Jump to content

[temp lock] Καταστήματα Wind: Είστε ευχαριστημένοι;


billakosss
 Κοινοποίηση

Καταστήματα WIND: Είστε ευχαριστημένοι;  

372 members have voted

  1. 1. Καταστήματα WIND: Είστε ευχαριστημένοι;

    • Ναι
      188
    • Όχι
      152
    • Εξυπηρετούμαι από άλλα καταστήματα...
      32


Recommended Posts

ε για αυτο δε φταιει η γουιντ,ας μην υπερβαλουμε!!

 

ολα ειναι θεμα μαρκετινκ.

αν αυτος που ειχε εναν επαγγελματικο χωρο πχ μαναβικο, αποφασισε να το κανει υποκαταστημα της γουιντ δεν θα πρεπει να αλλαξει μονο το μαγαζι(ανακαινιση κτλ) αλλα και την νοοτροπια του.

 

Υπάρχουν δύο λύσεις....ή κάνεις την δουλειά σου, όσο καλύτερα μπορείς ή αν δεν σου αρέσει πολύ απλά την αφήνεις.Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι και σίγουρα δεν έχουν όλοι τις ίδιες αντοχές. Γιατί οι περισσότεροι δε μπορούν να καταλάβουν την πίεση και το άγχος της δουλειάς αυτής και με το δίκιο τους, γιατι αν ήξεραν θα ήταν αυτοί στις θέσεις μας και εμείς θα πετούσαμε αετό:p. Πολύ απλά όμως, αν δεν αντέχεις τα παρατάς. Και εσύ είσαι καλύτερα και οι πελάτες δεν είναι δυσαρεστημένοι!!

Τους εχθρούς μου τους ξέρω..τους φίλους μου φοβάμαι!:pig:
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 546
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Πήγα στο κατάστημα Wind που βρίσκεται στην αρχή της Κηφισίας (και Αλεξάνδρας) στους Αμπελόκηπους για να ταυτοποιήσω μια Q ώστε να μπορέσω να την ενεργοποιήσω. Μετά από διάλογο με τους ευγενικούς υπαλλήλους η απάντηση ήταν ότι μπορούν να δεχτούν την αίτηση μου αλλά επειδή έχουν πολλές αιτήσεις σε εκκρεμότητα θα χρειάζονταν μερικές μέρες ώσπου να προωθήσουν και την δική μου.

Και τελικά με προέτρεψαν αν βιάζομαι να πάω σε άλλο κατάστημα Wind και να κάνω την αίτηση μου γιατί το δικό τους "είναι πολύ κεντρικό και έχει πολλή δουλειά" (sic) και να πάω σε κανένα συνοικιακό που να μην έχει πολλή δουλειά!

Δεν ξέρω τι να αισθανθώ... Να εκτιμήσω την ειλικρίνια, να θυμώσω, να το δεχτώ ως φυσιολογικό;

Πήγα όντως στο άλλο κατάστημα στην Πανόρμου και ο ευγενικός νεαρός μου έκανε επιτόπου την ταυτοποίηση.

 

Και σας ενημερώνω, το κατάστημα Κηφισίας και Αλεξάνδρας έχει πολλή δουλειά, είναι πολύ κεντρικό, και δεν θέλει άλλους πελάτες, πηγαίνετε σε κανένα άλλο, μην τους φορτώνεστε!

Εγώ έμαθα τώρα και θα πηγαίνω στην Πανόρμου. :happy:

 

Έτσι φίλε μου, τα ίδια κάνω και εγώ :), με ενδιαφέρει να εξυπηρετηθώ σωστά και όπως πρέπει, είτε κάνω αγορά συσκευής / ανανέωση συμβολαίου, είτε μια μη κερδοφόρα συναλλαγή για το κατάστημα. Άντε όλοι οι ψηλομύτες, θέλουν μόνο να τα παίρνουν χοντρά από τους πελάτες... :mad:

I used to be arrogant, but now I am PERFECT! :D

Link to comment
Share on other sites

Όπου υπάρχει φτώχεια, υπάρχει γκρίνια και τα περισσότερα καταστήματα wind έχουν ζώσει ήδη τα φίδια λόγω της πολιτικής της εταιρείας, λόγω των συνεχών μειωμένων εσόδων-νέων & ανανεώσεων συνδέσεων, λόγω του δικτύου κοκ και τα αποτελέσματα της φτώχειας μεταβιβάζονται στους πελάτες.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

δεν λεω πως εχετε αδικο και σεις εννοειται πως θελετε να εξυπηρετηθητε οπως θα ηθελα και γω αλλωστε με τον καλυτερο τροπο, οταν ομως εχεις εσοδα μονο απο συγκεκριμενα πραγματα πχ συνδεσεις και σου ρχοντε την μερα 80 για ταυτοποιησεις για αλλαγη διευθηνσης για μεταφορα ονοματος για για για.. τρως τον χρονο σου κουραζεσαι σε βριζουνε για αποτελεσμα 0.δεν φταιτε εσεις αλλα ουτε και μεις αλλα οι εταιριες που σε βαζουν να κανεις το μακρυ και το κοντο του καθε πελατη και δεν σε ανταμοιβει γι αυτο.

 

 

 

ξερεις τι κερδιζει ενα καταστημα με μια ταυτοποιηση? καναμε 100 και βγαλαμε 40 ευρω :lol:

 

 

Πίεσε την εταιρεία να βρει τρόπο να μην επιβαρύνεις το χρόνο σου με τέτοιες "αγγαρείες". Ο κάθε επισκέπτης του καταστήματος (ειδικά για κάτι που τον υποχρεώνει το κράτος να το κάνει και δε το κάνει επειδή του ήρθε ξαφνικά) δε φταίει.

Για τα 40 ευρώ το ίδιο ισχύει. Πίεσε την εταιρεία να σου δίνει περισσότερα.

Διαφορετικά σε τίποτα δεν είσαι καλύτερος (μη το πάρεις προσωπικά την αντίληψη σχολιάζω όχι εσένα) από τον ταξιτζή π.χ. που επιλέγει ποιον θα πάρει ανάλογα το πως τον εξυπηρετεί. :)

Link to comment
Share on other sites

δεν λεω πως εχετε αδικο και σεις εννοειται πως θελετε να εξυπηρετηθητε οπως θα ηθελα και γω αλλωστε με τον καλυτερο τροπο, οταν ομως εχεις εσοδα μονο απο συγκεκριμενα πραγματα πχ συνδεσεις και σου ρχοντε την μερα 80 για ταυτοποιησεις για αλλαγη διευθηνσης για μεταφορα ονοματος για για για.. τρως τον χρονο σου κουραζεσαι σε βριζουνε για αποτελεσμα 0.δεν φταιτε εσεις αλλα ουτε και μεις αλλα οι εταιριες που σε βαζουν να κανεις το μακρυ και το κοντο του καθε πελατη και δεν σε ανταμοιβει γι αυτο.

 

 

 

ξερεις τι κερδιζει ενα καταστημα με μια ταυτοποιηση? καναμε 100 και βγαλαμε 40 ευρω :lol:

 

σκεψου σαν πελατης οχι σαν μαγαζατορας.

σαν πελατη σε νοιαζει εσενα ποσα θα βγαλει το μαγαζι?οχι.θες απλα να γινει η δουλεια σου...

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

ρωτησασε 3 διαφορετικα καταστηματα wind για επιδοτηση συσκευης με καινοργιο καρτοσυμβολαιο και ως δια μαγειας μου δωσανε 3 διαφορετικες τιμες για την ιδια συσκευη.ολες φυσικα υστερουσανε των ανταγωνιστριων εταιριων.ενδεικτικα νοκια 5530 στη wind για καρτοσυμβολαιο 25 ...1ο καταστημα )140ε 2ο)100 ε 3ο) 75ε .
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Ίσως επειδή υπήρχε στην εταιρία μια καλή ομάδα εκπαίδευσης που επισκεπτόταν ένα κατάστημα κάθε εβδομάδα και "συμπλήρωνε" τα κενά των πωλητών ή εκπαίδευε τους νέους υπαλλήλους πάνω στη δουλειά (αφού είχε προηγηθεί η εκπαίδευση στην αίθουσα). Η ομάδα αυτή λοιπόν πριν έξι μήνες είχε 8 άτομα (πανελλαδικά) και σχεδίαζαν από τα κεντρικά της wind να τη δυναμώσουν και να φτάσει τους 20. Αυτό που κατάφεραν είναι να έχει αυτή τη στιγμή 4 ανθρώπους που δεν ξέρουν που να πρωτοπάνε. Αν λάβουμε υπόψιν μας ότι κάποιοι από αυτούς συχνά αναγκάζονται να πάνε σε καταστήματα για να κάνουν δουλειά πωλητή επειδή ο κάθε franchisee δεν επείγεται να πάρει προσωπικό και έχει και έναν-δυο γνωστούς στο Μαρούσι οπότε ζητάει δανεικούς πωλητές, καταλαβαίνετε τι γίνεται και τι θα γίνει από δω και πέρα...

 

πάντως πετρο με αυτή την επιστέψει! για 4 ήμερες εγω δεν μπορώ να πω οτι μου βγήκε και τοσο για κάλο!!:(

!!!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]

opois breis pios ine pm!!

Link to comment
Share on other sites

Πολλες φορες δεν εχω καλυφθει απ τις απαντησεις των υπαλληλων στις ερωτησεις μου.Αν και ειναι επειδη δεν ξερουν καποια πραγματα για την τεχνολογια και τα κινητα.Μιλαω για υποκαταστηματα στον Πειραια και στο Κερατσινι.

Επισης σαν εταιρια δεν εχει καλο site στο internet και τα προιοντα της δεν ειναι κατανεμημενα σε λιστα αλλα στον ιδιο καταλογο που προμηθευεσαι στο καταστημα και μαλιστα δεν φιανεται και καθαρα.

Σαν προσφορες ειναι καπως καλη γιατι προσπαθει παντα πρωτη να φερει οτι νεο σε επικοινωνια.

Link to comment
Share on other sites

σημερα ρωτησα να δηλωσω το καρτοκινητο μου σε μαγαζι στην καλλιθεα και η απαντηση ηταν οτι δεν μπορουν να κανουν και οτι κανενα μαγαζι στην καλλιθεα δεν το κανει. μου προτειναν να παω στην νεα σμυρνη.
Link to comment
Share on other sites

σημερα ρωτησα να δηλωσω το καρτοκινητο μου σε μαγαζι στην καλλιθεα και η απαντηση ηταν οτι δεν μπορουν να κανουν και οτι κανενα μαγαζι στην καλλιθεα δεν το κανει. μου προτειναν να παω στην νεα σμυρνη.

 

:lol::rotfl::dizzy: :X

Βρε τι άλλο θα διαβάσουμε. Καταπληκτική "λογική" καταστηματαρχών.

Ζήτω η αυτόνομη Καλλιθέα. :lol:

 

Καλό θα είναι να στείλεις και κάποιο mail στην εταιρεία για να τους ενημερώσεις για τα καταστήματα αυτά.

Το ακόμα καλύτερο θα είναι να μη ξαναπατήσεις ούτε απ΄έξω από αυτά τα καταστήματα, όχι μόνο εσύ αλλά και να ενημερώσεις όσους γνωρίζεις.

 

:)

Link to comment
Share on other sites

σημερα ρωτησα να δηλωσω το καρτοκινητο μου σε μαγαζι στην καλλιθεα και η απαντηση ηταν οτι δεν μπορουν να κανουν και οτι κανενα μαγαζι στην καλλιθεα δεν το κανει. μου προτειναν να παω στην νεα σμυρνη.

 

να ξαναπας στο καταστημα και μολις σου πουνε την ιδια ανοησια να παρεις εκει μπροστα τους το 1260 και να τους πεις ακριβως αυτην την χαζομαρα, να δουμε πως θα αντιδρασουν τοτε. εχουμε ακουσει τα παντα κια μονο απο κατστηματα wind. αλλοι ζητανε 2 ευρω, αλλοι δεν εχουν συστημα εδω και κανενα τριμηνο και αλλοι με το ετσι θελω δεν κανουν την διαδικασια. για αρχιστε τα μειλ στην εταιρια και θα δειτε πως βαζουν ολοι μυαλο

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Τυχαία πήγα σε αυτό το κατάστημα γιατί είχα δουλειά στην Καλλιθέα. Έτσι και αλλιώς δεν πρόκειται να ξαναπάω. Μάλιστα στην αρχή νόμιζα ότι ήταν κλειστό γιατί δεν είχαν ούτε ένα φως ανοιχτό. Νομίζω ότι πρέπει να ήταν στην οδό Δαβάκη. Είναι λίγο πριν το πλαίσιο.
Link to comment
Share on other sites

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ. ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΕΙ ΑΡΤΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ!!! ΣΤΗΝ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΤΟ ΙΛΙΟΝ ΟΝΤΩΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ "ΦΡΕΣΚΟ" - ΟΥΤΕ ΔΥΟ ΜΗΝΩΝ. ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΕ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ:)
Link to comment
Share on other sites

Στον Λοφο Αξιωματικων που εκανα συνδεση για Τελλας, ηταν ΟΚ, υπερεβαλαν βεβαια (στην αρχη ελεγε κανενα προβλημα στις συνδεσεις κτλ αλλα ως ενα σημειο λογικο) ενω εδειχναν να το κατεχουν το αθλημα...
Q for eva ;-) Katoxos ton parakato kiniton me vathmo ikanopiisis: Nokia 5110 (2/5) - Panasonic G52 (1/5) - Ericsson T10s (1/5) - Alcatel 511 (2/5) - PANASONIC GD 95 (5/5) - Panasonic GD67 (2/5) - Nokia 7250i (2/5) - Nokia 3650 (3/5) - Nokia 3230 (3/5) - UBiQUiO 401 (3/5) - NOKIA N93 (6/5) :respect: - Nokia Ν86 (3/5) - SE Χ10 mini pro (4/5)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλημέρα!

 

Θα ήθελα να ρωτήσω - υπάρχει κανενα αξιοπιστο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη ?

 

Αυτο που ειχα κοντά μου ( Δελφών ) έκλεισε το οποιο θεωρούσα πολύ καλο!! Πήγα σε ενα στην Β.Ολγας αλλα ο υπαλληλος μου φανηκε σαν να μην ξέρει μερικα πραγματα..

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είχα δύο καταστήματα wind στην περιοχή μου. ΉΤαν η μέρα με τη νύχτα, στο ένα ήταν λές και είχες μαζέψει όλους τους ευγενικούς υπαλλήλους που παίζουν στα δάχτυλα όλες τις νέες τεχνολογίες και σε εξυπηρετούν άμεσα και το άλλο ήταν ακριβώς το αντίθετο. Κανα δυο φορές που πήγα μετάνιωσα την ώρα και τη στιγμή που προσπάθησα να συννενοηθώ. Οπότε πιστεύω ότι όλα είναι θέμα καταστήματος και θέμα τύχης πλέον :)
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!

 

Θα ήθελα να ρωτήσω - υπάρχει κανενα αξιοπιστο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη ?

 

Αυτο που ειχα κοντά μου ( Δελφών ) έκλεισε το οποιο θεωρούσα πολύ καλο!! Πήγα σε ενα στην Β.Ολγας αλλα ο υπαλληλος μου φανηκε σαν να μην ξέρει μερικα πραγματα..

 

το καταστημα στο μεντιτερανεαν κοσμος και στην ηλιουπολη. μακραν τα καλυτερα απο καμια 20αρια που εχω επισκεφτει

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μεντιτερεαν ε ? Θα πάω απ έκει μια βόλτα

 

Ηθελα να μάθω για επιδοτηση αλλαγή συμβόλαιου - αλλα στην Β.Ολγας που πήγα ο υπαλληλος δεν ήξερε που πηγαιναν τα τεσσερα και μου την ειπε που ειχα το Deaf Discount ενώ το εχω νομιμα με χαρτί!Του ειπα και το νουμερο αργα και σωστά...και ζήταγε..αφμ! Το διορθωσα εγώ το νουμερο μου.

 

Ρώτησα για επιδότηση και μου λένε οτι εχω 45 ευρώ ( συγγνώμη αλλα ειμαι απο τον Νοεμβριο περσυ - και τον Απρίλιο περσι έκανα αλλαγή συμβόλαιου.( Επειδή δεν επαιρνε το Deaf Discount δική τους μλκ! ) Πληρώνω τουλαχιστον 35 ε ανα λογαριασμο και έχω 45 ευρώ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ?????? Το να πάρω στο 1260 γα μένα ειναι πρακτικά αδύνατο..

Link to comment
Share on other sites

Μεντιτερεαν ε ? Θα πάω απ έκει μια βόλτα

 

Ηθελα να μάθω για επιδοτηση αλλαγή συμβόλαιου - αλλα στην Β.Ολγας που πήγα ο υπαλληλος δεν ήξερε που πηγαιναν τα τεσσερα και μου την ειπε που ειχα το Deaf Discount ενώ το εχω νομιμα με χαρτί!Του ειπα και το νουμερο αργα και σωστά...και ζήταγε..αφμ! Το διορθωσα εγώ το νουμερο μου.

 

Ρώτησα για επιδότηση και μου λένε οτι εχω 45 ευρώ ( συγγνώμη αλλα ειμαι απο τον Νοεμβριο περσυ - και τον Απρίλιο περσι έκανα αλλαγή συμβόλαιου.( Επειδή δεν επαιρνε το Deaf Discount δική τους μλκ! ) Πληρώνω τουλαχιστον 35 ε ανα λογαριασμο και έχω 45 ευρώ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ?????? Το να πάρω στο 1260 γα μένα ειναι πρακτικά αδύνατο..

μπορεις να επικοινωνησεις και με email.. και να τους τα εξηγησεις ολα :)

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

μπορεις να επικοινωνησεις και με email.. και να τους τα εξηγησεις ολα :)

 

αρκεί να έχει μεγάαααααααλη υπομονή

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

αρκεί να έχει μεγάαααααααλη υπομονή

 

Μη το λες, απαντούν σχετικά γρήγορα. Εκτός αν θεωρούνται πολλές 4-5 ημέρες.

Link to comment
Share on other sites

μπορεις να επικοινωνησεις και με email.. και να τους τα εξηγησεις ολα :)

 

Ναι ? μπορείς να μου στειλεις με πμ το εμαιλ αν το ξέρεις? Θα με διευκόλυνε πάρα πολυ αυτό.Αν και έχω σκοπό να ψιλοχώσω τον γειτονα αυριο αν τον πετύχω για το 1260 νούμερο...για μενα 3-4 μερες δεν ειναι πολυ , έχω μάθει πια οτι η Ελλάδα δεν ειναι deaf-friendly.:mad:

Link to comment
Share on other sites

Μη το λες, απαντούν σχετικά γρήγορα. Εκτός αν θεωρούνται πολλές 4-5 ημέρες.

 

έχει τύχει να μου απαντήσουν και μετά απο 15 μέρες, έχει τύχει να μη μου απαντήσουν και ποτέ :wacko: . Μπορεί να είναι με τα φεγγάρια τους

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...