Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Kai emena mou to kanei, kai de kserw an einai normal h kati faulty!

 

Exeis ais8hthres parkarismatos? Eixa parei na rwthsw kai mou eipan pws isis ftaiei to beeperaki tou ais8hthra to opoio pernaei konta apo ekei kai sauto ofeilete o 8orubos?

 

Akouei kanenas alos afto to 8orubo?(Akougete mesa apo to diakopth pou anoigoun ta fwta, otan einai anoixta ta fwta)

 

Έχω και εγώ αισθητήρες παρκαρίσματος. Λες να φταίει αυτό? Αλλά αφού οι αισθητήρες δεν λειτουργούν αν δεν βάλεις την όπισθεν.

 

Κάποιος χωρίς αισθητήρες?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Παιδιά τις διαστάσεις του RCD 300 τις ξέρει κανείς;;;

 

Κάποιος ετοιμάζει αλλαγή πηγής μου φαίνεται...ή μήπως οθονιτσα 2 DIN καλύτερα...?:shifty:

 

Υ.Γ: Konv έχεις σκεφτεί να βάψεις τον πίσω προφυλακτήρα άσπρο? Εγω οταν το πάρω θα το πάω αμέσως...αλλάζει πολύ...

 

http://img169.imageshack.us/img169/4311/votex02bhi6.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Κάποιος ετοιμάζει αλλαγή πηγής μου φαίνεται...ή μήπως οθονιτσα 2 DIN καλύτερα...?:shifty:

 

Υ.Γ: Konv έχεις σκεφτεί να βάψεις τον πίσω προφυλακτήρα άσπρο? Εγω οταν το πάρω θα το πάω αμέσως...αλλάζει πολύ...

 

http://img169.imageshack.us/img169/4311/votex02bhi6.th.jpg

 

Oντως του παει πολυ φιλε!!!!:O

Link to comment
Share on other sites

exei provlimata einai axiopisto;ematha pos kaiei ladia;isxiei;

 

To ότι καίει λάδια από που το έμαθες; Τουλάχιστον εδώ μέσα δεν έχει αναφέρει κανείς κάτι τέτοιο (ίσα ίσα).

 

Εγώ μετά από 8 μήνες συμβίωσης στο προτείνω ανεπιφύλακτα. Κανένα ουσιαστικό πρόβλημα...

 

Επειδή έχει δημιουργηθεί ένα θέμα με την κατανάλωση, να πω κι εγώ τη γνώμη μου πάνω στο θέμα.

Πιστεύω ότι είναι λάθος ο υπολογισμός του trip computer. Αυτό, γιατί συνυπολογίζει σε μια διαδρομή και τα πρώτα 3-4 λεπτά που είναι κρύο ακόμα. Έτσι, εμένα κάθε πρωί ξεκινάει από 25 λίτρα περίπου και μέχρι να φτάσω στη δουλειά (που είναι σε απόσταση 6-7 χλμ) πέφτει στα 11 περίπου. Αυτό είναι λάθος. Γιατί υπολογίζει το μέσο όρο των 15-25 λίτρων που είναι στα πρώτα λεπτά με το μέσο όρο των 8-10 λίτρων που λογικά είναι μόλις ζεσταθεί και ισχύει για την υπόλοιπη διαδρομή. Κανονικά λοιπόν θα έπρεπε να ενεργοποιούνται οι μετρητές μόλις ζεσταθεί το αυτοκίνητο (τώρα απότι έχω καταλάβει ενεργοποιούνται μόλις το αυτοκίνητο καλύψει μια απόσταση (πρέπει να είναι 300-500 μέτρα), ενώ εγώ θα πρότεινα να ενεργοποιούνται μόλις η θερμοκρασία φτάσει στο κατάλληλο σημείο).

 

Για να δείτε λοιπόν πόσο αξιόπιστο είναι το trip computer, αρκεί απλώς να μηδενίσετε την πρώτη μνήμη 3-4 λεπτά αφού το αυτοκίνητο ξεκινήσει. Έτσι θα αρχίσει να υπολογίζει με σωστά πλέον δεδομένα.

 

Συνολικά, εμένα κυμαίνεται γύρω στα 10 λίτρα τελικά, δεδομένου ότι με 40 ευρώ κάνω 400 χλμ και η βενζίνη κάνει 99 λεπτά. Οπότε ο (δεύτερος) μετρητής που συνολικά δείχνει γύρω στα 10,2 λτ είναι μάλλον κοντά στην πραγματικότητα.

 

Δεν είναι λίγο, αλλά μην ξεχνάμε και την ιπποδύναμη, όπως και το ότι το χρησιμοποιώ κυρίως στην πόλη. Σε ταξίδι με χαλαρούς ρυθμούς (μέχρι 130 δλδ) δεν υπερβαίνει τα 8 λίτρα πάντως. Και με παραπάνω πάτημα, άντε να φτάσει τα 9-9,5, αλλά σε ακραίες συνθήκες. Συνεπώς, σε γενικές γραμμές είμαι ικανοποιημένος από την κατανάλωση.

Link to comment
Share on other sites

Προϋπόθεση για να έχεις σωστή μέτρηση είναι να φουλάρεις και την πρώτη φορά και την δευτερη μέχρι πάνω, γιατί μερικές φορές ο βενζινάς δεν έχει υπομονή να γεμίσει εντελώς το ρεζερβουάρ (αν αφρίζει η βενζίνη, διακόπτεται η τροφοδοσία και πρέπει να αφήσει να καθίσει κλπ). Έτσι υπάρχει πιθανότητα να βάλεις την δευτερη φορά είτε περισσότερη είτε λιγότερη βενζίνη από την πρώτη.

Πιό ακριβές αποτέλεσμα θα έχεις αν κάψεις σχεδόν όλο το ρεζερβουαρ και προσέξεις να φουλάρει ο βενζινάς τελείως και τις δυό φορές.

Εγώ το έχω κάνει δυό φορές και η απόκλιση από το trip ήταν μικρή (περίπου 0,2 lt)

 

+1 ;)

 

Επίσης αυτό που εννοούσα φίλε konv είναι οτι όταν γεμίζω εγω το ρεζερβουαρ με 32.34 lit π.χ, την επόμενη φορά που πάω στο βενζινάδικο δεν είμαι σίγουρος ότι έχω κάψει ακριβώς 34.32 lit αλλά μπορει να έχω κάψει 30 λιτ ή 36 lit ... Η ερώτηση ήταν από που παιρνεις την πληροφορία ότι τα χ lit που έβαλες κάηκαν ακριβως μέχρι το επόμενό σου γέμισμα ...

Link to comment
Share on other sites

Παίδες καλημέρα,

 

Έχει βάλει κανείς τον εργοστασιακό συναγερμό; Λέει τίποτα;

 

Μου προτείνετε να το παραγγείλω με τον εργοστασιακό ή να βάλω after market;

Link to comment
Share on other sites

Εργαστασιακό βάλε. Και να μην έχει τις δυνατότητες ενώς aftermarket δεν θα χρειαστεί να σου ανοίξουν το μισό αυτοκίνητο για να στον περάσουν! Εκτός αν χρειάζεσαι οποσδήποτε extra δυνατότητες (τηλεειδοποίηση. turbo timer, κτλ)...
Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν ειμαι σιγουρος με το τί εννοουμε λεγοντας 'εργοστασιακο'...τον συναγερμο που τοποθετει καθε αντιπροσωπεια σαν δωρο, και ο οποιος ειναι ο,τι μαρκα να 'ναι? Ή τον συναγερμο που ερχεται τοποθετημενος απο το εργοστασιο ?
Link to comment
Share on other sites

Εργοστασιακός είναι ο συναγερμός που τοποθετείται από το εργοστάσιο, αν και υπάρχει η δυνατότητα να αγοραστεί και να τοποθετηθεί αργότερα. Στις αντιπροσωπείες σου βάζουν φτηνούς συναγερμούς καμία σχέση με τους εργοστασιακούς
Link to comment
Share on other sites

Εργοστασιακός είναι ο συναγερμός που τοποθετείται από το εργοστάσιο, αν και υπάρχει η δυνατότητα να αγοραστεί και να τοποθετηθεί αργότερα. Στις αντιπροσωπείες σου βάζουν φτηνούς συναγερμούς καμία σχέση με τους εργοστασιακούς

 

Ετσι ακριβως. Ας το ψαξει λοιπον ο φιλος που ρωτησε τί συναγερμος ειναι ο 'εργοστασιακος' που προτεινουν να του βαλουν, και ποιος θα κανει την τοποθετηση.

Link to comment
Share on other sites

Ο συναγερμός στον οποίο αναφερόμουν είναι αυτός που περιλαμβάνεται στον επίσημο κατάλογο πρόσθετου εξοπλισμού και φέρει κωδικό από την VW. Υποτίθεται πως είναι αυτός που τοποθετείται στο εργοστάσιο. Τώρα αν κάνουν τίποτα μαϊμουδιές στις εδώ αντιπροσωπείες είναι άλλο θέμα.

 

Ξέρει κανείς αν ο εργοστασιακός είναι αντικραδασμικός; Δηαλαδή άμα χτυπηθεί το αμάξι την ώρα που είναι παρακαρισμένο θα αρχίσει να σφυρίζει ο συναγερμός; Στην αντιπροσωπεία που ρώτησα μου είπαν πως είναι αλλά δεν τους πολυπιστεύω!

 

Σας ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις σας :)

Link to comment
Share on other sites

το TSi εχει 150 αλογα δυναμομετριμένα........

157 hp εχει .... ;)

 

Παίδες καλημέρα,

 

Έχει βάλει κανείς τον εργοστασιακό συναγερμό; Λέει τίποτα;

 

Μου προτείνετε να το παραγγείλω με τον εργοστασιακό ή να βάλω after market;

Φυσικα και να βαλεις εργοστασιακο!!!!

Θελεις να σοθ ξυλωνει τα πλαστικα κανενας καγκουρας... η καθε φορα που περναει ενα αυτοκινητο διπλα του να χτυπαει συνεχεια και χωρις λογο ....

Ασε που λογικα ειναι και ο συναγερμος μεσα στην εγγυηση. Εγω παντως το παρηγγειλα με συναγερμο.

 

 

TSI 140 ...

Link to comment
Share on other sites

157 hp εχει .... ;)
Μη το δένεις όμως επειδή το είδες σε ένα περιοδικό! Πάντως έχει σίγουρα παραπάνω απο 140 που ανακοινώνει το εργοστάσιο.
Link to comment
Share on other sites

re pedia ti eine to esp?xthes ena paidi mou eipe oti an ena GTI energopoiisei to esp tote to amaksi apodidei to poli 170hp apo 200
[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions
Link to comment
Share on other sites

re pedia ti eine to esp?xthes ena paidi mou eipe oti an ena GTI energopoiisei to esp tote to amaksi apodidei to poli 170hp apo 200

 

Θα αστειεύεσαι φαντάζομαι! Βασικά ρίξε μια ματιά εδώ για να καταλάβεις περίπου τι είναι (άμα βρεις πληροφορίες και από αλλού καλύτερα) και μετά απάντησε στο παιδί που στο είπε αναλόγως

 

Καλό θα ήταν να μην πιστεύεις ότι σου λένε... Και ακόμα καλύτερο είναι να είσαι προετοιμασμένος (εννοώ να έχεις διαβάσει) που όταν στο λένε να τους στέλνεις από εκεί που ήρθανε ;)

Link to comment
Share on other sites

Μη το δένεις όμως επειδή το είδες σε ένα περιοδικό! Πάντως έχει σίγουρα παραπάνω απο 140 που ανακοινώνει το εργοστάσιο.

 

Δεν το λεει ομως μονο ενα περιοδικο :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Κάποιος ετοιμάζει αλλαγή πηγής μου φαίνεται...ή μήπως οθονιτσα 2 DIN καλύτερα...?:shifty:

 

Υ.Γ: Konv έχεις σκεφτεί να βάψεις τον πίσω προφυλακτήρα άσπρο? Εγω οταν το πάρω θα το πάω αμέσως...αλλάζει πολύ...

 

http://img169.imageshack.us/img169/4311/votex02bhi6.th.jpg

 

Όντως σκέφτομαι αλλαγή πηγής :music: γιατί με το rcd300 δεν έμεινα ικανοποιημένος...:mad:

 

Όσο για τον άσπρο προφυλακτήρα είναι κουκλί :up:

 

Επειδή μου αρέσει όμως μαμά όπως είναι δεν θα ήθελα ακόμη να το πειράξω, ας έρθει πρώτα το καλοκαίρι με το καλό...:whistle:

Link to comment
Share on other sites

Aληθεια αν κανεις αλλαγη πηγης τι γινεται με ολο αυτο το κομματι?Μπορεις να βαλεις κατι αλλο στην θεση του?Δηλαδη το RCD 300 με 8 ηχεια που εχω παραγγειλει δεν πρεπει να λεει και πολλα ε?Δλδ ρε παιδια και το GT ειναι λιγο παραπανω απο 170hp?
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ RCD 300 με 8 ηχεία πήρα αλλά απ' ότι φαντάζομαι θα αλλάξω πηγή όπως ο φίλος Konv.

 

Τωρα, στη θέση του rcd 300 (διάσταση 2din) μπαίνει πηγή στην πάνω θέση και κάτω είναι χώρος για αντικείμενα ή παίρνεις το κάλυμμα της VW (υποθέτω ότι υπάρχουν και άλλα εκτος της vw) και καλύπτεις το κάτω κενό με το μαύρο αυτο πλαστικό. Άλλη λύση (και πιό ακριβή) είναι να πάρεις πηγή με αναδιπλούμενη οθόνη (mp3,dvd κλπ), όπότε καλύπτει όλο το χώρο ή κατευθείαν οθόνη 2DIN.

 

Και εγώ Konv για καλοκαιράκι σκέφτομαι το βάψιμο του πίσω προφυλακτήρα...θα το λυπηθώ να το πάω κατευθείαν με το κερί να μου το βαψουν!

Link to comment
Share on other sites

 

4)Το επιπλεον κοστος δικαιολογειται εν μερη απο την πολυ καλυτερη ποιοτητα τοσο των ballasts οσο και των λαμπων που μπαινουν απο το εργοστασιο που δεν εχουν καμια σχεση με τα κινεζικα -κατα βαση- κιτ μετατροπης xenon!

 

Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω Φιλε amelidis....

Πολλα απο τα υλικα που μπαινουν απο τις αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν προελευση Κινας!!!!

;) ;)

Ο ανταγωνισμος βλεπεις μεταξυ τους με βαση την τιμη και τον εξοπλισμο ενος μοντελου ειναι αδυσωπητος....Οποτε η λυση της Κινας σε καποια υλικα ειναι μονοδρομος....

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Έλεος ......

ti na kanoume re file.Den eimaste oloi mixanikoi san k sena.Prepei na mas kaneis idiaitera.Me apla logia mporei nan mou eksigisei kaneis ti eine to ESP?

[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions
Link to comment
Share on other sites

ti na kanoume re file.Den eimaste oloi mixanikoi san k sena.Prepei na mas kaneis idiaitera.Me apla logia mporei nan mou eksigisei kaneis ti eine to ESP?

 

Ηλεκτρονικό σύστημα που διαχειρίζεται την μεταβίβαση της ροπής στους τροχούς ώστε να μην χάνει το αυτοκίνητο την πρόσφυση σε ακραίες συνθήκες (μειώνει την υποστροφή ή υπερστροφή)

 

.....Δλδ ρε παιδια και το GT ειναι λιγο παραπανω απο 170hp?

Έχει δυναμομετρηθεί από 185 ώς 193 ΗΡ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...