Areian0s Δημ. November 28, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 28, 2011 ρε παιδια εγινε ενα κουφο πριν λιγες μερες. Εδω κ.1.5 μηνα ειχε βγει η επιδοτηση μου 130 ευρω αλλα δεν ειχα κανει ανανεωση. Με πηραν λοιπον απο ενα 213++++++ να με ενημερωσουν οτι η επιδοτηση μου εχει βγει. Ειπα στην κοπελα οτι το γνωριζω αλλα δεν εχω ανανεωσει γιατι το ποσο δε φτανει για τις συσκευες που μ ενδιαφερουν, και θελω να δω τι προσφορα μου δινουν οι αλλες εταιριες. Τοτε με ρωτησε για ποιες συσκευες ενδιαφερομαι, περιμενα καποια λεπτα κι ειπε οτι θα μπορουσα να τις παρω δωρεαν με 18μηνο. Και μειναμε στ οτι θα σκεφτομουν ποια θελω τελικα , και θα δρουσα αναλογως. Της λεω αν παω σε καποιο καταστημα θα ναι ενημερωμενοι? μου λεει ναι αλλα μπορουμε να το κανουμε και τηλεφωνικα με το αφμ και τον αριθμο ταυτοτητας, και θα σας στειλουμε τη συσκευη με κουριερ. ενταξει τη λεω αφηστε να το σκεφτω λιγο για να δω ποια συσκευη θα παρω τελικα, και το κλεισαμε. Μου κανε εντυπωση το γεγονος οτι θα μπορουσαμε να το κανουμε τηλεφωνικα, χωρις υπογραφες δηλαδη?!:rolleyes: Τελοσπαντων, οταν ομως πηγα σε μαγαζι βοντα μετα απο 3 μερες μου ειπαν οτι δεν ειχαν ενημερωση για την προσφορα. ειπα πως εχουν τα πραγματα, εδωσα τον αριθμο που με καλεσε, κι η υπαλληλος πηρε στα κεντρικα να ρωτησει. Της απαντησαν οτι αυτο το νουμερο ειναι απο εξωτερικο συνεργατη που παιρνουν για τα θεματα των επιδοτησεων/ανανεωσεων. Ωραια λεω εγω τι να κανω, μου λεει πρεπει να ξανακαλεσετε σ αυτο το νουμερο. Τη ρωταω εσεις απο τα κεντρικα σας δε μπορειτε να συνεννοηθειτε? μου λεει οχι εμεις δεν ασχολουμαστε μ αυτα, πρεπει να καλεσετε εσεις στον αριθμο :mad::wacko: Το θεμα ειναι οτι εγω καλω, ξανακαλω και δε μπορω να πιασω γραμμη με τιποτα. τι να κανω ****το να χασω τη προσφορα ετσι αδικα??? Κανει απειλη φορητοτητας, και αν σε ρωτησουν γιατι οταν σε καλεσουν για προσφορα, μπορεις να πεις επειδη εμεινες δυσαρεστημενος απο την συμπεριφορα της εταιριας, που ενω στην αρχη ταζει διαφορα, μετα απο λιγο αποκαλυπτεται οτι τελικα ηταν μουφα και δυσαρεστει τους πελατες της. Παιξε και λιγο "Μαρθα Βουρτση" με "Σουγκλακο" μαζι, και πιστευω θα πετυχεις καλυτερα απ οτι σου προσφεραν. Δε θελουν ανικανοποιητους πελατες, και εσυ εχεις μια πρωτης ταξεως ευκαιρια να πετυχεις κατι καλο! Παράθεση Motorola c520, Nokia 3210, Nokia 3310, Sony Ericsson k700i, Sony Ericsson k750i, Sony Ericsson k550i, Nokia N81, Apple iPhone 2g, Samsung Omnia I, Samsund D980 duos, Motorola Pebl, Nokia 8210, BlackBerry Storm, iPhone 4, Iphone 4S, Samsung Galaxy SIII, iPhone 5, iPhone 6, iPhone 7, Samsung S8... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
margaritagr Δημ. November 28, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 28, 2011 ξερεις τι μου εκανε πολυ ασχημη εντυπωση το γεγονος πως ενω τους εδωσα τον αριθμο που με καλεσε και το ονομα της υπαλληλου, ειπαν οτι δε μπορουν να ξερουν ποιος συγκεκριμενος ηταν, και να επικοινωνησουν! Τι στο καλο συνεργατες ειναι????? Κι οταν ειπα στην υπαλληλο στο καταστημα οτι ηρθα σημερα μονο και μονο επειδη με πηρατε τηλεφωνο και μου κανατε την προσφορα, μου ειπε λυπαμαι δε μπορω να κανω κατι Με τη φορητοτητα το σκεφτομαι πολυ, απλα εχω διαβασει περιπτωσεις οπου δε τους πηραν απ την εταιρια τους, και δε θελω να βρεθω με κοσμοτε "ξαφνικα' γιατι η Βοντα μ εχει βολεψει πολυ! η συνδεση μου ειναι καμια 10αρια χρονια να σκεφτεις.. Παράθεση :cool: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Areian0s Δημ. November 28, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 28, 2011 Ενας λογος παραπανω να πατησεις και ποδι, οτι τοσα χρονια στην εταιρια και πως ειναι δυνατον να σε κοροιδευουν ετσι. Κατα 99% θα σε καλεσουν την επομενη κιολας μερα να σε ρωτησουν γιατι θες να φυγεις. Και να ξερεις οτι εσυ εχεις πολυ ισχυρο κινητρο να το κανεις, γι αυτο και πιστευω θα εχεις καλυτερη προσφορα. Παράθεση Motorola c520, Nokia 3210, Nokia 3310, Sony Ericsson k700i, Sony Ericsson k750i, Sony Ericsson k550i, Nokia N81, Apple iPhone 2g, Samsung Omnia I, Samsund D980 duos, Motorola Pebl, Nokia 8210, BlackBerry Storm, iPhone 4, Iphone 4S, Samsung Galaxy SIII, iPhone 5, iPhone 6, iPhone 7, Samsung S8... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Prattein_Aloga Δημ. November 28, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 28, 2011 ξερεις τι μου εκανε πολυ ασχημη εντυπωση το γεγονος πως ενω τους εδωσα τον αριθμο που με καλεσε και το ονομα της υπαλληλου, ειπαν οτι δε μπορουν να ξερουν ποιος συγκεκριμενος ηταν, και να επικοινωνησουν! Τι στο καλο συνεργατες ειναι????? Κι οταν ειπα στην υπαλληλο στο καταστημα οτι ηρθα σημερα μονο και μονο επειδη με πηρατε τηλεφωνο και μου κανατε την προσφορα, μου ειπε λυπαμαι δε μπορω να κανω κατι Με τη φορητοτητα το σκεφτομαι πολυ, απλα εχω διαβασει περιπτωσεις οπου δε τους πηραν απ την εταιρια τους, και δε θελω να βρεθω με κοσμοτε "ξαφνικα' γιατι η Βοντα μ εχει βολεψει πολυ! η συνδεση μου ειναι καμια 10αρια χρονια να σκεφτεις.. Εχω κανει πολλες φορες αιτηση φορητοτητας στην Κοσμοτε στους δυο αριθμους μου καθως και μελη της οικογενειας. Μια φορα μοναχα δεν καλεσαν (στον αριθμο του αδερφου μου), ωστοσο απλως δεν υπεγραψε την τελικη συμφωνια με την Κοσμοτε και δεχτηκε την αρχικη της Βονταφον. Δεν ξερω με ποιο κριτηριο επελεξαν να μην καλεσουν, καθως εκεινος ειναι συνδρομητης τους καμια δεκαπενταρια χρονια, ενω εγω εχω δεκαετια. Αν και ενδεχομενως να μην το ειχε χειριστει καλα οταν τον καλεσαν για την επιδοτηση. Anyway. Ειλικρινα θα ηθελα να ειχα εναν γνωστο στο τμημα επιδοτησεων απλως και μονο για να μου πει με ποιον τροπο υπολογιζονται οι επιδοτησεις και τα σχετικα. Σε καθε περιπτωση παντως δεν χανεις τιποτα να κανεις αιτηση. Παράθεση Stormrain@insomnia.gr Πέτρος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kooky Δημ. November 28, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 28, 2011 ξερεις τι μου εκανε πολυ ασχημη εντυπωση το γεγονος πως ενω τους εδωσα τον αριθμο που με καλεσε και το ονομα της υπαλληλου, ειπαν οτι δε μπορουν να ξερουν ποιος συγκεκριμενος ηταν, και να επικοινωνησουν! Τι στο καλο συνεργατες ειναι????? Κι οταν ειπα στην υπαλληλο στο καταστημα οτι ηρθα σημερα μονο και μονο επειδη με πηρατε τηλεφωνο και μου κανατε την προσφορα, μου ειπε λυπαμαι δε μπορω να κανω κατι Με τη φορητοτητα το σκεφτομαι πολυ, απλα εχω διαβασει περιπτωσεις οπου δε τους πηραν απ την εταιρια τους, και δε θελω να βρεθω με κοσμοτε "ξαφνικα' γιατι η Βοντα μ εχει βολεψει πολυ! η συνδεση μου ειναι καμια 10αρια χρονια να σκεφτεις.. Αυτοι οι συνεργάτες ειναι εντελώς ξεχωριστοί από τη Vodafone ή από οποιαδήποτε εταιρεία που παίρνουν τηλέφωνο. Δηλαδη η κοπέλα αυτή που σε πήρε θα πάρει προμήθεια από την εταιρεία στην οποία δουλεύει και οχι από τη voda. Και γι'αυτό η δουλειά σου θα γινόταν από το τηλέφωνο τόσο άνετα που σε παραξένεψε. Για τα λεφτά... Γι'αυτό και η voda σου είπε ετσι, οτι δε μπορεί να κάνει κατι. Δεν εχουν άμεση σχέση. Παρ'όλα αυτα νομίζω πως δίνουν μεγάλη σημασία στη γνώμη του κοινού. Εμένα με εχουν πάρει τηλέφωνο μέσα σε 3 μήνες 4-5 φορές να με ρωτήσουν για την εξυπηρέτηση και πως μου φάνηκε κλπ. Και στο κάτω κάτω μπορείς να κρατήσεις τη voda, δε θα σε υποχρεώσουν να φύγεις. Απλά θα τους ''εκβιασεις'' λίγο. Sent from my SK17i using Tapatalk Παράθεση . Asteroshouse.gr ................... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
margaritagr Δημ. November 28, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 28, 2011 Καταλαβα πως ειναι τα πραγματα απλα δε μου χει ξανατυχει με "εξωτερικο συνεργατη" και με παρεξενεψε λιγο. Για να κανω αιτηση φορητοτητας το καλυτερο ειναι να καλεσω τη βοντα και να το ζητησω, η να παρω την κοσμοτε? Επισης εχω διαβασει πως θελει 3 μερες για να ενεργοποιηθει. Αν εχω κανει την αιτηση, και δε δεχτω τηλεφωνημα απο βοντα, πρεπει να παω στη κοσμοτε να την αποσυρω? Η στο 3μερο θα με καλεσουν απο κοσμοτε να μου πουν οτι πρεπει να υπογραψω καπου? Σορυ για τις αφελεις ισως ερωρησεις αλλα δεν εχει κανει και καποιος κοντινος μου ανθρωπος για να τον ρωτησω. Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας! Παράθεση :cool: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Prattein_Aloga Δημ. November 28, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 28, 2011 Καταλαβα πως ειναι τα πραγματα απλα δε μου χει ξανατυχει με "εξωτερικο συνεργατη" και με παρεξενεψε λιγο. Για να κανω αιτηση φορητοτητας το καλυτερο ειναι να καλεσω τη βοντα και να το ζητησω, η να παρω την κοσμοτε? Επισης εχω διαβασει πως θελει 3 μερες για να ενεργοποιηθει. Αν εχω κανει την αιτηση, και δε δεχτω τηλεφωνημα απο βοντα, πρεπει να παω στη κοσμοτε να την αποσυρω? Η στο 3μερο θα με καλεσουν απο κοσμοτε να μου πουν οτι πρεπει να υπογραψω καπου? Σορυ για τις αφελεις ισως ερωρησεις αλλα δεν εχει κανει και καποιος κοντινος μου ανθρωπος για να τον ρωτησω. Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας! Πας κατευθειαν Cosmote. Βασικα αν θελεις δεν πας καν, απλως καλεις στο τηλεφωνο που (νομιζω πως) εχουν στο site τους. Αν δεν δεχθεις τηλεφωνημα απο τη Voda (που θα δεχθεις), δεν αποσυρεις τιποτα, αλλα πας σε ενα καταστημα της Vodafone και συνεχιζεις με την ανανεωση του συμβολαιου και αυτοματως διακοπτεται και η πορεια της αιτησης σου στην Κοτε. Παράθεση Stormrain@insomnia.gr Πέτρος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DemetreKre Δημ. November 29, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2011 Αυτοι οι συνεργάτες ειναι εντελώς ξεχωριστοί από τη Vodafone ή από οποιαδήποτε εταιρεία που παίρνουν τηλέφωνο. Αν έχουμε φθάσει στο σημείο να παίρνουν εξωτερικοί συνεργάτες ακόμα και για αναβαθμίσεις είναι δύσκολα τα πράγματα. Οι εταιρίες προσπαθούν να πετύχουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κέρδος, οπότε δεν τους νοιάζει τόσο η ποιότητα και η εξυπηρέτηση του συνδρομητή... Παράθεση Αγγελία: [ Πώληση ] Wind F2G <<Ειδικής Προσφοράς>> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kotsianis7 Δημ. November 29, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2011 Αν έχουμε φθάσει στο σημείο να παίρνουν εξωτερικοί συνεργάτες ακόμα και για αναβαθμίσεις είναι δύσκολα τα πράγματα. Οι εταιρίες προσπαθούν να πετύχουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κέρδος, οπότε δεν τους νοιάζει τόσο η ποιότητα και η εξυπηρέτηση του συνδρομητή... Η καλή ποιότητα και η καλή εξυπηρέτηση τις βοηθάει να πετύχουν το κέρδος. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
margaritagr Δημ. November 29, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2011 Πας κατευθειαν Cosmote. Βασικα αν θελεις δεν πας καν, απλως καλεις στο τηλεφωνο που (νομιζω πως) εχουν στο site τους. Αν δεν δεχθεις τηλεφωνημα απο τη Voda (που θα δεχθεις), δεν αποσυρεις τιποτα, αλλα πας σε ενα καταστημα της Vodafone και συνεχιζεις με την ανανεωση του συμβολαιου και αυτοματως διακοπτεται και η πορεια της αιτησης σου στην Κοτε. Αν κανω τη διαδικασια(και δ εμε παρουν τηλ), στο καταστημα της βοντα ποτε πρεπει να παω για την ανανεωση ωστε να διακοπει και η αιτηση? την 3η μερα?? Παράθεση :cool: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Prattein_Aloga Δημ. November 29, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2011 Αν κανω τη διαδικασια(και δ εμε παρουν τηλ), στο καταστημα της βοντα ποτε πρεπει να παω για την ανανεωση ωστε να διακοπει και η αιτηση? την 3η μερα?? Κοιτα. Σιγουρα θα σε παρουν να επιβεβαιωσουν οτι θελεις να φυγεις. De facto αυτο. Αυτο που παιζεται ειναι το αν θα σου προτεινουν καλυτερη προσφορα. Την 3η - 4η ημερα αν πας ειναι καλα. Αλλα δεν θα περιμενεις τοσο. Α, και keep us updated :D Παράθεση Stormrain@insomnia.gr Πέτρος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
margaritagr Δημ. November 29, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2011 Πηρα πρωτα τηλ στην εξυπηρετηση πελατων της βοντα να ρωτησω τι πρεπει να κανω για φορητοτητα προς την κοσμοτε, μπας και το πετυχαινα. Η κυρια με ρωτησε γιατι θελω να φυγω, εκει της ειπα το στορυ και τους τα χωσα λιγο. Ενω μιλαγαμε κανα τεταρτο, μου ειπε οτι τελικα δε μπορει να αυξησει εκεινη την επιδοτηση, αλλα οτι αν κανω την αιτηση φορητοτητας θα με παρουν απο τα κεντρικα, και συνηθως μου λεει κανουν εκεινοι αντιπροσφορα. Αντιπροσφορα της λεω τι εννοειτε ( :p:p ) μου λεει μπορει να σας κανουν καλυτερη προσφορα, να σας αυξησουν την επιδοτηση. καλα της λεω ευχαριστω, και το κλεισα. Οποτε τωρα μενει να κανω ενα τηλ στην Κοσμοτε για να κανω την αιτηση.. αυτοι λογικα θα μου πουν να μου στειλουν συσκευη-συμβολαιο με κουριερ? οποτε αν δεν υπογραψω στο κουριερ, δε μεταφερεται το νουμερο μου? Παράθεση :cool: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Prattein_Aloga Δημ. November 29, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2011 Πηρα πρωτα τηλ στην εξυπηρετηση πελατων της βοντα να ρωτησω τι πρεπει να κανω για φορητοτητα προς την κοσμοτε, μπας και το πετυχαινα. Η κυρια με ρωτησε γιατι θελω να φυγω, εκει της ειπα το στορυ και τους τα χωσα λιγο. Ενω μιλαγαμε κανα τεταρτο, μου ειπε οτι τελικα δε μπορει να αυξησει εκεινη την επιδοτηση, αλλα οτι αν κανω την αιτηση φορητοτητας θα με παρουν απο τα κεντρικα, και συνηθως μου λεει κανουν εκεινοι αντιπροσφορα. Αντιπροσφορα της λεω τι εννοειτε ( :p:p ) μου λεει μπορει να σας κανουν καλυτερη προσφορα, να σας αυξησουν την επιδοτηση. καλα της λεω ευχαριστω, και το κλεισα. Οποτε τωρα μενει να κανω ενα τηλ στην Κοσμοτε για να κανω την αιτηση.. αυτοι λογικα θα μου πουν να μου στειλουν συσκευη-συμβολαιο με κουριερ? οποτε αν δεν υπογραψω στο κουριερ, δε μεταφερεται το νουμερο μου? Ακριβως. Αλλα για να σου ερθει ο κουριερ θα πρεπει πρωτα να πιστοποιησει η Βοντα πως θελεις οντως να φυγεις, a.k.a τηλεφωνο ;) Παράθεση Stormrain@insomnia.gr Πέτρος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lxias_pz Δημ. November 29, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2011 (edited) Αυτοι οι συνεργάτες ειναι εντελώς ξεχωριστοί από τη Vodafone ή από οποιαδήποτε εταιρεία που παίρνουν τηλέφωνο. Δηλαδη η κοπέλα αυτή που σε πήρε θα πάρει προμήθεια από την εταιρεία στην οποία δουλεύει και οχι από τη voda. Και γι'αυτό η δουλειά σου θα γινόταν από το τηλέφωνο τόσο άνετα που σε παραξένεψε. Για τα λεφτά... Γι'αυτό και η voda σου είπε ετσι, οτι δε μπορεί να κάνει κατι. Δεν εχουν άμεση σχέση. Παρ'όλα αυτα νομίζω πως δίνουν μεγάλη σημασία στη γνώμη του κοινού. Εμένα με εχουν πάρει τηλέφωνο μέσα σε 3 μήνες 4-5 φορές να με ρωτήσουν για την εξυπηρέτηση και πως μου φάνηκε κλπ. Και στο κάτω κάτω μπορείς να κρατήσεις τη voda, δε θα σε υποχρεώσουν να φύγεις. Απλά θα τους ''εκβιασεις'' λίγο. Sent from my SK17i using Tapatalk Θα συμφωνήσω μαζί σου, γιατί το ίδιο έχει συμβεί και με εμένα.Με κάλεσε μια κοπέλα από μια εταιρία συνεργαζόμενη με την cosmote, και με έπεισε να κάνω αίτηση φορητοτητας, την οποία ακύρωσα στο τέλος ( άσχετα αν οι αριθμοί ελευθερώθηκαν από την vodafone) , γιατί η vodafone μου έκανε έτη φωτός καλύτερη προσφορά με πολύ παραπάνω επιδότηση από την αρχική και επιπλέον δωρεάν παγία. Όλα αυτά από το τηλέφωνο. Να σημειώσω ότι πρόκειται για εταιρικό πακέτο με 5 αριθμούς 10ετιας . Γιατί έλαβα και την αποστομωτική απάντηση σε μια ερώτηση ''δημιουργικής λογιστικής'', οτι για τους εταιρικούς πελάτες , όλα γίνονται. Οπότε σίγουρα τους ενδιαφέρει να έχουν ευχαριστημένους πελάτες. Edited November 29, 2011 by lxias_pz Παράθεση Ο καιρός γαρ εγγύς Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
margaritagr Δημ. November 29, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2011 Ακριβως. Αλλα για να σου ερθει ο κουριερ θα πρεπει πρωτα να πιστοποιησει η Βοντα πως θελεις οντως να φυγεις, a.k.a τηλεφωνο ;) ωραια, οποτε καλω την Κοσμοτε και βλεπουμε! ελπιζω να μη παρω τον... τελικα :rolleyes::p Παράθεση :cool: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mertaghon2 Δημ. November 29, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2011 (edited) μπαστα παιδες,τι εξωτερικοι συνεργατες κ κουραφέξαλα:p το τμημα επιδοτησεων την πηρε κ αντι να πει κ ευχαριστώ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑΣ η μαργκαρετ,γιατι ηδη της δωσαν αυτο που θέλει, της λέμε να κάνει φορητότητα?? αχρείαστο για τώρα. πάρε μαργαρίτα εξυπ.πελατων,ζήτα να σε καλέσει το τμήμα επιδοτήσεων ξανα,λόγω λάθους,που δεν σου πέρασαν την προσφορά, εμένα εντός μισαώρου ή μέρας όταν το πω αυτό με καλέι ξανά λάθος έκαναν τα παιδιά και δεν περάσαν την προσφορά που σου έκαναν , μην απογειώνεσαι με φορητότητα κλπ. άμα δεν σε παίρνουν και μετά από πολύ ψάξιμό τους κ δεν τους βρίσκεις, και μετά σε πάρουν και σου πουν οχι,τότε ναι φορητότητα,που δεν θα γίνουν όλα αυτά, δεν είναι ψεύτες οι ανθρώποι!!!και γμτ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ, για την βόντα μιλάμε,οχι για τις 2 άλλες,....... και σε μένα 4 φορές έτσι έχει γίνει,από λαθάκι δεν περάστηκε η προσφορά και ζήτησα να με καλέσουν,άμεσα κιόλας γιατί 2 φορές ήμουν στο πλαίσιο να πάρω τηλέφωνο.. γενικά το τμήμα επιδοτήσεων σε 10 λεπτά κάνει ότι όλοι οι άλλοι θέλουν μέρες! άψογοι πάντα,οπότε ευγενικά πες τι έγινε μαργαρίτα,απλά. Edited November 29, 2011 by mertaghon2 Παράθεση να πάρου samsung λέου,να σώσ την κεφαλή μ!!, μα δε μ' αφήνει η htc που έχω στο..ε:Xε..στη ψχ μ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
margaritagr Δημ. November 29, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2011 Μα εγω εξηγησα τι εγινε κ το σαββατο που πηγα στο καταστημα(και πηραν στα κεντρικα) αλλα και σημερα που καλεσα εγω η ιδια την εξυπηρετηση πελατων! Και τις δυο φορες εδωσα τον αριθμο που με πηρε καθως και το ονομα του ατομου που μιλησα. Και μου ειπαν αυτο περι εξωτερικου συνεργατη Εν τω μεταξυ πηρα σημερα τη κοσμοτε κ.ειχε κολλησει το συστημα, ελεος δε.μου λαθεται με τπτ! Παράθεση :cool: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. November 30, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2011 Μα εγω εξηγησα τι εγινε κ το σαββατο που πηγα στο καταστημα(και πηραν στα κεντρικα) αλλα και σημερα που καλεσα εγω η ιδια την εξυπηρετηση πελατων! Και τις δυο φορες εδωσα τον αριθμο που με πηρε καθως και το ονομα του ατομου που μιλησα. Και μου ειπαν αυτο περι εξωτερικου συνεργατη Εν τω μεταξυ πηρα σημερα τη κοσμοτε κ.ειχε κολλησει το συστημα, ελεος δε.μου λαθεται με τπτ! ξαναπαρε αυριο μην σκας. και μετα θα σε παιρνουν αυτοι Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mertaghon2 Δημ. November 30, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2011 τα καταστήματα σπάνια δίνουν λύσεις,σε δύσκολα θέματα. το τμήμα εξυπηρέτησης είναι παιδιά και δεν ξέρουν πολλά:p! απλά πες στο τμήμα εξυπ, να σε καλέσει το τμήμα επιδοτήσεων για ένα λάθος που έγινε. αμα δεν καταλαβαινει ντιπ για ντιπ,κλειστο και ξαναπάρε να βρείς έναν σοβαρό να σε εξυπηρετήσει.. σα να σου λέει η υποδοχή στη νισσάν εδώ δεν πουλάμε αμάξια,απλά έρχονται οι άνθρωποι και τα βλέπουν:lol:!ε που να ξέρει η υποδοχή τι κάνουν τα άλλα τμήματα? Παράθεση να πάρου samsung λέου,να σώσ την κεφαλή μ!!, μα δε μ' αφήνει η htc που έχω στο..ε:Xε..στη ψχ μ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thanos_1 Δημ. November 30, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2011 Πάρε στο 13830 και ζήτα να σε συνδέσουν με το τμήμα προσφορών!! Όλη την προηγούμενη εβδομάδα προσπαθούσα να κάνω φορητότητα προς cosmote και μου έλεγαν πως έχουν πρόβλημα με το σύστημα και να ξανακαλέσω. Τελικά έκανα φορητότητα τηλεφωνικά Κυριακή απόγευμα και Δευτέρα πρωί με πήραν από voda για προσφορά!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
margaritagr Δημ. November 30, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2011 Λοιπον fresh news!!! με πηρε τηλ πριν απο λιγο ο ιδιος αριθμος το 213++++++ μολις ειδα το νουμερο λεω ωπ εδω ειμαστε. Το σηκωνω, ηταν η κοπελα που ειχαμε μιλησει. Εδειχνε να μη γνωριζει τιποτα απ οσα ειχαν προηγηθει(της ειπα για την επισκεψη στο καταταστημα) και μου ειπε οτι με πηρε για να δει αν αποφασισα ποια συσκευη θελω. Να μη σας τα πολυλογω περιμενω πλεον τηλ απο τον κουριερ με το συμβολαιο και το τηλεφωνακι μου :D:D Ελπιζω να κυλησουν ολα ομαλα πια! Παράθεση :cool: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mertaghon2 Δημ. November 30, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2011 και να μην κυλήσουν κάνε ότι γράψαμε παραπάνω.:) Παράθεση να πάρου samsung λέου,να σώσ την κεφαλή μ!!, μα δε μ' αφήνει η htc που έχω στο..ε:Xε..στη ψχ μ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tseapis Δημ. December 1, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2011 Από το 1284 μαθαίνουμε τον υπολοιπόμενο χρόνο ομιλίας μας. Μπορούμε κάπως να μαθαίνουμε και το ύψος του λογαριασμού μας μέχρι στιγμής; Έχουμε συμβόλαιο χωρίς πακέτο SMS και έχουμε στείλει αυτό το μήνα κάμποσα, μπορούμε να μάθουμε πόσα ευρώ πέραν του παγίου έχουμε χρεωθεί; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Areian0s Δημ. December 1, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2011 (edited) Από το 1284 μαθαίνουμε τον υπολοιπόμενο χρόνο ομιλίας μας. Μπορούμε κάπως να μαθαίνουμε και το ύψος του λογαριασμού μας μέχρι στιγμής; Έχουμε συμβόλαιο χωρίς πακέτο SMS και έχουμε στείλει αυτό το μήνα κάμποσα, μπορούμε να μάθουμε πόσα ευρώ πέραν του παγίου έχουμε χρεωθεί; Αν παρεις στο 13830, μεχρι 1 λεπτο η κληση ειναι δωρεαν. Μολις λοιπον ξεκινησει η κληση, πες "υπολοιπο λογαριασμου", και μολις αρχισει να λεει για το αν θες να εξυπηρετηθεις γι αυτο το νουμερο, πες "ναι", ακομα και αν διακοψεις τη φωνη, και θα σου πει μεχρι στιγμης "τι βλεπει". Με βαση καποια μερα πριν που ενημερωθηκε. Αντε να κρατησει 40 δευτερολεπτα η κληση. Edited December 1, 2011 by Areian0s Παράθεση Motorola c520, Nokia 3210, Nokia 3310, Sony Ericsson k700i, Sony Ericsson k750i, Sony Ericsson k550i, Nokia N81, Apple iPhone 2g, Samsung Omnia I, Samsund D980 duos, Motorola Pebl, Nokia 8210, BlackBerry Storm, iPhone 4, Iphone 4S, Samsung Galaxy SIII, iPhone 5, iPhone 6, iPhone 7, Samsung S8... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greeksalad Δημ. December 1, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2011 Από το 1284 μαθαίνουμε τον υπολοιπόμενο χρόνο ομιλίας μας. Μπορούμε κάπως να μαθαίνουμε και το ύψος του λογαριασμού μας μέχρι στιγμής; Έχουμε συμβόλαιο χωρίς πακέτο SMS και έχουμε στείλει αυτό το μήνα κάμποσα, μπορούμε να μάθουμε πόσα ευρώ πέραν του παγίου έχουμε χρεωθεί; Πάρε τηλ στην εξυπηρέτηση πελατών και ρώτησε τα τέλη επικοινωνίας πέραν του παγίου. Σου λένε άμα ρωτήσεις! Αλλά δεν ξέρω αν είναι πλήρως ενημερωμένα. Μπορεί να υπάρχει μία καθυστέρηση ενημέρωσης του συστηματος 1-2 μερες! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.