Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

800 ευρω μου βγηκε με το βαψιμο μαζι

 

Εμενα στο Φιλιππαιο πριν τα Χριστουγεννα μου ειχαν ζητησει 1300 και

φυσικα το ξεχασα και πηρα της Caractere με 590 +180 βαφτικα και τοποθετηση.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Είδατε εχθές βράδυ στις 'αποδείξεις' με τον Ευαγγελάτο και οι τρεις αντιπροσωπείες που πήγαν το αυτοκινητικο για επιθεώρηση ήταν και οι τρεις εξουσιοδοτημένα συνεργεία της VW. Η βλάβη που είχε το αυτοκίνητο ήταν στημένη με ξεβιδωμένες τις βίδες από την κρεμαριερα του αυτοκινήτου (σχεδόν μισή στροφή του τιμονιού τζόγος) και στα συνεργεία δεν βρήκαν τίποτα, το μονό που έκαναν ήταν να πάρουν τα χρήματα.

 

Φανταστείτε τι κάνουν όταν πηγαίνουμε για Service!!!!!!!!

 

το ειδα και εγω... και μου ανέβηκε το αιμα στο κεφαλι...

το αυτοκινητο που πήγαινε για service ηταν fiat.

το αυτοκινητο που εδειξε στο parking και καλα για μας πουλήσει μουρη... ηταν ενα vw polo. προφανως το fiat το ειχε λιγο χαλαρο και μετα μας παρουσιαζει το polo που ηταν νεκρο...

αλλα περα απο αυτο το θεμα ειναι τι λεει το καθε συνεργείο οτι κοιταζει σε αυτο τον τυπικο ελεγχο (πριν απο ταξίδι και καλα).

 

ειναι προφανες οτι αν το αυτοκινητο που πηγαινε στο συνεργειο ειχε τα χαλια του polo θα το εβλεπαν διοτι απλα δεν εστριβε καθολου

 

το παλουκαρι αυτο (ο ευαγγελα) ειναι ειδικος στο να πουλαει αερα και να δημιουργεί εντυπώσεις... και επι της ουσιας μηδεν...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εμενα στο Φιλιππαιο πριν τα Χριστουγεννα μου ειχαν ζητησει 1300 και

φυσικα το ξεχασα και πηρα της Caractere με 590 +180 βαφτικα και τοποθετηση.

να ξερεις ενημερωτικα οτι 800 ευρω κοστιζει περιπου στις αντιπροσωπιες η μασκα του gti!!!Ασχετα ποσο την πουλανε!!!Για την ακριβεια 817 ευρω.Η μονη διαφορα στην τιμη μπορει να προκυψει λογω βαψιματος!!!Κ εγω που ειχα ρωτησει σε αλλη αντιπροσωπεια μου ειχαν πει 1100 ευρω!!!

Link to comment
Share on other sites

το ειδα και εγω... και μου ανέβηκε το αιμα στο κεφαλι...

το αυτοκινητο που πήγαινε για service ηταν fiat.

το αυτοκινητο που εδειξε στο parking και καλα για μας πουλήσει μουρη... ηταν ενα vw polo. προφανως το fiat το ειχε λιγο χαλαρο και μετα μας παρουσιαζει το polo που ηταν νεκρο...

αλλα περα απο αυτο το θεμα ειναι τι λεει το καθε συνεργείο οτι κοιταζει σε αυτο τον τυπικο ελεγχο (πριν απο ταξίδι και καλα).

 

ειναι προφανες οτι αν το αυτοκινητο που πηγαινε στο συνεργειο ειχε τα χαλια του polo θα το εβλεπαν διοτι απλα δεν εστριβε καθολου

 

το παλουκαρι αυτο (ο ευαγγελα) ειναι ειδικος στο να πουλαει αερα και να δημιουργεί εντυπώσεις... και επι της ουσιας μηδεν...

 

Ναι, ο Εισαγγελάτος, ως συνήθως έκανε τη τρίχα...

αφενός ήταν FIAT το αυτοκίνητο που πήγαινε στα συνεργεία, αφετέρου δεν θα μπορούσε να είχε τα χάλια του Polo γιατί το αυτοκίνητο πήγε κανονικά στο συνεργείο...δεν μπορεί να το έφερε ο γερανός και να είπαν "κάνε έναν έλεγχο γιατί θα κάνω μεγάλο ταξίδι"

 

Από την άλλη, θετική εντύπωση μου έκανε ότι δεν πήγε κανένα συνεργείο να πει "πρέπει να αλλαχθεί αυτό..." και να πάνε να τη γδάρουν...κάτι μικροποσά ζήτησαν (15€)....δεν έχω συνηθήσει να πηγαίνω συνεργείο και να φεύγω κάτω από 100άρα

Link to comment
Share on other sites

Είδατε εχθές βράδυ στις 'αποδείξεις' με τον Ευαγγελάτο και οι τρεις αντιπροσωπείες που πήγαν το αυτοκινητικο για επιθεώρηση ήταν και οι τρεις εξουσιοδοτημένα συνεργεία της VW. Η βλάβη που είχε το αυτοκίνητο ήταν στημένη με ξεβιδωμένες τις βίδες από την κρεμαριερα του αυτοκινήτου (σχεδόν μισή στροφή του τιμονιού τζόγος) και στα συνεργεία δεν βρήκαν τίποτα, το μονό που έκαναν ήταν να πάρουν τα χρήματα.

 

Φανταστείτε τι κάνουν όταν πηγαίνουμε για Service!!!!!!!!

 

Γι'αυτό όσοι μπορούν καλό είναι να κάθονται πάνω από το κεφάλι του μηχανικού κατα το σέρβις...

 

Πόσοι μπορούν όμως?

Link to comment
Share on other sites

Πηγα σημερα και μετα απο μια βολτα με τον τεχνικο και αποφασισε την αλλαγη του γραναζιου και αλλων 2 εξαρτηματων.Υπαρχει προβλημα να οδηγω μεχρι να ερθουν τα εξαρτηματα η να το αφησω να κανω την αντικατασταση σε 1,500 κμ που θα κανω και αλλαγη λαδιων?

 

Αυτο μπορει να στο πει μονο ο τεχνικος που οδηγησε το αμαξι σου, οποτε θα σου ελεγα να ακολουθησεις τις οδηγιες του. Παντως απ' οτι βλεπω το γραναζι της 2ας το αλλαζουν ολο κ πιο πολλοι...ετσι μου 'ρχεται να παω να τους πω να μου το αλλαξουν προληπτικα :shifty: . Εσενα το γρατζουνισμα στο εκανε καθε φορα που εβαζες 2α, π.χ. και απο ανεβασμα απο 1η και σε κατεβασμα απο 3η?

Link to comment
Share on other sites

Αυτο μπορει να στο πει μονο ο τεχνικος που οδηγησε το αμαξι σου, οποτε θα σου ελεγα να ακολουθησεις τις οδηγιες του. Παντως απ' οτι βλεπω το γραναζι της 2ας το αλλαζουν ολο κ πιο πολλοι...ετσι μου 'ρχεται να παω να τους πω να μου το αλλαξουν προληπτικα :shifty: . Εσενα το γρατζουνισμα στο εκανε καθε φορα που εβαζες 2α, π.χ. και απο ανεβασμα απο 1η και σε κατεβασμα απο 3η?

 

 

Αυτό το πρόβλημα με τη 2α, μόνο τα GT το παρουσίασαν ή υπάρχουν και προβληματικά TSi???

Link to comment
Share on other sites

Το δικο μου ειναι TSI 140 και μαλιστα σχεδον απο τις πρωτες εισαγωγες(δεν ξερω αν παιζει ρολο).Ρωτησα τον τεχνικο αν ειναι να το κανω οταν θα παω για λαδια και μου λεει μια χαρα να μην το πηγαινω ολη την ωρα.το γρατζουνισμα μου το εκανε καποιες φορες στο κατεβασμα απο 3 σε 2α και ιδιως αν στην 3η ειχα πανω απο 3200 στοφες.αλλα και στο ανεβασμα απο 1 σε 2 ενιωθα το αυτοκινητο να κοβει λιγο σαν να μη μπορει να επιταχυνει αμεσως.
Link to comment
Share on other sites

Κόστος Μάκη ?

 

Λοιπον Δημήτρη μου απαντησαν με mail και μου δωσανε λιανικη τιμη "ενδεικτικη" παντα για να μην παραξηγηθω:

1.blaupunkt usb-bluetooth interface 159 euro

2.Καλωδιο(αναγκαιο για συνδεση με εργοστασιακο Vw) 29 euro

Δεν νομιζω οτι ειναι και ασχημα....;)

 

Αραγε υποστηριζει το κουμπακι στο πολυλειτουργικο τιμονι για απαντηση και τερματισμο κλησης? Ρωτησε το σε παρακαλω:)

 

Ηλια...οχι δεν το υποστηριζει.Εχει δικο του κουμπακι για απαντηση/τερματισμο κλησης...

 

Αυτό το πρόβλημα με τη 2α, μόνο τα GT το παρουσίασαν ή υπάρχουν και προβληματικά TSi???

 

Κοιτα φιλε μου....εγω το αλλαξα πριν 4 μηνες....οταν ακομα ισα που ακουγονταν.

Ο αρχιμηχανικος μου ειπε οτι το προβλημα ειναι σε αυτοκινητα Tsi ή gt με κατασκευη μεχρι τελος Μαιου 2007.Μετα απο εκει εχουν διορθωσει το προβλημα απο το εργοστασιο κατευθειαν.

Επισης μου ανεφερε οτι δεν ειναι κατι ,απο το οποιο δεν μπορει να παθει σοβαρη ζημια το σαζμαν,οταν ειναι ακομα σε πολυ αρχικο σταδιο(πολυ μικρο γρατσουνισμα και οχι παντα).

Καλο βεβαια ειναι οτι οταν το ακουσουμε...κατευθειαν για αλλαγη και ας ειναι ακομα αρχη,για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο!!!

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

και πως θα καταλαβουμε οτι υπαρχει προβλημα με το σασμαν? μπορει καποιος να εξηγησει τους θορυβους που θα πρεπει να μας ανησυχησουν??
Link to comment
Share on other sites

και πως θα καταλαβουμε οτι υπαρχει προβλημα με το σασμαν? μπορει καποιος να εξηγησει τους θορυβους που θα πρεπει να μας ανησυχησουν??

 

Εχεις ποτε προσπαθησει να βαλεις ταχυτητα χωρις να πατησεις συμπλεκτη...?ή σιγουρα καποια στιγμη απο λαθος ή κεκτημενη ταχυτητα δεν εχεις προλαβει να πατησεις συμπλεκτη και ακους ενα χοντρο "γκρρρρ..."

Ε αυτον περιπου τον ηχο αλλα στο πολυ πιο "απαλο του"...ισα ισα ενα γρατσουνισματακι δηλαδη κατα την αλλαγη της ταχυτητας.

Δεν ξέρω πως αλλιως να στο εξηγησω.....:p:p:p;)

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον Δημήτρη μου απαντησαν με mail και μου δωσανε λιανικη τιμη "ενδεικτικη" παντα για να μην παραξηγηθω:

1.blaupunkt usb-bluetooth interface 159 euro

2.Καλωδιο(αναγκαιο για συνδεση με εργοστασιακο Vw) 29 euro

Δεν νομιζω οτι ειναι και ασχημα....;)

 

 

 

Ηλια...οχι δεν το υποστηριζει.Εχει δικο του κουμπακι για απαντηση/τερματισμο κλησης...

 

 

 

Κοιτα φιλε μου....εγω το αλλαξα πριν 4 μηνες....οταν ακομα ισα που ακουγονταν.

Ο αρχιμηχανικος μου ειπε οτι το προβλημα ειναι σε αυτοκινητα Tsi ή gt με κατασκευη μεχρι τελος Μαιου 2007.Μετα απο εκει εχουν διορθωσει το προβλημα απο το εργοστασιο κατευθειαν.

Επισης μου ανεφερε οτι δεν ειναι κατι ,απο το οποιο δεν μπορει να παθει σοβαρη ζημια το σαζμαν,οταν ειναι ακομα σε πολυ αρχικο σταδιο(πολυ μικρο γρατσουνισμα και οχι παντα).

Καλο βεβαια ειναι οτι οταν το ακουσουμε...κατευθειαν για αλλαγη και ας ειναι ακομα αρχη,για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο!!!

 

Το δικο μου TSI, MY07 (αδεια Μαρτιου) τιποτα μεχρι τωρα.

Και γενικως κανενα προβλημα, εχω και 32000 χλμ.

Link to comment
Share on other sites

να ξερεις ενημερωτικα οτι 800 ευρω κοστιζει περιπου στις αντιπροσωπιες η μασκα του gti!!!Ασχετα ποσο την πουλανε!!!Για την ακριβεια 817 ευρω.Η μονη διαφορα στην τιμη μπορει να προκυψει λογω βαψιματος!!!Κ εγω που ειχα ρωτησει σε αλλη αντιπροσωπεια μου ειχαν πει 1100 ευρω!!!

 

Γυρω στα 1000 κατι βγαινανε τα ανταλλακτικα (με τη μασκα του gt sport που ειναι 100 ευρω πιο ακριβη) γιατι τα αλλαζανε ολα, μετωπες,γρυλιες,σποιλερ κλπ, και τα υπολοιπα βαφτικα και ραβε ξυλωνε. Βεβαια υπηρχαν και 'εξυπνοτεροι', οπως απο εκει που εχω παρει το αυτοκινητο που συν αυτα περιπου τα λεφτα ηθελαν και να τους αφησω τα παλια που ηταν ολοκαινουργα.

Τι να πω εχουν (και μαλλον εχουμε και εμεις) ξεφυγει στην ψωροκωσταινα..

Link to comment
Share on other sites

Ηλια...οχι δεν το υποστηριζει.Εχει δικο του κουμπακι για απαντηση/τερματισμο κλησης...

 

Κριμα. Σε ευχαριστω πολυ που ρωτησες παντως:)

Link to comment
Share on other sites

εφτασε η ωρα για το ετησιο σερβις στο gt και δεν ξερω εξουσιαοδοτημενους για να το παω. Μενω στον Κορυδαλλο αθηνας . Οποιος ξερει ας βοηθησει
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας, μήπως έμεινε κανείς από βενζίνη να μου πει τι γράφει στην οθόνη που λέει την αυτονομία καυσίμου; Η ρεζέρβα βενζίνης είναι πέρα από αυτό δείχνει στην οθόνη, π.χ. 20km - 10km - 0km ή αυτά τα χιλιόμετρα αφορούν τη ρεζέρβα;
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας, μήπως έμεινε κανείς από βενζίνη να μου πει τι γράφει στην οθόνη που λέει την αυτονομία καυσίμου; Η ρεζέρβα βενζίνης είναι πέρα από αυτό δείχνει στην οθόνη, π.χ. 20km - 10km - 0km ή αυτά τα χιλιόμετρα αφορούν τη ρεζέρβα;

 

Λογικά η ένδειξη περιλαμβάνει και τη ρεζέρβα, καθώς όταν ανάβει το λαμπάκι ότι πλέον απομένει η ρεζέρβα, η ένδειξη είναι γύρω στα 70~80 χλμ

Link to comment
Share on other sites

Λογικά η ένδειξη περιλαμβάνει και τη ρεζέρβα, καθώς όταν ανάβει το λαμπάκι ότι πλέον απομένει η ρεζέρβα, η ένδειξη είναι γύρω στα 70~80 χλμ

 

Έχω την οθόνη plus και δεν μου εμφανίζει κανένα λαμπάκι. Μόνο ένδειξη αναβοσβήνει με εικονίδιο μία αντλία βενζίνης. Ok, κατάλαβα. Ευχαριστώ πολύ!!

Link to comment
Share on other sites

Παίδες, ψάχνοντας βρήκα αυτά.....

 

 

MetaBlue Bluetooth with Steering Wheel Integration

 

MetaBlue VW Golf Bluetooth Car Kit with Steering Wheel Control Integration.

 

 

 

Features

 

METABLUE VWG - MetaBlue Bluetooth Car Kit with Steering Wheel Control integration for the VW Golf.

 

This MetaBlue Bluetooth Kit incorporates all the features of the standard MetaBlue Kit but also includes the ability to integrate with your VW Golf steering wheel controls allowing you to control your conversation from your steering wheel.

 

Please note: Your VW Golf must be fitted with the factory steering wheel controls for a mobile phone in order for this feature to function.

 

MetaBlue Bluetooth is a revolution in bluetooth handsfree car kits leading the way in integrating your bluetooth handsfree with your existing factory car stereo system. With the option to manage your conversation through your car stereo speakers and even utilising the steering wheel controls on your steering wheel.

 

MetaBlue - the only real alternative for total car handsfree system integration.

 

Installation: Your MetaBlue advanced bluetooth car kit can be installed in most Capital and Regional centres thoughout Australia at an approximate cost of $139.00. Please inquire for further details.

Meta System Genuine Accessory with full 12 month Australian warranty.

Fully compatible with all version of bluetooth technology.

Handles calls handsfree via bluetooth wireless technology.

Filtering of wind and engine noise for a high quality conversation.

DIY Rating - Professional installation is recommended.

 

MINIMUM INSTALLATION

1 appliance + services: MetaBlue incorporates the parts needed for audio amplification, the microphone interface, stereo system and steering wheel control integration and Bluetooth radio transmission.

 

DRIVER COMFORT

Just one press of a button is all you need to answer or place a phone call using your normal mobile phone without the need of a headset.

 

MAXIMUM FREEDOM

You can connect your PDA handheld PC to the Bluetooth system and take advantage of satellite navigation instructions announced through your car stereo system.

 

TOTAL COMPATIBILITY

The Bluetooth standard guarantees maximum compatibility of the MetaBlue with any type of apparatus (mobile phones, notebooks, PDA's) that comply with the protocol.

 

HIGH TECHNOLOGY

Automatic connection between your mobile phone and the hands free system. Excellent audio quality thanks to digital transmission and DSP noise suppression.

 

 

http://www.ryda.com.au/MetaBlue-Bluetooth-with-Steering-Wheel-Integration-p/metablue%20vwg.htm

 

$399,95

 

 

VW Bluetooth Phone Button Handsfree Kit

 

For Golf, GTI, Rabbit, Jetta, GLI, EOS, and Passat 2004+ Plus cars with Multifunction Steering Wheel (Single Phone Button) Also works with Touareg with Volume buttons on Steering Wheel (Touaregs without a phone button can be used with just the volume button to answer and end a call) Installing this kit will allow you to use the “phone” and “volume” buttons on your steering wheel to control the functions of a Voice prompted Bluetooth module made for us by Parrot - the leader in bluetooth integration. It requires no splicing of wires and can be removed without a trace at any time. There are no wires to cut, splice or tap for factory-like bluetooth and with nothing to mount on the dash! The steering wheel phone button does all the work!

 

$289,95

 

https://www.1stvwparts.com/product_info.php?products_id=1090

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Μια γρήγορη ερώτηση. Έχω το κλασσικό πρόβλημα με το τρίξιμο του κεντρικού αεραγωγού και πριν λίγο καιρό παρήγγειλαν ανταλλακτικό (εντός εγγύησης). Μου τηλεφώνησαν να πάω να εγκαταστήσουν τον καινούριο αύριο.

 

Θα πρέπει να πληρώσω εργασία;

 

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Μια γρήγορη ερώτηση. Έχω το κλασσικό πρόβλημα με το τρίξιμο του κεντρικού αεραγωγού και πριν λίγο καιρό παρήγγειλαν ανταλλακτικό (εντός εγγύησης). Μου τηλεφώνησαν να πάω να εγκαταστήσουν τον καινούριο αύριο.

 

Θα πρέπει να πληρώσω εργασία;

 

Ευχαριστώ.

 

όχι, και η εργασία συμπεριλαμβάνεται στην εγγύηση

Link to comment
Share on other sites

Πηγα και εγω στο συνεργειο γιατι τις τελευταιες μερες αρχισε να μου γρατζουναει την 2α σε μερικες αλλαγες, και ειδικα απο ανεβασμα απο 1η...εκει μου ειπαν οτι εχουν να φτιαξουν αλλα 6 αμαξια με το ιδιο προβλημα (συγχρονιζε 2ας) οποτε θα πρεπει να περιμενω λιγες εβδομαδες μεχρι να μου εξασφαλισουν οχημα αντικαταστασης για τις 2 μερες που θα κρατησουν το αμαξι. Παντως οσοι εχετε απο τις πρωτες φουρνιες TSI/GT θα ελεγα να πατε να τους πειτε οτι καμια φορα γρατζουναει η 2α γιατι ειναι πιθανο να σας βαλουν το βελτιωμενο εξαρτημα ασχετα με το αν εχετε οντως το προβλημα ή οχι. Φανταστειτε να εμφανιστει το προβλημα αφου εχει ληξει η εγγυηση.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...