Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Άσχετο: διαβάζω στο ίντερνετ για ένα USB Interface μέσα στο υποβραχιόνιο (να δεις τελικά που θα μου χρησιμεύσει...) που θα προσφέρει η VW ως extra εξοπλισμό από το 2007. Έχουμε κάποια αξιόπιστη πηγή να ενημερωθούμε;
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Τελικά από όλα τα παραπάνω χρειάζετε ΤΤ για το GT ή όχι. Τι είναι σωστό τελικά; Μπορεί καποιος να δώσει μια σωστή και τεχνικά εμπεριστατωμένη αποψη σχετικά με το κρύωμα του turbo;
Link to comment
Share on other sites

Αν ενώ το έχεις σκίσει το σβήνεις αμέσως... "σύντομα" (ίσως 15.000, ίσως 65.000χλμ.) η τουρμπίνα σου θα θέλει αλλαγή.

 

Αν δεν θέλεις να έχεις τέτοιες έγνοιες βάζεις τούρμπο τίμερ...

 

Αλήθεια τί λέει σχετικά το manual (κρύωμα μοτέρ πριν το σβήσεις ενώ το έχεις πιέσει)?

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος η τουρμπίνα μπαίνει μετά τις 2500σαλ. Άρα, το να πηγαίνεις με 6η και 1500σαλ είναι το ιδανικό (απ'τη στιγμή μάλιστα που δεν κρεμάει το αυτοκίνητο)! Η τουρμπίνα ΔΕΝ μπορεί να βοηθήσει τον κομπρέσσορα ΠΡΙΝ τις 2500, άρα κάθονται τα λάδια της...

 

Εχεις δικιο, πριν τις 2400-2500 σαλ το turbo δεν ενεργοποιειται, τουλαχιστον οταν δεν υπαρχει μεγαλο φορτιο (π.χ. ευθεια). Τωρα σε ανηφορες δεν ειμαι σιγουρος τι γινεται αμα πηγαινεις με μεγαλη σχεση, δεν το εχω δοκιμασει γιατι ειμαι στο στρωσιμο (εννοω να πηγαινω με τις στροφες που λες - 1500 σαλ). Ισως θα ηταν προτιμοτερο να εισαι κοντα στις ~2000 σαλ. Οπως και να 'χει, αμα οντως με αυτες τις στροφες που λες το οργανακι δεν δειχνει να ανεβαζει πιεση το turbo σε καμια περιπτωση, εισαι οκ.

 

Όταν είπα ότι θα αλλάξω λάδια στις 15.000σαλ, δε σημαίνει ότι δε θα το ελέγχω ενδιάμεσα! Και φυσικά, αν χρειαστεί, θα συμπληρώσω. Αλλά όχι ότι θα τα αλλάξω πριν την ώρα τους αν είναι εντάξει...

 

Το να αλλαζεις λαδια δεν εχει σχεση με την καταναλωση λαδιου, μηπως ειχες παλια διχρονο μηχανακι ? :wink: Ειδικα μετα το στρωσιμο, ενδεχεται να υπαρχουν ρινισματα μεταλλου στον κινητηρα. Αλλο η καταναλωση λαδιου και αλλο η αλλαγη των παλιων με φρεσκα λαδια.

Link to comment
Share on other sites

 

Αλήθεια τί λέει σχετικά το manual (κρύωμα μοτέρ πριν το σβήσεις ενώ το έχεις πιέσει)?

 

 

Δεν λέει τίποτα!!! Περίεργο δεν είναι να γίνεται τετοιος χαβάς και ο κατασκευαστής να μην ασχολείται με το θέμα???

 

Τελικά έκανα λάθος. βλέπε Post 1074

Link to comment
Share on other sites

Το να αλλαζεις λαδια δεν εχει σχεση με την καταναλωση λαδιου, μηπως ειχες παλια διχρονο μηχανακι ? :wink: Ειδικα μετα το στρωσιμο, ενδεχεται να υπαρχουν ρινισματα μεταλλου στον κινητηρα. Αλλο η καταναλωση λαδιου και αλλο η αλλαγη των παλιων με φρεσκα λαδια.

 

Ακριβώς εκεί είναι η διαφωνία μας: Άσχετα από κάποια -φυσιολογική- κατανάλωση λαδιού, τα λάδια θα τα αλλάξω τότε που συνιστά ο κατασκευαστής. Δεδομένου ότι:

1) είναι ακριβά (και προορίζονται για πολλά χιλιόμετρα)

2) ο κατασκευαστής δεν αναφέρει κάτι για τα πρώτα λάδια (απευθείας 15.000)

3) και στην αντιπροσωπεία μου είπαν στις 15.000 -αυτοί δε θα ήθελαν να πουλήσουν;

4) οι κινητήρες πλέον έρχονται σχετικά στρωμένοι (ήδη γίνεται μια αλλαγή λαδιών όταν φεύγει από τον πάγκο και φοριέται στο αυτοκίνητο)

 

ΥΓ: Δεν είχα ποτέ δίχρονο μηχανάκι, αλλά ένα παλιό δίχρονο στέισον Wartburg του παππού σου κάνει; :lol: :lol: :lol: Πάντως κι αυτό γερμανικό είναι (αν και από τη "λάθος" μεριά της Γερμανίας...)

(http://auta5p.car.cz/katalog/wartburg/wartburg_21.jpg)

Link to comment
Share on other sites

Δεν λέει τίποτα!!! Περίεργο δεν είναι να γίνεται τετοιος χαβάς και ο κατασκευαστής να μην ασχολείται με το θέμα???

 

Μήπως τελικά δεν αξίζει να ασχολούμαστε και να αγχωνόμαστε άδικα;

 

Ας περάσουμε σε κάτι πιό ενδιαφέρον: Βρήκε κανείς τίποτα για εκείνο το USB Interface που λέγαμε; (πότε; πόσο; που; κτλ). Απότι διάβασα, θα μπορείς να συνδέεις το φλασάκι σου και να το χειρίζεσαι σαν να ήταν mp3 player μέσα από το RCD!

Link to comment
Share on other sites

 

Ας περάσουμε σε κάτι πιό ενδιαφέρον: Βρήκε κανείς τίποτα για εκείνο το USB Interface που λέγαμε; (πότε; πόσο; που; κτλ). Απότι διάβασα, θα μπορείς να συνδέεις το φλασάκι σου και να το χειρίζεσαι σαν να ήταν mp3 player μέσα από το RCD!

 

Το pώτησα και γω στο μαγαζι που πηρα το αμάξι, και μου είπαν ότι πράγματι στο εξωτερικό το πλασάρουν ως extra μαζί με το υποβραχιόνιο.

Για Ελλάδα δεν υπάρχει ακόμη πρόβλεψη, είπαν.

Πάντως είναι κάτι που διάβασα ότι θα υπάρχει σαν στανταρ στα νεα Leon FR.

Να κάνουμε μια .........φασαρία :mad: :mad: στην Κοσμοκάρ να το φέρει και σε μας?

Link to comment
Share on other sites

Να κάνουμε μια .........φασαρία :mad: :mad: στην Κοσμοκάρ να το φέρει και σε μας?

 

Να μαζευτούμε για τσαμπουκά και να πάμε να τους τα σπάσουμε :chair:

 

Άκου εκεί δε φέρνουν το USB... ας φέρουν τότε το Firewire :p :p :p

Link to comment
Share on other sites

φίλε Kage

 

αυτά τα link που παραθέτεις έχουν ήδη ξαναγίνει post νωρίτερα. Καλό το iPod Interface, αλλά προϋποθέτει να έχεις iPod!

 

Αυτό που λέω εγώ (http://www.visteon.com/europe/uk/newsroom/press/2006/060620.shtml και http://www.gizmag.co.uk/go/5794/) είναι πολύ διαφορετικό. Απλά συνδέεις εκεί ένα απλό φλασάκι (ΟΧΙ mp3 player), ένα τυπικό φλασάκι USB, και το χειρίζεσαι μέσω του ηχοσυστήματος! Δηλαδή από το φλασάκι παίρνεις μόνο δεδομένα, όχι ήχο!

Link to comment
Share on other sites

Καλό το iPod Interface, αλλά προϋποθέτει να έχεις iPod!

 

Καλό το flash interface αλλά προϋποθέτει να έχεις flashάκι... :lol:

 

Διαπίστωση (έχω καιρό να γράψω κάτι για το gt):

Το αυτοκίνητο απαιτεί πολύ γκάζι και γεμάτες αλλαγες.

 

Δυσκολεύομαι στο στρώσιμο γιατί δε θέλω να του φτάνω την πρώτη στις 3000. Απο την άλλη όμως μου χτυπάει στην αλλαγή απο πρώτη προς δευτέρα...

 

Τι να κάνω; Ακούω (διαβάζω εννοώ) γνώμες...

Link to comment
Share on other sites

Καλό το flash interface αλλά προϋποθέτει να έχεις flashάκι... :lol:

 

Διαπίστωση (έχω καιρό να γράψω κάτι για το gt):

Το αυτοκίνητο απαιτεί πολύ γκάζι και γεμάτες αλλαγες.

 

Δυσκολεύομαι στο στρώσιμο γιατί δε θέλω να του φτάνω την πρώτη στις 3000. Απο την άλλη όμως μου χτυπάει στην αλλαγή απο πρώτη προς δευτέρα...

 

Τι να κάνω; Ακούω (διαβάζω εννοώ) γνώμες...

 

1) Flashακι βρε παιδια έχουν πλεον και οι γάτες.. η τιμή του ( 512 mb) είναι 30 €:whistle:

2) Τι εννοεις κτυπάει στην αλλαγή? ακουγονται τα γρανάζια?

Δεν νομίζω οτι υπάρχει πρόβλημα να ανεβάζεις 3000 με πρώτη.

Εγώ στρώνω με αλλαγες στις 3500 και το αυτοκίνητο δεν κρεμάει καθόλου, με γκαζι περίπου στο 1/2 με 2/3 της διαδρομής.

Link to comment
Share on other sites

1) Flashακι βρε παιδια έχουν πλεον και οι γάτες.. η τιμή του ( 512 mb) είναι 30 €:whistle:

2) Τι εννοεις κτυπάει στην αλλαγή? ακουγονται τα γρανάζια?

Δεν νομίζω οτι υπάρχει πρόβλημα να ανεβάζεις 3000 με πρώτη.

Εγώ στρώνω με αλλαγες στις 3500 και το αυτοκίνητο δεν κρεμάει καθόλου, με γκαζι περίπου στο 1/2 με 2/3 της διαδρομής.

 

1) Για το flashακι ήταν απλά ένα αστείο. (Με 80€ παίρνεις 2gb)

 

2) Ακούγονται τα γρανάζια (δεν συνέβαινε στο corolla - βέβαια μιλάμε για διαφορετική φιλοσοφία, τεχνολογία και στήσιμο αυτοκινήτου). Ο ίδιος ήχος ακούγεται στη δευτέρα, αν πατήσεις και αφήσεις το συμπλέκτη, χωρίς να πατάς γκάζι (εννοείται οτι ο ήχος ακούγεται στο μέσο της διαδρομής του συμπλέκτη).

Link to comment
Share on other sites

1) και γω ως αστειο το ανεφερα (οι γάτες εξ άλλου δεν έχουν flashακια,.. μόνο οι σκύλοι)

2)Δεν έχω προσέξει ακριβως τι είδους θόρυβος ακουγεται (και αν ακουγεται ,γιατί με CD Guns and Roses στο RCD 300 δεν είναι και πολύ καλό περιβάλλον για να πιάσεις θορυβους από το κιβώτιο ταχυτήτων) θα προσέξω όμως την επομενη φορά και θα postαρω την "βιοψία".

Link to comment
Share on other sites

2) Ακούγονται τα γρανάζια (δεν συνέβαινε στο corolla - βέβαια μιλάμε για διαφορετική φιλοσοφία, τεχνολογία και στήσιμο αυτοκινήτου). Ο ίδιος ήχος ακούγεται στη δευτέρα, αν πατήσεις και αφήσεις το συμπλέκτη, χωρίς να πατάς γκάζι (εννοείται οτι ο ήχος ακούγεται στο μέσο της διαδρομής του συμπλέκτη).

οταν εισαι σταματημενος και ανεβοκατεβαζεις τον συμπλεκτη,κανει καποιο θορυβο;

Link to comment
Share on other sites

οταν εισαι σταματημενος και ανεβοκατεβαζεις τον συμπλεκτη,κανει καποιο θορυβο;

 

Όχι (νομίζω)... Γιατί;

Link to comment
Share on other sites

 

......Ακούγονται τα γρανάζια (δεν συνέβαινε στο corolla - βέβαια μιλάμε για διαφορετική φιλοσοφία, τεχνολογία και στήσιμο αυτοκινήτου). Ο ίδιος ήχος ακούγεται στη δευτέρα, αν πατήσεις και αφήσεις το συμπλέκτη, χωρίς να πατάς γκάζι (εννοείται οτι ο ήχος ακούγεται στο μέσο της διαδρομής του συμπλέκτη).

 

ιlias,

μετά από πολύ προσεκτική δοκιμή χωρίς παράπλευρους θορύβους (παράθυρα κλείστα χωρίς RCD, χωρις clima, - με 33 βαθμους -... δηλ. έγινα μούσκεμα στον ιδρώτα) ΔΕΝ άκουσα να κτυπάει τίποτα, ούτε στην αλλαγή 1η-2α στις 2000 στρ. ούτε στη 2α πατώντας και αφήνοντας τον συμπλέκτη, από τις 3000-3500 στρ. χωρίς γκάζι.

Μήπως πρέπει να το ψάξεις από αντιπροσωπεία μεριά?

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι έχω ένα μικρό πρόβλημα: Το τιμόνι δεν είναι ακριβώς στη θέση της ευθείας. Δηλαδή αν το βάλω ακριβώς ευθεία και ξεκινήσω, το αυτοκίνητο θα πάει ελαφρώς δεξιά. Και όταν λέω ελαφρώς, το εννοώ. Δεν είναι κάτι ουσιαστικό, αλλά για κάποιον που το οδηγεί κάθε μέρα είναι εμφανές και ενοχλητικό.

 

Προσοχή! Το αυτοκίνητο δεν "τραβάει" δεξιά από μόνο του. Απλά μάλλον έχει στραβώσει το τιμόνι.

 

Τι έχετε να προτείνετε; Αν το πάω να το κοιτάξουν και βγάλουν το τιμόνι για να το ξαναβάλουν ευθεία, φοβάμαι μήπως το κάνουν ακόμα χειρότερο...

 

Αλήθεια Dj_aris

 

τι εξέλιξη είχες με το πρόβλημα του τιμονιού???:confused: :confused:

Link to comment
Share on other sites

ιlias,

μετά από πολύ προσεκτική δοκιμή χωρίς παράπλευρους θορύβους (παράθυρα κλείστα χωρίς RCD, χωρις clima, - με 33 βαθμους -... δηλ. έγινα μούσκεμα στον ιδρώτα) ΔΕΝ άκουσα να κτυπάει τίποτα, ούτε στην αλλαγή 1η-2α στις 2000 στρ. ούτε στη 2α πατώντας και αφήνοντας τον συμπλέκτη, από τις 3000-3500 στρ. χωρίς γκάζι.

Μήπως πρέπει να το ψάξεις από αντιπροσωπεία μεριά?

 

Ρώτησα στην αντιπροσωπεία και με συμβούλευσαν να πατάω περισσότερο το γκάζι...

 

Σημερα του έκανα ένα ταξιδάκι Αθήνα-Πάτρα-Αθήνα και μπορώ να πω οτι η κατάσταση κάπως βελτιώθηκε. Ισως να βοήθησε και το γεγονός οτι τελείωσα με το στρώσιμο και του έδωσα λίγο γκάζι παραπάνω (μη φανταστείς τίποτα ιδιαίτερο. Μέχρι 3000 στροφές την 1η και μέχρι 3500 τις υπόλοιπες)

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια Dj_aris

 

τι εξέλιξη είχες με το πρόβλημα του τιμονιού???:confused: :confused:

 

Τίποτα, γιατί μπέξαμε με τις άδειες των συναδέλφων και δε μπόρεσα να το πάω. Πάντως μου είπαν ότι δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο και ότι θέλει απλώς μια μικρή ευθυγράμμιση, τη οποία μάλλον θα κάνω από Δευτέρα που έχω άδεια. Όταν θα έχω νεότερα θα σας ενημερώσω σχετικά. Πάντως σε ένα φίλο μου που του το έδειξα με είπε "γκρινιάρη και υπερβολικό"...

Link to comment
Share on other sites

Τίποτα, γιατί μπέξαμε με τις άδειες των συναδέλφων και δε μπόρεσα να το πάω. Πάντως μου είπαν ότι δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο και ότι θέλει απλώς μια μικρή ευθυγράμμιση, τη οποία μάλλον θα κάνω από Δευτέρα που έχω άδεια. Όταν θα έχω νεότερα θα σας ενημερώσω σχετικά. Πάντως σε ένα φίλο μου που του το έδειξα με είπε "γκρινιάρη και υπερβολικό"...

 

Αυτό θα ίσχυε (περι γκρίνιας κλπ)αν είχες παλιό αμάξι που εχει "μετρήσει" το...βάθος μερικών από τις απειρες λακούβες των δρόμων, οπότε όλο και κάποιο μικρό στραβωματάκι στην γεωμετρια του αυτοκινήτου θα φαινόταν στο τιμόνι. Στο καινούριο τα θέλουμε όλα τέλεια !!!:rolleyes: :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

η τιμή του ( 512 mb) είναι 30 €

 

Για το flashακι ήταν απλά ένα αστείο. (Με 80€ παίρνεις 2gb)

 

Αυτό πήρα πριν από 10 μέρες:

http://www.pixmania.com/gr/gr/179179/art/coskin/ii-ic-usb-coskey-mini-1-g.html?itag=3901

 

Λοιπόν, το περίφημο USB καλώδιο θα διατίθεται σαν extra στα Golf από το Δεκέμβριο, οπότε τότε θα μπορούμε κι εμείς να το πάρουμε σαν ανταλλακτικό. Η τιμή είναι 195€. Προφανώς σας φαίνονται πολλά, αλλά για μένα που η αισθητική παίζει πρωτεύοντα ρόλο, το ότι θα έχω 1GB mp3 χωρίς να φαίνεται κάτι στο εσωτερικό του αυτοκινήτο (είναι μέσα στο υποβραχιόνιο), αξίζει 195€!

 

Τελικά, πόσες θέσεις για ηχεία έχει το αυτοκίνητο; Και το δικό μου που έχει 4 ηχεία, ΠΟΥ ακριβώς τα έχει; Μπορεί να μας απαντήσει κάποιος (τουλάχιστον μέχρι να πάω στην αντιπροσωπεία τη Δευτέρα ;) ;

Link to comment
Share on other sites

Ως προς το σβήσιμο του κινητήρα, τελικώς το manual γράφει στο τευχάκι 3.1 (στο λήμμα "σβήσιμο κινητήρα") ότι στο σταμάτημα, εάν ο κινητήρας έχει θερμανθεί υπερβολικά (λογω παρατεταμένης χρήσης ή αυξημενης εξωτερικής θερμοκρασίας) αναμένουμε περίπου 2 λεπτά πριν σβήσουμε.

Αναφέρεται δε σε όλα τα Golf κι όχι μόνο στα turbo (gti, gt).

Link to comment
Share on other sites

Αυτό πήρα πριν από 10 μέρες:

http://www.pixmania.com/gr/gr/179179/art/coskin/ii-ic-usb-coskey-mini-1-g.html?itag=3901

 

Λοιπόν, το περίφημο USB καλώδιο θα διατίθεται σαν extra στα Golf από το Δεκέμβριο, οπότε τότε θα μπορούμε κι εμείς να το πάρουμε σαν ανταλλακτικό. Η τιμή είναι 195€. Προφανώς σας φαίνονται πολλά, αλλά για μένα που η αισθητική παίζει πρωτεύοντα ρόλο, το ότι θα έχω 1GB mp3 χωρίς να φαίνεται κάτι στο εσωτερικό του αυτοκινήτο (είναι μέσα στο υποβραχιόνιο), αξίζει 195€!

 

Τελικά, πόσες θέσεις για ηχεία έχει το αυτοκίνητο; Και το δικό μου που έχει 4 ηχεία, ΠΟΥ ακριβώς τα έχει; Μπορεί να μας απαντήσει κάποιος (τουλάχιστον μέχρι να πάω στην αντιπροσωπεία τη Δευτέρα ;) ;

 

Λοιπόν με βάση αυτά που ακούω όταν παίζει το RCD, το τρίπορτο έχει μεγάφωνα κάτω και πίσω στις πορτες και tweeters (edit, sorry για το λάθος) πίσω από τους καθρέφτες.

Πιστέυω οτι τα tweeters είναι πλέον των 4 μεγαφώνων (4Χ20 W)

Το usb καλωδιο αν δεν έχεις υποβραχιόνιο δεν μπαίνει δηλαδή?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...