Jump to content

OnePlus 12


STATYSS
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

1 hour ago, Mikepan_1 said:

Εγώ παρήγγειλα σήμερα τη μεμβρανη της Nillkin απο ali, μου φάνηκε εξαιρετική.

Βεβαια μολις πριν 2-3 μερες αλλαξα μεμβρανη αλλα κι αυτη θελει κανα μηνα να ερθει απο ali, οποτε την παρηγγειλα να την εχω ετοιμη οταν θελω να αλλαξω. Στα συν οτι εχει και εξοπλισμο ευκολης εγκαταστασης οποτε θα δοκιμασω για πρωτη φορα να τοποθετήσω μεμβράνη μονος μου!

Θα την παραγγειλω κι εγω να υπαρχει αν και εχει 2 μεσα η Ringke, σε περιπτωση που δεν μου αρεσει να εχω να βαλω αλλη. Αν και νομιζω θα ειναι οκ, ισως το μονο αρνητικο να εχει ισως να φαινεται η να μην πιανει ολη την οθονη στα πλαγια, ενω η nillkin εχει μαυρο περιγραμμα ωστε να μην φαινεται καν ο,τι εχεις μεμβρανη γιατι φτανει λογικα μεχρι εκει που τελειωνει η οθονη.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

1 hour ago, FoT1s said:

Θα την παραγγειλω κι εγω να υπαρχει αν και εχει 2 μεσα η Ringke, σε περιπτωση που δεν μου αρεσει να εχω να βαλω αλλη. Αν και νομιζω θα ειναι οκ, ισως το μονο αρνητικο να εχει ισως να φαινεται η να μην πιανει ολη την οθονη στα πλαγια, ενω η nillkin εχει μαυρο περιγραμμα ωστε να μην φαινεται καν ο,τι εχεις μεμβρανη γιατι φτανει λογικα μεχρι εκει που τελειωνει η οθονη.

Ναι βεβαια της Nilkin δεν εχω καταλαβει αν ειναι απλη μεμβρανη ή κατι μεταξύ γυαλιου και μεμβρανης.Το περιγράφει ως PMMA material το οποιο δεν ειναι ακριβώς μεμβράνη απ οσο καταλαβαίνω.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως παίζει πολύ δούλεμα μάλλον στο chat αλλά και στο ticket, είχατε δίκιο εσείς που μου γράψατε ότι δεν έκαναν τίποτα

Μπαίνω το πρωί στις 10 κλασικά που ανοίγει και το chat, εξηγώ την κατάσταση και αρχίσω και λέω τα δικά μου ότι είμαι πάρα πολύ δυσαρεστημένος μου λέει βλέπω ότι ένας συνάδελφος το έκανε escalate μόλις εχθές.

Μπαίνω πριν από λίγο πάλι στο chat, εξηγώ πάλι τα ίδια, μου λέει μπορώ να το κάνω escalate.

Απάντησαν και στο ticket το μεσημέρι το εξής

"I will plead with you to be patient a little been as i have escalated your case to the higher department and i will come back to you with a positive feedback soon. "

Ενώ από την προηγούμενη Δευτέρα που τους έγραφα καθημερινά μου έλεγαν και στο ticket και στο chat ότι είτε το έκαναν είτε θα γίνει escalate

 

Συγγνώμη για το πρήξιμο παιδιά αλλά θέλω να τα πω όλα αυτά

Link to comment
Share on other sites

Πιθανόν ξεψειρίζουν τη μαϊμού γιατί, αν ισχύει αυτό που ανέφερε ο συνάδελφος πιο πάνω για αναρίθμητες επιστροφές συσκευών που ζητάνε αντικατάσταση, οικονομικά είναι ασύμφορο για την εταιρεία να αντικαταστήσει όλες τις συσκευές, χωρίς φυσικά να έχω διάθεση να τους δικαιολογήσω. Απο τη στιγμή όμως που ανέφεραν ότι γίνεται, είτε θα έπρεπε να διευκρινίσουν ευθύς εξαρχής ότι δεν ισχύει για όλες τις περιπτώσεις, είτε να εξυπηρετήσουν τον καθένα....

Γενικά, με βάση την εμπειρία του φίλου, απογοήτευση και μόνο, ειδικά όταν πρόκειται για κάτι αυτονόητο, δε μπορεί να έχει πέσει τόσος φόρτος εργασίας και να μην προλαβαίνουν να ασχοληθούν με όλες τις περιπτώσεις, αυτή η ασυνέπεια, ως εξωτερικό παρατηρητή, μου δείχνει ασυνέπεια και αυτό, είναι κάτι που δεν θα ήθελα να μου συμβεί, όπως και στον καθένα επίσης, ταλαιπωρία σκέτη.

Μπορεί να φαίνεται ότι κράζω την εταιρεία, απο τη στιγμή όμως όπου έχω επενδύσει ένα αξιοσέβαστο ποσό, απαιτώ την ανάλογη ποιότητα στο προϊόν και στην εξυπηρέτηση, νιώθω ότι δεν έχω κάνει σωστή επιλογή αν νιώσω ανασφαλής με το που έχω επενδύσει το υστέρημα μου, δεν είναι λίγο να έχεις δώσει το 900αρι, να έχεις θέμα και να μη χαιρεις αξιοπρεπους εξυπηρέτησης, πόσο μάλλον για μια εταιρεία η οποία θέλει να λογίζεται ως "σοβαρή", από τη στιγμή όπου έχει ανεβάσει τόσο τις τιμές της, δεν έχει εξελίξει φαίνεται στον ίδιο βαθμό όλα τα υπόλοιπα. 

Θυμάμαι στη φάση όπου ήταν να λανσαριστεί η συσκευή, δινόταν κάποια δωράκια προπαραγγελιας, κάτι τσάντες με δώρα, ένα κουπόνι, συλλεκτικά αντικείμενα απ'όσο θυμάμαι. Έτρεχε ειδικη προσφορά όπου πωλούνταν το πακέτο για 1€. Εφόσον είναι αμελητέο ποσό, είπα για το Yolo να το κάνω. Προφανώς και η σελίδα κατέρρευσε λόγω όγκου επισκεπτών, φάνηκε σε μένα ότι έχει γίνει η συναλλαγή, στη σελίδα τους δε φάνηκε να έχει καταχωρηθεί, επικοινωνώ μαζί τους, εξηγώ τα παραπάνω και η απάντηση τους ήταν ότι ναι, είχαμε τεχνικά προβλήματα, λυπουμαστε, ελπίζουμε να σας εξυπηρετήσουμε στο μέλλον. Δεν το κάνω θέμα για το 1€, προφανώς και όχι, η αντιμετώπιση με ξενέρωσε και ναι, σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να επενδύσω σε Nord 3, μετά από αυτό όμως, ξενέρωσα και λακισα....

Edited by tsimisde
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, tsimisde said:

Πιθανόν ξεψειρίζουν τη μαϊμού γιατί, αν ισχύει αυτό που ανέφερε ο συνάδελφος πιο πάνω για αναρίθμητες επιστροφές συσκευών που ζητάνε αντικατάσταση, οικονομικά είναι ασύμφορο για την εταιρεία να αντικαταστήσει όλες τις συσκευές, χωρίς φυσικά να έχω διάθεση να τους δικαιολογήσω. Απο τη στιγμή όμως που ανέφεραν ότι γίνεται, είτε θα έπρεπε να διευκρινίσουν ευθύς εξαρχής ότι δεν ισχύει για όλες τις περιπτώσεις, είτε να εξυπηρετήσουν τον καθένα....

Γενικά, με βάση την εμπειρία του φίλου, απογοήτευση και μόνο, ειδικά όταν πρόκειται για κάτι αυτονόητο, δε μπορεί να έχει πέσει τόσος φόρτος εργασίας και να μην προλαβαίνουν να ασχοληθούν με όλες τις περιπτώσεις, αυτή η ασυνέπεια, ως εξωτερικό παρατηρητή, μου δείχνει ασυνέπεια και αυτό, είναι κάτι που δεν θα ήθελα να μου συμβεί, όπως και στον καθένα επίσης, ταλαιπωρία σκέτη.

Μπορεί να φαίνεται ότι κράζω την εταιρεία, απο τη στιγμή όμως όπου έχω επενδύσει ένα αξιοσέβαστο ποσό, απαιτώ την ανάλογη ποιότητα στο προϊόν και στην εξυπηρέτηση, νιώθω ότι δεν έχω κάνει σωστή επιλογή αν νιώσω ανασφαλής με το που έχω επενδύσει το υστέρημα μου, δεν είναι λίγο να έχεις δώσει το 900αρι, να έχεις θέμα και να μη χαιρεις αξιοπρεπους εξυπηρέτησης, πόσο μάλλον για μια εταιρεία η οποία θέλει να λογίζεται ως "σοβαρή", από τη στιγμή όπου έχει ανεβάσει τόσο τις τιμές της, δεν έχει εξελίξει φαίνεται στον ίδιο βαθμό όλα τα υπόλοιπα. 

Θυμάμαι στη φάση όπου ήταν να λανσαριστεί η συσκευή, δινόταν κάποια δωράκια προπαραγγελιας, κάτι τσάντες με δώρα, ένα κουπόνι, συλλεκτικά αντικείμενα απ'όσο θυμάμαι. Έτρεχε ειδικη προσφορά όπου πωλούνταν το πακέτο για 1€. Εφόσον είναι αμελητέο ποσό, είπα για το Yolo να το κάνω. Προφανώς και η σελίδα κατέρρευσε λόγω όγκου επισκεπτών, φάνηκε σε μένα ότι έχει γίνει η συναλλαγή, στη σελίδα τους δε φάνηκε να έχει καταχωρηθεί, επικοινωνώ μαζί τους, εξηγώ τα παραπάνω και η απάντηση τους ήταν ότι ναι, είχαμε τεχνικά προβλήματα, λυπουμαστε, ελπίζουμε να σας εξυπηρετήσουμε στο μέλλον. Δεν το κάνω θέμα για το 1€, προφανώς και όχι, η αντιμετώπιση με ξενέρωσε και ναι, σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να επενδύσω σε Nord 3, μετά από αυτό όμως, ξενέρωσα και λακισα....

Εδω απ οσο καταλαβαινω εχουν ενα επισκευαστικο κεντρο που εξυπηρετει ολη την Ευρωπη το οποιο ειναι τρελο και απο μονο του δειχνει οτι η εταιρεια βαζει το after sale support σε δευτερη μοιρα.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Mikepan_1 said:

Ναι βεβαια της Nilkin δεν εχω καταλαβει αν ειναι απλη μεμβρανη ή κατι μεταξύ γυαλιου και μεμβρανης.Το περιγράφει ως PMMA material το οποιο δεν ειναι ακριβώς μεμβράνη απ οσο καταλαβαίνω.

Το μονο που βρηκα ειναι αυτο:

https://omnexus.specialchem.com/selection-guide/polymethyl-methacrylate-pmma-acrylic-plastic

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, FoT1s said:

Πρεπει να ειναι πιο σκληρη κ πιο παχια πλαστικη μεμβρανη.

2 ώρες πριν, Arinos said:

Πάντως παίζει πολύ δούλεμα μάλλον στο chat αλλά και στο ticket, είχατε δίκιο εσείς που μου γράψατε ότι δεν έκαναν τίποτα

Μπαίνω το πρωί στις 10 κλασικά που ανοίγει και το chat, εξηγώ την κατάσταση και αρχίσω και λέω τα δικά μου ότι είμαι πάρα πολύ δυσαρεστημένος μου λέει βλέπω ότι ένας συνάδελφος το έκανε escalate μόλις εχθές.

Μπαίνω πριν από λίγο πάλι στο chat, εξηγώ πάλι τα ίδια, μου λέει μπορώ να το κάνω escalate.

Απάντησαν και στο ticket το μεσημέρι το εξής

"I will plead with you to be patient a little been as i have escalated your case to the higher department and i will come back to you with a positive feedback soon. "

Ενώ από την προηγούμενη Δευτέρα που τους έγραφα καθημερινά μου έλεγαν και στο ticket και στο chat ότι είτε το έκαναν είτε θα γίνει escalate

 

Συγγνώμη για το πρήξιμο παιδιά αλλά θέλω να τα πω όλα αυτά

Νταξει τι να λεμε οι τυποι ειναι ασοβαροι. 1 μηνα για εναν τεχνικο ελεγχο.. 

Μπορεις να το κανεις εσυ escalate. Στελνεις ενα email με μια μινι περιγραφη και γραφεις στο τελος οτι ακομα δεν εχεις παραλαβει το αρτιο προιον για το οποιο πληρωσες και αν δεν ικανοποιηθεις μεχρι 29 Μαρτιου  (7 ημερες απο την αποστολη του email) με αποστολη συσκευης ή refund θα προβεις σε αμφισβητηση συναλλαγης στην τραπεζα και οποιαδηποτε αλλη νομιμη ενεργεια (για παραδειγμα μπορεις να απευθυνθεις στο European Consumer Center - εχουμε και στην Ελλαδα παραρτημα). 

Αν δεν εχεις βρει ακρη σε 1 βδομαδα στειλε την επικοινωνια στην τραπεζα με αμφισβητηση και θα λυθει το προβλημα με τον ενα ή τον αλλο τροπο. Νταξει τωρα δεν θα περιμενεις 2 μηνες για να σου στειλουν ενα κινητο της προκοπης. Δηλαδη καποιος που δεν ειχε δευτερη συσκευη τι θα εκανε; 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Mikepan_1 said:

Εδω απ οσο καταλαβαινω εχουν ενα επισκευαστικο κεντρο που εξυπηρετει ολη την Ευρωπη το οποιο ειναι τρελο και απο μονο του δειχνει οτι η εταιρεια βαζει το after sale support σε δευτερη μοιρα.

 

1 ώρα πριν, Mikepan_1 said:

Πρεπει να ειναι πιο σκληρη κ πιο παχια πλαστικη μεμβρανη.

Νταξει τι να λεμε οι τυποι ειναι ασοβαροι. 1 μηνα για εναν τεχνικο ελεγχο.. 

Μπορεις να το κανεις εσυ escalate. Στελνεις ενα email με μια μινι περιγραφη και γραφεις στο τελος οτι ακομα δεν εχεις παραλαβει το αρτιο προιον για το οποιο πληρωσες και αν δεν ικανοποιηθεις μεχρι 29 Μαρτιου  (7 ημερες απο την αποστολη του email) με αποστολη συσκευης ή refund θα προβεις σε αμφισβητηση συναλλαγης στην τραπεζα και οποιαδηποτε αλλη νομιμη ενεργεια (για παραδειγμα μπορεις να απευθυνθεις στο European Consumer Center - εχουμε και στην Ελλαδα παραρτημα). 

Αν δεν εχεις βρει ακρη σε 1 βδομαδα στειλε την επικοινωνια στην τραπεζα με αμφισβητηση και θα λυθει το προβλημα με τον ενα ή τον αλλο τροπο. Νταξει τωρα δεν θα περιμενεις 2 μηνες για να σου στειλουν ενα κινητο της προκοπης. Δηλαδη καποιος που δεν ειχε δευτερη συσκευη τι θα εκανε; 

Από τα reviews, έχω καταλάβει ότι εξυπηρετεί Πολωνία και κάποιες χώρες Βαλκανίων για εταιρείες όπως Samsung, Apple και κάποιες άλλες. Αλλά για την oneplus είναι αποκλειστικά αυτό για όλη την Ευρώπη.

Είναι κρίμα που θα πρέπει να καταλήξω να κάνω αυτή την διαδικασία αλλά δεν πάει άλλο. Είναι μια συσκευή που έχει πληρωθεί σχεδόν 60 μέρες πλέον πριν, την χρησιμοποίησα για 13 και λείπει 21-22 μέρες.

Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!

Link to comment
Share on other sites

Την περασα την μεμβρανη, οκ ειναι απλα καλη. Δαχτυλιες, σκονη και βρωμια, εφυγαν και εχει πολυ καλυτερο touch. Μεχρι εκει, δεν εκοψα και φλεβα 😁

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, FoT1s said:

Την περασα την μεμβρανη, οκ ειναι απλα καλη. Δαχτυλιες, σκονη και βρωμια, εφυγαν και εχει πολυ καλυτερο touch. Μεχρι εκει, δεν εκοψα και φλεβα 😁

Οσα χρόνια χρησιμοποιουσα προστατευτικα οθονης καθε ειδους, με κανενα δεν εχω κόψει ποτέ φλέβα και γι αυτο τα αλλαζα καθε 3-4 μηνες και εν τελει πιο ακριβα κοστιζαν τα προτεκτορς παρα αν ειχα αλλαξει μια φορα οθονη στην 3ετια.. Τα τελευταια 2 χρονια χρησιμοποιουσα το κινητο χωρις προστασια και ειχα βρει την υγεια μου... Εδώ ο μονος λογος που βαζω μεμβρανη ειναι γιατι στο χειροτερο σεναριο που χρειαστω οθονη και πρεπει να το στειλω Πολωνια καλή χρονια, αλλά αεν νομιζω να αντεξει πολύ η (οποιαδήποτε) μεμβρανη όπως το βλέπω...

Anyway, στις ακρες πως κάθεται; Το fingerprint; Εγώ εχω την εντυπωση πως το fingerprint ειναι ελαφρως χειροτερο με αυτην που εβαλα. 2-3 φορές δεν μου εχει αναγνωρισει καθώς και καποιες άλλες φορες παιρνει περισσοτερο χρονο να το αναγνωρισει, ενώ με τη μαμα ήταν αψογο. Ισως και να ετυχε, θα δειξει...

Edited by Mikepan_1
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Mikepan_1 said:

Οσα χρόνια χρησιμοποιουσα προστατευτικα οθονης καθε ειδους, με κανενα δεν εχω κόψει ποτέ φλέβα και γι αυτο τα αλλαζα καθε 3-4 μηνες και εν τελει πιο ακριβα κοστιζαν τα προτεκτορς παρα αν ειχα αλλαξει μια φορα οθονη στην 3ετια.. Τα τελευταια 2 χρονια χρησιμοποιουσα το κινητο χωρις προστασια και ειχα βρει την υγεια μου... Εδώ ο μονος λογος που βαζω μεμβρανη ειναι γιατι στο χειροτερο σεναριο που χρειαστω οθονη και πρεπει να το στειλω Πολωνια καλή χρονια, αλλά αεν νομιζω να αντεξει πολύ η (οποιαδήποτε) μεμβρανη όπως το βλέπω...

Anyway, στις ακρες πως κάθεται; Το fingerprint; Εγώ εχω την εντυπωση πως το fingerprint ειναι ελαφρως χειροτερο με αυτην που εβαλα. 2-3 φορές δεν μου εχει αναγνωρισει καθώς και καποιες άλλες φορες παιρνει περισσοτερο χρονο να το αναγνωρισει, ενώ με τη μαμα ήταν αψογο. Ισως και να ετυχε, θα δειξει...

Δακτυλικο πολυ καλυτερη ανταποκριση, μαλλον γιατι η μαμα κρατουσε σκονη, δαχτυλιες και βρωμια.

Η τοποθετηση και η εμφανιση της ειναι ακριβως οπως καθοταν και η μαμα. 

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είχε κανένας s23 ultra ή s24 ultra να μας κάνει μια σύγκριση; 

Σαν να βαρέθηκα το 23u λίγο, είναι εκνευριστικά καλό σε όλα! 

 

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, FoT1s said:

Τις φοβαμαι τις κολλες και το καθαρισμα μετα την τοποθετηση,μην κανει κανενα σημαδακι στο πλαισιο αν δεν φευγουν ευκολα.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, ταξιδιωτης22 said:

Τις φοβαμαι τις κολλες και το καθαρισμα μετα την τοποθετηση,μην κανει κανενα σημαδακι στο πλαισιο αν δεν φευγουν ευκολα.

Φευγουν πολυ ευκολα με το μαντιλακι που εχουν μεσα, αλλιως βαμβακι και οινοπνευμα. Το εκανα παραγγελια απο εδω.

https://microcenter.gr/mocolo-uv-full-tempered-glass-oneplus-12-5g---transparent-63840

Link to comment
Share on other sites

Έχει παρατηρήσει κανείς αν βάλει το κινητό για φόρτιση σε κατώτερο φορτιστή όχι τον δικό του, ότι κολλάει στο σκοράρισμα σε ιστοσελίδες κτλ;

Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, cocu said:

Έχει παρατηρήσει κανείς αν βάλει το κινητό για φόρτιση σε κατώτερο φορτιστή όχι τον δικό του, ότι κολλάει στο σκοράρισμα σε ιστοσελίδες κτλ;

Τι εννοεις; Σκρολαρισμα οσο το φορτιζεις; Η αφου το βγαλεις απο την πριζα και το χρησιμοποιεις; 

22.50 watt φορτιστη της Huawei χρησιμοποιω συχνα και δεν εχω εντοπισει διαφορα στο σκρολαρισμα απο φορτιστη σε φορτιστη. Δεν εχει και πολυ νοημα να κανει τετοια διαφορα. Πως σχετιζεται η φορτιση με το performance του κινητου; Μονο η πεποιθηση οτι τα android κανουν optimisation οταν ειναι στην πριζα το κινητο για τουλαχιστον 2 ωρες. Αλλα αυτο συμβαινει ανεξαρτητως φορτιστη. 

Εγω αυτο που εχω προσεξει οταν χρησιμοποιω της Huawei τον φορτιστη ειναι περιεργα readings - για παραδειγμα οταν φορτιζω μεχρι 80% και το βγαζω απ την πριζα αυτοματα παει στο 78% ή στο 77%, κατι που δεν μου το κανει με τον φορτιστη της OP. Δεν καταλαβαινω πως γινεται αυτη η διαφορα αλλα προσπαθω να αποφευγω της OP καθως οποτε το φορτιζω με αυτον το κινητο το νοιωθω πολυ ζεστο. Θα επρεπε να δινει η OP τη δυνατοτητα αργης φορτισης με τον δικο της φορτιστη. 

Edited by Mikepan_1
Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, Mikepan_1 said:

Εγω αυτο που εχω προσεξει οταν χρησιμοποιω της Huawei τον φορτιστη ειναι περιεργα readings - για παραδειγμα οταν φορτιζω μεχρι 80% και το βγαζω απ την πριζα αυτοματα παει στο 78% ή στο 77%, κατι που δεν μου το κανει με τον φορτιστη της OP. Δεν καταλαβαινω πως γινεται αυτη η διαφορα αλλα προσπαθω να αποφευγω της OP καθως οποτε το φορτιζω με αυτον το κινητο το νοιωθω πολυ ζεστο. Θα επρεπε να δινει η OP τη δυνατοτητα αργης φορτισης με τον δικο της φορτιστη. 

Μου απαντησε η 1+ σε αυτο οτι ειναι φυσιολογικο, οταν επιλεγει η φορτιση να σταματαει στο 80% μολις φτασει στο 80% σταματαει η παροχη ρευματος και το κινητο δουλευει στη μπαταρια. Οποτε αν ολοκληρωθει η φορτιση και το αφησεις αλλες 4-5 ωρες στη πριζα πεφτει στο 77-78%. Οσο ειναι συνδεδεμενο δειχνει 80% για να καταλαβαινεις οτι εχει ολοκληρωθει η φορτιση και μολις το αφαιρεσεις δειχνει αυτοματως την κανονικη τιμη. Ακουγεται λιγο κουλο εκ πρωτης, αλλα νομιζω κανει sense γιατι διαφορετικα θα επρεπε η φορτιση να δουλευει σχεδον συνεχεια μεχρι να το βγαλεις απο την πριζα (ή να σταματαει και να ξαναξεκιναει) το οποιο ισως την εφθειρε περισσοτερο. 

Edited by Mikepan_1
Link to comment
Share on other sites

Eσκασε Νεα αναβαθμιση...!!

ορματε...

14.0.0.604

security patch march2024

Edited by STATYSS

..ΙΣΩΣ ΝΑ ΦΤΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ.... ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΝ ΒΡΟΧΗ..ΜΙΑ ΤΕΛΕΤΑΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ...!!

Link to comment
Share on other sites

Έφτιαξε μήπως το θέμα με τους διαφορετικούς launchers πέραν του στοκ με το delay να εμφανίσει τα εικονίδια στο swipe για επιστροφή στην homescreen?! 

Ρωτάω γιατί είναι ο λόγος που το έδωσα δεν γουστάρω το κλειστό customisation στην homescreen ενώ μπορείς να κάνεις παπάδες και αυτός είναι και ο ορισμός του android.. και σκέφτομαι την επιστροφή αν έφτιαξε.. 

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πάντως είδα S24U να παίρνει το security patch Απρίλη...

Εντομεταξύ απάντησαν στο ticket που τους έγραψα ότι τους δίνω περιθώριο μέχρι και την Παρασκευή και απλά είπαν ότι θα το κάνουν escalate. Μάλλον είναι η μαγική λέξη που νομίζει η oneplus ότι όλα λύνονται;

Link to comment
Share on other sites

Just now, Arinos said:

Σήμερα πάντως είδα S24U να παίρνει το security patch Απρίλη...

Εντομεταξύ απάντησαν στο ticket που τους έγραψα ότι τους δίνω περιθώριο μέχρι και την Παρασκευή και απλά είπαν ότι θα το κάνουν escalate. Μάλλον είναι η μαγική λέξη που νομίζει η oneplus ότι όλα λύνονται;

Δεν θυμαμαι ποιο ακριβως ηταν το προβλημα που ειχες και το εστειλες αλλα διαβαζα προχθες στο community ενας τυπος στην Ινδια το εστειλε σερβις γιατι ειχε μια μπλε κουκιδα στην οθονη.

Μετα απο 15 μερες λοιπον του απαντησαν να παει να το παραλαβει γιατι λεει το σερβις δεν μπορουσε να αντιλληφθει τη διαφορα της συσκευης που παρελαβε με την μπλε κουκιδα συγκριτικα με μια αρτια συσκευη (αναθεμα κι αμα καταλαβαινω τι εννοουσαν). 

Το παρελαβε λοιπον ο τυπος και τελικα το ξαναστειλε πισω στο σερβις μετα απο 3-4 μερες. Απ οτι καταλαβα η ιστορια αυτη κραταει απο τελος Φεβρουαριου, εν τω μεταξυ ειχε κατι φωτος που η μπλε κουκιδα ηταν ολοφανερη - απορω πραγματικα με το σερβις.

Φαινεται πως υπαρχουν και χειροτερα δηλαδή..

Link to comment
Share on other sites

Just now, Mikepan_1 said:

Δεν θυμαμαι ποιο ακριβως ηταν το προβλημα που ειχες και το εστειλες αλλα διαβαζα προχθες στο community ενας τυπος στην Ινδια το εστειλε σερβις γιατι ειχε μια μπλε κουκιδα στην οθονη.

Το τρέμουλο είχα με την οθόνη, στα μισά του βίντεο και μετά το αποκορύφωμα. https://pixeldrain.com/u/MtzyJRd6

Κλείνει μήνας στις 31 που θα έχει την συσκευή το service ενώ πρόκειται για αντικατάσταση μετά από δική τους πρόταση.

Τους έστειλα την Πέμπτη αυτό που μου είπες και σήμερα μου απάντησαν κλασικά για άλλη μια φορά ότι έγινε escalate.

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Mikepan_1 said:

δεν μου εχει ερθει κατι για την ωρα.

τι περιλαμβανει το update αυτο;

κατεβασε oxygen update

 

Screenshot_2024-03-26-18-57-31-28_9492aa3750dca76abb7c25b39a5f1e8e.jpg

..ΙΣΩΣ ΝΑ ΦΤΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ.... ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΝ ΒΡΟΧΗ..ΜΙΑ ΤΕΛΕΤΑΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ...!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...