Jump to content

[MOTO] Μηχανάκια Honda: GLX, Astrea κ.α.


exosceleton
 Κοινοποίηση

ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???  

802 members have voted

  1. 1. ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???

    • glx90
      257
    • c50
      99
    • innova125
      160
    • astrea supra
      139
    • astrea grand
      147


Recommended Posts

53 πιστόνι με 49.5 στρόφαλο

 

ανοιξες τα καρτερ η αφισες οπως ηταν τα μαμισια καρτερ?:)

honda power;)
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 10,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

ανοιξες τα καρτερ η αφισες οπως ηταν τα μαμισια καρτερ?:)

 

τα άνοιξα 2 χιλιοστά για να περνάει ο κύλινδρος

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω δοκιμάσει κανένα Lifan πέραν του 110 που είναι σχεδόν ίδιο με honda. Τα υπόλοιπα απ'όσο ξέρω δεν έχουν ανταλακτικά οπότε αν σκέφτεσαι για μοτέρ με πολλά κυβικά βάλε το 160 το καινούριο
Link to comment
Share on other sites

Για όλα τα κινέζικα μοτέρ υπάρχουν ανταλλακτικά.Αλλά αν θες κυβικά και δύναμη πάρε κάποιον racing engine τύπου ksr που υπάρχουν άφθονα ανταλλακτικά:O

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να βάλεις κύλινδρο nicasil 53mm από την shark,ο οποίος είναι σχετικά καλός για τα λευτά του:OΒασικά το διάβασα 2-3 φορές το μύνημα σου και δεν κατάλαβα τι θες.Να αλλάξεις μόνο κύλινδρο η να το φτιάξεις όλο από την αρχή?Το καρμπυρατέρ και την κεφαλή κτλ κτλ τα φοράει ήδη?

 

Θέλω να αλλάξω μονο κυλινδρο και πιστονι , να το κανω 53mm.Ο νικασιλ που λες ειναι πιο καλος απτην aasa;Και βασικα αντεχει;Τα πραγματακια που γραφω ειναι πανω ηδη.

Link to comment
Share on other sites

Για όλα τα κινέζικα μοτέρ υπάρχουν ανταλλακτικά.Αλλά αν θες κυβικά και δύναμη πάρε κάποιον racing engine τύπου ksr που υπάρχουν άφθονα ανταλλακτικά:O

 

είναι χωρίς φώτα όμως :(

Link to comment
Share on other sites

πήγα το μηχανάκι σε ένα μάστορα να το ακούσει γιατί κάτι χτύπαγε και είδε ότι δεν ανεβάζει καθόλου λάδι στην κεφαλή... τώρα γιατί γίνεται αυτό δεν ξέρω... η τρόμπα λαδιού είναι καινούρια και το γρανάζι της τρόμπας
Link to comment
Share on other sites

Θέλω να αλλάξω μονο κυλινδρο και πιστονι , να το κανω 53mm.Ο νικασιλ που λες ειναι πιο καλος απτην aasa;Και βασικα αντεχει;Τα πραγματακια που γραφω ειναι πανω ηδη.

 

οι πιο πολλοι λενε οτι ειναι ψευτονικασιλ παντος....

Link to comment
Share on other sites

οι πιο πολλοι λενε οτι ειναι ψευτονικασιλ παντος....

 

....Ρε παιδια αν ειναι να μου προτεινετε πράγματα να είναι ανθεκτικά και όχι μούφες....Ένας astrea κύλινδρος καλός στα 53mm που να αντέχει στο σπάσιμο υπαρχει;και αν ναι πειτε μου και κανα καλο πιστονι..ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

....Ρε παιδια αν ειναι να μου προτεινετε πράγματα να είναι ανθεκτικά και όχι μούφες....Ένας astrea κύλινδρος καλός στα 53mm που να αντέχει στο σπάσιμο υπαρχει;και αν ναι πειτε μου και κανα καλο πιστονι..ευχαριστω

 

αν θελεις καλα πραγματα ειναι με την σειρα που σου τα γραφω........ 1)takegawa 2)kitaco 3)daytona

Link to comment
Share on other sites

αν θελεις καλα πραγματα ειναι με την σειρα που σου τα γραφω........ 1)takegawa 2)kitaco 3)daytona

 

Ας βαλει aasa καλυτερα..

Link to comment
Share on other sites

+1 ειναι αρκετα καλα τα αασα και βγαζουν λιγα προβληματα.

[sIGPIC][/sIGPIC]

My bikepics member

http://www.bikepics.com/members/akis236/

Tα παντα για τα scooter

http://greekscooters.50.forumer.com

Link to comment
Share on other sites

+1 ειναι αρκετα καλα τα αασα και βγαζουν λιγα προβληματα.

 

τα aassa ειναι made in japan...ειναι πραγματικα πολυ καλα......δοκιμασμενο απο φιλους....αν εχεις πολλα λεφτα...ψαξου με takekawa και daytona....ακομα και kitaco οπως ειπε και ο φιλος πιο πανω...και εγω assa σου προτινω γιατι τα βελτιωτικα της ειναι καλα και σε αξιολογες τιμες...οσο για τον nikasil ναι δεν ειναι ακριβως.....αλλα αντεχει......ενας φιλος μου το εχει κανει 54mm με κυλινδρο assa και κανει ολο σουζες και ετσι και το μηχανακι παει καλα,αδερφος του το εχει φτιαξει 56 με 90αρι στροφαλο της assa(αν δεν ειναι 90αρις,ειναι τα ιδια mm που εχει ο στροφαλος του astrea...αλλα λει πως ειναι για glx,c100 και ετσι)και αυτος ειναι ευχαριστημενος..αν ομως εχεις λεφτα....εφυγες για take & daytona

Link to comment
Share on other sites

τα aassa ειναι made in japan...ειναι πραγματικα πολυ καλα......δοκιμασμενο απο φιλους....αν εχεις πολλα λεφτα...ψαξου με takekawa και daytona....ακομα και kitaco οπως ειπε και ο φιλος πιο πανω...και εγω assa σου προτινω γιατι τα βελτιωτικα της ειναι καλα και σε αξιολογες τιμες...οσο για τον nikasil ναι δεν ειναι ακριβως.....αλλα αντεχει......ενας φιλος μου το εχει κανει 54mm με κυλινδρο assa και κανει ολο σουζες και ετσι και το μηχανακι παει καλα,αδερφος του το εχει φτιαξει 56 με 90αρι στροφαλο της assa(αν δεν ειναι 90αρις,ειναι τα ιδια mm που εχει ο στροφαλος του astrea...αλλα λει πως ειναι για glx,c100 και ετσι)και αυτος ειναι ευχαριστημενος..αν ομως εχεις λεφτα....εφυγες για take & daytona

 

Σε σχέση με τον shark που έχω τώρα θα έχει διαφορά στην απόδοση;

Link to comment
Share on other sites

ναι (μπορει και να ειναι και 52 δεν εχω ιδεα αλλα μαλλον 53)

 

ναι θα εχει,αλλα παιζει και ρολο και το πιστονι...

Link to comment
Share on other sites

ναι (μπορει και να ειναι και 52 δεν εχω ιδεα αλλα μαλλον 53)

 

θα εχει διαφορα αν ειναι τωρα 52mm και το κανεις 53mm και αν ειναι 53mm και ειναι τωρα σε χαλια κατασταση το κυλ/νο ή εχει δουλεψει πολυ παλι θα δεις διαφορα....αλλα μην περιμενεις τρελα πραγματα με ενα κυλ/νο βαλε και αλλα πραγματα;)

Link to comment
Share on other sites

θα εχει διαφορα αν ειναι τωρα 52mm και το κανεις 53mm και αν ειναι 53mm και ειναι τωρα σε χαλια κατασταση το κυλ/νο ή εχει δουλεψει πολυ παλι θα δεις διαφορα....αλλα μην περιμενεις τρελα πραγματα με ενα κυλ/νο βαλε και αλλα πραγματα;)

 

+1....μια ροικη εξελιξη και ενας εκκεντροφορος και θα εισαι κομπλε μετα

Link to comment
Share on other sites

ναι θα εχει,αλλα παιζει και ρολο και το πιστονι...

 

το πιστόνι ήταν σετ μαζί με τον κύλινδρο νομιζω shark και αυτο.Αν βάλω κύλινδρο και πιστόνι aasa (για astrea λεμε πάντα) θα έχει διαφορά; αυτό εννοώ..ένας φίλος όταν το είχα πάει για σερβις μου είπε ότι το καρμπ για να δουλέψει 100% θέλει να γίνει τουλαχιστον 53mm (γιαυτό λεω ότι μπορει να είναι και 52).

Link to comment
Share on other sites

θα εχει διαφορα αν ειναι τωρα 52mm και το κανεις 53mm και αν ειναι 53mm και ειναι τωρα σε χαλια κατασταση το κυλ/νο ή εχει δουλεψει πολυ παλι θα δεις διαφορα....αλλα μην περιμενεις τρελα πραγματα με ενα κυλ/νο βαλε και αλλα πραγματα;)

 

έχει καλά πραγματάκια πάνω (σχετικά),αρχίζοντας απ' το καρμπ

 

Keihin 22mm

Εκκεντροφόρο 4ο στάδιο (aasa ή fuego μου είχαν πει αλλα τωρα με την συζήτηση εχω μπερδευτεί)

Κεφαλή astrea

Κυλινδροπιστονο astrea shark (52 ή 53 :p)

Μοτερ μαμα απο 90αρι glx

Ρεύματα απείραχτα

Link to comment
Share on other sites

το πιστόνι ήταν σετ μαζί με τον κύλινδρο νομιζω shark και αυτο.Αν βάλω κύλινδρο και πιστόνι aasa (για astrea λεμε πάντα) θα έχει διαφορά; αυτό εννοώ..ένας φίλος όταν το είχα πάει για σερβις μου είπε ότι το καρμπ για να δουλέψει 100% θέλει να γίνει τουλαχιστον 53mm (γιαυτό λεω ότι μπορει να είναι και 52).

 

ναι θα δεις....τωρα συμπιεση εχει το παπι??....εμεις εδω στα 53mm βαζουμε 24-26καρμπ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...