Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

καλα ξεφυγαμε.

ως κατοχος του GTI, εχω να πω πως θεωρω λαθος για 5000 ευρω να παρεις ενα αμαξι 1400 αντι για 2000κε. που δεν εχει 200 αλλα εχει 215 αλογα και σαφως καλυτερα κρατηματα και γενικα ειναι αλλο αμαξι.

οποτε θελεις ελλα να στοδωσω να το οδηγησεις να καταλαβεις τη διαφορα

 

Συμφωνώ φίλε μου ότι το GTI είναι μόνο του στην κορυφή και δεν έχει σχέση με τα άλλα GOLF. Δεν θέλει ούτε καν το όνομα GOLF να γραφτεί επάνω του, λες και σνομπάρει τους πάντες. Μυγάκια που τραβούν βατραχάκια, κοράκια σε κινητήρες και άλλες τέτοιες σαχλαμάρες δεν πρόκειται να φτάσουν ποτέ την ιστορία και το κύρος ενός GTI. Σας τα λέω ως κάτοχος TSI, που οδήγησα το GTI και είπα ... "καμία σχέση".

 

(.. και πού είσαι .. εγώ πάντως δέχομαι την πρόσκληση για να το ξαναοδηγήσω ;))

 

Κώστας

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Εγω παντως συμφωνο με τον φιλο μου τον Mywayyy.

παιδια δειτε αυτο το βιντεο και οσοι εχετε χρονομετρο μετρηστε το.ξεκιναει στο 17 δευτερολεπτο.

Εγω το μετρησα 2 φορες και βρηκα 7,5 και 7,1.

 

 

1. ΔΕΝ φτάνει στα 100, αλλά στα 90-93, πόσες φορές θα το πούμε? το κοντέρ κλέβει

 

2. Κι αν κάποιος επιταχύνει το βίντεο? (όχι πολύ, x1.2 για παράδειγμα, δε φαίνεται εύκολα, αλλά τα 8sec γίνονται 6,58! Με x1.1 γίνονται 7,18)

Link to comment
Share on other sites

Παιδια δειτε αυτο και εξηγηστε μου τι συμβαινει???Κατι δεν παει καλα!!!:wacko:

 

http://www.youtube.com/watch?v=Pa3kAFKk12c

 

το πεζο ειναι 900 κιλα και 135 αλογα ...6,6 αναλογια κιλων/ιππο

 

το golf ειναι 1350 κιλα και 170 αλογα 7.9 αντιστοιχα

Link to comment
Share on other sites

1. ΔΕΝ φτάνει στα 100, αλλά στα 90-93, πόσες φορές θα το πούμε? το κοντέρ κλέβει

 

2. Κι αν κάποιος επιταχύνει το βίντεο? (όχι πολύ, x1.2 για παράδειγμα, δε φαίνεται εύκολα, αλλά τα 8sec γίνονται 6,58! Με x1.1 γίνονται 7,18)

 

Και συν τοις άλλοις, πού ξέρουμε ότι είναι μαμα; ;)

Link to comment
Share on other sites

το κοντερ δεν νομιζω οτι κλεβει τοσο πολυ..στο δικο μου (α3) οταν λεει 100 το gps λεει 98-99, κλεβει ομως περισσοτερο οσο ανεβαινουνε τα χιλιομετρα,
Link to comment
Share on other sites

το πεζο ειναι 900 κιλα και 135 αλογα ...6,6 αναλογια κιλων/ιππο

 

το golf ειναι 1350 κιλα και 170 αλογα 7.9 αντιστοιχα

 

Σωστος...

 

Οσο για το 0-100 αν θελει καποιος να ψαχτει μπορει να χρησιμοποιησει ενα προγραμμα χρονομετρησης επιδοσεων με ενα απλο pda-gps ( πχ GPS Performance )

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειμαι σιγουρος! Αντιθετως ειμαι σχεδον σιγουρος οτι σε αλλες συνθηκες μετραγε το εργοστασιο. Αλλα δεν εχει καμια σημασια. Γιατι εκανα λιγοτερο απο 7.9. Αυτο εχει σημασια. Βεβαια η λογική του εργοστασιου ειναι οτι, ας γραψω περισσοτερο ετσι ωστε να πιασω ολες τις περιπτωσεις. Μη μου ρθει μετα κανενας που δεν ξερει να βαζει ταχυτητες και μου πει οτι εγραφες 7.0 και εγω εκανα 9.0....

 

Απορω πως δεν υπαρχει κανενας εδω μεσα που να μην εχει χρονομετρησει 0-100...

 

Θα θελα οσοι εχουν Golf GT να κανουν μια χρονομετρηση να δουμε ποσο περιπου θα γραψουν και αυτοι.

 

Οσο αναφορα το οτι οσοι εχουν αγορασει GTI αν ειναι βλακες...οχι δεν ειναι. Απλα διαλεξαν ενα αλλο αμαξι.

 

 

 

Και εγω ειμουνα στο διλλημα GT η GTI αλλα τελικα επελεξα το GT. Γιατι? Γιατι γενικα προσφερει την ιδια οδηγικη απολαυση ενω παραλληλα μειωνει αρκετα τα διαφορα εξοδα. Με αλλα λογια τα οποια πλεονεκτηματα που ενδεχομενως να εχει το GTI σε σχεση με το GT που δεν ειναι και τεραστια, σε καμια περιπτωση (κατα την αποψη μου) δεν δικαιολογουν οχι τοσο το επιπλεον κοστος αποκτησης, αλλα τα εξοδα συντηρησης που θα φαει καποιος στη μαπα για χρονια. Πιστευω πως το Golf GT ειναι το καλυτερο value for money απο τα γρηγορα Golf. Και αυτο το λεει ενας ανθρωπος που ηταν ετοιμος να παρει το GTI, συνεχιζει να το γουσταρει, αλλα τελικα επικρατησε η λογικη και πηρε το GT.

 

εεε καλα λοιπον αφου εχουμε φτασει στο σημειο να συγκρινουμε GT με GTI σε οδηγικη απολαυση και επιδόσεις τοτε .... λιγες λυσεις υπαρχουν!!!!!

 

επισης θελω να πω οτι εχω βαλει κοντρα με τον φιλο μου που εχει gti (εγω εχω jetta gt) λοιπον σας πληροφορώ οτι ο καταιγισμος του gti στα πολλα (περιπου 170 χλμ ηταν τετοιος που ενιωσα πολυ βλακας!!!!!.... δεν ειναι τυχαιο δε που στο περιοδικο Drive εχει ενα συγκριτικο GTI με GT το οποιο βγαζει 212+ ΑΛΟΓΑΚΙΑ..... περιττό να σας πω τι γινεται οταν και τα 2 αυτοκινητα φτασουν στα 190 χλμ / ωρα....

το GT σταματα και ανεβαζει ρυθμους χελώνας ενω το GTI τραβα προς τη δοξα.....(να πω επισης οτι το GTI ηταν μαμα!!!!!)

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειμαι σιγουρος! Αντιθετως ειμαι σχεδον σιγουρος οτι σε αλλες συνθηκες μετραγε το εργοστασιο. Αλλα δεν εχει καμια σημασια. Γιατι εκανα λιγοτερο απο 7.9. Αυτο εχει σημασια. Βεβαια η λογική του εργοστασιου ειναι οτι, ας γραψω περισσοτερο ετσι ωστε να πιασω ολες τις περιπτωσεις. Μη μου ρθει μετα κανενας που δεν ξερει να βαζει ταχυτητες και μου πει οτι εγραφες 7.0 και εγω εκανα 9.0....

 

 

Αυτο ειναι εντελως λαθος!!!

Δηλαδη η οποιαδηποτε εταιρια προτιμα να παρουσιαζει το ιδιο της το μοντελο με χειροτερες επιδοσεις για τον "Χ" αγοραστη που δεν μπορει να κανει ενα αντιστοιχο 0-100 ?!

Χλωμο... μαλλον το αντιθετο ισχυει ;)

Link to comment
Share on other sites

Σωστος...

 

Οσο για το 0-100 αν θελει καποιος να ψαχτει μπορει να χρησιμοποιησει ενα προγραμμα χρονομετρησης επιδοσεων με ενα απλο pda-gps ( πχ GPS Performance )

 

Βέβαια, το πολιτικό gps έχει απόκλιση 0,5 δευτερόλεπτα αν θυμάμαι καλά.. άρα 1 sec στην overall χρονομέτρηση...

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα ενα απλο gps δεν εχει την ακριβεια του Vbox (κ την τιμη...) αλλα ειναι πιο αξιοπιστο απο μια χρονομετρηση με ανθρωπινο χερι(=αποκλιση ανθρωπινης αντιδρασης) κ το ταχυμετρο(=το οποιο σφαλμα εχει κ αυτο)
Link to comment
Share on other sites

Πάρτε έναν δέκτη gps των 5HZ (ή και των 10 αν βρείτε) με κόστος κάπου στα 100 δολλάρια, και κάντε μετρήσεις ακριβείας... Λες και αν το αμάξι έχει 7,9 ή 8,5 έχει διαφορά σε κάτι άλλο πέρα από την κουβέντα στην καφετέρια. Απολαύστε την αμαξάρα σας... :)
Link to comment
Share on other sites

Πάρτε έναν δέκτη gps των 5HZ (ή και των 10 αν βρείτε) με κόστος κάπου στα 100 δολλάρια, και κάντε μετρήσεις ακριβείας... Λες και αν το αμάξι έχει 7,9 ή 8,5 έχει διαφορά σε κάτι άλλο πέρα από την κουβέντα στην καφετέρια. Απολαύστε την αμαξάρα σας... :)

 

Χαχαχα σωστος....

Link to comment
Share on other sites

εεε καλα λοιπον αφου εχουμε φτασει στο σημειο να συγκρινουμε GT με GTI σε οδηγικη απολαυση και επιδόσεις τοτε .... λιγες λυσεις υπαρχουν!!!!!

 

επισης θελω να πω οτι εχω βαλει κοντρα με τον φιλο μου που εχει gti (εγω εχω jetta gt) λοιπον σας πληροφορώ οτι ο καταιγισμος του gti στα πολλα (περιπου 170 χλμ ηταν τετοιος που ενιωσα πολυ βλακας!!!!!.... δεν ειναι τυχαιο δε που στο περιοδικο Drive εχει ενα συγκριτικο GTI με GT το οποιο βγαζει 212+ ΑΛΟΓΑΚΙΑ..... περιττό να σας πω τι γινεται οταν και τα 2 αυτοκινητα φτασουν στα 190 χλμ / ωρα....

το GT σταματα και ανεβαζει ρυθμους χελώνας ενω το GTI τραβα προς τη δοξα.....(να πω επισης οτι το GTI ηταν μαμα!!!!!)

 

ο καταιγιστικος ρυθμος του gti στα πολλα χιλιομετρα δεν οφειλεται στα +12 αλογακια του (212) αλλα στα κυβικα του

Link to comment
Share on other sites

εεε καλα λοιπον αφου εχουμε φτασει στο σημειο να συγκρινουμε GT με GTI σε οδηγικη απολαυση και επιδόσεις τοτε .... λιγες λυσεις υπαρχουν!!!!!

 

επισης θελω να πω οτι εχω βαλει κοντρα με τον φιλο μου που εχει gti (εγω εχω jetta gt) λοιπον σας πληροφορώ οτι ο καταιγισμος του gti στα πολλα (περιπου 170 χλμ ηταν τετοιος που ενιωσα πολυ βλακας!!!!!.... δεν ειναι τυχαιο δε που στο περιοδικο Drive εχει ενα συγκριτικο GTI με GT το οποιο βγαζει 212+ ΑΛΟΓΑΚΙΑ..... περιττό να σας πω τι γινεται οταν και τα 2 αυτοκινητα φτασουν στα 190 χλμ / ωρα....

το GT σταματα και ανεβαζει ρυθμους χελώνας ενω το GTI τραβα προς τη δοξα.....(να πω επισης οτι το GTI ηταν μαμα!!!!!)

 

 

συμφωνω. εχοντας "μαμα" GTI, μπορω να πω πως στα 200 συνεχιζει να νεβαινει αερα 210 220 και καπου εκει στα 225-230 αρχιζει να ανεβαινει αργοτερα μεχρι τα 240-245

Αλλα και χαμηλα, στα 80 ή στα 120, η ανεση που ανεβαινει στα 180 ςιναι απιστευτη.

ναι συμφωνω καλο το GT για τα κυβικα του αλλα οχι δεν ειναι καλυτερο απο το GTI.

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω. εχοντας "μαμα" GTI, μπορω να πω πως στα 200 συνεχιζει να νεβαινει αερα 210 220 και καπου εκει στα 225-230 αρχιζει να ανεβαινει αργοτερα μεχρι τα 240-245

Αλλα και χαμηλα, στα 80 ή στα 120, η ανεση που ανεβαινει στα 180 ςιναι απιστευτη.

ναι συμφωνω καλο το GT για τα κυβικα του αλλα οχι δεν ειναι καλυτερο απο το GTI.

Έχω μια αποριούλα...

 

Το ότι το GTi ανεβαίνει πιο γρήγορα στα 210-220 από ότι το Gt ή από το TSi ή το οποιοδήποτε S, R, M, Gt, Sport που ακριβώς ωφελεί τον καθένα από εμάς;

 

Α ναι! Ο καθένας από εμάς μπορεί να το διαπιστώσει στην μεγαλύτερη ανοικτή πίστα παγκοσμίως, τους Ελληνικούς δρόμους... Δωρεάν!

 

:clap:

Link to comment
Share on other sites

Έχω μια αποριούλα...

 

Το ότι το GTi ανεβαίνει πιο γρήγορα στα 210-220 από ότι το Gt ή από το TSi ή το οποιοδήποτε S, R, M, Gt, Sport που ακριβώς ωφελεί τον καθένα από εμάς;

 

Α ναι! Ο καθένας από εμάς μπορεί να το διαπιστώσει στην μεγαλύτερη ανοικτή πίστα παγκοσμίως, τους Ελληνικούς δρόμους... Δωρεάν!

 

:clap:

 

Επιτέλους και ενας λογικός άνθρωπος εδω μέσα, γιατι στα τελευταία ποστ έχουμε περασει και τον Schumacher

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά SOS πρόβλημα..

Έχω γκολφ tsi 140 εδώ και 10 μήνες 18000χλμ και εμφάνισε σημερα πρόβλημα τρομακτικό!!!Ενώ ήμουν αττική εδώ και εκάνα ήρεμα τις αλλαγές μου κάπου στις 2-2500 στροφές κάθε φορά, διαπίστωσα πως μόλις εφτανε το στροφόμετρο στις 3000 ( αλλά όταν λέμε 3 εννούμε 3000 ακριβώς ) το αμάξι γονάτιζε....Δοκίμασα να πατήσω πιο πολύ, απότομα κλπ μπας και ξεκολλήσει αλλά τίποτα..Σταμάτησα στο φαναρι,εσβησα και ξανάναψα και άρχισα να μαρσαρω με νεκρά..τά ίδια ακριβώς....κόφτης στις 3000 ακριβως!! Λέω "την κατσαμε τωρα" και ξεκινάω να φύγω και μετά ανέβαζε κανονικά...

Το έχετε ξανακουσει; Κατι νομιζω εγω είχε πάρει το αυτί μου πέρσι αλλα΄δεν θυμαμαι!!Παιδιά βοηθήστε!!Ξερετε το τρεχει?

 

kalispera kai apo emena to problima to exw antimetopisi kai egw einai antlia benzinis den einai apo nothebmeni benzini giati egw bazw benzini apo sikekrimeno pratirio na pas stin antiprosopia kai na apetisis na stin allaxoun . emena mou allaxan antlia kai ekefalaki benzinis mazi me kati alla pou aforousan tin benzini. to kostos einai ipsilo alla kaliptete apo egiisi. to dikomou to golf einai gt 170 kai den to exw pathi mono egw xero kai allo gt me to idio problima kai tsi 140. kai mia akoma simbouli an theleis na pareis aftokinito antikatastasis epidi tha argisoun na sto ftiaxoun otan tha sto xanakani pare thl tin odiki boithia kai afti tha sou dwsoun kai aftokinito. an thes perisoteres leptomeries na sou dwso kai thl na me pareis na sou po. signomi gia ta gramata alla den ta paw kai kala me tous ypologistes dimitris

Link to comment
Share on other sites

Έχω μια αποριούλα...

 

Το ότι το GTi ανεβαίνει πιο γρήγορα στα 210-220 από ότι το Gt ή από το TSi ή το οποιοδήποτε S, R, M, Gt, Sport που ακριβώς ωφελεί τον καθένα από εμάς;

 

Α ναι! Ο καθένας από εμάς μπορεί να το διαπιστώσει στην μεγαλύτερη ανοικτή πίστα παγκοσμίως, τους Ελληνικούς δρόμους... Δωρεάν!

 

:clap:

 

τι αυτοκινητο εχεις??

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά σε όλους. Αν δείτε τα post που έχω κάνει θα καταλάβετε και το πρόβλημα που είχα. Λίγο συμπηκνωμένα:

Παρέλαβα το αυτοκίνητο εδώ και ένα μήνα (χωρίς να έχω κάνει test drive ή να έχω οδηγήσει άλλο παρόμοιο όχημα).

Το οδηγούσα πολύ ήπια (βλέπε στρώσιμο) και όλα καλά. Όταν βύθιζα το γκάζι λίγο παραπάνω άκουγα το φύσημα αλλά διαφορά στην απόδοση δεν είχα. Τηλέφωνο πρώτο στον πωλητή ("ακούω ένα φύσημα όταν ζητάω ισχύ"-"είναι το τούρμπο, αν δεν άκουγες να ανυσηχούσες" η απάντηση. Μετά πο καμιά εβδομάδα πάλι τηέφωνο ("δεν έπτεπε να τσιμπάει το αμάξι"- " έχει καθυστέρηση, είναι κανούργιο, είναι και λίγο βαρύ-Touran" οι απαντήσεις).

Τελικά χθές πήγα και ζήτησα test-drive και είδα τι θα πεί ροπή. Κατάλαβα αμέσως ότι το δικό μου έχει πρόβλημα, το οποίο επιβεβαίωσε και ο πωλητής.

Κλέιστηκε το ραντεβού για σήμερα και το αποτέλεσμα...κρατηθείτε:

Δεν είχαν σφίξει ένα κολλάρο που μάλλον ήταν στην έξοδο αέρα του κομπρέσσορα και έτσι ο κομπρέσσορας συμπίεζε αλλά μάταια καθώς όλος ο σωλήνας είχε φύγει απο τη θέση του. Σφίχτηκε και όλα καλά.

Απορία πρώτη: 500 χιλιόμετρα στο στρώσιμο με συμπεριφορά απλού 1400αριού μήπως σακάτεψαν τον κινητήρα?

Απορία δεύτερη: Μήπως το ότι έμπαινε στο σύστημα αέρας απο αλλού εκτός απο τον προβλεμπόμενο δρόμο σημαίνει ότι μπήκαν στην μηχανή υγρασία σκόνη κ.α.?

Απορία τρίτη: Γιατί αρνήθηκαν απο το service να "βγάλουν καρτέλα" στο αυτοκίνητο. Όταν τους ρώτησα μου είπαν ότι τεχνικά δεν μπορούν αφού δεν αλλάχτηκε κάτι, και δεν δικαιολογέιται "εισαγωγή" για ένα απλό σφίξιμο. Και όταν τους ρώτησα πως θα αποδείξω ότι υπήρχε πρόβλημα και διορθώθηκε με διαβεβαίωσαν πως θα στείλουν DIS (φαντάζομαι σημαίνει αναφορά) στη μαμά εταιρία.

Να σημειώσω πως το πρόβλημα δεν παρουσιάστηκε, το αμάξι μου παραδώθηκε έτσι. Άραγε όταν πλήρώνουμε έξοδα προετοιμασίας, μιλάμε για το αποκέρωμα, δεν κάνουν ούτε μια βόλτα να δούν αν όλα δουλεύουν, ή κάποιος έπρεπε να κάνει τη βόλτα και δεν την έκανε?

Να ευχαριστήσω όσους προσπάθησαν να με βοηθήσουν στις συνεχείς αναζητήσεις μου "γιατί δεν τραβάει" και να πω πως μοιάζει αφελές να μην καταλάβεις μια τέτοια απώλεια ροπής αλλά πιστέψτε με, αν το αμάξι το οδηγούσε η μητέρα μου θα κταλάβαιναν το πρόβλημα (αν το καταλάβαιναν) στο πρώτο service.

Παρακαλώ ας μου δώσει κάποιος μια διεύθυνση που υπήρχε για τα παράπονα πελατών στη μαμά εταιρία (εννοείται πως θα ενημερώσω τόσο την ελληνική όσο και την γερμανική VW).

Περιμένω σχόλια, απόψεις για το αν έχει γίνει ζήμιά και προτάσεις.

 

Ομολογώ φίλε μου ότι μετά από τα email σου άρχισα να αγχώνομαι.... Έβαλα ένα φιλαράκι μου να με χρονομετρήσει 0-100 και μου έβγαλε 11 δευτερόλεπτα. Θα μου πεις δεν είμαι και κανένας super οδηγός αλλά όχι και 11 σαν πολλά μου ακούγονται όταν το golf το tsi το δίνει 8,8. Μήπως να το κοιτάξω και εγώ το θέμα?

Για την ιστορία η 1η παέι μέχρι 50 km/h και η 2α μέχρι 100 km/h στις 6500. Δεν θα έπρεπε να τα φτάνει τα 100 σε χαμηλότερες στροφές η 2α?Που είανι τα 140 άλογα?

Link to comment
Share on other sites

τι αυτοκινητο εχεις??

Οχι πως έχει σημασία, γιατί αυτό που εξέφρασα αποτελεί γνώμη προσωπική για την αντιμετώπιση των αυτοκινήτων ως μεταφορικά μέσα γενικότερα.

 

Έχω το Golf TSI 140 το οποίο αγοράστηκε όντας φτηνότερη και αποδοτικότερη λύση από το 1.6 που ήταν στα σχέδια τότε. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τον κινητήρα, έχει μετατρέψει τα ταξίδια σε απόλαυση από πολλές απόψεις.

 

Σίγουρα έχει αυξήσει αρκετά τη μέση ταχύτητα με την οποία κινούμαι γενικότερα, και τη μέγιστη! Αλλά η οικειότητα με την οποία διάβασα ότι αντιμετωπίζετε τα 200-210 φτάνοντας σε σημείο να τα συγκρίνετε μου φάνηκε κάπως εξωπραγματική εξ ου και το προηγούμενό μου ποστ.

 

Για την ιστορία η 1η παέι μέχρι 50 km/h και η 2α μέχρι 100 km/h στις 6500. Δεν θα έπρεπε να τα φτάνει τα 100 σε χαμηλότερες στροφές η 2α?Που είανι τα 140 άλογα?

 

Τα άλογα δεν έχουν σχέση με την ταχύτητα που πιάνει η κάθε ταχύτητα αλλά το κιβώτιο και η σχέση μετάδοσης σε συνδυασμό με τις μέγιστες στροφές του κινητήρα

Link to comment
Share on other sites

Παίδες επειδή βλέπω πολύ πανικό σε πολλές ερωτήσεις μην τρελαίνεστε!Άλλωστε δεν αγοράσαμε τοστιέρα άλλα turbo αυτοκίνητο και μάλιστα ένα που φοράει και κομπρέσσορα!!!!!(Όποιος βρεί ποιο άλλο αμάξι το είχε αυτό πριν περίπου 20 χρόνια κερδίζει την τοστιέρα!).Όντας σαν νεαρός (τώρα είμαι 31 ) κάτοχος ενός Punto GT(Ενδιάμεσα μιας ALFA 33 2.0) και τώρα ενός Golf GT μπορώ να συμβουλεύσω τα εξής (ταπεινά πάντα!).Μην ταλαιπωρείτε τον κινητήρα μέσα στην πόλη , οδηγείστε χαλαρά και αφήστε τα...smart να σας προσπενούν!!!Κάθε μήνα να ελέγχετε τα εξής τρια πράγματα λάδια,λάδια και ναι...πάλι λάδια οι τουρμπίνες τα καίνε!!!(εγώ μετά απο 24000 χμ δεν έχω πρόβλημα αλλά πάλι ελέγχω.).Κάντε ένα ταξιδάκι μόνοι σας ή με το ταίρι σας και απολαύστε τότε το αμάξι!Επειδή η τεχνολογία είναι νέα και δεν ξέρουν(οι Έλληνες τεχνικοί στην VW), μην τους χαρίζεστε!!Όταν έχετε μια βλάβη ακόμα και αν διορθωθεί ρωτήστε τι ήταν και ενημερώστε και εμάς με ακριβή στοιχεία!Ότι και αν ακούτε για γενικό πρόβλημα στους TSI είναι λαλακίες(αφήστε τους Γιαπωνέζους να χαίρονται που βγάλαν 1800cc κινητήρα στα 140 άλογα).Όσοι θέλετε να αγοράσετε τώρα ένα Golf GT ή TSΙ πάρτε την επιπλέον μηχανική εγγύση.Τέλος παίδες ποντάραμε!(ιδίως οι κάτοχοι GT) σε κάτι καινούργιο!Κάθε φορά που πατάμε το γκάζι είμαστε πρωτοπόροι στο στοίχημα της VW!!
Link to comment
Share on other sites

Ομολογώ φίλε μου ότι μετά από τα email σου άρχισα να αγχώνομαι.... Έβαλα ένα φιλαράκι μου να με χρονομετρήσει 0-100 και μου έβγαλε 11 δευτερόλεπτα. Θα μου πεις δεν είμαι και κανένας super οδηγός αλλά όχι και 11 σαν πολλά μου ακούγονται όταν το golf το tsi το δίνει 8,8. Μήπως να το κοιτάξω και εγώ το θέμα?

Για την ιστορία η 1η παέι μέχρι 50 km/h και η 2α μέχρι 100 km/h στις 6500. Δεν θα έπρεπε να τα φτάνει τα 100 σε χαμηλότερες στροφές η 2α?Που είανι τα 140 άλογα?

 

Αυτές οι τιμές που δίνεις είναι για κρύο κινητήρα ή για ζεστό?(μπορεί να σε προστατεύει ο εγκέφαλος).Δώσε καλύτερα σημασία στα ρεπρίζ(με 3η και 4η)εκεί πως τα πάει ο κινητήρας?Αν και εκεί αγκομαχάει πήγαινε το αντιπροσωπία!!(Πάντως φίλε μου το Turbo δεν το καταλαβαίνουμε σε 1η και 2α ,αν και 6500 στροφές σε 100 χμ εμένα μου φαίνεται χαμηλό σε ζεστό αμάξι.)

Link to comment
Share on other sites

Αυτές οι τιμές που δίνεις είναι για κρύο κινητήρα ή για ζεστό?(μπορεί να σε προστατεύει ο εγκέφαλος).Δώσε καλύτερα σημασία στα ρεπρίζ(με 3η και 4η)εκεί πως τα πάει ο κινητήρας?Αν και εκεί αγκομαχάει πήγαινε το αντιπροσωπία!!(Πάντως φίλε μου το Turbo δεν το καταλαβαίνουμε σε 1η και 2α ,αν και 6500 στροφές σε 100 χμ εμένα μου φαίνεται χαμηλό σε ζεστό αμάξι.)

Σας ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις σας. Ο κινητήρας ήταν ζεστός(δλδ 90 βαθμούς για κανά 10λεπτο). Στα ρεπρίζ παέι μια χαρά. Μάλλον θα κάνω κανά test drive ένα αντίστοιχο αντιπροσωπείας για να συγκρίνω επιδόσεις

Link to comment
Share on other sites

αυτο με το κομπιασμα το ειχα και εγω.απο αλλαγη απο 1η σε δευτερα δεν την επερνε αμεσως.οπως και στο κατεβασμα απο 3 σε 2.Για να το καταλαβεις θα πρεπει να οδηγεις με 3 και 4 και κατι χιλιαδες στροφες, να κοβεις σε δευτερα ξανα και ξανα για να δεις αν θα σου κανει το γρατζουνισμα.εμενα μου το ειχε παρουσιασει τυχαια το γρατζ. με πολυ νορμαλ οδηγηση.δεν εδωσα σημασια.ξανα μετα απο λιγο καιρο και αρχισε να γινετε πιο εντονο.πηγα αντιπροσωπεια πηγαμε με τον τεχνικο μια βολτα με κατεβασματα απο 3με αρκετες στροφεσ σε 2α διαπιστωσε οτι οντως εχω προβλημα.

Αν βάλω 3η ή 4η, όπως λες, με αρκετές χιλιάδες στροφές, όταν θα αλλάξω σε 2α θα το πάω στον κόφτη :( Αν θέλεις διευκρίνησέ το.

Ερωτήσεις:

1. Σου το έκανε όταν ξεκινούσες και ήταν κρύο ή δεν είχε σχέση.

2. Σε ποια αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη στο έφτιαξαν;

3. Πόσα χιλιόμετρα είχες όταν στο παρουσίασε και πότε έχει ημερομηνία κατασκευής;

4. Αφού στο άλλαξε, διαπίστωσες ότι ήταν αυτό (είδες διαφορά δηλαδή;) και πώς πάει τώρα;

5. Σου είπε κάτι άλλο ο μηχανικός (αν ήταν ελαττωματική η παρτίδα ή άλλες πληροφορίες);

Ευχαριστώ πολύ! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...