Destinator 6

katsj
 Κοινοποίηση

Mόνο στο Destinator δεν πιάνει ή γενικά;

Δοκίμασε και αυτό.

Δε παμε καθολου καλα...

Αυτο παλι δε μαφηνει να επιλεξω καμια εφαρμογη γιατη λεει τρεχουν ηδη σε μεγαλη αναλυση.:confused:

Το παραταω, καλα ειναι και τα αλλα θεματα.:p

█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║© - BEST BEFORE [hopefully] : ███▓▒░░up deʞɔnɟ really░░▒▓███

• Απαντήσεις 2,5χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Δε παμε καθολου καλα...

Αυτο παλι δε μαφηνει να επιλεξω καμια εφαρμογη γιατη λεει τρεχουν ηδη σε μεγαλη αναλυση.:confused:

Το παραταω, καλα ειναι και τα αλλα θεματα.:p

Μήπως έβαλες στον φάκελο και το Destinator.exe.0409.mui;

Αν ναι τότε δεν χρειάζεσαι να κάνεις vga brute force. Eίσαι έτοιμος.

Γνωρίζει κάποιος αν θα υπάρχει πρόβλημα με το Dell Axim X51V και ως GPS το Haicom HI-303III CompactFlash, USB, Serial GPS Receiver;

EDIT: Διαβάζω στο aximsite ότι το GPS αυτό είναι λίγο προβληματικό... Το έχει κανένας χρησιμοποιήσει;

Τουλάχιστον δύο πράγματα είναι άπειρα: Οι αριθμοί Є R και η ΒΛΑΚΕΙΑ.

Εχω το Axim x51v και το HOLUX BT GPS Receiver.

Αψογο συνεργαζονται τελεια

Απο τη σελιδα τους http://www.holux.com :

GPSlim236 Bluetooth GPS Receiver

↙ Overview

The HOLUX GPSlim236 Wireless Bluetooth GPS Receiver (Fig. 1) is a total solution GPS receiver with Bluetooth, UART interface and built-in rechargeable battery for high sensitivity to tracking signal. GPSlim236 design is based on SiRF Star III low power Architecture.

GPSlim236 is a dual-function GPS receiver. Not only transmit satellite information through the PDA or Notebook with Bluetooth interfaces but also is a G-Mouse GPS Receiver through a data cable to deliver satellite signal to the device without Bluetooth interface.

This positioning application meets strict needs such as car navigation, mapping, surveying, security, agriculture and so on. Only clear view of sky and certain power supply are necessary to the unit. GPSlim236 contacts to other device through Bluetooth device, compatible interface of RS-232 or USB, and built-in recharge battery to save satellite information such as the status of satellite signal, the last location, date and time of last use.

With low power consumption, the GPSlim236 tracks up to 20 satellites at a time, re-acquires satellite signals in 100 ms and updates position data every second.

Trickle-Power allows the unit operates a fraction of the time and Push-to-Fix permits user to have a quick position fix even though the receiver usually stays off.

ONE PLUS 2 * MAZE ALPHA * UMI SUPER * LG G3* NEXUS 6* XIAOMI MI MAX * MEIZU M3 NOTE*

NOKIA 808 * NOKIA N9 * HTC HD2 * LUMIA 930 * BLACKBERRY Z30 *

ONDA V919 WINDOWS * SAMSUNG TAB S2

ypaexei kapoio patch wste na apeikonizetai to destinator pn kala se othoni 240x240?gia to destinator 6 ypirxe.
Με λένε Νίκο, και είμαι καλά...

ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ QTEK 9000 ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΩΝΗΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ? ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΓΚΟ! Η ΤΟ QTEK ΘΕΛΕΙ ΣΠΑΣΙΜΟ! ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΤΣΑΤΑΛΙΑ.15 ΜΕΡΕΣ ΠΟΛΕΜΑΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ.ΟΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΤΟΝ ΚΕΡΝΑΩ ΠΟΤΟ ΣΤΟ Π.ΡΑΦΤΗ.:wacko:
ΝΤΕΜΗ ΓΕΡΑ ΠΑΡΤΟΥΣ ΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΜΑΣ ΚΑΛΑ.ΑΕΚΑΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ.

ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ QTEK 9000 ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΩΝΗΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ? ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΓΚΟ! Η ΤΟ QTEK ΘΕΛΕΙ ΣΠΑΣΙΜΟ! ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΤΣΑΤΑΛΙΑ.15 ΜΕΡΕΣ ΠΟΛΕΜΑΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ.ΟΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΤΟΝ ΚΕΡΝΑΩ ΠΟΤΟ ΣΤΟ Π.ΡΑΦΤΗ.:wacko:

Δε φταίει το Qtek!

Kατέβασε από εδώ τα αρχεία ήχου της προηγούμενης έκδοσης και σβήσε τα παλιά.;)

Δε φταίει το Qtek!

Kατέβασε από εδώ τα αρχεία ήχου της προηγούμενης έκδοσης και σβήσε τα παλιά.;)

kalimera johner

exo kai to germaniko xarth mesa ektos toy ngi gr

mporo na exo kai ta greek voice kai symama ta deutsch voice

giati sto sub directory toy DestinatorApps sta voice yparxi mono to Voice\All

doyleyei mono me rename sta sub folder ( to greek to ekana all)

Πολυ αργότερα βλέπεις οσα είδες

Παιδιά έχω 2 ερωτήσεις για το Destinator 6

Επειδή τις έκανα ήδη στο i-phone θα τις κάνω paste στα αγγλικά.

Σε περίπτωση που δεν καταλάβετε πείτε μου να το ξαναγράψω στα ελληνικά.

Ευχαριστώ

Hi guys

I have a few questions about Destinator 6. I'm using the latest map.

I want to follow a different route when going to work and a friend of mine is going to show it to me. Is there any way to chart this specific route in Destinator 6 so that it can take me there a few times until I learn the new route?

I know that there is a function where you can record a specific route and then play it back, but this record can't direct you.

Also if I want to avoid a particular road, for example Kifisias street in athens I select first the town, in this case athens and second the street (kifisias). Unfortunatelly when I do that it only avoids a part of kifisias that belongs to the part of athens (athens) and not all the other parts e.g. marousi etc.

The same thing happens if I avoid the road leoforos kifisou.

For those of you who are not from Greece, Athens has many areas like athens, marousi etc that Destinator takes them for towns.

Is there any way to avoid a road by selecting directly the road and not the town first?

I realy hope you can help me on these matters.

Thank you in advance

Παιδιά έχω 2 ερωτήσεις για το Destinator 6

Επειδή τις έκανα ήδη στο i-phone θα τις κάνω paste στα αγγλικά.

Σε περίπτωση που δεν καταλάβετε πείτε μου να το ξαναγράψω στα ελληνικά.

Ευχαριστώ

Hi guys

I have a few questions about Destinator 6. I'm using the latest map.

I want to follow a different route when going to work and a friend of mine is going to show it to me. Is there any way to chart this specific route in Destinator 6 so that it can take me there a few times until I learn the new route?

I know that there is a function where you can record a specific route and then play it back, but this record can't direct you.

Also if I want to avoid a particular road, for example Kifisias street in athens I select first the town, in this case athens and second the street (kifisias). Unfortunatelly when I do that it only avoids a part of kifisias that belongs to the part of athens (athens) and not all the other parts e.g. marousi etc.

The same thing happens if I avoid the road leoforos kifisou.

For those of you who are not from Greece, Athens has many areas like athens, marousi etc that Destinator takes them for towns.

Is there any way to avoid a road by selecting directly the road and not the town first?

I realy hope you can help me on these matters.

Thank you in advance

Σε περίπτωση που δεν καταλαβαίνεις την απάντηση, πες στον zepelin να σου τη γράψει στα αγγλικά!... :p

Μην αντιγράφεις όμως τις ίδιες ερωτήσεις σε άλλο θέμα, ενώ έχεις ήδη απάντηση σε όσα ρώτησες... ;)

kalimera johner

exo kai to germaniko xarth mesa ektos toy ngi gr

mporo na exo kai ta greek voice kai symama ta deutsch voice

giati sto sub directory toy DestinatorApps sta voice yparxi mono to Voice\All

doyleyei mono me rename sta sub folder ( to greek to ekana all)

Δε μπορείς να κάνεις ακόμη έναν φάκελο deutch;

Δεν ξέρω αν θα δουλέψει.:p

Σε περίπτωση που δεν καταλαβαίνεις την απάντηση, πες στον zepelin να σου τη γράψει στα αγγλικά!... :p

Μην αντιγράφεις όμως τις ίδιες ερωτήσεις σε άλλο θέμα, ενώ έχεις ήδη απάντηση σε όσα ρώτησες... ;)

Απλά τό έγραψα και σ'αυτό το topic μήπως το έβλεπε κανένας που δεν κοιτάει πια το άλλο.

Και οι ειρωνείες πιστέυω οτι είναι περιτές. ;)

Και οι ειρωνείες πιστέυω οτι είναι περιτές. ;)

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, γι' αυτό και έβαλα τα αντίστοιχα smilies (:p = διάθεση πειράγματος, αστείο) για να μην παρεξηγηθώ... Αν παρά τα smilies σου φάνηκα ειρωνικός ζητώ συγνώμη που δεν εκφράστηκα με σαφήνεια, δεν ήταν ειρωνική η διάθεσή μου.

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, γι' αυτό και έβαλα τα αντίστοιχα smilies (:p = διάθεση πειράγματος, αστείο) για να μην παρεξηγηθώ... Αν παρά τα smilies σου φάνηκα ειρωνικός ζητώ συγνώμη που δεν εκφράστηκα με σαφήνεια, δεν ήταν ειρωνική η διάθεσή μου.

Σ'αυτή την περίπτωση σου ζητώ συγνώμη και γω φίλε μου. Δεν κατάλαβα καλά.:)

Μπραβο στα παιδια για την ευγενεια :p

στο θεμα μας τωρα μηπως ξερει καποιος αν υπαρχει καποιο skin σαν αυτο που εφτιαξε ο φιλος μας ο demon για το dest 6 για το PN?

και μηπωσ μπορουμε να αντιγραψουμε κανενα αρχειο απο το 6 ωστε να μην κλεινει η οθονη οταν τρεχει το PN (γνωριζω τον τροπο με την διαχειριση τησ τροφοδοσιας)