Jump to content

[temp lock] Καταστήματα Wind: Είστε ευχαριστημένοι;


billakosss
 Κοινοποίηση

Καταστήματα WIND: Είστε ευχαριστημένοι;  

372 members have voted

  1. 1. Καταστήματα WIND: Είστε ευχαριστημένοι;

    • Ναι
      188
    • Όχι
      152
    • Εξυπηρετούμαι από άλλα καταστήματα...
      32


Recommended Posts

Μηπως δεν το παρελαβαν ακομη???

Δεν περνας απο κει μηπως και σε ξεχασαν???

http://www.fdsoftware.it/mairi/images/Gif/G_Fatina_che_scompare_R.gif
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 546
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

εγω παιδια παντος μια φορα χρειαστηκε, οταν πηρα το siemens sx1, σφραγισμενα κανονικα απο το καταστημα, το ανοιγω μετα σπιτι μου, και ελλειπε το πισω καπακι συσκευης/μπαταριας.

 

το πηγα πισω, και ευτυχως χωρις πολλα πολλα μου τα αλλξανε αμεσως. :)

F1fan.gr

Καθημερινά νέα στα Ελληνικά, αναλύσεις αγώνων, τεχνικά θέματα, και όλες οι σημαντικές πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζει ο φανατικός της Formula1.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, έχω κάνει αίτηση για φορητότητα απο vodafone a la carte σε tim f2g με τα στοιχεία μου κανονικά από Σάββατο 23 Δεκεμβρίου. Μετά από μερικά τηλεφωνήματα μου (κατανοητό λόγω εορτών) έφθασε Δευτέρα 29 Ιανουαρίου όταν πλήρωσα και πήρα μία sim f2g την οποία θα ενεργοποιήσω όταν με ειδοποιήσουν από το εν λόγω κατάστημα. Σήμερα 7 Φεβρουαρίου ακόμα δε μπορώ να χρησιμοποιήσω κανονικά το τηλέφωνο μου υπό τον φόβο αρνητικού υπολοίπου και περιμένω... και οι ευθύνες απο tim σε vodafone και vodafone σε tim πάνε βροχή. Απεναντίας μπορώ να πώ ότι η αντιμετώπιση από το κατάστημα ήταν πάντα ιδιαίτερα ευγενική αλλά...

Μάλλον θα αναγκαστώ να απευθυνθώ στα κεντρικά της Tim ή σε όποια αρμόδια αρχή.

 

Προσθήκη

Σήμερα επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών της Tim και με ενημέρωσαν ότι το αίτημα από το κατάστημα περάστηκε 30 Ιανουαρίου

και ο αριθμός θα ενεργοποιηθεί σε Tim 21 Φεβρουαρίου. Το μετάνιωσα που θέλησα να συνδιαλλαγώ με την Tim γενικότερα [έχω πικραθεί και από άλλο κατάστημα ΤΙΜ όταν θέλησαν να μου πουλήσουν αυθεντικά εξαρτήματα - εκτός συσκευασίας (πράγμα που το θεώρησα ασήμαντο), οπότε για εμένα η κατάσταση είναι γενικότερη]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παρακάτω θα σας αφηγηθώ μια μικρή περιπέτεια την οποία έζησα γιατί απλώς ήθελα ο καημένος να αλλάξω τη συσκευή του κινητού τηλεφώνου μου.

Αποφάσισα λοιπόν μετά από πολύ καιρό να αποχωριστώ την παλιά μου συσκευή (η οποία την δουλειά της την κάνει ακόμα και με το παραπάνω) και να κοιτάξω για κάτι νέο.

Εκμεταλλευόμενος μία επιδότηση από νέα σύνδεση, λέω στον εαυτό μου ας βάλω και κάτι παραπάνω και ας αγοράσω μια ομολογουμένως ψαγμένη συσκευή την Samsung E900 (Οι μυημένοι ξέρουν).

Έτσι και έγινε. Παίρνω φόρα και στις 7 Φεβρουαρίου 2007 (ημέρα Τετάρτη) αγοράζω 2 συσκευές Ε900 (η μία για δώρο).

Στις 9 Φεβρουαρίου αγοράζω και μία κάρτα μνήμης 1Gb , τη βάζω στο κινητό και….τίποτα. Τη βάζω στο άλλο κινητό όλα μια χαρά.

Συμπεραίνω και εγώ λοιπόν ότι φταίει το κινητό.

Μεσολαβεί Σαβ/κο και τη Δευτέρα το πρωί επικοινωνώ με το Service της Samsung. Μια συμπαθέστατη κυρία μου λέει «απαπαπαπα, το κινητό αυτό δεν υποστηρίζει πάνω από 256Mb κάρτα».

Το link που δίνω παρακάτω είναι σε απάντησή της. http://erms.samsungelectronics.com/customer/uk/jsp/faqs/faqs_view.jsp?SITE_ID=31&PG_ID=2&AT_ID=76551&PROD_SUB_ID=35

Φυσικά της το έθεσα εκ νέου και η απάντηση που έλαβα είναι ότι αυτά συμβαίνουν σε κινητά άλλων χωρών και όχι στα Ελληνικά (ακούει η «μαμά» Samsung;).

Επίσης μου είπε, αφού της απάντησα επιπλέον ότι στο manual της συσκευής αλλά και στο samsung.com/gr δεν αναγράφεται ο ισχυρισμός της, ότι η αντιπροσωπεία λέει στους πωλητές να προειδοποιούν τους υποψήφιους αγοραστές για την ποσότητα της memory card που δέχεται το τηλέφωνο. Ξέρει κανένας αγοραστής τίποτα τέτοιο; (μάλλον φιλοσοφικό το ερώτημα)

Απογοητευμένος αλλά και δυσαρεστημένος (να μην πω τσατισμένος) την άκουγα να μου λέει όλα αυτά.

Τελικά (ουφ κουράστηκα) η λύση ήρθε από το κατάστημα που αγόρασα τη συσκευή (κατάστημα ΤΙΜ της Λάρισας ,οδού Κύπρου) στο οποίο εν ολίγης μου είπαν «μην στεναχωριέσαι για τέτοια πράγματα» και αφού τους πήγα την προβληματική συσκευή ,διαπιστώσανε και οι ίδιοι το πρόβλημα και μου την αλλάξανε άμεσα με νέα (στην οποία έτρεχε κανονικά η μνήμη).

Το σίγουρο είναι ότι δεν αξίζει να στεναχωριέσαι για μία συσκευή (άσχετα αν δαπανάς και ένα καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό για την απόκτησή της, ούτε αν ακόμα πιστεύεις ότι εξαπατήθηκες πριν την αγορά της).

Από τέτοιες περιπέτειες όμως καταλαβαίνεις ποιους επαγγελματίες αξίζει να επιβραβεύεις και να συστήνεις και σε άλλους υποψηφίους αγοραστές

και ποιους απλώς να τους αποφεύγεις.

 

 

 

Υ.Γ. Σήμερα η νέα συσκευή μου χάλασε και αυτή (όχι δεν τις τρώω και πρβλ. στο ηχείο αυτή τη φορά). Λέτε να μου τη ξανά αλλάξουν η θα τρέχω για κανένα Service; (7 ημέρες την έχω στα χέρια μου ακόμα δεν τη χάρηκα).

Odi
Link to comment
Share on other sites

φιλε μου και σενα το ενα κακο μετα το αλλο σε βρηκε!

πανε ομως την συσκευη απο το καταστημα που την πηρες κι επειτα θα σου πουνε την διαδικασια.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Μόνο το Πλαίσιο σου αλλάζει τη συσκευή επιτόπου αν πάει κάτι τις πρώτες 7 ημέρες.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Πολυ αργοπορία πάντως ρε παιδιά.

Εχω παραγγείλει ενα moto V3 εδώ και 20 μέρες και ακόμα να το φέρουν. Ζήτησα χθες το n73me και μου λένε δεν υπάρχει, θα κάνουμε παραγγελία αλλά δεν υπάρχουν και αποθέματα και ιστορίες...

Link to comment
Share on other sites

Άθλια εξυπηρέτηση απο το κατάστημα των Αμπελοκήπων(Θεσ/νικη).Με εξυπηρέτησε(λέμε τώρα γιατί άκρη δεν βγάλαμε μαζί 10 λεπτά που μιλούσαμε...έτοιμος να φύγω ήμουν!!!) ένας τύπος που δεν φορούσε μπλούζα ΤΙΜ και μου έλεγε :X .Μετά με 'πάσαρε' σε έναν άλλο και τελικά έγινε η δουλειά μου.
Γιώργος
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ρε παιδιά θα πω κάτι που μου φάνηκε πολύ κουφό αλλά όμως είναι αλήθεια!

 

Πήγε ένας κολλητός μου σε κατάστημα της ΤΙΜ για να πάρει κινητό με επιδότηση από τη σύνδεση ΤΙΜ που είχε και στο κατάστημα του πρότειναν να του κάνουν φορητότητα και σύνδεση με την COSMOTE!!! Εκείνος συμφώνησε και τώρα ΕΧΕΙ COSMOTE από κατάστημα ΤΙΜ που επαναλαμβάνω του το πρότειναν οι ίδιοι. Μπορεί κάποιος να μου το εξηγήσει αυτό;;;;;

Link to comment
Share on other sites

:lol: :lol:

δεν γινονται αυτα ρε παιδια!

αν προτειναν βονταφον θα ηξερα ποιος θα ηταν!:lol: :rolleyes:

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

:lol: :lol:

δεν γινονται αυτα ρε παιδια!

αν προτειναν βονταφον θα ηξερα ποιος θα ηταν!:lol: :rolleyes:

 

Κακιες :p

 

Παντως σε καταστηματα vodafone το εχουν κανει και με μεγαλη επιτυχια...

 

Για να μη χρεωθουν την αποσυνδεση, προτειναν φορητοτητα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ήταν το κατάστημα ΤΙΜ συγκεκριμένα στην Πετρούπολη, πάνω στην κεντρική λεωφόρο, και το παράξενο ήταν ότι το παιδί δεν πήγε για αποσύνδεση πήγε για να πάρει την επιδότηση της συσκευής και του λένε θέλεις να πας με φορητότητα στην Cosmote και να πάρεις από αυτούς μια επιδότηση γύρω στα 100 ευρώ; Και λέει αυτός δεν ξέρω, χρεώνομαι; Και του λένε μην ανησυχείς όχι, είναι δωρεάν πλέον...

 

Τι να πω!!!

Link to comment
Share on other sites

πως και δεν του ειπαν να παρει και κανενα NEC...

θα τρελαθουμε τελειως!

 

το συνεχομενο ωραριο βλαπτει σοβαρα την υγεια τελικα..

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

...αν το συμφερον του πελατη ηταν να παει στην Cosmote τοτε μια χαρα εκανε το καταστημα της ΤΙΜ :) (το συγκεκριμενο απο οτι γνωριζω ειναι franchise).....

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Καλά μην τρελένεσαι... Έχουν διώξει κόσμο και σε Vodafone... :rolleyes: :whistle:

Φαίνεται έχουν πολλούς πελάτες και σου λέει να δώσουμε και κάτι σε καμιά άλλη εταιριούλα να έχει να πορεύεται (που όλως τυχαίως είναι και η Νο1 στην Ελλάδα)...

Link to comment
Share on other sites

Στανταρ στον ΓΕΡΜΑΝΟ πηγε.Το κανει εδω και καιρο..Αναλογο περιστατικο http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=166207
Link to comment
Share on other sites

Nai mallon se katasthma Germanou egine auto...Apokleietai se Tim..Sthn fash pou brisketai h Tim twra kai sthn strathgikh pou akoulouthei einai adynaton na ginei kati tetoio...
Link to comment
Share on other sites

Παντως μπραβο τους που συστησαν στον πελατη τι ειναι καλυτερο για αυτον!! Αντε και στα δικα σου μπιλακο!
Link to comment
Share on other sites

Ενταξει σιγουρα ολοι οι υπαλληλοι της ΤΙΜ δεν ειναι και οι πλεον αξιοπιστοι...Ομως οχι να φτασουν στο σημειο να διωχνουν τους πελατες της ιδιας της εταιριας τους και να τους στρεφουν προς τον ανταγωνισμο...Σκοπος τους ειναι μονο οι προσελκυση πελατων για την εταιρια και η οσο καλυτερη εξυπηρετηση τους...Αν το εκαναν αυτο..Τι να πω..Μπραβο τους!!
Link to comment
Share on other sites

H TIM δεν είναι δυνατόν αλλά οι υπάλληλοί της μια χαρά μπορούν... Ειδικά αμα έχουν και τα νεύρα τους...

 

Καθε μερα και κατι καινουριο.....:lol: :lol: :lol: :lol: Εστειλα μαιλ,που ειχα γραψει σε αλλο ποστ,με το 3g δικτυο και ακομα να παρω απαντηση....Α ρε ΤΙΜ!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Έχουν και προσωπικά προβλήματα βρε παιδιά! :rolleyes: Άνθρωποι είναι. Αμα βαριούνται να μιλήσουν τους ξαποστέλνουν σε άλλα μαγαζιά...

Εκτός βέβαια αν ήταν τόσο καλός υπάλληλος που είδε ότι με τα νέα προγράμματα της ΤΙΜ "είναι καλύτερα να πας στην COSMOTE, είναι καλύτερα να είσαι μπροστά" -γεγονός που ισχύει κιόλας- οπότε και να το πρότεινε... ;)

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...