Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Οσα περιοδικα και αν εχω δει ( automotosport, topgear, drive, evo κ.α ) δινουν το TSI 157-158hp και το GT 185hp και αλλα 193hp

 

Κοιτα να δεις.....Παλιοτερα απο τα αλογα που ελεγε η εταιρια οτι αποδιδει ενα αμαξι μπορει να ηταν και ενα κλικ πιο κατω και τωρα ειναι πιο πανω στο Golfακι!!!!Ωραια τωρα που τοχω παραγγειλει θα παω να τους πω να μου φερουν ενα με 193 και οχι με 185 γιατι θα τους το δωσω πισω.Λετε να με παρεξηγησουν?:p

Aληθεια υπαρχει κανα καλο golf club στην Ελλαδα στο επιπεδο του ibiza club πχ?

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα να δεις.....Παλιοτερα απο τα αλογα που ελεγε η εταιρια οτι αποδιδει ενα αμαξι μπορει να ηταν και ενα κλικ πιο κατω και τωρα ειναι πιο πανω στο Golfακι!!!!Ωραια τωρα που τοχω παραγγειλει θα παω να τους πω να μου φερουν ενα με 193 και οχι με 185 γιατι θα τους το δωσω πισω.Λετε να με παρεξηγησουν?:p

Aληθεια υπαρχει κανα καλο golf club στην Ελλαδα στο επιπεδο του ibiza club πχ?

Φυσικα... VWClub. Μπες http://www.vwclub.gr και γινε μελος... αν θες περισσοτερες πληροφοριες πες μου να σου δωσω τηλεφωνο για να συναντηθεις με member της περιοχης σου να παρεις και αυτοκολητο και να λαμβανεις μερος σε συναντησεις και εκδρομες που κανει το vwclub...

 

 

TSI 140 ...

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα... VWClub. Μπες http://www.vwclub.gr και γινε μελος... αν θες περισσοτερες πληροφοριες πες μου να σου δωσω τηλεφωνο για να συναντηθεις με member της περιοχης σου να παρεις και αυτοκολητο και να λαμβανεις μερος σε συναντησεις και εκδρομες που κανει το vwclub...

 

Εννοειτε!!!!!Το συζητας?Στειλε μου pm με τα απαραιτητα!!!!:)

Link to comment
Share on other sites

Γεια και χαρά σε όλους σας.

 

Γράφτηκα στο φόρουμ λόγω του συγκεκριμένου thread το οποίο ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για μένα.

 

Εδώ και δύο εβδομάδες (~3000 χλμ) είμαι ο πανευτυχής κάτοχος ενός ασημί TSI Sportline, το οποίο φυσικά ξεπέρασε τις προσδοκίες μου όσον αφορά το θέμα ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ. Απλά δεν περίμενα με τίποτα τέτοια ροπή και σε ποσότητα αλλά κυρίως στον τρόπο με τον οποίο βγαίνει αυτή στο δρόμο. Να μην αναφερθώ στην κατανάλωση που απλά με κούφανε με το πόσο χαμηλή είναι όταν οδηγάς με τις ροπές. Μοναδικό μείον η απόκριση στο γκάζι που δεν έχω ξεκαθαρίσει ακόμα αν οφείλετε σε turbo lag ή στο ηλ γκάζι ή και στα 2.

 

Ότι γράφω το γράφω περισσότερο για τον κόσμο που ενδιαφέρεται να αγοράσει το αυτοκίνητο έτσι ώστε να μην παρανοήσει κάποια πράματα και βρεθεί προ εκπλήξεως.

 

Για να μην παρεξηγηθώ (ποιος είναι αυτός ο μα...ας που παει να μας το παίξει μηχανικός και οδηγάρα) για όσα γράψω παρακάτω θα αναφέρω ότι:

α) έχω στο ενεργητικό μου πάνω από 300,000 χλμ με διάφορα καινούρια και παλαιότερα αυτοκίνητα (focus mk1 1.6, focus mk2 1.6, 147 1.6 120hp, bmw 318 143hp, 106 rally 8v, 106 1.4 και αρκετά ακόμη που όμως δεν τα έχω ζήσει τόσο για να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα)

β) Λόγω σπουδών και τρέλας γνωρίζω πολύ καλά πως λειτουργεί σχεδόν το κάθε υποσύστημα ενός σύγχρονου αυτοκινήτου.

γ) θεωρώ μια από τις μεγαλύτερες απολαύσεις της ζωής την οδήγηση στο όριο (δικού μου ορίου ή του αυτοκινήτου ότι έρθει πρώτο :) ) σε μια διαδρομή με στροφές πάντα βέβαια με τον ελάχιστο δυνατό κίνδυνο για όχημα - επιβαίνοντες κλπ.

 

Λοιπόν η γνώμη μου για το tsi (το gt δεν το έχω οδηγήσει αλλά αν μπορούσα αυτό θα αγόραζα)

είναι ότι είναι ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο μακράν η καλύτερη επιλογή αυτή τη στιγμή στην καυτή κατηγορία των μικρομεσαίων χατσμπακ. Πόλύ απλά ρε γ@αμώτο δεν ήθελα να δώσω 20000 για ένα αυτοκίνητο το οποίο δεν θα με κάλυπτε από πλευράς απόδοσης μοτερ. Με το που είδα ότι βγαίνει η έκδοση tsi σε αυτά τα χρήματα το αποφάσισα κατευθείαν να προβώ στην αγορά του. Το αυτοκίνητο είναι ένας καταπληκτικός χιλιομετροφάγος χωρίς κανένα ουσιαστικό μεινέκτημα.

 

Στα αρνητικά τώρα (και πάντα σε σύγκριση με τα προαναφερθέντα αυτοκίνητα τα οποία έχω οδηγήσει από αρκετά εώς πάρα πολύ):

 

- Το αυτοκίνητο ΔΕΝ είναι σπόρ (αυτό για κάποιους είναι θετικό). Εχει συζητηθει σε άλλο σημείο του φόρουμ οπότε θα πρέπει να ξεκαθαρίσω ότι για μένα ο όρος σπορ είναι συνυφασμένος με το πόσο σε προδιαθέτει ένα αυτοκίνητο να επιτεθείς στην στροφή, και πόσο μπορεί να κρατήσει η διασκέδαση μέχρι να ζεσταθούν υπέρμετρα λάστιχα φρένα κλπ. Το αυτοκίνητο στις γρήγορες στροφές είναι σταθερότατο και δεν παίρνει σοβαρές κλίσεις, εκεί που μας τα χαλάει είναι στις πολύ κλειστές και στις φουρκέτες όπου δεν μπορεί να κρύψει το βάρος του με αποτέλεσμα να μουρώνει πολύ. Σε σύγκριση με τα υπόλοιπα: φυσικά το rally είναι εκτός συναγωνισμού (400 κιλά ελαφρύτερο) το focus mk1 είναι εξαιρετικό (καταπληκτικό τιμόνι) και τα focus mk2, 147, 318 ισότιμα).

 

- Το μόνο σοβαρό και μη αναστρέψιμο μείον βρίσκεται στην ηλ. υποβοήθηση της κρεμαγιέρας. Ενώ το τιμόνι έχει σε όλες τις ταχύτητες το σωστο βάρος και έχει πολύ καλή κατευθυντικότητα μας τα χαλάει στην πληροφόρηση που δεν παρέχει (δεν ελαφραίνει όσο θα έπρεπε στο όριο της πρόσφυσης ώστε να σε προειδοποιήσει, αυτό σε συνδυασμό με το λαγκ στο γκάζι και το τούρμπισμα από τις 3000 στροφές και άνω κάνει την γρήγορη οδήγηση με asr απενεργοποιημένο σε τυπικό γυαλισμένο ελληνικό δρόμο ρώσικη ρουλέτα, φυσικά όταν ο δρόμος κρατάει δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.

 

- Έχω παρατηρήσει ότι τα αμορτισέρ έχουν πιο γρήγορη απ' ότι θα πρεπε επαναφορά με αποτέλεσμα στα πολλά χιλιόμετρα όταν για παράδειγμα περνάς μια γέφυρα σε αυτοκινητόδρομο ενώ αποσβένουν σωστά την συμπίεση αδυνατούν να αποσβέσουν την έκταση με αποτέλεσμα να εκτείνονται σχεδόν στο τέρμα τους, ούτε λόγος φυσικά για εκτροπή ή αστάθεια απλώς κακή αίσθηση.

 

Οι μοναδικές επεμβάσεις που σκοπεύω μελλοντικά να κάνω είναι πρώτα απόλα να βάλω λάστιχα της προκοπής (το παρέλαβα με τα απαράδεκτα για τα Ελληνικά δεδομένα Michelin Energy), και αργότερα ένα σετάκι bilstein αμορτισέρ για να κλείσει και το θέμα της ανάρτησης, τον κινητήρα πολύ απλά ΔΕΝ τον αγγίζω.

 

Συγνώμη για το τεράστιο ποστ, ελπίζω να βοήθησα κάποιους. Παρατηρήσεις φυσικά ευπρόσδεκτες.

 

Καλά χιλιόμετρα.

 

-

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

Εγω τα μεγαλα ποστ τα γουσταρω, δειχνουν μερακι :) Καλοταξιδο και σε σενα boomer αλλα κ στα αλλα παιδια που εχουν γραψει λιγες σελιδες πριν. Τα αμορτισερ συμφωνω οτι ειναι μια πολυ καλη βελτιωση, αφου την διαφορα δεν την βλεπεις μονο στις στροφες αλλα κ στο φρεναρισμα, οπου εξαλειφεται το 'γονατισμα' της μπροστινης αναρτησης.
Link to comment
Share on other sites

Ωντας κατοχος ενος Leon FR 1ου σταδιου και σε κανα μηνα περιπου κατοχος ενος leon II Cupra να πω πως η αποκριση ειναι επιτηδες αργη σε ολο το group VAG και οφειλεται στις πολυ αυστηρες προδιαγραφες ρυπων.Δυστυσχως θα πρεπει να μαθεις να ζεις με αυτο αν και σε μας δεν ειναι ιδιαιτερα εκνευριστικο αν και σιγουρα εινια ενοχλητικο.

 

Ιδιως οι 1400αρηδες non turbo εχουν το μεγαλυτερο προβλημα απο ολους

Link to comment
Share on other sites

Καλος ηρ8ες φιλε boomer ,καλοταξιδο και καλα χιλιομετρα.

 

Οσον αφορα το 8εμα τησ κα8ηστερησης του ηλ. κγαζιου (de mporw me tipota ta Ellhnika sorry) to epsaksa ligaki kai brika ta ekshs. Den einai 8ema turbo lag, prepei na exei sxesh me katanalwsh kaushmou kai ekpompes rupon. Gia na plasarei h VW to texnologiko ths 8auma me thn idiaitera xamhlh katanalwsh kai me tous antistoixous rupous malon peirakse ligaki parapanw to gazaki wste na mhn ekswfreniazete h mhxanh me to paramikro agigma tou deksiou podio.

 

Meta apo episkepsh se 2 antiproswpeies ema8a ta ekshs. Sto filipaio mou eipan pws dior8onete me thn topo8ethsh enos idikou eksarthmatos sto hl. gazi(koloki8ia toumpana) profanos to sprint booster enooun me thn upografh Filipaios(to kalo sauto einai pws den apireazei thn eggush, me thn analogh aukshmenh xrewsh fusika).

 

Sto Pazzaropulo mou eipan pws dior8onete meta ton epanaprogrammatismo tou egefalou kata th diadikasia tou upgrade (210 sto GT kai ....sory den 8umamai posa einai sto TSI) xwris na metabalete h egguhsh profanos!!

 

Kalhterh h deuterh epilogh mou akougete mias kai de maresei na bazw after market eksarthmata sto amaksi mou kai eidika na peirazw to hlektroniko susthma , alla an analogisteis th xrewsh (1000+) euro...h epilogh einai dikh sas.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

η καλυτερη βελτιωση που μπορειτε να κανετε στην αναρτηση ειναι να φτιαξετε μια χειροποιητη. μπορει να ειναι ελαφρως ακριβοτερη (Ισως και στα ιδια λεφτα με μια ακριβη) αλλα τα αποτελεσματα ειναι μακραν καλυτερα.
Link to comment
Share on other sites

Καλος ηρ8ες φιλε boomer ,καλοταξιδο και καλα χιλιομετρα.

 

Οσον αφορα το 8εμα τησ κα8ηστερησης του ηλ. κγαζιου (de mporw me tipota ta Ellhnika sorry) to epsaksa ligaki kai brika ta ekshs. Den einai 8ema turbo lag, prepei na exei sxesh me katanalwsh kaushmou kai ekpompes rupon. Gia na plasarei h VW to texnologiko ths 8auma me thn idiaitera xamhlh katanalwsh kai me tous antistoixous rupous malon peirakse ligaki parapanw to gazaki wste na mhn ekswfreniazete h mhxanh me to paramikro agigma tou deksiou podio.

 

Meta apo episkepsh se 2 antiproswpeies ema8a ta ekshs. Sto filipaio mou eipan pws dior8onete me thn topo8ethsh enos idikou eksarthmatos sto hl. gazi(koloki8ia toumpana) profanos to sprint booster enooun me thn upografh Filipaios(to kalo sauto einai pws den apireazei thn eggush, me thn analogh aukshmenh xrewsh fusika).

 

Sto Pazzaropulo mou eipan pws dior8onete meta ton epanaprogrammatismo tou egefalou kata th diadikasia tou upgrade (210 sto GT kai ....sory den 8umamai posa einai sto TSI) xwris na metabalete h egguhsh profanos!!

 

Kalhterh h deuterh epilogh mou akougete mias kai de maresei na bazw after market eksarthmata sto amaksi mou kai eidika na peirazw to hlektroniko susthma , alla an analogisteis th xrewsh (1000+) euro...h epilogh einai dikh sas.

ayto pou eipes gia ton pazaropoulo akougete poli kalo.Sigoura omos kanei 1000 eyro?kai asxeta apo ton diatirite i eggiisi den epireazete katholou i aksiopistia tou aytokinitou?

[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions
Link to comment
Share on other sites

Μπράβο σου φίλε boomer!. Επιτέλους γράφτηκε και κάτι που δείχνει δομημένο, είναι αναλυτικό και δείχνεις αν μη τι άλλο να έχεις οδηγικές γνώσεις. Τέτοια Posts μας λείπουν...

Δεν πάμε να γκρεμίσουμε αυτούς που μας γκρέμισαν, πάμε να τους δείξουμε πως δεν πέσαμε.

Ποτέ μην λογομαχείς με έναν βλάκα, θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγο πείρας.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Ευχαριστώ πολύ για το καλοσώρισμα:)

 

 

Γιατι ομως Bilstein και οχι KW η Koni ?? ξερεις κατι ???

 

ο λόγος που προτιμώ την bilstein είναι ότι απλά είμαι ένας πάρα πολύ ευχαριστημένος πελάτης της, πάρα πολύ καλό πάτημα με μηδενικές κλίσεις, σωστή απορόφηση ανωμαλιών και σταθερή απόδοση για τουλάχιστον 60,0000 χλμ. Δεν έχω δοκιμάσει αμορτισερ άλλων εταιριών πλην από ένα ίμπιζα με κίτρινα κόνι τα οποία μου φάνηκε να ψιλοκοπανάει αλλά κατά τα άλλα πήγαινε πολύ καλά. Κάποιες φτηνές λύσεις (Monroe, μαύρα bilstein κλπ) μου φάνηκαν απλά χειρότερα από τα εργοστασιακά.

 

 

Γνωρίζει κανείς ποια η διαφορά στην ανάρτηση της έκδοσης sportline του TSi σε σχέση με τα απλά TSi? Χθές στάθηκα δίπλα σε ένα 1,6 fsi και είδα ότι είμαι λίγο χαμηλότερος υποθέτω επομένως ότι η μόνη διαφορά είναι στα σκληρότερα - χαμηλοτερα ελατήρια.

 

DimKav Αυτό με την μετατροπή του Παζαρόπουλου ακούγεται πολύ ενδιαφέρον ιδιαίτερα αν προσφερθεί αργότερα σε ένα πιο οικονομικό πακέτο χωρίς αναβάθμιση ιπποδύναμης γιατί δυστηχώς το στήσιμο του tsi δεν ενδύκνειτε για +30 ΗΡ. Τεσπά δεν γίνεται να είναι όλα τέλεια,το αμάξι είναι ούτως ή άλλως απίθανο :love:

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

Οταν αλλαξεις αναρτησεις και βαλεις Bilstein πες μας ακριβως πιο μοντελο εβαλες και τις εντυπωσεις σου :)

Θα με προλάβουν άλλοι δεν το βλέπω πριν περάσουν 1-2 χρονάκια :(

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

boomer rwthsa an uparxei h dunatothta na dior8w8ei h ka8usterhsh sto gazi xwris na xreastei na kanw olh thn anaba8mish alla mou eipan pws auto de ginete. As elpisoume pws argotera 8a to kanoun.

 

Pantos oson afora to 8ema "..γιατί δυστηχώς το στήσιμο του tsi δεν ενδύκνειτε για +30 ΗΡ" o Pazaropoulos kai alloi antiproswpoi prosferoun me egguhsh antiproswpias anaba8mish gia to TSI sta 170HP me epanaprogrammatismo egefalou mono, xwris mhxanologikes tropopoihseis h alla soulouparismata (frena-anarthseis). De mporei na sou deinoun alla 30Hp xwris na ta antexei to amaksi...?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ένας φίλος μου έχει ένα golf 2 gti καταλυτικό στα 1800 κυβικά (έχει γίνει μετατροπή , δηλαδή δεν ήταν gti από τη μάνα του αλλα το άλλαξε ο προκάτοχος του, βάζοντας όλο το πακέτο).Αυτό πρέπει να είναι γύρω στα 135-140 άλογα (έχει και ένα χειροποίητο τελικό,αν μετράει)...Το έχει προσεγμένο δεν μπορώ να πω.

 

Τώρα όμως που πήρα το tsi (sportline) με έχει ψιλοζαλίσει αφού το στρώσω να κάνουμε μια κοντρίτσα για να δούμε πως πάνε...

 

 

Εσείς ποιο πιστεύετε να'ναι το αποτέλεσμα? γεγονός είναι ότι μου πουλάει μούρη...:mad:

You don't score until you score.
Link to comment
Share on other sites

Ένας φίλος μου έχει ένα golf 2 gti καταλυτικό στα 1800 κυβικά (έχει γίνει μετατροπή , δηλαδή δεν ήταν gti από τη μάνα του αλλα το άλλαξε ο προκάτοχος του, βάζοντας όλο το πακέτο).Αυτό πρέπει να είναι γύρω στα 135-140 άλογα (έχει και ένα χειροποίητο τελικό,αν μετράει)...Το έχει προσεγμένο δεν μπορώ να πω.

 

Τώρα όμως που πήρα το tsi (sportline) με έχει ψιλοζαλίσει αφού το στρώσω να κάνουμε μια κοντρίτσα για να δούμε πως πάνε...

 

 

Εσείς ποιο πιστεύετε να'ναι το αποτέλεσμα? γεγονός είναι ότι μου πουλάει μούρη...:mad:

Πιθανότατα να σε έχει τουλάχιστον στο 0-100 αφού είναι 140 άλογα και 1050-1100 kg ;)
Link to comment
Share on other sites

De mporei na sou deinoun alla 30Hp xwris na ta antexei to amaksi...

 

Δυστηχώς φίλε μου με τα Energy (η πηγή του κακού) και με asr off 140 ΗΡ μου σπινάρησε έντονα και με τρίτη σε φουλ επιτάχυνση , το asr βέβαια είναι διακριτικότατο και δεν με ενοχλεί καθόλου ακόμα και σε στροφιλίκι αλλά η ομοιογένεια φαίνεται με τα ηλεκτρονικά απενεργοποιημένα, τι θα γίνει για παράδειγμα με το φρενάρισμα?

 

Χρειάζομαι περισσότερη πρόσφυση όχι περισσότερα άλογα, το αμάξι πάει αέρα ούτως ή άλλως, τα 1000 θα τα έδινα στο στήσιμο, το λαγκ το συνήθισα ήδη.

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

Ένας φίλος μου έχει ένα golf 2 gti καταλυτικό στα 1800 κυβικά (έχει γίνει μετατροπή , δηλαδή δεν ήταν gti από τη μάνα του αλλα το άλλαξε ο προκάτοχος του, βάζοντας όλο το πακέτο).Αυτό πρέπει να είναι γύρω στα 135-140 άλογα (έχει και ένα χειροποίητο τελικό,αν μετράει)...Το έχει προσεγμένο δεν μπορώ να πω.

 

Τώρα όμως που πήρα το tsi (sportline) με έχει ψιλοζαλίσει αφού το στρώσω να κάνουμε μια κοντρίτσα για να δούμε πως πάνε...

 

 

Εσείς ποιο πιστεύετε να'ναι το αποτέλεσμα? γεγονός είναι ότι μου πουλάει μούρη...:mad:

 

 

Πες του να πάτε από ρολλαριστές 2ες και 1500σαλ.

 

Από στάση, θα πρέπει να βάλεις το πρόγραμμα για τα +30 άλογα.

Link to comment
Share on other sites

boomer rwthsa an uparxei h dunatothta na dior8w8ei h ka8usterhsh sto gazi xwris na xreastei na kanw olh thn anaba8mish alla mou eipan pws auto de ginete. As elpisoume pws argotera 8a to kanoun.

 

Pantos oson afora to 8ema "..γιατί δυστηχώς το στήσιμο του tsi δεν ενδύκνειτε για +30 ΗΡ" o Pazaropoulos kai alloi antiproswpoi prosferoun me egguhsh antiproswpias anaba8mish gia to TSI sta 170HP me epanaprogrammatismo egefalou mono, xwris mhxanologikes tropopoihseis h alla soulouparismata (frena-anarthseis). De mporei na sou deinoun alla 30Hp xwris na ta antexei to amaksi...?

telika poso kanei aytos o epanaprogramatismos tou eggefalou?kai sto kato kato afou den epireazete i eggiisi de se noiazei tipota

[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας και απο μενα μετα απο πολυυυυυυυ καιρο απουσιας.

 

Πηγα σημερα σε 2 αντιπροσωπιες καρεντα,παζαροπουλος και εχουν αλλαξει οι τιμες για TSI και GT.

 

Συγκεκριμενα το tsi sportline 5d εχει παει στα 21765 και GT στα 25705 5d

 

Η διαφορα στο τριπορτο ειναι -850 ευρω.

 

Μαλιστα στον παζαροπουλο μου κανουν και μια εκπτωση των 265 ευρω μετρητοις στο sportline 5d που ενδιαφερομαι.

 

Ενα ακομα που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι προσπαθουν να αποτρεψουν τους υποψηφιους αγοραστες του tsi απο την εκδοση highline που περιλαμβανει το Cruise control λεγοντας οτι δεν το ζητανε.

 

DimKav μηπως ρωτησες για το κοστος της <επεμβασης>;

 

Υ.Γ.Ειχα και μια προσφορα απο ενα μαντρα οπου μου πουλαει ενα GT 5 μηνων με 11.000 χλμ στην τιμη των 22.000 ευρω....θα ηθελα τη γνωμη σας επ αυτου:worry:

Link to comment
Share on other sites

Υ.Γ.Ειχα και μια προσφορα απο ενα μαντρα οπου μου πουλαει ενα GT 5 μηνων με 11.000 χλμ στην τιμη των 22.000 ευρω....θα ηθελα τη γνωμη σας επ αυτου:worry:

 

:wacko: :wacko: :worry: :blink: :X :lol:

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Ευχαριστώ πολύ για το καλοσώρισμα:)

 

 

 

 

ο λόγος που προτιμώ την bilstein είναι ότι απλά είμαι ένας πάρα πολύ ευχαριστημένος πελάτης της, πάρα πολύ καλό πάτημα με μηδενικές κλίσεις, σωστή απορόφηση ανωμαλιών και σταθερή απόδοση για τουλάχιστον 60,0000 χλμ. Δεν έχω δοκιμάσει αμορτισερ άλλων εταιριών πλην από ένα ίμπιζα με κίτρινα κόνι τα οποία μου φάνηκε να ψιλοκοπανάει αλλά κατά τα άλλα πήγαινε πολύ καλά. Κάποιες φτηνές λύσεις (Monroe, μαύρα bilstein κλπ) μου φάνηκαν απλά χειρότερα από τα εργοστασιακά.

 

 

Γνωρίζει κανείς ποια η διαφορά στην ανάρτηση της έκδοσης sportline του TSi σε σχέση με τα απλά TSi? Χθές στάθηκα δίπλα σε ένα 1,6 fsi και είδα ότι είμαι λίγο χαμηλότερος υποθέτω επομένως ότι η μόνη διαφορά είναι στα σκληρότερα - χαμηλοτερα ελατήρια.

 

DimKav Αυτό με την μετατροπή του Παζαρόπουλου ακούγεται πολύ ενδιαφέρον ιδιαίτερα αν προσφερθεί αργότερα σε ένα πιο οικονομικό πακέτο χωρίς αναβάθμιση ιπποδύναμης γιατί δυστηχώς το στήσιμο του tsi δεν ενδύκνειτε για +30 ΗΡ. Τεσπά δεν γίνεται να είναι όλα τέλεια,το αμάξι είναι ούτως ή άλλως απίθανο :love:

βαλε θετικο καμπερ σε γκολφ με bilstein και θα δεις κοπανημα :p

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...