Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

καλησπέρα... έχω να επισκεφτώ καιρό το forum αλλά καιρός ήταν... έστω και για όχι τόσο καλό λόγο... !

το γράφω εδώ γιατι πιστεύω οτι θα βρεθεί λύση αφου υπάρχουν τσακάλια εδω μέσα.. !!

 

λοιπόν... πριν αρκετό καιρό είχα μεταφέρει ενα νούμερο cosmote που είχα (σύνδεση) γιατί μου χρεώσαν λάθος δύο λογαριασμούς (+50 ευρώ) και έτσι πήγα σε vodafone... (σύνδεση το πακέτο με τα 30 ευρώ για κλήσεις/sms) ... δυστυχώς για κάποιον λόγο οι λογαριασμοί δεν μου ερχόντουσαν στο σπίτι (μόνο ένας είχε έρθει) και έτσι μου πήρε 2-3 μήνες να καταλάβω οτι το "πακέτο" δεν μου έφτανε και χρεωνόμουν απο 85-120 ευρώ τον μήνα.. ψιλοσπάστηκα και έτσι αποφάσισα να φύγω απο την vodafone.. και να πάω σε whats up που θεωρητικά με βόλευε και πρακτικά με έχει βολέψει όλους αυτούς τους μήνες μέχρι τώρα..

 

λόγω του οτι δεν είχα πάρει επιδότηση συσκευής αλλα έκπτωση παγίου δεν χρειαζόταν να πληρώσω κάτι επιπλέον για την διακοπή. ο υπάλληλος στην vodafone με ενημέρωσε οτι επειδή έχει αλλάξει ο τρόπος αποσύνδεσης, θα κάναμε τηλεφωνική αίτηση για αποσύνδεση και έτσι και έγινε. όμως για να γίνει αυτό θα έπρεπε να πληρώσω πρώτα τον τελευταίο λογαριασμό όπως και έγινε επιτόπου στο κατάστημα. την απόδειξη την κράτησα.

 

τώρα σχεδόν 3 μήνες μετά καταλαβαίνω οτι κάθε μήνα χρεώνομαι στην πιστωτική μου 30 ευρώ απο την vodafone για μια σύνδεση που θεωρητικά έχει διακοπεί.. όμως σήμερα που πήγα στο κατάστημα είδα οτι δεν έχει γίνει διακοπή ποτέ. η υπάλληλος τηλεφώνησε στα κεντρικά και απο εκεί την ενημέρωσαν οτι στις 22/6 έγινε όντως κλήση απο το κινητό μου στο νούμερο για τις αποσυνδέσεις αλλα αυτό δεν δείχνει κάτι όπως μου είπε γιατι θα μπορούσα να πήρα τηλέφωνο εγώ και μετά να άλλαξα γνώμη :blink::mad::mad:

σημείωση: λογαριασμοί δεν μου έρχονται ακόμα στο σπίτι απο την vodafone... :wacko::wacko:

 

επίσης η υπάλληλος έκανε αμφισβήτηση της χρέωσης μετά απο δικό μου αίτημα η οποία είναι η εξής:

 

http://img215.imageshack.us/img215/9538/scan12s.jpg

 

κάτι μου λέει οτι λόγω του "πιλοτικού" προγράμματος με το νούμερο αυτό κάπου μπλέξαν τα μπούτια τους και την πληρώνω τώρα εγώ..

 

επειδή αύριο θα αρχίσω τα τηλέφωνα απο δώ και απο εκεί μέχρι να τελειώσει αυτό το θέμα υπέρ μου (είτε απο οικονομικής είτε απο ψυχολογικής ικανοποίησης) οποιαδήποτε σκέψη σας για το θέμα θα ήταν ευπρόσδεκτη...

βασικά μπορεί να βρεθεί η κλήση μου στις 22/6 και να ακούσουμε (είτε εγώ είτε η vodafone) αν έγινε όντως διακοπή?

 

υ.γ ξέρω οτι είμαι γκαντέμης.. μην μου το υπενθυμίσετε..!! :):)

Link to comment
Share on other sites

Για τα άλλα δεν είμαι σίγουρος , οπότε να μην σε μπλέξω. Αλλά ότι η κλήση σου μπορεί να βρεθεί σίγουρα θα γίνεται.. Όλες οι κλήσεις ηχογραφούνται. Απλώς δεν μπορώ να καταλάβω, πώς έκανες διακοπή και το μετέτρεψες σε whats up λες? Δεν έβαλες υπογραφή κάπου? ΤΟ ίδιο νούμερο δεν έγινε whats up kαι δεν το κατάλαβες? (εκτός κι αν δεν κράτησες τον ίδιο αριθμό) Edited by Alex0077
Link to comment
Share on other sites

Για τα άλλα δεν είμαι σίγουρος , οπότε να μην σε μπλέξω. Αλλά ότι η κλήση σου μπορεί να βρεθεί σίγουρα θα γίνεται.. Όλες οι κλήσεις ηχογραφούνται. Απλώς δεν μπορώ να καταλάβω, πώς έκανες διακοπή και το μετέτρεψες σε whats up λες? Δεν έβαλες υπογραφή κάπου? ΤΟ ίδιο νούμερο δεν έγινε whats up kαι δεν το κατάλαβες? (εκτός κι αν δεν κράτησες τον ίδιο αριθμό)

 

όχι δεν κράτησα τον ίδιο αριθμό... το whats up είναι τελείως άσχετο με το θέμα ..

Link to comment
Share on other sites

Οταν μπαινω μεσα στο Vodafone.gr και συνδεθω στο λογαριασμο για αναβαθμιση συσκευης, οι τιμες που δινει στα κινητα ειναι τελικες συμπεριλαμβανομενης και της επιδοτησης; Επισης, συμπεριλαμβανεται και η μειωση των 20€ που λεει οτι υπαρχει στην αρχικη σελιδα;
Link to comment
Share on other sites

Οταν μπαινω μεσα στο Vodafone.gr και συνδεθω στο λογαριασμο για αναβαθμιση συσκευης, οι τιμες που δινει στα κινητα ειναι τελικες συμπεριλαμβανομενης και της επιδοτησης; Επισης, συμπεριλαμβανεται και η μειωση των 20€ που λεει οτι υπαρχει στην αρχικη σελιδα;

φιλικη συμβουλη, μη κανεις αναβαθμιση μεσω ιντερνετ, καλυτερα σε καταστημα vodafone, η ακομη καλυτερα σε καταστημα 'πλαισιο'

Link to comment
Share on other sites

φιλικη συμβουλη, μη κανεις αναβαθμιση μεσω ιντερνετ, καλυτερα σε καταστημα vodafone, η ακομη καλυτερα σε καταστημα 'πλαισιο'

 

Και γιατι αυτο αν επιτρεπεται;

Link to comment
Share on other sites

απο εμπειριες φιλων, τα delivery τους εβαζαν να υπογραφουν ο'τι να'ναι. Στα καταστηματα vodafone γινεται καλυτερη δουλεια, αν και προσπαθουν να σου κανουν πλυση εγκεφαλου να παρεις ιντερνετ/σταθερο κτλ. Στο πλαισιο, που συνεργαζεται με τη vodafone, παντα εχει διαθεσιμα ολα τα κινητα και τα παιδια που δουλευουν εκει δεν υποτιμουν τη νοημοσυνη σου. Σε γενικες γραμμες μιλαω παντα..
Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα μεσω σαιτ δινουν 20 ευρω περισσοτερη επιδοτηση.

Εγω που απλα θελω να παρω νεο κινητο με επιδοτηση κ οχι να αλλαξω προγραμμα τι προβλημα μπορει να μου δημιουργηθει πχ?

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα μεσω σαιτ δινουν 20 ευρω περισσοτερη επιδοτηση.

Εγω που απλα θελω να παρω νεο κινητο με επιδοτηση κ οχι να αλλαξω προγραμμα τι προβλημα μπορει να μου δημιουργηθει πχ?

 

τιποτα δεν ειναι δωρεαν..

Link to comment
Share on other sites

Συνεβη το εξης κορυφαιο. Με πηραν απο ενα σταθερο, ηταν λεει η vf, να μου ζητησει συγγνωμη για την καθυστερηση του iphone(το οποιο ειχα παραγγειλει και τελικα ακυρωσα και το πηρα απο oteshop), και να μου πει οτι δε θα πληρωσω το επομενο παγιο.... Πανε καλα;;;;
Motorola c520, Nokia 3210, Nokia 3310, Sony Ericsson k700i, Sony Ericsson k750i, Sony Ericsson k550i, Nokia N81, Apple iPhone 2g, Samsung Omnia I, Samsund D980 duos, Motorola Pebl, Nokia 8210, BlackBerry Storm, iPhone 4, Iphone 4S, Samsung Galaxy SIII, iPhone 5, iPhone 6, iPhone 7, Samsung S8...
Link to comment
Share on other sites

Συνεβη το εξης κορυφαιο. Με πηραν απο ενα σταθερο, ηταν λεει η vf, να μου ζητησει συγγνωμη για την καθυστερηση του iphone(το οποιο ειχα παραγγειλει και τελικα ακυρωσα και το πηρα απο oteshop), και να μου πει οτι δε θα πληρωσω το επομενο παγιο.... Πανε καλα;;;;

 

ετσι ειναι οταν εισαι κατοχος 4

Link to comment
Share on other sites

ετσι ειναι οταν εισαι κατοχος 4

Ναι αλλα δεν ειμαι κατοχος 4 μ αυτους... Ναι μεν εχω το συμβολαιο μου, αλλα η αγορα εγινε απο αλλου.

Motorola c520, Nokia 3210, Nokia 3310, Sony Ericsson k700i, Sony Ericsson k750i, Sony Ericsson k550i, Nokia N81, Apple iPhone 2g, Samsung Omnia I, Samsund D980 duos, Motorola Pebl, Nokia 8210, BlackBerry Storm, iPhone 4, Iphone 4S, Samsung Galaxy SIII, iPhone 5, iPhone 6, iPhone 7, Samsung S8...
Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα μεσω σαιτ δινουν 20 ευρω περισσοτερη επιδοτηση.

Εγω που απλα θελω να παρω νεο κινητο με επιδοτηση κ οχι να αλλαξω προγραμμα τι προβλημα μπορει να μου δημιουργηθει πχ?

Κανένα πρόβλημα. Πάντα αναβαθμίζω μέσω του "my account" χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Εστω οτι θελησω να παρω το iphone κ να κανω προγραμμα αναλογο (τωρα εχω surf and talk),θα παρω παραπανω επιδοτηση από αυτη που εχει βγει με βαση το προγραμμα που εχω εδω κ 1 χρονο?
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα... έχω να επισκεφτώ καιρό το forum αλλά καιρός ήταν... έστω και για όχι τόσο καλό λόγο... !

το γράφω εδώ γιατι πιστεύω οτι θα βρεθεί λύση αφου υπάρχουν τσακάλια εδω μέσα.. !!

 

λοιπόν... πριν αρκετό καιρό είχα μεταφέρει ενα νούμερο cosmote που είχα (σύνδεση) γιατί μου χρεώσαν λάθος δύο λογαριασμούς (+50 ευρώ) και έτσι πήγα σε vodafone... (σύνδεση το πακέτο με τα 30 ευρώ για κλήσεις/sms) ... δυστυχώς για κάποιον λόγο οι λογαριασμοί δεν μου ερχόντουσαν στο σπίτι (μόνο ένας είχε έρθει) και έτσι μου πήρε 2-3 μήνες να καταλάβω οτι το "πακέτο" δεν μου έφτανε και χρεωνόμουν απο 85-120 ευρώ τον μήνα.. ψιλοσπάστηκα και έτσι αποφάσισα να φύγω απο την vodafone.. και να πάω σε whats up που θεωρητικά με βόλευε και πρακτικά με έχει βολέψει όλους αυτούς τους μήνες μέχρι τώρα..

 

λόγω του οτι δεν είχα πάρει επιδότηση συσκευής αλλα έκπτωση παγίου δεν χρειαζόταν να πληρώσω κάτι επιπλέον για την διακοπή. ο υπάλληλος στην vodafone με ενημέρωσε οτι επειδή έχει αλλάξει ο τρόπος αποσύνδεσης, θα κάναμε τηλεφωνική αίτηση για αποσύνδεση και έτσι και έγινε. όμως για να γίνει αυτό θα έπρεπε να πληρώσω πρώτα τον τελευταίο λογαριασμό όπως και έγινε επιτόπου στο κατάστημα. την απόδειξη την κράτησα.

 

τώρα σχεδόν 3 μήνες μετά καταλαβαίνω οτι κάθε μήνα χρεώνομαι στην πιστωτική μου 30 ευρώ απο την vodafone για μια σύνδεση που θεωρητικά έχει διακοπεί.. όμως σήμερα που πήγα στο κατάστημα είδα οτι δεν έχει γίνει διακοπή ποτέ. η υπάλληλος τηλεφώνησε στα κεντρικά και απο εκεί την ενημέρωσαν οτι στις 22/6 έγινε όντως κλήση απο το κινητό μου στο νούμερο για τις αποσυνδέσεις αλλα αυτό δεν δείχνει κάτι όπως μου είπε γιατι θα μπορούσα να πήρα τηλέφωνο εγώ και μετά να άλλαξα γνώμη :blink::mad::mad:

σημείωση: λογαριασμοί δεν μου έρχονται ακόμα στο σπίτι απο την vodafone... :wacko::wacko:

 

επίσης η υπάλληλος έκανε αμφισβήτηση της χρέωσης μετά απο δικό μου αίτημα η οποία είναι η εξής:

 

http://img215.imageshack.us/img215/9538/scan12s.jpg

 

κάτι μου λέει οτι λόγω του "πιλοτικού" προγράμματος με το νούμερο αυτό κάπου μπλέξαν τα μπούτια τους και την πληρώνω τώρα εγώ..

 

επειδή αύριο θα αρχίσω τα τηλέφωνα απο δώ και απο εκεί μέχρι να τελειώσει αυτό το θέμα υπέρ μου (είτε απο οικονομικής είτε απο ψυχολογικής ικανοποίησης) οποιαδήποτε σκέψη σας για το θέμα θα ήταν ευπρόσδεκτη...

βασικά μπορεί να βρεθεί η κλήση μου στις 22/6 και να ακούσουμε (είτε εγώ είτε η vodafone) αν έγινε όντως διακοπή?

 

υ.γ ξέρω οτι είμαι γκαντέμης.. μην μου το υπενθυμίσετε..!! :):)

 

Καλησπέρα ,

 

καταρχάς να σε ενημερώσω πως μου έστειλες ένα πμ κάνοντας μου παράπονα γιατί μεταφορά του θέματος σου εδώ .

 

δεν έχω ρε συ καμία σχέση με το forum ούτε διαχειριστής είμαι ...μάλλον έκανες λάθος

 

στο θέμα σου τώρα ,

 

όταν έχεις έκπτωση παγίου αντί για επιδότηση και πάλι είσαι δεσμευμένος με ετήσιο συμβόλαιο ,

 

καμία δέσμευση δεν έχεις όταν δε πάρεις ούτε συσκευή ούτε την έκπτωση ,

 

το πιθανότερο είναι το αίτημα σου να έχει δρομολογηθεί για μετά από ένα χρόνο από τη στιγμή που δε πλήρωσες αναπόσβεστο ποσό επιδότησης .

«Μη στενοχωριέσαι, άφησε τα πράγματα να πάνε μόνα τους. Οι ηλίθιοι και οι κακοί θα νικηθούν στο τέλος.» - Λάο Τσε
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα ,

 

καταρχάς να σε ενημερώσω πως μου έστειλες ένα πμ κάνοντας μου παράπονα γιατί μεταφορά του θέματος σου εδώ .

 

δεν έχω ρε συ καμία σχέση με το forum ούτε διαχειριστής είμαι ...μάλλον έκανες λάθος

 

στο θέμα σου τώρα ,

 

όταν έχεις έκπτωση παγίου αντί για επιδότηση και πάλι είσαι δεσμευμένος με ετήσιο συμβόλαιο ,

 

καμία δέσμευση δεν έχεις όταν δε πάρεις ούτε συσκευή ούτε την έκπτωση ,

 

το πιθανότερο είναι το αίτημα σου να έχει δρομολογηθεί για μετά από ένα χρόνο από τη στιγμή που δε πλήρωσες αναπόσβεστο ποσό επιδότησης .

Σε τηλεφωνικη συνομιλια που ειχα με εκπροσωπο της vf, μου ειπαν οτι δεν ισχυει αυτο. Οτι δλδ και να κανεις εκπτωση παγιου δεν ειναι ετησιο συμβολαιο. Γιατι απλα δεν υπογραφεις καποιο συμβολαιο.

Motorola c520, Nokia 3210, Nokia 3310, Sony Ericsson k700i, Sony Ericsson k750i, Sony Ericsson k550i, Nokia N81, Apple iPhone 2g, Samsung Omnia I, Samsund D980 duos, Motorola Pebl, Nokia 8210, BlackBerry Storm, iPhone 4, Iphone 4S, Samsung Galaxy SIII, iPhone 5, iPhone 6, iPhone 7, Samsung S8...
Link to comment
Share on other sites

Εννοείται αυτό.. Όταν επιλέξεις έκπτωση παγίου αντί επιδότησης σε καμία περίπτωση δεν δεσμεύεσαι στο δίκτυο για 12 μήνες. Μπορείς όποτε θες να φύγεις.
Link to comment
Share on other sites

σου ειπαν να κανεις τηλεφωνικα την αποσυνδεση, για να μη χρεωθει το καταστημα την αποσυνδεση και χαλασει το στοχο του.. Συμφωνω με τους υπολοιπους οτι δεν υπαρχει 12μηνη δεσμευση στην εκπτωση παγιου. Μηπως σου ειπε ο υπαλληλος του καταστηματος οτι 'δεν εχει δικτυο' η οτι 'επεσε το δικτυο' στον υπολογιστη (κλασσικο ψεμα vodafone για να μη χρεωθει την αποσυνδεση)?
Link to comment
Share on other sites

σου ειπαν να κανεις τηλεφωνικα την αποσυνδεση, για να μη χρεωθει το καταστημα την αποσυνδεση και χαλασει το στοχο του.. Συμφωνω με τους υπολοιπους οτι δεν υπαρχει 12μηνη δεσμευση στην εκπτωση παγιου. Μηπως σου ειπε ο υπαλληλος του καταστηματος οτι 'δεν εχει δικτυο' η οτι 'επεσε το δικτυο' στον υπολογιστη (κλασσικο ψεμα vodafone για να μη χρεωθει την αποσυνδεση)?

 

Ούτως ή άλλως παίρνεις τηλέφωνο πρώτα για να πάρεις κωδικό αποσύνδεσης. Αποσύνδεση αποκλειστικά από το τηλέφωνο δεν μπορεί να γίνει. Πρέπει να περάσεις από το κατάστημα για να υπογράψεις.

 

Έχει κάποια συνέπεια το κατάστημα αν φαίνεται ότι έγιναν πολλές αποσυνδέσεις; Δεν νομίζω ότι ένα κατάστημα φταίει που κάνεις διακοπή συμβολαίου.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ο συνδρομητής που πραγματοποιεί Νέα σύνδεση ή έχει κλείσει 12μηνο συμβόλαιο και δεν επιθυμεί να αγοράσει συσκευή μπορεί να επιλέξει να έχει έκπτωση στα πάγια για έναν ολόκληρο χρόνο

> Σε οικογενειακά προγράμματα την έκπτωση εκμεταλλεύεται μόνο η Parent γραμμή

> Στην έκπτωση συμπεριλαμβάνονται και τα επιπρόσθετα προγράμματα (sms/fixed/Ενδ60/Απερ/Νέο σταθερό).

> Στην έκπτωση δεν συμπεριλαμβάνονται επιπρόσθετες υπηρεσίες (π.χ MMS10, Surf & Mail 30 κ.λ.π)

> Η έκπτωση ισχύει για ένα χρόνο. Μετά το 12μηνο πληρώνει ολόκληρο το πάγιο

> Αν ο συνδρομητής εκμεταλλευτεί την έκπτωση δεσμεύεται για ένα χρόνο συμβόλαιο στη Νέα σύνδεση & στο Retention

> Αν ο πελάτης επιθυμεί αργότερα να εκμεταλλευτεί την επιδότηση του retention, μπορεί να πάρει νέα συσκευή, αλλά χάνει την έκπτωση του παγίου

> Αν ο συνδρομητής κάνει μεταβίβαση μπορεί να διατηρήσει την έκπτωση

> Έκπτωση στα πάγια προϋποθέτει ότι δεν επιλέγουμε συσκευή

> Η επιλογή δεν θα είναι εμπορικά διαθέσιμη για πελάτες MAJOR και HVSME που έχουν ήδη ειδική μείωση παγίων.

> Από 15/01/2010 το πρόγραμμα «έκπτωση παγίου αντί επιδότηση συσκευής» είναι συμβατό με το Οικογενειακό Πρόγραμμα Vodafone 'Ολοι σε Ένα.

 

> Αν ο συνδρομητής πραγματοποιήσει αλλαγή προγράμματος και μεταφερθεί σε συμβατό με την προσφορά πρόγραμμα θα εξακολουθήσει να έχει την αντίστοιχη έκπτωση με το νέο πάγιο που θα επιλέξει.

 

 

σας παραθέτω την ενημέρωση των καταστημάτων μέσα από το v shop , όπως θα δείτε κάπου εκεί στη μέση αναφέρει ξεκάθαρα πως ο πελάτης δεσμέυεται με ετήσιο συμβόλαιο .

τώρα οι μισοί υπάλληλοι το ξέρουν και το επικοινωνούν οι άλλοι μισοί δεν το ξέρουν , και αυτό μέσα στα πλαίσια της μπαχαλοποίησης της εταιρείας .

 

τώρα όσο αφορά αυτό που λέει ο mobile πως σε στέλνουν πακέτο στο 13830 για να μην γράψουν αποσύνδεση , είναι κονό μυστικό και συμβαίνει χρόνια ,

 

ή στο 13830 θα σε στείλουν

ή δεν θα έχουν σύστημα

ή θα σε στείλουν στο κατάστημα που έκανες αρχικά τη σύνδεση !!!

 

είπαμε power to you ειναι αυτοί όχι τίποτα τυχαίοι....:lol::lol:

«Μη στενοχωριέσαι, άφησε τα πράγματα να πάνε μόνα τους. Οι ηλίθιοι και οι κακοί θα νικηθούν στο τέλος.» - Λάο Τσε
Link to comment
Share on other sites

 

Έχει κάποια συνέπεια το κατάστημα αν φαίνεται ότι έγιναν πολλές αποσυνδέσεις; Δεν νομίζω ότι ένα κατάστημα φταίει που κάνεις διακοπή συμβολαίου.

 

τους εχουν μηνιαιο οριο αποσυνδεσεων στους στοχους τους

Link to comment
Share on other sites

Ο συνδρομητής που πραγματοποιεί Νέα σύνδεση ή έχει κλείσει 12μηνο συμβόλαιο και δεν επιθυμεί να αγοράσει συσκευή μπορεί να επιλέξει να έχει έκπτωση στα πάγια για έναν ολόκληρο χρόνο

> Σε οικογενειακά προγράμματα την έκπτωση εκμεταλλεύεται μόνο η Parent γραμμή

> Στην έκπτωση συμπεριλαμβάνονται και τα επιπρόσθετα προγράμματα (sms/fixed/Ενδ60/Απερ/Νέο σταθερό).

> Στην έκπτωση δεν συμπεριλαμβάνονται επιπρόσθετες υπηρεσίες (π.χ MMS10, Surf & Mail 30 κ.λ.π)

> Η έκπτωση ισχύει για ένα χρόνο. Μετά το 12μηνο πληρώνει ολόκληρο το πάγιο

> Αν ο συνδρομητής εκμεταλλευτεί την έκπτωση δεσμεύεται για ένα χρόνο συμβόλαιο στη Νέα σύνδεση & στο Retention

> Αν ο πελάτης επιθυμεί αργότερα να εκμεταλλευτεί την επιδότηση του retention, μπορεί να πάρει νέα συσκευή, αλλά χάνει την έκπτωση του παγίου

> Αν ο συνδρομητής κάνει μεταβίβαση μπορεί να διατηρήσει την έκπτωση

> Έκπτωση στα πάγια προϋποθέτει ότι δεν επιλέγουμε συσκευή

> Η επιλογή δεν θα είναι εμπορικά διαθέσιμη για πελάτες MAJOR και HVSME που έχουν ήδη ειδική μείωση παγίων.

> Από 15/01/2010 το πρόγραμμα «έκπτωση παγίου αντί επιδότηση συσκευής» είναι συμβατό με το Οικογενειακό Πρόγραμμα Vodafone 'Ολοι σε Ένα.

 

> Αν ο συνδρομητής πραγματοποιήσει αλλαγή προγράμματος και μεταφερθεί σε συμβατό με την προσφορά πρόγραμμα θα εξακολουθήσει να έχει την αντίστοιχη έκπτωση με το νέο πάγιο που θα επιλέξει.

 

 

σας παραθέτω την ενημέρωση των καταστημάτων μέσα από το v shop , όπως θα δείτε κάπου εκεί στη μέση αναφέρει ξεκάθαρα πως ο πελάτης δεσμέυεται με ετήσιο συμβόλαιο .

τώρα οι μισοί υπάλληλοι το ξέρουν και το επικοινωνούν οι άλλοι μισοί δεν το ξέρουν , και αυτό μέσα στα πλαίσια της μπαχαλοποίησης της εταιρείας .

 

τώρα όσο αφορά αυτό που λέει ο mobile πως σε στέλνουν πακέτο στο 13830 για να μην γράψουν αποσύνδεση , είναι κονό μυστικό και συμβαίνει χρόνια ,

 

ή στο 13830 θα σε στείλουν

ή δεν θα έχουν σύστημα

ή θα σε στείλουν στο κατάστημα που έκανες αρχικά τη σύνδεση !!!

 

είπαμε power to you ειναι αυτοί όχι τίποτα τυχαίοι....:lol::lol:

 

 

Απο τη στιγμή που ο πελάτης δε βάζει την τσιφρα του σε χαρτί να λέει ότι δέχεται έκπτωση στο πάγιο του και συνεχίζει για άλλο ενα χρόνο, δεν υπάρχει δέσμευση. Απλά αξιοποιεις κάτι έξτρα που σου δίνουν γιατί σε υπερχρεωνανε ώστε να το πάρεις πίσω. Κάτι σαν τις επιστροφές της εφορίας.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Motorola c520, Nokia 3210, Nokia 3310, Sony Ericsson k700i, Sony Ericsson k750i, Sony Ericsson k550i, Nokia N81, Apple iPhone 2g, Samsung Omnia I, Samsund D980 duos, Motorola Pebl, Nokia 8210, BlackBerry Storm, iPhone 4, Iphone 4S, Samsung Galaxy SIII, iPhone 5, iPhone 6, iPhone 7, Samsung S8...
Link to comment
Share on other sites

Απο τη στιγμή που ο πελάτης δε βάζει την τσιφρα του σε χαρτί να λέει ότι δέχεται έκπτωση στο πάγιο του και συνεχίζει για άλλο ενα χρόνο, δεν υπάρχει δέσμευση. Απλά αξιοποιεις κάτι έξτρα που σου δίνουν γιατί σε υπερχρεωνανε ώστε να το πάρεις πίσω. Κάτι σαν τις επιστροφές της εφορίας.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

μια χαρά τζίφρα βάζει σε ξεχωριστό χαρτί από αυτά του συμβολαίου που αναφέρετε ακριβώς στην έκπτωση παγίου .....:rolleyes:

«Μη στενοχωριέσαι, άφησε τα πράγματα να πάνε μόνα τους. Οι ηλίθιοι και οι κακοί θα νικηθούν στο τέλος.» - Λάο Τσε
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...