Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


dreamacid
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν είναι τίποτα σοβαρό, μη μασάτε ρε παιδιά. Απλά οι γείτονές μας οι Βούλγαροι είναι, που μας παίρνουν για χρόνια πολλά. :lol: :p
Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι τίποτα σοβαρό, μη μασάτε ρε παιδιά. Απλά οι γείτονές μας οι Βούλγαροι είναι, που μας παίρνουν για χρόνια πολλά. :lol: :p

 

Και εμείς οι γάιδαροι δεν τους παίρνουμε για χρόνια πολλά, αυτοί πρέπει να φάνε τις μονάδες τους:p:p

Νίκος

Κάτοχος Samsung Galaxy S10+ (Android 10 Official).

- 001 με την όπισθεν

Link to comment
Share on other sites

Έχουν ειπωθεί πολλά για αυτές τις κλήσεις. Βουλγάρες που ψάχνουν τρόπο εργασίας στην Ελλάδα, απάτες που σου κλέβουν μονάδες (χρεώνουν) το κινητό, ότι θες!
Ολυμπιακός Θύρα 7 - Ultras Gate 7!
Link to comment
Share on other sites

Τις τελευταίες ημέρες δέχομαι πολύ συχνά κλήσεις με απόκρυψη αριθμού. Αν και δεν συνηθίζω να σηκώνω το τηλέφωνο σε τέτοιες περιπτώσεις, επειδή ήταν επίμονες απάντησα. Όταν απάντησα άκουγα την φωνή μου στο βάθος να επαναλαμβάνεται και στο τέλος μια κοπέλα ζήτησε κάποιον Δημήτρη. :blink:

Της είπα ότι είναι λάθος και το έκλεισα. Οι κλήσεις συνεχίστηκαν αμέσως μετά.

Το περίεργο είναι ότι έχω την εντύπωση ότι χρεώθηκα 20 λεπτά. Είναι δυνατόν να χρεώνεσαι χωρίς να κάνεις εσύ κλήση;

Οι κλήσεις συνεχίστηκαν σήμερα αλλά δεν απαντώ ξανά. Σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο;

Για να βάλω φραγή στις εισερχόμενες με απόκρυψη πρέπει να πάω σε κατάστημα cosmote;

Κάθε σκέψη η γνώμη είναι ευπρόσδεκτη...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αγόρασα ένα ZTE V889M και έχω το ίδιο πρόβλημα, μόνο που εμένα δεν το βγάζει στις κλήσεις αλλά μου στέλνει ένα μήνυμα ότι με καλούσε πχ. ο 698χχχχχχχχχ ενώ ήμουν κατειλημμένος. Τη λίστα απόρριψης κλήσεων όσο και αν έψαξα, στο android 4 που έχει, δεν τη βρήκα. Εσύ έλυσες το πρόβλημά σου; Αν ναι, πώς;

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ !Εσύ βρήκες καμία λυση άλλη; Εγώ τα έχω πάρει και είμαι για να το επιστρέφω !!!

Ψ Ω Μ Ι - Κ Ι Ν Α - Τ Η Λ Ε Φ Ω Ν Ι Α . -
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ !Εσύ βρήκες καμία λυση άλλη; Εγώ τα έχω πάρει και είμαι για να το επιστρέφω !!!

 

Κάντε και οι 2 μια επαναφορά και δείτε.

Νίκος

Κάτοχος Samsung Galaxy S10+ (Android 10 Official).

- 001 με την όπισθεν

Link to comment
Share on other sites

Τις τελευταίες ημέρες δέχομαι πολύ συχνά κλήσεις με απόκρυψη αριθμού. Αν και δεν συνηθίζω να σηκώνω το τηλέφωνο σε τέτοιες περιπτώσεις, επειδή ήταν επίμονες απάντησα. Όταν απάντησα άκουγα την φωνή μου στο βάθος να επαναλαμβάνεται και στο τέλος μια κοπέλα ζήτησε κάποιον Δημήτρη. :blink:

Της είπα ότι είναι λάθος και το έκλεισα. Οι κλήσεις συνεχίστηκαν αμέσως μετά.

Το περίεργο είναι ότι έχω την εντύπωση ότι χρεώθηκα 20 λεπτά. Είναι δυνατόν να χρεώνεσαι χωρίς να κάνεις εσύ κλήση;

Οι κλήσεις συνεχίστηκαν σήμερα αλλά δεν απαντώ ξανά. Σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο;

Για να βάλω φραγή στις εισερχόμενες με απόκρυψη πρέπει να πάω σε κατάστημα cosmote;

Κάθε σκέψη η γνώμη είναι ευπρόσδεκτη...

 

Γίνεται να σου πάρουν λεφτά αν είναι οργανωμένοι οι τύποι. Μπορείς είτε να το ζητήσεις από την Cosmote όπως σου είπαν από πάνω, ή (αν το κινητό σου το επιτρέπει) να βάλεις κάποιο app που να σου φράζει κλήσεις με απόκρυψη και απλά να μην στις εμφανίζει ποτέ. :)

Link to comment
Share on other sites

Αν εχεις χρονο ομιλιας στην κοσμοκαρτα αν κανεις αλλαγη σε whatsup χανεται ο χρονος ομιλιας;;

 

Αν εννοείς λεπτά προς ολους απο πακέτο,ναι χάνονται!

Link to comment
Share on other sites

Αν εννοείς λεπτά προς ολους απο πακέτο,ναι χάνονται!

 

Οποτε να τελειωσει και μετα. Ευχαριστω. Κατι αλλο τωρα που ειναι γιορτες μπορειτε να στειλετε σε 3 αριθμους χρονο ομιλιας,μυνηματα και ιντερνετ στελνωντας το μυνημα ΔΩΡΑ στο

1256

The Venus Project
Link to comment
Share on other sites

:lol:

Γίνεται να σου πάρουν λεφτά αν είναι οργανωμένοι οι τύποι. Μπορείς είτε να το ζητήσεις από την Cosmote όπως σου είπαν από πάνω, ή (αν το κινητό σου το επιτρέπει) να βάλεις κάποιο app που να σου φράζει κλήσεις με απόκρυψη και απλά να μην στις εμφανίζει ποτέ. :)

 

 

 

Βασικά εμένα με πήραν με απόκρυψη , και στην συνέχεια χρεώθηκαν 25 ευρώ στο κινητό μου και εξαφανίστηκαν 2456 ευρώ από τον τραπεζικό μου λογαριασμό . :lol:

Είναι πράγματι απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει .:lol:

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά πώς γίνεται να χρεωθείς αφού είναι εισερχόμενη κλήση?? Πολύ απλά δεν γίνεται!!:worry:

 

εξαφανίστηκαν 2456 ευρώ από τον τραπεζικό μου λογαριασμό.

 

έχεις λεφτά εσύ...:shifty::ninja:

Edited by NickTheGreek99

Νίκος

Κάτοχος Samsung Galaxy S10+ (Android 10 Official).

- 001 με την όπισθεν

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και χρονια πολλα παιδια βρεθηκε καποια λυση;;;;;;;;; το ιδιο εχω παθει και εγω σε ενα zte v889m αγορασμενο απο minideal...ευχαριστω
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας, αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το σέρβις της εταιρίας.

Έστειλα το κινητό μου για σέρβις (εντός εγγύησης) και τελικά έλαβα το κινητό μου πίσω χωρίς να γίνει τίποτα προς το καλύτερο, ενώ περίμενα 24 μέρες.

 

Σε λίγη ώρα θα στείλω με μήνυμα εδώ και το τι ακριβώς έχει γίνει.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας, αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το σέρβις της εταιρίας.

Έστειλα το κινητό μου για σέρβις (εντός εγγύησης) και τελικά έλαβα το κινητό μου πίσω χωρίς να γίνει τίποτα προς το καλύτερο, ενώ περίμενα 24 μέρες.

 

Σε λίγη ώρα θα στείλω με μήνυμα εδώ και το τι ακριβώς έχει γίνει.

 

Καλό είναι όταν παθαίνει κάτι το κινητό να το στέλνουμε στη εκάστοτε αντιπροσωπία (εφόσον αυτό είναι εφικτό για σένα).

Νίκος

Κάτοχος Samsung Galaxy S10+ (Android 10 Official).

- 001 με την όπισθεν

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους σας

 

Είμαι νέο στο φόρουμ και αναγκάστηκα να μπω για το λόγο ότι έχω σοβαρό πρόβλημα με το κινητό (μπας και με βοηθήσετε και γλυτώσω τα σέρβις), πραγματικά με τα προβλήματα που έχω είναι σαν άχρηστο. Το καλό της υπόθεσης είναι ότι έχει ακόμα εγγύηση μιας και είναι ακριβώς 4 μήνες αγορασμένο.

 

Λοιπόν ας αρχίσω τη περιγραφή.

 

Πριν ένα μήνα, όταν χαμήλωνα τον ήχο, είτε στη μουσική είτε στον ήχο κλήσης, με ένα στιγμιαίο πάτημα έφτανε στο μίνιμουμ του ήχο ή έμπαινε στη δόνηση για τον ήχο κλήσης, ώσπου σε λίγες μέρες σταμάτησε να υπακούει το κουμπί αυτό και μαζί με αυτό δεν πατούσε το κουμπί του κλειδώματος. Έτσι λοιπόν σκέφτηκα να βγάλω τη μπαταρία, να βγάλω σιμ και κάρτα μνήμης και να το αφήσω για κανένα λεπτό άδειο. Αφού τα έβαλα όλα πάνω και πάτησα ενεργοποίηση, δεν άνοιγε παρά μόνο στο λόγκο της εταιρίας, επανέλαβα πολλές φορές το βγάλσιμο της μπαταρίας και ενεργοποιήσεις με κανένα απόλεμα για καμιά ώρα, ώσπου άνοιξε κανονικά (με την χαζοδιαφήμιση της κοσμοτε) αλλά πλέον σε safemode.

Έκτατε, έκανα backup, έκανα ένα καθαρισμό του cache και προσπάθησα να κάνω επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων, φυσικά με μη επιτυχία αυτού, το κινητό δεν άνοιγε και κολλούσε στο λόγκο της εταιρίας. Αφού με τα πολλά άνοιξε (πάντα σε safemode) προσπάθησα ξανά να κάνω επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων. Με τα πολλά κάποια στιγμή μετά από πολλές ώρες, έκανε επαναφορά ρυθμίσεων αλλά το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο, πάλι safemode.

Ώσπου τώρα τελευταία, αλλού πατώ στην οθόνη και άλλο πατεί, αλλά διορθώνεται σχεδόν αμέσως, αν καταφέρω και κάνω μια απλή επανεκκίνηση.

 

Να ενημερώσω ότι έχει γίνει ενημέρωση του emotion UI και πάνω έχει τα πάντα με τις άδειες λειτουργίας και γνήσια πράγματα.

 

 

Σας παρακαλώ μπορεί κάποιος να με βοηθήσει ή έστω να μου πει τι γίνεται;

 

Σας ευχαριστώ πολύ όλους και συγγνώμη για το μακροσκελές κείμενο, πραγματικά είμαι σε απόγνωση και μου έρχεται να το πετάξω στα σκουπίδια και ας έχει εγγύηση ακόμα.

 

Καλησπέρα σας ξανά, σήμερα πήγα το κινητό στο σέρβις εν μέσω της εγγύησης, γράφτηκε η ανάλογη έκθεση προβλημάτων και παραδόθηκε.

Η πωλήτρια κοίταξε το κινητό να δει το σημάδι που έχει τοποθετημένο το κινητό για την υγρασία και μου λέει μάλλον δεν είναι από αυτό γιατί δεν έχει αλλάξει χρώμα (το σημάδι) άρα ίσως να μην είναι από αυτό.

 

Ζήτησα αντικατάσταση και άμεση εξυπηρέτηση, μου είπαν το πολύ σε 15 μέρες θα έχω ενημερωθεί.

 

Επίσης θα στείλω μήνυμα στον αντιπρόσωπο της Huawei και ίσως στα κεντρικά της.

 

 

 

Άντε να δούμε πως θα ξεμπερδέψω.

 

Καλό βράδυ φίλοι μου

Πέρασαν 24 μέρες.

 

Λοιπόν, ακόμα περιμένω, ενώ μου είπαν το πολύ 15 μέρες, μήπως αρχίζει να αργεί πολύ;

Αν αργήσει και άλλο, με βλέπω να παίρνω το κινητό το νέο έτος.

 

Από το πρωί θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω μαζί τους, γιατί χθες που το έκανα, έπεσα σε ύφαλο.

 

Ευχαριστώ πολύ τη Cosmote για το άθλιο σέρβις της, που από τις 6 του μήνα έστειλα το κινητό και ακόμα δεν έχω απάντηση, τη δευτέρα θα γελάσουμε.

 

Ντροπή τους και σε αυτούς αλλά και στον ΙΝΚΑ που με έγγραφη αναφορά, δεν έχει κάνει τίποτα, ούτε καν έχει επικοινωνήσει μαζί μου.

 

 

Τα έχουν καταστρέψει όλα πλέον.

 

Καλησπέρα παιδιά, τα προβλήματα μου, συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Σας αποστέλνω τα μηνύματα μου στη Huawei.

 

1ο

Σήμερα το μεσημέρι με ενημέρωσαν ότι το κινητό είναι έτοιμο, έτσι λοιπόν πέρασα από το κατάστημα του Αμαρουσίου και το παρέλαβα. Το πρόβλημα κατά τους τεχνικούς, ήταν στην οθόνη αφής όπου και αντικαταστήθηκε. Μου φαίνεται λίγο περίεργο γιατί όλα αυτά τα προβλήματα, είναι δύσκολο να προέρχονται μόνο από εκεί.

Όπως σας είπα το παρέλαβα και το λειτουργώ χωρίς να έχει εμφανίσει κανένα πρόβλημα ακόμα. Σε περίπτωση που εμφανίσει, τι πρέπει να κάνω;

 

2ο

Δεν πέρασαν λίγες ώρες και το κινητό άρχισε ξανά τα ίδια προβλήματα, θέλω να μάθω, με δουλεύουν κανονικά ή με περνάνε για άσχετο ότι μόνο με την αλλαγή του touch screen θα γίνει όπως πριν;

ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ λόγος για αλλαγή της εξωτερικής οθόνης.

Σας παρακαλώ ζητώ απεγνωσμένα τη βοήθεια σας, εδώ έχουμε ένα πολύ άσχημο support και ένα service που κοροϊδεύει το κόσμο.

Αύριο θα απαιτήσω αντικατάσταση συσκευής.

Δεν θα φύγω από το κατάστημα, αν δεν λυθεί αύριο το πρόβλημα μου.

 

Και εδώ είναι το όλο threat

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=360038&page=22

Link to comment
Share on other sites

Έχω παρατηρήσει ότι οι αναπάντητες γίνονται κυρίως σε αριθμούς COSMOTE. Κάποιος που να έχει αριθμό άλλης εταιρείας έχει δεχθεί αναπάντητη?
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας και χρόνια πολλά,

 

Επειδή μου έτυχε να μείνω από χρήματα σε μία από τις 2 cosmocarteς που έχω θα ήθελα παρακαλώ να ρωτήσω εάν μπορώ να κάνω μεταφορά των χρημάτων μου (είτε για χρόνο ομιλίας, είτε για internet) από το ένα αριθμό στον άλλον.

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλή χρονιά!

Ναι υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Καλείς στο 13838 και ζητάς μεταφορά χρημάτων από τον έναν αριθμό στον άλλο.

 

Υ.Γ.

1) Η μεταφορά δεν γίνεται άμεσα,αλλά σε χρονικό διάστημα που θα σε ενημερώσει το Customer Care (το οποίο ποικίλει από λίγες ώρες, μέχρι και την επόμενη μέρα)

2) Δεν ενημερώνεσαι για το πότε ολοκληρώθηκε η μεταφορά

3) Ελάχιστο ποσό μεταφοράς €5 και μέγιστο €15

4) Από κάθε αριθμό μπορούν να γίνουν το ανώτερο 2 μεταφορές κάθε ημερολογιακό μήνα

lalista.gr
Link to comment
Share on other sites

Στο θέμα της μεταφοράς χρόνου ομιλίας η cosmote παραμένει απαρχαιωμένη... Διαδικασίες που έπρεπε να διαρκούν μερικά δευτερόλεπτα, απαιτούν τηλέφωνα, αναμονές κ.τ.λ..:down:

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Ας μη λειτουργούσε έτσι και ας τη χρέωναν.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά είναι δωρεάν!

 

και στη WIND δωρεάν ήταν, αλλά η όλη διαδικασία γινόταν μέσω μηνυμάτων και μόλις ο παραλήπτης αποδεχόταν τη μεταφορά, αμέσως τα χρήματα υπήρχαν στο λογαριασμό του και φυσικά ο αποστολέας ενημερωνόταν.

 

απορώ όμως γιατί ενώ μπορεί να προσφέρει τα ίδια σε άλλες υπηρεσίες (π.χ αυτή που δίνεις δώρα σε 3 συνδρομητές Cosmote τα Χριστούγεννα όπου υπάρχει ενημέρωση) και δε μπορεί να τα προσφέρει σ'αυτή.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The title was changed to Πως θα ξεφορτωθώ το παρακάτω spam μήνυμα της Cosmote?
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...