neoellinas Δημ. November 24, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 24, 2005 Απλώς απαράδεκτοι περιμένεις 1 ώρα και αν θέλουν σε εξυπηρετούν με το πάσο τους... Λες και έχεις καμιά υποχρέωση Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
angelina_22 Δημ. November 24, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 24, 2005 Δεν μπορουμε να ειμαστε απολυτοι στην αποψη μας γιατι καθε καταστημα (ειδικα τα Franchise) λειτουργει διαφορετικα μπορει να βρεις αψογα ενημερωμενους πωλητες σε καποιο καταστημα που να σε εξυπηρετησουν τελεια και σε καποιο αλλο να μη ξερουν τιποτα!Αρα οταν παμε σε καποιο καταστημα δεν βλεπουμε την γενικη εικονα ολων των καταστηματων και ας ανηκουν στην ιδια αλυσιδα! Παράθεση http://www.fdsoftware.it/mairi/images/Gif/G_Fatina_che_scompare_R.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
billys Δημ. November 25, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2005 Καλημέρα σε όλους Εγώ δεν μπορώ να πω ότι σε γενικές γραμμές είμαι δυσαρεστημένος από τα καταστήματα Vodafone, ας τα πάρουμε όμως με την σειρά καταστημάτων που έχω εξυπηρετηθεί εγώ. 1. Κατάστημα Vodafone: (Πειραιώς στην Ομόνοια) το μόνο που με ενόχλησε ήταν η αναμονή, δικαιολογείται όμως λόγω πολλών πελατών. Από την ώρα που ήρθε η σειρά μου όμως εξυπηρετήθηκα αμέσως. 2. Κατάστημα Vodafone: (Πανεπιστημίου στο Σύνταγμα) αρκετά καλή εξυπηρέτηση και πρόθυμοι να σε βοηθήσουν και αρκετά καλοί γνώστες 3. Κατάστημα Vodafone: (Αγ Αναργύρων) συνήθως είναι εκεί 2-3 κοπέλες από τις οποίες οι 2 είναι και ενημερωμένες και γρήγορες η μια είναι κάπως αργή στις διαδικασίες αλλά είναι εξυπηρετική. Πολλοί εδώ έχουν πει ότι προσπαθούν να πλασάρουν συσκευές Vodafone Live, λογικό δεν είναι να θέλουν να σου πουλήσουν τα δικά τους. Εγώ σε αναβάθμιση όταν τους είπα ότι δεν με ενδιαφέρει Vodafone Live συσκευή δεν μου ξαναπρότειναν. Τα συμπεράσματα μου σε γενικές γραμμές είναι θετικά, φυσικά θα μπορούσαν να είναι και καλύτερα μιας και αν το δούμε αναλογικά όπως πληρώνουμε στην ώρα μας θέλουμε τις υπηρεσίες και την εξυπηρέτηση στην ώρα τους. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
billakosss Δημ. November 25, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2005 καταστημα vodafone ηλιουπολης πολυ αργη εξυπηρετηση και απο γνωσεις τζιφος!ασε που καθε φορα που παω διαφορετικα ατομα βλεπω.. καταστημα βασ.γεωργιου...εκει εγινα καποια πραγματα που ειχα ξανα αναφερει.. Παράθεση Never Give Up:!: Join friend! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Petros the Great Δημ. November 25, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2005 καταστημα βασ.γεωργιου...εκει εγινα καποια πραγματα που ειχα ξανα αναφερει.. Αυτό το κατάστημα βέβαια έχει κλείσει εδώ και καιρό... Παράθεση http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konstantinos_bei Δημ. November 25, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2005 Κατάστημα Vodafone Εθνικής Αντιστάσεως γτπ καβάλα. Προσπαθούν οι καημένοι, αλλά από γνώσεις μηδέν Παράθεση http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
billakosss Δημ. November 25, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2005 Αυτό το κατάστημα βέβαια έχει κλείσει εδώ και καιρό... λογικο ειναι να κλεισει..αφου .........δεν ξερω κι εγω τι γινοταν!!! μαλιστα την κοπελα την ειδα στον γερμανο!!! λες να κλεισει κι εκεινο???? :lol: Παράθεση Never Give Up:!: Join friend! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nosferatu Δημ. November 26, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2005 Η πολιτική της βόντα είναι να έχει πολλά καταστήματα και όχι ιδιόκτητα. Στο βωμό λοιπόν της πολύ καλής παρουσίας, θυσιάζεται το επίπεδο γνώσεων των υπαλλήλων τους... Οι οποίοι φυσικά δεν φταίνε για τις γνώσεις που δεν έχουν, διότι αν είχαν περισσότερες απλά δεν θα δούλευαν εκεί με μισθούς συμβολικούς... Από εκεί και πέρα είναι στο χέρι των συνδρομητών της κάθε εταιρείας, να της δείξουν ότι προτιμούν λιγότερα καταστήματα με ενημερωμένους υπαλλήλους, παρά πολλά που όμως λειτουργούν σαν self-service για ανθρώπους που ήδη γνωρίζουν τί είναι αυτό που θέλουν... ΥΓ: billakosss, καλύτερη η νέα υπογραφή. Αν και θα ήταν ακόμα καλύτερη αν ήταν εντελώς προσωπική και όχι διαφημιστική... Από το λογότυπο της ΤΙΜ πάντως την προτιμώ... Παράθεση "Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες." Βολταίρος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stavtag Δημ. December 11, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2005 Διάβασα το topic με την "απληστία" και θέλω να μοιραστώ μαζί σας την τραγική ιστορία που ζούσα επί 4 μήνες σε ένα συγκεκριμένω κατάστημα VODAFONE....(καλύτερα να μην πω σε ποιό και τους χαντακώσω τους ανθρώπους) Λοιπόν, εγώ, ο πατέρας μου και ο αδερφός μου είχαμε 3 νούμερα τα οποία ήταν περασμένα στο όνομα του πατέρα μου. Ο αδερφός μου μετακόμισε και αυτό που ζητούσαμε από τους τύπους της εξυπηρέτησης στο κατάστημα ήταν η αλλαγή μητρώου στο νούμερο του αδερφού μου ώστε να το πληρώνει αυτός και να πηγαίνει στη δικιά του δ/νση ο λογαριασμός του. Η υπερβολικά απλή διαδικασία όπως μας ενημέρωσε ένα παλικάρι θα ολοκληρωθεί σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα(δε θυμάμαι πόσο..). Βγάζουμε φωτοτυπία τις ταυτότητες, υπογράφουμε ένα πακέτο εγγράφων (αρκετά καλά ελεγμένων) και φέυγουμε με το κεφάλι μας ήσυχο... Έρχεται ο επόμενος μήνας και ο λογαριασμός πουθενα! Μετά από ένα διάστημα βλέπουμε ότι όλοι οι λογαριασμοί έχουν αλλάξει δ/νση παράδοσης και τρόπο πληρωμής (ενώ το είχαμε με εξόφληση από την πιστωτική έγινε cash..) και συν τοις άλλοις δεν είχε γίνει αλλαγή μητρώου...Με όλα τα λαμπάκια της οικογένειας "αναμμένα" πήγαμε στο κατάστημα όπου μας ενημέρωσαν ότι έγινε λάθος ζητώντας μας συγχώρεση! Τέλος πάντων...Ίδια διαδικασία (φωτοτυπίες κτλ.). Έρχεται η περίοδος που φυσιολογικά έπρεπε να έρθει ο λογαριασμός αλλά και πάλι τίποτα! Ρε παιδιά ήμαρτον! Το στείλανε σε λάθος δ/νση! Αλλού ντ'αλλού! Και αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πώς όταν υπογράψαμε τα χαρτία ήταν μια χαρά!!!! Με τον εκνευρισμό στο απροχώρητο πάμε στη VODAFONE ζητώντας εξηγήσεις..Μας είπαν ότι ο νεαρός που ασχολήθηκε με το θέμα ήταν "νεαρός" και δεν ήξερε...Είπαμε τι τους είπαμε και τελικά μας υποσχέθηκαν ότι θα είναι η τελευταία ταλαιπωρία που θα υποστούμε....Φωτοτυπίες πάλι, υπογραφές κτλ. Μπαίνει Δεκέμβριος και στις 24 μας στέλνει μήνυμα η vodafone και λέει ότι "αν δεν πληρωθεί ο λογαριασμός θα μας κόψουν το τηλέφωνο".Με το που το βλέπω αυτό μου έρχεται να πάρω τηλ και να τους βρίσω τόσο άσχημα....... Είχε φτάσει στο απροχώρητο ο εκνευρισμός μου γιατί πάντα από την πρώτη μέρα ο λογαριασμός μου ήταν εξοφλημένος! Πήγα τελευταία φορά στο κατάστημα εκείνο και μου είπαν οτι δεν τους ζήτησα να εξοφλείται ο λογαριασμός μου με πιστωτική..Εγώ ποτέ δεν τους ζήτησα να το ΒΓΑΛΟΥΝ από την πιστωτική!ΕΛΕΟΣ ρε παιδια!Πληρώσαμε μετρητά, που κανονικά έπρεπε να πάρω ένα katana και να τους κόψω το κεφάλι! Εννοείται πώς έχω να πατήσω σε αυτό το κατάστημα από τότε...Πήγα στο κατάστημα των Carrefour Πυλαίας και σε 30 λεπτά όλα διορθώθηκαν!Να το ήξερα να πήγαινα κατευθείαν εκεί!Τους υπερευχαριστώ για τη λύτρωση! Επιτέλους λίγη κατάρτηση ρε παιδιά!Αναρωτιέμαι με ποιά κριτήρια γίνονται οι προσλήψεις :worry: Παράθεση iPhone 3G S⃣ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
billakosss Δημ. December 11, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2005 Επιτέλους λίγη κατάρτηση ρε παιδιά!Αναρωτιέμαι με ποιά κριτήρια γίνονται οι προσλήψεις :worry: και εγω την ιδια απορια με σενα εχω... τελικα στη βονταφον οι υπαλληλοι εχουν ορεξη για δουλεια? ή απλα πανε για να περναν την ωρα τους? :mad: καλο ειναι οταν εχουμε ενα προβλημα με καποιο καταστημα..να επικοινωνουμε με το cc..αυτοι βλεπουν τι ενεργειες εχουν γινει..οποτε ξερεις τι σου γινετε! ευτηχως που υπαρχουν στις πολεις πολλα καταστηματα..φανταζεσαι να ησουν σε κανενα νησακι ή καμια επαρχια και να ειχε ενα? Παράθεση Never Give Up:!: Join friend! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Panagioths Δημ. December 12, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 12, 2005 Πες μας και σε ποιο καταστημα πηγες να ξερει ο κοσμος να μην πηγαινει... Παράθεση Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;" Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DJ_TEO Δημ. December 14, 2005 Author Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2005 και εγω την ιδια απορια με σενα εχω... τελικα στη βονταφον οι υπαλληλοι εχουν ορεξη για δουλεια? ή απλα πανε για να περναν την ωρα τους? :mad: καλο ειναι οταν εχουμε ενα προβλημα με καποιο καταστημα..να επικοινωνουμε με το cc..αυτοι βλεπουν τι ενεργειες εχουν γινει..οποτε ξερεις τι σου γινετε! ευτηχως που υπαρχουν στις πολεις πολλα καταστηματα..φανταζεσαι να ησουν σε κανενα νησακι ή καμια επαρχια και να ειχε ενα? Απο ΟΑΕΔ γινονται οι περισσοτερες! Ειναι ανεργοι ολοι αυτοι που νομιζουν οτι εκει που πανε για δουλεια μπορουν να παιζουν με τα νευρα μας! Υπαρχουν εξαιρεσεις φυσικα και αυτο φαινεται απο την "ποιοτητα" εξυπηρετησης/ομιλιας/κλπ! Ηθικο διδαγμα.: Τα vodafone shops συμπονουν τους κακομοιρους ανεργους αυτης της χωρας.... Τωρα γιατι??? Οποιος καταλαβε καταλαβε :!: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DJ_TEO Δημ. December 14, 2005 Author Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2005 Ελπιζω ο Petros the great να ενωσει το θεμα αυτο με το θεμα των vf shops για να συνεχισουμε εκει... ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Petros the Great Δημ. December 14, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2005 Ελπιζω ο Petros the great να ενωσει το θεμα αυτο με το θεμα των vf shops για να συνεχισουμε εκει... ;) Μπορώ να πω όχι; Αφού είμαι καλός άνθρωπος... (κατά βάθος) :lol: Παράθεση http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stavtag Δημ. December 14, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2005 'Αθλια εξυπηρέτηση (άν όχι καθόλου) και μη καταρτισμένο προσωπικό(υπάρχουν και εξαιρέσεις πάντα ε!)!Νομίζω αυτά αρκούν για να βλέπεις κατάστημα VODAFONE και να βγάζεις μπιμπίκια!Εγώ αν δεν υπάρχει σημαντικός λόγος ούτε από έξω δεν περναω! Παράθεση iPhone 3G S⃣ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nkmet Δημ. December 15, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 15, 2005 Έχω πάει σε πολλά καταστήματα voda ως συνδρομητής (Πειραιά, Καλλιθέα, Περιστέρι, Άλιμο, Μαρούσι). Όλα είχαν τα εξής κοινά: 1.Μεγάλη ουρά από κόσμο, τουλάχιστον 10 άτομα (καθημερινές, για σαββάτο δε συζητώ, δε χωράς να μπεις) 2.Μια κακή διάθεση των υπαλλήλων για εξυπηρέτηση (σα να βαριούνται) 3.Με το που μπήκα κανείς δε μου έδινε σημασία 4.Τα αιτήματά που υπέβαλλα για διεκπεραίωση αργούσαν πολύ...10 εργάσιμες και πάνω, κάτι σα δημόσιο (τα ζώα μου αργά κλπ). 5.Έλλειψη σε συνδρομές panafonet, μόνο κατόπιν παραγγελίας (!!! δικό τους προϊόν είναι) Μετά από αυτά βαρέθηκα να πηγαίνω στα καταστήματα και προτίμησα το 13830...εκεί να δείτε "πάθος για την κάθε στιγμή". Αλλά μάλλον τα γνωρίζετε... Παράθεση http://sfx-images.mozilla.org/affiliates/Buttons/88x31/get.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kdanagno Δημ. December 16, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 16, 2005 Πήγα σε ένα κατάστημα Mobitel και έκανα αίτηση για μετατροπή των Vodafone ala cart καρτοκινητών της εταιρίας μας, σε σύνδεση, σε Επαγγελματικό πακέτο Vodafone. Η αίτηση έγινε την Τρίτη, 13 Δεκεμβρίου το βράδυ. Εκγρίθηκε την Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου το πρωί. Το πρόβλημά μου είναι ότι ΚΑΝΕΙΣ, ούτε από το κατάστημα, ούτε από την εξυπηρέτηση πελατών, δεν μπορούσε να μου απαντήσει με βεβαιότητα αν, πότε και πόσο θα έμενα χωρίς τηλέφωνο: Πότε θα διακόπτονταν το καρτοκινητό μου, πόσο θα έμενα χωρίς σύνδεση και πότε θα λειτουργούσε η νέα σύνδεση με το παλιό νούμερο. Άλλος μου έλεγε ότι η μετατροπή θα είναι ΑΜΕΣΗ, την επόμενη μέρα το πρωί, άλλος ότι θα γίνει διακοπή το πρωί και ενεργοποίηση το μεσημέρι, μέχρι τις 12:00, άλλος ότι δεν θα μπορώ να παίρνω για 24 ώρες αλλά ότι θα μπορούν να με παίρνουν. Αν μπορούσα, ας έκανα κι αλλιώς. Αφού όλοι είναι ίδιοι. Τι επιλογές είχα; Όπως ήταν φυσικό, είπα: "Θα δείξει..." Το αποτέλεσμα ήταν: Τρίτη απόγευμα: η αίτηση Τετάρτη πρωί: Αποδοχή της αίτησης Πέμπτη πρωί: Διακοπή του καρτοκινητού μου και απόλυτη σιγή στο κινητό μου. Όποιος με παίρνει ακούει: "Ο αριθμός που καλείτε δεν υπάρχει". Παρασκευή πρωί: Η σιγή συνεχίζεται. Η εξυπηρέτηση πελατών λέει ότι έχει βλάβη στο κεντρικό σύστημα. Πότε θα έχω σύνδεση και πάλι; Κανείς δεν γνωρίζει. Αν είναι αλήθεια αυτά, γιατί εμένα μου διέκοψαν το καρτοκινητό και με ψάχνουν 2 μέρες τώρα οι πελάτες μου και δεν με βρίσκουν; Ποιος θα με αποζημιώσει για την απώλεια των κερδών μου; Γιατί δεν βγαίνει επίσημη ανακοίνωση από την εταιρία; Επειδή, παραμονές Χριστουγέννων θα χάσουν τεράστιο αριθμό νέων πελατών; Υπάρχουν δικηγόροι που να δέχονται να αναλάβουν τα έξοδα και τα πληρωθούν με ποσοστό από τα (πιθανά) κέρδη που θα προκύψουν από ομαδική αγωγή εναντίον της Vodafone; Το βασικό ερώτημα όμως τελικά, είναι: Τι μπορεί να κάνει κάποιος για να αμυνθεί απέναντι στους ΨΕΥΤΕΣ και τους ΑΣΧΕΤΟΥΣ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nkmet Δημ. December 16, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 16, 2005 Αυτή η νοοτροπία δημοσίου που διακρίνει τη Vodafone είναι τρομερά εκνευριστική και δυστυχώς έχει περάσει και στα καταστήματά τους. Έγιναν τρομερά δυσκίνητοι με την αύξηση των συνδρομητών τους που δε μπορούν να ελέγξουν την κατάσταση. Αργοί ρυθμοί, γενικόλογες απαντήσεις (φταίει το σύστημα κλπ) και καμία επίσημη ενημέρωση ή ανάληψη ευθυνών. Κλασικά συμπτώματα δημοσιοϋπαλληλικής νοοτροπίας... Θυμάμαι όταν έγινε το blackout του Αυγούστου πέρασαν 2 ολόκληρες ημέρες για να βγεί μια υποτυπώδης επίσημη ανακοίνωση για το τι έφταιξε κι αυτή κρυμμένη στο site... Λέτε να τους πιάνει ο πρόσφατος νόμος για τις ΔΕΚΟ;;; :lol: :lol: :lol: (για να γελάσουμε και λίγο) Παράθεση http://sfx-images.mozilla.org/affiliates/Buttons/88x31/get.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kdanagno Δημ. December 16, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 16, 2005 Πάντως από την εξυπηρέτηση των καταστημάτων γενικά, είμαι ικανοποιημένος. Δεν μπορεί ένας υπάλληλος των 600 Ευρώ, που δουλεύει πρωί - απόγευμα, να έχει και διδακτορικό με τεχνικές γνώσεις πάνω σε κινητά, που να μπορεί να ικανοποιήσει όλους τους περίεργους που θέλουν να μάθουν με ποιό τρόπο καταχωρεί τα ονόματα το Samsung E860 κλπ, να έχει σπουδάσει και δημόσιες σχέσεις και να λέει "Σας ευχαριστούμε που περάσατε από το κατάστημά μας!" Δείξτε κατανόηση!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nosferatu Δημ. December 17, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 17, 2005 Νομίζω ότι είναι καλύτερα εδώ μέσα να αναφερόμαστε σε συγκεκριμένα περιστατικά, αρνητικά ή και θετικά. Είναι γεγονός ότι, αν ένα κατάστημα έχει 2 υπαλλλήλους και >5 άτομα μέσα, θα υπάρχει αναμονή. Αυτό θα συνέβαινε σε οποιοδήποτε κατάστημα οποιαδήποτε αλυσίδας. Ούτε μπορεί ένας υπάλληλος με μέτρια αμοιβή να είναι ιδιαίτερα καταρτισμένος, όπως είπε και ο φίλος παραπάνω... Ίσως λοιπόν είναι καλύτερα να αναφερόμαστε σε συγκεκριμένα καταστήματα και συμπεριφορές. Δεν είναι πάντα σωστό να κάνουμε γενικεύσεις! Παράθεση "Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες." Βολταίρος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
billakosss Δημ. December 17, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 17, 2005 η αμοιβη εξαρταται απο την γενικη εξυπηρετηση και τι προσφερει. τωρα αν καποιος υπαλληλος....ειναι ικανοποιημενος με τον βασικο μισθο...αυτο ειναι αλλο καπελο. γενικα μπορεις να πεις σαν εικονα..τα περιστατικα ειναι αλλο ειδος. οσο γι'αυτο που διαβασα παραπανω...ενα υπαλληλος οσα και να περνει ειναι υποχρεωμενος να σου παρεχει την εξυπηρετηση,ενταξει για το samsung που λες..ειναι κατι πολυ συγκεκριμενο εκτος αν το ξερει απο προσωπικη του χρηση. σε γενικες γραμμες πρεπει να εισαι αφοσιομενος στον πελατη και οχι να τον βλεπεις σαν αγελαδα! Παράθεση Never Give Up:!: Join friend! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nosferatu Δημ. December 17, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 17, 2005 Όλα αυτά είναι σωστά. Όμως αν θέλουμε να έχει κάποιο θετικό αποτέλεσμα η κουβέντα μας, ας αναφερόμαστε σε συγκεκριμένα καταστήματα. Και μην παραπονιόμαστε για το χρόνο αναμονής, όταν έχει λίγους υπαλλήλους ένα κατάστημα λογκό είναι να περιμένεις. Όχι πως μας αρέσει, αλλά είναι αναπόφευκτο. Το να βαριούνται να κάνουν τη δουλειά τους ή να μην είναι ευγενικοί είναι άλλο θέμα και πρέπει φυσικά να στηλιτευθεί ! Παράθεση "Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες." Βολταίρος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
billakosss Δημ. December 17, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 17, 2005 ωραια λοιπον! ας επανελθουμε! παω με την θεια μου να κανουμε διακοπη συμβολαιου...σε καταστημα βονταφον ηλιουπολης...λεει η θεια μου μια διακοπη συμβολαιου μια κοπελια με ενα τουπε λες και τις ειπαμε οτι η φουστα της δεν ειναι ωραια! μας λεει δεν μπορω να κανω διακοπη...γιατι εχει γινει σε γερμανο το συμβολαιο..παμε στον γερμανο...λεμε θελουμε να κανουμε διακοπη μας λεει οτι θα πρεπει να παμε σε βονταφον γιατι εχει μια παραξενη διαδικασια και οτι δεν θα γινει αμεσα.ξανα παμε στην βονταφον της λεμε οτι μας ειπαν..και λεει η κοπελα "μα σας ειπα! δεν μπορω να κανω διακοπη σε συμβολαια γερμανου" παλι υφακι επεσε.. ενω στο βονταφον στην Β.ολγας που πηγε μπορουσαν να την κανουν... δεν ξερω αν ειμαι λαθος σχετικα με τις διαδικασιες..αλλα βοντα το ενα βοντα και το αλλο.κι επειτα η δουλεια μας εγινε σε βονταφον! ακομα και ακυρωσεις βαριουνται να κανουν?? κοπελα μου στην βονταφον δουλευεις...δεν τραγουδας στο REX! για ακομη μια φορα απαρεδεκτη συμπεριφορα.. Παράθεση Never Give Up:!: Join friend! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DJ_TEO Δημ. December 21, 2005 Author Κοινοποίηση Δημ. December 21, 2005 Ως τωρα στη δημοσκοπηση εχουμε 92 ψηφους... μεχρι τους 100 το αποτελεσμα δεν αλλαζει... Ελπιζω να δωθηκε το μηνυμα (γενικως...) Οχι ασχετο προσωπικο στα vf shops !!! :mad: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
crazy_4 Δημ. December 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. December 21, 2005 εγώ είμαι πολύ ικανοποιημένος από το προσωπικό των καταστημάτων Βόνταφον.σε όσα έχω πάει με εξυπηρετούν, είναι πολύ καλοί και από γνώσεις τα πάνε μια χαρά! Παράθεση You'll remember me...//For the rest of you Life!// <------------------------------------------> Amanitou City Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.