Jump to content

Vodafone CU, Νέο Καρτοκινητό Vodafone


Soulman
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μου ήρθε αυτό!! Για εσάς που το έχετε ήδη η αλλαγή φαίνεται και στο my Vodafone app;;

 

για 3 μηνες; τι λεει; . καλα για τα 4 ευρω το πακετο το ξερουμε ηδη!! κατι αλλο το πακετο με τα 1000 μυνηματα προς ολους απο ποτε εχει ξεκινησει; απο τις 27/12 ή και νωριτερα διοτι εγω νωριτερα το εχω ενεργοποιησει και στο 1252 επιλογη 1 μου το ελεγε γιατι; μηνπως ητανε για πριν τισ 27/12 οι παροχες;. εστειλε κανεις μυνηματα απο τις 1 μεχρι τισ 6 το πρωι; πριν τις 27/12 να μου πει εαν τον χρεωσε ή οχι;.

Link to comment
Share on other sites

Αν παω να κανω αντικατάσταση στη sim θα την παραλάβω αμέσως ; Και επίσης σε πόση ωρα θα καταργηθεί η παλιά ;
:w00t:
Link to comment
Share on other sites

  • Στις 28/11 έκανα την αίτηση τηλεφωνικά.
  • Στις 6/12 θα παραλάμβανα την sim αλλά δεν ήρθε και περίμενα άδικα και με ειδοποίησαν στο τέλος της ημέρας πως θα έρθει στις 10/12 τελικά...
  • Στις 10/12 μου ήρθε η sim με courier.
  • Στις 12/12 με πήραν από wind και αποδέχτηκαν την φορητότητα.

 

Από τότε πέρασαν 9 μέρες και μέχρι την δευτέρα θα έχουν γίνει 11 μέρες.

Έλαβα ένα sms την 4η μέρα ότι θα καθυστερήσει κι από τότε κανένα νέο.

 

Τι συστήμικό πρόβλημα δηλαδή?

Ας μου πούνε τουλάχιστον πότε θα λυθεί να ξέρω να έχω την sim μαζί μου.

 

edit: Μόλις πήρα ξανά στο τμήμα εξυπηρέτησης και μου είπαν πως πιθανώς να μην διεκπεραιωθεί καθόλου. Είναι σοβαροί εκεί στην vodafone? Δεν θέλουν πελάτες?

 

Έχει πάει 29/12. Τους έχω πάρει 3 φορές τηλέφωνο, μου είπαν ότι η φορητότητα ακυρώθηκε για έναν άγνωστο λόγο το οποίον δεν γνωρίζουν και πως θα με πάρουν τηλέφωνο απ το αρμόδιο τμήμα την ίδια μέρα. Φυσικά δεν με πήραν ποτέ.

 

Τους έστειλα και email, απάντησαν την επόμενη μέρα πως το προώθησαν το αρμόδιο τμήμα και θα λάβω σύντομα απάντηση και πέρασαν πολλές μέρες και τίποτα πάλι.

 

Η τελευταία τους ευκαιρία είναι την Δευτερά που υποτίθεται πως θα με πάρουν.

Μετά θα προχωρήσω σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

 

Πραγματικά έχω εκπλαγεί τελειώς από την αντιμετώπιση αυτή. Θέλω να γίνω πελάτης τους και με γράφουν εντελώς και με αγένεια. Μου φαίνεται ακραίο. Εγώ νόμιζα πως σε παρακαλάνε και κάνουν όλες τις ενέργειες σύντομα για να σε πάρουν πελάτη.

Δεν έχω ξανασυναντήσει κάτι τέτοιο σε εταιρία και υποτίθεται πως είναι και κορυφαία στην εξυπηρέτηση πελατών.

Edited by stelios_85_07

| Ericsson GF768 | Sony Ericsson Z600 | Sony Ericsson Z550i | ZTE Blade | MOTOROLA ATRIX | ELEPHONE P3000s | Lenovo K3 Note | Lenovo Vibe P1 Pro | Samsung Galaxy Note 9 | Samsung Galaxy S22 Ultra |

 

Link to comment
Share on other sites

Έχει πάει 29/12. Τους έχω πάρει 3 φορές τηλέφωνο, μου είπαν ότι η φορητότητα ακυρώθηκε για έναν άγνωστο λόγο το οποίον δεν γνωρίζουν και πως θα με πάρουν τηλέφωνο απ το αρμόδιο τμήμα την ίδια μέρα. Φυσικά δεν με πήραν ποτέ.

 

Τους έστειλα και email, απάντησαν την επόμενη μέρα πως το προώθησαν το αρμόδιο τμήμα και θα λάβω σύντομα απάντηση και πέρασαν πολλές μέρες και τίποτα πάλι.

 

Η τελευταία τους ευκαιρία είναι την Δευτερά που υποτίθεται πως θα με πάρουν.

Μετά θα προχωρήσω σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

 

Πραγματικά έχω εκπλαγεί τελειώς από την αντιμετώπιση αυτή. Θέλω να γίνω πελάτης τους και με γράφουν εντελώς και με αγένεια. Μου φαίνεται ακραίο. Εγώ νόμιζα πως σε παρακαλάνε και κάνουν όλες τις ενέργειες σύντομα για να σε πάρουν πελάτη.

Δεν έχω ξανασυναντήσει κάτι τέτοιο σε εταιρία και υποτίθεται πως είναι και κορυφαία στην εξυπηρέτηση πελατών.

 

αφου παραλαβες την καρτα σημ επρεπε την ιδια μερα να ειχε ενεργοποιηθει το μονο καλο ειναι οτι δεν μενεις καθολου χωρις τηλεφωνο! μεχρι να ενεργοποιηθει και να απενεργοποιηθει η αλλη σημ.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά έχω εκπλαγεί τελειώς από την αντιμετώπιση αυτή. Θέλω να γίνω πελάτης τους και με γράφουν εντελώς και με αγένεια. Μου φαίνεται ακραίο. Εγώ νόμιζα πως σε παρακαλάνε και κάνουν όλες τις ενέργειες σύντομα για να σε πάρουν πελάτη.

Δεν έχω ξανασυναντήσει κάτι τέτοιο σε εταιρία και υποτίθεται πως είναι και κορυφαία στην εξυπηρέτηση πελατών.

 

Δυστυχως δεν έτυχε σε σένα μόνο. Καμία φορητοτητα σε καρτοκινητο δεν ολοκληρωθηκε μετά τις 12 Δεκεμβρη. Οσες ήταν σε εκκρεμοτητα ακυρωθηκαν κάι πλέον τα καταστήματα δε δέχονται ούτε καν αιτήσεις...

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Όλο ''συστηματικά προβλήματα έχουμε'' είναι και οι 3 εταιρίες..:zzz::down:

Νίκος

Κάτοχος Samsung Galaxy S10+ (Android 10 Official).

- 001 με την όπισθεν

Link to comment
Share on other sites

αφου παραλαβες την καρτα σημ επρεπε την ιδια μερα να ειχε ενεργοποιηθει το μονο καλο ειναι οτι δεν μενεις καθολου χωρις τηλεφωνο! μεχρι να ενεργοποιηθει και να απενεργοποιηθει η αλλη σημ.

 

Μα μου είπαν ότι ακυρώθηκε η φορητότητα τελικά.

Επίσης μετά από τόση καθυστέρηση θα έχω να πληρώσω και στην wind για την διακοπή του συμβολαίου.

| Ericsson GF768 | Sony Ericsson Z600 | Sony Ericsson Z550i | ZTE Blade | MOTOROLA ATRIX | ELEPHONE P3000s | Lenovo K3 Note | Lenovo Vibe P1 Pro | Samsung Galaxy Note 9 | Samsung Galaxy S22 Ultra |

 

Link to comment
Share on other sites

το πάγωμα στις φορητότητες προς vodafone αφορά μόνο το cu ή και τα συμβόλαια?

ξέρουμε αν αυτό θα αλλάξει με την αλλαγή του χρόνου? (υποψιάζομαι οτι πιθανόν κάποιοι στόχοι να έχουν επιτευχθεί γιαυτό και το πάγωμα. μάλλον δεν είναι τεχνικό το θέμα.)

Link to comment
Share on other sites

αφορα μονο τα καρτοκινητα τα οποια δεν ειναι φοιτητικα λογω τεχνικου προβληματος.

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα εγω ενεργοποιηθηκα απο vodafone σε wind μετα απο 11 μερες στις 17 μετα απο καταγγελια(το μεσημερι,το απογευμα συνδεθηκα)κ η γυναικα μου το δευτερο της νουμερο που εκανε αιτηση στην κοσμοτε εγινε κανονικα.Ο αδερφος μου που ηθελε να μεταφερει νουμερο σε cu του το ακυρωσαν.Συμπερασμα:η κοσμοτε κανει κανονικα φορητοτητες(χθες εκανα σε 3 μερες) η wind κ η vodafone δεν δεχονται πια κ οποιος προλαβε στην wind θελει πολυ μπινελικι καταγγελιες γιατι καπιοες τις προωθουν ετσι ειπε η υπαλληλος οτν της ειπα οτι το χριεαζομαι για επαγγελματικους λογους αλλα τελοικα γινεται ενω η vodafone αδιαφορει κ κοβει κ τισ παλιες αιτησεις
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα εγω ενεργοποιηθηκα απο vodafone σε wind μετα απο 11 μερες στις 17 μετα απο καταγγελια(το μεσημερι,το απογευμα συνδεθηκα)κ η γυναικα μου το δευτερο της νουμερο που εκανε αιτηση στην κοσμοτε εγινε κανονικα.Ο αδερφος μου που ηθελε να μεταφερει νουμερο σε cu του το ακυρωσαν.Συμπερασμα:η κοσμοτε κανει κανονικα φορητοτητες(χθες εκανα σε 3 μερες) η wind κ η vodafone δεν δεχονται πια κ οποιος προλαβε στην wind θελει πολυ μπινελικι καταγγελιες γιατι καπιοες τις προωθουν ετσι ειπε η υπαλληλος οτν της ειπα οτι το χριεαζομαι για επαγγελματικους λογους αλλα τελοικα γινεται ενω η vodafone αδιαφορει κ κοβει κ τισ παλιες αιτησεις

 

για ποιον λόγο γίνεται αυτο;

Link to comment
Share on other sites

έναν νέο αριθμό cu πως τον προσθέτω στον υπάρχοντα λογαριασμό μου vodafonecu ώστε να μπορώ να ελέγχω και τους 2 απο το web ή απο το android app?

βλέπω μόνο το παλιό αριθμό μου.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα εγω ενεργοποιηθηκα απο vodafone σε wind μετα απο 11 μερες στις 17 μετα απο καταγγελια(το μεσημερι,το απογευμα συνδεθηκα)κ η γυναικα μου το δευτερο της νουμερο που εκανε αιτηση στην κοσμοτε εγινε κανονικα.Ο αδερφος μου που ηθελε να μεταφερει νουμερο σε cu του το ακυρωσαν.Συμπερασμα:η κοσμοτε κανει κανονικα φορητοτητες(χθες εκανα σε 3 μερες) η wind κ η vodafone δεν δεχονται πια κ οποιος προλαβε στην wind θελει πολυ μπινελικι καταγγελιες γιατι καπιοες τις προωθουν ετσι ειπε η υπαλληλος οτν της ειπα οτι το χριεαζομαι για επαγγελματικους λογους αλλα τελοικα γινεται ενω η vodafone αδιαφορει κ κοβει κ τισ παλιες αιτησεις

Απο Δευτερας νομιζω θα ξεκινησουν ξανα οι φορητοτητες καρτοκινητο στην vodafone.

έναν νέο αριθμό cu πως τον προσθέτω στον υπάρχοντα λογαριασμό μου vodafonecu ώστε να μπορώ να ελέγχω και τους 2 απο το web ή απο το android app?

βλέπω μόνο το παλιό αριθμό μου.

Νομιζω οτι δε γινεται στην εφαρμογη ''myvodafone'' να εχεις παραπανω απο εναν αριθμο.

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

έναν νέο αριθμό cu πως τον προσθέτω στον υπάρχοντα λογαριασμό μου vodafonecu ώστε να μπορώ να ελέγχω και τους 2 απο το web ή απο το android app?

βλέπω μόνο το παλιό αριθμό μου.

 

Ανοίγεις νέο λογαριασμό.

Link to comment
Share on other sites

αφορα μονο τα καρτοκινητα τα οποια δεν ειναι φοιτητικα λογω τεχνικου προβληματος.

 

Λάθος, αφορά και τα φοιτητικά. Για τα μη φοιτητικά δεν γνωρίζω, το δικό μου πάντως ήταν φοιτητικό και μου το ακύρωσαν ενώ με είχαν να περιμένω πολλές μέρες χωρίς καμία ενημέρωση.

 

Είναι τραγικοί και αδικαιολόγητοι. Εχω πάρει 15 τηλέφωνα, συνεχώς υπόσχονται πως θα επικοινωνήσει μαζί μου κάποιος υπεύθυνος και ποτέ δεν παίρνει κανείς.

Δεν καταλαβαίνω τον λόγο της ακυρωσης, δεν θέλουν πελάτες??

Αν υπάρχει όντως τεχνικό πρόβλημα ας μας ενημερώσουν να περιμένουμε αν θέλουμε και όχι να μας ακυρώσουν χωρίς ειδοποίηση.

 

Με βάση αυτά που διαβάζω στην σελίδα της ΕΕΤΤ υποχρεούνται να με δεχτούν. Σκέφτομαι σοβαρά να προχωρήσω σε καταγγελία. Γνωρίζει κανείς αν όντως υποχρεούνται να με δεχτούν και αν θα ευσταθεί η καταγγελία μου?

| Ericsson GF768 | Sony Ericsson Z600 | Sony Ericsson Z550i | ZTE Blade | MOTOROLA ATRIX | ELEPHONE P3000s | Lenovo K3 Note | Lenovo Vibe P1 Pro | Samsung Galaxy Note 9 | Samsung Galaxy S22 Ultra |

 

Link to comment
Share on other sites

Λάθος, αφορά και τα φοιτητικά. Για τα μη φοιτητικά δεν γνωρίζω, το δικό μου πάντως ήταν φοιτητικό και μου το ακύρωσαν ενώ με είχαν να περιμένω πολλές μέρες χωρίς καμία ενημέρωση.

 

Είναι τραγικοί και αδικαιολόγητοι. Εχω πάρει 15 τηλέφωνα, συνεχώς υπόσχονται πως θα επικοινωνήσει μαζί μου κάποιος υπεύθυνος και ποτέ δεν παίρνει κανείς.

Δεν καταλαβαίνω τον λόγο της ακυρωσης, δεν θέλουν πελάτες??

Αν υπάρχει όντως τεχνικό πρόβλημα ας μας ενημερώσουν να περιμένουμε αν θέλουμε και όχι να μας ακυρώσουν χωρίς ειδοποίηση.

 

Με βάση αυτά που διαβάζω στην σελίδα της ΕΕΤΤ υποχρεούνται να με δεχτούν. Σκέφτομαι σοβαρά να προχωρήσω σε καταγγελία. Γνωρίζει κανείς αν όντως υποχρεούνται να με δεχτούν και αν θα ευσταθεί η καταγγελία μου?

 

Φυσικα και θα ευσταθει και να προχωρησεις σε καταγγελια.Απ οτι λες σε εμπαιζουν οπως κ τοσο κοσμο κ ειναι υποχρεωμενοι να σε δεχθουν με τα τωρινα δεδομενα ακομη.Εγω επικοινωνησα με το cc ζητησα το ονομα του υπαλληλου (99% το δινουν)του ειπα οτι θα προχωρησω σε καταγγελια και συμπεριελαβα το ονομα του σε αυτην(δεν ξερω αν βοηθησε)ανεφερα κ ωρες επικοινωνιας κατι που σου ζηταει ετσι κι αλλιως κ οπως ειπα παραπανω το μεσημερι την εκανα γυρω στις 15.00 στις 19.00 περιπου συνδεθηκα

Link to comment
Share on other sites

Αφορά όλα τα καρτοκινητα, δε πραγματοποιειται καμία φορητοτητα. Ας ελπισουμε ότι ήταν καποιο θέμα που θα επιλυθει το νέο χρόνο. Το περίεργο είναι ότι το ίδιο κάνει και η wind κάι αυτό κάτι λεει...

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Λάθος, αφορά και τα φοιτητικά. Για τα μη φοιτητικά δεν γνωρίζω, το δικό μου πάντως ήταν φοιτητικό και μου το ακύρωσαν ενώ με είχαν να περιμένω πολλές μέρες χωρίς καμία ενημέρωση.

 

Είναι τραγικοί και αδικαιολόγητοι. Εχω πάρει 15 τηλέφωνα, συνεχώς υπόσχονται πως θα επικοινωνήσει μαζί μου κάποιος υπεύθυνος και ποτέ δεν παίρνει κανείς.

Δεν καταλαβαίνω τον λόγο της ακυρωσης, δεν θέλουν πελάτες??

Αν υπάρχει όντως τεχνικό πρόβλημα ας μας ενημερώσουν να περιμένουμε αν θέλουμε και όχι να μας ακυρώσουν χωρίς ειδοποίηση.

 

Με βάση αυτά που διαβάζω στην σελίδα της ΕΕΤΤ υποχρεούνται να με δεχτούν. Σκέφτομαι σοβαρά να προχωρήσω σε καταγγελία. Γνωρίζει κανείς αν όντως υποχρεούνται να με δεχτούν και αν θα ευσταθεί η καταγγελία μου?

 

Αφορά όλα τα καρτοκινητα, δε πραγματοποιειται καμία φορητοτητα. Ας ελπισουμε ότι ήταν καποιο θέμα που θα επιλυθει το νέο χρόνο. Το περίεργο είναι ότι το ίδιο κάνει και η wind κάι αυτό κάτι λεει...

 

δυστυχως πεσατε σε μη ενημερωμενους υπαλληλους, το Δεκεμβρη εχω συνδεθει στο φοιτητικο.. ;) εγω και αλλοι 2 φιλοι σε διαφορετικες ημερομηνιες..

Edited by stathis123

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

δυστυχως πεσατε σε μη ενημερωμενους υπαλληλους, το Δεκεμβρη εχω συνδεθει στο φοιτητικο.. ;) εγω και αλλοι 2 φιλοι σε διαφορετικες ημερομηνιες..

 

Μετα τις 12/12 ουτε τα καταστήματα δεν έπαιρναν αιτησεις για φορητοτητες ούτε η εξυπηρέτηση πάντως. Τώρα πως τα καταφέρατε εσείς...

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Μετα τις 12/12 ουτε τα καταστήματα δεν έπαιρναν αιτησεις για φορητοτητες ούτε η εξυπηρέτηση πάντως. Τώρα πως τα καταφέρατε εσείς...

 

στις 10/12 κιολας ειχα παει κοιτα εδω κατω αυτο που ειχα γραψει .. http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=913&page=839

Edited by stathis123

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone CU, Νέο Καρτοκινητό Vodafone
  • The topic was locked
  • The topic was unlocked
  • This topic was locked and unlocked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...