Jump to content

Vodafone CU, Νέο Καρτοκινητό Vodafone


Soulman
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Στις 9/11 ειχα δωσει σε καταστημα βονταφον στις Σερρες τα στοιχεια μου για να δηλωσω 2 καρτοκινητα.Εδωσα την ταυτοτητα και το ΑΦΜ μου οπως μου τα ζητησαν + τις καρτες sim και το εκανα γρηγορα γιατι ηθελα στο 1 καρτοκινητο να περνω αναλυτικη λιστα χρεωσεων - κλησεων πραγμα που ηθελε ετσι και αλλιως την ταυτοποιηση στοιχειων.Μεχρι και σημερα που τηλεφωνησα στο 13830 βλεπουν το αιτημα αλλα δεν εχει ολοκληρωθει.Ειναι λογικο η να αρχισω τα καντηλια ..και αν ναι απο που να αρχισω?? απο το καταστημα η κατευθειαν στο call center?
Link to comment
Share on other sites

Στις 9/11 ειχα δωσει σε καταστημα βονταφον στις Σερρες τα στοιχεια μου για να δηλωσω 2 καρτοκινητα.Εδωσα την ταυτοτητα και το ΑΦΜ μου οπως μου τα ζητησαν + τις καρτες sim και το εκανα γρηγορα γιατι ηθελα στο 1 καρτοκινητο να περνω αναλυτικη λιστα χρεωσεων - κλησεων πραγμα που ηθελε ετσι και αλλιως την ταυτοποιηση στοιχειων.Μεχρι και σημερα που τηλεφωνησα στο 13830 βλεπουν το αιτημα αλλα δεν εχει ολοκληρωθει.Ειναι λογικο η να αρχισω τα καντηλια ..και αν ναι απο που να αρχισω?? απο το καταστημα η κατευθειαν στο call center?

 

Έπρεπε ήδη να έχεις ταυτοποιηθεί. Αλλά λέγοντας ότι δεν έχει ολοκληρωθεί το αίτημα τι εννοείς; Για την αναλυτική ή για την ταυτοποίηση; ..

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Έπρεπε ήδη να έχεις ταυτοποιηθεί. Αλλά λέγοντας ότι δεν έχει ολοκληρωθεί το αίτημα τι εννοείς; Για την αναλυτική ή για την ταυτοποίηση; ..

 

Φυσικα για την ταυτοποιηση... διοτι αν δεν γινει ταυτοποιηση δεν μπορεις να παιρνεις μηνιαιο αναλυτικο λογαριασμο με τις κλησεις σε καρτοκινητο..(ετσι με ειπαν τουλαχιστον στο 13830) ....μαλλον με δουλευουν ψιλο γαζι....

Link to comment
Share on other sites

Στις 9/11 ειχα δωσει σε καταστημα βονταφον στις Σερρες τα στοιχεια μου για να δηλωσω 2 καρτοκινητα.Εδωσα την ταυτοτητα και το ΑΦΜ μου οπως μου τα ζητησαν + τις καρτες sim και το εκανα γρηγορα γιατι ηθελα στο 1 καρτοκινητο να περνω αναλυτικη λιστα χρεωσεων - κλησεων πραγμα που ηθελε ετσι και αλλιως την ταυτοποιηση στοιχειων.Μεχρι και σημερα που τηλεφωνησα στο 13830 βλεπουν το αιτημα αλλα δεν εχει ολοκληρωθει.Ειναι λογικο η να αρχισω τα καντηλια ..και αν ναι απο που να αρχισω?? απο το καταστημα η κατευθειαν στο call center?

 

απο οτι ξερω για ζητησεις αναλυτικη κατασταση χρεώσεων πρεπει να εχεις δηλωμένα στοιχεία στην γραμμή σου. επικοινησε ξανα με το καταστημα που ειχες απευθυνθει για να δεις τι έχει γινει και εχει κολλησει η διαδικασια σου. το καταστημα θα σε βοηθήσει και οχι το 13830.

θελουμε φετος απεριοριστα data σε ολους τους παροχους κινητης τηλεφωνιας στην Ελλαδα για ολο το καλοκαιρι. 

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι για την ταυτοποίηση πρέπει να το τσεκάρεις με το κατάστημα πάλι να δεις τι παίζεται.. 09/11 πήγες, νομίζω τότε ήταν κι η πρώτη μέρα που ξεκίνησε η ταυτοποίηση.. Μπορεί να έχει γίνει κάτι λάθος. Να ξέρεις πάντως πως συνήθως ο αριθμός ταυτοποιείται 5 ώρες μετά την υποβολή του αιτήματος..
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Πράγματι για την ταυτοποίηση πρέπει να το τσεκάρεις με το κατάστημα πάλι να δεις τι παίζεται.. 09/11 πήγες, νομίζω τότε ήταν κι η πρώτη μέρα που ξεκίνησε η ταυτοποίηση.. Μπορεί να έχει γίνει κάτι λάθος. Να ξέρεις πάντως πως συνήθως ο αριθμός ταυτοποιείται 5 ώρες μετά την υποβολή του αιτήματος..

 

Πηρα το 13830 και μου ειπαν το εξης...οτι βλεπουν το αιτημα ταυτοποιησης που εγινε απο το καταστημα αλλα λογο φορτου μαλλον εργασιας δεν εχουν περαστει ακομα στο συστημα τα στοιχεια μου.Μου λενε μπουρδες η μπορει να ισχυει κατι τετοιο πλεον δεν ξερω τι να πιστεψω !!

Link to comment
Share on other sites

Πηρα το 13830 και μου ειπαν το εξης...οτι βλεπουν το αιτημα ταυτοποιησης που εγινε απο το καταστημα αλλα λογο φορτου μαλλον εργασιας δεν εχουν περαστει ακομα στο συστημα τα στοιχεια μου.Μου λενε μπουρδες η μπορει να ισχυει κατι τετοιο πλεον δεν ξερω τι να πιστεψω !!

 

φορτος εργασιας μετα απο 15 μερες? πολυ χαζη δικαιολογια μου ακουγεται

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καθόλου χαζή δικαιολογια... από όσο ξέρω τα αιτήματα είναι καθημερινά χιλιάδες γιατί πολύς κόσμος έχει τρομάξει από την τηλεόραση και νομίζει πως πρέπει να τα δηλώσει τώρα άμεσα τα στοιχεία. Δεν προλαβαίνουν να τα περάσουν τα αιτήματα σε πρώτο χρόνο. Αν το αίτημα έχει σταλεί από το κατάστημα ηλεκτρονικά, θα γίνει, όσες μέρες κι αν περάσουν, οπότε δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.
Link to comment
Share on other sites

Καθόλου χαζή δικαιολογια... από όσο ξέρω τα αιτήματα είναι καθημερινά χιλιάδες γιατί πολύς κόσμος έχει τρομάξει από την τηλεόραση και νομίζει πως πρέπει να τα δηλώσει τώρα άμεσα τα στοιχεία. Δεν προλαβαίνουν να τα περάσουν τα αιτήματα σε πρώτο χρόνο. Αν το αίτημα έχει σταλεί από το κατάστημα ηλεκτρονικά, θα γίνει, όσες μέρες κι αν περάσουν, οπότε δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.

 

μα δεν λες κατι καινουριο, το αυτονοητο λες. οτι κανεις αιτηση για να γινει επωνυμο το καρτοκινητο και οτι καποια στιγμη θα γινει. χαιρω πολυ, το θεμα ειναι αυτος ο φορτος εργασιας για ποσο καιρο μπορει να χρησιμοποιηθει σαν δικιαολογια. δηλαδη οσοι κανουν την αιτηση τις τελευταιες μερες, οι περισσοτεροι ελληνες δηλαδη, θα χρειαστει να περιμενουν 20 μερες? και θα εχουν φραγη στο καρτοκινητο τους μεχρι να αντιμετωπισει η vodafone τον φορτο εργασιας της? ειναι σοβαρα πραγματα αυτα?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μια ερωτηση για το cu σχετικα με μειλ. Εχω ενα win mobile 6.0 και θελω να ξερω αν μπορω να δω τα μειλ μου και να κατεβασω απο το κινητο με ελαχιστα φυσικα kb τους τιτλους των μειλ. Με ποιο προφιλ θα τα δω και τι πρεπει να κανω παλι, ποια υπηρεσια πρεπει να ενεργοποιησω για να δουλευει. Θελω φυσικα να εχω ογκοχρεωση, που να στειλω μηνυμα και με τι κωδικο?

ΕΠιτρεπει το δικτυο μεταφορα δεδομενων με αυτο τον τροπο για το καρτοκινητο?

Link to comment
Share on other sites

μα δεν λες κατι καινουριο, το αυτονοητο λες. οτι κανεις αιτηση για να γινει επωνυμο το καρτοκινητο και οτι καποια στιγμη θα γινει. χαιρω πολυ, το θεμα ειναι αυτος ο φορτος εργασιας για ποσο καιρο μπορει να χρησιμοποιηθει σαν δικιαολογια. δηλαδη οσοι κανουν την αιτηση τις τελευταιες μερες, οι περισσοτεροι ελληνες δηλαδη, θα χρειαστει να περιμενουν 20 μερες? και θα εχουν φραγη στο καρτοκινητο τους μεχρι να αντιμετωπισει η vodafone τον φορτο εργασιας της? ειναι σοβαρα πραγματα αυτα?

 

Μην τραγικοποιούμε καλύτερα.... Πρώτον, ΔΕΝ έχουν φραγή, τα νούμερα ενεργοποιούνται εντός του προβλεπόμενου χρόνου πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Απλώς δεν περνάνε άμεσα τα στοιχεία στο σύστημα για να μπορεί κάποιος να εξυπηρετηθεί τηλεφωνικά για το PUK του, ας πούμε. Αλλά και σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει φυσικά λύση, αφού τα περνάνε για το συγκεκριμένα νούμερα εκείνη τη στιγμή τα στοιχεία ώστε να εξυπηρετηθεί ο συνδρομητής. Αν θέλεις να ακολουθήσεις κάποιοα συγκεκριμένη διαδικασία που επιβάλει να έχεις δηλωμένα στοιχεία σε όλα τα συστήματα, τότε θα στο κάνουν εκείνη τη στιγμή, δεν τίθεται θέμα. Αν όχι, κι απλά σκας για το αν θα έχεις πρόβλημα το καλοκαίρι, ξέχνα το και πάρε σε κανά μήνα τηλέφωνο για να είσαι 100% σίγουρος... Ούτως ή άλλως δεν υπάρχει περίπτωση να έχει σταλεί το αίτημα ηλεκτρονικά και να μη γίνει τελικά η καταχώρηση των στοιχείων.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτο που ξέρω είναι οτι η vodafone έχει άθλια εξυπηρέτηση. Προσπαθώ 4 ημέρες να κάνω ταυτοποιήση του καρτοκινητού μου για να μην χάσω την προσφορά που έχει για τους φοιτητές και το μόνο που μου λένε ειναι "ελατε αυριο αν μπορειται γιατι εχει προβλημα το συστημα "Εγω αυτο που ξερω ειναι οτι θα χασω την προσφορα επειδη αυτοι εχουν αθλιο συστημα οταν στην κοσμοτε πηγα για το whats up και μου την εκαναν μεσα σε 5 λεπτα!!
Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτο που ξέρω είναι οτι η vodafone έχει άθλια εξυπηρέτηση. Προσπαθώ 4 ημέρες να κάνω ταυτοποιήση του καρτοκινητού μου για να μην χάσω την προσφορά που έχει για τους φοιτητές και το μόνο που μου λένε ειναι "ελατε αυριο αν μπορειται γιατι εχει προβλημα το συστημα "Εγω αυτο που ξερω ειναι οτι θα χασω την προσφορα επειδη αυτοι εχουν αθλιο συστημα οταν στην κοσμοτε πηγα για το whats up και μου την εκαναν μεσα σε 5 λεπτα!!

 

οντως στο γερμανο το κανουνε αμεσωσ και στην vodafone εχουνε μεγαλη διαδικασια για να γινει αυτο. αστα να πανε. πηγαινε σε αλλο καταστημα οσο πιο γρηγορα για να μην την χάσεις διοτι η δυνατοτητα ενεργοποιησης της φοιυ.προσφορας ειναι εως και 30/11/2009 δηλαδη εωσ και την δευτέρα.

θελουμε φετος απεριοριστα data σε ολους τους παροχους κινητης τηλεφωνιας στην Ελλαδα για ολο το καλοκαιρι. 

Link to comment
Share on other sites

Μην τραγικοποιούμε καλύτερα.... Πρώτον, ΔΕΝ έχουν φραγή, τα νούμερα ενεργοποιούνται εντός του προβλεπόμενου χρόνου πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Απλώς δεν περνάνε άμεσα τα στοιχεία στο σύστημα για να μπορεί κάποιος να εξυπηρετηθεί τηλεφωνικά για το PUK του, ας πούμε. Αλλά και σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει φυσικά λύση, αφού τα περνάνε για το συγκεκριμένα νούμερα εκείνη τη στιγμή τα στοιχεία ώστε να εξυπηρετηθεί ο συνδρομητής. Αν θέλεις να ακολουθήσεις κάποιοα συγκεκριμένη διαδικασία που επιβάλει να έχεις δηλωμένα στοιχεία σε όλα τα συστήματα, τότε θα στο κάνουν εκείνη τη στιγμή, δεν τίθεται θέμα. Αν όχι, κι απλά σκας για το αν θα έχεις πρόβλημα το καλοκαίρι, ξέχνα το και πάρε σε κανά μήνα τηλέφωνο για να είσαι 100% σίγουρος... Ούτως ή άλλως δεν υπάρχει περίπτωση να έχει σταλεί το αίτημα ηλεκτρονικά και να μη γίνει τελικά η καταχώρηση των στοιχείων.

τραγικοποιεις μια κατασταση οταν θεωρεις αδιανοητα μεγαλο διαστημα τις 20 μερες για την ταυτοποιηση ενος καρτοκινητου και διαμαρτυρεσε? ενας απο τους δυο μας βλεπει πολυ λαθος τα πραγματα. δηλαδη τωρα εχει φορτο εργασιας και στις 29 ιουλιου που θα γινεται Ο πανικος θα το κανουν πιο γρηγορα για να μην απενεργοποιηθει προσωρινα ο αριθμος σου? και γιατι δεν κανουν απο σημερα πιο γρηγορα την διαδικασια? ειναι εικονα σοβαρης εταιριας αυτης? αν πας να κανεις 5 νεες συνδεσεις μια χαρα λειτουργει το συστημα, για τα καρτοκιντα σχεδον παντα ειναι πεσμενο. μην λεμε οτι θελουμε. δεν ειμαστε χαζοι, καταλαβαινουμε πολυ καλα τι συμβαινει

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

To θεμα ειναι οτι εγω που εκανα την ταυτοποιηση γρηγορα γιατι θελω να παιρνω αναλυτικη κατασταση για το καρτοκινητο πρεπει να περιμενω και ΔΕΝ γινεται η δουλεια μου!!!!!!! Τωρα αν στο καταστημα της βονταφον το κανανε ηλεκτρονικα η στειλανε την αιτηση μου με περιστερι δικο τους προβλημα παντως 20 μερες παραπαει το κακο!!!αυτα δεν γινονται πουθενα δηλαδη!
Link to comment
Share on other sites

Zerokill, δεν είναι θέμα του καταστήματος αυτό... Πάρε στο 13830 και πες τους τι θέλεις, το κατάστημα δεν μπορεί να κάνει τίποτα άλλο. Αυτοί περνάνε μόνο το αίτημα... από κει και πέρα είναι θέμα back desk.
Link to comment
Share on other sites

Με sms πως μαθαινω το υπολοιπο μου?

Με αποστολη Y (ελληνικο ή λατινικο?) στο 1252?

Αλλος αριθμος-τηλ.κεντρο για αποστολη sms για ερωτηση υπολοιπου υπαρχει?

Link to comment
Share on other sites

Χαμος με το μεγαλο φακελωμα και θα εχουμε συνεχεια καθως καθε εταιρεια κανει τα δικα της...τωρα με το ερωτημα που εκανα σχετικα με τη ληψη δεδομενων εχουμε καμια απαντηση που εξεφρασα παραπανω σε cu...
Link to comment
Share on other sites

Μια ερωτηση για το cu σχετικα με μειλ. Εχω ενα win mobile 6.0 και θελω να ξερω αν μπορω να δω τα μειλ μου και να κατεβασω απο το κινητο με ελαχιστα φυσικα kb τους τιτλους των μειλ. Με ποιο προφιλ θα τα δω και τι πρεπει να κανω παλι, ποια υπηρεσια πρεπει να ενεργοποιησω για να δουλευει. Θελω φυσικα να εχω ογκοχρεωση, που να στειλω μηνυμα και με τι κωδικο?

ΕΠιτρεπει το δικτυο μεταφορα δεδομενων με αυτο τον τροπο για το καρτοκινητο?

Στέλνεις 2 στο 19109 Και ενεργοπειείς , το μηνιαίο πακέτο Surf &e-mail 30

Η πρώτη ενεροποίηση δωρεάν φτάνει να έχεις υπόλοιπο πάνω από 3,5 ευρώ.

Στην συνέχεια αυτόματη ανανέωση κάθε μήνα μέχρι να το απενεργοποιήσεις, με κόστος 3,5 ευρώ.

Υπάρχει και πακέτο 100ΜΒ με 7,99 Αλλά μάλλον δεν σε ενδιαφέρει ( ενεργοποίηση με κενό μήνυμα στο 1328)

Για ρυθμίσεις και άνοιγμα του internet (εντός 4 ωρών) κάλεσε 1392

Link to comment
Share on other sites

Μιας και το pointmania καταργείται και η συλλογή πόντων ισχύει μέχρι μεθαύριο και μιας και έχω 277 πόντους έλεγα μπας και βάλω τα υπόλοιπα 23 ευρώ για να πάρω τα 14 που δίνει δώρο με τους 300. Αφενός όμως, επειδή οι πόντοι καταγράφονται μια εβδομάδα μετά, θα μου πιάσει εμένα τους 23 πόντους αν τους βάλω αύριο;; Αφετέρου, γνωρίζει κανείς αν πιάνονται οι πόντοι από την επέκταση υπολοίπου μιας και αυτή θεωρείται ως ανανέωση;
Link to comment
Share on other sites

Δεν πιάνονται οι πόντοι από την επέκταση

Κανικά θα στους πιάσει τους 23 πόντους αύριο

Link to comment
Share on other sites

Εχει ενεργοποιησει κανεις την προσφορα για τους φοιτητες οπου για 6 μηνες παιρνουν 1000 λεπτα 1000 μηνυματα και 30 mb για cu εφοσον ταυτοποιησουν το cu κινητο τους;;;Πηγα χτες σε καταστημα να το ταυτοποιησω και να παρω την προσφορα, μου πε ο υπαλληλος να στειλω μηνυμα σε ενα νουμερο κατι που εκανα και ελαβα την απαντηση: Με την επιτυχη ταυτοποιηση των στοιχειων σου σε ενα καταστημα θα λαβεις δωρεαν 1000... για 6 μηνες απο 1/12. Σημερα ελαβα αλλο μηνυμα που με προτρεπει να παω να κανω ταυτοποιηση!!!ΑΣχετο δηλαδη. Αν καποιος εχει κανει την ιδια διαδικασια ας ριξει μια ενημερωση για το τι μηνυμα του ηρθε. Thanxxx
Link to comment
Share on other sites

Μεχρι ποτε εχουμε δυνατοτητα να το δηλωσουμε για την φοιτητικη προσφορα? Η κοσμοτε ειναι μεχρι 30/11.

Στο CU μεχρι ποτε?

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone CU, Νέο Καρτοκινητό Vodafone
  • The topic was locked
  • The topic was unlocked
  • This topic was locked and unlocked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...