Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν μπαίνεις τακτικά στο φόρουμ φαίνεται :p Καλείς 13830 και ζητάς επανεξέταση ποσού. Μπορεί απ'τα 142 να στο πήγαιναν π.χ. 170
Link to comment
Share on other sites

Γραφτηκα πριν 2-3 μερες .. :O

 

Δεν ηξερες ... δεν ρωταγες ..

 

Δηλαδη στανταρ παιζει αυτο ? Ή μπορει και να στο αφησουν το ιδιο ?

 

Μ' αρεσει που στο πρωτο καταστημα που επισκεφτηκα η υπαλληλος μολις ειδε επιδοτηση 142 ευρω ειπε

"Κυριε να κανετε αμεσως ανανεωση γιατι πιθανοτατα θα πεσει .. "

Και της απαντησα πώς θα πεσει , αφου οπως ξερω , η επιδοτηση βγαινει απο τον μ.ο των τελευταιων λογαριασμων ..

Και απανταει "Μπα συνηθως πεφτουν ..!"

 

Και εκει , εκανε η κοπελα μου ανανεωση με επιδοτηση 90 ευρω , μας εδωσαν το SE W205 .. το οποιο ειδα την επομενη μερα οτι εκανε 77 ευρω σαν τιμη συσκευης ..!

 

Τι να πεις ..

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί και να πέσει σε κάποιες περιπτώσεις, αλλά αν παραπονεθείς συνήθως θα στην ξανανεβάσουν τουλάχιστον στο αρχικό ποσό. Αλλά γενικά, να το ξέρεις πως μπορείς να κάνεις αίτημα αναθεώρησης στο 13830 και πως την ίδια ακριβώς στιγμή σου αναφέρουν πόσο μπορεί να πάει το ποσό,μέγιστα.
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί και να πέσει σε κάποιες περιπτώσεις, αλλά αν παραπονεθείς συνήθως θα στην ξανανεβάσουν τουλάχιστον στο αρχικό ποσό. Αλλά γενικά, να το ξέρεις πως μπορείς να κάνεις αίτημα αναθεώρησης στο 13830 και πως την ίδια ακριβώς στιγμή σου αναφέρουν πόσο μπορεί να πάει το ποσό,μέγιστα.

 

Συνήθως ανεβαίνεί λίγο αν παίρνεις κάθε χρόνο την επιδότηση σου, και ανεβαίνιε αρκετά αν έχεις αφήσει 1 χρόνο χωρίς επιδότηση. Επίσης ανεβαίνιε πολύ αν κάνεις αίτηση φορητότητας αλλού :). Σου αναφέρω τις δύο πιο πρόσφατες περιπτώσεις άλλων φορέων αλλά όλοι αντίστοιχη πολιτική έχουν:

 

H cosmo έδινε επιδότηση στον πατέρα μου 90ευρώς και είχε 3 χρόνια να την πάρει, επανεξετάστηκε πήγε 180.

Πέρισυ έκανα φορητότητα από wind σε vodafone, τότε που η vodafone είχε -300 (ωραίες εποχές...) σε όλες τις συσκευές!.Στη wind με ελεύθερο συμβόλαιο είχα 90εύρω επιδότηση, με πήραν και μου με ρώτησαν γιατί φεύγω και μου πρόσφεραν και αυτοί 300.

Μια φίλη στη voda σε επαγγελματικό πρόγραμμα πήρε με επανεξέταση 180 αντί για 90.

 

Κάπως έτσι λειτουργεί το θέμα! Επανεξέτασε ή άστο λίγο ελέυθερο να ψαχτείς ... δεν πρόκειται να χάσεις. Εκτός αν σου χάλασε το τηλέφωνο σου! Τότε πάρε ότι να ναι :)

One Plus 5T 6gb/64gb Stock Stable Oreo
Link to comment
Share on other sites

Μέσα δε σε κλείνουν, εννοείται! :) Μάλλον όμως την πάτησες και χρεώθηκες κατά λάθος! Μπορείς να δεις στην 1η σελίδα του λογαριασμού σου αν είναι ενεργοποιημένο κάποιο πακέτο με δωρεάν όγκο δεδομένων; Θα αναγράφεται ως Mobile Internet ή Surf & mail ή κάτι παρεμφερές τέλος πάντων. Για ρίξε μια ματιά και πες μας!:)

 

Αν είναι ενεργοποιημένο τέτοιο πακέτο, τότε δες το συνολικό όγκο δεδομένων που διακίνησες και πες μας. Θα αναγράφεται στη συγκεντρωτική κίνηση του λογαριασμού, δε χρειάζεται να δεις την ανάλυση!

 

Για να επανέλθω.

 

Όντως είναι ενεργοποιημένο το πακέτο VL και mobile Internet και το συνολικό όγκο δεδομένων είναι 54.082,35 και διάρκεια 06:40:32.

Και πως να το ήξερα ότι συνδεόμουν με το mobile internet αφού πατούσα το WiFi κι όταν έβρισκε διαθέσιμο δίκτυο συνδεόμουν γνωρίζοντας δωρεάν?

Κάτι δεν μου πάει καλά! Γίνεται τέλος πάντων διακοπή στο VL και Mobile Internet ή όχι?

Τι συνέπειες θα έχω αν δεν πληρώσω το λογαριασμό?

Μη μου άπτου!
Link to comment
Share on other sites

Για να επανέλθω.

 

Όντως είναι ενεργοποιημένο το πακέτο VL και mobile Internet και το συνολικό όγκο δεδομένων είναι 54.082,35 και διάρκεια 06:40:32.

Και πως να το ήξερα ότι συνδεόμουν με το mobile internet αφού πατούσα το WiFi κι όταν έβρισκε διαθέσιμο δίκτυο συνδεόμουν γνωρίζοντας δωρεάν?

Κάτι δεν μου πάει καλά! Γίνεται τέλος πάντων διακοπή στο VL και Mobile Internet ή όχι?

Τι συνέπειες θα έχω αν δεν πληρώσω το λογαριασμό?

 

Απλά θα σου κόψουν το κινητό αν δεν πληρώσεις το λογαριασμό... Πόσα mb έχεις στο mobile internet και πόσα mb γράφει ο λογαριασμός ότι έκανες ή ο μετρητής του κινητού? Ποιο πακέτο mobile internet έχεις? Εννοείται ότι γίνεται διακοπή του mobile internet αν δεν το θες (εκτός κι αν το πήρες από την αρχή και σου έβαλαν και επιδότηση υπηρεσιών , οπότε σε αυτήν την περίπτωση αν το διακόψεις σε λιγότερο από 12 μήνες νομίζω ότι πληρώνεις κάτι λίγα..)

Link to comment
Share on other sites

Απλά θα σου κόψουν το κινητό αν δεν πληρώσεις το λογαριασμό... Πόσα mb έχεις στο mobile internet και πόσα mb γράφει ο λογαριασμός ότι έκανες ή ο μετρητής του κινητού? Ποιο πακέτο mobile internet έχεις? Εννοείται ότι γίνεται διακοπή του mobile internet αν δεν το θες (εκτός κι αν το πήρες από την αρχή και σου έβαλαν και επιδότηση υπηρεσιών , οπότε σε αυτήν την περίπτωση αν το διακόψεις σε λιγότερο από 12 μήνες νομίζω ότι πληρώνεις κάτι λίγα..)

 

Δεν γνωρίζω πόσα mb έχω στο mobile internet.. Ούτε καν τους είπα να μου το βάλουν το πακέτο μιας και την σύνδεση την έχω 5 χρόνια.

Όταν όμως τους ζήτησα εγώ ότι ήθελα διακοπή VL μου είπαν ότι δεν γινόταν παρά μόνο με ρυθμίσεις στην συσκευή σε Prepay.

Εκτός απ την διακοπή κινητού δεν έχω άλλες συνέπειες όπως δικαστήριο και τέτοια?

Μη μου άπτου!
Link to comment
Share on other sites

Για να επανέλθω.

 

Όντως είναι ενεργοποιημένο το πακέτο VL και mobile Internet και το συνολικό όγκο δεδομένων είναι 54.082,35 και διάρκεια 06:40:32.

Και πως να το ήξερα ότι συνδεόμουν με το mobile internet αφού πατούσα το WiFi κι όταν έβρισκε διαθέσιμο δίκτυο συνδεόμουν γνωρίζοντας δωρεάν?

Κάτι δεν μου πάει καλά! Γίνεται τέλος πάντων διακοπή στο VL και Mobile Internet ή όχι?

Τι συνέπειες θα έχω αν δεν πληρώσω το λογαριασμό?

 

Για μένα θα έπρεπε να υποβάλλεις ένα αίτημα στην Vodafone αν γίνεται να ελαττωθεί το χρωστούμενο ποσό. Ρίξε την ευθύνη στο τηλέφωνο,δεν έχεις να χάσεις τίποτα.:p

Πόσο πάγιο έχει το πακέτο Mobile Internet που έχεις; Ώστε να δεις πόσο δωρεάν όγκο δεδομένων θα έχεις κάθε μήνα. Επίσης, έχε υπόψη σου πως ο δωρεάν όγκος δεδομένων ανανεώνεται την 1η ημέρα κάθε μήνα και όχι σύμφωνα με την ημερομηνία έκδοσης του λογαριασμού. Αυτό είναι πολύ σημαντικό ώστε να μη χρεώνεσαι άδικα!

 

Διακοπή μπορεί να γίνει με το να πας σε ένα κατάστημα με την ταυτότητα. Για δες τέλος στις Ρυθμίσεις του browser αν έχεις σε προτεραιότητα το προφίλ vodafone internet ή τα ασύρματα δίκτυα lan.

 

edit: για να σε παν σε δικαστήρια θα πρέπει να έχεις απλήρωτους τουλάχιστον 6 λογαριασμούς, να λάβεις 2 ειδοποιητήρια σε διάστημα περίπου 5 μηνών και να χρωστάς τα μαλλιοκέφαλά σου!:p

Link to comment
Share on other sites

Για μένα θα έπρεπε να υποβάλλεις ένα αίτημα στην Vodafone αν γίνεται να ελαττωθεί το χρωστούμενο ποσό. Ρίξε την ευθύνη στο τηλέφωνο,δεν έχεις να χάσεις τίποτα.:p

Πόσο πάγιο έχει το πακέτο Mobile Internet που έχεις; Ώστε να δεις πόσο δωρεάν όγκο δεδομένων θα έχεις κάθε μήνα. Επίσης, έχε υπόψη σου πως ο δωρεάν όγκος δεδομένων ανανεώνεται την 1η ημέρα κάθε μήνα και όχι σύμφωνα με την ημερομηνία έκδοσης του λογαριασμού. Αυτό είναι πολύ σημαντικό ώστε να μη χρεώνεσαι άδικα!

 

Διακοπή μπορεί να γίνει με το να πας σε ένα κατάστημα με την ταυτότητα. Για δες τέλος στις Ρυθμίσεις του browser αν έχεις σε προτεραιότητα το προφίλ vodafone internet ή τα ασύρματα δίκτυα lan.

 

edit: για να σε παν σε δικαστήρια θα πρέπει να έχεις απλήρωτους τουλάχιστον 6 λογαριασμούς, να λάβεις 2 ειδοποιητήρια σε διάστημα περίπου 5 μηνών και να χρωστάς τα μαλλιοκέφαλά σου!:p

 

Φυσικά έχω προτεραιότητα τα ασύρματα δίκτυα!

Και τέλος για το πάγιο του πακέτου Mobile Internet δεν το γνωρίζω καθώς περιμένω την ανάλυση λογαριασμού μετά απο αίτηση. Μόνο το πρόγραμμα Vodafone Special.

Αχ τι τραβάω κι εγώ που δεν ακούω! :confused:

Μη μου άπτου!
Link to comment
Share on other sites

Αν δε θες να περιμένεις την έκδοση του λογαριασμού, πήγαινε σε ένα κατάστημα Vodafone, εξήγησέ τους την υπόθεση και ζήτα να σου πουν ποιο πρόγραμμα είναι ενεργοποιημένο στη γραμμή σου! Επίσης, δυνατότητα επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση πελατών δεν υπάρχει π.χ. μέσω μηνυμάτων;
Link to comment
Share on other sites

Αν δε θες να περιμένεις την έκδοση του λογαριασμού, πήγαινε σε ένα κατάστημα Vodafone, εξήγησέ τους την υπόθεση και ζήτα να σου πουν ποιο πρόγραμμα είναι ενεργοποιημένο στη γραμμή σου! Επίσης, δυνατότητα επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση πελατών δεν υπάρχει π.χ. μέσω μηνυμάτων;

 

Δυστυχώς όχι δεν υπάρχει δυνατότητα μέσω μηνυμάτων στην εξυπηρέτηση πελατών.

Ήδη πήγα προχθές με το λογαριασμό με το εξωφρενικό ποσό και απλά έκανα αίτηση για ανάλυση λογαριασμού προκειμένου να δούμε τι έγινε γι αυτό μπήκα σ' αυτό το τόπικ να καταλάβω τι γίνεται.

Απ όσα σας έγραψα για την συγκεντρωτική κίνηση λογαριασμού πήρα απλά μια ιδέα μιας και στο απλό λογαριασμό μου δεν αναφέρει τίποτα άλλο παρά μόνο το πρόγραμμα κινητού (το οποίο υπενθυμίζω είναι για κωφούς χωρίς χρόνο ομιλίας) και κινήσεις κλήσεων-μηνυμάτων και φυσικά το ποσό που πλήρωνα κάθε μήνα 20-25€ το πολύ.

Μέχρι τώρα φοβάμαι πλέον και να συνδεθώ στο WiFi...:worry:

 

Υ.Γ. Έκανα ανανέωση επιδότησης πριν από 3 μήνες. Θα μπορέσω να διακόψω το κινητό?

Μη μου άπτου!
Link to comment
Share on other sites

Αν αγόρασες συσκευή υποχρεούσαι να επιστρέψεις όλο το ποσό της επιδότησης.

 

Αν επίλεξες έκπτωση στο πάγιο επιστρέφεις την έκπτωση που πήρες έως ότου κάνεις τη διακοπή.

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα, ευχαριστώ.

 

Θα επανέλθω σε λίγες μέρες με την ανάλυση λογαριασμού και να μου πουν τι θα γίνει.

Μη μου άπτου!
Link to comment
Share on other sites

Επίσης, έχε υπόψη σου πως ο δωρεάν όγκος δεδομένων ανανεώνεται την 1η ημέρα κάθε μήνα και όχι σύμφωνα με την ημερομηνία έκδοσης του λογαριασμού. Αυτό είναι πολύ σημαντικό ώστε να μη χρεώνεσαι άδικα!

Πήρα τηλ στην εξυπηρέτηση πελατών και ρώτησα για την ανανέωση του δωρεάν όγκου δεδομένων για το Surf & Mail 30. Η απάντηση ήταν πως ανανεώνεται κάθε 12 του μήνα (δλδ η ημερ/νία ενεργοποίησης του πακέτου). Τελικά τι ισχύει;

Απλώς... FAZER FZ6-S '04
Link to comment
Share on other sites

Μέχρι πρότεινος, και σύμφωνα με ενημερωτικό φυλλάδιο που έλαβα πριν περίπου 2 μήνες απ'την Vodafone αναγραφόταν πως ο δωρεάν όγκος δεδομένων δεν αλλάζει προς το παρόν! Αν το άλλαξαν ήδη δε γνωρίζω:confused: Εκτός κι αν ο υπάλληλος που σ'εξυπηρέτησε νόμιζε πως ισχύει και για τα πακέτα data η ανανέωση με την έκδοση
Link to comment
Share on other sites

Στην ανάλυση του λογαριασμού μου βλέπω 4 φορές Αριθμός κλήσης / APN : Realtones Club με χρέωση 2,5130 ευρώ.. Εγώ δεν έχω κατεβάσει ποτέ κανένα Realtone μιας και νομίζω ότι ούτε καν έχω πρόσβαση στο vf live για να κατεβάσω realtone στο iPhone που έχω... Και ποτέ δεν έχω πάρει κάποιο realtone από οπουδήποτε γενικά.. Ξέρετε τι μπορεί να φταίει?? Τα μόνα realtones που έχω περάσει στο iPhone είναι μέσα από το γνωστό site http://audiko.net/ .

Επίσης μου κανε εντύπωση ότι πέρα από το πάγιο του προγράμματός μου που είναι δωρεάν (λόγω της προσφοράς), είναι και το mobile ineternet δωρεάν..

Edited by Alex0077
Link to comment
Share on other sites

Καλισπερα σας!μηπως ξερει καποιος ποια μαγαζια συνεργαζοντε με βονταφον ςστε να δινουν συσκευες με επιδοτιση,κατι ακουσα κ για mediamarkt?εκτος απο πλαισιο!ευχαριστω!
Link to comment
Share on other sites

Πριν 1 βδομάδα είχα στείλει e-mail στη Vodafone μέσω της επικοινωνίας του http://www.vodafone.gr και τους είχα γράψει ότι είναι απαράδεκτο να μην υπάρχει μια υπηρεσία να μαθαίνουμε πόσα mb έχουμε υπολοιπόμενα στο πακέτο mobile internet (πχ θα μπορούσαν να το ενσωματώσουν στο 1284) και να πρέπει κάθε φορά να χρεώνομαι στο 13830 για να το μάθω.. Φυσικά δεν εννούσα για τα λεφτά, αλλά στο να γίνει κάποια υπηρεσία χωρίς να παίρνουμε κάθε φορά το 13830 , να περιμένουμε ... να δίνουμε στοιχεία και να μαθαίνουμε μετά..

Με πήραν τηλέφωνο σήμερα και μου παν ότι σύντομα θα γίνει αυτό και μου πίστωσαν και στο λογαριασμό μου , όσες φορές έκανα κλήση στο 13830 για να μάθω πόσα mb έχω.. και χωρίς να ζητήσω εγώ από μόνος μου καμία πίστωση.. :happy: Δεν το περίμενα πάντως.. :ninja: Ελπίζω να το υλοποιήσουν σύντομα...

Link to comment
Share on other sites

Επίσης μου κανε εντύπωση ότι πέρα από το πάγιο του προγράμματός μου που είναι δωρεάν (λόγω της προσφοράς), είναι και το mobile ineternet δωρεάν..

 

Γιατι υποτίθεται πως το πρόγραμμα σου είναι ένα εναίο, "unlimited με internet".

Link to comment
Share on other sites

Γιατι υποτίθεται πως το πρόγραμμα σου είναι ένα εναίο, "unlimited με internet".

 

Όχι.. Στο πρώτο λογαριασμό χρεώθηκα το Unlimited 25 + mobile internet small , που δεν υπάρχει τέτοιο πρόγραμμα ενιαίο... Ένα λάθος που είχε γίνει με το large (δηλαδή unlimited με internet 45) το διόρθωσαν μετά από παράπονα...

Link to comment
Share on other sites

Η έκπτωση του 20% στα Οικογενειακά προγράμματα Unlimited ισχύει αποκλειστικά και μόνο για νέες συνδέσεις, σωστά;
Link to comment
Share on other sites

Παιδια δεν ειμαι πολυ ικανοποιημενος απο την επιδοτηση μου... Ειμαι 7 χρονια συνδρομητης με αρκετα καλους λογαριασμους.. Εχω πιθανοτητα να κερδισω αυξηση αν τους το ζητησω? Τι επιχειρηματα "περνανε" συνηθως κατα τη γνωμη σας..? :p

Often imitated, never duplicated...

ELA MWRI PANATHA! ELA MWRI ARWSTIA!! :luck:

Link to comment
Share on other sites

Παιδια δεν ειμαι πολυ ικανοποιημενος απο την επιδοτηση μου... Ειμαι 7 χρονια συνδρομητης με αρκετα καλους λογαριασμους.. Εχω πιθανοτητα να κερδισω αυξηση αν τους το ζητησω? Τι επιχειρηματα "περνανε" συνηθως κατα τη γνωμη σας..? :p

 

το κλασσικο σκοπευω να κανω αιτηση φορητοτητας. η αν θες κανε οντως την αιτηση και θα σε παρουνε αμεσως τηλεφωνο να σε ρωτησουνε γιατι. εκει θα τους πεις και ειναι σιγουρο οτι θα στην ανεβασουνε χωρις δευτερη σκεψη

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Παιδια δεν ειμαι πολυ ικανοποιημενος απο την επιδοτηση μου... Ειμαι 7 χρονια συνδρομητης με αρκετα καλους λογαριασμους.. Εχω πιθανοτητα να κερδισω αυξηση αν τους το ζητησω? Τι επιχειρηματα "περνανε" συνηθως κατα τη γνωμη σας..? :p

 

Show me the money ή αλλιώς φεύγω, υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια :lol::lol:

iPhone XS max 256GB

iPad Pro 10.5" WiFi 256GB

Link to comment
Share on other sites

Παιδια δεν ειμαι πολυ ικανοποιημενος απο την επιδοτηση μου... Ειμαι 7 χρονια συνδρομητης με αρκετα καλους λογαριασμους.. Εχω πιθανοτητα να κερδισω αυξηση αν τους το ζητησω? Τι επιχειρηματα "περνανε" συνηθως κατα τη γνωμη σας..? :p

 

Μάλλον είναι καλό να αλλάζεις κάθε 2-3 χρόνια γιατί όταν οι εταιρίες σε έχουν σίγουρο δεν ανησυχούν. Αποδείχθηκε και στην δική μου περίπτωση που έφυγα και ήρθα στην voda. 'Οσον αφορά την ποιότητα, το σήμα κτλ. μην ακούς όλες περίπου ίδιες είναι.

Life is a game
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...