν σφαξανεεεεεεεεε
Link to comment
Share on other sites

τον αυτόματο τηλεφωνητή του τηλεφώνου του ώστε να μη χρεώνονται αυτοί που τον καλούν και δεν απαντά;

 

Πληκτρολόγησε ##002# και κλήση για να απενεργοποιήσεις όλες τις προωθήσεις .

Link to comment
Share on other sites

Εαν μιλάμε για cosmote καλείς την εξυπηρέτηση πελατών και σου το κλείνουν το internet ή στέλνεις ENDDAY στο 1330 ή αγοράζεις πακέτο internet

Το νούμερο εξωτερικου δεν έχει καμμία σχέση , Απολύτως καμμία σχέση .

Link to comment
Share on other sites

γειά σας παιδιά...ελπίζω να γράφω στην σωστή ενότητα του foroum σας ..το πρόβλημα μου αφορά το κινητό που βράχηκε εδώ και καιρό και έχασα τις επαφές μου που ήταν αποθηκευμένες στην μνήμη του τηλεφώνου(όταν έγινε το περιστατικό δεν ασχολήθηκα αμέσως και άφησα ένα χρονικό διάστημα)..(δεν ήταν android)..έχασα κάποια σημαντική επαφή με την οποία επiκoινώνησα τελευταία φορά την πρωτοχρονιά..πήγα τον γερμανό και ζητησα αναλυτικό λογαριασμό για τους τελευταίους 3 μήνες..(κάτοχος καρτοσυμβολαίου cosmote)..αυτό έγινε στις 10 μαρτίου και ελπίζω εντός εβδομάδος να έρθει..κάλεσα την εξυπηρέτηση της cosmote και η κοπέλα μου είπε οτι οι 3 μήνες δεν μετράνε ημερολογιακά αλλά με βάση τους τελευταίους 3 λογαριασμούς..οπότε δεν ξέρω αν θα περιλαμβάνεται η κλήση που είχα κάνει ώστε μέσω αυτής να βρω το νούμερο όταν με το καλό έρθει η αναλυτική κατάσταση..θέλω να ροτήσω αν έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία και αν τυχόν και δεν υπάρχει το νούμερο στον επερχόμενο λογαριασμό μπορούμε να απευθυνθούμε στην cosmote με σκοπό να μας βρεί κλήσεις που είχανε γίνει στο εκάστοτε χρονικό διάστημα??..ειλικρινά συγγνώμη αν σας κούρασα..όποιος μπορεί να απαντήσει τον ευχαριστώ πολύ γιατί καίγομαι..
Link to comment
Share on other sites

Απο την μορφη που εχει...

Μολις πριν ενα τεταρτακι με πηραν απο το εν λογω αριθμο, ημουν μεσα κ δεν το ακουσα καν αν χτυπησε. Γυρναω στο δωματιο, βλεπω μια αναπαντητη με πολλα νουμερα, Googlαρω κ βρεθηκα εδω! Ο,τι να ναι!

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας.

Είμαι συνδρομητής whats up εδώ και χρόνια.

Τον τελευταίο καιρό λόγω υποχρεώσεων, μιλάω πολύ και στέλνω μηνύματα.

Δεν μπορώ να το κάνω σύνδεση, οπότε βολεύομαι με κάρτες.

Βάζω το πακέτο plus, εκείνο που σου δίνει 600 λεπτά και 600 sms προς whats up.

Τις περισσότερες φορές, μετά από 7-8 ημέρες τελειώνουν τα λεπτά. Βάζω πακέτο με 600 λεπτά, ξανά μετά από κάποιες ημέρες ψάχνω sms. Βάζω και τα sms.

Τα εκνευριστικά:

ΔΕΝ είναι ότι με πειράζει η ελάχιστη χρέωση 3 λεπτών και ας είναι η κλήση 20 δευτερόλεπτα.

ΔΕΝ είναι ότι την βρίσκω ακριβή. Δεν με ενοχλεί η τιμή.

 

Το σήμα της cosmote δεν το βρίσκω πουθενά. Στην δουλειά, δεν πιάνει ΚΑΜΙΑ εταιρεία πέραν αυτής. Στο σπίτι, σε μερικά σημεία το ίδιο.

Δοκίμασα καρτοκινητό της Q, αυτό με τα νέα πακέτα που σου δίνει 600 λεπτά με 2 ευρώ και 200 δώρο με ελάχιστη χρέωση ανά δευτερόλεπτο. Πού φθηνότερα, αλλά ΔΕΝ παίρνω ποτέ αναφορά για τα SMS. Δεν πιάνει σημά πουθενά, πρέπει να'μαι σε σημείο καμιά φορά που δεν έχει κοντά ούτε τοίχο. Στο σπίτι για να πιάσει σήμα, μαρτύριο.

 

Ποιος ο λόγος να μην μπορώ να βάλω όσα πακέτα θέλω στo whats up;

Ποιος ο λόγος να έχει όριο 4 πακέτα το μήνα; Λεφτά δεν παίρνουν;

Κοιτούσα μήπως το άλλαζα και το έκανα cosmoκάρτα αλλά απ'ότι είδα έχει τιμές με 0,01ε το λεπτό, δεν έχει πακέτα.

Τι να κοιτάξω;

Link to comment
Share on other sites

Δέχομαι εδώ και μια εβδομάδα κλήσεις από αυτόν τον αριθμό(2111019600) χωρίς να μιλάει κανένας<αναφέρεται στο Internet ότι είναι εξωτερικός συνεργάτης της forthnet>>

Υπάρχει τρόπος να μην δέχομαι καν αυτές τις κλήσεις έχω εγκαταστήσει ένα πρόγραμμα μέσω android((blacklist))αλλά και πάλι τις εμφανίζει σαν απορριπτέες η τις στέλνει στον τηλεφωνητή??

Στο σταθερό μου είπαν από την forthnet ότι θα μπλοκάρουν τις κλήσεις((για να δούμε αν θα το κάνουν βέβαια..))

Link to comment
Share on other sites

Aν κάνεις συχνές και μικρές κλήσεις το μόνο που σου απομένει από κοσμοτέ μεριά είναι ο frog. Αλλά πάντα εντός πακέτου. Έκανε και αυτός ότι και η q και προσφέρει το πακέτο των 60 λεπτών με 3 ευρώ και με ελάχιστη διάρκεια κλήσης το δευτερόλεπτο! Μπορείς να το ενεργοποιήσεις μόνο 4 φορές το μήνα όμως και αυτό, ενώ για πακέτα προς κοσμοτέ δεν υπάρχουν μην ψάχνεις... http://www.frogmobile.gr

Η κοσμοκάρτα δεν νομίζω να σε βολέψει γιατί τα πακέτα της είναι 3λεπτα και δίνουν μόνο 200 λεπτά.

Άλλη λύση, να πάρεις 2ο wu! :worry:

Link to comment
Share on other sites

Eφόσον τα λεφτά λες ότι δεν είναι το πρόβλημα και θες να παραμείνεις σε κάρτα, εξέτασε και τη λύση ενός δεύτερου αριθμού wu. Έτσι θα έχεις επιπλέον 4 πακέτα που θα μπορείς να ενεργοποιήσεις με τα 600'. 8 πακέτα*600=4800' προς wu για ένα μήνα. Αν δεν σε καλύπτουν ούτε αυτά, δοκίμασε ως δεύτερη σιμ ένα φρογκ που δίνει 60 καθαρά λεπτά ομιλίας χωρίς ελάχιστη διάρκεια με 3Ε. Όλα αυτά με δεδομένο ότι θα έχεις 2 σιμ. Με τη χρήση που κάνεις και το όριο των 4 πακέτων, δεν σου αρκεί μία σιμ. Η απάντηση λοιπόν στο μετά το wu τι...είναι "ένα ακόμη whatsup". :)
Link to comment
Share on other sites

Τα 4 πακέτα το μήνα είναι για 4 ίδια πακέτα.

Γιατί δεν ενεργοποιείς άλλα 4 από τα πακέτα προς όλους που έχουν 100 λεπτά προς όλους και 400 προς Whatsup ;;

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας.

 

Εχω απορια, εχουμε το hd voice εδω και μηνες που εχει επιτελους μεγαλυτερο φασμα συχνοτητων και καταλαβαινουμε καλυτερα τι λεει ο αλλος αλλα το θεμα ειναι οτι γραφουν πως μονο συγκεκριμενες συσκευες το υποστηριζουν το hd voice, αφου ομως ολα τα κινητα android στο hardware της καρτα ηχου υπορτηριζουν ADC με δειγματοληψια απο 8KHz - 48KHz και απο οτι εχω δει το hd voice χρησιμοποιει codec AMR-WB (Wideband).

Kαι η απορια μου ειναι γιατι λενε οτι θεμα hardware ενω ειναι θεμα codec (software) ?

Edited by KnightRider1
Link to comment
Share on other sites

Αν μιλάμε για μονάχα φωνή δεν υπάρχει διαφορά καμία από την τηλεφωνία που είχαμε μέχρι σήμερα.Νομίζω ότι είναι σπατάλη πόρων χωρείς λόγω το hd voice. Edited by gkamared
Μην αλλάζουμε εταιρίες σαν τα πουκάμισα να αλλάζουμε πακέτα σαν τα πουκάμισα
Link to comment
Share on other sites

Αν μιλάμε για μονάχα φωνή δεν υπάρχει διαφορά καμία από την τηλεφωνία που είχαμε μέχρι σήμερα.Νομίζω ότι είναι σπατάλη πόρων χωρείς λόγω το hd voice.

 

Σπατάλη πόρων η βελτίωση της τεχνολογίας φωνής για να ακούς καλύτερα/καθαρότερα τον άλλον; :wacko: :blink: ΟΚ......ότι πεις!

 

Μέχρι τώρα όλοι κράζαμε την ποιότητα φωνής που έδινε η Cosmote στο δίκτυό της και τώρα που έκανε κάτι ουσιαστικό και πραγματικά καλό (όποιος το έχει δοκιμάσει καταλαβαίνει τι εννοώ!!!)!Για μένα πρέπει να ακολουθήσουν και η Vodafone με την Wind και να το ενσωματώσουν στα δίκτυά τους(αν και νομίζω κάπου άκουσα μια φήμη για την Wind αλλά ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί κάτι!)! ;):)

Edited by runner

Άσκηση & Τρόπος Ζωής

Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...!

http://askisitroposzwis.blogspot.gr/

Link to comment
Share on other sites

Για χαρα σε ολους εχω ενα προβλημα εδω και αρκετο καιρο.Ενω εχω υπολοιπο στην καρτα οταν παω να στειλω ενα μηνυμα μου λεει οτι απετυχε η αποστολη και εν τελει δεν παει ποτε.Εχω cosmote what up και δεν ξερω τι μπορει να φταιει.

Καπου ειχα διαβασει οτι πρεπει να ειναι προβλημα με το κεντρο μηνυματων αλλα δεν μπορω να το βρω σε κινητο android.

Ξερει κανεις τι μπορω να κανω?

Ευχαριστω για τον χρονο σας.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Πριν απο καμιά ώρα δέχτηκα κ εγώ μια αναπάντητη κλήση από αυτόν τον αριθμό:

00359 887964073

Ισα που το άφησαν να χτυπήσει, ο μόνος λόγος που το άκουσα είναι γιατί εκείνη τη στιγμη έτυχε κ μιλούσα κ χτύπησε σα δεύτερη γραμμή. Μεχρι να απομακρύνω το ακουστικό απο το αυτί μου κ να δω ποιος ειναι ειχε σταματησει. Ειδα αυτο το τεραστιο νουμερο κ απο κατω εγραφε Βουλγαρία. Μιας κ δεν έχω κανενα γνωστο στη Βουλγαρία είπα να το googlαρω και ετσι βρεθηκα εδω...

Αν ξαναπαρουν να το σηκωσω ή υπαρχει περίπτωση να χρεώνομαι ακομα κ όταν καλούν αυτοί?? :confused:

Τέλος, να προσθέσω ότι κ εγώ cosmote έχω, παίζει κάτι με την εταιρεία? Μονο στην cosmote συμβαίνει?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Πριν απο καμιά ώρα δέχτηκα κ εγώ μια αναπάντητη κλήση από αυτόν τον αριθμό:

00359 887964073

Ισα που το άφησαν να χτυπήσει, ο μόνος λόγος που το άκουσα είναι γιατί εκείνη τη στιγμη έτυχε κ μιλούσα κ χτύπησε σα δεύτερη γραμμή. Μεχρι να απομακρύνω το ακουστικό απο το αυτί μου κ να δω ποιος ειναι ειχε σταματησει. Ειδα αυτο το τεραστιο νουμερο κ απο κατω εγραφε Βουλγαρία. Μιας κ δεν έχω κανενα γνωστο στη Βουλγαρία είπα να το googlαρω και ετσι βρεθηκα εδω...

Αν ξαναπαρουν να το σηκωσω ή υπαρχει περίπτωση να χρεώνομαι ακομα κ όταν καλούν αυτοί?? :confused:

Τέλος, να προσθέσω ότι κ εγώ cosmote έχω, παίζει κάτι με την εταιρεία? Μονο στην cosmote συμβαίνει?

Βασικά καλούν αριθμούς ελληνικής κοσμοτέ επειδή ο αριθμός ανήκει στην γκλομπουλ!!!

Curve referral code: https://www.curve.com/join#DGP56ZMD 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας παιδιά,

Είμαι νέος στο forum και συγχυσμένος και ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τον "πόνο" μου. Την περασμένη εβδομάδα έλαβα κλήση από την Cosmote. Σε αυτό το σημείο να τονίσω ότι έχω φύγει από την Cosmote τον Οκτώβρη του 2013 και πήγα στη Wind με καρτοκινητό. Επίσης, στην Cosmote είχα το πακέτο των απεριόριστων 35 ευρώ και έκανα λογαριασμούς γύρω στα 40 - 50 ευρώ, το πολύ 60 ευρώ. Πέρυσι τέτοια περίοδο έληγε το 1,5 χρόνου συμβόλαιο που είχα μαζί τους και δε μου δώσανε καν επιδότηση, ούτε μείωση παγίου. Πλέον φαίνεται η Cosmote που έχει το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά, δεν καίγεται και πολύ να κρατήσει τους πελάτες της, όπως παρακαλούσαν παλιότερα, ιδιαίτερα σε περιπτώσεις όπου έληγαν τα συμβόλαια συνδρομητών και αυτοί κάνανε αίτηση αλλαγής φορητότητας σε άλλες εταιρίες για να πετύχουν καλύτερη επιδότηση. Έτσι και εγώ συνέχισα για λίγους μήνες ακόμα να είμαι (εκτός συμβολαίου ???) στην Cosmote και σταμάτησα τον Οκτώβρη και για οικονομικούς λόγους κυρίως, αλλά και για λόγους μη εξυπηρέτησης. Και έρχομαι πάλι στο τώρα: Με πήρανε και μου είπαν ότι μετά την εκκαθάριση για το περασμένο έτος, υπάρχει ένα ανεξόφλητο υπόλοιπο της τάξης των 250 ευρώ!!!!!! Εκεί συγκράτησα την ψυχραιμία μου και λέω ότι κάποιο λάθος έγινε. Επικοινώνησα ξανά με την τηλεφωνική υποστήριξη και ισχυρίζονταν τα ίδια. Συγκεκριμένα, ρώτησα πως προκύπτει αυτό το ποσό και λένε ότι είχε μείνει από το καλοκαίρι ένα ανεξόφλητο ποσό της τάξης των 70 ευρώ, συν τον τελευταίο λογαριασμό που ήταν στα 180 ευρώ!!!! Λέω, "αποκλείεται, δεν παίζει αυτό" και μου δώσανε τηλέφωνα για να τους στείλω την απόδειξη με fax. Επίσης, μου πρότειναν διακανονισμό για το ποσό και φυσικά αρνήθηκα. Ρώτησα συγκεκριμένα "αυτό το 180 ευρώ που λέτε πως προέκυψε;" και μου απάντησαν ότι υπερέβην τα όρια από τηλεφωνικές κλήσεις προς άλλα δίκτυα. Λοιπόν, 1) θα ήμουν χαζός αν έκανα τέτοια τηλεφωνήματα ξέροντας ότι δε μου το επιτρέπει το εκάστοτε συμβόλαιο και 2) ό,τι διαρκείς κλήσεις είχα κάνει ήταν μόνο προς Wind και αυτές μόνο όταν είχα αλλάξει. Και ρωτώ εγώ: Πως γίνεται τότε να δέχτηκε η Cosmote την αίτηση αλλαγής φορητότητας προς τη Wind; Επίσης, τελευταίος αναλυτικός λογαριασμός των 180 ευρώ δε μου ήρθε ποτέ. Θα χα ήδη πάθει εγκεφαλικό. Επίσης, για να κάνεις 180 ευρώ τηλέφωνα, θα πρέπει να το έχεις ανοιχτό συνέχεια σε μία γραμμή και να το φορτίζεις παράλληλα όλο το μήνα! Μου βρωμάει πολύ η δουλειά παιδιά και δεν ξέρω τι να κάνω. Ζήτησα επανέκδοση των αναλυτικών λογαριασμών για τους 5 τελευταίους μήνες βέβαια από το ΓΕΡΜΑΝΟ και θα μου έρθει λέει σε 10 εργάσιμες, 1-2 μέρες πριν την "προθεσμία" καταβολής του ανεξόφλητου ποσού. Ούτε μέσω του MyCosmote μπορώ να δω την κατάσταση των λογαριασμών, ακόμα και σαν guest user που το επιτρέπει η Cosmote να εγγραφεί, αλλά προφανώς δεν έχει τα permissions για να δει λογαριασμούς και τέτοια πλέον, το σύστημα με διαγράφει φαίνεται αυτόματα. Και τώρα πως αποδεικνύω ότι δεν είμαι ελέφαντας (Κυρίως για τον τελευταίο λογαριασμό, αν υποθέσουμε ότι όντως τα υπόλοιπα 70 τα χρωστάω);;;

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The title was changed to Πως θα ξεφορτωθώ το παρακάτω spam μήνυμα της Cosmote?
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...