nick_wolf Δημοσιεύτηκε November 4, 2020 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε November 4, 2020 (edited) Καλησπέρα σας , μου ήρθαν ξαφνικά τα παρακάτω μηνύματα απο την cosmote στο καρτοκινητο μου και μου αφαιρεθηκε χρηματικο ποσό απο το υπόλοιπό μου χωρις να εχω μπει ποτέ στην συγκεκριμένη ιστοσελίδα και χωρις να εχω αγοράσει ποτέ το παραμικρό. Φυσικά τα χρηματα έκαναν φτερά και η COSMOTE δεν μας εχει δώσει ΚΑΜΙΑ διευκρίνηση σχετικά με το ποιός και πως ΚΛΕΒΕΙ χρηματα απο τον λογαριασμό μας. "H ΥΠΗΡΕΣIA BRAINFITNESS ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ 2,50€/ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΜΕ ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΚΑΙ ΧΡΕΩΣΗ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ COSMOTE. ΚΩΔΙΚΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ 945116. ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ ΣΤΕΙΛΕ BRAINFITNESS STOP ΣΤΟ 1256 ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ Η ΜΠΕΣ ΣΤΟ http://hqbrainfitness.com/gr/unsubscribe KAI ΕΠΙΛΕΞΕ ΔΙΑΓΡΑΦΗ" Επίσης , "H ΥΠΗΡΕΣIA SPORTWIRE ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ 3,00€/ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΜΕ ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΚΑΙ ΧΡΕΩΣΗ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ COSMOTE. ΚΩΔΙΚΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ 3334026. ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ ΣΤΕΙΛΕ SPORTWIRE STOP ΣΤΟ 1256 ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ Η ΜΠΕΣ ΣΤΟ https://gr7.sport-wire.com/stop KAI ΕΠΙΛΕΞΕ ΔΙΑΓΡΑΦΗ" Αυτό συνέβη εντελώς ξαφνικά και χωρίς να έχω καταχώρισει τον αριθμό του κινητού μου κάπου και χωρίς να έχω στείλει κάποιο sms . Επικοινώνησα άμεσα με την εξυπηρέτηση πελατών cosmote η οποία δεν μου έδωσε καμία λύση. Αυτό αποτελεί σίγουρα ένα κενό ασφαλείας και αν δεν το αντιληφθεί γρήγορα ο καταναλωτής θα βρεθεί προ εκπλήξεως όταν έρθει ο λογαριασμός του. Εαν δεν δρασουμε συλλογικα εναντίον όλων αυτων των απατεωνων , θα μας ΚΛΕΒΟΥΝ μια ζωη. ΠΡΟΣΟΧΗ! Edited November 5, 2020 by nick_wolf Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stamatis3133 Δημ. November 4, 2020 Κοινοποίηση Δημ. November 4, 2020 Δυστυχως δεν εισαι ο μονος ή ο πρωτος. https://techmaniacs.gr/megali-apati-me-sms-apo-5psifia-me-tin-anochi-toy-kratoys-kai-ton-parochon/?fbclid=IwAR0Icco5D2wn3QM1NNQfoZ1JJ4mjQrTTi1wtRwzHksnlq6IWOBCeU6d_sqU Υπαρχουν πολλα αρθρα για το θεμα, υπαρχει και μια σελιδα στο Facebook που δεν θυμαμαι το ονομα της που εχει και οδηγιες πως να κινηθεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nick_wolf Δημ. November 4, 2020 Author Κοινοποίηση Δημ. November 4, 2020 Ακριβώς επειδή γνωρίζω ότι κλέβουν συστηματικά και πολλούς και φυσικά δεν είμαι ο μόνος για αυτό το λόγο το αναρτώ και εδώ για να κάνουμε κάτι όλοι όσοι δεν θέλουμε να είμαστε κορόιδα. Προσωπικά για αρχή έστειλα επίσημη καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Όποιος θέλει ας μπει στο site του συνηγόρου του καταναλωτή και να συμπληρώσει την ανάλογη φόρμα να την στείλει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo06 Δημ. November 4, 2020 Κοινοποίηση Δημ. November 4, 2020 Ακριβώς επειδή γνωρίζω ότι κλέβουν συστηματικά και πολλούς και φυσικά δεν είμαι ο μόνος για αυτό το λόγο το αναρτώ και εδώ για να κάνουμε κάτι όλοι όσοι δεν θέλουμε να είμαστε κορόιδα. Προσωπικά για αρχή έστειλα επίσημη καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Όποιος θέλει ας μπει στο site του συνηγόρου του καταναλωτή και να συμπληρώσει την ανάλογη φόρμα να την στείλει. Καταγγελία στην εεττ https://apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nick_wolf Δημ. November 5, 2020 Author Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2020 Καταγγελία στην εεττ https://apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση. Φυσικά και θα γίνει καταγγελία και εκεί. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ANTEGEIA Δημ. November 5, 2020 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2020 Πριν από δύο περίπου μήνες είχα τις ίδιες χρεώσεις και εγώ... Αυτό που διαπίστωσα μιλώντας με έναν συνάδελφό μου που είχε και αυτός αντίστοιχες χρεώσεις, είναι ότι αυτές προέκυψαν αφού ενεργοποιήσαμε το cosmote TV. Συμβαίνει κάτι ανάλογο και με εσένα? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nick_wolf Δημ. November 5, 2020 Author Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2020 Πριν από δύο περίπου μήνες είχα τις ίδιες χρεώσεις και εγώ... Αυτό που διαπίστωσα μιλώντας με έναν συνάδελφό μου που είχε και αυτός αντίστοιχες χρεώσεις, είναι ότι αυτές προέκυψαν αφού ενεργοποιήσαμε το cosmote TV. Συμβαίνει κάτι ανάλογο και με εσένα? Όχι φίλε μου δεν έχω βάλει ποτέ cosmote tv . Αυτές οι χρεώσεις έγιναν ξαφνικά χωρίς να έχω κάνει καμία ενέργεια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ANTEGEIA Δημ. November 9, 2020 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2020 Μετά από ενάμιση μήνα με τις παράνομες χρεώσεις της cosmote κι ενώ με είχαν διαβεβαιώσει ότι στον επόμενο λογαριασμό θα συμψηφιστούν, χθες έλαβα τον νέο λογαριασμό με προηγούμενο υπόλοιπο επειδή έτσι τους αρέσει... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GREGORYMO Δημ. November 22, 2020 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2020 Όχι φίλε μου δεν έχω βάλει ποτέ cosmote tv . Αυτές οι χρεώσεις έγιναν ξαφνικά χωρίς να έχω κάνει καμία ενέργεια. Και γιατί δεν κάνεις φραγή στα 5ψηφια, να τελειώνεις ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. November 22, 2020 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2020 Όπως έχει αναφερθεί, αυτές οι υπηρεσίες δεν θεωρούνται 5ψηφια αλλά «υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας με χρέωση του λογαριασμού Cosmote», και δεν υπάρχει κάποια επιλογή φραγής. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pluss Δημ. November 22, 2020 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2020 (edited) Φραγή μπορεί να γίνει κανονικά και το αναφέρει το site της Cosmote. Επίσης, το είπαν και από την Εξυπηρέτηση Πελατών σε ένα μέλος που είχε παρόμοιο πρόβλημα παλαιότερα: Και η απάντηση της cosmote , George καλημέρα. Η εν λόγω υπηρεσία συγκαταλέγεται στις Online Αγορές Ψηφιακού Περιεχομένου (CWIB) . Πρόκειται για υπηρεσίες που αγοράζονται / παρέχονται από Τρίτες εταιρείες (Πάρoχοι) που είναι αποκλειστικά υπεύθυνες για το περιεχόμενο και τον τρόπο που τις παρέχουν. Ο πελάτης κατά την Εγγραφή: 1. Κάνει αποδοχή των Όρων COSMOTE. 2. Γίνεται έλεγχος μέσω του Captcha που έχει οριστεί. 3. Επιλέγει το κουμπί της επιβεβαίωσης. 4. Λαμβάνει την ίδια στιγμή μήνυμα στο κινητό ότι η υπηρεσία έχει ενεργοποιηθεί με αυτόματη εβδομαδιαία ανανέωση. Δίνεται η δυνατότητα επικοινωνίας με τον Πάροχο για ερωτήσεις ή ζητήματα αναφορικά με το περιεχόμενο αλλά και μέσω της εξυπηρέτησης πελατών της στην περίπτωση προβλήματος , στα στοιχεία επικοινωνίας που παρέχονται από την υπηρεσία. Μπορείς να προχωρήσεις σε διαγραφή ώστε να μη συνεχίσουν οι χρεώσεις. Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να δεις εδώ http://ms.spr.ly/6182TYIdE. Επιπλέον, αυτό που μπορεί να γίνει από πλευράς μας, είναι να σου ενεργοποιήσουμε φραγή online αγορών ψηφιακού περιεχομένου. Αν το επιθυμείς, γνωστοποίησε μας τον αριθμό τηλεφώνου και τον ΑΔΤ σου αρκεί να είναι στα στοιχεία σου. Edited November 22, 2020 by pluss Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. November 22, 2020 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2020 Καινούριο αυτο. Στην αρχή δεν υπήρχε επιλογή φραγής, μόνο STOP στην υπηρεσία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andval Δημ. November 23, 2020 Κοινοποίηση Δημ. November 23, 2020 Και μενα τις τελεφταιες δυο εβδομαδες εκαναν φτερα 12ε απο το υπολοιπο τις καρτας frog μεσω 2 πενταψηφιων σμσ. Η λυση που εχω σκεφτει ειναι να μεταφερω το νουμερο σε ενα voip παροχο και να μεινω μονο με την δευτερη καρτα που εχω και μου δίνει μονο internet. Εδω ειναι το νημα για voip για οσους ενδιαφερονται. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.