Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Sto test-drive se αφησε και πηγες 190?:wacko: Παντως εγω που τα οδηγησα και τα δυο, υπαρχει διαφορα στη 3η στο θεμα ροπης. Το GT ειναι πολυ πιο δυνατο απο το TSI. ΑΛΛΑ. Μεχρι 100 πηγα ok?

Βασικα πηγα ολες τις ταχυτητες στους κοφτες... Με το TSI επιασα 210 τελικη και με το GT 225+ Αλλωστε δεν υπηρχε αλλος μεσα εκτος απο εμενα και τον αδερφο μου ....

 

Και κατι ακομα ρε παιδια πριν παρω το tsi σκεφτομουν και το gt δε ξερω τι λενε οι αριθμοι αλλα εγω τα πηρα και τα δυο test drive και δε μου φανηκε μεγαλη διαφορα στο γκαζι.... ισως το πιο πλατη λαστιχο (225) ισως επειδη ο κινητηρας ειναι ιδιος (μετα τα 190 εβλεπα διαφορα βεβαια αλλα οχι και πολυ μεγαλη) και η διαφορα στα λεφτα ηταν 4.000 ευρο οσο για την μασκα τις ζαντες και η εξατμιση δε μου λενε κατι απλα πιστευω οτι το tsi ειναι καλυτερο value for money εσεις τι λετε ????

Αν το παρουμε σε δρχ φιλε, 8.525.000 δρχ με 7.161.000 ειναι μεγαλη διαφορα για 2, ιδια αυτοκινητα (Golf) ιδια κυβικα (1.390) ιδια ακριβως μηχανη (TSI) ..... ( ποιος τον γ@!@ει τον προφυλακτηρα και την εξατμιση που με 40 Ε βαζω ιδια, οσο για τις 17` ζαντες, προτιμω της 16` για θεμα καλητερης ποιοτητας κυλισης)

 

 

TSI 140 ...

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Μην ξεχνας οτι στην τιμη του GT εχει στανταρ το clima και το ESP, που στο TSI ειναι εξτρα αν δεν κανω λαθος. Επισης το GT εχει αλλα φρενα (ιδια διασταση με του GTI) και πιο σφιχτη αναρτηση. Παντως δεν ειναι αναγκη να τα βλεπετε συγκριτικα.
Link to comment
Share on other sites

Ειναι όμως τοα μεγαλύτερα λάστιχα /ζάντες το esp τα διαφορετικά φρένα...μήπως αυτά κάνουν την διαφορά;
O Θείος ΠΟΥ είναι πάντα εδώ!:lol:
Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνας οτι στην τιμη του GT εχει στανταρ το clima και το ESP, που στο TSI ειναι εξτρα αν δεν κανω λαθος. Επισης το GT εχει αλλα φρενα (ιδια διασταση με του GTI) και πιο σφιχτη αναρτηση. Παντως δεν ειναι αναγκη να τα βλεπετε συγκριτικα.

Το clima στο sportline einai stadar οσο για το esp το εβαλα και εγω με 600 Ε...

 

 

TSI 140 ...

Link to comment
Share on other sites

Βρε σεις, το TSI σαφώς και είναι καλύτερο value for money, το αποδεικνύουν άλλωστε και οι πωλήσεις του!

 

Από την άλλη το GT σαφώς και προσφέρει αρκετά παραπάνω, και αξίζει κάποιος που έχει τα έξτρα χρήματα να το πάρει.

 

Value for money όμως παραμένει το TSI!

Link to comment
Share on other sites

Το αμαξι μπορει να εχει κανει πωλησεις καλες,αλλα δεν παει μια!!!Απο 1,4000 κυβικα να βγαλεις 170ps??Για τι αξιοπιστια μιλαμε????Στα 50.000χμλ,θα αρχισουν οι φθορες στο μοτερ,το αμαξι βγαζει τοσα αλογα αλλα απο μικρο κυβισμο.Αυτο σημαινει μεγαλες φθορες στον κυλινδρο.Η vw το εβγαλε οκ αλλα δν την ενδιαφερε το τι θα τραβαει ο ιδιοκτητης..αρκει να πουλησει.Και δν μπορεις να το δουλευεις οσο ζορικα θες μην το ξεχναμε!

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το αμαξι μπορει να εχει κανει πωλησεις καλες,αλλα δεν παει μια!!!Απο 1,4000 κυβικα να βγαλεις 170ps??Για τι αξιοπιστια μιλαμε????Στα 50.000χμλ,θα αρχισουν οι φθορες στο μοτερ,το αμαξι βγαζει τοσα αλογα αλλα απο μικρο κυβισμο.Αυτο σημαινει μεγαλες φθορες στον κυλινδρο.Η vw το εβγαλε οκ αλλα δν την ενδιαφερε το τι θα τραβαει ο ιδιοκτητης..αρκει να πουλησει.Και δν μπορεις να το δουλευεις οσο ζορικα θες μην το ξεχναμε!

 

Σοφα τα λογια σου. :help: :hunter:

Link to comment
Share on other sites

Το αμαξι μπορει να εχει κανει πωλησεις καλες,αλλα δεν παει μια!!!Απο 1,4000 κυβικα να βγαλεις 170ps??Για τι αξιοπιστια μιλαμε????Στα 50.000χμλ,θα αρχισουν οι φθορες στο μοτερ,το αμαξι βγαζει τοσα αλογα αλλα απο μικρο κυβισμο.Αυτο σημαινει μεγαλες φθορες στον κυλινδρο.Η vw το εβγαλε οκ αλλα δν την ενδιαφερε το τι θα τραβαει ο ιδιοκτητης..αρκει να πουλησει.Και δν μπορεις να το δουλευεις οσο ζορικα θες μην το ξεχναμε!

 

Καλά μη γινόμαστε και υστερικοί! Εδώ τα punto GT έβγαζαν εργοστασιακά 136 ίππους με τούρμπο 1.4 (που πολλοί μετά το σήκωσαν πολύ παραπάνω) και δεν ήταν τόσο τραγικά όσο τα λές.

 

Και τώρα μιλάμε για τόσα χρόνια μετά και για άλλη εταιρία έτσι... Το να έχει σκοπό η VW μόνο και μόνο να πουλήσει το αμάξι χωρίς να την ενδιαφέρει τπτ άλλο δεν ανταποκρίνεται πιστεύω σε μια σοβαρή εταιρία, πόσο μάλλον στη VW της οποίας το γερό χαρτί τόσα χρόνια είναι το Golf...

 

Τέσπα ο καιρός θα δείξει, αλλά μέχρι τότε ας περιοριστούμε στα δεδομένα που έχουμε και οχι σε υποθέσεις

Link to comment
Share on other sites

Το αμαξι μπορει να εχει κανει πωλησεις καλες,αλλα δεν παει μια!!!Απο 1,4000 κυβικα να βγαλεις 170ps??Για τι αξιοπιστια μιλαμε????Στα 50.000χμλ,θα αρχισουν οι φθορες στο μοτερ,το αμαξι βγαζει τοσα αλογα αλλα απο μικρο κυβισμο.Αυτο σημαινει μεγαλες φθορες στον κυλινδρο.Η vw το εβγαλε οκ αλλα δν την ενδιαφερε το τι θα τραβαει ο ιδιοκτητης..αρκει να πουλησει.Και δν μπορεις να το δουλευεις οσο ζορικα θες μην το ξεχναμε!

 

H τεχνολογια εχει προχωρησει κ εμεις κρινουμε ακομα τα αμαξια βασει του κυβισμου...ολες οι εταιριες βγαζουν ή ετοιμαζονται να βγαλουν turbo κινητηρες μικρου κυβισμου π.χ. 207GT/Mini Cooper S/Fiat Bravo/Alfa 149/Corsa OPC κλπ. αλλα ο TSI ειμαστε σιγουροι πως θα σπασει! H Οpel θα βαλει turbo 1600 κυβικων στο Corsa που θα αποδιδει 180 αλογα. Δεκα χρονια πριν η Honda εβγαζε 160 αλογα απο 1600 κυβικα ατμοσφαιρα με τον VTEC.

 

Το να ενδιαφερεται η VW μονο να πουλησει αμαξια κ να μην την νοιαζει η φημη της δεν στεκει. Εκτος και αν σκοπευει να μαζεψει τα λεφτα απο τις πωλησεις του TSI και να το κλεισει το μαγαζι. Σε αντιθετη περιπτωση οι οικονομικες της απωλειες απο την αποτυχια ενος κινητηρα θα ειναι πολλαπλασιες.

 

Οσο για τις φθορες στον κυλινδρο, αν διαβασεις τις τεχνικες προδιαγραφες του κινητηρα θα δεις οτι το μπλοκ στον TSI ειναι μαντεμενιο κ σχεδιασμενο απο το μηδεν ειδικα για αυτον τον κινητηρα. Οπως και το κελυφος του turbo (KO3 Borg Warner) εχει σχεδιαστει για να αντεχει υψηλοτερες θερμοκρασιες απο τα κλασσικα turbo (1050 βαθμους Κελσιου αντι των 950), κατι που εγινε με την χρηση χυτοχαληβα μεγαλης θερμικης αντοχης και με προσμιξεις χρωμιου και νικελιου. Αλλαγες εγιναν και στο υλικο κατασκευης της φτερωτης του compressor, παλι με την χρηση διαφορετικου κραματος και μεγαλο ποσοστο νικελιου.

 

Και αν ολα αυτα ειναι απλα τεχνικες λεπτομερειες, υπαρχουν και 2 εξτρα χρονια εγγυηση μηχανικων μερων με 310 ευρω, δηλαδη 4 χρονια συνολο για τα μηχανικα μερη :)

 

Οσο για το value for money, παιδια εγω δεν καταλαβαινω αυτο τον ορο. Γνωμη μου ειναι πως ο καθενας -και λογικο- αγοραζει αυτο που αντεχει η τσεπη του. Μου λετε γιατι να παρω το GT, αφου με 4000 ευρω λιγοτερα παιρνω το TSI. Και αμα θελω μετα του βαζω μασκα/τελικο εξατμισης/ζαντες/λαστιχα/αναρτηση/φρενα κ τσιπακι για +30 αλογα! Ναι αλλα ποσο θα ξοδεψεις για ολα αυτα? Και ποιος θα σου βαλει το τσιπακι? Ειναι εργοστασιακη μετατροπη αυτο? Οχι, και προσωπικα εγω τον κινητηρα απο την στιγμη που βγαινει απο το εργοστασιο δεν τον πειραζω στους greek μαστορες!

 

Δηλαδη για καποιον που δεν νοιαζεται για τα εξτρα 30 αλογα,τα ζαντολαστιχα,την μασκα,το τελικο,τα μεγαλυτερα φρενα κ την αναρτηση οντως το TSI ειναι καλυτερο value for money. Αλλα με την ιδια λογικη κ καποιος με GT μπορει να πει οτι εχει καλυτερο value for money απο τον κατοχο GTI. Ενταξει, θα αλλαξει κ αυτος αναρτηση (οχι του GTI δεν μπαινει...) θα βαλει κ κανενα προγραμμα για +15-20 αλογα (185-200 αλογα ειναι εφικτα κ αξιοπιστα βασει των υπευθυνων της VW) και ειναι κομπλε! Και σιγουρα θα του κοστισει λιγοτερο απο την διαφορα των +6000 ευρω. Ειναι ομως το ιδιο ?

Link to comment
Share on other sites

Μη ξεχνατε οτι με TSI κινητηρα βγαινουν ηδη Golf, Golf Plus, Touran, Jetta, Eos, και μελλοντικα θα βγουν και αλλα μοντελα με τον ιδιο κινητηρα και ακομα πιστευετε οτι υπαρχει περιπτωση να σπασει ο κινητηρας ???? Μετα η VW πρεπει να το κλεισει το μαγαζι και μη ξεχνατε και απο την αλλη οτι η VW Group ειναι η μεγαλυτερη αυτοκινητοβιομηχανια στον κοσμο !! Αυτα που λετε δε στεκουν.

 

 

TSI 140 ...

Link to comment
Share on other sites

Μη ξεχνατε οτι με TSI κινητηρα βγαινουν ηδη Golf, Golf Plus, Touran, Jetta, Eos, και μελλοντικα θα βγουν και αλλα μοντελα με τον ιδιο κινητηρα και ακομα πιστευετε οτι υπαρχει περιπτωση να σπασει ο κινητηρας ???? Μετα η VW πρεπει να το κλεισει το μαγαζι και μη ξεχνατε και απο την αλλη οτι η VW Group ειναι η μεγαλυτερη αυτοκινητοβιομηχανια στον κοσμο !! Αυτα που λετε δε στεκουν.

 

h vw einai h megalyterh sthn evrwph oxi sto kosmo..:confused: ;)

Link to comment
Share on other sites

Το αμαξι μπορει να εχει κανει πωλησεις καλες,αλλα δεν παει μια!!!

 

Από που προκύπτει το ότι "δεν πάει μια"; Επίσης, τι μ@λ@κες που είμαστε 8.529 Έλληνες που πήραμε Golf φέτος...

 

Απο 1,4000 κυβικα να βγαλεις 170ps??Για τι αξιοπιστια μιλαμε????

 

Από 1,4000 κυβικά όντως είναι λίγα τα 170ps. Από 1400 όμως κάτι κάνουμε :p

 

Για την ίδια αξιοπιστία που εδώ και 10 περίπου χρόνια βγάζει από τον 1,8Τ όσα άλογα θέλει. Και μην ακούσω για σπασμένα 1,8Τ (εργοστασιακά αλλά ακόμα και light tuned)

 

 

Στα 50.000χμλ,θα αρχισουν οι φθορες στο μοτερ,το αμαξι βγαζει τοσα αλογα αλλα απο μικρο κυβισμο.Αυτο σημαινει μεγαλες φθορες στον κυλινδρο.

 

Μηχανολόγε μου εσύ! Βαλβίδες ιπτάμενες έχω ακούσει, καπάκια πεταγμένα, φλάντζες καμμένες ακόμα και στρόφαλους σπασμένους αλλά "φθορές στον κύλινδρο" (ποιόν απ' τους 4 αλήθεια; ) πρώτη φορά ακούω!

 

Η vw το εβγαλε οκ αλλα δν την ενδιαφερε το τι θα τραβαει ο ιδιοκτητης..αρκει να πουλησει.Και δν μπορεις να το δουλευεις οσο ζορικα θες μην το ξεχναμε!

 

Έτσι έτσι, όπως όλες οι εταιρείες σκέφτεται μόνο το κέρδος. Και φυσικά δεν την ενδιαφέρει να μείνω εγώ ικανοποιημένος από το αυτοκίνητό μου, όχι όχι. Γιατί να μείνω ικανοποιημένος δηλαδή, μήπως για να ξαναπάρω VW; Μπα, δεν τους ενδιαφέρει καθόλου αυτό...

 

Όσα δε φτάνει η αλεπού, λέει ο σοφός λαός.

 

No offence, φίλε.

Link to comment
Share on other sites

Μηχανολόγε μου εσύ! Βαλβίδες ιπτάμενες έχω ακούσει, καπάκια πεταγμένα, φλάντζες καμμένες ακόμα και στρόφαλους σπασμένους αλλά "φθορές στον κύλινδρο" (ποιόν απ' τους 4 αλήθεια; ) πρώτη φορά ακούω!

 

 

Τί λες ρε μεγάλε(!) :p δεν εχεις δει ΠΟΤΕ αμαξι να καιει λάδια?

 

Τεσπά, οι "οβάλ" φθορα του κυλίνδρου σαν αποτέλεσμα των εστιασμένων τριβων ειναι ο δευτερος βασικότερος λόγος για το ρεκτιφιέ μετά το...κόλλημα κάποιου κυλίνδρου.

Η παλινδρομική κίνηση των εμβόλων είναι ο λόγος για τον οποίο οι κύλινδροι γίνονται σιγά σιγά οβαλ και τα ελατήρια χανουν την επαφή τους (σε μικρομετρική κλίμακα πάντα) με τον κύλινδρο. Λάδι περνά απο το κενό και εισέρχεται στον χώρο καυσης, οπου και καιγεται κανοντας τον καταλύτη αχρηστο και το αμαξι να... μοιαζει δίχρονο:lol: .

μην μου παρεξηγησεις, σε παρακαλώ, αλλά σίγουρα το ήξερες:happy: ;) :)

Link to comment
Share on other sites

δεν εχεις δει ΠΟΤΕ αμαξι να καιει λάδια?

 

Δηλαδή αν πάρω ένα ολοκαίνουριο αυτοκίνητο και συμπληρώνω λάδι σημαίνει ότι το πήρα με φθαρμένους κυλίνδρους;!

 

οι κύλινδροι γίνονται σιγά σιγά οβαλ

 

Ναι, στα 200.000+ χλμ, αν μιλάμε για νορμάλ συμπίεση.

 

τα ελατήρια χανουν την επαφή τους (σε μικρομετρική κλίμακα πάντα) με τον κύλινδρο

 

Για ποιά ακριβώς ελατήρια μιλάς;

Link to comment
Share on other sites

Το αμαξι μπορει να εχει κανει πωλησεις καλες,αλλα δεν παει μια!!!Απο 1,4000 κυβικα να βγαλεις 170ps??Για τι αξιοπιστια μιλαμε????Στα 50.000χμλ,θα αρχισουν οι φθορες στο μοτερ,το αμαξι βγαζει τοσα αλογα αλλα απο μικρο κυβισμο.Αυτο σημαινει μεγαλες φθορες στον κυλινδρο.Η vw το εβγαλε οκ αλλα δν την ενδιαφερε το τι θα τραβαει ο ιδιοκτητης..αρκει να πουλησει.Και δν μπορεις να το δουλευεις οσο ζορικα θες μην το ξεχναμε!

 

 

 

:wacko: :vava: :dizzy: :scared:

:help:

 

Φθορες στον κύλινδρο; :dizzy:

Τι είναι ρε συ nagata; το παπί σου που του έβαλες τουρμπινάκι,εξάτμιση παφ-πουφ κ χουάνα κ στα 10000 χλμ θελει αλλαγη το κυλινδροπίστονο;

Απο 1400κεκ,170hp; Απο πότε έναν κινητήρα με υψηλή θερμοδυναμική απόδοση τον λέμε πιεσμένο;λες και τον έφτιαξε ο μαστρο-μητσος της γειτονιάς. Γιατί δεν λες πιεσμένο τον 2,0 του typeR η του S2000; Επειδή είναι χοντα;Κράτα τον συνέχεια στις 7000σαλ λες και έχεις καμια CBR (γιατί πιό κάτω-στις 3000σαλ ας πουμε-απλά κινεισαι και περιμένεις.) να δούμε τι αντοχή θα έχεις;Τί κατανάλωση; Αλλα πότε καθησε η χόντα να ασχοληθει με μέταλλα,ενισχύσεις,βαθμούς θερμοδυναμικής απόδοσης,υπερπληρώσεις,υπερσυμπιεστές,ροπές,αρμονική κατανομή δυναμης κτλ..; Ασχολειται με κατι i-Vtec,i-Dsi άι,άι,άι και άλλα τέτοια φτηνο-ερζάτς....

 

@ποτις21

Οι κινητήρες υψηλής απόδοσης καταναλώνουν μερικές φορες μικρή ποσότητα λαδιών

λόγω υψηλής ταχύτητας παλινδρόμησης και κινησης όλων των κινούμενων μερών και αδράνειας αλλα αυτό δεν σημαίνει οτι έχει πρόβλημα η σχέση συμπίεσης ή κάτι τέτοιο...

Επείσης μετα απο μεγάλη χρήση (200.000χλμ π.χ.) μπορεί να μεγαλώσουν οι ανοχες στις διόδους λιπανσης των βαλβίδων γ παράδειγμα κ η καύση λαδιού να είναι πιθανότερη...

(μιλάμε πάντα γ λογική κατανάλωση λαδιόυ-χωρις να συμπληρώνουμε ή αν κάνουμε κάτι τέτοιο,σε μικρή ποσότητα-δηλαδη χωρίς να βγαίνει ασπρο ντουμάνι κ μπόχα απο την εξάτμιση)

ΤΕΖΑΜΥΓΑ η δουλειά!:wacko:
Link to comment
Share on other sites

ΡΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΟΛΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ, εχω βαρεθει τον κλασικο τον ελληνα που τα ξερει ολα. Επικεντροθειται επιτελους σε αυτα για τα οποια μπορειτε να εχετε αποψη και αφηστε τις αναλυσεις γαι τους μηχανικους (λετε εσεις ολοι που κατακρινετε τον κινητηρα να ξερετε απο αυτους καλυτερα?)Μια χαρα ειναι το αμαξι και μια χαρα θα κρατησει ο κινητηρας του. Εχω βαρεθει και κουραστει να ακουω ολους εσας τους προκατειλημενους με το golf να προσπαθειται καθε φορα να βρειτε κουσουρια και απο την αλλη ολους τους fun του golf να το θεοποιουν και να το κανουν τελειο αυτοκινητο. Και εγω το gt πηρα , αλλα ουτε το τελειο αυτοκινητο ειναι (δεν υπαρχει πιστευω τελειο αυτοκινητο), αλλα ουτε και υπερεκτιμημενο κλπ που ακουω εδω. Ενα αμαξι πιστευω παρα πολυ καλο ειναι, τιμιο στην αγορα του, πληρη και αξιοπιστο.Σταματηστε να μπαινεται λοιπον σε τεχνικα θεματα που ετσι κι αλλιος ολοι λιγο πολυ ασχετοι ειμαστε και ασχολειθητε επι του πρακτικου με αποψεις γνωμες και εμπειριες σε σχεση με το αυτοκινητο. Λοιπον αυτα γιατι εχω κουραστει κ τσαντιστει με αυτα που διαβαζω. Τωρα στο ερωτημα μου .Πως σας φαινεται τα νικελομενα κουμπια του rcd? Προσωπικα εμενα μου αρεσαν περισσοτερο τα μαυρα αλλα στην αντιπροσωπεια που ρωτησα αν μπορουν αν αλλαχτουν με τα κλασικα μαυρα μου ειπαν οτι δεν γινετε και πως αλλαζει ολο το rcd. Οποτε καταλαβενετε οτι κατι τετοιο δεν συμφερει. Ισως λοιπον μια λυση θα ηταν ενα after market αλλα παντα κατι καλο και να δενει πολυ .Δεν με νιαζει να εχει πανω dvd κλπ μονο cd mp3 kai fysika kalo hxo.Αυτα αν σας κουρασα συγνωμη και περιμενω τις αποψεις σας

 

dj arhs καλα τα λες, σωστος!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

PAIDIA STON GOLFEA TON TSI ME 16ares 205/55/16 PIRELLI P7 ti piesi vazete sta lastixa?egw otan to phra eixe 36PSI profanws epeidh tha emene kairo stasimo...rwthsa ton pwlhth kai mou eipe se ola 30 PSI opws kai ta exw twra...se kati grhgora stripsimata omws xtes poukunhgiomoun me ena MX5 eniwsa na diplwnei to lastixo kai fovamai gia xezantarisma...na ta kanw 32 ola?o kataskeuasths ti lei arage?

kati allo xerei kaneis ean ruthmizontai ta fwta se ipsos(pera apo to eswteriko ruthmisth)VLEPOUN POLU XAMHLA KAI DEN VLEPW THN TUFLA MOU ME TA DIASTAURWSEWS TO VRADU...oi katoxoi golfewn GT/TSI me xenon aftermarket exoun lisei auto to problhma ths adunamias twn fwtwn arage?

Link to comment
Share on other sites

Το αμαξι μπορει να εχει κανει πωλησεις καλες,αλλα δεν παει μια!!!Απο 1,4000 κυβικα να βγαλεις 170ps??Για τι αξιοπιστια μιλαμε????Στα 50.000χμλ,θα αρχισουν οι φθορες στο μοτερ,το αμαξι βγαζει τοσα αλογα αλλα απο μικρο κυβισμο.Αυτο σημαινει μεγαλες φθορες στον κυλινδρο.Η vw το εβγαλε οκ αλλα δν την ενδιαφερε το τι θα τραβαει ο ιδιοκτητης..αρκει να πουλησει.Και δν μπορεις να το δουλευεις οσο ζορικα θες μην το ξεχναμε!

 

Φίλε μου καλώς ήρθες,

αλλά αυτά που γράφεις έχουν ξαναγραφεί στην αρχή του thread και έχουν απαντηθεί με 109 σελίδες εδώ (και 200+ στους 4Τ)

Κάνε ένα κόπο και διάβασε μερικές γιατί θα φάμε άλλες 100 με το να απαντάμε σε ήδη απαντημένα θέματα...:p :p

Link to comment
Share on other sites

PAIDIA STON GOLFEA TON TSI ME 16ares 205/55/16 PIRELLI P7 ti piesi vazete sta lastixa?egw otan to phra eixe 36PSI profanws epeidh tha emene kairo stasimo...rwthsa ton pwlhth kai mou eipe se ola 30 PSI opws kai ta exw twra...se kati grhgora stripsimata omws xtes poukunhgiomoun me ena MX5 eniwsa na diplwnei to lastixo kai fovamai gia xezantarisma...na ta kanw 32 ola?o kataskeuasths ti lei arage?

kati allo xerei kaneis ean ruthmizontai ta fwta se ipsos(pera apo to eswteriko ruthmisth)VLEPOUN POLU XAMHLA KAI DEN VLEPW THN TUFLA MOU ME TA DIASTAURWSEWS TO VRADU...oi katoxoi golfewn GT/TSI me xenon aftermarket exoun lisei auto to problhma ths adunamias twn fwtwn arage?

 

Για την πίεση κοίτα μέσα απο το καπάκι της βενζίνης.

Εγω πάντως έχω 32! ;)

 

Όντως τα φώτα βλέπουν χαμηλά... :worry:

Link to comment
Share on other sites

Eφόσον σου διπλώνουν τα ελαστικά, θα πρέπει να ανεβάσεις πίεση έως ότου πάψει το φαινόμενο (ασχέτα από το τί προτείνει ο κατασκευαστής).

 

Αυτό εξαρτάται από το πόσο ενισχυμένα πλαινά έχει το ελαστικό. Συνήθως απαιτούνται από 35psi μέχρι 40+psi για ελαστικά με μαλακό σκελετό.

Πάντα βέβαια αναφέρομαι σε οριακή οδήγηση όπου οι ρυθμίσεις είναι πρακτικά ίδιες με αυτές που θα έκανες αν έμπαινες σε πίστα.

 

Επίσης το ξεζαντάρισμα είναι δύσκολο (θέλω να πιστεύω δηλαδή...:cry: ) όμως η φθορά του ελαστικού είναι πολύ μεγάλη όταν διπλώνει (πέραν όλων των άλλων).

Link to comment
Share on other sites

Πάντως ρε Nagata και η honda στα 1000cc δεν αποδίδει 120άλογα;Το χρησιμοποιεί και σαν μαρκετινγκ αυτό στη διαφήμιση του s2000.;Όπως δεν σπάει το s2000 έτσι δε σπάει και το golf.Αν ακολουθήσουμε την λογική σου περί κυβικών και ίππων..τότε και το s2000 και το GT είναι μοντέλα αναξιοπιστα...
Link to comment
Share on other sites

Η παλινδρομική κίνηση των εμβόλων είναι ο λόγος για τον οποίο οι κύλινδροι γίνονται σιγά σιγά οβαλ και τα ελατήρια χανουν την επαφή τους (σε μικρομετρική κλίμακα πάντα) με τον κύλινδρο.

Για ποιά ακριβώς ελατήρια μιλάς;

 

Το έμβολο στα πλάγια του κυλίνδρου αν έχεις προσέξει έχει εγκοπές. Εκεί μέσα έχει κάτι πολύ μικρά ελατήρια τα οποία κρατάνε το έμβολο στη σωστή απόσταση απο τα τοιχώματα του κυλίνδρου και ταυτόχρονα κρατάνε στεγανό το χώρο καύσης.;)

Link to comment
Share on other sites

re paidia giati asxoliste me ton NAGATA kai olous tous asxetous pou to paizoun hdhmones...?as xrisimopoihsoume auto to forum gia na antalasoume xrhsimes kai ousiastikes plhrofories gia auto to wreo amaxaki...osoi den tous aresei as pane na paroun honda i oti alli marka tous kapnisei...eleos pia me tous komplexikous...to ti ilithiotites exw akousei gia ayto to montelo den legete(me teleutea auth tou geitona mou pou mou eipe:kala auta ta golf me thn texnologia TSI meta thn apotyxia tou GT ta bgazoun akoma?ayta spane kai einai xalia)tou apantaw kai gw exeis kapoio gnwsto pou tou espase?oxi mou lei...exeis akousei kati se kapoio periodiko?oxi...e tote tou lew pws thewreis dedomeno oti spane?den hxere ti na pei...egw apo thn antiprwswpia pou to phra pantws mou ipe o pwlhths oti ena GOLF GT pou exei kanei aisiws 15.000KM kai ta prwta 3.000 apokleistika test drive to opoio to exei twra sta 200HP enas peirovolimenos idiokthths kai paei gia to trito stadio diladi veltiwsi sta 240HP parolo tis filotimes prospathies(kunhgaei porsche boxster kata ta legomena panta tou pwlhth) pou kanei den exei kataferei na tou pathei to paramikro....lete i VW na epeze me to kuros tis kai thn axiopistia ths...vgazontas mia fouska?giauto anoixte kanena periodiko osoi dispistite kai diavaste tin enisxumeni domh aytou tou toso melethmenou kinhthra kai ta 2 xronia exelixis pou exei sthn plath tou kai meta elate na mas peite atakes tou styl NAGATA...by the way polla HONDA S2000 mont 99,00,01 kolagane moter kai allazontan sta plaisia ths eguisis...kai meta to facelift tou 2002 lithike oristika to provlima...

kai kalo tha einai na mhn sugrinoume anomoi pragmata...alla atmosfairikos kinhthras kaa allo upertrofodotoumenos kai malista dipla...fusiko einai na exei kapoies fthores parapanw me to perasma tou kairou (se logika panta plaisia)... afou exei perisotera kinoumena merh kai ine polu pio periplokos... exallou sumfwna me thn VW to moter tou GT exei sxediastei gia na vgazei 300.000 xwris kanena apolutws problhma....epomenws oso kai enas kanonikos benzinokinhthras...TERMA LIPON OI AORISTOLOGIES KAI O PANIKOS...TI NA KANOUME TWRA EMEIS FTAIME POU EVGALE H VW TO KALUTERO MIKROMESAIO AUTOKINHTO....ME APODOSI ISXUOS KAI ROPHS POU ONEIREUONTAI POLLA DILITRA KAI VALE AYTOKINHTA!!!

TA PERASTIKA MOU LIPON STOUS KAKENTREXEIS!!!

Link to comment
Share on other sites

Eτσι μπράβο γιατι όλοι γίναμε ξερόλες πια...Μηχανολόγοι, Φυσικοί, Μελετητές της Vw κλπ...

 

Η ζήλια φαίνεται απο χιλιόμετρα παίδες...Αφήστε μας λοιπόν να παίρνουμε αυτοκίνητα που ''θα σπάσουν'' και πάρτε εσείς τα δικά σας τα καλά που δε σπάνε...

 

Τέλος, το μόνο που θελω είναι να βρεθεί κάποιος και να πεί με ειλικρίνεια και υπευθυνότητα : ΝΑΙ , έσπασε ο κινητήρας , το είδα με τα μάτια μου.Και πάντα για μή-πειραγμένα μοτέρ.Όπως τα παίρνουμε απο τη ''μαμά'' VW.Γιατι και γω μπορεί να πάρω το Golf να το φτάσω 800 άλογα και να πώ Έσπασε!Όλα σπάνε !

 

Οσα δεν φτάνει η αλεπού λένε...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...