Jump to content

DaRkWiNg1

Members
  • Δημοσιεύσεις

    54
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

DaRkWiNg1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Καλησπέρα παιδιά, έχει κανείς να προτείνει κατάστημα για αλλαγή οθόνης; Θεσσαλονίκη θα ήθελα, να γίνει καλή δουλειά με τις κόλλες και να έχω γνήσιο ανταλλακτικό.. Δυστυχώς έχει ένα ένα ράγισμα κατά μήκος της οθόνης, δεν είναι ορατό από όλες τις γωνίες, αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να την αλλάξω.. (δεν είχα τζαμακι που να καλύπτει όλη την οθόνη και χτύπησε ακριβώς εκεί π δεν έπρεπε)
  2. Παιδιά κάντε μια δοκιμή και στο messenger lite εμένα με έχει βολέψει πολύ.. Απλά δε βλέπεις τα stories με το lite..
  3. Αγορά από Πλαίσιο, Φλεβάρη, Θεσσαλονίκη, έχω βαρεθεί να πατάω έλεγχο για ενημερώσεις.. Ακόμα τπτ..
  4. όχι δυστυχώς δεν υποστηρίζει wifi ac 5ghz! Μπορείς να το επιβεβαιώσεις πχ στο gsmarena
  5. DaRkWiNg1

    Meizu MX5

    Καλησπέρα παιδιά! Παραγγελία από vickmall για φίλη, το κινητό ήρθε αλλά έχει το γνωστό θέμα, locked στο flyme account vick1987. Τα a123456789 και a1234567 που βρ'ηκα αλλού δεν κάνουν για passwords. Ελπίζω να βγάλω άκρη με το mail τους. :wacko: Άκυρο, τελικά μπήκε με το δεύτερο pass.. phew!
  6. Το δώρο φαίνεται εξαιρετικό τηλέφωνο..μακάρι να το κερδίσω! :) Καλή τύχη σε όλους!
  7. Καλή τύχη σε όλους! Τέράστιο δώρο!:)
  8. Προγραμματισμένη αναβάθμιση ? Χα μήπως τότε "προσέκρουσε" σε κανένα "παρείσακτο λογισμικό" ( όπως τότε με Vodafone-Q-sms ) ;) Αλλά όχι, υποκλοπές δε γίνονται πια :X Αίσχος η cote, απλά γελοιοποίηση σήμερα..
  9. Στο συμβόλαιό της σύνδεσης δε κατάφερα να εντοπίσω κάτι σχετικό. Λογικά κάτι ίσως αναφέρεται στους όρους χρήσης της cosmoκάρτας τους οποίους με πρόχειρη αναζήτηση δε βρήκα. Ευελπιστώ ότι δε θα χρειαστεί να καταγγελία σε ΙΝΚΑ-Συνήγορο καταναλωτή γιατί ήδη έχω αφιερώσει πολύ περισσότερο χρόνο από ότι θα έπρεπε.. Αν δεν ικανοποιηθώ πάντως μάλλον θα το κάνω.
  10. ΟΚ πάω πάσο έχεις δίκιο δε γνωρίζω! Θα το ρωτήσω όμως αφού αμφιβάλλεις και θα σου πω. Εν πάσει περιπτώση αυτό για το αρνητικό υπόλοιπο δεν ήταν το βασικό μου επιχείρημα. Για μένα είναι ξεκάθαρο ότι εφόσον πλήρωσα χρήματα για υπηρεσίες που δε μπορώ πλέον να χρησιμοποιήσω χωρίς υπαιτιότητά (cosmοκαρτα) θα έπρεπε να μεριμνήσουν για την επιστροφή των χρημάτων στο πρόσωπό μου, με κάποιο τρόπο. Δε νομίζω ότι βιάστηκα να οδηγηθώ σε κάποιο συμπέρασμα, τις σκέψεις μου λέω. Κατάλαβα τι εννοούσες και γι'αυτό είπα ότι θα προσπαθήσω να μιλήσω σε κάποιον προϊστάμενο πρώτα - ως καταγγελία ανέφερα το έγγραφο διαμαρτυρίας μου τελοσπάντων.
  11. Κατ'αρχήν ευχαριστώ όλους σας για τις απαντήσεις! Καταλαβαίνω ότι για την εταιρεία μπορεί να είναι 2 διαφορετικές καταστάσεις, αλλά το ότι διαγράφεται το ποσό του καρτοκινητού, μόνο ως ατέλεια του συστήματός τους μπορώ να το εκλάβω. Θα μπορούσε να στέλνεται τουλάχιστο ενημερωτικό sms ή μια κλήση. Δηλ. υπάρχει κάποιος που θα ήθελε να χάσει τα χρήματα που έχει μέσα; Ή ας σκεφτούμε και το άλλο: έστω, όσο είχα ακόμη την cosmocarta, ότι είχα εκμεταλλευτεί το προσωρινό κόλλημα του συστήματος billing και, στέλνοντας sms υψηλής χρέωσης ή συνδεόμενος μέσω gprs εξαντλούσα την κάρτα και έφτανα σε αρνητικό υπόλοιπο, τότε δε θα με καλούσαν να εξοφλήσω το υπόλοιπο μου πρώτα; Είναι εξόφθαλμα άδικη μεταχείρηση. Περίπτωση αδικαιολόγητου πλουτισμού 904ΑΚ αν δεν απατώμαι ;) Η σύνδεση έγινε σε κατάστημα πλαίσιο, αν και δε νομίζω να παίζει ιδιαίτερο ρόλο και βέβαια δεν έγινε καμια νύξη από τον υπάλληλο για το υπόλοιπο της κάρτας. Ίσως συντάξω μια καταγγελιούλα να τη στείλω από Δευτέρα, αφού ξαναπάρω στο 1313 και ζητήσω κάποιον προϊστάμενο.
  12. Μα αυτό θα ήταν το ιδανικό! Πήρα και ρώτησα και στο 1212 και στο 1313. Μόλις με ευχαριστούσαν για την αναμονή, λυπούνταν γιατί δε γίνεται μεταφορά πλέον και θεωρείται νέα σύνδεση και μπλα μπλα π@π@ριες. Αν μου τη δώσει μπορεί να κάτσω να τους γράψω κανένα fax, έτσι για το ****το, που έκατσα στην ίδια εταιρεία και δε μπορούν να μου αναγνωρίσουν χρήματα που είχα ήδη καταβάλει.:mad:
  13. Δυστυχώς η αλλαγή έγινε άμεσα! Χτες το απόγευμα υπέγραψα και σήμερα το πρωί είμαι σε συμβόλαιο. Μάλλον δε γίνεται κάτι πλέον. Είναι μια ακόμα "λεπτομέρεια" που επιμελώς παραλείπουν να σου αναφέρουν οι πωλητές όταν πας για αγορά συσκευής και αντ'αυτού σου πασάρουν και νέα σύνδεση. :down::down:
  14. Καλημέρα (Δεν ξέρω αν πρέπει να το γράψω στα συμβόλαια ή στα καρτοκινητά οπότε το γράφω μόνο του εδώ). Σε μετατροπή από Cosmocarta σε συμβόλαιο (cosmote - οικογενειακό) o προπληρωμένος χρόνος που είχε φορτωθεί στο καρτοκινητό χάνεται; Δεν είναι λίγο άδικο; Δυστυχώς έκανα χτες τη μετατροπή ενώ είχε μέσα 20-30 Ε και το σκέφτηκα μόλις πήγα σπίτι, ο πωλητής φυσικά παρέλειψε να αναφερθεί επί του ζητήματος :( Μπορεί να γίνει κάτι ή μπα?
×
×
  • Create New...