Jump to content

Πλαίσιο: Σχόλια και απόψεις


circi
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

στη Σαλονικα οι περισσοτεροι ειναι αξιοπρεπως ενημερωμενοι,και μονο 2-3 πραγματικα ΣΤΟΚΟΙ.

 

Απο την αλλη ειναι ευκολο να καταλαβεις οτι δεν ξοδευουν 2-3 ωρες την ημερα για την ενημερωση τους (οπως εγω π.χ) αφου προφανως πρεπει να δουεψουν κιολας.Κι επειδη η συστηματικη καταρτιση προσωπικου μεσω σεμιναριων στην Ελλαδα βρισκεται σε εμβρυακο σταδιο,αφου σκονταφτει στη λογικη του "σιγα μην πληρωσω εγω την εκπαιδευση των υπαλληλων μου.Για να σηκωθουν αυριο και να πανε στον ανταγωνιστη?"Τα πραγματα βεβαια αλλαζουν σιγα σιγα αλλα και παλι οσο θα απαιτειται απλως ενα απολυτηριο Λυκειου για να προσληφθεις στα Γερμανοπλαισια τα αυτακια μας α υποφερουν...

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 67
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Guest lagoudakis
εδω που τα λεμε καποιος που εχει 3 πτυχια και ξερει και 3 γλωσσες δεν θα παει στον γερμανοπλαισιο να δουλευει 12 ωρες,6 μερες με 600 ευρω,και να ειναι στο τρεξιμο συνεχεια και στο τελος να καθαριζει και το μαγαζι
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω.στα 30-35 δε θα ναι και η καλυτερη δουλεια του κοσμου.Αλλα σαν φοιτητης η και πτυχιουχος(εστω και με 3 πτυχια) δε σε χαλαει να πας να εργαστεις εκει μεχρι να βρεις κατι μονιμοτερο/καλυτερο.Με δεδομενη την ανεργια δεν ειναι ασχημη λυση για να ενισχυσει καποιος τα εισοδηματα του-περα απο το ΕΚ.ΠΑ.ΠΕ
"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Guest lagoudakis
Συμφωνω,αλλα καποιος λογικα που κανει μια δουλεια οποια και να ειναι αν εχει παει με σκοπο να μεινει απο 6μηνες εως 2 χρονια το πολυ τα εχει γραμμενα απο την πρωτη μερα οποτε....
Link to comment
Share on other sites

συμφωνω σε ολα μαζι σας.Απλα καταλαβαινω οτι τουλαχιστον το 50% του ενεργου πληθυσμου αυτης της χωρας ανηκει σε μια απο τις παρακατω κατηγοριες

α)τεμπεληδες-δεν εχουν διαθεση να δουλεψουν,το μονο που κανουν ειναι να χτυπανε καρτα οταν πανε και οταν φευγουν απο τη δουλεια τους

β)ηλιθιοι-iq<80

γ)αντικοινωνικα οντα-τους λες καλημερα και σε βριζουν

δ)αγραμματοι-απολυτηριο δημοτικου

 

αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι η ανεργια ειναι μονο 20%.δηλαδη το 30%που ανηκει σε μια τουλαχιστον απο τις παραπανω κατηγοριες που βρισκει δουλεια;

Αρα ολοι οι ανεργοι πληρουν τουλαχιστον μια απο τις 4 παραπανω προυποθεσεις,γι'αυτο ειναι ανεργοι.

Βεβαια ακομα κι'αν ολοι ηταν πανεξυπνοι,εργατικοι κλπ το ποσοστο τις ανεργιας δεν θα ηταν πολυ μικροτερο.Απλα οποιος ειναι εργατικος ελαχιστα νοημον,ελαχιστα κοινωνικος,και εχει και ενα χαρτι σιγουρα δεν θα πεινασει

Ακομα το ανησυχιτικο ειναι οτι αυτοι οι ανθρωποι εκτος απο το δημοσιο τομεα(οπου και τα 4 παραπανω να εχεις θα βρεις δουλεια,αρκει να εχεις "ανθρωπο")προσλαμβανωνται και σε ιδιωτικες επιχειρησεις,και πιθανον καποιοι που αξιζουν,να δυσκολευονται να βρουν δουλεια ή να δουλευουν με μισθους πεινας-κριμα

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2681837#post2681837

Oδηγος flashing για το Motorola A1200 (MING) ή πως να τρεχει επιπλεον εφαρμογες (εκτος απο τις Java που τρεχει ετσι κι' αλλιως)

Επιπλεον οδηγος για να φτιαξετε το δικο σας firmware

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω σε ολα μαζι σας.Απλα καταλαβαινω οτι τουλαχιστον το 50% του ενεργου πληθυσμου αυτης της χωρας ανηκει σε μια απο τις παρακατω κατηγοριες

α)τεμπεληδες-δεν εχουν διαθεση να δουλεψουν,το μονο που κανουν ειναι να χτυπανε καρτα οταν πανε και οταν φευγουν απο τη δουλεια τους

β)ηλιθιοι-iq<80

γ)αντικοινωνικα οντα-τους λες καλημερα και σε βριζουν

δ)αγραμματοι-απολυτηριο δημοτικου

 

αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι η ανεργια ειναι μονο 20%.δηλαδη το 30%που ανηκει σε μια τουλαχιστον απο τις παραπανω κατηγοριες που βρισκει δουλεια;

Αρα ολοι οι ανεργοι πληρουν τουλαχιστον μια απο τις 4 παραπανω προυποθεσεις,γι'αυτο ειναι ανεργοι.

Βεβαια ακομα κι'αν ολοι ηταν πανεξυπνοι,εργατικοι κλπ το ποσοστο τις ανεργιας δεν θα ηταν πολυ μικροτερο.Απλα οποιος ειναι εργατικος ελαχιστα νοημον,ελαχιστα κοινωνικος,και εχει και ενα χαρτι σιγουρα δεν θα πεινασει

Ακομα το ανησυχιτικο ειναι οτι αυτοι οι ανθρωποι εκτος απο το δημοσιο τομεα(οπου και τα 4 παραπανω να εχεις θα βρεις δουλεια,αρκει να εχεις "ανθρωπο")προσλαμβανωνται και σε ιδιωτικες επιχειρησεις,και πιθανον καποιοι που αξιζουν,να δυσκολευονται να βρουν δουλεια ή να δουλευουν με μισθους πεινας-κριμα

 

Μηπως εισαι Αλβανος? Πως μιλας ετσι για τους πατριωτες σου!! Ασε που εδω μιλουν για το πλαισιο και εισαι και :offtopic: Και το ποιο παραξενο απο ολα οτι το εχεις φταξει εσυ το topic αυτο:w00t:

iphone 6 Sony Vaio duo 13 ipod nano 6th
Link to comment
Share on other sites

παιδιά δούλευα παλιά σε ανταγωνιστική εταιρία του Πλαισιου και του Multirama. Αυτό όταν ήμουν φοιτητής τουτέστιν πριν πολλά χρονια . ( η εταιρία αυτή πλέον υπάρχει σαν shop in shop ).

 

Το λοιπόν άν πάτε σε μία μαζική συνέντευξη πλαισίου θα καταλάβετε πολλά πράγματα για την εταιρία αυτή και τους υπαλλήλους τις ...!

 

Εμείς τότε τους κοροιδεύαμε γιατί και άσχετοι ήταν και όχι εξυπηρετικοί.

 

Και εν πάσι περιπτώση όταν είσαι φοιτητής και γουστάρεις τεχνολογία τα πράγματα είναι πιο εύκολα . Άν το έχεις κάνει και επάγγελμα όμως αυτά είναι ανεπίτρεπτα. Και 35χρονών καλό πωλητή δεν πρόκειται να βρείτε στο πλαισιο .

 

Πάνε σε άλλες εταιρίες πιο σοβαρές.

LiteStep User

Παύλος :p

Link to comment
Share on other sites

Μηπως εισαι Αλβανος? Πως μιλας ετσι για τους πατριωτες σου!! Ασε που εδω μιλουν για το πλαισιο και εισαι και :offtopic: Και το ποιο παραξενο απο ολα οτι το εχεις φταξει εσυ το topic αυτο:w00t:

Βασικα ειμαι μπασταρδεμα τουρκαλας με βουλγαρο(αυτο παιζει βεβαια,η μανα μου εκεινο το καιρο διατηρουσε σχεση με ενα σκοπιανο και ενα ρουμανο,οποτε ποτε δεν ξερεις)γενιθηκα στο ιραν μεγαλωσα στη παλαιστηνη και τωρα μενω στο ιρακ μαζι με κατι φιλους μου ταλιμπαν,ομως αισθανομαι ελληνας:wacko: .

Η αρχη λυσης ενος προβληματος ειναι η αναγνωριση του.Δυστηχως στην ελλαδα στα περισσοτερα προβληματα δεν εχουμε ξεκινησει καν

σχετικα με το off topic αν διαβαζες το υπ'αριθμον 1 post αυτου του θεματος που εγω το εγραψα θα εβλεπες αναμεσα στα αλλα και αυτο<<ΑΠΟΡΙΑ:υπαρχει εργοδοτης που πληρωνει αυτον τον ανθρωπο,και ποσα του δινει;εμενα που δεν του κανω ζημια γιατι δεν μου δινει τα διπλα(πραγματικα τετοιοι υπαληλοι κανουν μονο ζημια)>>

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2681837#post2681837

Oδηγος flashing για το Motorola A1200 (MING) ή πως να τρεχει επιπλεον εφαρμογες (εκτος απο τις Java που τρεχει ετσι κι' αλλιως)

Επιπλεον οδηγος για να φτιαξετε το δικο σας firmware

Link to comment
Share on other sites

Βασικα ειμαι μπασταρδεμα τουρκαλας με βουλγαρο(αυτο παιζει βεβαια,η μανα μου εκεινο το καιρο διατηρουσε σχεση με ενα σκοπιανο και ενα ρουμανο,οποτε ποτε δεν ξερεις)γενιθηκα στο ιραν μεγαλωσα στη παλαιστηνη και τωρα μενω στο ιρακ μαζι με κατι φιλους μου ταλιμπαν,ομως αισθανομαι ελληνας:wacko: .

:lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Ονομάζομαι Χ.Ν. και είμαι πελάτης της Πλαίσιο Computers.

 

Στις 1 Νοεμβρίου 2007 αγόρασα από την Πλαίσιο Computers 2 κινητά Sony-Ericsson, S500i Black και W810i. Το S500i είχε πρόβλημα, κουνιόταν το τζαμάκι της οθόνης και όταν πίεζες τη πρόσοψη στην άκρη της έκανε παραμορφώσεις ( σαν "νερά" ). Στις 19 Νοεμβρίου 2007 και ώρα 9:51 το παρέδωσα στο service της Πλαίσιο Computers που βρίσκεται στην οδό Ζαΐμη 10. Από εκεί ενημερώθηκα ότι ο χρόνος επισκευής της συσκευής μου θα ήταν 20 εργάσιμες ημέρες, επειδή θα αποστέλλονταν μέσω της Πλαίσιο Computers στην αντιπροσωπεία της Sony-Ericsson. Την Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου, τους τηλεφώνησα θέλοντας να μάθω την πορεία της επισκευής της συσκευής μου. Προς έκπληξης μου, μου απάντησαν ότι η αντιπροσωπεία της Sony-Ericsson δεν είχε ανταλλακτικό για τη συσκευή μου και θα έπρεπε να τους κάνω ένα τηλέφωνο τη Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου. Το τηλέφωνο όντως έγινε και μου απάντησαν ότι θα έπαιρναν να "κατσαδιάσουν" τη Sony-Ericsson για την καθυστέρηση που τους προκαλούσε. Το ίδιο ακριβώς μου είπαν και την Τετάρτη 19 και Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου, ενώ πριν κλείσουν το τηλέφωνο μου έλεγαν πάντα ότι θα με πάρουν τηλέφωνο αυτοί, ώστε να με ενημερώσουν για το τι θα τους απαντούσε η Sony-Ericsson, πράγμα το οποίο ποτέ δεν έγινε και πάντα εγώ έπαιρνα τηλέφωνο για να μάθω το τι γίνεται ή μάλλον καλύτερα τι δεν γίνεται με τη συσκευή μου. Την Παρασκευή 21 Νοεμβρίου και ώρα 12:38 μμ. έλαβα μήνυμα από τον αποστολέα με αριθμό 6978****** ότι η συσκευή μου ήταν έτοιμη για να περάσω να την παραλάβω. Όταν παρέλαβα τη συσκευή μου, την ίδια μέρα, κοιτώντας τη προσεχτικά διαπίστωσα ότι το πρόβλημα το οποίο είχε, δεν είχε διορθωθεί. Το τόνισα στο πωλητή που ήταν εκεί και μου είπε ότι είναι φυσιολογικό. Εάν είναι δυνατόν, το προστατευτικό τζαμάκι της οθόνης να κουνιέται και προς τις 4 κατευθύνσεις του ορίζοντα ! Σαν να μην έφτανε αυτό, παρατήρησα ότι το κινητό μου είχε αποκτήσει γρατζουνιές στη περιοχή του ακουστικού καθώς και μία πιο μεγάλη στην αριστερή πλευρά πάνω στο πλαίσιο της οθόνης, γρατζουνιές που τουλάχιστον δεν ήταν εκεί όταν εγώ παρέδωσα το κινητό στο service της Πλαίσιο Computers. Ύστερα από συνομιλία που είχα με τον υπεύθυνο του καταστήματος παραδέχτηκαν ότι οι γρατζουνιές αυτές δεν υπήρχαν όταν τους το παρέδωσα και ότι έγιναν από την αντιπροσωπεία της Sony-Ericsson. Αυτό αποδεικνύεται γιατί δεν υπήρχε αντίστοιχη παρατήρηση στην απόδειξη παραλαβής. Με ρωτάει λοιπόν, ο υπεύθυνος του καταστήματος εάν θέλω να αποσταλεί η συσκευή μου μέσω της Πλαίσιο Computers στην αντιπροσωπεία της Sony-Ericsson ή εάν ήθελα να το πάω ο ίδιος στην αντιπροσωπεία της Sony-Ericsson που βρίσκεται στη οδό Τζωρτζ 26. Φοβούμενος τις περαιτέρω τριάντα+... ημέρες καθυστέρηση από μέρους του service της Πλαίσιο Computers φεύγω και πάω ο ίδιος στη αντιπροσωπεία της Sony-Ericsson στη Τζωρτζ 26. Κόβω χαρτάκι και περιμένω 10-15 λεπτά στην ουρά. Όταν φτάνω στο ταμείο εξηγώ πως έχει η κατάσταση, από που ήρθα καθώς και το πρόβλημα μου ενώ επίσης δίνω στη κυρία που καθόταν στο ταμείο όλα τα παραστατικά που είχα από το service της Πλαίσιο Computers. Προς έκπληξη μου και αφού κοίταξε προσεχτικά τα χαρτιά με ενημερώνει ότι ουδέποτε έλαβαν το δικό μου κινητό και μου υποδεικνύει σ’ένα από τα παραστατικά μου ότι το κινητό μου πήγε στην Arvato Teleservice S.A. , Αθηνών και Κηφισσού 226 και έτσι δεν μπορούσαν να με βοηθήσουν. Φεύγω από εκεί και γυρνάω στο service της Πλαίσιο Computers όπου βρίσκω και πάλι τον υπεύθυνο καταστήματος και του αναφέρω ότι ακριβώς μου είπαν από την αντιπροσωπεία της Sony-Ericsson. Μου λέει δεν πειράζει, θα το στείλουμε εμείς για επισκευή των γρατζουνιών που είχαν προκληθεί. Ούτε λόγος για το άλλο το πρόβλημα με το τζαμάκι καθώς επίσης και την αδυναμία του κινητού μου πλέον να λειτουργήσει με μία SIM της Wind που έχω. Να σημειώσω ότι το κινητό πριν το πάω στο service της Πλαίσιο Computers για 18 ημέρες που το είχα δούλευε με την ίδια ακριβώς SIM της Wind. Απλά, επειδή με μία SIM του υπεύθυνου του καταστήματος της Cosmote δούλεψε, δεν το θεώρησε σαν πρόβλημα, λες και γω θα χρησιμοποιώ τη SIM του υπευθύνου του καταστήματος! Να σημειώσω επίσης, ότι έδειξα έμπρακτα στον υπεύθυνο του καταστήματος ότι η SIM η δικιά μου δουλεύει μια χαρά, βάζοντας τη μπροστά του σ' ένα ένα ΝΟΚΙΑ 6680 3G που είχα μαζί μου και που το χρησιμοποιώ καθημερινά αφού δεν έχω το καινούργιο.

Θεωρώ ότι είναι ντροπή και αίσχος του service της Πλαίσιο Computers η όλη αντιμετώπιση μου καθώς και η αντιμετώπιση του προβλήματος μου με το κινητό. Το κινητό μου είναι και πάλι στο service του Πλαισίου και όπως υπολογίζω δεν πρόκειται να το πάρω πριν το Γενάρη του 2008. Ζητώ τη βοήθεια σας. Εάν χρειάζεστε κάποια στοιχεία μου καθώς και οποιαδήποτε παραστατικά που έχω μπορώ να σας τα αποστείλω.

 

Τελικά αγόρασα ένα καινούργιο κινητό ή μία τεράστια ταλαιπωρία ;;;

 

 

Με τιμή

Χ.Ν.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά απ' ότι κατάλαβα το πρόβλημα είναι με το service της Sony-Ericsson και με την εταιρία που πήγε για επισκευή όχι με το Πλαίσιο αυτό καθ' αυτό. Θεωρητικά εφ' όσον η Arvato Teleservice S.A. είναι εξουσιοδοτημένο service point της Sony-Ericsson το Πλαίσιο δεν έχει καμία ευθύνη γιατί ουσιαστικά το μόνο που έκανε ήταν η μεσολάβηση και εάν θέλανε δεν θα το παίρνανε πάλι πίσω και θα σου λέγανε "βρεστα με την Arvato Teleservice ".
Link to comment
Share on other sites

Ονομάζομαι Χ.Ν. και είμαι πελάτης της Πλαίσιο Computers.

 

Στις 1 Νοεμβρίου 2007 αγόρασα από την Πλαίσιο Computers 2 κινητά Sony-Ericsson, S500i Black και W810i. Το S500i είχε πρόβλημα, κουνιόταν το τζαμάκι της οθόνης και όταν πίεζες τη πρόσοψη στην άκρη της έκανε παραμορφώσεις ( σαν "νερά" ). Στις 19 Νοεμβρίου 2007 και ώρα 9:51 το παρέδωσα στο service της Πλαίσιο Computers που βρίσκεται στην οδό Ζαΐμη 10. Από εκεί ενημερώθηκα ότι ο χρόνος επισκευής της συσκευής μου θα ήταν 20 εργάσιμες ημέρες, επειδή θα αποστέλλονταν μέσω της Πλαίσιο Computers στην αντιπροσωπεία της Sony-Ericsson. Την Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου, τους τηλεφώνησα θέλοντας να μάθω την πορεία της επισκευής της συσκευής μου. Προς έκπληξης μου, μου απάντησαν ότι η αντιπροσωπεία της Sony-Ericsson δεν είχε ανταλλακτικό για τη συσκευή μου και θα έπρεπε να τους κάνω ένα τηλέφωνο τη Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου. Το τηλέφωνο όντως έγινε και μου απάντησαν ότι θα έπαιρναν να "κατσαδιάσουν" τη Sony-Ericsson για την καθυστέρηση που τους προκαλούσε. Το ίδιο ακριβώς μου είπαν και την Τετάρτη 19 και Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου, ενώ πριν κλείσουν το τηλέφωνο μου έλεγαν πάντα ότι θα με πάρουν τηλέφωνο αυτοί, ώστε να με ενημερώσουν για το τι θα τους απαντούσε η Sony-Ericsson, πράγμα το οποίο ποτέ δεν έγινε και πάντα εγώ έπαιρνα τηλέφωνο για να μάθω το τι γίνεται ή μάλλον καλύτερα τι δεν γίνεται με τη συσκευή μου. Την Παρασκευή 21 Νοεμβρίου και ώρα 12:38 μμ. έλαβα μήνυμα από τον αποστολέα με αριθμό 6978****** ότι η συσκευή μου ήταν έτοιμη για να περάσω να την παραλάβω. Όταν παρέλαβα τη συσκευή μου, την ίδια μέρα, κοιτώντας τη προσεχτικά διαπίστωσα ότι το πρόβλημα το οποίο είχε, δεν είχε διορθωθεί. Το τόνισα στο πωλητή που ήταν εκεί και μου είπε ότι είναι φυσιολογικό. Εάν είναι δυνατόν, το προστατευτικό τζαμάκι της οθόνης να κουνιέται και προς τις 4 κατευθύνσεις του ορίζοντα ! Σαν να μην έφτανε αυτό, παρατήρησα ότι το κινητό μου είχε αποκτήσει γρατζουνιές στη περιοχή του ακουστικού καθώς και μία πιο μεγάλη στην αριστερή πλευρά πάνω στο πλαίσιο της οθόνης, γρατζουνιές που τουλάχιστον δεν ήταν εκεί όταν εγώ παρέδωσα το κινητό στο service της Πλαίσιο Computers. Ύστερα από συνομιλία που είχα με τον υπεύθυνο του καταστήματος παραδέχτηκαν ότι οι γρατζουνιές αυτές δεν υπήρχαν όταν τους το παρέδωσα και ότι έγιναν από την αντιπροσωπεία της Sony-Ericsson. Αυτό αποδεικνύεται γιατί δεν υπήρχε αντίστοιχη παρατήρηση στην απόδειξη παραλαβής. Με ρωτάει λοιπόν, ο υπεύθυνος του καταστήματος εάν θέλω να αποσταλεί η συσκευή μου μέσω της Πλαίσιο Computers στην αντιπροσωπεία της Sony-Ericsson ή εάν ήθελα να το πάω ο ίδιος στην αντιπροσωπεία της Sony-Ericsson που βρίσκεται στη οδό Τζωρτζ 26. Φοβούμενος τις περαιτέρω τριάντα+... ημέρες καθυστέρηση από μέρους του service της Πλαίσιο Computers φεύγω και πάω ο ίδιος στη αντιπροσωπεία της Sony-Ericsson στη Τζωρτζ 26. Κόβω χαρτάκι και περιμένω 10-15 λεπτά στην ουρά. Όταν φτάνω στο ταμείο εξηγώ πως έχει η κατάσταση, από που ήρθα καθώς και το πρόβλημα μου ενώ επίσης δίνω στη κυρία που καθόταν στο ταμείο όλα τα παραστατικά που είχα από το service της Πλαίσιο Computers. Προς έκπληξη μου και αφού κοίταξε προσεχτικά τα χαρτιά με ενημερώνει ότι ουδέποτε έλαβαν το δικό μου κινητό και μου υποδεικνύει σ’ένα από τα παραστατικά μου ότι το κινητό μου πήγε στην Arvato Teleservice S.A. , Αθηνών και Κηφισσού 226 και έτσι δεν μπορούσαν να με βοηθήσουν. Φεύγω από εκεί και γυρνάω στο service της Πλαίσιο Computers όπου βρίσκω και πάλι τον υπεύθυνο καταστήματος και του αναφέρω ότι ακριβώς μου είπαν από την αντιπροσωπεία της Sony-Ericsson. Μου λέει δεν πειράζει, θα το στείλουμε εμείς για επισκευή των γρατζουνιών που είχαν προκληθεί. Ούτε λόγος για το άλλο το πρόβλημα με το τζαμάκι καθώς επίσης και την αδυναμία του κινητού μου πλέον να λειτουργήσει με μία SIM της Wind που έχω. Να σημειώσω ότι το κινητό πριν το πάω στο service της Πλαίσιο Computers για 18 ημέρες που το είχα δούλευε με την ίδια ακριβώς SIM της Wind. Απλά, επειδή με μία SIM του υπεύθυνου του καταστήματος της Cosmote δούλεψε, δεν το θεώρησε σαν πρόβλημα, λες και γω θα χρησιμοποιώ τη SIM του υπευθύνου του καταστήματος! Να σημειώσω επίσης, ότι έδειξα έμπρακτα στον υπεύθυνο του καταστήματος ότι η SIM η δικιά μου δουλεύει μια χαρά, βάζοντας τη μπροστά του σ' ένα ένα ΝΟΚΙΑ 6680 3G που είχα μαζί μου και που το χρησιμοποιώ καθημερινά αφού δεν έχω το καινούργιο.

Θεωρώ ότι είναι ντροπή και αίσχος του service της Πλαίσιο Computers η όλη αντιμετώπιση μου καθώς και η αντιμετώπιση του προβλήματος μου με το κινητό. Το κινητό μου είναι και πάλι στο service του Πλαισίου και όπως υπολογίζω δεν πρόκειται να το πάρω πριν το Γενάρη του 2008. Ζητώ τη βοήθεια σας. Εάν χρειάζεστε κάποια στοιχεία μου καθώς και οποιαδήποτε παραστατικά που έχω μπορώ να σας τα αποστείλω.

 

Τελικά αγόρασα ένα καινούργιο κινητό ή μία τεράστια ταλαιπωρία ;;;

 

 

Με τιμή

Χ.Ν.

 

Αφού το κινητό είχε αυτά τα προβλήματα εξ αρχής(τα είχε?) γιατί δεν στο αντικατέστησαν αμέσως με άλλο καινούργιο εντός 7 ημερών(κατόπιν αιτήματος σου βέβαια-τι περίμενες εσύ τόσες μέρες-ή άρχισε να κουνάει από κάποιο αποτέλεσμα κακής χρήσης-πτώσης?),γιατί μπήκες στην διαδικασία του service ενός ελλαττωματικού κατασκευαστικά κινητού??

Link to comment
Share on other sites

Ονομάζομαι Χ.Ν. και είμαι πελάτης της Πλαίσιο Computers.

 

Το S500i είχε πρόβλημα, κουνιόταν το τζαμάκι της οθόνης και όταν πίεζες τη πρόσοψη στην άκρη της έκανε παραμορφώσεις ( σαν "νερά" )..

 

to problima pou stin ousia anaferis den ine akribos problima!

to tzamaki tis othonis opou les den ine prostateftiko tzamaki othonis epano stin prosopsi alla ine i idia i othoni tou kinitou! ke i prosopsi tou pai ke <koumpni> dipla stin othoni(tzamaki opos to les)afto exi san apotelesma mia mikri anoxi stin efarmogis tis othonis sto ipolipo plesio,ke askontas tis piesi sproxnontas pros opiadipote katefthnisi exi os apotelesma na metakinite kapos...(ola to kanoun,alo ligotero ke kapio elaxista pio poli)

oso gia ta nara pou les sximatizonte me tin piesi one logiko,

opidipote othoni lsd piesis tha kani to idio(nera)

afta peri problimaton,

oson afora tin ipolipi antimetopisi ke taleporia exis apolito dikio!!!

idika oson afora tin peretero fthora tis siskebis(xtipimat-gdarsimata)

alithia stin anafora episkebis ti sou ixan grapsi?

ixan alaksi kapio eksartima,

kanane kapia episkebi..ti akribos?

Link to comment
Share on other sites

@ rostropol. Δεν κατάλαβες. Μπορεί όντως το πρόβλημα να το είχε εξ αρχής απλά εγώ το διαπίστωσα αργότερα. Μακάρι να το είχα ανακαλύψει πιο νωρίς.

 

@vpac. Μπορεί κατά την άποψη σου να μην είναι πρόβλημα. Είναι όμως ελάττωμα σχεδιασμού. Στην σελ. 84 του manual του εαν θυμάμαι καλά που το κοίταγα, η εγγύηση του κατασκευαστή με καλύπτει για ελαττώματα σχεδιασμού. Από την άλλη, η κίνηση από το τζαμάκι προκαλούσε, ένα οριζόντιο κενό ανάλογα με το που κατεθύνονταν. Συνεπώς, εσένα, εάν μετά από πχ 2 μήνες γέμιζε σκόνη μέσα η οποία περνούσε στη οθόνη από κάτω θα σου άρεσε?

 

Χθες το μεσημέρι στις 1:57μμ, έλαβα τηλεφώνημα (210-28*****) όπου συνομίλησα με τον υπεύθυνο του καταστήματος και ο οποίος μου είπε ότι θα γίνει επιστροφή και θα κοπεί πιστωτικό όπως και έγινε το απόγευμα ~8μμ που πήγα από το service στη όδο Ζαΐμη 10. Συνεπώς, το μαρτύριο μου έλαβε τέλος.

 

Επιπρόσθετα, θέλω να τονίσω ότι τη καταγγελία αυτή την έστειλα στο ΙΝΚΑ, Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ, στο http://www.katagelies.gr, καθώς και σε άλλα φόρουμ και περιοδικά όπως επίσης και στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του Πλαισίου. Ειδικότερα, στο http://www.katagelies.gr μου έστειλαν e-mail και εαν η Πλαίσιο Computers δεν συμμορφώνονταν η καταγγελία μου είχε πάρει αριθμού πρωτοκόλλου παρουσία δικηγόρου και θα κινόμασταν πλέον δικαστικά εναντίων τους. Θέλω θερμά να τους ευχαριστήσω και να τους πω ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ.

Link to comment
Share on other sites

@vpac. Μπορεί κατά την άποψη σου να μην είναι πρόβλημα. Είναι όμως ελάττωμα σχεδιασμού. Στην σελ. 84 του manual του εαν θυμάμαι καλά που το κοίταγα, η εγγύηση του κατασκευαστή με καλύπτει για ελαττώματα σχεδιασμού. Από την άλλη, η κίνηση από το τζαμάκι προκαλούσε, ένα οριζόντιο κενό ανάλογα με το που κατεθύνονταν. Συνεπώς, εσένα, εάν μετά από πχ 2 μήνες γέμιζε σκόνη μέσα η οποία περνούσε στη οθόνη από κάτω θα σου άρεσε?

QUOTE]

 

me pareksigises pistebo!!!apla ethesa tin apopsi mou.

ean se endiaferi i skoni sto na min pernai sto kinito sou thelo na sou po pos stin singekrimeni siskebi opou epelekses iparxoune poli pio megala kena gia na mpi i skoni...(blepe keno anamesa tou katou meros tis siskebis ke tou panou..)oxi apla skoni pernai alla ke skoupidakia...

tespa elpizo olla na eliksan edw ke na min ipostis ali taleporia!!!

giati sto kato kato tous skame ena soro lefta ke sto telos oxi monon tin doulia mas den kanoume alla mas trxoun ke apo pano!!:ninja::ninja::ninja::ninja::ninja::ninja:

Link to comment
Share on other sites

Ονομάζομαι Χ.Ν. και είμαι πελάτης της Πλαίσιο Computers.

 

Στις 1 Νοεμβρίου 2007 αγόρασα από την Πλαίσιο Computers 2 κινητά Sony-Ericsson, S500i Black και W810i. Το S500i είχε πρόβλημα, κουνιόταν το τζαμάκι της οθόνης και όταν πίεζες τη πρόσοψη στην άκρη της έκανε παραμορφώσεις ( σαν "νερά" ). Στις 19 Νοεμβρίου 2007 και ώρα 9:51 το παρέδωσα στο service της Πλαίσιο Computers που βρίσκεται στην οδό Ζαΐμη 10. Από εκεί ενημερώθηκα ότι ο χρόνος επισκευής της συσκευής μου θα ήταν 20 εργάσιμες ημέρες, επειδή θα αποστέλλονταν μέσω της Πλαίσιο Computers στην αντιπροσωπεία της Sony-Ericsson. Την Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου, τους τηλεφώνησα θέλοντας να μάθω την πορεία της επισκευής της συσκευής μου. Προς έκπληξης μου, μου απάντησαν ότι η αντιπροσωπεία της Sony-Ericsson δεν είχε ανταλλακτικό για τη συσκευή μου και θα έπρεπε να τους κάνω ένα τηλέφωνο τη Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου. Το τηλέφωνο όντως έγινε και μου απάντησαν ότι θα έπαιρναν να "κατσαδιάσουν" τη Sony-Ericsson για την καθυστέρηση που τους προκαλούσε. Το ίδιο ακριβώς μου είπαν και την Τετάρτη 19 και Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου, ενώ πριν κλείσουν το τηλέφωνο μου έλεγαν πάντα ότι θα με πάρουν τηλέφωνο αυτοί, ώστε να με ενημερώσουν για το τι θα τους απαντούσε η Sony-Ericsson, πράγμα το οποίο ποτέ δεν έγινε και πάντα εγώ έπαιρνα τηλέφωνο για να μάθω το τι γίνεται ή μάλλον καλύτερα τι δεν γίνεται με τη συσκευή μου. Την Παρασκευή 21 Νοεμβρίου και ώρα 12:38 μμ. έλαβα μήνυμα από τον αποστολέα με αριθμό 6978****** ότι η συσκευή μου ήταν έτοιμη για να περάσω να την παραλάβω. Όταν παρέλαβα τη συσκευή μου, την ίδια μέρα, κοιτώντας τη προσεχτικά διαπίστωσα ότι το πρόβλημα το οποίο είχε, δεν είχε διορθωθεί. Το τόνισα στο πωλητή που ήταν εκεί και μου είπε ότι είναι φυσιολογικό. Εάν είναι δυνατόν, το προστατευτικό τζαμάκι της οθόνης να κουνιέται και προς τις 4 κατευθύνσεις του ορίζοντα ! Σαν να μην έφτανε αυτό, παρατήρησα ότι το κινητό μου είχε αποκτήσει γρατζουνιές στη περιοχή του ακουστικού καθώς και μία πιο μεγάλη στην αριστερή πλευρά πάνω στο πλαίσιο της οθόνης, γρατζουνιές που τουλάχιστον δεν ήταν εκεί όταν εγώ παρέδωσα το κινητό στο service της Πλαίσιο Computers. Ύστερα από συνομιλία που είχα με τον υπεύθυνο του καταστήματος παραδέχτηκαν ότι οι γρατζουνιές αυτές δεν υπήρχαν όταν τους το παρέδωσα και ότι έγιναν από την αντιπροσωπεία της Sony-Ericsson. Αυτό αποδεικνύεται γιατί δεν υπήρχε αντίστοιχη παρατήρηση στην απόδειξη παραλαβής. Με ρωτάει λοιπόν, ο υπεύθυνος του καταστήματος εάν θέλω να αποσταλεί η συσκευή μου μέσω της Πλαίσιο Computers στην αντιπροσωπεία της Sony-Ericsson ή εάν ήθελα να το πάω ο ίδιος στην αντιπροσωπεία της Sony-Ericsson που βρίσκεται στη οδό Τζωρτζ 26. Φοβούμενος τις περαιτέρω τριάντα+... ημέρες καθυστέρηση από μέρους του service της Πλαίσιο Computers φεύγω και πάω ο ίδιος στη αντιπροσωπεία της Sony-Ericsson στη Τζωρτζ 26. Κόβω χαρτάκι και περιμένω 10-15 λεπτά στην ουρά. Όταν φτάνω στο ταμείο εξηγώ πως έχει η κατάσταση, από που ήρθα καθώς και το πρόβλημα μου ενώ επίσης δίνω στη κυρία που καθόταν στο ταμείο όλα τα παραστατικά που είχα από το service της Πλαίσιο Computers. Προς έκπληξη μου και αφού κοίταξε προσεχτικά τα χαρτιά με ενημερώνει ότι ουδέποτε έλαβαν το δικό μου κινητό και μου υποδεικνύει σ’ένα από τα παραστατικά μου ότι το κινητό μου πήγε στην Arvato Teleservice S.A. , Αθηνών και Κηφισσού 226 και έτσι δεν μπορούσαν να με βοηθήσουν. Φεύγω από εκεί και γυρνάω στο service της Πλαίσιο Computers όπου βρίσκω και πάλι τον υπεύθυνο καταστήματος και του αναφέρω ότι ακριβώς μου είπαν από την αντιπροσωπεία της Sony-Ericsson. Μου λέει δεν πειράζει, θα το στείλουμε εμείς για επισκευή των γρατζουνιών που είχαν προκληθεί. Ούτε λόγος για το άλλο το πρόβλημα με το τζαμάκι καθώς επίσης και την αδυναμία του κινητού μου πλέον να λειτουργήσει με μία SIM της Wind που έχω. Να σημειώσω ότι το κινητό πριν το πάω στο service της Πλαίσιο Computers για 18 ημέρες που το είχα δούλευε με την ίδια ακριβώς SIM της Wind. Απλά, επειδή με μία SIM του υπεύθυνου του καταστήματος της Cosmote δούλεψε, δεν το θεώρησε σαν πρόβλημα, λες και γω θα χρησιμοποιώ τη SIM του υπευθύνου του καταστήματος! Να σημειώσω επίσης, ότι έδειξα έμπρακτα στον υπεύθυνο του καταστήματος ότι η SIM η δικιά μου δουλεύει μια χαρά, βάζοντας τη μπροστά του σ' ένα ένα ΝΟΚΙΑ 6680 3G που είχα μαζί μου και που το χρησιμοποιώ καθημερινά αφού δεν έχω το καινούργιο.

Θεωρώ ότι είναι ντροπή και αίσχος του service της Πλαίσιο Computers η όλη αντιμετώπιση μου καθώς και η αντιμετώπιση του προβλήματος μου με το κινητό. Το κινητό μου είναι και πάλι στο service του Πλαισίου και όπως υπολογίζω δεν πρόκειται να το πάρω πριν το Γενάρη του 2008. Ζητώ τη βοήθεια σας. Εάν χρειάζεστε κάποια στοιχεία μου καθώς και οποιαδήποτε παραστατικά που έχω μπορώ να σας τα αποστείλω.

 

Τελικά αγόρασα ένα καινούργιο κινητό ή μία τεράστια ταλαιπωρία ;;;

 

 

Με τιμή

Χ.Ν.

εγω ειχα παρει το w580ι πριν 1,5 μηνα το οποιο ειναι ακριβως ιδιο με το s500(mono pou to w einai kai walkman)και ειχα τα ιδια προβληματα!!!!!!!!!

παναθηναικος! ! !4ever:happy:
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Εχτες επισκεφθηκα ενα καταστημα "πλαισιο"(στην καλαμαρια συγκεκριμενα) για να αγορασω ενα μονιτορ.

πηγα λοιπον στον αναλογο τομεα και περιμενα να ερθει καποιος χριστιανος να με βοηθησει(οντας ασχετη με τετοια ζητηματα)

αφου περασαν 5 λεπτα και ειχα δει ολα τα μονιτορ που ειχαν εκθεσει,ειδα εναν υπαλληλο να καθεται σε ενα απο αυτα τα "γραφειακια" που εχουν.

τον πλησιαζω λοιπον και ακολουθει ο εξης διαλογος

-γεια σας.μπορω να σας ρωτησω κατι;

-ακουω...

-ενδιαφερομαι για αγορα ενος μονιτορ

-ποσο μεγαλο το θελεις; (θα σου λεγα αλλα εχε χαρη...)

-17"

-μαλιστα..ε αυτα τα 4 ειναι,μπορεις να πας και να τα δεις.

-τα ειδα,αλλα ξερετε,δεν γνωριζω πολλα απο μονιτορ.θελω ενα απλο και καλο μονιτορ,17αρι,χωρις την βαση του.

-γιατι χωρις βαση;αυτα με βαση πωλουνται αυτα.

-το μονιτορ θα τοποθετηθει με δακτυλιο πανω σε μηχανημα.η βαση αποσπωμενη δεν ειναι;

-τι μηχανημα.δεν ξερω,πατε στον συναδελφο που τα ξερει καλυτερα.δεν ειμαι εγω αρμοδιος

(και γιατι ρε φιλε με πιλατευεις τοση ωρα και δε με στελνεις απο την αρχη στον αλλο ;):(

 

πηγαινω λοιπον στον αλλο υπαλληλο ο οποιος εχει ακουσει ολο τον διαλογο και δεν εχει παρεμβει.

-γεια σας,εσεις ειστε ο αρμοδιος για τα μονιτορ;-χαμογελωντας-

-ναι σας ακουω.

-θελω ενα μονιτορ 17",αξιοπιστο,που να μπορει να αφαιρεθει η βαση του..

-γιατι να την βγαλεις;που θα στηριζεται;

-θα τοποθετηθει με δακτυλιο πανω σε μηχανημα.

-δακτυλιο εχετε;

-ναι τον εχω τον δακτυλιο.

-ωραια.αυτες οι 4 ειναι οι οθονες σε 17"(και μου δειχνει μια LG,philips,και αλλες 2 που δεν τις ηξερα σαν μαρκες και απο οτι ειδα μετα ουτε στον διαφημιστικο καταλογο με τα προιοντα τους τις εχει).η καλυτερη και η πιο οικονομικη ειναι η philips

-το "καλυτερη" που συνισταται;

-τι εννοεις;

-ποια εναι η διαφορα τις με τις αλλες που την κανει αυτην συγκεκριμενα καλυτερη;ειπατε "καλυτερη και οικονομικη".

-εεεεεεε.η τιμη!!αυτη εχει 169 απο 189 και οι αλλες εχουν 200+

 

ουτε να μου πει χαρακτηριστικα,που ειδα εκει να ταμπελακια τιγκα στα χαρακτηριστικα αλλα δυστυχως δεν τα ξερω αυτα για να καταλαβω ποια ειναι καλη και ποιες οι διαφορες αναμεσα τους..

 

συμπερασμα μιας αδαους αγοραστριας για τα μονιτορ(συμφωνα με τις οδηγιες του πωλητη του πλαισιου): το φθηνοτερο ειναι παντα το καλυτερο...

 

συμπερασμα δικο μου : για αλλη μια φορα μας βλεπουν σαν αγοραστες -ξεπετες .τι κριμα οι μισθοι τους(οχι ολων φυσικα αλλα πωλητων σαν τους 2 συγκεκριμενους) να μην ειναι βαση πωλησεων....

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Παντού γίνεται αυτό. Από την λαική ( που εκεί το κάνουν επίτιδες βέβαια ) μέχρι και σε μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων. Άλλη φορά να απευθύνεσε στον τεχνικό ξεκινώντας κάνοντας του τα παράπονα και μετά βάζοντας τον να σου εξηγήσει.

Ειδάλλως μπορείς να βρεις τις οθόνες που σε ενδιαφέρουν μέσω των ιστοσελιδών των καταστημάτων και να συμβουλευτείς εμάς τους "εξπέρ" ( ! ) μέσω του φόρουμ για να σου προτείνουμε/εξηγήσουμε.

Cheers

no sig...
Link to comment
Share on other sites

Απ'την άλλη στο πλαίσιο κέντρου πέφτουν πάνω σου σαν τα κοράκια. Και να πεις δεν έχει κόσμο...

Βέβαια στο πλαίσιο ευκαρπίας θέλει διερμηνέα :grin:

http://img515.imageshack.us/img515/4932/moodswf6.jpg
Link to comment
Share on other sites

Άλλη φορά να απευθύνεσε στον τεχνικό ξεκινώντας κάνοντας του τα παράπονα και μετά βάζοντας τον να σου εξηγήσει.

Ειδάλλως μπορείς να βρεις τις οθόνες που σε ενδιαφέρουν μέσω των ιστοσελιδών των καταστημάτων και να συμβουλευτείς εμάς τους "εξπέρ" ( ! ) μέσω του φόρουμ για να σου προτείνουμε/εξηγήσουμε.

Cheers

τοτε μου που να τον βρω τον τεχνικο;;εχουν καποιο διακριτικο που τους κανει να ξεχωριζουν;ολοι κατι φανελες με τα ονοματα τους στην πλατη φορανε..που να τον καταλαβω τον "γκουρου" των μονιτορ;

επισης αν ειναι να μπαινω στο καταστημα και να ψαχνω μονη μου,ενδεχομενως κανοντας λαθος επιλογες ας κανουν το καταστημα σαν τα σουπερ μαρκετ..τι τους εχουν εκει τους πωλητες;για γλαστρες;;(επιμενω πως δεν ειναι ολοι ιδιοι)

Απ'την άλλη στο πλαίσιο κέντρου πέφτουν πάνω σου σαν τα κοράκια. Και να πεις δεν έχει κόσμο...

Βέβαια στο πλαίσιο ευκαρπίας θέλει διερμηνέα :grin:

αυτο ακριβως.απο το πλαισιο στο κεντρο εχω τις καλυτερες εντυπωσεις.εξυπηρετηση αμεση(οχι να περιμενεις και να μη σου δινει κανενας σημασια και σωστες επ-εξηγησεις αφου δεν ξερουμε ολοι απο γκατζετ ή απο τεχνολογια και δεν ειμαστε υποχρεωμενοι κιολας.διαφορετικα οι θεσεις εργασιας τους ειναι περιττη πολυτελεια)

στο πλασιο της ευκαρπιας δεν πηγα...να μην το δοκιμασω καν ε;

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

στο πλασιο της ευκαρπιας δεν πηγα...να μην το δοκιμασω καν ε;

 

εγω εχω παει πολλες φορες στης ευκαρπιας και δεν εχω καποιο παραπονο

ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ!!!!!!!!!!:hunter:
Link to comment
Share on other sites

to peristatiko pantos auto einai sunithismeno kai den mou kanei entuposh!

to fenomeno me tous adaeis upalilous eksaplonete me taxeis ruthmous...:p

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Όντως επειδή πάω αρκετά συχνά στο Πλαίσιο Καλαμαριάς,έχω να πω πως το τμήμα με τα μόνιτορς είναι τραγικά πίσω (χθες πήγα και το κατάλαβα σχεδόν αμέσως)\

 

Ευτυχώς στα άλλα τμήματα είναι καλύτερη η κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Από την στιγμή όμως που ο πελάτης είναι αδαής (και στην περίπτωσή μας παντελώς άσχετος με οθόνες) τότε ο πωλητής ακόμα και γνώστης να είναι θα σου πουλήσει αυτό που τον συμφέρει εκείνον και το κατάστημα στο οποίο εργάζεται.Πράγμα που δεν θα συνέβαινε αν ήσουν στη θέση να τον αντικρούσεις αν σου παρουσίαζε το άσπρο μαύρο όσον αφορά δυνατότητες/χαρακτηριστικά μιας συγκεκριμένης οθόνης που θα γνώριζες.

Άρα καταλήγουμε στο ότι πρώτα κάνουμε μια έρευνα αγοράς να καταλήξουμε σε 3-4 μοντέλα και μετά πάμε σε παραπάνω από ένα μαγαζιά για να βρούμε ποιο θα πάρουμε εν τέλει και από που.Αν και πλέον με τις ηλεκτρονικές αγορές και τον κύριο scroutz αυτό είναι χάσιμο χρόνου τελείως...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...