Jump to content

ANTEGEIA

Members
  • Δημοσιεύσεις

    56
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

ANTEGEIA's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

10

Φήμη

  1. Η κάρτα είναι σε Xiaomi mi 10 lite και στην ίδια συσκευή βρίσκεται και κάρτα cosmote what's up στο οποίο δεν υπήρξε κάτι παρόμοιο. Αποκλείεται να είναι θέμα συσκευής αφού μου είπε η εξυπηρέτηση πελατών ότι είναι θέμα συστήματος. Εξάλλου σε αναζήτηση του ιστορικού κλήσεων στη συσκευή δεν υπήρχε καταχωρημένος πουθενά αυτός ο αριθμός. Υπάρχουν άλλωστε αναφορές για αυτόν τον αριθμό στις whitepages. Έχω ενημερώσει κάποιους από το εταιρικό μου group αλλά δεν έχω απάντηση ακόμα, καθώς οι περισσότεροι δυσκολεύονται να βρουν την ανάλυση κλήσεων.
  2. Και στη μία και στην άλλη περίπτωση είναι κλήσεις που δεν έχουν πραγματοποιηθεί και έχουν χρεωθεί παράνομα. Στη δική μου περίπτωση το κινητό είναι εταιρικό και δεν το χρησιμοποιώ για κλήσεις προς τρίτους παρά μόνο για τα εταιρικά που είναι δωρεάν. Για αυτό και διαπίστωσα τη χρέωση. Ελπίζω να σας κάλυψα...
  3. Και αν δεν το διαπιστώσεις πληρώνεις χαράτσι 2 με 3 ευρώ το μήνα έτσι... Γιατί το σύστημα έκανε λάθος. Μα να μην κάνει καμιά φορά λάθος και να δώσει λεφτά?
  4. Χαίρετε, προς ενημέρωση όλων που έχουν σύνδεση συμβολαίου cosmote, σήμερα το πρωί διαπίστωσα ότι υπήρχαν χρεώσεις στο λογαριασμό μου από αριθμό που δεν έχω καλέσει ποτέ όπως θα δείτε στο παρακάτω screenshot. Αφού κάλεσα την εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών στο 13818 παραδέχτηκαν ότι είναι λάθος του συστήματος και θα μου σβήσουν αυτές τις χρεώσεις. Αυτό μπορείτε να το διαπιστώσετε βλέποντας την ανάλυση κλήσεων στο λογαριασμό σας ηλεκτρονικά βάζοντας το πεδίο κλήσεις προς cosmote. Το ανακάλυψα πληκτρολογώντας στο ιστορικό κλήσεων της συσκευής μου τον αριθμό αυτό ο οποίος δεν υπήρχε ούτε στις εισερχόμενες ούτε στις εξερχόμενες.Αυτές οι χρεώσεις υπήρχαν και τον προηγούμενο είναι είναι περίπου 2.5 με 3 ευρώ και εμφανίζονται σαν κλήσεις προς το συγκεκριμένο αριθμό που φαίνεται στο screenshot. Από αναζήτηση του αριθμού στο internet φαίνεται ότι την έχουν πατήσει κι άλλοι... Το version 2 κολλάει στο ότι πριν από ένα χρόνο περίπου είχα ανάλογες χρεώσεις προς πενταψήφια που δεν ενεργοποιησα ποτε...
  5. Μετά από ενάμιση μήνα με τις παράνομες χρεώσεις της cosmote κι ενώ με είχαν διαβεβαιώσει ότι στον επόμενο λογαριασμό θα συμψηφιστούν, χθες έλαβα τον νέο λογαριασμό με προηγούμενο υπόλοιπο επειδή έτσι τους αρέσει...
  6. Πριν από δύο περίπου μήνες είχα τις ίδιες χρεώσεις και εγώ... Αυτό που διαπίστωσα μιλώντας με έναν συνάδελφό μου που είχε και αυτός αντίστοιχες χρεώσεις, είναι ότι αυτές προέκυψαν αφού ενεργοποιήσαμε το cosmote TV. Συμβαίνει κάτι ανάλογο και με εσένα?
  7. Τώρα που το ξανασκέφτομαι αυτό είχε συμβεί και σε ένα συνάδελφο μου πριν από δύο μήνες ο οποίος είχε γίνει πρόσφατα συνδρομητής στο cosmote TV. Η σύμπτωση είναι ότι κι εγώ ενεργοποίησα τηλεφωνικά αυτή την υπηρεσία και λογικά αφού εδώ στην μπανανία υπάρχει ατιμωρησία μου ενεργοποίησαν και δύο δικές τους υπηρεσίες. Γιατί έτσι κι αλλιώς τι θα γίνει το πολύ πολύ να μην το έπαιρνα χαμπάρι και να πλήρωνα κάνα δυο μήνες συνδρομές... Στατιστικά από αυτούς που θα χρεώσουν κάποιοι δεν θα το καταλάβουν. Πάλι στο κέρδος θα είναι.
  8. Όπως αναφέρω και στον τίτλο στο κινητό μου χθες έλαβα τα ακόλουθα μηνύματα με χρονική διαφορά ενός λεπτού: "H ΥΠΗΡΕΣIA BRAINFITNESS ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ 2,50€/ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΜΕ ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΚΑΙ ΧΡΕΩΣΗ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ COSMOTE. ΚΩΔΙΚΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ 945116. ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ ΣΤΕΙΛΕ BRAINFITNESS STOP ΣΤΟ 1256 ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ Η ΜΠΕΣ ΣΤΟ http://hqbrainfitness.com/gr/unsubscribe KAI ΕΠΙΛΕΞΕ ΔΙΑΓΡΑΦΗ" Και "H ΥΠΗΡΕΣIA SPORTWIRE ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ 3,00€/ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΜΕ ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΚΑΙ ΧΡΕΩΣΗ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ COSMOTE. ΚΩΔΙΚΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ 3334026. ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ ΣΤΕΙΛΕ SPORTWIRE STOP ΣΤΟ 1256 ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ Η ΜΠΕΣ ΣΤΟ https://gr7.sport-wire.com/stop KAI ΕΠΙΛΕΞΕ ΔΙΑΓΡΑΦΗ" Αυτό συνέβη εντελώς ξαφνικά και χωρίς να έχω καταχώρισει τον αριθμό του κινητού μου κάπου και χωρίς να έχω στείλει κάποιο sms . Επικοινώνησα άμεσα με την εξυπηρέτηση πελατών cosmote μου είπαν ότι αυτές οι υπηρεσίες δεν ανήκουν στις ΥΠΠ και δεν μου απάντησαν ποτέ φυσικά πώς ενεργοποιήθηκαν χωρίς τη συγκατάθεσή μου. Αυτό αποτελεί σίγουρα ένα κενό ασφαλείας και αν δεν το αντιληφθεί γρήγορα ο καταναλωτής θα βρεθεί προ εκπλήξεως όταν έρθει ο λογαριασμός του. Αυτά προς ενημέρωση όλων...
  9. Και αφού ενεργοποιήσουμε τις υπηρεσίες μέσω άλλης συμβατής συσκευής, μπορούμε από το μενού της συσκευής μας ρυθμίσεις /κάρτες sim και κινητά δίκτυα / sim 1 ή sim 2 να επιλέξουμε χρήση volte on ή off και κλήσεις μέσω WiFi on ή off.
  10. Ευχαριστώ για την απάντηση, επέλεξα τον δεύτερο τρόπο που περιγράφεις. Ενεργοποίησα την υπηρεσία βάζοντας τις δύο sim στο redmi note 7 του γιού μου που είναι συμβατό για τις υπηρεσίες αυτές η cosmote και στέλνοντας WIFICALL στο 1333 από κάθε μία sim ξεχωριστά. Στη συνέχεια επανατοποθέτησα τις sim στο δικό μου κινητό και οι υπηρεσίες WiFi call και volte δουλεύουν κανονικά!
  11. Έχετε ενεργοποιήσει volte και WiFi call με cosmote?
  12. Γνωρίζει κάποιος γιατί δεν δημιουργούνται συντομεύσεις στην αρχική οθόνη από τους browsers? Σε παλιότερες εκδόσεις του miui και android σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα πχ του chrome επέλεγες προσθήκη στην αρχική οθόνη, έβγαζε συντόμευση την ιστοσελίδα στην αρχική οθόνη. Υ.Γ Έχω δώσει τις απαραίτητες άδειες
  13. Δεν είχε προστατευτική ζελατίνα
  14. Από σήμερα είμαι κι εγώ κάτοχος του mi note 10 lite προερχόμενος από mi note 2. Δεν είδα τρομερή διαφορά μεταξύ των δύο συσκευών πέρα από την μπαταρία (σαφώς καλύτερο κινητό) που ήταν και ο βασικός λόγος αντικατάστασης. Παρέλαβα τη συσκευή στην Κρήτη σε μία μέρα από την παραγγελία στα 280 ευρώ. Στη συσκευασία περιέχεται θήκη σιλικόνης μαύρη πολύ καλή για το μαύρο μοντέλο της συσκευής που δυστυχώς δεν γνώριζα κι είχα παραγγείλει ήδη κι άλλη.
×
×
  • Create New...