Jump to content

Pantheon Airways


MIB
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 196
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

To τελικό συμπέρασμα ποιο είναι; Ότι αν ιδιωτικοποιηθεί η Ολυμπιακή θα αρχίσουν να πέφτουν τα αεροπλάνα της; :X

To τελικό συμπέρασμα είναι οτι καμμια φορά η με κάθε τρόπο επιδίωξη του κέρδους σκοτώνει...

 

Και οτι η Ολυμπιακή δεν είναι η ανίκανη εταιρεία σε αντίθεση με τις ιδωτικές που υπερτερούν σε κάθε τομέα της Ολυμπιακής.

.
Link to comment
Share on other sites

Στο "άγονο" νησί μου πάντως, το αεροδρόμιο είναι πολύ μεγάλο και υπάρχει χρόνια... Δέχεται δεκάδες πτήσεις charter τη μέρα, κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες... Πάντα είχαμε αεροπλοοϊα... Το αεροδρόμιό μας μάλιστα ανανεώνεται συνέχεια. Τελεαυταία φορά (πέρυσι) επέκτειναν το διάδρομο, γκρέμισαν όλους τους χώρους αναμονής κτλ και τους ξαναέφτιαξαν, άνοιξαν δεύτερο Duty Free κτλ... Ενώ το Μακεδονία π.χ....:X

 

Πάντα με φιλική διάθεση, στα "άγονα" νησιά η ζωή δεν είναι όπως τη φαντάζεστε κάποιοι. Με κατσικούλες και τα σχετικά:confused: "Άγονα" χαρακτηριζόμαστε επειδή μας κατάντησαν έτσι κι επειδή δεν είμαστε Μύκονος... Τεσπα, άλλη συζήτηση αυτή:X

θεωρείται η σάμος άγονη γραμμή?

δε νομίζω να εντάσσεται στις άγονες γραμμές.

και όσον αφορά την απορία μου για τις επιδοτήσεις,δεν το κατάλαβα εντελώς.

οι επιδοτήσεις σε άγονες γραμμές απο που προέρχονται??κοινοτικά κονδύλια δεν είναι κι αυτά και εντάσσονται στο γενικότερο πλαίσιο των επιδοτήσεων που έπερνε η ολυμπιακή?άρα όταν υπάρχει σαφής οδηγία για κόψιμο των επιδοτήσεων στην ολυμπιακή δεν εννοούνται και οι άγονες γραμμές(αφού υπάρχει επιδότηση και στην αεροπλοία,όπως λέτε).ή είναι ελληνικό πρόγραμμα που χρηματοδοτείται απο το κράτος??γιατί αναφέρατε οτι θα μπορούσε να συνεχιστεί η επιδότηση και σε κάποιον ιδιώτη.

λογικά και οι επιδοτήσεις άγονων γραμμών εντάσσονται στις παράνομες αφού κι εκεί έγινε κατασπατάληση χρήματος (αν είναι κοινοτικά προγράμματα).

πάντως απο τα πλοία που ξέρω είναι κοινοτικά προγράμματα χρηματοδότησης που έχουν σαν κύριο λόγο ύπαρξης την κάλυψη των ζημιών απο τα ταξίδια,κυρίως σε χαμηλές-μη τουριστικές περιόδους και την σύνδεση αυτών των νησιών ώστε να μην αποκοπόυν εντελώς απο την ηπειρωτική ελλάδα.

ποιός μπορεί να το διευκρινίσει αυτό??

Link to comment
Share on other sites

H κυπριακή HELIOS.Tόσο γρήγορα ξεχνιούνται κάποια γεγονότα;

 

Δεν ειναι low cost η helios απ'οσο ξερω, αλλα και να ειναι δεν νομιζω οτι εχει να κανει με το αν μια εταιρια ειναι low cost ή οχι. Οι 2 μεγαλυτερες low cost στην Ευρωπη (ryanair και easyjet) δεν εχουν προβληματα τετοιου ειδους.

 

To τελικό συμπέρασμα είναι οτι καμμια φορά η με κάθε τρόπο επιδίωξη του κέρδους σκοτώνει...

 

Λυπαμαι που θα σε στεναχωρησω, αλλα στα παντα μαθαινουμε απο τα λαθη μας και κοιταμε να μη ξαναγινουν, αν δεν γινουν λαθη δυστυχως δεν γινεται να βελτιωθουμε και πολλες φορες στοιχιζουν και ζωες. Δεν το λεω ειρωνικα, ετσι ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι low cost η helios απ'οσο ξερω, αλλα και να ειναι δεν νομιζω οτι εχει να κανει με το αν μια εταιρια ειναι low cost ή οχι. Οι 2 μεγαλυτερες low cost στην Ευρωπη (ryanair και easyjet) δεν εχουν προβληματα τετοιου ειδους.

 

 

 

Λυπαμαι που θα σε στεναχωρησω, αλλα στα παντα μαθαινουμε απο τα λαθη μας και κοιταμε να μη ξαναγινουν, αν δεν γινουν λαθη δυστυχως δεν γινεται να βελτιωθουμε και πολλες φορες στοιχιζουν και ζωες. Δεν το λεω ειρωνικα, ετσι ειναι.

Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα όταν μιλάμε για ανθρώπινες ζωές.Το συμβάν με το αεροσκάφος της HELIOS δεν ήταν απλά δυστύχημα, αλλά έγκλημα.

 

Επίσης εαν ήταν συγγενής ή φίλος μας μέσα σε ένα τέτοιο ιπτάμενο φέρετρο δεν θα το αντιμετωπίζαμε με τέτοιο απλοικό τρόπο το ζήτημα.

 

Τα πάντα τα αντιμετωπίζει κανείς απλά σαν στατιστική ή ποσοτικά δεδομένα μέχρι τη στιγμή που θα αφορά τον ίδιο ή αγαπημένα του πρόσωπα.

.
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι low cost η helios απ'οσο ξερω, αλλα και να ειναι δεν νομιζω οτι εχει να κανει με το αν μια εταιρια ειναι low cost ή οχι. Οι 2 μεγαλυτερες low cost στην Ευρωπη (ryanair και easyjet) δεν εχουν προβληματα τετοιου ειδους.

 

 

 

Λυπαμαι που θα σε στεναχωρησω, αλλα στα παντα μαθαινουμε απο τα λαθη μας και κοιταμε να μη ξαναγινουν, αν δεν γινουν λαθη δυστυχως δεν γινεται να βελτιωθουμε και πολλες φορες στοιχιζουν και ζωες. Δεν το λεω ειρωνικα, ετσι ειναι.

μόνο που δεν ήταν λάθος το περιστατικό με helios.παραλείψεις θανατηφόρες,και δεν υπήρχε έλεγχος πουθενά (προσωπικό,τεχνικός έλεγχος)λόγω οικονομικών προβλημάτων.

έτσι λένε τουλάχιστον οι ειδήμονες.

δεν έκλεισε τελικά η συγκεκριμένη εταιρεία??

Link to comment
Share on other sites

:offtopic: σας βρίσκω.

 

Γιατί καλά όλα αυτά (ή μάλλον, άσχημα), αλλά το παράδειγμα της Helios ως μιας από τις τόσες ιδιωτικές εταιρίες είναι λίγο άστοχο, ή μάλλον τυχαίο, και το συμπέρασμα ότι η ΟΑ θα γίνει σαν την παρακμιακή Helios και όχι σαν τη ΒΑ ή την Easy εντελώς αυθαίρετο. Φυσικά και δεν πρόκεται να γίνει σαν τις 2 τελευταίες από πλευράς εμπορικής επιτυχίας, αλλά δε βρίσκω το λόγο να μην είναι εξίσου ασφαλής όσο και τώρα.

 

Πιστέψτε με, υπάρχει πολύ λίπος να καείκαι περικοπές να γίνουν χωρίς να γίνουν εκπτώσεις στην ασφάλεια ;)

 

Τρανό παράδειγμα τόσες εταιρίες παγκοσμίως που λειτουργούν μια χαρά χωρίς να μειώνουν τα standards τους στον τομέα της ασφάλειας, απλά και μονο κόβοντας τις σπατάλες σε άλλους τομείς.

 

To τελικό συμπέρασμα είναι οτι καμμια φορά η με κάθε τρόπο επιδίωξη του κέρδους σκοτώνει...

 

Μια ιδιωτική αεροπορική εταιρία έχει σκοπό το κέρδος. Καμία σοβαρή εταιρία (και φυσικά η Helios δεν είναι/ήταν σοβαρή) δε θα έκανε εκπτώσεις στην ασφάλεια, γιατί μεσομακροπρόθεσμα αυτό θα την χτυπήσει εκεί που πονάει περισσότερο. Στα κέρδη.

 

Πάντως μαι-χάινες ωραίο σε βρισκω. Αφού δε μας τρόμαξες με την επίκληση της Θάτσερ, είπες να επιστρατεύσεις μέχρι και την Ήλιος.

Link to comment
Share on other sites

:offtopic: σας βρίσκω.

 

Γιατί καλά όλα αυτά (ή μάλλον, άσχημα), αλλά το παράδειγμα της Helios ως μιας από τις τόσες ιδιωτικές εταιρίες είναι λίγο άστοχο, ή μάλλον τυχαίο, και το συμπέρασμα ότι η ΟΑ θα γίνει σαν την παρακμιακή Helios και όχι σαν τη ΒΑ ή την Easy εντελώς αυθαίρετο. Φυσικά και δεν πρόκεται να γίνει σαν τις 2 τελευταίες από πλευράς εμπορικής επιτυχίας, αλλά δε βρίσκω το λόγο να μην είναι εξίσου ασφαλής όσο και τώρα.

 

Πιστέψτε με, υπάρχει πολύ λίπος να καείκαι περικοπές να γίνουν χωρίς να γίνουν εκπτώσεις στην ασφάλεια ;)

 

Τρανό παράδειγμα τόσες εταιρίες παγκοσμίως που λειτουργούν μια χαρά χωρίς να μειώνουν τα standards τους στον τομέα της ασφάλειας, απλά και μονο κόβοντας τις σπατάλες σε άλλους τομείς.

 

 

 

Μια ιδιωτική αεροπορική εταιρία έχει σκοπό το κέρδος. Καμία σοβαρή εταιρία (και φυσικά η Helios δεν είναι/ήταν σοβαρή) δε θα έκανε εκπτώσεις στην ασφάλεια, γιατί μεσομακροπρόθεσμα αυτό θα την χτυπήσει εκεί που πονάει περισσότερο. Στα κέρδη.

 

Πάντως μαι-χάινες ωραίο σε βρισκω. Αφού δε μας τρόμαξες με την επίκληση της Θάτσερ, είπες να επιστρατεύσεις μέχρι και την Ήλιος.

μα η επίκληση της θάτσερ και της πολιτικής της δεν είναι για να τρομάξει κάποιος.κοινή διαπίστωση είναι,που βγήκε απο το στόμα κιόλας του υπουργού οικονομικών.απλά αυτή η πολιτική είναι μονόδρομος πλέον,και θα εφαρμοστεί ευρύτατα απο εδώ και πέρα σε κάθετι που εμπλέκεται το δημόσιο.

όλα πωλούνται για να ξεχρεώσει κάποια στιγμή το δημόσιο και να επωμιστεί κάποιος άλλος τις ευθύνες και να κάνει όλα αυτά που δεν μπόρεσε να εφαρμόσει επι τόσα χρόνια η κρατική διοίκηση.τότε θα υπάρχει αντιπαράθεση ιδιώτη,επιχειρηματία- εργαζόμενου και όχι εργαζόμενου-κυβέρνησης.

άλλος αποφασίζει και διατάζει.και δεν θα υπάρχει και κρατικός παρεμβατισμός.

Link to comment
Share on other sites

Δε χρειάζεται να τh δαιμονοποιήσουμε η να την ξεφτιλίσουμε εμείς. Έχει κάνει μια χαρά δουλειά τόσα χρονια μονη τhς. :lol:

 

Ποίες είναι χειρότερες ρε Dimitri? Αναφέρεσαι σε εγχώριες. Σε ποιο θέμα είναι χειρότερη η Aegean τhς Ολυμπιακής?

 

Και όσο για τις ξένες, από μια εταιρία που αργεί 10 λεπτά παραπάνω σε μια συγκεκριμένη διαδρομή, αυτό αποδεικνύει τι? Ότι η Ολυμπιακή είναι η καλύτερη εταιρία στον κόσμο?:rolleyes:

 

Οχι,δεν ειναι τα 10 λεπτα που ενοχλουν,αλλα η συστηματικη καθυστερηση (τουλαχιστον εικοσι λεπτα μεχρι μια ωρα) της Αλιταλια στο 95& τουλαχιστον των πτησεων & η απαραδεκτη κατασταση με τις βαλιτσες...οποιος εχει ταξιδεψει μαζι της μπορει να το επιβεβαιωσει...;)

 

Η Aegean,παροτι διαφημιζεται συνεχως,δε μπορω να πω οτι μου εχει αφησει καλυτερες εντυπωσεις π'την Ολυμπιακη.Εχω ταξιδεψει μαζι της περιπου 20 φορες & παντα ειχε καθυστερηση τουλαχιστον ενα τεταρτο,ενω και το σερβις της ειναι μετριο.Ομως-και εδω φαινεται το κομπλεξ του Ελληνα-ποτε δεν ακουσα παραπονα ακομα & για μισαωρες καθυστερησης της ιδιωτικης εταιριας,σε αντιθεση με τα βρισιδια που ακουγονταν οταν καθυστερουσε την ιδια ωρα η Ολυμπιακη.

 

Συμπερασμα?Δε νομιζω πως η Ολυμπιακη ειναι τοσο χαλια ή οτι η Aegean ειναι κλασεις ανωτερη της.Απλα,ισχυει το "καλυτερα να σου βγει το ματι παρα το ονομα".Κι επειδη σε αρκετες περιπτωσεις οντως η Ολυμπιακη ειχε τα χαλια της,απεκτησε αρνητικη φημη,την οποια δυσκολα μπορει να αποκαταστησει ακομα & με ακριβεις αναχωρησεις (παραδοξως συμβαινει πολυ συχνα τα τελευταια 2-3 χρονια) ή προσφορες στις τιμες εισιτηριων.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί τι άλλο κοινωνικό έργο επιτελεί η Ολυμπιακή?

 

Εκτος αν εννοούμε ως κοινωνικό έργο το να βρίσκει δουλειά (μεροκάματο). Αεροπορική εταιρία υποτίθεται ότι είναι � όχι γραφείο εύρεσης εργασίας.

 

Από την άλλη, δεν είναι κοινωνικό έργο να προσφέρεις τιμές οι οποιες να είναι προσιτές στο μέσο πολίτη? Αυτό δεν κάνει η easyJet για παράδειγμα, που είναι ιδιωτική, παρόλο που έχει μετόχους οι οποιοι επενδύουν με σκοπό το κέρδος? Το σύστημα εγώ το βλέπω να λειτουργεί στην πράξη στον τομέα αυτό (και όχι με ΘΑ), εκτος αν το πρόβλημα για σένα είναι ότι κάποιοι (οι μέτοχοι) βγάζουν λεφτά από αυτή την κατάσταση. Αλλα δε νομίζω να εννοείς αυτό, γιατί θα ήταν μάλλον κομπλεξισμός.

 

Πράγματι, η Ολυμπιακή δεν έχει επιτελέσει κανένα άλλο κοινωνικό έργο. Είναι καθαρή τύχη που σε όλες τις μεγάλες εκδηλώσεις της Ελλάδος, είτε είναι Ολυμπιακοί Αγώνες, είτε είναι οι καμπάνιες του υπουργείο Τουρισμού, είτε είναι περίπτερα σε τουριστικές εκθέσεις ανά τον κόσμο (ναι, έχω πάει και το έχω δει) είναι παρούσα, είτε ως Ολυμπιακή Αεροπορία, είτε ως Ολυμπιακές Αερογραμμές. Το στόρι λοιπόν είναι απλό: Μια φορά και ένα καιρό, ο Ωνάσης, ως μόνος άνθρωπος με χρήματα, αγόρασε από το Ελληνικό Δημόσιο μια χρεοκοπημένη αεροπορική εταιρεία (που κανείς ούτε σκεφτόταν εκείνη την εποχή να αγοράσει): την Τ.Α.Ε. Την έκανε Ολυμπιακή Αεροπορία, και έκανε την Ελλάδα παγκοσμίως γνωστή για το σέρβις, την άνεση και την πολυτέλεια των αεροσκαφών. Την έφτασε στα πέρατα της γης, στις πέντε ηπείρους, δημιούργησε από τις πρώτες συμμαχικές συνεργασίες με άλλες αεροπορικές εταιρείες (ΒΕΑ, American) και με τις γνωριμίες του την εξέλιξε αρκετά, ώστε να αποτελεί μια από τις καλύτερες αεροπορικές εταιρείες. Και μια ωραία πρωία, το Δημόσιο έβαλε ξανά το πόδι του μέσα στην Ο.Α. Και ξαφνικά, απέκτησε σε κάποια φάση της ιστορίας της, 15.000 εργαζόμενους, και έφτασε στο χείλος της χρεοκοπίας. Διότι οι πολιτικοί μας, τη χρησιμοποίησαν για να τακτοποιούν ψηφοφόρους (σε κάποια στιγμή ήταν ελάχιστοι οι Έλληνες που δεν είχαν γνωστό στην Ολυμπιακή), για να εξυπηρετούν συμφέροντα με μίζες από αεροσκάφη, με εκπτώσεις 97% στη μεταφορά του τύπου, κλπ. Στα 31-32 χρόνια κρατικής διακυβέρνησης, η Ολυμπιακή απέκτησε κοντά 31 προέδρους και διευθυντές. Κάθε χρόνο και άλλος. Απέκτησε προέδρους που κατηγορήθηκαν για υπεξαιρέσεις, και προέδρους που έφεραν το 1996 για πρώτη φορά κέρδη. Και ενώ κανείς θα περίμενε, αυτόν τον ευλογημένο άνθρωπο να τον κρατήσουν στο πόστο του, τον έδιωξαν, και την επόμενη χρονιά, η Ο.Α. είχε κοντά 300 εκατ. δρχ. έλλειμμα.

Και ενώ το 1993 παρουσιάστηκε μια πολύ καλή ευκαιρία να επανακάμψει, ο τότε πρωθυπουργός βγήκε και είπε το εξής αμίμητο "η Ελλάδα μπορεί να κάνει και χωρίς την Ολυμπιακή". Και την έστειλε ως χρεοκοπημένη εταιρεία στην Ε.Ε. Αυτό που παρέβλεψε να αναφέρει στην Ε.Ε. όμως, ήταν ότι ενώ η Ο.Α. είχε έλλειμμα 400 εκατ δρχ. το κράτος της όφειλε 700 εκατ δρχ., ως αμοιβή για της υπηρεσίες της και για τις υποχρεωτικές από το κράτος εκπτώσεις (μεταφορά ψηφοφόρων, τύπος, κλπ.) Οπότε η εταιρεία τότε, είχε κέρδος. Όμως όχι, το κράτος προτίμησε να εφαρμόσει προγράμματα εξυγίανσης, και να φέρει και Άγγλους μάνατζερ, σε σημείο που, εκτός του ότι προσπάθησαν να ξεπουλήσουν μέχρι και το σήμα (τους Ολυμπιακούς Κύκλους) την άφησαν σε χειρότερη κατάσταση, και με πολύ λιγότερα περιουσιακά στοιχεία. Άσχετο που η εταιρεία στην οποία ανέθεσαν το μάνατζμεντ ήταν θυγατρική της British Airways, εταιρείας ανταγωνιστικής στην Ολυμπιακή, και η οποία σήμερα πιέζει την Ε.Ε. να επιβάλει την είσπραξη του προστίμου στις Ο.Α., ώστε αυτές να κλείσουν.

Εγώ λέω, πήραμε μια από τις καλύτερες και διεθνώς αναγνωρισμένες εταιρείες, με τη φήμη, το κύρος, το όνομα και την κάναμε εταιρεία των καθυστερήσεων, του ρουσφετιού και τώρα πάμε να την ξεκάνουμε, κάνοντάς την "Pantheon Airways", όπως π.χ. Helios Airways. Πετάμε ίσως το πιο αναγνωρίσιμο εμπορικό σήμα της χώρας, επειδή κανείς δεν έβαλε τον κ**ο του κάτω να βρει μια λύση με σοβαρότητα. Ωραίες λύσεις: πέντε αποτυχημένες προσπάθειες ιδιωτικοποίησης (ένας από τους προτιμητέους αγοραστές πτώχευσε), τρία αποτυχημένα προγράμματα εξυγίανσης, μία απόσχιση εταιρειών για γέλια και για κλάματα (2003) και τώρα μας φταίει ξαφνικά το όνομα. Λες και δεν μπορεί απλά η νέα εταιρεία να αγοράσει το όνομα και το σήμα, όπως τόσες και τόσες άλλες!

Link to comment
Share on other sites

 

Πάντως μαι-χάινες ωραίο σε βρισκω. Αφού δε μας τρόμαξες με την επίκληση της Θάτσερ, είπες να επιστρατεύσεις μέχρι και την Ήλιος.

Μπα, έλα μωρέ φοβάσαι εσύ;;;Αφού ο Θατσερισμός δεν είναι κάτι που θα πρέπει να μας φοβίζει, έτσι δεν είναι;

 

Τώρα αν δεν είναι θατσερισμός η διάλυση των συνδικάτων(έλα μωρέ οι αργόμισθοι εργατοπατέρες φταίνε για όλα.Ετσι κι αλλιώς τι να τα κάνεις τα συνδικάτα, αφού τα καταφέρνει και ο εργαζόμενος απευθείας με τον εργοδότη του.Ανάλογη δύναμη έχουνε.), εργαζόμενοι με συμβάσεις δίχως δικαιώματα και εργασιακά ανασφαλείς( καλά να πάθουν τα κοπρόσκυλα, οι τεμπέληδες, οι κηφήνες), οι μαζικές απολύσεις(διώξτε τους όλους ρε.Ετσι για να μάθουν τι θα πεί ανεργία.-Εδώ ειπώθηκε), ε τότε θα είχε ενδιαφέρον να μάθω τι είναι θατσερισμός.

 

Οσο για την HELIOS την ανέφερα ως παράδειγμα του τί μπορεί να συμβεί όταν αρχίζουν οι "εκπτώσεις" και οι "περικοπές", που αναπόφευκτα κάποια στιγμή θα επιρρεάσουν και την ασφάλεια.Γιατί ακούγαμε μόνο παραδείγματα του πόσο καλά λειτουργούν οι ιδιωτικές εταιρείες σε σχέση με τις δημόσιες.

 

Οσο για τα αποτελέσματα του κλεισίματος της Ολυμπιακής, θα μας τα πεί η dexter, όταν θα πρέπει να κανονίσει προκαταβολικά όλα τα εισητήρια που θα χρειαστεί απο τώρα μέχρι την αποφοίτηση της.

 

Αλλωστε οι ιδιωτικές εταιρείες δεν κάνουν χάρες.Αν είναι κερδοφόρα η γραμμή καλώς, αλλιώς περικοπές ή και οριστική διακοπή.

 

Α και δια στόματος του Υπουργού:"οι μεταρρυθμίσεις αποτελούν κεντρική πολιτική μας επιλογή.

 

Γι αυτό ακριβώς ανέφερα οτι οι αποφάσεις είναι καθαρά πολιτικές.

.
Link to comment
Share on other sites

Τώρα αν δεν είναι θατσερισμός η διάλυση των συνδικάτων(έλα μωρέ οι αργόμισθοι εργατοπατέρες φταίνε για όλα.Ετσι κι αλλιώς τι να τα κάνεις τα συνδικάτα, αφού τα καταφέρνει και ο εργαζόμενος απευθείας με τον εργοδότη του.Ανάλογη δύναμη έχουνε.), εργαζόμενοι με συμβάσεις δίχως δικαιώματα και εργασιακά ανασφαλείς( καλά να πάθουν τα κοπρόσκυλα, οι τεμπέληδες, οι κηφήνες), οι μαζικές απολύσεις(διώξτε τους όλους ρε.Ετσι για να μάθουν τι θα πεί ανεργία.-Εδώ ειπώθηκε), ε τότε θα είχε ενδιαφέρον να μάθω τι είναι θατσερισμός.

 

H απόλυση εργαζομένων φυσικά και ΔΕΝ είναι θετική εξέλιξη. Είναι όμως αναπόφευκτη. Εκτός αν έχεις κάτι άλλο να προτείνεις. Αλλά τόσες σελίδες δεν είδα κάτι άλλο εκτός από υποθέσεις.

 

Για το συνδικαλισμό, συμφωνώ ότι είναι δικαίωμα του εργαζόμενου (άλλο που στην Ελλάδα το έχουμε παρεξηγήσει αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα). Δλδ να υποθέσω ότι μια ιδιωτική Ολυμπιακή που οι εργαζόμενοι θα έχουν σωματείο θα σε ικανοποιούσε σαν λύση;

 

Αν με το "εργασιακά ανασφαλείς" εννοείς ότι οι υπάλληλοι δε θα έχουν την κακώς εννοούμενη μονιμότητα, τότε μάλλον βλέπουμε τον κόσμο από διαφορετική οπτική γωνία. Πράγμα που στην τελική είναι και φυσιολογικό (αλίμονο αν είχαμε όλοι τις ίδιες ιδέες).

 

@para5

 

Συμπατριώτη (Γιαννιώτη) την παρουσία αυτή στα περίπτερα, ξέρεις πόσα δις την έχεις πληρώσει; Κατά τα άλλα δε διαφωνώ με το ποστ σου (εκτός ίσως από το γεγονός ότι ο Ωνάσης παρουσιάζεται σαν σωτήρας).

 

Και από το ποστ του παρα5 προκύπτει αυτό που ξέρουμε όλοι: ότι το κράτος έχει κάνει την Ολυμπιακή σκ@τ@. Εμένα αυτό μου λέει "πάρτε το κράτος μακριά από την Ολυμπιακή μπας και δούμε άσπρη μέρα".

Link to comment
Share on other sites

@para5

 

Συμπατριώτη (Γιαννιώτη) την παρουσία αυτή στα περίπτερα, ξέρεις πόσα δις την έχεις πληρώσει; Κατά τα άλλα δε διαφωνώ με το ποστ σου (εκτός ίσως από το γεγονός ότι ο Ωνάσης παρουσιάζεται σαν σωτήρας).

 

Και από το ποστ του παρα5 προκύπτει αυτό που ξέρουμε όλοι: ότι το κράτος έχει κάνει την Ολυμπιακή σκ@τ@. Εμένα αυτό μου λέει "πάρτε το κράτος μακριά από την Ολυμπιακή μπας και δούμε άσπρη μέρα".

 

Την παρουσία αυτή στα περίπτερα, την έχει πληρώσει δις. Δεν διαφωνεί κανένας σε αυτό. Και όλοι έχουμε πληρώσει για την Ολυμπιακή, όμως, δεν νομίζω πως χωρίς αυτήν, θα είχε πάει μπροστά ο ελληνικός τουρισμός. Ακόμα θα αναρωτιώμαστε τι υπάρχει στο Καστελλόριζο, για παράδειγμα. Όταν διάφοροι διάσημοι κατεβαίνουν από αεροσκάφη της Ολυμπιακής (π.χ. Κάλλας, Τζάκι Ο., διάφοροι κατά καιρούς Πατριάρχες, κλπ.) αυτό είναι καλό όχι μόνο για την εταιρεία, αλλά και για την προβολή της χώρας. Θα πρέπει να αρχίσουμε να αναρωτιώμαστε τι έχει προσφέρει και η Ολυμπιακή στη χώρα, πέραν των οικονομικών απαιτήσεών της (δεν προσπαθώ να τις υποτιμήσω, σε καμία περίπτωση, αλλά για τις οποίες και πάλι δεν φταίει η ίδια η εταιρεία, αλλά το ελληνικό Δημόσιο)

 

Κατά τα άλλα, είναι καλύτερο να την πάρουν κάποιοι ιδιώτες, διότι έχει παραγίνει το κακό, και ας κρατήσει ένα πολύ μικρό μερίδιο το Δημόσιο, ώστε να βγάλει και ένα κομμάτι από τα σπασμένα.

 

Όσο για τον σωτήρα Ωνάση, δεν το εννοώ με αυτή ακριβώς την έννοια. Θεωρώ πως ήταν ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη στιγμή. Κανείς δεν ήταν διατεθειμένος το 1957 να πληρώσει 60 εκατ. δραχμές (ποσό προφανώς τεράστιο εκείνη την εποχή) για μια χρεοκοπημένη και εξαιρετικά μικρή αεροπορική εταιρεία. Εκείνος όμως εμφανίστηκε, πλήρωσε το ποσό (χωριστά το ποσό για την ανασυγκρότηση της εταιρείας), άσχετα με το ότι είχε τους δικούς του, ιδιοτελείς σκοπούς για την απόκτηση της Ο.Α. Αν δεν είχε εμφανιστεί εκείνος, με τις μεγάλες οικονομικές πλάτες του ομίλου Ωνάση, θεωρώ πως θα ήταν από δύσκολο ως εντελώς αδύνατο να γνωρίσει ανάπτυξη η πολιτική αεροπορία στη χώρα μας, τουλάχιστον μέχρι και τη δεκαετία του '90.

 

P.S. Η υπογραφή μου είναι παραπλανητική, δεν είμαι (δυστυχώς) Γιαννιώτης, αν και είμαι Ηπειρώτης. Απλά μένω στα Γιάννενα.

Link to comment
Share on other sites

Τιμής ένεκεν αεροπορικές εταιρίες δεν θέλω να πληρώνω. Ούτε τους μισθούς των ανθρώπων που μπήκαν με ρουσφέτι και έκτοτε γλύφουν τους πολιτικούς του φίλους.

 

Η ΟΑ πρέπει επιτέλους να προχωρήσει. Δεν νοείται ανταγωνιστική αεροπορική εταιρία με όρους δημοσίου. Δεν μπορεί το προσωπικό να είναι μόνιμο, ακούνητο και παχυλά αμειβόμενο ακόμη και οταν, σε περιόδους αεροπορικής κρίσης, δεν χρειάζονται τόσες πτήσεις και τα αεροσκάφη πετούν άδεια.

 

Οι Ιταλοί μπορεί να βρίζουν την Αλιτάλια αλλά δεν είναι η Αλιτάλια το θέμα μας. Η ΟΑ δεν θέλουμε να γίνει σαν την Αλιτάλια αλλά σαν τη Λουφτχάνσα και τη ΒΑ. Αν μπορούσε να γίνει και σαν την easyjet ακόμη καλύτερα.

 

Υ.Γ.

Δημήτρη79, επειδή ο πιλότος αποκλείεται να είναι άσχετος, το λάθος το κάνεις εσύ. Η Αλιτάλια δεν έχει 737 (δεν είχε ποτέ) και εσύ συγκρίνεις ανόμοια αεροσκάφη. Πιθανόν να είναι λεπτομέρεια αλλά εφόσον συγκρίνεις ανόμοια πράγματα πρέπει να το επισημάνω. Μην επικαλείσαι τα δεκάδες ταξίδια σου, ούτε με τι αεροσκάφος πέταξες δεν μπορείς να θυμηθείς, άστο.

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Γιατί το όνομα και το σήμα είναι γνωστό, είναι όσο ελληνικό και όσο διεθνές πρέπει, και γιατί ένα νέο brand name θα πάρει καιρό να καταξιωθεί... Χώρια που κουβαλάει και μια βαριά ιστορία από το 57 μέχρι το 73. Ένα ιστορικό όνομα θα την κάνει ακόμα πιο ενδιαφέρουσα για να μπει σε κάποια αεροπορική συμμαχία. Άρα, Ολυμπιακή και όχι Pantheon!

 

Η ΟΑ πρέπει επιτέλους να προχωρήσει. Δεν νοείται ανταγωνιστική αεροπορική εταιρία με όρους δημοσίου. Δεν μπορεί το προσωπικό να είναι μόνιμο, ακούνητο και παχυλά αμειβόμενο ακόμη και οταν, σε περιόδους αεροπορικής κρίσης, δεν χρειάζονται τόσες πτήσεις και τα αεροσκάφη πετούν άδεια.

 

Βεβαίως να προχωρήσει, αυτό όμως που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί να προχωρήσει ως Pantheon και όχι ως Ολυμπιακή. Συμφωνώ απόλυτα για τις πτήσεις, διότι δεν είναι προγραμματισμός εταιρείας να πετάει ένα Airbus A340 των 270+ θέσεων προς Λονδίνο με 100 επιβάτες.

Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη79, επειδή ο πιλότος αποκλείεται να είναι άσχετος, το λάθος το κάνεις εσύ. Η Αλιτάλια δεν έχει 737 (δεν είχε ποτέ) και εσύ συγκρίνεις ανόμοια αεροσκάφη. Πιθανόν να είναι λεπτομέρεια αλλά εφόσον συγκρίνεις ανόμοια πράγματα πρέπει να το επισημάνω. Μην επικαλείσαι τα δεκάδες ταξίδια σου, ούτε με τι αεροσκάφος πέταξες δεν μπορείς να θυμηθείς, άστο.

 

Κι εσυ πού το ξερεις?Δουλευες ή δουλευεις εκει?:lol:

 

Θυμαμαι πολυ καλα τι τυπος ηταν το αεροσκαφος,αφου το Μποινγκ 737 ειναι το πιο συνηθισμενο αεροπλανο για τετοια ταξιδια.Δε θα επιμεινω ομως,αφου το θεμα μας δεν ειναι αυτο.Οι απαραδεκτες καθυστερησεις & οι εξαφανισεις βαλιτσων απ'τη συγκεκριμενη εταιρια ομως,ειναι γεγονος.

Link to comment
Share on other sites

Κι εσυ πού το ξερεις?Δουλευες ή δουλευεις εκει?:lol:

 

Θυμαμαι πολυ καλα τι τυπος ηταν το αεροσκαφος,αφου το Μποινγκ 737 ειναι το πιο συνηθισμενο αεροπλανο για τετοια ταξιδια.Δε θα επιμεινω ομως,αφου το θεμα μας δεν ειναι αυτο.Οι απαραδεκτες καθυστερησεις & οι εξαφανισεις βαλιτσων απ'τη συγκεκριμενη εταιρια ομως,ειναι γεγονος.

 

H Alitalia δεν είχε ποτέ Boeing 737. Αυτό είναι γεγονός. Αλλά δεν μιλάμε για την Alitalia, οπότε συνεχίζουμε για την Pantheon.

Link to comment
Share on other sites

Κι εσυ πού το ξερεις?Δουλευες ή δουλευεις εκει?:lol:

Πήγαινε στο http://corporate.alitalia.com/en/fleet/index.htm και άμα βρεις 737 σφύρα μου

Συνέχισε να γελάς τώρα.

Θυμαμαι πολυ καλα τι τυπος ηταν το αεροσκαφος,αφου το Μποινγκ 737 ειναι το πιο συνηθισμενο αεροπλανο για τετοια ταξιδια.

Στείλε ένα γράμμα στην Αλιτάλια όπου θα τους ενημερώνεις ότι (τελικά) έχουν 737 και δεν το ξέρουν. :p

 

Ξανασυνέχισε να γελάς.

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Δεν είχα σκοπό να απαντήσω σε αυτό το θέμα, αλλά επειδή εδώ μέσα διαβάζω μερικές απαράδεκτες απόψεις, νομίζω ότι πρέπει να μιλήσω!

 

Πρώτον επειδή μας έχετε πάρει τα αυτιά για "ιδιωτικές" ευρωπαικές εταιρείες που δεν παίρνουν επιδοτήσεις κλπ. Η British ιδιωτική είναι? Για πείτε μου τους μετόχους των Air France, Lufthansa, Iberia για να δούμε πόσο "ιδιωτικές" είναι... Επιπλέον, για δείτε τι συμβαίνει και απέναντι... Oι legacy μπαίνουν πολλά δις $ μέσα κάθε χρόνο (σύμφωνα με το περυσινό World Airline Report του ATW η Delta μπήκε μέσα το 2004 κατά 5,κάτι δις. $ ως εταιρεία, 1,5 ως πτητικό έργο) αλλά παρ'όλ'αυτά δεν κλείνει καμμία τους.

 

Η δε ευρωπαική ένωση, που μας το παίζει καλή και ότι προστατεύει τον ελεύθερο ανταγωνισμό, ας μας πει για τα subsidies προς την Airbus, πόσα 340-500/600 πούλησε (και εάν βγάζουν το κόστος ανάπτυξης των 3,5 bil. $) έναντι 777-200LR/300ER, τι γίνεται με το 380 ή ακόμα καλύτερα με το 350 (που είναι οι παραγγελίες? οεο) και για την εκβιαστική συμπεριφορά της airbus προς την βρεττανική κυβέρνηση (επιδοτείτε το Α350 ή κλείνουμε το Filton). Ας λύσουν πρώτα τα δικά τους προβλήματα στον Π.Ο.Ε. (γιατί η boeing δεν είναι μ*****ς να ανταγωνίζονται επιδοτούμενα προιόντα, ενώ γι'αυτούς ισχύουν οι νόμοι της αγοράς) και μετά ας ασχοληθούνε και με την ΟΑ που δεν έχει φάει τίποτε σε σχέση με την crapbus.

 

Αλήθεια, τον Μπαρό ποιος τον πήγε κρουαζιέρα το καλοκαίρι στα Ελληνικά Νησιά τις 4 μέρες που είχε έρθει εδώ, πριν βγάλει την ανακοίνωση τον Αύγουστο? Τόοσο τυχαία ήταν η παραγγελιά στην Airbus τον καιρό εκείνο?

 

Δεύτερον επειδή πολλά "κλείστε την", "πετάχτε τους έξω" κλπ διαβάζω, ας θυμίζω ότι η εταιρεία είναι έτσι επειδή ο κάθε πολιτικάντης την υποχρέωνε να εκτελεί τσάμπα δρομολόγια γι'αυτόν ή τα τσιράκια του και κατ'ουσίαν το ΚΡΑΤΟΣ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΣΤΗΝ ΟΑ και όχι το ανάποδο. Θυμάται κανένας το 2002 όταν ο super Σημίτης είχε πάει στο Τόκιο και ο "έντιμος" Στεφανόπουλος στη Μελβούρνη, τις ίδιες ημέρες, ότι τα 340 είχαν μείνει καθηλωμένα επί δέκα ημέρες στα αντίστοιχα αεροδρόμια και η ΟΑ αναγκαζόταν να δανείζεται για να πετάει μακριά, αφού ο μισός υπερατλαντικός στόλος ήταν καθηλωμένος? Δηλαδή ξεζουμίζουμε πρώτα το πορτοκάλι, μετά το πετάμε.

 

Τρίτον επειδή πολλές ελπίδες έχετε στην Aegean. Μη νομίζετε ότι η Aegean θέλει να γίνει ΟΑ στη θέση της ΟΑ ή ελληνική Emirates. Μέχρι τη φρανκφούρτη θα φτάνει για να δίνει επιβάτες στα μακρινά της LH και ενδοευρωπαικά. Γενικά, η εταιρεία αυτή δεν πρόκειται να γίνει τίποτε παραπάνω από regional partner της LH. (και αυτό γιατί εάν δείτε τους μετόχους της Aegean θα διαπιστώσετε κάτι καλά πράγματα!) Άντε να μπει και στη Star να δέσει το γλυκό. Να το θέσω απλά: η ελλάδα ΔΕ θα έχει αεροπορική εταιρεία παγκόσμια μετά το κλείσιμο της ΟΑ. Θα μου πειτέ, και καλώς να έχει, αφού δε χρειάζεται. Δίκιο έχετε. Και αυτοί που ελέγχουν τις Emirates (Dubai), Qatar, Ethihad (Abhu Dhabi) καθώς και τις ινδικές δεν ξέρουν τι τους γίνεται.

 

Τέταρτον, και σημαντικότερο επειδή πολλοί ξεχνάνε τι έγινε στις 14/8/2005, καλά θα κάνετε να περάσετε μια από το Σέσι Γραμματικού να φρεσκάρετε τη μνήμη σας. Κακά τα ψέματα: μη δημόσια αεροπορική εταιρεία κάνει ΣΥΧΝΑ συμβιβασμούς στην ασφάλεια, όχι γιατί το θέλει, αλλά γιατί οικονομικά δε μπορεί. Ο ιδιώτης, και ειδικά ο ιδιώτης μικρής αεροπορικής εταιρείας, δε θα κάτσει να καθηλώσει ένα αεροπλάνο, για κάτι που ενδεχομένως προκαλέσει βλάβη. Αλήθεια, έχει δει κανένας το El Venizelos αργά το βράδυ μετά τις 12? Γιατί άραγε τα αεροπλάνα της Ολυμπιακής μπαινοβγαίνουν στα υπόστεγα ενώ της Aegean είναι απλά παρκαρισμένα, χωρίς να ασχολείται κανένας με αυτά? Δε φέρνουν βλάβες τα αεροπλάνα της Aegean? Επί πλέον, ρωτήστε να μάθετε για τι λόγους απολύθηκε κόσμος από την Aegean. θα εκπλαγείτε!! Γιατί η Aegean (σε αντίθεση με την EasyJet που έχει δική 100 αεροπλάνα) δε μπορεί να καθηλώσει το 1/10 του στόλου της για κάτι που ΙΣΩΣ κάνει πρόβλημα. Επιπλέον, πόσα αεροπλάνα της ΟΑ γυρίζουν για βλάβη και πόσα της Aegean? Αυτά δεν έχουν βλάβες? Η υπάρχει η λογική "ας φτάσει πρώτα στον προορισμό και βλέπουμε" που υπήρξε στην Helios αλλά και σε άλλες περιπτώσεις (NG004, 26/5/1991)

 

Θα μου πείτε τώρα "τι με νοιάζει εμένα, πιο πιθανό είναι να σκοτωθώ πηγαίνοντας στο αεροδρόμιο, παρά στο αεροπλάνο" και μάλλον δίκιο θα έχετε. Απλά να εύχεστε να μην ακουστεί το "Ah, reverser's deployed!!" σε πτήση όπου θα βρίσκεστε μέσα.

 

Ααα και Ovelix, αφού πρώτα σε χαιρετίσω μετά από τόσο καιρό, μιας και είπες για την Alitalia, για δες ποιος αγόρασε πέρυσι μερικές χιλιάδες εισητήρια F προς JFK. Χμμμμ...:lol: :lol: :lol:

Brave new worlds...
Link to comment
Share on other sites

Παρα5

συμφωνώ στα περισσότερα, απλώς η "διαφήμιση" που εξασφαλίζει η εταιρία και η εικόνα της είναι πάρα πολύ ακριβή.

 

Επίσης, εξ όσων γνωρίζω, το σήμα οι κύκλοι και το όνομα μπορεί να βγουν σε πλειστηριασμό μπορεί και όχι.

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Δεύτερον επειδή πολλά "κλείστε την", "πετάχτε τους έξω" κλπ διαβάζω, ας θυμίζω ότι η εταιρεία είναι έτσι επειδή ο κάθε πολιτικάντης την υποχρέωνε να εκτελεί τσάμπα δρομολόγια γι'αυτόν ή τα τσιράκια του και κατ'ουσίαν το ΚΡΑΤΟΣ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΣΤΗΝ ΟΑ και όχι το ανάποδο. Θυμάται κανένας το 2002 όταν ο super Σημίτης είχε πάει στο Τόκιο και ο "έντιμος" Στεφανόπουλος στη Μελβούρνη, τις ίδιες ημέρες, ότι τα 340 είχαν μείνει καθηλωμένα επί δέκα ημέρες στα αντίστοιχα αεροδρόμια και η ΟΑ αναγκαζόταν να δανείζεται για να πετάει μακριά, αφού ο μισός υπερατλαντικός στόλος ήταν καθηλωμένος? Δηλαδή ξεζουμίζουμε πρώτα το πορτοκάλι, μετά το πετάμε.

 

 

Ακριβώς για αυτό λέμε ότι επειδή το κράτος απεδείχθη εντελώς ανίκανο να διαχειριστεί σωστά την Ολυμπιακή, δεν είναι καλο και για την ίδια την εταιρία η συνέχιση της ως κρατικής.

 

 

Η British ιδιωτική είναι?

 

Nai.

 

Largest shareholders:

Barclays PLC 6.06%

Franklin Resources Inc. 5.94%

Merrill & Co. 4.85%

Standard Life Investments 3.04%

 

Για πείτε μου τους μετόχους των Air France, Lufthansa, Iberia για να δούμε πόσο "ιδιωτικές" είναι

 

Air France - KLM: To French State exei meiopsifiko pososto (25%). edit: tora vrika ta akrivi stoixeia:

 

Float: 62.7%

French State: 18.6%

Employees: 16.3%

Treasury: 2.4%

 

 

Iberia mia apo ta idia:

 

Caja de Ahorros y Monte de Piedad de Madrid (Caja Madrid) 9.74%

British Airways and American Airlines Holdings B.V. 9.74%

Banco Bilbao Vizcaya Argentaria 7.38%

Compania de Distribucion Integral S.A. 6.52%

Sociedad Estatal de Participaciones Industriales (SEPI) 5.25%

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου ρε Αβιορ, έλα ρε παιδί μου, πάνω που κόντευα να χάσω τα μαλλιά μου με τα...737 της Αλιτάλια :p έρχεσαι εσύ (ορκισμένος Boeingάς) να θέσεις θέμα Airbus (που ανάθεμα αν ξέρει κανείς άλλος τι πάει να πει και τι γίνεται με τα subsidies αλλά τέλος πάντων).

Πρώτον

Λυπάμαι που θα σε διαψεύσω αλλά το γαλλικό κράτος κατέχει μόλις το 18,6% της Air France. Μάλιστα, μετά τη συγχώνευση με την KLM, ιδιώτες επενδυτές κατέχουν το 81,4% της νέας μεγάλης εταιρίας Air France-KLM.

Για British και Iberia, απάντησε ο τζιμάκ.

 

Το θέμα των επιδοτήσεων που παίρνει η Airbus συζητείται εδώ και χρόνια στον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου. Αντίστοιχες (πχ φορολογικές) διευκολύνσεις λαμβάνει και η Boeing. Δεν θα το λύσουμε εδω το θέμα. Παραείναι εξειδικευμένο, και δεν έχει καμία σχέση με την ΟΑ.

...ασχοληθούνε και με την ΟΑ που δεν έχει φάει τίποτε σε σχέση με την crapbus.

Εδώ είσαι foul. Τα Airbus είναι εξαιρετικά αεροσκάφη, ισάξια με τα Boeing. Μην φέρεσαι σαν βλαχοαμερικάνος που του θίξανε το προϊόν. Επίσης δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. Αν έχει φάει κρατικό χρήμα η ΟΑ να το επιστρέψει. Ο οποιοσδήποτε έχει λάβει παράνομες επιδοτήσεις να τις επιστρέψει.

Δεύτερον

Κανείς δεν είπε το αντίθετο. Το κράτος απέδειξε ότι δεν μπορεί να διοικήσει μια αεροπορική εταιρία. Δεκάδες ευκαιρίες είχε να την βγάλει από τα σκ@τ@, δεκάδες φορές την έχωσε βαθύτερα. Ας τελειώνει λοιπον η σχέση του κράτους με την ΟΑ.

Τρίτον

Η Aegean κάνει αυτό που γουστάρει. Κανείς βουλευτής δεν την υποχρεώνει να τον κουβαλά τζάμπα και κανείς μεγαλομανής δεν θέλει να τη στείλει στην Αυστραλία. Και, το σημαντικότερο, δεν έχει στοιχίσει δραχμή στο ελληνικό δημόσιο όλα αυτά τα χρόνια.

 

Οι Άραβες που αναφέρεις (Emirates, Etihad κλπ) έχουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ λεφτά για ξόδεμα. Ότι θέλουν κάνουν. Δεν είμαστε το ίδιο. Μην συγκρίνεις λοιπόν.

Τέταρτο

Η ασφάλεια δεν είναι προνόμιο των "δημόσιων" εταιριών. Ας μην το αναλύουμε. Απλώς ισχύει (αν και πλέον δεν υπάρχουν κρατικές εταιρίες, μόνο με συμμετοχή του δημοσίου αλλά τέσπα).

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Οι τελευταίες κυρίως κρατικές εταιρείες της Ευρώπης εκτός της Ολυμπιακής είναι η Alitalia και η Cyprus Airways, και οι δύο δεν πάνε και τόσο καλά τελευταία.

 

Το σήμα και το όνομα μπορεί να μπει σε πλειστηριασμό, όμως, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δείχνει αλλεργία στο όνομα και θέλει να εξαλείψει κάθετι που φέρει το όνομα "Ολυμπιακή".

 

Ξαφνικά έπιασε ο πόνος τον Μπαρό, και την Lufthansa και την ΒΑ για τις κρατικές ενισχύσεις της Ολυμπιακής και πιέζουν ώστε να εισπραχθεί το πρόστιμο και να κλείσει. Όταν η ΒΑ έστειλε μάνατζερ στην ΟΑ και την έφερε στο χείλος της χρεοκοπίας και δεν εξαγόρασε και ποσοστό της, όπως έπρεπε, την αφήσαμε. Τώρα που η Alitalia παίρνει το ένα δάνειο και τη μία αύξηση μετοχικού κεφαλαίου πίσω από την άλλη (καταβάλεται φυσικά από το ιταλικό κράτος), δεν υπάρχει πρόβλημα. Ξαφνικά όλη η κλίκα των ευρωπαϊκών εταιρειών αποφάσισε πως η Ολυμπιακή δεν μπορεί να συνεχίσει άλλο (τυχαίο μάλλον που η Aegean έκανε παραγγελία 8 Airbus με προοπτική για άλλα 12 - βρέθηκε βλέπετε καινούριος αγοραστής, οπότε δεν μας κάνει μια Ολυμπιακή που προμηθεύεται Boeing, οπότε ας τη βγάλουμε από τη μέση).

 

Όποιος έχει αμφιβολίες για κακοδιαχείριση κρατική, δεν έχει παρά να δει ότι τον μόνο Πρόεδρο στην κρατική ιστορία της Ολυμπιακής, το 1996 που έφερε κέρδη, τον απομάκρυναν λόγω προσωπικής εμπάθειας με τον υπουργό Μεταφορών.

 

Μακάρι πάντως η νέα εταιρεία να μην γίνει easyJet. Δεν θα αντέξω να πληρώνω χωριστά φαγητό σε αεροσκάφη που είναι πιο κλειστοφοβικά από ένα ασανσέρ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...