Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδια το ειχα ξανα ρωτησει αλλα δε πηρα απαντηση γνωριζετε καμια καλη εξατμιση για το TSI 140 ps και αν βγηκε τελικα σκαστρα για το εν λογο μοντελο ???

 

 

TSI 140 ...

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

:D Χελ γιέα! Το παρήγγειλα επιτέλους! :up:

 

Σε 2 μηνάκια θα είμαι και γω ευτυχής κάτοχος μπλέ γκραφιτί Golf TSi Sportline!!

 

Τελικά υπάρχει είσοδος aux in και κάνει κανένα 30 ευρο περίπου. Αλλά δεν το έβαλα γιατί το αμάξι θα αργούσε ακόμα πολύ παραπάνω... Θα το βάλω εδώ άμα είναι.

 

Ά ξέχασα το άλλο! παιδιά χάλια το Golf, μου είπανε στην αντιπροσωπεία σπάνε μοτέρ, τούρμο καίγονται, ανεβάζουν θερμοκρασίες κλπ, χάλια χάλια... Μην το πάρει κανείς άλλος! Θα το δοκιμάσω λίγο καιρό εγώ και θα σας πω άμα είναι :p:tease::p:p:lol:

Link to comment
Share on other sites

Ειναι αυτη τη στιγμη η καλυτερη προταση στην κατηγορια με παρα πολυ καλη τιμη.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Ρε έχουν πάθει μεγάλη πλάκα με τους κινητήρες της VW και έχουν λυσάξει να τους βγάλουν άχρηστους.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/33845.png
Link to comment
Share on other sites

Το έμβολο στα πλάγια του κυλίνδρου αν έχεις προσέξει έχει εγκοπές. Εκεί μέσα έχει κάτι πολύ μικρά ελατήρια τα οποία κρατάνε το έμβολο στη σωστή απόσταση απο τα τοιχώματα του κυλίνδρου και ταυτόχρονα κρατάνε στεγανό το χώρο καύσης.;)

 

Χμ. Δεν είναι εγκοπές, ούτε ελατήρια, είναι δαχτυλίδια (piston compression rigns - αναφέρονται όμως και ως ελατήρια στην ελληνική βιβλιογραφία). Όντως, κάνουν ακριβώς ότι είπες :)

 

Μπορεί να είμαστε off topic, αλλά τουλάχιστον συμφωνούμε :D

Link to comment
Share on other sites

Ορίστε τι ξέθαψα έτσι όπως κοιτούσα για το αμάξι, δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί αλλά εγώ τώρα το είδα πρώτη φορά αν και το περίμενα!

 

εδώ είναι το link για το διεθνή διαγωνισμό καλύτερου νέου κινητήρα για το 2006 όπου βέβαια ο TSI των 170 ίππων κέρδισε! καθώς επίσης μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα και στις άλλες κατηγορίες.

 

Είπε κανείς τπτ?!

Link to comment
Share on other sites

Από που προκύπτει το ότι "δεν πάει μια"; Επίσης, τι μ@λ@κες που είμαστε 8.529 Έλληνες που πήραμε Golf φέτος...

 

 

 

Από 1,4000 κυβικά όντως είναι λίγα τα 170ps. Από 1400 όμως κάτι κάνουμε :p

 

 

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Παιδια το ειχα ξανα ρωτησει αλλα δε πηρα απαντηση γνωριζετε καμια καλη εξατμιση για το TSI 140 ps και αν βγηκε τελικα σκαστρα για το εν λογο μοντελο ???

 

Καλύτερα να περιμένεις λίγο καιρό ακόμα για εξάτμιση διότι δεν έχει βγάλει κανείς γνωστός οίκος ούτε για σκάστρα έχω ακούσει τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

1) εβγαλαν μοτερ με τεχνολογια απο το 1950 μοτερ της χρονιας...

2)nagkata το μοτερ bub ειναι με διαφορα το καλυτερο της vw αν και αυτο με τεχνολογια απο αμερικα

3)οσο για ανταγωνισμο απο ιαπωνια που ειπες καποιος μαλλον πρεπει να κοιταξει λιγο τι παιζει απο το 99 μεχρι τωρα.....

 

οσο για το site δεν νομιζω οτι ειναι και το καλυτερο ε?..... ενας v10 βγαζει 500 αλογα και το κανουν θεμα οταν του χρονου βγει το μοτορι το καλο με 0.6 boost 3.5lt v6 και σχεδον 500 αλογα τι θα λενε?.....

 

παρτε ολοι γκολφακια 1.4 που στα 220 αλογα θελουν 7 οργανα μεσα....1.8bar μονο απο την τουρπινα δεν ειναι και λιγο και μου λετε για τεχνολογιες και πρασινα αλογα... να ναι καλα η gm..

Link to comment
Share on other sites

 

οσο για το site δεν νομιζω οτι ειναι και το καλυτερο ε?..... ενας v10 βγαζει 500 αλογα και το κανουν θεμα οταν του χρονου βγει το μοτορι το καλο με 0.6 boost 3.5lt v6 και σχεδον 500 αλογα τι θα λενε?.....

 

παρτε ολοι γκολφακια 1.4 που στα 220 αλογα θελουν 7 οργανα μεσα....1.8bar μονο απο την τουρπινα δεν ειναι και λιγο και μου λετε για τεχνολογιες και πρασινα αλογα... να ναι καλα η gm..

 

Υπάρχει ένα κουμπάκι που γράφει "About the Awards", για ρίξε μια ματιά εκεί, δεν είναι ένα απλό site ή μάλλον είναι ένα απλό site το οποίο όμως έχει τα αποτελέσματα από ένα σοβαρό διαγωνισμό.

 

Όσο για το 2ο ποιό gkolfάκι έχει 220 άλογα; Εργοστασιακό; Γιατί άμα αρχίσουμε να τα πειράζουμε δε θα φταίει ο κινητήρας αν τα σπάμε...

Link to comment
Share on other sites

Φθορες στον κύλινδρο; :dizzy:

Τι είναι ρε συ nagata; το παπί σου που του έβαλες τουρμπινάκι,εξάτμιση παφ-πουφ κ χουάνα κ στα 10000 χλμ θελει αλλαγη το κυλινδροπίστονο;

Απο 1400κεκ,170hp; Απο πότε έναν κινητήρα με υψηλή θερμοδυναμική απόδοση τον λέμε πιεσμένο;λες και τον έφτιαξε ο μαστρο-μητσος της γειτονιάς. Γιατί δεν λες πιεσμένο τον 2,0 του typeR η του S2000; Επειδή είναι χοντα;Κράτα τον συνέχεια στις 7000σαλ λες και έχεις καμια CBR (γιατί πιό κάτω-στις 3000σαλ ας πουμε-απλά κινεισαι και περιμένεις.) να δούμε τι αντοχή θα έχεις;Τί κατανάλωση; Αλλα πότε καθησε η χόντα να ασχοληθει με μέταλλα,ενισχύσεις,βαθμούς θερμοδυναμικής απόδοσης,υπερπληρώσεις,υπερσυμπιεστές,ροπές,αρμονική κατανομή δυναμης κτλ..; Ασχολειται με κατι i-Vtec,i-Dsi άι,άι,άι και άλλα τέτοια φτηνο-ερζάτς....

 

:offtopic:αλλά η θερμοδυναμική απόδοση είναι σχεδον ίδια σε όλους τους κινητήρες βενζίνης είτε ειναι του TSI είτε του S2000 κτλ... :offtopic:

 

1

παρτε ολοι γκολφακια 1.4 που στα 220 αλογα θελουν 7 οργανα μεσα....1.8bar μονο απο την τουρπινα δεν ειναι και λιγο και μου λετε για τεχνολογιες και πρασινα αλογα... να ναι καλα η gm..

 

Η GM που κολάει με την VW??:worry:

Link to comment
Share on other sites

εμ ειδατε?...... για ψαξτε λιγο να δειτε απο που εχει παρει πολλα μηχανικα η vw στον 1.4 το "τεχνολογικο θαυμα"του 1950....

 

για δειτε επισης το μοτερ ma09ert.... η την lancia delta....να μου πειτε τια διαφορες υπαρχουν σε αυτα με το vw και μετα δειτε την gm και πειτε μου εαν βρειτε την σειρα ea της gm να δειτε οτι ακριβως τα ιδια ειναι...

Link to comment
Share on other sites

Έλα ντε... Δε βαριέστε ρε παιδιά;; Δεν καταλαβαίνω τι προσπαθείτε να αποδείξετε;

 

Αυτή τη στιγμή υπάρχει άλλος κινητήρας σε αυτοκίνητο παραγωγής με τέτοιες επιδόσεις και χαρακτηριστικά για την κατηγορία του, ΟΧΙ. Δε πα νάναι "κλεμμένος" κομμένος, ραμμένος ή δεν ξέρω και γω τι... Άμα θέλουν και οι άλλες εταιρείες ας βγάλουν και αυτές κάποιο κινητήρα καλύτερο και ας εξοπλίσουν τα δικά τους μοντέλα. Η VW αποφάσισε ότι την συνέφερε μια τέτοια κίνηση και το έκανε, και από οτι βλέπω έχει πετύχει αυτό που θέλει, ακόμα και μεις γιαυτό μιλάμε.... Το αν είναι σωστή ή οχι η κίνηση θα φανεί.

 

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κατακρίνετε την εταιρία και την πολιτική της; Ο κινητήρας είναι "θαύμα" γιατί πολύ απλά στην εποχή του δεν υπάρχει άλλος αντίστοιχος και γιατί συμφέρει την εταιρία να τον παράγει.

Link to comment
Share on other sites

Χμ. Δεν είναι εγκοπές, ούτε ελατήρια, είναι δαχτυλίδια (piston compression rigns - αναφέρονται όμως και ως ελατήρια στην ελληνική βιβλιογραφία). Όντως, κάνουν ακριβώς ότι είπες :)

 

Μπορεί να είμαστε off topic, αλλά τουλάχιστον συμφωνούμε :D

 

Ρε το ξέρω οτι δεν είναι εγκοπές και οτι δεν είναι ελατήρια αλλά το είπα έτσι για να το κάνω πιο λιανά να το καταλάβουν όλοι.:p

 

Στο θέμα μας τώρα.

Το δικό μας golf μέσα σε 1,5 εβδομάδα έχει κάνει 1300 χιλιόμετρα!:p

Απο εβδομάδα θα έχουν συμπληρωθεί και τα επόμενα 200 km του στρωσίματος.

Μετά απο τα 1500 km μου έιχαν πει σταδιακά ανοίγματα.

Δλδ τι πρέπει να κάνουμε?

Να ανεβάζω 1000 στροφές ανα 500 km?

 

Τι προτείνετε?:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Έλα ντε... Δε βαριέστε ρε παιδιά;; Δεν καταλαβαίνω τι προσπαθείτε να αποδείξετε;

 

Αυτή τη στιγμή υπάρχει άλλος κινητήρας σε αυτοκίνητο παραγωγής με τέτοιες επιδόσεις και χαρακτηριστικά για την κατηγορία του, ΟΧΙ. Δε πα νάναι "κλεμμένος" κομμένος, ραμμένος ή δεν ξέρω και γω τι... Άμα θέλουν και οι άλλες εταιρείες ας βγάλουν και αυτές κάποιο κινητήρα καλύτερο και ας εξοπλίσουν τα δικά τους μοντέλα. Η VW αποφάσισε ότι την συνέφερε μια τέτοια κίνηση και το έκανε, και από οτι βλέπω έχει πετύχει αυτό που θέλει, ακόμα και μεις γιαυτό μιλάμε.... Το αν είναι σωστή ή οχι η κίνηση θα φανεί.

 

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κατακρίνετε την εταιρία και την πολιτική της; Ο κινητήρας είναι "θαύμα" γιατί πολύ απλά στην εποχή του δεν υπάρχει άλλος αντίστοιχος και γιατί συμφέρει την εταιρία να τον παράγει.

 

εισαι σοβαρος σε αυτο? ποια εποχη μιλαμε? αυτο εφαρμοζοταν στα αεοπλανα του βππ για να πετουν πιο ψηλα και εσυ μου λες για την εποχη του? του χρονου που θα βγει το skyline με τις δο τουρμπινες τι θα πρεπει να λεμε? μια χιλιετια μπροστα? οσο για εποχες επειδη μερικα αμαξια δεν ερχονται ελλαδα δεν παει να πει οτι δεν υπαρχουν αλλα με αυτο το καινουργιο συστημα των δυο turbo:lol:

Link to comment
Share on other sites

Ρε το ξέρω οτι δεν είναι εγκοπές και οτι δεν είναι ελατήρια αλλά το είπα έτσι για να το κάνω πιο λιανά να το καταλάβουν όλοι.:p

 

Στο θέμα μας τώρα.

Το δικό μας golf μέσα σε 1,5 εβδομάδα έχει κάνει 1300 χιλιόμετρα!:p

Απο εβδομάδα θα έχουν συμπληρωθεί και τα επόμενα 200 km του στρωσίματος.

Μετά απο τα 1500 km μου έιχαν πει σταδιακά ανοίγματα.

Δλδ τι πρέπει να κάνουμε?

Να ανεβάζω 1000 στροφές ανα 500 km?

 

Τι προτείνετε?:rolleyes:

απο ποτε το στρωνεις? 500km εφταναν δεν ειναι και δα απο σιδερο το αμαξι για να θελει στρωσιμο του κερατα...

Link to comment
Share on other sites

απο ποτε το στρωνεις? 500km εφταναν δεν ειναι και δα απο σιδερο το αμαξι για να θελει στρωσιμο του κερατα...

 

Είχαν πει 1500 km μέχρι τις 3.500 rpm.

Και μετά ανοίγματα.

Το αυτοκίνητο το πήραμε στα χέρια μας 25/1.

 

Και η ερώτηση μου είναι πώς κάνουμε τα ανοίγματα.

Έχει φτάσει κανείς σε αυτό το σημείο?

Link to comment
Share on other sites

εισαι σοβαρος σε αυτο? ποια εποχη μιλαμε? αυτο εφαρμοζοταν στα αεοπλανα του βππ για να πετουν πιο ψηλα και εσυ μου λες για την εποχη του? του χρονου που θα βγει το skyline με τις δο τουρμπινες τι θα πρεπει να λεμε? μια χιλιετια μπροστα? οσο για εποχες επειδη μερικα αμαξια δεν ερχονται ελλαδα δεν παει να πει οτι δεν υπαρχουν αλλα με αυτο το καινουργιο συστημα των δυο turbo:lol:

 

Ολο τα ιδια λεμε. Σε αυτο το φορουμ εχει αναφερθει πολλες φορες οτι η σειριακη υπερτροφοδοτηση (με κομπρεσορα χαμηλα κ turbo ψηλα) εχει εμφανιστει και στο παρελθον. Τα δυο παραδειγματα ειναι η Landia Delta S4 του 1985 που απεδιδε 250ps, και το Nissan Micra/March K10 Superturbo με 110ps απο 993 κυβικα το 1989.

 

Η διαφορα ομως με την VW ειναι οτι εφερε αυτη την τεχνολογια στο ευρυ κοινο κ την εβαλε σε ενα μοντελο αυτοκινητου που αγοραζεται απο πολυ κοσμο. Ο TSI εχει λυσει το πιο βασικο προβλημα των προηγουμενων turbo-compressor κινητηρων, που ειναι το εντονο κενο στην αποδοση του κινητηρα, κατα την φαση της μεταβασης απο την κομπρεσορατη στην τουρμπατη λειτουργια. Συνεπως η VW ΔΕΝ εφευρε τους κινητηρες αυτους, αλλα ειναι η πρωτη που τους εκανε να δουλεψουν 'πολιτισμενα', και μαλιστα σε λιγα κυβικα και με πολυ καλη καταναλωση βενζινης. Οποτε δεν καταλαβαινω που ειναι το προβλημα, νομιζω τα πραγματα ειναι απλα κ ξεκαθαρα.

Link to comment
Share on other sites

εισαι σοβαρος σε αυτο? ποια εποχη μιλαμε? αυτο εφαρμοζοταν στα αεοπλανα του βππ για να πετουν πιο ψηλα και εσυ μου λες για την εποχη του? του χρονου που θα βγει το skyline με τις δο τουρμπινες τι θα πρεπει να λεμε? μια χιλιετια μπροστα? οσο για εποχες επειδη μερικα αμαξια δεν ερχονται ελλαδα δεν παει να πει οτι δεν υπαρχουν αλλα με αυτο το καινουργιο συστημα των δυο turbo:lol:

 

Αν και νομίζω ότι ο aneuthinos με κάλυψε πλήρως ;) έχω να ξεκαθαρίσω και γω κάτι.

 

Είπα ότι είναι μπροστά για την εποχή του και δεν το θυμάμαι ή ότι η VW έφερε τον κινητήρα από το μέλλον;; Είπα όμως ότι δεν έχει καμμία άλλη εταιρία φτιάξει αντίστοιχο κινητήρα για την κατηγορία του golf. Το skyline είναι 1400 ή μήπως είναι στην κατηγορία του golf;! Και επίσης όταν με το καλό βγεί το skyline άνοιξε ένα θέμα στο forum και συζήτα γιαυτό!

 

Αν και αφού μένουμε Ελλάδα (για να μην πω Ευρώπη) θα έπρεπε να μας απασχολούν τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν εδώ, για πες μου όμως κανένα άλλο αμαξάκι που να έχει αυτήν την τεχνολογία κομπρέσορα και τούρμπο μαζί γιατί εγώ σοβαρά δε γνωρίζω (δεν ειρωνεύομαι, απλά δεν έχω ασχοληθεί και τόσο)...

 

Αν όντως μου βρείς κάποιο και βγάλεις ότι συμφέρει προλαβαίνω να ακυρώσω την παραγγελία μου! :p (σημειωτέον έδωσα 21χιλιάρικα για το Golf και δεν έχω σκοπό να δώσω δραχμή παραπάνω γιατί ήδη έχω βγεί από το budget μου!)

Link to comment
Share on other sites

Είχαν πει 1500 km μέχρι τις 3.500 rpm.

Και μετά ανοίγματα.

Το αυτοκίνητο το πήραμε στα χέρια μας 25/1.

 

Και η ερώτηση μου είναι πώς κάνουμε τα ανοίγματα.

Έχει φτάσει κανείς σε αυτό το σημείο?

 

Καλά μην το παίρνεις και τοσο αυστηρά το θέμα του στρωσίματος, σίγουρα είναι εν μέρει καλό να προσέχεις στα πρώτα του χιλιόμετρα το αμάξι. Εγώ με το polo απλά πρόσεχα να μην βάζω βάρος (μην πάρω όλο το παρεάκι μου και να πάμε στα χιόνια :p) και επίσης να μην "κοκκινίζω" τον κινητήρα. Σαν να προσπαθείς να οδηγείς οικονομικά δλδ και να μην ζορίζεις τον κινητήρα, γιατί και κάτω από 3.500 στροφές να είσαι και προσπαθήσεις με 4η λέμε τώρα να κάνεις προσπέραση τον κινητήρα θα τον ζορίσεις περισσότερο από το να κατέβαζες και ας φτάσεις 4000 στροφές.

Link to comment
Share on other sites

πιστευεις πραγματικα οτι το γκολφ αξιζει τα λεφτα του?......εχω ακουσει τα κουφα οπως οτι με προγραμμα και μονο περναει gti...οτι το μοτερ του σε σχεση με τα κυβικα του εχει ποσοστο βελτιωσης πανω απο 380% ενω το skyline εχει μεχρι στιγμης 300%.... και το καλο? οτι ειναι τιμιο και λιτο για τα λεφτα του.....

 

(αυτα τα εχω ακουσει δεν τα λεω εγω) εμενα ποτε δεν μου αρεσε διοτια πο την πρωτη στιγμη το εβγαλε σαν θαυμα και αποκλειστικο το διτουρμπινο συστημα.....και ναι ανακαλυψε(παλι)την φωτια η vw

 

οσο για το στρωσιμο το θεμα ειναι καθως το μοτερ ειναι ακομη αβγαλτο πρεπει να δεσει ολοκληρο δηλαδη ο εγκεφαλος να διαβασει την καθε λεπτομερια σε ολες τις στροφες ωστε να κανει αυτο που λεμε fine tuning

Link to comment
Share on other sites

Το golf tsi φυσικά και αξίζει τα λεφτά του. Πάρε παράδειγμα τους κλέφτες τις Toyota που πουλάνε το Yaris TS 18.500€. Αν είναι δυνατόν, αυτό το πράγμα που είναι μικρότερης κατηγορίας με χειρότερες επιδόσεις και κλάσεις κατότερο από το Golf να είναι ακριβότερο από το TSI. Hydro από αυτό και μόνο το παράδειγμα μπορείς να καταλάβεις ότι το golf tsi αξίζει τα λεφτά του.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...