Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Μπορείς να βάλεις τις ClassiX της BBS, τις οποίες φοράει και το GT!

 

Ποσο θα τις χρεωνει αραγε η vw τις ζαντες του GT?

Μηπως τις εβαζα στο TSI!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε, σίγουρα υπάρχουν πολύ όμορφες ζάντες για να βάλει κανείς στο αυτοκίνητό του (προσωπικά δίνω ψήφο στις ΟΖ Superleggera), όμως όλες οι aftermarket φαίνονται... aftermarket, συνεπώς δίνεις μια εικόνα "φτιαγμένου" στο αυτοκίνητό σου. Ενώ με τις εργοστασιακές ζάντες αυτομάτως ξεχωρίζει και η εκάστοτε έκδοση του αυτοκινήτου.

 

Δηλαδή αν κάποιος δει ένα Golf με τις ζάντες που μας δείχνεις παραπάνω θα πει: "Χμ, ένα Golf με ζάντες. Λες να έχει βάλει και εξάτμιση;". Ενώ αν δει μια από τις γρήγορες εκδόσεις του μοντέλου θα πει κατευθείαν: "Ένα GT / GTI / R32 (λέμε τώρα)".

 

Έχει να κάνει με το αν σου αρέσει να έχεις κάποια κορυφαία εργοστασιακή έκδοση, ή ένα αυτοκίνητο που δείχνει φτιαγμένο.

 

Χωρίς να κατακρίνω κάποια από τις δύο απόψεις, προσωπικά προτιμώ την πρώτη.

Link to comment
Share on other sites

Ποσο θα τις χρεωνει αραγε η vw τις ζαντες του GT?

Μηπως τις εβαζα στο TSI!

 

Αν υπήρχαν σαν extra θα είχαν καμιά 600€. ΑΛΛΑ: οι ζάντες του GT ΔΕΝ είναι μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού για κανένα άλλο Golf (όπως εξάλλου συμβαίνει και με τις ζάντες του GTI).

 

Αυτό γίνεται για να μην αρχίσουν όλοι να παραγγέλνουν τα 1,4 FSI τους με ζάντες GTI και πλέον το κορυφαίο μοντέλο χάσει την αίγλη του.

 

Συνεπώς, για να βάλεις τις ζάντες του GT, θα πρέπει να τις παραγγείλεις σαν ανταλλακτικό από την VW (μαζί με τα λάστιχα) -και δε θέλω να σκεφτώ πόσο μπορεί να έχουν...

 

Μπορείς ωστόσο να αγοράσεις αυθεντικά ανταλλακτικά aftermarket (!) αλλά κι αυτό δεν είναι και η φθηνότερη λύση.

 

Πάντως αν θες τη γνώμη μου, με ένα σετ Indianapolis είσαι μια χαρά. Οι ζάντες του GT δε με ενθουσιάζουν και τόσο...

Link to comment
Share on other sites

Μα τα ασφάλιστρα τα πληρώνεις όταν παίρνεις το αυτοκίνητο και το ασφαλίζεις. Επίσης ο φίλος τα πλήρωσε για όλο τον χρόνο. Και πιθανόν να είναι τόσα πολλά γιατί ίσως έβαλε την ασφάλεια που του είπαν ή τον υποχρέωσαν(αν το πήρε με δόσεις) στην αντιπροσωπεία.

 

Η ασφάλεια που έχω δεν είναι μεικτή...

 

Επίσης δε με υποχρέωσε η αντιπροσωπεία για κάποια ασφάλεια γιατί το πήρα μετρητοις.

 

Πρόκειται για ετήσια ασφάλιστρα (Πλήρωσα τώρα γιατί είχα μεταφέρει την ασφάλεια του προηγούμενου αυτοκινήτου μου στο gt...).

 

Το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων (αν έχω καταλάβει καλά) δεν προέρχεται απο τα κυβικά αλλά απο το κόστος κτήσης. Έτσι, αν πάρεις ένα 2000 cc με 22000 ευρώ πληρώνεις λιγότερα ασφάλιστρα απο αυτά του gt.

 

Το έχω ασφαλίσει για 26000 ευρώ (σε περίπτωση ολικής κλοπής ή φωτιάς) + θραύση κρυστάλλων + μερική κλοπή + σωματικές βλάβες (γενικές και πυρός) + νομική προστασία +++

 

Το κακό είναι οτι πρέπει να την πληρώνω αμέσως μετά απο τις καλοκαιρινές διακοπές (όταν φυσικά δεν υπάρχει σάλιο)

Link to comment
Share on other sites

Για οποιον ενδιαφερεται ο Παζαροπουλος εχει βγαλει ΚΙΤ αναβαθμισης για το GT 210 PS χωρις να χανεις την ισχυουσα εγγυηση.

Το κοστος αυτης ειναι 1100 €.

Το προβλημα το δικο μου ειναι αν το setup του Gt μπορει να κουμανταρει με ασφαλεια αυτα τα αλογα. Διαβασα σε καποιο περιοδικο οτι οι αναρτησεις του αδερφου Gti δεν μπαινουν λογο καποιας μη συμβατοτητας.

Αν εχει κανεις καμια ιδεα ας την παραθεση.

Ευχαριστω!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Για οποιον ενδιαφερεται ο Παζαροπουλος εχει βγαλει ΚΙΤ αναβαθμισης για το GT 210 PS χωρις να χανεις την ισχυουσα εγγυηση.

Το κοστος αυτης ειναι 1100 €.

Το προβλημα το δικο μου ειναι αν το setup του Gt μπορει να κουμανταρει με ασφαλεια αυτα τα αλογα. Διαβασα σε καποιο περιοδικο οτι οι αναρτησεις του αδερφου Gti δεν μπαινουν λογο καποιας μη συμβατοτητας.

Αν εχει κανεις καμια ιδεα ας την παραθεση.

Ευχαριστω!

 

Ναι αλλά υποχρεώνεσαι να πηγαίνεις για service στον Παζαρόπουλο. Από περιέργεια τι περιλαμβάνει το κιτ; Γιατί η εν λόγω υποδύναμη χωρίς αλλαγή του τούρμπο είναι δύσκολο να επιτευχθεί!

 

Επίσης υπάρχουν aftermarket αναρτήσεις καλύτερες σε κράτημα από αυτές του gti ;)

Link to comment
Share on other sites

Έχω παραθέσει εδώ και μέρες ένα link από μια αντίστοιχη βελτίωση στη Γερμανία, η οποία κόστιζε 849€ όμως! Πάλι πίσω είμαστε σαν χώρα...

 

Πάντως μην τρελαθούμε κιόλας, τα 170 άλογα δεν είναι και λίγα. Ίσως μια τέτοια βελτίωση να απευθύνεται περισσότερο στους κατόχους TSI.

Link to comment
Share on other sites

Έχω παραθέσει εδώ και μέρες ένα link από μια αντίστοιχη βελτίωση στη Γερμανία, η οποία κόστιζε 849€ όμως! Πάλι πίσω είμαστε σαν χώρα...

 

Πάντως μην τρελαθούμε κιόλας, τα 170 άλογα δεν είναι και λίγα. Ίσως μια τέτοια βελτίωση να απευθύνεται περισσότερο στους κατόχους TSI.

Μόνο με πρόγραμμα δε πάει 210 άλογα, πάει 200 άλογα και από εκεί και πέρα θέλει αλλαγές σε εισαγωγή και εξαγωγή για να φτάσει τα 210 άλογα. Το κόστος για τα 200 άλογα είναι περίπου 900€0, ενώ για 210 ανεβαίνει στα 2000€. Αυτές είναι οι τιμές της B&B ;)
Link to comment
Share on other sites

λοιπον οσο αφορα το προγραμμα του παζαροπουλου λογικα ειναι +30 αλογα οπως και της Β&Β, το θεμα ειναι οτι οι δυναμομετρησεις δινουν 185 για το GT.

αρα τα 210 με αυτη την λογικη μου φενονται σωστα. Για το θεμα service στον παζαροπουλο αυτο δεν το ξερω. Για aftermarket αναρτησεις δεν το προτεινω γιατι εχω καει εκει εξω με ολους τους δηθεν βελτιωτες.... και βεβαια εξαρταται το τι θελει ο καθενας σε θεμα κοπανηματος και σκληροτητας, εμενα το setup του Gti ειναι ιδανικο!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

και βεβαια εξαρταται το τι θελει ο καθενας σε θεμα κοπανηματος και σκληροτητας, εμενα το setup του Gti ειναι ιδανικο!
Γι΄αυτό υπάρχουν οι ρυθμιζόμενες

που διαλέγεις εσύ τη ρύθμιση ;)

Link to comment
Share on other sites

σαν πληροφορια ειναι σιγουρη, δεν το εχω βαλει και προσωπικα μαλλον θα περιμενω να βγει κατι επισημο απο ΜΤΜ. Μετα ομως τι γινετε με το θεμα κρατηματος και φρεναρισματος?
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Σας χαιρετιζω ολους τους φιλους και μπαινω στο θεμα. Στην οικογενεια υπαρχει ενα Yaris 1.3 και ενα Scenic 1.6. Ειμαι απολυτα ευχαριστημενος και απο τα δυο αυτοκινητα αλλα τελευταια σκεφτομαι να αντικαταστησω το Yaris με ενα Golf. Παντα μου αρεσαν τα Golf αλλα οχι και να περιμενω 8 μηνες για να το παρω!!!(Ετσι μου ειχαν πει στην αντιπροσωπεια για το Golf 4)γιαυτο τελικα πηρα το Megane. Τελος θα ηθελα να μαζεψω γνωμες

σχετικα με τις εκδοσεις GT GTI TSI ιδιαιτερα απο κατοχους.Ειστε ευχαριστημενοι? Ειναι αξιοπιστα τα Golf γενικα?Δικαιολογουν αυτην την τιμη αυτα τα αυτοκινητα? ( Το GTI θα μου βγει +900 απο το GT για ειδικους λογους), τελικα ποιο να επιλεξω?

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, αφού δεν έχεις πρόβλημα στην τιμή κτήσεως, τότε θα πρέπει να αποφασίσεις με διαφορετικά κριτήρια.

 

:ninja: Έτσι, θα πάρεις το GTI αν θέλεις τις απόλυτες επιδόσεις και στήσιμο, πολύ δυναμική εμφάνιση, με κάποιες παραχωρήσεις στην άνεση, στην κατανάλωση και στα τέλη κυκλοφορίας-ασφάλιστρα.

 

;) Το GT είναι ένα σβέλτο hatchback με πολύ καλές (αλλά όχι κορυφαίες) επιδόσεις, κάποια σπορ στοιχεία στην εμφάνιση, αλλά με πλεονέκτημα στους τομείς που υστερεί το GTI.

 

:) Το TSI είναι μια πιο φθηνή έκδοση του GT, με το επιπλέον μειονέκτημα (για εμένα) της υπερ-συντηρητικής εμφάνισης (είναι όμοιο με όλα τα απλά Golf). Τυχαίνει όμως να είναι και 5.000€ φθηνότερο!

 

Εγώ αν έπαιρνα τώρα αυτοκίνητο θα έπαιρνα το TSI, με πολύ πλούσιο εξοπλισμό (ηλιοροφή, xenon, RNS300, κτλ). Αν όμως μπορούσα να πάρω το GTI με μόλις 900€ παραπάνω (αλήθεια, πως γίνεται αυτό; ) από όσα έδωσα για το GT τότε θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά (και μάλλον θα το έκανα)!

 

Πάντως, αν θέλεις να αντικαταστήσεις ένα Yaris, το TSI βρίσκεται πιο κοντά από κάθε άποψη, ενώ -κακά τα ψέματα- δε νομίζω ότι υπάρχει καλύτερο hatchback από το TSI στην κατηγορία μέχρι 20.000€, αντικειμενικά.

 

Σχετικά με τις ερωτήσεις σου:

 

- Αυτό για τους 8 μήνες δεν ισχύει πλέον. Το μέγιστο για κάποια "ειδική" παραγγελία είναι 3,5 μήνες, αν και συνήθως έρχεται νωρίτερα. Εμένα ήρθε στους 2 μήνες.

 

- Δε μπορώ να σου πω πολλά για αξιοπιστία, γιατί δεν έχω κλείσει ούτε 4 μήνες, αλλά έχω δυο παρατηρήσεις: α) σε αντίθεση με τα 1,4 & 1,6 FSI, το δικό μου μέχρι στιγμής δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι, β) ένας φίλος που έχει το GTI περίπου 1 χρόνο δεν έχει το παραμικρό πρόβλημα (εκτός από την τσιμπημένη κατανάλωση - αλλά το λιώνει κιόλας).

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια εμεις με το tsi θα βαλουμε πανω κανα μπαρομετρο!

(απο aftermarket βασικα, γιατι απο "μαμα" μαλλον θα μας πιασουνε τον...)

 

Μονο το GT θα εχει δηλαδη!!!:mad:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

 

Μονο το GT θα εχει δηλαδη!!!:mad:

Μα ούτε το Gt έχει ουσιαστικά! Εκτός αν θεωρείς μπαρόμετρο ένα δείκτη που υπάρχει απλά για να υπάρχει!
Link to comment
Share on other sites

Μα ούτε το Gt έχει ουσιαστικά! Εκτός αν θεωρείς μπαρόμετρο ένα δείκτη που υπάρχει απλά για να υπάρχει!

 

Ε, ας μην υπερβάλλουμε. Αν το παρατηρήσει κανείς, είναι σε θέση να καταλάβει πότε λειτουργεί η υπερσυμπίεση και πότε η υπερπλήρωση. Με αυτό τον τρόπο μπορεί κάποιος να οδηγήσει το αυτοκίνητο πιο οικονομικά (πατάς το γκάζι τόσο όσο χρειάζεται για να μην μπει το turbo).

 

Σίγουρα δεν είναι ότι πιο χρήσιμο (εγώ πρώτος έχω πει ότι θα προτιμούσα να έχει θερμόμετρο), αλλά δεν είναι και τελείως άχρηστο. Εξάλλου είναι και καλό σαν εφέ!

Link to comment
Share on other sites

Ε, ας μην υπερβάλλουμε. Αν το παρατηρήσει κανείς, είναι σε θέση να καταλάβει πότε λειτουργεί η υπερσυμπίεση και πότε η υπερπλήρωση. Με αυτό τον τρόπο μπορεί κάποιος να οδηγήσει το αυτοκίνητο πιο οικονομικά (πατάς το γκάζι τόσο όσο χρειάζεται για να μην μπει το turbo).

 

Σίγουρα δεν είναι ότι πιο χρήσιμο (εγώ πρώτος έχω πει ότι θα προτιμούσα να έχει θερμόμετρο), αλλά δεν είναι και τελείως άχρηστο. Εξάλλου είναι και καλό σαν εφέ!

Μισά πράγματα κάνουν αυτοί οι Γερμανοί :p Αντί να βάλουν κανένα νούμερο στο μπαρόμετρο... Άσε αυτό με τη θερμοκρασία...
Link to comment
Share on other sites

Σ ευχαριστω για τις πληροφοριες DJ_aris και σου απαντω¨¨α)Τον Δεκεμβριο περιμενω το 4ο παιδι μου πρωτα ο Θεος,οποτε η μειωση του φορου εξαιτιας των κυβικων ειναι μεγαλη σαν πολυτεκνος και η τελικη τιμη φτανει σαυτη τη διαφορα που προανεφερα.β) Το ξερω οτι τωρα η παραδοση ειναι περιπου στους 3 μηνες γ) τα FSI καινε λαδια? και τελος τι αυτοκινητο τελικα εχεις? που ειναι τα μειονεκτηματα και που τα πλεονεκτηματα μεταξυ των GT και GTI? ποια η διαφορα της καταναλωσης που κανουν?Παντως δεν ειμαι ο τυπος που θα πηγαινω με 180-200 γιατι οι ελληνικοι δρομοι δεν ειναι για τετοια ...απλα θελω να εχω δυναμη και να προσπερναω γρηγορα την κυρια που τελευταια στιγμη σκεφτηκε να αλλαξει λωριδα στην ανηφορα (χωρις να κοιταξει το καθρεφτακι της) η τον μ...α φορτηγατζη που ειναι φορτωμενος συντριμα πηγαινει με 120-130(παρανομα) και γεμιζει τον δρομο πετραδακια και τα αλλα αυτοκινητα με λακουβες και σπασμενα παπριζ η κατι περιεργους - ασχετους που επιμενουν να κινουνται στα αριστερα πατωντας την λωριδα με κατι αμαξια-φερετρα και δεν λενε να πανε στην ακρη...για να μην πω κιαλλα...δεκτη η γνωμη ολων σας παιδια...
Link to comment
Share on other sites

- Αυτό για τους 8 μήνες δεν ισχύει πλέον. Το μέγιστο για κάποια "ειδική" παραγγελία είναι 3,5 μήνες, αν και συνήθως έρχεται νωρίτερα. Εμένα ήρθε στους 2 μήνες.

 

Δυστυχώς ισχύει! Έχω παραγγείλει το TSI και το ήθελα σε ανθρακί αλλά μου είπαν πρέπει να περιμένω 6 μήνες :wacko: !!!

 

Οπότε πήρα μαύρο που θα μου έρθει σε 1,5 μήνα ίσως και νωρίτερα... :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...