Jump to content

Δυσάρεστες εμπειρίες από τον ΟΣΕ


DaRkWiNg1
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

@Aquasonic

 

Για την Β.Ελλάδα τα Κτελ τείνουν να γίνουν η μόνη λύση.Ειδικά αυτά για Βέροια Νάουσα κτλ.

 

EDIT : Επίσης ο ΟΣΕ είναι τραγικός αν θες να πας Ξάνθη.Με το κτελ σε 2μισι ώρες είσαι εκεί,χωρίς στάσεις,άψογος δρόμος όλο ευθεία,και dvd κατά την διάρκεια του ταξιδιού.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 90
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Στην βορειο Ελλαδα δεν τιθεται θεμα γινεται χαμος, αλλα ο προαστικος της Αθηνας εχει προτεραιοτητα σε δρομολογιση συρμων απο οποιαδηποτε σκοπια...

 

Αυτο με τα βαγονια... τι εννοειτε? Πλην ορισμενων κλιναμαξων και ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ παλαια βαγονια, Ο ΟΣΕ χρησιμοποιει καινουργια βαγονια (ηλικιας μικροτερης απο 7 χρονων) και οσα παλαια βαγονια ειχε εχουν περασει ολικη ανακατασκευη (μονο η καροτσα και η υπερκατασκευη ειναι ιδια...). Τωρα ποσο μπορει να εχουν μπιχλιασει... Δεν ξερω. Μην ξεχναμε πως ο ΟΣΕ εχει ελληψη τροχαιου υλικου με αποτελεσμα το ιδιο "Σετ" να τρεχει πανω κατω 2-3 φορες την μερα με ελαχιστα πλυσιματα...

 

getolika το εισιτηριο τι εγραφε? Αν εγραφε ορθιος τοτε δεν ειχες δικιο. (Ειναι φατσα καρτα εκει που το γραφει...)

 

 

Το εισητήριο δεν έγραφε τίποτα.Απλά το πεδίο που έπρεπε να γράφει τη θέση ήταν κενό...

Όπως και να έχει ήταν απαράδεκτο που δεν με ενημέρωσαν προτού εκδόσουν το εισητήριο ότι δεν υπήρχαν θέσεις.

Επίσης σήμερα στο σταθμό της Ροδόπολης (χωριό των Σερρών-ένας από τους σημαντικούς σταθμούς στο νομό)

παρατήρησα πόσο έντονη είναι η εγκατάλειψη!

Τοίχοι γραμμενοι(κυρίως με βρισιές) που οι σοβάδες έχουν πέσει,γκισέ γραμμένα,αράχνες σαρκοβόρες σε κάθε γωνία και όχι μόνο,φωλιές από χελιδόνια στο εσωτερικό,απίστετη μπίχλα και τέλος απουσία οποιασδήποτε θέρμανσης!(πριν λίγα χρόνια υπήρχε θερμανση και η κατάσταση ήταν πολύ δαιφορετική).

Την επόμενη φορά θα πάρω την κάμερα και θα το ανεβάσω στο youtube για να δουν όλοι τι εστί ΟΣΕ!!!

ps Τα ΚΤΕΛ των Σερρών κάνουν χρυσές δουλειές προς Θεσ/νίκη...(ανά μισή ώρα εχει νομίζω)

Link to comment
Share on other sites

Βόλος-Ροδόπολη δεν είναι φοβερό δρομολόγιο?:P Μου δόθηκε η ευκαιρία πέρισυ με τον ΕΣ να μάθω τόσα ελληνικά χωριά!Ακόμα καλύτερο όμως ήταν το Βόλος-Διδυμότειχο!!!Ξεκινούσα το πρωι και σε 13 ώρες,μετά από ένα εξαντλητικό μάθημα γεωγραφίας κάθε ελληνικού χωριού (από Θεσσαλονίκη και μετά) που βρίσκαμε στο δρόμο μας,φτάναμε Αλεξανδρούπολη...Και μετά επειδή το τρένο δεν πήγαινε πιο πάνω(!!!)έκανα άλλη μιάμιση ώρα με λεωφορείο για το Διδυμότειχο blues!...Αχχχ
Link to comment
Share on other sites

Βόλος-Ροδόπολη δεν είναι φοβερό δρομολόγιο?:P Μου δόθηκε η ευκαιρία πέρισυ με τον ΕΣ να μάθω τόσα ελληνικά χωριά!Ακόμα καλύτερο όμως ήταν το Βόλος-Διδυμότειχο!!!Ξεκινούσα το πρωι και σε 13 ώρες,μετά από ένα εξαντλητικό μάθημα γεωγραφίας κάθε ελληνικού χωριού (από Θεσσαλονίκη και μετά) που βρίσκαμε στο δρόμο μας,φτάναμε Αλεξανδρούπολη...Και μετά επειδή το τρένο δεν πήγαινε πιο πάνω(!!!)έκανα άλλη μιάμιση ώρα με λεωφορείο για το Διδυμότειχο blues!...Αχχχ

 

Όλα τα λεφτά σε λέω το δρομολόγιο!!!:lol:

Ανά 10' κάνει στάση λίγο μετά τη Θεσ/νίκη.

Παλιά δεν σταματούσαν σε κάθε μικρό χωριό.Τώρα ακόμα και το IC σταματάει...

Δεν πειράζει τι θα είχες να θυμάσαι από το στρατό αν δε τα ζούσες και αυτά;

Link to comment
Share on other sites

Wienna-Saltzuburg αποσταση 320 χλμ σε 2 ωρες και 30 λεπτα (με μια σταση ενδιαμεσα).Ακριβεια λεπτου στο δρομολογιο.Το τρενο εφτασε μεγιστη ταχυτητα 250 χλμ/ωρα.Κατα τα αλλα ειμαστε ευρωπαιοι.

Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου

http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

2 βλάβες σε μια βδομάδα στον ΟΣΕ.

 

την 1η 1ώρα αναμονή και στην τελική ήρθε το επόμενο τραίνο της γραμμής και μας έσπρωχνε..

 

την 2η 25 λεπτά αναμονή πρωινό δρομολόγιο,+ επιπλέον χαλασμένη θέρμανση με αποτέλεσμα στο τραίνο να έχει ψοφόκρυο..

 

Εύγε.

Link to comment
Share on other sites

2 βλάβες σε μια βδομάδα στον ΟΣΕ.

 

την 1η 1ώρα αναμονή και στην τελική ήρθε το επόμενο τραίνο της γραμμής και μας έσπρωχνε..

 

την 2η 25 λεπτά αναμονή πρωινό δρομολόγιο,+ επιπλέον χαλασμένη θέρμανση με αποτέλεσμα στο τραίνο να έχει ψοφόκρυο..

 

Εύγε.

Mε τέτοιο εισιτήριο τι περίμενες; :p

Link to comment
Share on other sites

Mε τέτοιο εισιτήριο τι περίμενες; :p

 

Χαμηλές τιμές ftw:p

 

Να ρωτήσω,το τεύχος με τα δρομολόγια και άλλες πληροφορίες φαντάζομαι υπάρχει στον σταθμό της Θεσσαλονίκης στο τμήμα πληροφοριών ε?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα-Αλεξανδρούπολη εκτροχιάστηκε 15 λεπτά μετά τα μεσάνυχτα της Παρασκευής έξω από την πόλη της Λάρισας -κοντά στις δικαστικές φυλακές- με αποτέλεσμα να τραυματιστούν 28 άτομα, μεταξύ αυτών και τρία παιδιά.

Οι δύο μηχανοδηγοί της αμαξοστοιχίας συνελήθησαν και αργά το μεσημέρι αφέθηκαν ελεύθεροι.

Έρευνα για τα αίτια του ατυχήματος διενεργεί η Τροχαία Λάρισας και ο ΟΣΕ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΣΕ, οι πρώτες ενδείξεις οδηγούν στο συμπέρασμα ότι το ατύχημα οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος, καθώς από λάθος στην αλλαγή των κλειδιών η αμαξοστοιχία βρέθηκε σε μία τρίτη γραμμή, η οποία δεν είναι ταχείας κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα να εκτροχιαστεί.

Από τα 11 άτομα που αρχικά είχαν μεταφερθεί στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας, μέχρι το μεσημέρι νοσηλεύονταν οι πέντε και μέσα στις επόμενες ώρες αναμένεται να μείνουν για νοσηλεία μόνον τρεις γυναίκες.

Πρόκειται για μία κάτοικο Αθηνών και μία γυναίκα από τη Θεσσαλονίκη, ενώ μια 37χρονη πολυτραυματίας από τη Λάρισα νοσηλεύεται στην θωρακοχειρουργική κλινική του Νοσοκομείου.

Με αφορμή το ατύχημα, το ΠΑΣΟΚ τονίζει ότι είχε προειδοποιήσει έγκαιρα για τους μεγάλους κινδύνους που δημιουργούνται για την ασφάλεια των επιβατών και των εργαζομένων από τη συνεχιζόμενη πολιτική απαξίωσης του ΟΣΕ.

«Οι ευθύνες της κυβέρνησης είναι βαρύτατες. Έχουμε ήδη καλέσει και εγκαλέσει τον υπουργό Μεταφορών προκειμένου να ενημερώσει επιτέλους την Βουλή και την αρμόδια Κοινοβουλευτική Επιτροπή για τα θέματα του ΟΣΕ και το μέλλον του ελληνικού σιδηροδρόμου» αναφέρεται στην ανακοίνωση που υπογράφουν η Μ.Ξενογιαννακοπούλου και ο Χ.Τσιόκας.

Τα δρομολόγια εκτελούνται κανονικά από τις 9 το πρωί της Κυριακής, ωστόσο, μέχρι νωρίς το μεσημέρι σημειώνονταν καθυστερήσεις.

* Εν τω μεταξύ, ένα άτομο τραυματίστηκε θανάσιμα το πρωί του Σαββάτου, όταν στην προσπάθειά του να διασχίσει τις γραμμές του τρένου παρασύρθηκε από συρμό του Προαστιακού.

Το δυστύχημα συνέβη στην περιοχή Βοτανικού. Ο ΟΣΕ ανακοίνωσε ότι ο άνδρας προσπαθούσε να διασχίσει τις γραμμές από σημείο που δεν επιτρέπεται και χωρίς να ελέγξει ως όφειλε για πιθανή διέλευση τρένου.

 

 

 

http://www.in.gr

 

 

 

Και το δελτίο τύπου του ΟΣΕ:

 

Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ) ανακοινώνει ότι, σήμερα Σάββατο 08 Μαρτίου 2008 και περί ώρα 00:15’ η επιβατική αμαξοστοιχία InterCity IC74 εκτροχιάστηκε στο χιλιομετρικό σημείο 342+600 (περιοχή Λάρισας) της γραμμής Αθηνών – Θεσσαλονίκης.

 

Ο ΟΣΕ ανακοινώνει ότι έχουν διακομισθεί στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας 20 ενήλικες και 3 ανήλικοι επιβάτες της αμαξοστοιχίας.

 

Τα αίτια του ατυχήματος διερευνώνται. Μεταξύ των ενδεχομένων που εξετάζονται είναι και εκείνο του ανθρώπινου λάθους.

Η γραμμή προσωρινά είναι εκτός λειτουργίας και καταβάλλονται προσπάθειες για την απελευθέρωσή της. Από την πρώτη στιγμή υπήρξε κινητοποίηση του κρατικού μηχανισμού που είχε ως αποτέλεσμα τον άμεσο απεγκλωβισμό των επιβατών και τη μεταφορά τους στον τόπο προορισμού τους με τα λεωφορεία του Οργανισμού.

Το επιβατικό κοινό για περισσότερες πληροφορίες παρακαλείται να επικοινωνεί με το κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του ΟΣΕ 1110.

 

Με εντολή της Διοίκησης συγκροτήθηκε επιτροπή για τη διερεύνηση του ατυχήματος προκειμένου να αποδοθούν ευθύνες.

Ο Οργανισμός ζητεί συγγνώμη για το ατυχές συμβάν και θα ενημερώσει με νεώτερο Δελτίο Τύπου.

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς που το ατύχημα έγινε στο IC και όχι στον καρβουνιάρη, γιατί αλλιώς θα είχαμε πολλά θύματα καθώς έχουν μειώσει τα βαγόνια και έχουμε μεγάλο αριθμό ορθίων σε κάθε βαγόνι.
Link to comment
Share on other sites

αντε να πουληθει ο ΟΣΕ συντομα

Δεν έχει νόημα αυτό που λες. Και ποιος μου εγγυάται ότι δεν θα ναι στα ίδια χάλια με ακριβότερες υπηρεσίες; Το προσωπικό το ίδιο θα ναι. ;)

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

:!: - Θα διαφωνήσω και με τους δυο σας : :!:

 

- 1) To προσωπικό του ΟΣΕ όσο περνούν τα χρόνια, ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ από ΝΕΩΤΕΡΟΥΣ σε ηλικία και αυτό το ΒΛΕΠΟΥΜΕ.

 

- ΙΣΧΥΕΙ το γεγονός πως, το μεγαλύτερο ποσοστό του προσωπικού του ΟΣΕ, ανήκει υψηλά ΗΛΙΚΙΑΚΑ, αλλά υπάρχουν και ΝΕΩΤΕΡΟΙ εργαζόμενοι. Δεν είστε χαζοί, τους βλέπετε ... :!:

 

- 2) Δεν νομίζω να αναφέρεσαι στα ''μπλε'' ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ βαγόνια, ως τρένα του '40 ?? :blink: :blink: ....... Τα ''απλά'', ΝΑΙ είναι πολύ παλιά. (Κρατάνε όμως αναμνήσεις για τους παλαιότερους) .... :!:

 

- ΣΙΓΟΥΡΑ, το Σιδηροδρομικό Δίκτυο της Ελλάδος, συγκριτικά πάντα με αρκετές υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες, ΔΕΝ είναι και το καλύτερο, ΑΛΛΑ ΔΕΝ θα είναι για ΠΑΝΤΑ έτσι ... :!:

 

- Έργα γίνονται, έστω και καθυστερημένα, συγκριτικά με άλλες χώρες. :!:

 

- (Μην αναφέρει κανείς ότι δουλεύω στον ΟΣΕ, προς Θεού ....

- Την άποψή μου ανέφερα απλά). :!:

Link to comment
Share on other sites

gia to tilefwnima gia yparksi bombas sto treno twn 23:50 apo Athnia gia Thessaloniki to brady tis 14/2 akouse kaneis tipota?

eytyxw o kalos mas o OSE frontise na aposiwpisei to gegonos oti oi epibates tis amaksostoixias ekeino to brady (metaksy toys kai egw) diwxtikan kakin kakws apo to stathmo xwris kamia proeidopoiisi kai fysika xwris kamia dikaiologia!!

alla to skiniko na plakwnoun peripolika kai astynomikoi apo pantoy kai na kleinoun to stahmo kai toys gyrw dromoys einai kati poy sigoyra tha xalouse to image tou OSE!

telika ekeino to brady apodeixtike kakogousti farsa...

pali kala poy alla pio simantika gegonota (opws to proxtesino) katafernoun na doun to fws tis dimosiotitas...

Link to comment
Share on other sites

:!: - Θα διαφωνήσω και με τους δυο σας : :!:

 

- 1) To προσωπικό του ΟΣΕ όσο περνούν τα χρόνια, ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ από ΝΕΩΤΕΡΟΥΣ σε ηλικία και αυτό το ΒΛΕΠΟΥΜΕ.

 

- ΙΣΧΥΕΙ το γεγονός πως, το μεγαλύτερο ποσοστό του προσωπικού του ΟΣΕ, ανήκει υψηλά ΗΛΙΚΙΑΚΑ, αλλά υπάρχουν και ΝΕΩΤΕΡΟΙ εργαζόμενοι. Δεν είστε χαζοί, τους βλέπετε ... :!:

 

- 2) Δεν νομίζω να αναφέρεσαι στα ''μπλε'' ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ βαγόνια, ως τρένα του '40 ?? :blink: :blink: ....... Τα ''απλά'', ΝΑΙ είναι πολύ παλιά. (Κρατάνε όμως αναμνήσεις για τους παλαιότερους) .... :!:

 

- ΣΙΓΟΥΡΑ, το Σιδηροδρομικό Δίκτυο της Ελλάδος, συγκριτικά πάντα με αρκετές υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες, ΔΕΝ είναι και το καλύτερο, ΑΛΛΑ ΔΕΝ θα είναι για ΠΑΝΤΑ έτσι ... :!:

 

- Έργα γίνονται, έστω και καθυστερημένα, συγκριτικά με άλλες χώρες. :!:

 

- (Μην αναφέρει κανείς ότι δουλεύω στον ΟΣΕ, προς Θεού ....

- Την άποψή μου ανέφερα απλά). :!:

 

 

Ή έχεις τον οσέ ή τι να πω???

Είναι το μεταφορικό μέσο με τη μικρότερη εξέλιξη και φυσικά ΤΕΡΑΣΤΑΙ ΧΡΕΗ!!Αποτελεί ντροπή για την ελλάδα..

:cry:
Link to comment
Share on other sites

gia to tilefwnima gia yparksi bombas sto treno twn 23:50 apo Athnia gia Thessaloniki to brady tis 14/2 akouse kaneis tipota?

eytyxw o kalos mas o OSE frontise na aposiwpisei to gegonos oti oi epibates tis amaksostoixias ekeino to brady (metaksy toys kai egw) diwxtikan kakin kakws apo to stathmo xwris kamia proeidopoiisi kai fysika xwris kamia dikaiologia!!

alla to skiniko na plakwnoun peripolika kai astynomikoi apo pantoy kai na kleinoun to stahmo kai toys gyrw dromoys einai kati poy sigoyra tha xalouse to image tou OSE!

telika ekeino to brady apodeixtike kakogousti farsa...

pali kala poy alla pio simantika gegonota (opws to proxtesino) katafernoun na doun to fws tis dimosiotitas...

 

Και φταίει ο ΟΣΕ για τη φάρσα; :wacko:

 

Τι προειδοποίηση και δικαιολογία μπορούσε να σου δώσει; Λες να ήξερε από πριν ότι θα γίνει φάρσα ώστε να σε προειδοποιήσει η έπρεπε να πει για ποιο λόγο γίνεται η εκκένωση (που προφανώς τυπικά απαγορεύεται για να μη δημιουργηθεί πανικός);

 

Η εγώ δεν κατάλαβα τι λες, η ορισμένες φορες είμαστε εντελώς παράλογοι.

Link to comment
Share on other sites

:!: - Θα διαφωνήσω και με τους δυο σας : :!:

 

- 1) To προσωπικό του ΟΣΕ όσο περνούν τα χρόνια, ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ από ΝΕΩΤΕΡΟΥΣ σε ηλικία και αυτό το ΒΛΕΠΟΥΜΕ.

 

- ΙΣΧΥΕΙ το γεγονός πως, το μεγαλύτερο ποσοστό του προσωπικού του ΟΣΕ, ανήκει υψηλά ΗΛΙΚΙΑΚΑ, αλλά υπάρχουν και ΝΕΩΤΕΡΟΙ εργαζόμενοι. Δεν είστε χαζοί, τους βλέπετε ... :!:

 

- 2) Δεν νομίζω να αναφέρεσαι στα ''μπλε'' ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ βαγόνια, ως τρένα του '40 ?? :blink: :blink: ....... Τα ''απλά'', ΝΑΙ είναι πολύ παλιά. (Κρατάνε όμως αναμνήσεις για τους παλαιότερους) .... :!:

 

- ΣΙΓΟΥΡΑ, το Σιδηροδρομικό Δίκτυο της Ελλάδος, συγκριτικά πάντα με αρκετές υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες, ΔΕΝ είναι και το καλύτερο, ΑΛΛΑ ΔΕΝ θα είναι για ΠΑΝΤΑ έτσι ... :!:

 

- Έργα γίνονται, έστω και καθυστερημένα, συγκριτικά με άλλες χώρες. :!:

 

- (Μην αναφέρει κανείς ότι δουλεύω στον ΟΣΕ, προς Θεού ....

- Την άποψή μου ανέφερα απλά). :!:

 

Με την ίδια λογική θα πρέπει να υπάρχουν τα παλιά λεωφορεία στους δρόμους γιατί ξυπνούν αναμνήσεις.

Η κατάσταση στην Β.Ελλάδα όσον αφορά τον ΟΣΕ είναι τραγική.

Θέλεις 1ώρα κ 45 λεπτά για 90 χιλιόμετρα,σε κάτι πανάρχαια τρένα που γεμίζουν ΑΣΦΥΚΤΙΚΑ (καθιστοί και καμιά 100 όρθιοι),και τα οποία παρουσιάζουν πολύ συχνά βλάβες(σε έναν μήνα 4 περιστατικά βλάβης εκ των οποίο το 1 είχε μία ώρα κ καθυστέρηση.Τα άλλα ήταν στο μισαωρο.)

 

Επομένως είμαστε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ πίσω σε σχέση με την ΕΕ,και έργα μπορεί να γίνονται αλλά γίνονται με τραγικά αργούς ρυθμούς και επομένως κάνουμε ένα βήμα μπροστά αλλά προηγήθηκαν ήδη 3 βήματα προς τα πίσω.

 

Ντροπή και αίσχος.

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω αν παρακολουθησατε σημερα το πρωι καθολου ΝΕΤ!

αναφορικα με το ατυχημα στη Λαρισα!

αν ναι θα ακουσατε οτι τους τελευταιους 20 μηνες εχουν γινει 18 εκτροχιασμοι τρενων!!!:blink:μιλαμε δηλαδη για μια αναλογια περιπου εναν εκτροχιασμο αν μηνα!!

 

ποσο δραματικα μπορουν να αλλαξουν τα δεδομενα λοιπον??και για ποιον ΟΣΕ μιλαμε?ελεος...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

τα κρυα βαγονια απο την Θεσσαλονικη μεχρι το τερμα της ακριτικης Ελλαδας ειναι σιγουρα τοσο καλο για τον ΟΣΕ;;

 

Προχωραει..

http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=91846568

Link to comment
Share on other sites

Τι λέτε ρε παιδιά; Ταξιδεύω με ΟΣΕ κάθε βδομάδα και κάθε μέρα διαπιστώνω όλο και περισσότερα προβλήματα στον Οργανισμό. Ημαρτον.
Link to comment
Share on other sites

το προσωπικο εχει σημασια ή τα τρενα του '40?

 

:wacko::wacko::wacko: Μιλαμε για συρμο με Δ/Η του 1997 που εχει αποδειχθει αριστη με μηδενικες αβαριες (Adtranz DE2000) και βαγονια ολοκαινουργια τα οποια απο το σασι και κατω ειναι ΑΡΙΣΤΑ (bombardier) (για την καμπινα ειναι αλλη ιστορια.)

 

το ατυχημα οφειλεται σε ανθρωπινο λαθος και οχι στο τρενο. Μιλαμε για μηχανες και βαγονια που παρομοια τρεχουν σε ολη την ευρωπη. Οσο για συρμους του 40... Στην Γερμανια τρεχει υλικο 50ετιας, μονο που εχει φαει ανακατασκευη και αν μπεις μεσα νομιζεις πως ειναι του 2004 συρμος. ;)

 

Οσο για τους εκτροχιασμους... σχεδον ολοι ειναι παρομοιοι με αυτον της Λαρισας... Μηπως πρεπει επιτελους να αποδοθουν ευθηνες? (Μα καλα τι λεω? στο δημοσιο?)

Link to comment
Share on other sites

Μπήκα το Δεκέμβρη στον αντίστοιχο καρβουνιάρη στο Μόναχο και έφριξα...Δεν πίστευα στα μάτια μου ότι στη Γερμανία έχουν τόσο αρχαία τραίνα. Μην λέμε λοοιπόν ό,τι θέλουμε.
Link to comment
Share on other sites

- Μπήκα το Δεκέμβρη στον αντίστοιχο καρβουνιάρη στο Μόναχο και έφριξα ... Δεν πίστευα στα μάτια μου ότι στη Γερμανία έχουν τόσο αρχαία τραίνα. Μην λέμε λοιπόν ό,τι θέλουμε.

 

:!: - Eιρωνικά το αναφέρεις ? Ή όντως έχουν ΑΡΧΑΙΑ τρένα ? :!:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...