Jump to content

Oppo Find X9 Ultra


Johnny_Johnny
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το OPPO Find X9 Ultra διαθέτει πέντε πίσω κάμερες, ενσωματώνοντας τηλεφακό 50MP (10x οπτικό ζουμ, 20x ψηφιακό) και διπλούς αισθητήρες 200MP Hasselblad, καλύπτοντας εστιακές αποστάσεις από 14mm έως 460mm. Η κύρια κάμερα φέρει τον αισθητήρα Sony LYTIA 901 με διάφραγμα f/1.5, ενώ το σύστημα υποστηρίζει αρχεία 50MP RAW MAX.

Περνώντας στις τεχνικές λεπτομέρειες, η επίτευξη οπτικού ζουμ 10x σε πλαίσιο smartphone υλοποιήθηκε μέσω μιας δομής περισκοπίου με πενταπλό πρίσμα ανάκλασης. Αυτή η αρχιτεκτονική αναδιπλώνει τη διαδρομή του φωτός πέντε φορές, μειώνοντας το μήκος της μονάδας κατά 30%. Ο συγκεκριμένος τηλεφακός 50 MP (αισθητήρας JNL) διαθέτει διάφραγμα f/3.5 και πλαισιώνεται από την αρχιτεκτονική Pristine Optical Path, η οποία περιορίζει το 99,999% του διάχυτου φωτός, καθώς και από οπτική σταθεροποίηση Sensor Shift.

 

find-x9-ultra-camera-system.jpg

Επιπλέον, η κύρια κάμερα Hasselblad 200MP Ultra-Sensing (Sony LYTIA 901 1/1,12 ιντσών, f/1.5) συνοδεύεται από έναν δεύτερο τηλεφακό 200MP 3x. Αυτός ο αισθητήρας 1/1,28 ιντσών χρησιμοποιεί ένα πρίσμα Hyper Light και διάφραγμα f/2.2, επιτρέποντας την εστίαση από απόσταση μόλις 15 εκατοστών για λήψεις macro. Η διάταξη συμπληρώνεται από μια υπερευρυγώνια κάμερα 50 MP που καταγράφει 56% περισσότερο φως, καθώς και από έναν πολυφασματικό αισθητήρα True Color για τον ακριβή υπολογισμό της ισορροπίας λευκού.

Για τους προχωρημένους χρήστες, η λειτουργία Hasselblad Master Mode επιτρέπει λήψεις σε μορφή 50MP JPEG MAX και 50MP RAW MAX σε έξι διαφορετικές εστιακές αποστάσεις. Παράλληλα, η εταιρεία διαθέτει το Find X9 Ultra Hasselblad Earth Explorer Kit, το οποίο περιλαμβάνει μια ειδική θήκη με κουμπί δύο σταδίων (εστίαση/λήψη) και έναν τηλεμετατροπέα 300mm. Ο φακός αυτός, κατασκευασμένος με 16 γυάλινα στοιχεία, προσαρμόζεται στον τηλεφακό 3x για να προσφέρει οπτικό ζουμ 13x.

Η συσκευή καταγράφει βίντεο ανάλυσης 4K στα 60fps με υποστήριξη Dolby Vision HDR (σε εύρος ζουμ 0,6x έως 30x) και 8K στα 30fps. Οι διπλές κάμερες των 200MP προσφέρουν κινηματογραφικό 4K στα 120fps, ενώ υποστηρίζεται το προφίλ O-Log2 και η ενσωμάτωση 3D LUT για άμεση χρωματική επεξεργασία.

 

find-x9-ultra-kv.jpg

Το Find X9 Ultra έχει λάβει πιστοποίηση από το Academy Color Encoding System (ACES), εξασφαλίζοντας συμβατότητα με επαγγελματικά workflows. Το νέο προφίλ O-Log2 έχει σχεδιαστεί για τη διατήρηση λεπτομερειών στις σκιές και τη μείωση του φαινομένου θόλωσης. Μια πρακτική προσθήκη είναι η λειτουργία "LUT Burn-in", η οποία ενσωματώνει απευθείας τα επιλεγμένα χρωματικά προφίλ στο τελικό αρχείο. Επιπρόσθετα, η OPPO ανακοίνωσε συνεργασία με τη Meta, με αποτέλεσμα οι χρήστες να μπορούν να ανεβάζουν βίντεο στο Instagram χωρίς αισθητή απώλεια ποιότητας.

Το Find X9 Ultra βασίζεται στον επεξεργαστή Snapdragon 8 Elite Gen 5 της Qualcomm, υποστηριζόμενο από μια μπαταρία τεχνολογίας Silicon-Carbon χωρητικότητας 7.050 mAh. Η οθόνη AMOLED QHD+ των 6,82 ιντσών έχει ρυθμό ανανέωσης 144 Hz και μέγιστη φωτεινότητα HDR που αγγίζει τα 3.600 nits.

Το SoC Snapdragon 8 Elite Gen 5 συνδυάζεται με ένα σύστημα ψύξης και μια ενσωματωμένη κάμερα θερμικής απεικόνισης για τη διατήρηση των θερμοκρασιών κατά την εγγραφή βίντεο 8K. Το τσιπ Display P3 Pro βελτιστοποιεί την χρωματική ακρίβεια και την κατανάλωση ενέργειας της οθόνης. Η αυτονομία εξασφαλίζεται μέσω του τσιπ διαχείρισης PowerCore, ενώ παρέχεται δυνατότητα ενσύρματης φόρτισης 100W SUPERVOOC και ασύρματης 50W AIRVOOC.

 

find-x9-ultra-canyon-orange.jpg

Η συσκευή αντλεί σχεδιαστική έμπνευση από τη φωτογραφική μηχανή Hasselblad X2D. Διαθέτει το Master Lens Design στη μονάδα κάμερας, όπου ένα εξαγωνικό στοιχείο προσομοιάζει τα πτερύγια διαφράγματος επαγγελματικών φακών. Οι πιστοποιήσεις IP66, IP68 και IP69 διασφαλίζουν την προστασία από νερό και σκόνη, σύμφωνα με την αρχιτεκτονική OPPO Armor Shield.

Σε επίπεδο λογισμικού, τρέχει το ColorOS 16. Οι νέες λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης περιλαμβάνουν το AI Mind Space, το οποίο οργανώνει πληροφορίες από την οθόνη, και το AI Bill Manager για τη διαχείριση αποδείξεων. Παράλληλα, το AI Mind Pilot συντονίζει διαφορετικά μοντέλα AI για την εκτέλεση σύνθετων εργασιών, ενώ το AI Menu Translation μεταφράζει καταλόγους εστιατορίων παρέχοντας οπτικούς οδηγούς.

Τιμή και διαθεσιμότητα στην Ελλάδα

Το OPPO Find X9 Ultra αναμένεται στα καταστήματα στις 26 Μαΐου με ενδεικτική λιανική τιμή 1799€, παρέχοντας 3 χρόνια εγγύηση. Η περίοδος προπαραγγελίας ξεκινά στις 4 Μαΐου 2026, δίνοντας ως δώρο το smartwatch OPPO Watch X3 Obsidian Black (αξίας 379€).

Οι αγοραστές θα λάβουν επίσης δωρεάν συνδρομή τριών μηνών στο Google AI Pro, η οποία περιλαμβάνει πρόσβαση στις προηγμένες λειτουργίες του Google Gemini και 5 TB αποθηκευτικού χώρου στο cloud. Σχετικά με τα χρώματα, το μοντέλο θα διατεθεί στις αποχρώσεις Tundra Umber (με πλάτη από οικολογικό vegan δέρμα) και Canyon Orange (κατασκευασμένο από ίνες αεροναυπηγικής).

Τέλος, η OPPO παρουσίασε και το νέο smartwatch OPPO Watch X με Wear OS. Κατασκευασμένο με σκελετό από κράμα τιτανίου αεροδιαστημικής τεχνολογίας, προσφέρει αυτονομία έως 5 ημέρες σε Smart Mode (έως 16 ημέρες σε Power Saver) και ενσωματώνει την εφαρμογή Health Insights για ανάλυση δεδομένων υγείας μέσω machine learning.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Kostas_Ts_86 said:

Όλα καλά, όλα ωραία αλλά....τι χρώματα είναι αυτά ρεεεεε;;;;;; 

το tundra umber είναι ωραίο ...

Link to comment
Share on other sites

14 ώρες πριν, gsa1967 said:

ωραιο το tundra

αλλα πολλά τα 1799 ευρω.

εκει θα ειναι οι τιμες πλεον λογω αυξησητιμων μνημων.τουλαχιστον προσφερει innovation και κατι καινουριο,αλλωστε μην ξεχνας το τι κανει ο εμπορος χονδρικης μηλων στο κουπερτινο που ειναι ο πρωτος διδαξας δινει ελαχιστα καθε χρονο και αυξανει μονιμα τις τιμες.η oppo με ο find 9 pro με to find n6 και τωρα με το ultra δινει ποιοτητα πρωτοπορια και ολοκληρωμενες λυσεις,απλα πολυς κοσμος ενοχλειται γιατι ειναι κινεζικα λεει.......ενω τα αλλα ειναι αμερικανικα......λεμε...

"κρειττον τοις ποσιν ολισθειν ή τη γλώσση"

Ειναι προτιμότερο το στραβοπάτημα με τα ποδια παρά με τη γλώσσα.

ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΛΑΕΡΤΙΟΣ

66 π.Χ

Link to comment
Share on other sites

με τα 999 που υπηρχε προσφορα στο x9 pro,το να δωσεις αλλα 800 για να βγαζεις ενα κλικ καλυτερες φωτο,τις οποιες θα βλεπεις κατα 99% στην οθονη του κινητου,για μενα δεν αξιζει,ακομα και να τα ειχα,ειναι μια εξαιρετη συσκευη αλλα ειναι γι αυτους που πραγματικα τους περισευει αρκετο χρημα,και θελουν να παρουν το απολυτο

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς, οι Ευρωπαίοι ξόδεουν 1700€ για ένα iPhone 17 Pro Max 512GB, αλλά όχι για το Oppo, παρά το γεγονός ότι το κινεζικό τηλέφωνο είναι πολύ ανώτερο σε όλα! Το μάρκετινγκ είναι έλεγχος του νου!

"κρειττον τοις ποσιν ολισθειν ή τη γλώσση"

Ειναι προτιμότερο το στραβοπάτημα με τα ποδια παρά με τη γλώσσα.

ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΛΑΕΡΤΙΟΣ

66 π.Χ

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, nikolasn80 said:

Δυστυχώς, οι Ευρωπαίοι ξόδεουν 1700€ για ένα iPhone 17 Pro Max 512GB, αλλά όχι για το Oppo, παρά το γεγονός ότι το κινεζικό τηλέφωνο είναι πολύ ανώτερο σε όλα! Το μάρκετινγκ είναι έλεγχος του νου!

φαντασου τι κανουν οι αμερικανοι,ομως αν δεις και στην Κινα κι εκει το iphone νομιζω ειναι πρωτο...δεν αγοραζουν συσκευη,αγοραζουν status

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

χθες ηρθε το ultra απο το plaisio .ειλικρινα τοσα χρονια που ασχολουμαι ερασιτεχνικα με κινητα και εχουν περασει παρα πολλες συσκυες απο τα χερια μου δεν εχω ξαναδει τετοια συσκευη.η ποιοτητα ειναι τερματισμενη η καμερα οσο προλαβα να δω ειναι κοντα στο εξαιρετικη το κινητο συνολικα εινια απιαστο το λειτουργικο για μενα ειναι το καλυτερο android

πολυ δυσκολα θα ξεπεραστει το συγκεκριμενο απο τους ανταγωνιστες του βεβαια εχθρος του καλου ειναι ο καλυτερο αλλα θεωρω οτι οι κορεατες και οι μηλοπαραγωγοι πολυ δυσκολα θα επενδυσουν σε κατι πολυ ανωτερο δεδομενων της εξαρσης των τιμων και των υλικων

"κρειττον τοις ποσιν ολισθειν ή τη γλώσση"

Ειναι προτιμότερο το στραβοπάτημα με τα ποδια παρά με τη γλώσσα.

ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΛΑΕΡΤΙΟΣ

66 π.Χ

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, nikolasn80 said:

χθες ηρθε το ultra απο το plaisio .ειλικρινα τοσα χρονια που ασχολουμαι ερασιτεχνικα με κινητα και εχουν περασει παρα πολλες συσκυες απο τα χερια μου δεν εχω ξαναδει τετοια συσκευη.η ποιοτητα ειναι τερματισμενη η καμερα οσο προλαβα να δω ειναι κοντα στο εξαιρετικη το κινητο συνολικα εινια απιαστο το λειτουργικο για μενα ειναι το καλυτερο android

πολυ δυσκολα θα ξεπεραστει το συγκεκριμενο απο τους ανταγωνιστες του βεβαια εχθρος του καλου ειναι ο καλυτερο αλλα θεωρω οτι οι κορεατες και οι μηλοπαραγωγοι πολυ δυσκολα θα επενδυσουν σε κατι πολυ ανωτερο δεδομενων της εξαρσης των τιμων και των υλικων

Προπαραγγελια ειχες κανει ?

Εγώ απο cosmote και ακομα δεν ήρθε 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, harislg said:

Προπαραγγελια ειχες κανει ?

Εγώ απο cosmote και ακομα δεν ήρθε 

 

3 ώρες πριν, harislg said:

Προπαραγγελια ειχες κανει ?

Εγώ απο cosmote και ακομα δεν ήρθε 

ναι το στειλαν στην ωρα του αλλα χωρις το ρολοι το οποιο δεν το εχουν ακομα

"κρειττον τοις ποσιν ολισθειν ή τη γλώσση"

Ειναι προτιμότερο το στραβοπάτημα με τα ποδια παρά με τη γλώσσα.

ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΛΑΕΡΤΙΟΣ

66 π.Χ

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, harislg said:

Θα κλάψω...μόνο εγώ το περιμενω ακομα ?

Από Cosmote θα περιμένεις σίγουρα...δεν ξέρω το πόσο αλλά υπομονή! Ρώτησα για διαθεσιμότητα στις 26/05 που ήταν και η επίσημη κυκλοφορία τους αλλά δεν υπήρχε ούτε δείγμα. Πριν λίγο κοίταξα και στη σελίδα τους και λέει προσωρινά μη διαθέσιμο. Αναφέρομαι για το Tundra Umber. Το Canyon Orange λέει διαθέσιμο σε 1-3 ημέρες 

Edited by Kostas_Ts_86
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Kostas_Ts_86 said:

Από Cosmote θα περιμένεις σίγουρα...δεν ξέρω το πόσο αλλά υπομονή! Ρώτησα για διαθεσιμότητα στις 26/05 που ήταν και η επίσημη κυκλοφορία τους αλλά δεν υπήρχε ούτε δείγμα. Πριν λίγο κοίταξα και στη σελίδα τους και λέει προσωρινά μη διαθέσιμο. Αναφέρομαι για το Tundra Umber. Το Canyon Orange λέει διαθέσιμο σε 1-3 ημέρες 

μου αρέσει που έχουν ίδιες αποθήκες με τον Γερμανό

Link to comment
Share on other sites

σε πολλα σαιτ που παρακολουθω βλεπω διαφορουςνα γραφουν για την υψηλη τιμη του oppo και ειρωνειες του στυλ αδειο κουτι με να καλωδιο μονο κ.λ.π

παιδια μην βγαινετε πολυ στον ηλιο γιατι βλαπτει τωρα το καλοκαιρι αλλωστε εσεις ολοι που γραφετε τετοια σχολια να σχολιαζετε το  γεγονος οτι ολες οι εταιρειες υπερκοστολογουν τα ΠΑΝΤΑ τουλαχιστον οσοι αγορασαν το οππο x9 ultra αγορασαν συνειδητα για οτι προσφερει σε υψηλο επιπεδο πηραν δωρο σουπερ ρολοι και 3χρονια εγγυηση στην προπαραγγελια.θυμηστε μου οι ανταγωνιστες τι εδωσαν ?ο ενας εδωσε λεει το 512 στην τιμη του 256 και τα μηλα του κουπερτινο την χαρα να πινεις καφε στην καφετερια και να πολυας μουρη με το iphoni.

φιλικα παντα

υγ.δεν ειμαι   υπαλληλος της oppo 

"κρειττον τοις ποσιν ολισθειν ή τη γλώσση"

Ειναι προτιμότερο το στραβοπάτημα με τα ποδια παρά με τη γλώσσα.

ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΛΑΕΡΤΙΟΣ

66 π.Χ

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, nikolasn80 said:

σε πολλα σαιτ που παρακολουθω βλεπω διαφορουςνα γραφουν για την υψηλη τιμη του oppo και ειρωνειες του στυλ αδειο κουτι με να καλωδιο μονο κ.λ.π

παιδια μην βγαινετε πολυ στον ηλιο γιατι βλαπτει τωρα το καλοκαιρι αλλωστε εσεις ολοι που γραφετε τετοια σχολια να σχολιαζετε το  γεγονος οτι ολες οι εταιρειες υπερκοστολογουν τα ΠΑΝΤΑ τουλαχιστον οσοι αγορασαν το οππο x9 ultra αγορασαν συνειδητα για οτι προσφερει σε υψηλο επιπεδο πηραν δωρο σουπερ ρολοι και 3χρονια εγγυηση στην προπαραγγελια.θυμηστε μου οι ανταγωνιστες τι εδωσαν ?ο ενας εδωσε λεει το 512 στην τιμη του 256 και τα μηλα του κουπερτινο την χαρα να πινεις καφε στην καφετερια και να πολυας μουρη με το iphoni.

φιλικα παντα

υγ.δεν ειμαι   υπαλληλος της oppo 

Καλησπέρα φίλε

Δεν πάνε να λένε....οι κολλημένοι ήταν και θα είναι. Προσωπικά το παρήγγειλα(ακόμα περιμένω ) γιατί συνολικά είναι ένα ολοκληρωμένο κινητό  σε κάμερες  σε μπαταρία κλπ

όπως είπες και συμφωνώ οι άλλοι σου λένε πάρε το 512 στην τιμή του 256 ενώ εδώ ρολόι που και να μην έδιναν το ρολόι πάλι να σου πω την αλήθεια θα το έπαιρνα γιατί έχεις πολλά που τα samsung δεν έχουν συν ότι η διαφορά στην τιμή είναι 100 ευρώ για ένα κινητό που έχω πολλά μα πολλά παραπάνω συν 

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, nikolasn80 said:

σε πολλα σαιτ που παρακολουθω βλεπω διαφορουςνα γραφουν για την υψηλη τιμη του oppo και ειρωνειες του στυλ αδειο κουτι με να καλωδιο μονο κ.λ.π

παιδια μην βγαινετε πολυ στον ηλιο γιατι βλαπτει τωρα το καλοκαιρι αλλωστε εσεις ολοι που γραφετε τετοια σχολια να σχολιαζετε το  γεγονος οτι ολες οι εταιρειες υπερκοστολογουν τα ΠΑΝΤΑ τουλαχιστον οσοι αγορασαν το οππο x9 ultra αγορασαν συνειδητα για οτι προσφερει σε υψηλο επιπεδο πηραν δωρο σουπερ ρολοι και 3χρονια εγγυηση στην προπαραγγελια.θυμηστε μου οι ανταγωνιστες τι εδωσαν ?ο ενας εδωσε λεει το 512 στην τιμη του 256 και τα μηλα του κουπερτινο την χαρα να πινεις καφε στην καφετερια και να πολυας μουρη με το iphoni.

φιλικα παντα

υγ.δεν ειμαι   υπαλληλος της oppo 

Αχρείαστο σχόλιο με τεράστια δόση εμπάθειας.

Ελπίζω συμφορουμίτη εσύ να το κρατήσεις το κινητό για χρόνια μιας και αναφέρεις την εγγύηση.

Οι περισσότεροι που αγοράζουν τόσο ακριβά κινητά(Oppo,Vivo, Xiaomi Ultra κλπ), τα κρατάνε λιγότερο από χρόνο γιατί πέφτει η τιμή τους στα τάρταρα σε μεταπώληση, και έχουν και μικρή ζήτηση στην Ελλάδα. 

Και για την τιμή απολύτως λογική η κριτική.

Οχι μόνο γιατί μιλάμε για 1800ευρώ κινητό σε περίοδο πληθωρισμού, αλλά και γιατί έπαιζε μέχρι και πριν λίγο καιρό το μικρότερο μοντέλο της εταιρείας(X9 Pro)σε προσφορά στα 1000 και 800ευρώ(go4more Πλαισιο Πάσχα).

Η άλλη σημαντική διαφορά είναι ότι Samsung και Apple χρεώνουν ακριβά, γιατί πουλάνε.Η Oppo,Xiaomi,Vivo κλπ,χρεώνουν ακριβά, αλλά δεν πουλάνε στην Ευρώπη, γιαυτό και δεν φέρνουν και μεγάλο απόθεμα τα εδώ καταστήματα, για να μην κάθεται στα ράφια.

Να χαρείτε την νέα σας συσκευή(όπως χαίρονται στο δίπλα θέμα του X9 Pro),και να αφήσετε τι γράφεται δεξιά και αριστερά.

Edited by Fulgore1
Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, Fulgore1 said:

Αχρείαστο σχόλιο με τεράστια δόση εμπάθειας.

Ελπίζω συμφορουμίτη εσύ να το κρατήσεις το κινητό για χρόνια μιας και αναφέρεις την εγγύηση.

Οι περισσότεροι που αγοράζουν τόσο ακριβά κινητά(Oppo,Vivo, Xiaomi Ultra κλπ), τα κρατάνε λιγότερο από χρόνο γιατί πέφτει η τιμή τους στα τάρταρα σε μεταπώληση, και έχουν και μικρή ζήτηση στην Ελλάδα. 

Και για την τιμή απολύτως λογική η κριτική.

Οχι μόνο γιατί μιλάμε για 1800ευρώ κινητό σε περίοδο πληθωρισμού, αλλά και γιατί έπαιζε μέχρι και πριν λίγο καιρό το μικρότερο μοντέλο της εταιρείας(X9 Pro)σε προσφορά στα 1000 και 800ευρώ(go4more Πλαισιο Πάσχα).

Η άλλη σημαντική διαφορά είναι ότι Samsung και Apple χρεώνουν ακριβά, γιατί πουλάνε.Η Oppo,Xiaomi,Vivo κλπ,χρεώνουν ακριβά, αλλά δεν πουλάνε στην Ευρώπη, γιαυτό και δεν φέρνουν και μεγάλο απόθεμα τα εδώ καταστήματα, για να μην κάθεται στα ράφια.

Να χαρείτε την νέα σας συσκευή(όπως χαίρονται στο δίπλα θέμα του X9 Pro),και να αφήσετε τι γράφεται δεξιά και αριστερά.

εγω δεν θα μπω σε αντιπαραθεση μαζι σου.το  σχολιο πουλαω ακριβα γιατι μπορω και τα πουλαω ειναι τουλαχιστον ακυρο εχεις την αποψη σου σεβαστη. το αν κρατησει καποιος κινητο 3 χρονια ειναι μια αλλη κουβεντα. εγω σχολιαζω το οτι η εταιρεια για οποιον λογο και αν το κανει προσφερει γεναιοδωρα αρκετα πραγματα σε μενα σε καποιον που θα δωςει τοσα  λεφτα .αρκετα με τα μονοπωλια εχει και αλλου πορτοκαλιες και πιο.....νοστιμες.

"κρειττον τοις ποσιν ολισθειν ή τη γλώσση"

Ειναι προτιμότερο το στραβοπάτημα με τα ποδια παρά με τη γλώσσα.

ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΛΑΕΡΤΙΟΣ

66 π.Χ

Link to comment
Share on other sites

O @Fulgore1 έχει ρίξει πολλά άκυρα κατ' επανάληψη και πολύ κράξιμο ιδιαίτερα στην Samsung κι έχει δίκιο σε πολλά όμως κι εδώ στο ποστ του παραπάνω εμένα προσωπικά με βρίσκει σύμφωνο όταν για παράδειγμα με 800 ευρώ παίρνεις ελαφρώς μεταχειρισμένο s26 Ultra και με μερικά ευρώ παραπάνω ολοκαίνουριο σφραγισμένο. Οκ δεν ψάχνουν όλοι τις απόλυτες επιδόσεις καμερών ούτε όταν υπάρχει τόσο μεγάλη οικονομική διαφορά κάνεις λίγο τα στραβά μάτια για την 5000mAh  μπαταρία της Samsung μιας και το one Ui είναι από τα καλύτερα skin...αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αξίζει το Oppo find X Ultra με αυτά που προσφέρει, όμως από οικονομικής άποψης σίγουρα περισσότεροι θα στραφούν όπως και συμβαίνει στο Pro λιγότεροι στο ουλτρα και πολύ περισσότεροι στο s26u εξαιτίας της ραγδαίας πτώσης τιμής του...

Konakis.
Link to comment
Share on other sites

Τα ultra μοντέλα των κινέζων τα θεωρώ αρκετά niche. Από την άλλη το μεταχειρισμένο vs καινούργιο είναι άτοπη σύγκριση. Η αλήθεια είναι ότι στην περίτπωση του oppo απόθεμα ψάχνεις με το κυάλι και την προσφορά στα 1000€ την είχε μόνο το πλαίσιο και μόνο για το pro. 

Το one ui είναι από τα καλύτερα skin αλλά το color θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ κοντά με τόσο αβίαστη ροή στα γραφικά όσο λίγα...

Τα samsung δεν πέφτουν γιατί ρίχνει την τιμή η αντιπροσωπία αλλά επειδή υπάρχουν οι παράλληλες εισαγωγές. Στο oppo θα δεις ελάχιστα καταστήματα να έχουν πλην των αλυσίδων όπου εκεί δεν έχουν και απόθεμα, όχι για εκθεσιακό μοντέλο καλά καλά...

Η τιμή παίζει πολύ μεγάλο ρόλο αλλά αν κάποιος θέλει κορυφαία κάμερα και αυτονομία, τότε δεν θα δει τα 5000mAh & το hw τετραετίας των απλών s26.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Αν το θέλει κάποιος με 1500 μου λέει. 

Ελληνικό και ακόμη σφραγισμένο. 

Edited by loki21
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...