Jump to content

[temp lock] Καταστήματα Wind: Είστε ευχαριστημένοι;


billakosss
 Κοινοποίηση

Καταστήματα WIND: Είστε ευχαριστημένοι;  

372 members have voted

  1. 1. Καταστήματα WIND: Είστε ευχαριστημένοι;

    • Ναι
      188
    • Όχι
      152
    • Εξυπηρετούμαι από άλλα καταστήματα...
      32


Recommended Posts

Χάλασαν και τα ιδιόκτητα πλέον. Όλο το δίκτυο βρίσκεται σε αποσύνθεση. Κρίμα γιατί ένα σοβαρό προσόν που είχε η εταιρεία είναι η εξυπηρέτηση...

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 546
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

εδω και 3 βδομαδες εχω παραγγειλει ενα κινητο (δωρο ηθελα να το κανω) απο το καταστημα χαριλαου...

ουτε τηλεφωνο δεν παιρνουν ,και οποτε καλω εγω με πανε απο σημερα-αυριο.:down:

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Ναι ? μπορείς να μου στειλεις με πμ το εμαιλ αν το ξέρεις? Θα με διευκόλυνε πάρα πολυ αυτό.Αν και έχω σκοπό να ψιλοχώσω τον γειτονα αυριο αν τον πετύχω για το 1260 νούμερο...για μενα 3-4 μερες δεν ειναι πολυ , έχω μάθει πια οτι η Ελλάδα δεν ειναι deaf-friendly.:mad:

https://www.wind.com.gr/pages.fds?langID=1&pageid=419

 

εδω μπορεις να γραψεις!

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

κατα καιρους παρακολουθω τα μηνυματα σας και θα ηθελα κι εγω με τη σειρα μου να πω για 2 συγκεκριμενα καταστηματα της θεσ/νικης ,για τα οποια δεν εμεινα και τοσο ευχαριστημενος λογω κακης ενημερωσης του πωλητη .ειχα παει στον ευοσμο και ειχα κανει φορητοτητα απο βονταφον ο κυριος εκει μου τα ειχε παρουσιασει ολα ροδινα,παρολαυτα δεν μου ειπε για τον πρωτο λογαριασμο δε μου ειπε για το τι θα γινει στην βονταφον και η αληθεια ειναι οτι δεν κατατοπιστικα πληρως ενοιωθα οτι εκανε αγγαρεια αυτα που μου ελεγε. τα πληρωσα κανονικα.

πριν λιγες μερες,πηγα με την κοπελια μου να παρω επιδοτηση σε αλλο καταστημα στην ηλιουπολη και για κακη μου τυχη συνανταω παλι τον ιδιο υπαλληλο! σκεφτηκα οτι δεν θα ηταν η καταλληλη περιοδος να ανανεωσω το συμβολαιο μου διοτι ηθελα να κανω και αλλες ερωτησεις..οποτε το ανεβαλλα.

δηλαδη ρε παιδια ειναι τοσο δυσκολο να σε κατατοπισουν σε απλα θεματα καποιοι υπαλληλοι?

περιμενω την γνωμη σας.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να κανεις online αγορα κινητου απο την ιστοσελιδα της wind ???

 

Όχι. Η Wind δεν παρέχει ηλεκτρονικό κατάστημα όπως η Vodafone και η Cosmote.

Σου τα' δωσα όλα όχι όμως και το θάνατό μου. Αυτό άσε με να το κρατήσω εγώ.

http://img412.imageshack.us/img412/1559/28923n.gif

Καλό Πάσχα!

Link to comment
Share on other sites

χθες πηγα για μια ταυτοποιηση αριθμου στοκαταστημα wind στην ηλιουπολη και δυστυχως κανενας υπαλληλος δεν ηθελε να με εξυπηρετησει. ακουσα χαζες δικαιολογιες μονο και μονο για να με διωξουνε.ντροπη.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

χθες πηγα για μια ταυτοποιηση αριθμου στοκαταστημα wind στην ηλιουπολη και δυστυχως κανενας υπαλληλος δεν ηθελε να με εξυπηρετησει. ακουσα χαζες δικαιολογιες μονο και μονο για να με διωξουνε.ντροπη.

 

και εγω περασα απο το συγκεκριμενο καταστημα για ταυτοποιηση καρτοκινητου αλλα και για να ενημερωθω για τις τελευταιες εξελιξεις στην καρτοκινητη και συναντησα την πληρη αδιαφορια. τελικα μονο για νεες συνδεσεις ενδιαφερονται. κακο για τους ιδιους και για την φημη τους

Link to comment
Share on other sites

Tο συγκεκριμένο κατάστημα της Ηλιούπολης είναι το χειρότερο μάλλον απ΄όσα έχω πάει. Αγενής, καθόλου εξυπηρετικοί, απρόθυμοι και άσχετοι.

Σε περιπτώσεις ταυτοποιήσεων κρατάνε τα δικαιολογητικά για να τα περάσουν αργότερα γιατί εκείνη την ώρα έχουν δουλειά (λες και αυτό δεν είναι δουλειά τους) και κάνουν τους τρελούς όταν τους ζητάς αντίγραφο.

Σε περιπτώσεις ερωτήσεων για μετατροπή καρτοκινητού σε συμβόλαιο όπου δεν ξέρουν την απάντηση σου λένε οτι θα σε καλέσουν αργότερα να σου πουν και σε γράφουν επανηλειμμένα.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Έχω την απορία η wind ενδιαφέρετε για τα καταστήματα της; έχει στείλει αλήθεια κανένας email να διαμαρτυρηθεί τι του έχουν απαντήσει; Έχω πάει 2-3 φορές στο κατάστημα της wind στη λεωφ. Κιφησίας δίπλα στο καρφούρ στους Αμπελόκηπους πάντα τα ζώα μου αργά και περιμένω υπομονετικά αρκετή ώρα και όλως τυχαίως πάντα όσες φορές πήγα να ταυτοποιήσω το σύστημα ήταν down πέραν του ότι το μονο που τους νοιάζει είναι να στα πρίξουν για τη τελλας. Έχω κόψει να πηγαίνω στο συγκεκριμένο κατάστημα αλλά σήμερα πάει η θεία μου να ταυτοποιήσει το κινητό της και αφού της λένε είναι και μεγάλη γυναίκα ότι πρέπει να βγαλει φωτοτυπία τη ταυτότητα της και της δίνουν μία αίτηση να συμπληρώσει και της γράφουν τα δικαιολογητικά που πρέπει να χει (κάτι που σε όλα τα καταστήματα το κάνουν οι ίδιοι οι υπάλληλοι σε 4 ταυτοποιήσεις αυτοί σημειώνουν τα στοιχεία (λες και η θεία μου ήξερε ποιος είναι ο αριθμός της κάρτας σιμ) και της λενε το αμίμητο στο τέλος, συμπληρώστε όλα αυτά και τη φωτοτυπία αλλά μη τα φέρετε σε μας μετά γιατι έχουμε πάρα πολύ δουλειά και δε προλαβαίνουμε να τα πάτε σε άλλο κατάστημα να το κάνετε. Μου το πε και κουφάθηκα, πανε καλά ρε οι άνθρωποι;; πραγματικά θέλω να στείλω μειλ στη wind απλά νιώθω ότι θα χάσω απλά την ώρα μου

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Έχω την απορία η wind ενδιαφέρετε για τα καταστήματα της; έχει στείλει αλήθεια κανένας email να διαμαρτυρηθεί τι του έχουν απαντήσει; Έχω πάει 2-3 φορές στο κατάστημα της wind στη λεωφ. Κιφησίας δίπλα στο καρφούρ στους Αμπελόκηπους πάντα τα ζώα μου αργά και περιμένω υπομονετικά αρκετή ώρα και όλως τυχαίως πάντα όσες φορές πήγα να ταυτοποιήσω το σύστημα ήταν down πέραν του ότι το μονο που τους νοιάζει είναι να στα πρίξουν για τη τελλας. Έχω κόψει να πηγαίνω στο συγκεκριμένο κατάστημα αλλά σήμερα πάει η θεία μου να ταυτοποιήσει το κινητό της και αφού της λένε είναι και μεγάλη γυναίκα ότι πρέπει να βγαλει φωτοτυπία τη ταυτότητα της και της δίνουν μία αίτηση να συμπληρώσει και της γράφουν τα δικαιολογητικά που πρέπει να χει (κάτι που σε όλα τα καταστήματα το κάνουν οι ίδιοι οι υπάλληλοι σε 4 ταυτοποιήσεις αυτοί σημειώνουν τα στοιχεία (λες και η θεία μου ήξερε ποιος είναι ο αριθμός της κάρτας σιμ) και της λενε το αμίμητο στο τέλος, συμπληρώστε όλα αυτά και τη φωτοτυπία αλλά μη τα φέρετε σε μας μετά γιατι έχουμε πάρα πολύ δουλειά και δε προλαβαίνουμε να τα πάτε σε άλλο κατάστημα να το κάνετε. Μου το πε και κουφάθηκα, πανε καλά ρε οι άνθρωποι;; πραγματικά θέλω να στείλω μειλ στη wind απλά νιώθω ότι θα χάσω απλά την ώρα μου

 

Η στάση της εταιρείας είναι να δικαιολογεί τα καταστήματα, το πολύ πολύ να σου πιστώσει κάποιο μικροποσό στο λογαριασμό ή στο καρτοκινητό για να σου χρυσώσει το χάπι, ή ακόμα να σου απαντήσει ότι το θέμα θα εξεταστεί χωρίς φυσικά να γίνει τίποτα. Συστηματικά δεν ασχολείται με τέτοιου είδους θέματα, είναι δε σαφές ότι έχει πολύ πιο σοβαρά ζητήματα να ασχοληθεί αυτό τον καιρό. Είναι γνωστό ότι η εταιρεία πολλές φορές έχει βρεθέι στο χείλος τον τελευταίο καιρό με απίστευτα χρέη και συμπίεση οικονομικών μεγεθών αλλά και αριθμού συνδρομητών. Τα καταστήματα είναι πόλος ανάπτυξης, δεν την παίρνει να τα βάλει μαζί τους για οποιονδήποτε λόγο. Αυτό προφανώς εξηγεί και την κακή συμπεριφορα πολλών συνεργατών κ.λπ. σε συνδιασμό ενδεχομένως με την συμπίεση των περιθωρίων κέρδους. Δεν μπορώ να εξηγήσω διαφορετικά το ότι οι έμποροι της wind ζητάνε χρήματα για τις φωτοτυπίες όταν πας να κάνεις ταυτοποίηση καρτοκινητού... Σε καμία άλλη εταιρεία δεν συμβαίνει αυτό... Άλλωστε το λέει και ο νόμος ότι το κόστος επωμίζονται οι εταιρείες και απαγορεύεται να το μετακυλίσει στους καταναλωτές. Και δεν νομίζω να έχουν μαζευτεί όλοι οι σπαγγοραμένοι στη wind. Πιο πιθανό να αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα ακόμα και επιβίωσης των επιχειρήσεών τους για να καταφεύγουν σε τέτοιες μικρότητες.

 

Η wind είναι μια επιχείρηση που αιμορραγεί και όταν αιμορραγείς, το ένστικτο αυτοσυντήρησης δεν σου επιτρέπει να ανοίγεις και νέες πληγές κάπως έτσι δες το.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Με τη συμπεριφορά ορισμένων υπαλλήλων σε καταστήματα που αναφέρουν αρκετοί συμφορουμίτες τα συγκεκριμένα καταστήματα όχι μόνο πόλος ανάπτυξης δεν είναι αλλά αντίθετα εκνευρίζουν και διώχνουν κόσμο από την Wind.

 

Πάντως στη Θεσσαλονίκη στα καταστήματα στο Carrefour Μακεδονία και σε αυτό της Μητροπόλεως (κοντά στην πλατεία Ελευθερίας) έχω κάνει ταυτοποιήσεις και ενεργοποιήσεις χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα και με ευγενική και συνεπή εξυπηρέτηση.

Link to comment
Share on other sites

... πραγματικά θέλω να στείλω μειλ στη wind απλά νιώθω ότι θα χάσω απλά την ώρα μου

 

"Επαγγελματίες" υπάρχουν σε κάθε χώρο. Πιθανόν κάποιοι από τους "καταστηματάρχες" αυτούς πριν χρόνια που ήταν μόδα τα βίντεο κλαμπ να είχαν ένα και μετά που έπεσε η δουλειά άνοιξαν κατάστημα κινητής.

Δε χάνεις τίποτα με το να στείλεις κάποιο mail στην εταιρεία. Το καλύτερο όμως είναι όταν βρεις ένα κατάστημα που θα σε ικανοποιεί η εξυπηρέτησή του να το προτιμάς και γιατί όχι να στείλεις και για αυτό mail στην εταιρεία.

Αυτή ήταν η προσωπική μου ρεβάνς στο κατάστημα της περιοχής μου που πίστευε ότι έχει σίγουρους πελάτες. Τώρα που μαθαίνει ότι πάμε σε άλλο κατάστημα κι ας είναι και σχετικά μακρυά και μας τα παίρνει άλλη τσέπη κι όχι η δική του, δε δείχνει να του αρέσει.

Link to comment
Share on other sites

Κηφισίας και Αλεξάνδρας το έχω αναφέρει κι εγώ ως "κακό" κατάστημα, τα έχω γράψει πιο πάνω...

Τώρα πηγαίνω (όταν δεν μπορώ να το αποφύγω να πάω σε κατάστημα) σε εκείνο που είναι στο μετρό Πανόρμου και είμαι σχετικά ευχαριστημένη -αλλά τους αντιμετωπίζω σαν να ήταν άτομα με ειδικές ανάγκες και διπλοτσεκάρω τα πάντα και τα ζητάω γραπτώς και να μου γράφουν και το όνομα τους όποιος με εξυπηρετεί.

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο 2 χρονια [ηγα σε καταστημα wind...

Πηγα το Σαββατο στο καταστημα του Mall για να ταυτοποιησω 1 καρτοκινητο...

Το μαγαζι ειχε τουλαχιστον 5 εργαζομενους και ταυτοποιησεις εκανε μονο 1!:mad:

Οι υπολοιποι 2 κανανε PR και οι αλλοι 2 προσπαθουσαν να κανουν 1 συνδεση!

 

Πηγα 3 φορες γιατι η ουρα στον κακομοίρη που εκανε ταυτοποιησεις ηταν καθε φορα πανω απο 3-5 ατομα και δεν αντεχω να περιμενω 30 λεπτα για τυπικουρες και τελικα ΔΕΝ εξυπηρετηθηκα γιατι οι μισοι υπαλληλοι προτιμουσαν να κανουν χαβαλε απο το να εξυπηρετουν τον κοσμο!

 

Αυτο ειναι απαραδεκτο για καταστημα στο Mall!

 

Την ιδια ωρα στην COSMOTE που πηγα ΟΛΟΙ οι υπαλληλοι εκαναν ταυτοποισεις και οχι μονο 1 συγκεκριμενος!

Link to comment
Share on other sites

Η εντύπωση που μου έχουν δώσει οι υπάλληλοι στα καταστήματα wind είναι οτι θ ασχοληθούν μαζί σου μόνο αν τους βοηθήσεις να φτάσουν τους "στόχους" του μήνα για να πάρουν το μπόνους.

Αν πας εκεί και ζητήσεις να πληρώσεις λογαριασμό ή να ταυτοποιήσεις κινητό είσαι πελάτης β κατηγορίας και δεν πολυασχολούνται μαζί σου.

http://www.miui.gr Τα πάντα για τις MIUI ROMs αλλά και ελληνική μετάφραση!

 

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Η εντύπωση που μου έχουν δώσει οι υπάλληλοι στα καταστήματα wind είναι οτι θ ασχοληθούν μαζί σου μόνο αν τους βοηθήσεις να φτάσουν τους "στόχους" του μήνα για να πάρουν το μπόνους.

Αν πας εκεί και ζητήσεις να πληρώσεις λογαριασμό ή να ταυτοποιήσεις κινητό είσαι πελάτης β κατηγορίας και δεν πολυασχολούνται μαζί σου.

 

Και αυτό που είναι ακόμα πιο εκνευριστικό είναι ότι πολλές φορές δεν το κάνουν για να δώσουν προτεραιότητα σε άλλο πελάτη που θέλει πχ να κάνει συμβόλαιο, αφού μπορεί να είσαι το μοναδικό άτομο στο κατάστημα. Άσε που ο καταστηματάρχης σε πολλές περιπτώσεις τη βλέπει Μέγας Ναπολέων (το τελευτάιο ισχύει για όλες τις εταιρείες)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Και αυτό που είναι ακόμα πιο εκνευριστικό είναι ότι πολλές φορές δεν το κάνουν για να δώσουν προτεραιότητα σε άλλο πελάτη που θέλει πχ να κάνει συμβόλαιο, αφού μπορεί να είσαι το μοναδικό άτομο στο κατάστημα. Άσε που ο καταστηματάρχης σε πολλές περιπτώσεις τη βλέπει Μέγας Ναπολέων (το τελευτάιο ισχύει για όλες τις εταιρείες)

Ακριβως! Την τελευταια απο τις 3 φορές που πηγα μεσα στο μαγαζι ειμασταν 4 πελατες και 5 πωλητές! Οι 3 περιμεναμε να δηλωσουμε το καρτοκινητο σε 1 ατομο αντι να τσακιστουν να μας εξυπηρετησουν τα κοπροσκυλα... υστερα λεει δεν πιασαμε τον στοχο! Προτιμω να παω στο μαγαζι της γειτονιας που ο καταστηματαρχης δουλευει 9 με 9 καθε μερα και προσπαθει να βγαλει τα εξοδα του και να ζησει

 

Το εξοργιστικο ειναι να το βλεπεις αυτο στο μαγαζι του Mall που υποτιθεται ειναι το μαγαζι προτυπο / βιτρινα ολης της wind! :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Η εντύπωση που μου έχουν δώσει οι υπάλληλοι στα καταστήματα wind είναι οτι θ ασχοληθούν μαζί σου μόνο αν τους βοηθήσεις να φτάσουν τους "στόχους" του μήνα για να πάρουν το μπόνους.

Αν πας εκεί και ζητήσεις να πληρώσεις λογαριασμό ή να ταυτοποιήσεις κινητό είσαι πελάτης β κατηγορίας και δεν πολυασχολούνται μαζί σου.

 

ακριβως, και που να δεις αντιδρασεις και γενικοτερα συμπεριφορα οταν πας να παρεις δωρεαν συσκευη απο το win club. κανουν λες και τους ληστευεις το ταμειο. μακραν το καλυτερο καταστημα απο τα πολλα που εχω παει αυτο στο μεντιτερανεαν κοσμος στην θεσσαλονικη. ευγενικοι, ενημερωμενοι και προθυμοι να σε εξυπηρετησουν ειτε ζητησεις ανανεωση χρονου αξιας 1 ευρω ειτε κανεις συνδεση στο ακριβοτερο παγιο

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Τα καταστήματα και των 3 εταιρειών, αλλά και γενικότερα όλα τα πολυκαταστήματα-αλυσίδες δουλεύουν με τον παραπάνω τρόπο. Οι στόχοι και τα bonus φέρνουν τα αντίθετα αποτελέσματα τελικά.
Link to comment
Share on other sites

Τα καταστήματα και των 3 εταιρειών, αλλά και γενικότερα όλα τα πολυκαταστήματα-αλυσίδες δουλεύουν με τον παραπάνω τρόπο. Οι στόχοι και τα bonus φέρνουν τα αντίθετα αποτελέσματα τελικά.

 

Αυτό εναπόκειται και στο πόσο κοντόφθαλμος είναι ο κάθε επιχειρηματίας. Αυτόν που έρχεται για αγορά άυλης κάρτας ή για ταυτοποίηση θα έπρεπε να τον βλέπει σαν πιθανό πελάτη. Και φυσικά όχι να τον πρήζει να κάνει συμβόλαιο. Στα περισσότερα καταστήματα wind έχω πάει για οποιονδήποτε λόγο, έχω φύγει με ένα μεγάλο πρήξιμο για μετατροπή του καρτοκινητού σε συμβόλαιο ακόμα και για φορητότητα του σταθερού μου τηλεφώνου προς Τελλάς.

 

Παράδειγμα σε κατάστημα Wind στα Ιλίσια. Είχα πάει μαζί με ένα φίλο μου και την ίδια ώρα μπήκε μια γυναίκα γύρω στα 45 να κάνει ανανέωση 10 ευρώ. Εκτός που την άφησαν να περιμενει αρκετά, όταν ήρθε η σειρά της, αφού δεν κατόρθωσαν να την ψήσουν να το γυρίσει σε συμβόλαιο, την έπρηξαν να ανανεώσει τουλάχιστον 20 ευρώ, γιατί τα 10 θα έφευγαν αέρας... Η γυναίκα σηκώθηκε και έφυγε, συγνώμη αλλά το ίδιο θα έκανα κι εγώ.

 

Υπάρχουν όμως και εξαιρέσεις. Πχ στο κατάστημα στον Άγιο Δημήτριο πέρασα μία φορά τυχαία και εξυπηρετήθηκα άψογα. Από τότε, παρόλο που δεν είναι στο δρόμο μου, έχω πάει αρκετές φορές.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εγώ έχω να πω τα καλύτερα για κατ/μα Wind στα Κ.Πατήσια Άτλαντος κ' Αχαρνών. Όλοι εξυπηρετικοί (π.χ ζήτησα να μου φέρουν ένα φτηνιάρικο dect που θα μπορούσα να πάω 100μ πιο κει και να το πάρω από Γερμανό ή άλλο Wind κατ/μα, αλλά μετά από 2 μέρες έπεσε τηλ και πήγα για παραλαβή) και είανια και μια κοπέλα υπεύθυνη "γάτα". Είναι και νον-franchise και ποτέ δεν είχα πρόβλημα με πιστωτικές κάρτες.

 

Να πω και ένα καλό λόγο για Ν. Ηράκλειο, που έψαχνα 3 μέρες για κατ/μα με διαθέσιμες συσκευές Bonus, και μου δώσανε 2. Έτυχε???

Samsung S500 -> Siemens S65 -> Nokia E51 -> HTC Diamond2 -> Samsung Omnia7 -> Huawei P1 LTE -> ZTE Blade S6 -> Huawei P8 -> Apple iPhone SE -> LeEco Le Max2 -> Honor View20 -> Xiaomi Mi MIX3 5G -> Motorola Edge20

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...