Jump to content

[MOTO] Μηχανάκια Honda: GLX, Astrea κ.α.


exosceleton
 Κοινοποίηση

ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???  

802 members have voted

  1. 1. ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???

    • glx90
      257
    • c50
      99
    • innova125
      160
    • astrea supra
      139
    • astrea grand
      147


Recommended Posts

  • Απαντήσεις 10,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Λογω του λογου μεταξυ διαδρομης και διαμετρο πιστονιου.

 

δηλαδη η διαδρομη ειναι μεγαλη για το 54mm πιστονι ετσι??

ποσα mm πιστονακι ειναι καλα για τον 56αρη στροφαλο??

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη η διαδρομη ειναι μεγαλη για το 54mm πιστονι ετσι??

ποσα mm πιστονακι ειναι καλα για τον 56αρη στροφαλο??

 

Αναλογως τι θες εσυ φιλε.Αν και μια διαδρομη 51,4 δεν ειναι καθολου ασχημη με ενα 57αρι πιστονι.

Link to comment
Share on other sites

μοτέρ glx90 παίρνει κυλινδροπίστονο 60μμ με ανοιγμένα κάρτερ?

 

Μέχρι 59 είναι το όριο απόσο ξέρω.Και το να είναι ένα μηχανάκι αργόστροφο δεν είναι απαραίτητα κακό,αλλά εμείς που βράζει το έμας εννοείτε θέλουμε στροφάρισμα:O

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι 59 είναι το όριο απόσο ξέρω.Και το να είναι ένα μηχανάκι αργόστροφο δεν είναι απαραίτητα κακό,αλλά εμείς που βράζει το έμας εννοείτε θέλουμε στροφάρισμα:O

 

Αιμα γραφεται.:p:p

Και γενικα για να βγαλεις αλογα πρεπει να εχεις στροφαρισμα.

Link to comment
Share on other sites

Και γενικα για να βγαλεις αλογα πρεπει να εχεις στροφαρισμα.

δηλαδή εγώ που θέλω να το κάνω 54μμ με 56 στρόφαλο δεν θα είναι καλό για βόλτες; ούτε σούζες ούτε κόντρες κλπ, μόνο για βόλτες το θέλω

Link to comment
Share on other sites

δηλαδή εγώ που θέλω να το κάνω 54μμ με 56 στρόφαλο δεν θα είναι καλό για βόλτες; ούτε σούζες ούτε κόντρες κλπ, μόνο για βόλτες το θέλω

 

Το μηχανάκι άμα το κάνεις 54mm με 56mm στρόφαλο (128cc βγαίνει) θα είναι ότι πρέπει για βόλτες.Κατά την γνώμη μου βέβαια.

Link to comment
Share on other sites

να ρωτήσω παιδιά το λιφαν 125 αν το κάνεις 55μμ θα αντέξει καθόλου η θα πάει για πέταμα; μιλάω για μανίσιο μοτέρ 125 με αλλαγή κυλινδροπίστονο και εκκεντροφόρο μόνο
Link to comment
Share on other sites

να ρωτήσω παιδιά το λιφαν 125 αν το κάνεις 55μμ θα αντέξει καθόλου η θα πάει για πέταμα; μιλάω για μανίσιο μοτέρ 125 με αλλαγή κυλινδροπίστονο και εκκεντροφόρο μόνο

 

ανετα, αφου φοραει 54mm στροφαλο

Link to comment
Share on other sites

ανετα, αφου φοραει 54mm στροφαλο

 

55,5mm φοράει:) μέχρι 57mm πάει χωρίς προβλήματα και με ένα απλό κυλινδροπιστονο:D

Link to comment
Share on other sites

Πηγα και αφησα το παπι σε εναν.ηταν που πατιναρε λιγο και πεταγε και καμια ταχυτητα.θα ξεκινησει λεει να κοιταξει δισκους.αλλα λεει αν θελει σασμαν παει πανω απο 150αρι το θεμα...αμα παει το σασμαν για πεταμα,να μην παω καλυτερα για καινουργιο μοτερ?
Link to comment
Share on other sites

Πηγα και αφησα το παπι σε εναν.ηταν που πατιναρε λιγο και πεταγε και καμια ταχυτητα.θα ξεκινησει λεει να κοιταξει δισκους.αλλα λεει αν θελει σασμαν παει πανω απο 150αρι το θεμα...αμα παει το σασμαν για πεταμα,να μην παω καλυτερα για καινουργιο μοτερ?

 

Το μοτερ σου τωρα ειναι μαμα?

Link to comment
Share on other sites

Ναι.δεν το εχω ανοιξει ποτε μεσα,εχει 13000 κμ,καλο στρωσιμο του ειχα κανει και ουτε καρφωτες εβαζα.αντε καμια συμπλεκτια τωρα τελευταια και τιποτα αλλο... Edited by _Dante_
Link to comment
Share on other sites

Ναι.δεν το εχω ανοιξει ποτε,εχει 13000 κμ,καλο στρωσιμο του ειχα κανει και ουτε καρφωτες εβαζα.αντε καμια συμπλεκτια τωρα τελευταια και τιποτα αλλο...

 

Αν παντως εχει προβλημα το σασμαν και θες 150+ευρω (οπως σου ειπε ο μηχανικος), εγω θα εβαζα αλλα 50-100ευρω και θα επερνα κανα 110cc μοτερ ,και αυτο (με το προβλημα) θα το κρατουσα για τιποτα ανταλλακτικα. :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Αυτο λεω και εγω...για να μπουμε στο κλιμα,τι εχετε να προτεινεται?ενα μοτερ μεχρι 300 ευρω...αξιοπιστια με νοιαζει πανω απο ολα και μετα η αποδοση,οχι κανα lifan δηλαδη...θα ψαξω μπας και βρω κανα astea η supra.
Link to comment
Share on other sites

εδώ στα γιάννενα το lifan 110 χωρίς μίζα έχει 150 ευρώ πάντως... οπότε δεν συμφέρει να φτιάξεις αυτο το μοτέρ καλύτερα να παρεις άλλο

για μοτέρ supra καινούριο έχει 600 ευρώ

Link to comment
Share on other sites

εδώ στα γιάννενα το lifan 110 χωρίς μίζα έχει 150 ευρώ πάντως... οπότε δεν συμφέρει να φτιάξεις αυτο το μοτέρ καλύτερα να παρεις άλλο

για μοτέρ supra καινούριο έχει 600 ευρώ

 

Πωλουνται ακομη καινουργια μοτερ supra ? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Πωλουνται ακομη καινουργια μοτερ supra ? :blink:

 

εγώ έχω βρει μαγαζί εδώ στα Γιάννενα τουλάχιστον που φέρνει καινουρια μοτέρ στο κουτί κανονικά. παραγγελία απο honda

Link to comment
Share on other sites

Με πηρε τηλ απο το συνεργειο και μου ειπε οτι ηθελε ρυθμισμα ο συμπλεκτης και να παω να το παρω καμια βολτα.πηγα το πηρα το πηρα μια βολτα,το σκισα λιγο και μου φανηκαν ολα κομπλε.δεν πατιναρει κιολας και στη 2α οπως παλια.και μου το φτιαξε και χωρις να με χρεωσει και τιποτα.να ναι καλα ο ανθρωπος...
Link to comment
Share on other sites

Με πηρε τηλ απο το συνεργειο και μου ειπε οτι ηθελε ρυθμισμα ο συμπλεκτης και να παω να το παρω καμια βολτα.πηγα το πηρα το πηρα μια βολτα,το σκισα λιγο και μου φανηκαν ολα κομπλε.δεν πατιναρει κιολας και στη 2α οπως παλια.και μου το φτιαξε και χωρις να με χρεωσει και τιποτα.να ναι καλα ο ανθρωπος...

 

ωραία ευτυχώς δεν είχε μεγάλο πρόβλημα.

εμένα το μηχανάκι χάνει λάδια απο την τσιμούχα του μπροστά γραναζιού, την έχω αλλάξει 2 φορές και μετά από 5-6 ώρες κυκλοφορίας αρχίζει να χάνει πάλι λάδι. αφού έφτασα σε σημείο να έχει μόνο 250-300ml αντί για 700ml λάδι το μοτέρ μόνο, επειδή έχανε. και επειδή έμεινε χωρίς λάδι άρπαξαν τα δισκάκια στην καμπάνα και μου βγαίνει η πίστη κάθε φορά να το ανάψω με μανιβέλα γιατί 3 στις 5 μανιβελιές πατινάρει. τώρα θα το πάω κάποια στιγμή για δισκάκια καινούρια. θέλω να ρωτήσω αν ξέρει κανείς τι μπορώ να κάνω για να μην χάνει λάδι, γιατί θα μείνει ξερό καμια μέρα το μοτέρ και θα κολλήσει

Link to comment
Share on other sites

Για αξιοπιστία πήγαινε πάρε ενα μοτερ glx κατα προτίμηση με 4άρι σασμάν ή αλλιώς astrea.

50-100 μεταχειρισμένα έχουνε

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...